INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 016

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Trystan Vaughen
Trystan Vaughen
Class 2
Aantal berichten : 31

Character Profile
Alias: Speedy Gonzales
Age: 17
Occupation:
Room 016 Empty
BerichtOnderwerp: Room 016   Room 016 Emptyzo jul 27, 2014 11:37 pm



















Natuurlijk had hij kunnen verwachten dat hij een kamer zou moeten delen met iemand. Toch had hij dat sprankje hoop gehad dat hij misschien een kamer voor zich alleen zou krijgen gezien zijn toestand, maar de hoofden van de school leken vertrouwen in hem en zijn toekomstige kamergenoot te hebben. Het was niet dat hij geen kamergenoot wilde hebben, hij was gewoon best beschaamd over het feit dat hij niet sterk genoeg was om af te kicken en een normaal leven te leiden. In plaats daarvan had hij, altijd als iemand zei dat hij eens wat minder moest proberen te gebruiken, stiekem zelfs een iets hogere dosis genomen dan een lagere. Hij had gewoon nooit aan de verleiding kunnen weerstaan en dat had hem gemaakt tot wat hij nu was: een drugsverslaafde die niet eens de moed had om iemand over zijn probleem te vertellen en hulp weigerde te aanvaarden. Misschien zou zijn koppigheid met de jaren wel vervagen en zou hij inzien dat hij echt wel hulp nodig had, maar voor nu moest hij er maar gewoon het beste van maken.

Trystans tempo was een stuk trager dan normaal, maar nog altijd snel genoeg om te laten zien dat hij het hyperactieve type was. Hij veerde nog altijd lichtjes op zijn voeten, alsof hij klaar was om het op een rennen te zetten. De waarheid was dat hij altijd klaar was om het op een rennen te zetten. Zijn lichaam en ademhalingssysteem was zo ontwikkeld dat hij het altijd en overal op een rennen kon zetten. Misschien zou hij ooit eens iemand kunnen uitdagen voor een wedstrijdje sprint met iets als inzet. Natuurlijk met iets als inzet. Hij hoefde gewoon de meest zelfzekere jongen van de campus uitdagen en klaar was kees. Natuurlijk moest hij er wel voor zorgen dat hij geen transporteerder uitdaagde aangezien hij dan best hard zou falen. Een heel plan ontplooide zich in zijn hoofd en zijn mondhoeken krulden zowaar om in een glimlach. Zolang niemand er achterkwam dat hij gebruikte, zou hij hier best wel lol kunnen trappen.

Voor de deur van de kamer hield hij halt. Aan het nummer op de deur te zien was dit de juiste kamer. Hopelijk. Het kon ook zijn dat ze hem een verkeerde kamernummer hadden gegeven voor de grap. Gewoon even lachen om daarna toch eindelijk de juiste kamernummer te geven. Niet voordat hij even voor schut gestaan had natuurlijk. Zo was het gegaan op zijn vorige school, maar hij had zo het gevoel da thet hier anders was, dat je hier op toch een beetje respect kon hopen. Trystan ademde nog eens diep in en checkte of zijn rugzak goed dicht was voordat hij met zijn knokkels op de deur klopte. De glimlach was weer van zijn gezicht afgedropen, maar hij deed zijn best om alle negatieve gedachten even uit zijn hoofd te bannen en die glimlach terug om zijn lippen te krijgen. Het was immers niet de schuld van zijn kamergenoot dat hij zich in een moeilijke positie bevond, dus verdiende deze het ook niet om opgescheept te zitten met een norse kamergenoot waar je nog geen fatsoenlijk woord uit kon krijgen. “Hi?” Langzaam had hij de klink naar beneden geduwd van zodra hij dacht iets gehoord te hebben, een soort bevestiging dat hij binnen mocht komen. Zelfs dat een woordje haalde zijn Wels accent naar boven. Waarom zou hij het ook verbergen? Hij was er best trots op en hij vond het helemaal niet erg als mensen wisten in welk land hij juist geboren was. “Ik ben je nieuwe kamergenoot, I guess? Tenzij ze me het verkeerde kamernummer hebben gegeven.” Zelfs nu kon hij geen twee seconden stilstaan, leunde van het ene been op het andere terwijl een grijns zich om zijn lippen omplooide. Vriendelijk proberen over te komen, niet te hyperactief, al was dat laatste waarschijnlijk al wel duidelijk.






thank you zinc



&Aiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
Room 016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 016   Room 016 Emptyma jul 28, 2014 4:49 pm

Aiden had slechts een paar daagjes zijn kamer voor hem alleen gehad, voordat hij het nieuws kreeg dat er een kamergenoot zijn kant op kwam. Erg vond hij het niet – hij keek er zelfs naar uit. Alleen zitten was niet zijn ding en hij kon prima overweg met anderen in het algemeen, dus zag hij geen rede om niet enthousiast te zijn hierover. De jongeman was benieuwd hoe zijn nieuwe kamergenoot ging zijn. Wat was zijn karakter? Extrovert, net als hem? Of introvert? Zouden ze vrienden kunnen worden? Hij hoopte van wel, aangezien hij nog een lange tijd met deze jongen op één en dezelfde kamer moest verblijven, maar ergens baarde het hem helemaal geen zorgen. Aiden was dan wel een flapuit en wat dat betreft heel extrovert, maar hij had ook respect voor anderen. Als de vreemdeling zich dus niet op zijn gemak voelde in zijn buurt en hij wist het, dan behield hij toch enigszins zijn afstand. Moeilijk was hij absoluut niet, dus deed hij ook niet moeilijk over iets. Vele vragen kwamen in hem op; waaronder welke mutatie zijn kamergenoot had, hoe oud hij was en wat zijn interesses zouden zijn. Nee, om te zeggen dat Aiden er niet naar uitkeek, was een hele grote leugen. Het kwam zelfs nog op in de jongeman om de boel op te ruimen, maar toen hij zijn grijze ogen door de kamer liet glijden, kon hij niet echt zeggen dat het een zooitje was. Niet dat zoiets vreemd was, aangezien hij toch redelijk netjes was opgevoed.

Stilzitten kon hij niet. Was het niet voor het feit dat hij hier moest blijven vanwege de nieuwkomer, dan was hij al lang en breed ergens anders op het eiland te vinden. Nu moest hij noodgedwongen op zijn kamer blijven; althans in ieder geval totdat de ander binnen was en ze kennis hadden gemaakt. Dit weerhield hem er echter niet van om te zitten wachten, hoewel hij daarnet wel had gestaan en zich met een zucht op het bed liet vallen. Pas toen, op dat ene moment, voelde hij hoe sterk de veren onder het matras waren. Hij veerde soepel terug omhoog en meteen vroeg hij zich af hoe sterk het bed wel niet was. Besluitend om meteen een antwoord op zijn vraag te zoeken, gooide hij zijn schoenen uit en sprong bovenop zijn eigen bed. Tot stilstand kwam hij niet, want net zoals voorheen veerde hij soepel omhoog. Dit keer zelfs nog een beetje hoger, omdat hij toch eventjes de ondergrond niet meer onder zijn voeten voelde. Meteen geamuseerd dat hij iets te doen had, begon hij als een malloot op het bed te springen en uit te testen hoe hoog hij kon springen. Het geluk stond dit keer aan zijn zijde; zijn hoofd stootte zich in ieder geval niet tegen het plafond. Doordat hij zo gefixeerd was op zijn onderzoek, had hij de klop op de deur dan ook niet gehoord. Het was pas toen hij de klik van de deurklink hoorde, dat zijn concentratie spontaan verdween. Aiden draaide zijn hoofd met een ruk naar de deur en verloor daarbij zijn evenwicht, waarbij hij niet veel later achterover het bed afstruikelde. Hij gilde kort en probeerde staande te blijven door wild met zijn armen te zwaaien. De jongeman bleef overeind, maar liep zodanig naar achteren in een poging om rechtop te blijven staan, dat hij al snel tegen een andere muur aan knalde en daar tot stilstand kwam.

Verward keek hij van zijn eigen voeten naar het bed en toen naar de deur, waar zijn nieuwe kamergenoot al in de deuropening stond. Althans, hij ging ervan uit dat dit zijn kamergenoot was, want hij had de jongen net niet gehoord omdat hij te druk bezig was met niet vallen. “H-Hiya!” sprak Aiden nog licht verward, maar duwde zich al snel weg van de muur om recht te kunnen staan. “Jij bent vast, uhm…” Hij liep enthousiast op de jongen af en stak zijn hand uitnodigend naar voren, zodat hij die van de jongen kon schudden. Omdat hij geen naam had doorgekregen van zijn kamergenoot viel hij nu even stil. “… My roommate?” vervolgde hij. “Ik ben Aiden. Fijn je te ontmoeten.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Trystan Vaughen
Trystan Vaughen
Class 2
Aantal berichten : 31

Character Profile
Alias: Speedy Gonzales
Age: 17
Occupation:
Room 016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 016   Room 016 Emptyma jul 28, 2014 8:29 pm



















De gil die geslaakt was vanaf het moment dat hij de deur geopend had, was hem heus niet ontgaan, maar Trystan probeerde er zo weinig mogelijk aandacht aan te schenken. Wie weet waar de jongen mee bezig geweest was voordat hij hier binnenkwam. Terwijl hij zijn zegje deed, keek hij geamuseerd toe hoe de ander een paar stappen naar achter zette en niet veel later tegen de muur aanknalde. Waarschijnlijk had hij zijn evenwicht verloren en had hij het terug proberen te hervinden door een paar stappen achteruit te zetten. Hij had geluk dat die muur daar stond, anders was hij vast en zeker op de grond beland.
De pretlichtjes dansten vrolijk op en neer in zijn donkere kijkers terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. Het was wel duidelijk dat de ander de woorden die hij gesproken had niet gehoord had en dat werd alleen maar bevestigd door het feit dat hij op hem afliep en nog eens vroeg ofdat hij de nieuwe roommate was. “I guess,” kwam er voor de tweede keer over zijn lippen en enthousiast nam hij Aidens hand aan. “Trystan. Je mag het ook best gewoon in normaal Engels uitspreken.” Hij had al genoeg meegemaakt dat mensen zijn naam juist probeerden uit te spreken, maar dat het gewoon grandioos mislukte. Dan had hij liever dat het op z’n Engels uitgesproken werd dan dat mensen er een rare versie van maakten.

“Om je nieuwsgierigheid voor te zijn. Mijn mutatie is snelheid, zowel het lopen als het denken.” Om zijn woorden kracht bij te zetten, greep hij zijn sporttas vast om deze in minder dan een seconde naar zijn kant van de kamer te brengen, op het bed te dumpen en terug op zijn plek voor Aidens neus te gaan staan. “Zie je?” Een grote grijns spleet zijn gezicht bijna in twee terwijl hij van de bal van zijn voet naar zijn hielen schommelde en terug. “En om je alvast te waarschuwen. Er wordt nogal vaak gezegd dat ik waarschijnlijk last heb van ADHD al is het nog nooit getest en ik slaap nogal weinig. "Alvast sorry voor als ik je ’s nachts per ongeluk wakker maak.” Trystan beet zachtjes op zijn lip. Zijn vorige kamergenoot had constant lopen klagen over het feit dat hij midden in de nacht gewekt werd. Wat kon Trystan er nu aandoen dat het zo’n lichte slaper was geweest en van het kleinste geluid wakker werd. Dat constante geklaag had erin geresulteerd dat hij in de kelder van de school had moeten slapen, een plek waar niemand last van hem zou hebben als hij besloot een nachtelijke trip te maken. “Maar ik doe mijn best om stil te zijn. Pinkypromise.” Natuurlijk zou hij stil zijn, zijn best doen om Aiden ’s nachts niet wakker te maken. Anders zou het zijn schuld zijn als de ander zich zou overslapen en te laat zou komen in de lessen. Zelf gaf hij er niet direct iets om, maar hij zou het wel begrijpen als Aiden er wel iets om gaf. Trystan had zichzelf nooit een doel gegeven, dus moest hij zijn best ook niet doen om iets te bereiken.





thank you zinc

Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
Room 016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 016   Room 016 Emptydi aug 19, 2014 11:56 pm

Tot zijn grote opluchting pakte de jongen zijn hand wel aan. Dit gebeurde niet op een wijze die vertelde ‘omdat het moet’, maar juist net zo enthousiast als Aiden was. “Trystan,” was de naam waarmee hij zich voorstelde, waarna ook nog werd vermeld dat het ook op z’n Engels mocht worden uitgesproken. “Trystan,” herhaalde Aiden in zijn eigen taal en met zijn eigen accent, een brede glimlach op zijn gezicht. Nog voor hij een vraag kon stellen over wat dan ook, vertelde Trystan al over zijn mutatie. Snelheid, dus. Bij een uitleg bleef het echter niet; nee, er werd ook een demonstratie gegeven. Als hij heel eerlijk moest zijn, dan moest hij een beetje denken aan Road Runner van de redelijk verouderde Looney Tunes. “Wow,” bracht Aiden uit zodra Trystan weer voor zijn neus stond. Niet dat het lang had geduurd. “Ik dacht dat ik al snel was, maar jij wint overduidelijk deze ronde,” reageerde hij, terwijl zijn glimlach overging naar een grijns om die van zijn kamergenoot te weerspiegelen. Vervolgens luisterde hij naar de volgende woorden die werden gesproken en schudde hij lichtjes zijn hoofd. “Ik ben een redelijk vaste slaper, al zeg ik het zelf. En ik vind het ook niet erg. Als je je ’s nachts verveeld en je hebt zin om te kaarten of whatever, dan mag je me gerust wakker maken, hoor.” Mensen zeiden vaak dat ze een avond– of ochtendmens waren, maar hij had zelf geen voorkeur naar een bepaald tijdstip van de dag. Aiden had altijd wel energie over. Bovendien was hij iemand die niet veel slaap nodig had.

Aangezien Trystan zijn mutatie al had uitgelegd en zelfs had laten zien, leek het nu zijn beurt om de zijne op te biechten. Nonchalant hief hij zijn rechterhand op, waar het verband omheen zat, en wees hij er met zijn linkerwijsvinger naar. “Mijn mutatie is bloedmanipulatie. Nou ja, mijn eigen bloed. Ik kan het naar mijn eigen wensen vervormen,” legde hij uit. Vervolgens haalde hij voorzichtig het verband om zijn hand uit en begon te brainstormen over een simpel en klein voorwerp dat hij zou kunnen maken. Omdat hij ook het praktisch nut van de voorwerpen wilde duidelijk maken, besloot hij maar om voor een sleutel te gaan. Aiden legde zijn linkerhand op zijn rechter en ging toen te werk. Na een paar tellen haalde hij zijn hand weg en liet Trystan de sleutel die hij vlug gemaakt had zien. Het was alles behalve perfect, maar veel moeite ervoor had hij dan ook niet gedaan. Daarbij had het ook een bloedrode kleur. “Dus als ik mijn kamersleutel vergeet, kan ik er gewoon zelf eentje maken.” Nog even nonchalant als net stopte hij de bloedsleutel in zijn broekzak en begon het verband weer om zijn hand te wikkelen. Ondertussen keek hij af en toe naar zijn kamergenoot. “Ben je net pas op het eiland of ben je hier al wat langer?” besloot hij het gesprek maar voort te zetten. Oké, zijn nieuwsgierigheid won nog wel eens vaker dan hij origineel gedacht had, maar hij zou in ieder geval niet doorvragen op dingen waar Trystan het niet over wilde hebben. Hoewel de jongen hem tot nu toe alles behalve introvert leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Room 016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 016   Room 016 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 016
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Room 17 [Esther & Serena's room]
» Room 48 [Kim & Nadya's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: