|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 4:42 pm | |
| @Lisa heel random maar I found this en figured out dat het misschien wel te pas kwam Klik |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:25 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- Hellow!
Na drie dagen bijna non-stop aan m'n introductie voor m'n scriptie te hebben geschreven, heb ik eindelijk m'n eerste versie af :D Dus nu heb ik mezelf als beloning de rest van de middag vrij gegeven, en dat betekend posten ^^ als ik nog een beetje normaal Nederlands kan schrijven tenminste... Leuk, ik ben nu met de discussie bezig :P Waar doe je het over? c: |
|
| |
Jensen Blackwood- Class 3
- Aantal berichten : 186
Character Profile Alias: Flash Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:38 pm | |
| @Daph, leuk te horen dat je eerste versie af is! Dan is een beetje ontspanning wel dik verdiend. ^^ |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:44 pm | |
| Sorry dat ik zo weinig gepost heb de laatste tijd.. Zit niet zo lekker in mn fel en vanwege wat omstandigheden ging het posten niet echt vanzelf. Maar ik ga mn best doen om zo veel.mogelijk van de week bij te posten! |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:47 pm | |
| @Elodie: wij lopen ook echt enorm achter, eerst veranderde onze begeleidster steeds van gedachten over hoe ze het onderzoek wou uitvoeren en vervolgens was ze drie weken onbereikbaar... We beginnen woensdag ook pas met data collectie, dus het is nog maar de vraag of we alles op tijd afkrijgen :(
Euhm... lastig om uit te leggen in het Nederlands, sowieso lastig om uit te leggen, maar het gaat over het effect van EMDR op de kwaliteit van herinneringen/valse herinneringen en de mediërende rol die fantasy proneness daarin speelt. Waar gaat jouw scriptie over? :)
@Jenn: Dankje! ^^ En ik heb al weer bijna op de helft met m'n post voor Storm, al houdt m'n Nederlands niet echt over dus hoop dat het wat wordt, haha (a)
@Jara: vervelend at je niet zo lekker in je fel zit, hopelijk gaat het snel weer beter! |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:50 pm | |
| Aah congrats Daph, supergoed! <3 Ik ben enigszins productief geweest vandaag en heb een stel boeken in de UB gehaald... Hopelijk gaat het schrijven nu wat beter. c:
@Jara: Aawh, hopelijk gaat het snel weer goed! Doe alles gewoon op je eigen tempo dear. <3
Laatst aangepast door Jamie Nicholls op ma mei 16, 2016 5:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 5:51 pm | |
| @Daph, dat klinkt zo ingewikkeld. x'D Ik heb stiekem onze postjes wel heel hard gemist. @Jara, oei. Das niet leuk. =( Hopelijk snel beter!! |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 6:18 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- @Elodie: wij lopen ook echt enorm achter, eerst veranderde onze begeleidster steeds van gedachten over hoe ze het onderzoek wou uitvoeren en vervolgens was ze drie weken onbereikbaar... We beginnen woensdag ook pas met data collectie, dus het is nog maar de vraag of we alles op tijd afkrijgen :(
Euhm... lastig om uit te leggen in het Nederlands, sowieso lastig om uit te leggen, maar het gaat over het effect van EMDR op de kwaliteit van herinneringen/valse herinneringen en de mediërende rol die fantasy proneness daarin speelt. Waar gaat jouw scriptie over? :)
Jeutje.. dat is inderdaad belachelijk laat Ö Zou er de zenuwen van krijgen. Oh gaaf! Klinkt als een heerlijk onderwerp! Ik zit meer in de pedagogische hoek. Invloed van sensitiviteit van de ouder en het niveau van chaos in het huishouden op de slaapkwaliteit en slaapduur van het kind ^^ Helaas is niets significant, enkel een klein trendje. Hoe ziet het onderzoek er nu uiteindelijk uit? c: |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 6:36 pm | |
| @Jara: ik snap je helemaal meid! |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 8:06 pm | |
| Thankyou sweeties Komt ook wel weer goed uiteindelijk! Was van plan om morgen met Denni te posten |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 8:10 pm | |
| Same over here. Al denk ik dat ik er vanavond al mee bezig ga, aangezien ik even helemaal klaar ben meten tekeningen. En ik hoop dat ik morgen m'n eerste postje van Vick kan schrijven morgen |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 8:12 pm | |
| @Daphne: Oh dat klinkt echt superinteressant! Doe je een klinische studie ofzo?
@Elodie: Ik hoor statistiek haha yay : D Hebben jullie ook de leuke p-waardes om mee te vechten?
Ik moest vandaag ook de eerste versie van m'n introductie en methode inleveren o: Succes iedereen! |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 8:56 pm | |
| klinkt als de studie Psychologie ofzo? C: Doe ik ook en dit soort onderwerpjes komen geregeld aan bod hihi! Super leuk in ieder geval. Ben nu ook onderzoek aan het doen ~ Persoonlijk niet mijn forte maar ach.
|
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 16, 2016 9:33 pm | |
| Ik mis het posten zooooo |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904