INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Lauren Montgomery

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Lauren Montgomery Empty
BerichtOnderwerp: Lauren Montgomery   Lauren Montgomery Emptyzo jul 27, 2014 2:14 pm

Lauren Montgomery Tumblr_m85ihgb06T1r33bt7o1_500
What if daddy was right? What if there is no forever?
Would you kiss me goodnight? So that I could remember?
Hi hi. Welkom! Ik denk dat je hier bent omdat je heel erg geïnteresseerd bent in mijn leven? Lol, nou, dan gaat het je zwaar tegenvallen, want mijn leven is echt niet zo interessant.  Nou ja, ik neem aan dat het de bedoeling is dat ik me eerst maar eventjes voorstel? Well, ik ben Lauren. Lauren Montgomery wel te verstaan. Vrienden noemen me Lo, en laat dat ook even duidelijk zijn: alleen vrienden mogen dat. Als je denkt grappig te zijn door me Lo te noemen, dat is niet grappig. Goed, dan is dat in ieder geval duidelijk. Ik ben zestien jaar oud, ik haat die leeftijd, dus ik zeg altijd maar dat ik ‘bijna zeventien ben’. Heerlijk. Ik ben geboren in de wijk Brooklyn, dat ligt in New York City en ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat dit in de Verenigde Staten ligt. Als je dat niet weet, heb je waarschijnlijk de laatste….350 jaar (?) onder een steen gelegen.

Lauren Montgomery Tumblr_m7w0kuNkwf1rnm6iko1_500
I'm done, I give up. I don't wanna pretend no more. That's it, so what? I've lost a friend before.
Gonna say it like it is, no more wondering 'What if?', that ain't the way you oughta live.
'Cause I don't want you to love me, if you don't wanna love me for me.
Mijn karakter? Jeetje, wat moet ik daar nou over zeggen? Nou, je hebt geluk dat ik zoveel zelfkennis heb! First of all: I don’t give a fuck. Ik geef geen reet om wat jij over mij zegt, denkt of wat jij tegen anderen over mij verteld. Dat moet je helemaal zelf weten, maar je moet ook weten dat ik mijn reet afveeg met jouw mening. Misschien klinkt dat niet zo aardig, maar dat ben ik wel hoor. Ik ben absoluut geen haatdragend persoon, ik haat ruzie maken of mensen uitschelden. Ook heb ik een hekel aan roddelen en dat soort dingen. Ook doe ik waar ik zin in heb. Als ik geen zin heb om naar de les te gaan, dan ga ik simpelweg ook niet. Daar heb ik wel redelijk vaak problemen meegekregen, maar ach. You only live once, zeggen ze toch altijd? Dat ik niet graag naar de les ga, betekent overigens niet dat ik dom ben ofzo. Ik wil later alleen kunstenares worden en daarvoor heb je niet echt een opleiding nodig, vind ik. Bovendien hoef ik niet naar al die dure kunstacademies waar ze vertellen dat je jezelf moet zijn, maar waar je wordt afgestraft als je dat ook daadwerkelijk ben. Verder zeggen mijn vrienden altijd dat ik hyperactief ben en altijd vrolijk. Ik zelf noem het gewoon druk. Voer mij ZEKER geen snoepjes of energie drankjes, want dan kan je me helemaal niet meer stoppen. Sommige mensen vinden dat irritant, maar dan komen we eigenlijk weer op dat punt dat het me niet uitmaakt wat andere mensen zeggen. Ik vind zelf dat ik heel erg open minded ben. Het maakt mij niet uit of je gay, straight, bi, transgender, zwart, wit, Asian of latino ben: voor mij ben je gewoon hetzelfde en ik zal je nooit benadelen door je seksualiteit of afkomst. Dat is laf en ziek. Verder kan ik af en toe wat bitchy uit de hoek komen, maar dat bedoel ik echt niet zo. <3

Lauren Montgomery Tumblr_m8pupz04pz1ql8d5to1_500
Be my buttercup, be my star.
Even though I'm out in the night, even though I'm wrong, just be mine.
Mijn uiterlijk? Jeetje, kijk gewoon naar mijn foto, allemachtig. Oké oké, sorry, ik ga al verder. Nou, mijn uiterlijk. Ik heb bruine haren, waar ik graag mee experimenteer. Dan krul ik het weer, dan doe ik het stijl, heerlijk. Ik hou ervan! Tevens heb ik ook, heel origineel, bruine ogen. Daarentegen heb ik geen bruine huid, ik heb gewoon een witte huid. Ik vind zelf dat ik niet erg dik ben, maar ook weer niet vreselijk dun. Gewoon normaal en daar ben ik trots op. Qua kledingstijl doe ik ook een beetje wat ik zelf wil. Ik draag wat ik zelf lekker vind zitten en wat ik mooi vind. Ik ben gek op experimenteren met kleding en soms wil ik het zelf ook nog wel eens opleuken met textielverf of andere leuke stofjes. Nou ja, ik ben maar 1.65 meter lang en dat was het voor de rest wel, denk ik?

Lauren Montgomery Tumblr_n4z8g47Xrs1rvmdv1o1_500
We can be the Bonnie and the Clyde of a new day, we can be a Johnny and a June if you want me boy.
But I’m over here in the corner, boy, dreaming about us together.
Mijn geschiedenis? Jeetje, dat vind ik een goede. Nou ja, zoals ik al vertelde: ik ben opgegroeid in Brooklyn. Eerst woonde ik daar met mijn vader Adam, moeder Katherine en mijn twee-eiige tweelingzus Sierra. Mijn ouders kregen helaas een enorme ruzie en zijn uit elkaar gegaan. Ik woon nu bij mijn vader, ik zie mijn moeder ongeveer twee keer per jaar: op mijn verjaardag en met kerst. Sierra zie ik gelukkig nog wel vaak op school. Het is niet zo dat ik een wrok tegen mijn moeder heb, het boeit me niet zo heel erg veel. Als ze mij niet wilt zien: prima. Dan hoef ik haar ook niet te zien. Die twee keer per jaar zijn toch al awkward genoeg.

Ik ging dus bij mijn vader wonen. Papa was gelukkig wel vreselijk lief voor me. Elke dag liet hij me weten hoeveel hij van me hield en hoe blij hij was dat ik bij hem was. Dat liet me heel erg goed voelen. In de eerste jaren van mijn leven was ik echt een ‘daddy’s girl’, ik kreeg alles van hem en dat vond ik natuurlijk prachtig. Maar al had ik het niet gekregen, het had me niets uitgemaakt. Mijn vader is een van de geweldigste personen die ik ken en dat zal altijd zo blijven. Op school ging in het in de eerste jaren van mijn leven wel aardig. Ik was niet een van de slimste, maar ook weer niet heel erg dom. Ik deed gewoon mijn ding, net zoals bijna elk kind van die leeftijd. Wel merkte ik dat ik speciale dingen kon, dingen die andere kinderen niet konden. Ik heb dit altijd voor mezelf gehouden, omdat ik dacht dat ik vreemd of raar was. Ik vond het maar eng en probeerde er daarom maar zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden.

Vanaf mijn dertiende tot nu ongeveer had ik de meest geweldige tijd. Ik ging namelijk naar de middelbare school. Daar ontmoette ik mijn beste vrienden, Damien en Lizzy. Damien is een ontzettend lieve jongen. Tegenover mij kwam hij als eerste uit de kast en ik voelde me daardoor echt vereerd. Zodra we oud genoeg zijn, gaan we naar gay bars en dat soort dingen. Dat lijkt me echt geweldig! Lizzy heet eigenlijk Elizabeth, maar wij noemen haar Lizzy. Lizzy is het tegenovergestelde van ons. Ze is bloedmooi, maar een ontzettend stuudje. Als we drie maanden van tevoren een toets op krijgen, gaat zij dan al zitten leren. Ondanks dat ze anders is als ons, moet je niet aan haar komen. Ze is de loyaalste en beste vriendin die je je maar kan wensen. Samen met hun heb ik een geweldige tijd op de middelbare school gehad. Lizzy zat in een andere klas, maar samen met Damien had ik de grootste lol tijdens de lessen en was het geweldig om de leraren af en toe te treiteren.

Ook kreeg ik een vriendje op de middelbare school, Ethan. Ethan was een jaar ouder dan ons en zat ook een klas hoger. Hij is een ontzettend lieve jongen, té lief eigenlijk. Maar hij deed altijd een beetje wat de perfecte jongen doet: hij sms’te als eerste, hij liet altijd weten waar hij was, werd niet boos als ik boos was. Daarom had ik na een jaar met hem uitgemaakt, ik vond het gewoon saai worden. Hij begon met het daten van andere meiden en ik met het daten van andere jongens. Helaas waren alle jongens niet zoals Damien. Misschien was dat saaie wel wat ik nodig had?

Op een dag kreeg ik een vreselijk ongeluk met mijn mutatie. Het gebeurde niet expres, maar ik was gewoon zo razend. De rector was erbij betrokken en ik werd geschorst. Dat was het moment dat ik besloot mijn vader over mijn mutatie te vertellen. Hij reageerde gelukkig niet raar, het kwam vaker in de familie voor. Helaas had hij het gen niet gehad, maar hij was stiekem toch wel trots dat ik het wel had. Hij stuurde me naar deze school. In eerste instantie wilde ik niet gaan, maar ik kwam erachter dat het beter zou zijn. Zo zou ik ongelukken kunnen voorkomen. Mijn vrienden vertelde ik dat ik naar een kostschool in Washington moest. Het voelde vreselijk om tegen hun te liegen, maar de waarheid zou nog wat harder zijn.


Lauren Montgomery Tumblr_muw6gaID441rurqrlo2_500
So sick of the good boys, I need a wild boy, something unpredictable. Go ahead and be a caveman, give me all your dirty love.
No time for the right one, I need the wrong one, something unreliable, go ahead and be a caveman, give me all your dirty love.
Cursing – The ability to enchant an object or person, and produce highly negative effects
Dit is mijn eerste mutatie: cursing. Het houdt in dat ik kan zeggen wat er met iemand gaat gebeuren, iets slechts, en vervolgens gebeurt dit ook echt. Voordelen hiervan zijn dat ik mezelf kan verdedigen in noodsituaties en dat ik soms een beetje ongeluk kan aansturen bij mensen die ik niet mag. Bovendien kan ik het niet alleen bij mensen doen, maar ook bij voorwerpen. Nadelen zijn dat als ik echt razend ben, hier bijna geen controle over heb. Alles wat ik zeg gebeurd dan ook en daar kan je later natuurlijk veel spijt van krijgen. Dit gebeurt niet vaak, maar als het gebeurd, kan het wel slecht aflopen. De grenzen aan mijn mutatie zijn, dat ik niemand kan vermoorden (gelukkig). Verder kan ik het alleen bij mensen doen waarbij ik zoveel haat voel, dat ik ze echt iets aan kan doen. Ik beheers deze mutatie goed. Met deze mutatie gebeurde het ongeluk, een meisje uit mijn school werd aangereden.
Photokinesis - the ability to produce and manipulate light
Mijn favoriete mutatie: photokinesis. Dit houdt in dat ik licht kan produceren en manipuleren. Ik kan licht als een soort straal uit mijn hand laten schieten, maar ook bijvoorbeeld het licht in een ruimte manipuleren. Ook kan ik zelf licht geven. Voordelen van mutatie zijn dat het nooit donker bij mij is, ik kan namelijk altijd zorgen voor licht. Verder is licht natuurlijk warm, dus ik heb het praktisch nooit koud. Nadelen zijn dat ik zonlicht niet kan manipuleren. Als mijn lichaam licht geeft, krijg ik het soms niet uit. Vaak moet ik dan gaan slapen voor het uitgaat. Als mijn lichaam te lang licht geeft, word ik ook moe. De grens van mijn mutatie is dus ook dat ik geen zonlicht kan manipuleren.[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Lauren Montgomery Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lauren Montgomery   Lauren Montgomery Emptyvr jul 17, 2015 10:29 pm

Lauren Montgomery Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Lauren Montgomery
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sierra E. Montgomery
» Darling oh I know, I said so [&Lauren]
» [AC]A little trouble never hurt nobody (&Lauren
» [AC]Phone ranging, he slanging [&Lauren]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Archive-
Ga naar: