INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Cupcake? ..vs.Olivia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptywo aug 27, 2014 11:33 pm

Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Tumblr_mzg7dzF4ha1sdedtco1_500
Niggas want respect, but niggas ain't earned that yet, self-righteous, and entitled,
But they swearing on the Bible that they love you, when really they're no different from all your rivals,
But I still don't wish death on 'em, I just reflect on 'em...

Nicki Minaj - Pills 'n Potions
Olivia voelde hoe hij zijn arm van haar onderrug haalde. Dankbaar glimlachte ze naar hem. Hij had haar willen beschermen. Dat was lief, dat had ze niet verwacht. Een vrolijke twinkeling was zichtbaar in haar met bloemomringde ogen. “Zin in een cupcake?” hoorde ze hem zeggen en Olivia beet op haar lippen om niet te lachen, maar daardoor kwam er weer een beetje bloem in haar mond. Hoestend veegde ze over haar mond. Bloem was lekker bij het bakken, maar om zo op te eten was het helemaal niet lekker. De lunchdame had nog altijd niets gezegd en Olivia werd bang van de uitdrukking op haar gezicht. Ze hoorde Dante zeggen dat hij op zoek ging naar een dweil. N’awh, hij was de hele tijd al aan het werk, en alles wat zij deed was een nog grotere troep er van maken. “Ik had jullie nooit hier in deze keuken moeten laten!” blafte de lunchdame agressief. Olivia keek op. “Hij heeft niets gedaan! Ik heb het laten vallen, hiervoor zag het er gewoon netjes uit, gewoon wat baktroep!” verdedigde Olivia zich en keek boos naar de lunchdame. But it didn’t work, Olivia kon gewoon niet boos kijken en al gauw verslapte haar blik.

Helaas die van de lunchdame niet. “Als deze keuken over anderhalf uur niet helemaal schoon is, ga ik ervoor zorgen dat jullie hier nooit meer in deze ruimte terugkomen, behalve om elke avond te mogen afwassen. De rest van jullie tijd hier…” dreigde de vrouw. Olivia schrok, de rest van haar tijd hier op deze school schoonmaken? Dat zag ze niet echt zitten. De vrouw draaide zich om en stampte boos de ruimte uit. Olivia draaide zich naar Dante en pakte even zijn arm beet. “Sorry, ik wist echt niet dat dit ging gebeuren” zei ze met een droevig stemmetje en liep toen door naar de wastafel. Ze draaide de kraan met haar vingers open, anders zou de hele kraan ook weer vies worden, en waste voorzichtig haar vingers af. Haar olijfkleurige huidje werd weer zichtbaar en voorzichtig veegde ze met haar natte handen het bloem van haar gezicht af. In de weerspiegeling van de wasbak zag ze dat haar wangen een rood kleurtje hadden gekregen. O jeetje…hoe was dat gebeurd? Ze voelde aan haar wangen. Nee, ze waren niet warm. Maar ze was ook niet verlegen ofzo geweest? Dit was vreemd.

Haar vestje trok ze ook uit, zodat ze nu in haar hemdje voor de wastafel stond. Haar natte handen gingen over haar nek, over haar haren en over haar borst, zodat deze ook weer schoon werden. Haar broek en schoenen zou ze in de was kunnen doen. Zachtjes begon ze te lachen. Gosh, dit was zo dom. Haar lach werd harder en ze sloeg haar handen voor haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo aug 28, 2014 12:32 am

Het koste Dante nogal wat moeite om niet te delen in de kwade emoties van de lunchdame. Daarom maakte hij zich zo snel mogelijk van het hele gedoe af door haar maar aan Olivia over te laten. Het was misschien gemeen, maar een Italiaan als hij had al een groot temperament, plus dan nog eens zijn mutatie.. De woede van de lunchdame beukte op hem in als een vuist, probeerde zich meester te maken van zijn eigen emoties, en dat liet de jongen echt niet gebeuren. Dan zou hij haar waarschijnlijk de huid vol schelden, en dat wou hij niet. Hij wou zichzelf niet in de problemen werken, en ergens wou hij ook niet dat Olivia hem zo zag.

Ondertussen ging de discussie gewoon verder. Olivia probeerde hem nog te verdedigen, waardoor hij haar nog aardiger vond dan ervoor. De lunchdame sloot de discussie af zoals alleen een volwassene tegenover twee tieners dat kon. “Als deze keuken over anderhalf uur niet helemaal schoon is, ga ik ervoor zorgen dat jullie hier nooit meer in deze ruimte terugkomen, behalve om elke avond te mogen afwassen. De rest van jullie tijd hier…” Dreigde ze kwaad, waarna ze de keuken uit stampte en de deur achter zich toe trok. Dante keek wat geschrokken naar Olivia. "Ik hoop echt dat ze dat niet meende", Zei hij, en hij beet nerveus op zijn lip.

“Sorry, ik wist echt niet dat dit ging gebeuren”, Verontschuldigde ze zich. Dante maakte een geruststellend gebaar. "Weet ik toch", Glimlachte hij. "Het enige wat we kunnen doen is alles opruimen nu, liefst binnen het anderhalf uur dat dat mens ons heeft gegeven", Ging hij verder, met duidelijke irritatie naar de lunchdame toe in zijn stem. Olivia ging eerst zichzelf schoonmaken, want zij was er het ergst aan toe. Ondertussen dook hij de bezemkast in, op zoek naar een emmer, een dweil en een trekker. Gelukkig stond alles netjes opgeborgen, en hij vond zelfs schoonmaakmiddel om in het water te doen.

Met de emmer in zijn ene hand (en de dweil en de fles schoonmaakmiddel er in) en de trekker in zijn andere, kwam hij de keuken weer in. "Stom dat we geen schoonmaakmutatie hebben ofzo", Grijnsde hij, terwijl hij de emmer half vol liet lopen met warm water. "Of iets met een felle wind.. Dan bliezen we alle vuiligheid gewoon het raam uit", Grapte hij verder. Dante passeerde aan de oven, en herinnerde zich toen dat de cupcakes klaar waren. Hij trok de oven open, en keek enthousiast naar de cupcakes. Met een ovendoek haalde hij de bakplaat er uit. "Omg, kijk wat een pràchtexemplaren", Riep hij uit, terwijl hij de bakplaat op het aanrecht plaatste, zodat Olivia ze kon bewonderen. "Die kunnen mooi afkoelen terwijl wij de boel hier terug schoon maken", Zei hij opgewekt. Dan hadden ze tenminste iets om nog naar uit te kijken. "Zing nog eens een liedje, wil je?" Vroeg hij toen grijnzend aan Olivia. Misschien ging de tijd dan weer iets sneller.
- VS. OLIVIA

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo aug 28, 2014 2:53 am

Dreamlover come rescue me, take me up take me down, take me anywhere you want to baby now
I need you so desperately, won't you please colme around, 'cause I wanna share forever with you baby

Mariah Carey - Dreamlover
Gelukkig, hij was niet boos op haar. Wel merkte hij op dat ze binnen anderhalf uur de keuken schoon moesten maken, want zin om schoon te maken had ze niet. Terwijl Olivia de laatste restjes bloem van haar kleding afveegde, ging Dante schoonmaakspullen pakken. Hij was een echte working bee! Anders dan de meeste Italiaanse mannen, die liever de hele godganse dag op hun reet zaten en af en toe eens naar buiten gingen om een meisje te scoren. Tevreden keek Olivia naar haar broek en legde haar vestje op een veilig plekje, zodat hij niet vies zou worden. Nu was het tijd om de keuken aan te pakken, want die zou zichzelf niet schoon maken.

Glimlachend keek ze naar hem, toen hij terugkwam met schoonmaakspullen. “Precies!” zei Olivia enthousiast toen hij over een schoonmaakmutatie begon “Of een mutatie dat alles gewoon laat verdwijnen ofzo. Hadden we dat nou maar, dan was dit alles veel sneller weg en konden we doen waarvoor we hierheen kwamen; CUPCAKES ETEN!” Olivia zuchtte. Dat ging nog wel eventjes duren, aangezien de keuken echt heel erg vies was. Eventjes genieten van de cupcakes kon wel, aangezien Dante ze er al uit had gehaald. “Omg, kijk wat een prachtexemplaren!” hoorde ze hem enthousiast zeggen en binnen een paar tellen stond Olivia naast hem. En hij had gelijk, ze zagen er echt heerlijk uit. “Wauw!” zei Olivia vol met bewondering “Dat hebben we echt goed gedaan, bro, ze zien er echt heel goed uit.” Bij het woordje ‘bro’ moest ze grinniken, dat was een woordje dat jongens tegen elkaar zeiden, maar zij zei het gewoon om…gewoon, omdat ze Olivia was en omdat ze het leuk vond om dat te zeggen.

Nadat ze de cupcakes bewonderd had, pakte ze de trekker van Dante over en vulde de emmer met water. Een flinke scheut schoonmaakmiddel ging erbij en al gauw was er flink wat sop in de emmer bij. “Oké, nu maar hopen dat het niet overloopt, anders hebben we WEER een probleem” merkte Olivia op en keek met een angstig gezicht naar Dante. Maar het bleef netjes in de wasbak zitten. “Zing nog eens een liedje, wil je?” Olivia glimlachte stralend naar hem en viste haar telefoon (inclusief schattig berenhoesje) uit haar kontzak. Nee, niet om te social media’en, dat was helemaal niet gezellig! “Omdat jij het bent! Ik heb een idee…” In haar telefoon had ze namelijk een afspeellijst staan, met karaoke liedjes. Ze drukte op shuffle en al gauw vulde de muziek de keuken. Olivia maakte de trekker nat in de emmer en ging op haar kont voor de oven zitten. Met de trekker ging ze over het glas van de spiegel, terwijl ze meezong met de muziek. Het was Heartbreaker van Mariah Carey en Jay-Z, Mariah Carey was een van haar favoriete zangeressen. Enthousiast bewoog ze mee met de muziek, terwijl ze aan het schoonmaken was. “ Heartbreaker you've got the best of me, but I just keep on comin' back incessantly. Oh why did you have to run your game on me, I should have known right from the start, you'd go and break my heart.” Heupwiegend stond ze op en zelfs bij het stuk van Jay-Z stopte ze niet met meezingen. Het maakte haar vrolijk en gaf haar meer energie om door te gaan.

Met een glimlach keek ze Dante aan. “Zo is het veel leuker om schoon te maken” merkte ze in een pauze op, waarna ze weer meezong met het volgende liedje, wederom van Mariah Carey. “ Oh honey you can have me when you want me, if you simply ask me to be there and you're the only one who makes me come running, 'cause what you got is far beyond compare
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo aug 28, 2014 8:30 am

Thuis had hij sowieso de attitude gehad om weg te lopen als zijn moeder hem vroeg om dingen op te ruimen of te poetsen. Ook al waren zijn ouders niet van het type dat alles lieten slingeren en eigenlijk best hard werkten, hij wou genieten van zijn leven en zijn jeugd en rondhangen met vrienden. Die vrienden bleven toch ook niet de hele dag binnen om klusjes te doen, of wel? Gelukkig had hij wel die werkhouding van zijn ouders overgenomen, hoe kon het ook anders als je al die jaren met hen samen leefde? Daar was hij nu stiekem wel blij mee, aangezien ze nu moesten poetsen voor hun leven als ze de lunchdame van hun nek wilden houden.

Al snel waren ze klaar om te beginnen. “Precies!” Reageerde het kleine meisje op zijn opmerking over de schoonmaakmutatie. “Of een mutatie dat alles gewoon laat verdwijnen ofzo. Hadden we dat nou maar, dan was dit alles veel sneller weg en konden we doen waarvoor we hierheen kwamen; CUPCAKES ETEN!” Dante moest even lachen. "Straks verdwijnen de cupcakes mee ofzo", Grijnsde hij. Al zouden ze wel snel verdwijnen, in hun buik wel te verstaan. De cupcakes roken zo lekker en ze zagen er ook gewoon lekker uit? Hij kon zichzelf amper bedwingen om er niet meteen een naar binnen te proppen.

“Oké, nu maar hopen dat het niet overloopt, anders hebben we WEER een probleem”, Zei ze zenuwachtig. Gelukkig ging alles goed. Daarna stemde ze in om te zingen, speciaal omdat hij het was. "Ik voel me vereerd", Zei hij, en hij keek haar blij aan. Ze haalde haar mobiel boven en zette een liedje op dat hij ergens wel kende, maar niet meteen thuis kon brengen aangezien het een karaoke versie was. Toen Olivia begon te zingen, herkende hij het wel. Dante had het wel eens gehoord op de radio.

Dante sopte de dweil in de emmer en begon met de vloer schoon te maken. Dat was best lastig, aangezien hij bijna elke seconde de vuile dweil moest uitwassen. “Zo is het veel leuker om schoon te maken”, Merkte Olivia op tijdens een korte pauze tussen twee liedjes in. "Jazeker", Glimlachte hij. "Ik wou dat ik zo kon zingen", Zei hij toen, met een pruillipje. "Het enige wat ik een beetje kan is rappen", Bekende hij nadenkend. Toen wierp hij een blik op de cupcakes en de gesmolten chocolade, die alweer begon te stollen. "Misschien moet je je glazuur nog afmaken en op de cupcakes doen, voor het te laat is", Merkte hij behulpzaam op.
- VS. OLIVIA

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydo aug 28, 2014 8:55 pm

I only wanna die alive, never by the hands of a broken heart, don't wanna hear you lie tonight, now that I've become who I really are.
This is the part when I say I don't want ya, I'm stronger than I've been before, this is the part when I break free, 'cause I can't resist it no more

Ariana Grande ft. Zedd - Break Free
Rustig zong Olivia nog steeds mee de liedjes, totdat Dante zei dat hij ook wel zo zou willen kunnen zingen. Een beetje verlegen glimlachte ze. Nog steeds vond ze het lastig en awkward om complimentjes van anderen aan te nemen. Hij vertelde dat zij wel een beetje kon rappen. Enthousiast keek Olivia op. “Oké, dan moet jij zo een klein beetje voor mij rappen, als je dat wil” zei ze met een brede grijns “Dan zijn we net zo’n duo, zo’n stoere rapper met een white girl die samen een liedje doen” Olivia zag het al voor zich, zij samen in een videoclip. Hij met gouden bling bling, zij in een kort pakje. Haar hoofd betrok eventjes. Nee, een kort pakje was niets voor haar. Dat paste niet bij haar en dat zou ze dus ook nooit aandoen. “Laat maar” zei ze grinnikend “Ik denk niet dat ik in zo’n kort pakje zoals al die meisjes in die clips moet gaan staan, daar zou ik me echt niet prettig in voelen.”

Slim merkte Dante op dat ze misschien de chocolade op de cupcakes moest gaan doen. Snel knikte Olivia. “Ja, maar…nu moet jij alles alleen doen!” piepte ze. Maar aan de andere kant waren de cupcakes ook belangrijk. Olivia twijfelde duidelijk en keek hem in paniek aan. “Oké, ik doe snel de cupcakes en dan kom ik je weer helpen” besliste Olivia toen en liep snel naar de keuken. Het glazuur was in principe al helemaal klaar, het moest alleen nog op de cupcakes. Uit een laatje viste ze een lepel en begon nog een beetje in het glazuur te roeren. Voorzichtig pakte ze een cupcakeje beet tussen haar vingers en pakte met haar andere hand de lepel. Deze liet ze even in de chocolade zakken en vervolgens besmeerde ze het cakeje lichtjes. “Deze worden echt heerlijk!” deelde ze aan Dante mee, terwijl de pretlichtjes in haar ogen branden. Yay, als ze klaar zou zijn met alle cakejes, zouden ze de eerste cakejes al helemaal klaar staan. Snel doorwerken dan maar!

“Klaar!” zei Olivia na ongeveer vijf minuten. Er was nog een heel klein beetje chocolade over, maar dat wilde ze voor later bewaren. Dat konden ze altijd nog opmaken nadat ze de cupcakes gegeten hadden, als er dan nog wat bij kon. “Oké, nu moet je even pauze nemen” zei ze enthousiast en pakte twee van de cupcakes. Bijna hyper springend liep ze naar Dante en gaf hem ook een cupcake. “Okey, cheers!” zei ze enthousiast en kwam zachtjes met haar cakeje tegen de zijne. Terwijl ze een hap nam, keek ze hem nieuwsgierig aan. Maar toen het zoetigheid in haar mond kwam, sloot ze eventjes haar ogen. Mmmmm, ze waren heerlijk! “Ooooh…” was het enige dat Olivia uit kon slaan. En toen deed ze haar ogen weer open, benieuwd wat Dante ervan. “Ze zijn echt heerlijk, hè?”
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyvr aug 29, 2014 1:48 pm

Dante zag hoe Olivia een beetje moeite had met het accepteren van zijn compliment. Ze veranderde even in een verlegen meisje dat hij nog nooit eerder had gezien. Echter toen hij vertelde dat hij af en toe wel eens rapte, flakkerde haar enthousiasme terug omhoog. “Oké, dan moet jij zo een klein beetje voor mij rappen, als je dat wil”, Dante keek haar even geshockt aan. Wow nee wacht, het was niet de bedoeling dat hij nu ging rappen. Het was iets wat hij deed als hij zeker wist dat er niemand thuis was bij hem in Italië, en dan zette hij de muziek zo luid mogelijk, zodat zijn stem er eigenlijk amper boven te horen was. “Dan zijn we net zo’n duo, zo’n stoere rapper met een white girl die samen een liedje doen”, Ratelde ze verder. De jongen raakte wat over de shock heen, en probeerde het zich voor te stellen. Chicks, check. Dure auto's, check. Zwemmen in geld misschien? Check!

Zijn dagdroom werd al snel onderbroken door Olivia, die vertelde dat ze liever niet in een kort pakje kroop. "Dat hoeft ook niet gek", Grinnikte hij. "Je kan evengoed in een fancy auto cruisen ofzo?" Stelde hij opgewekt voor. Ondertussen droogde hij zijn hand af aan zijn tshirt, en viste zijn mobiel uit zijn zak. Snel ontgrendelde hij hem en scrollde door zijn muziek. "Ok ok, omdat jij het bent, ga ik een hééél klein stukje voor je rappen", Grijnsde hij. Hij tikte op 'No Church In The Wild'. De intro door Frank Ocean liet hij maar aan hem over. "Tears on the mausoleum floor, blood stains the coliseum doors. Lies on the lips of a priest, Thanksgiving disguised as a feast", Rapte hij mee, met Jay-Z.

Terwijl de tekst vrijwel uit zijn mond rolde, was Olivia bezig met de cupcakes voorzien van glazuur. Ondertussen zag de keuken er al weer wat meer uit als een keuken, niet als een of ander slagveld. “Deze worden echt heerlijk!” Riep ze, en hij keek even naar het cupcakeje in haar handen. Dat zag er inderdaad lekker uit. Na ongeveer vijf minuten riep ze dat ze klaar was. Ze gebood hem om even pauze te nemen, en dat deed hij maar al te graag. Hij zette de muziek weer af en hupte naar Olivia en de cupcakes toe. Die kwam hem tegemoet met twee exemplaren in haar handen. Ze gaf er een aan hem en toaste zo'n beetje door de hare tegen de zijne te duwen.

“Okey, cheers!” Zei ze, en samen namen ze een hap. Het waren heerlijk zoete gebakjes, de chocolade was zelfs nog een tikkeltje warm, en de stukjes fruit waren een geweldige toevoeging. "Djeezes, die zijn echt.. Ik heb er niet eens woorden voor, zo lekker zijn ze!" Sprak hij glunderend. "Bedankt dat je me wou helpen", Zei hij, terwijl hij haar een berenknuffel gaf, en haar zelfs van de grond tilde, om haar helemaal fijn te huggen.
- YAY CUPCAKES

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyzo aug 31, 2014 1:26 pm

I'll give you all I have and nothing less I promise.
Love me and don't look back, I want you with me on this road to the sky.
We'll be shining every night I promise you, just me and you, oh I promise you.

Ariana Grande - Intro on 'My Everything' album

Yay, hij had voor haar gerapt! Terwijl ze bezig was geweest met de cupcakes, had ze hem horen rappen en ze vond het leuk dat hij het toch had gedaan. Toen hij klaar was geweest, had ze snel eventjes met haar handen geklapt als blijk van waardering. Olivia vond het echt super leuk als mensen over hun schaamte heen kwamen en spontaan dingen deden. Zo was ze zelf ook. Ze deed spontaan dingen, maar dacht vaak daarna pas na over de daadwerkelijke consequenties. Daar had ze al een paar keer problemen mee gehad, maar ach. You only live once was wat ze altijd zeiden, toch? Of het wel bekende ‘YOLO’!

Vrolijk keek ze hem aan toen hij ook een hap nam. “Djeezes, die zijn echt…ik heb er niet eens woorden voor, zo lekker zijn ze” zei Dante glunderend en ook Olivia kreeg een glunderende glimlach op haar gezicht. Yay, het was weer gelukt! De stukjes fruit in de cakejes waren heerlijk en de chocolade bovenop maakte het geheel gewoon helemaal af. En toen gebeurde er iets dat ze niet verwacht had. Hij bedankte haar voor het helpen en sloeg zijn armen toen om haar heen voor een knuffel, die zelfs zo ver ging dat hij haar helemaal optilde. Blij sloeg Olivia haar armen om zijn nek en knuffelde hem terug. YAY, HUGS! “Geen dank!” zei ze blij terug. Het voelde alsof hij erg sterk was, want Dante kon Olivia gemakkelijk in de lucht houden leek het wel. En zo’n knuffel had Olivia nog nooit gehad, dat ze helemaal de lucht in werd getild. Ze leunde een beetje naar achteren, met haar armen nog steeds om zijn nek, maar wel zodat ze hem aan kon kijken. “We zijn een goed team, hè!” zei ze enthousiast “Je hebt me super goed geholpen! En we kunnen én cupcakes maken, én schoonmaken tegelijk! Nu zijn we superhelden ofzo…” Een klein lief glimlachje verscheen op haar gezicht terwijl ze hem aankeek. Ze had een geweldige tijd met hem gehad, nu hoefden ze alleen nog maar de rest van de keuken schoon te maken. Maar eigenlijk wilde ze liever…

And another moment ruined by the lunchlady. De deur knalde open. Verschrikt keek Olivia op en pakte Dante nog wat steviger vast, dadelijk was het een crimineel ofzo! Maar het was gelukkig de lunchdame. Ze keek naar het deel van de keuken dat nog niet schoon was. “Dat schiet niet op zo, hè?” vroeg ze geïrriteerd “Jullie heb nog vijftien minuten van het anderhalf uur over en anders weten jullie het…” Met deze woorden verliet ze de ruimte weer. Met een klein lachje beet ze op haar onderlip en keek ze Dante weer aan. “Oh oh…”
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyma sep 01, 2014 12:30 am

Toen het liedje op z'n einde liep, keek hij wat awkward om zich heen. Dit was iets wat hij echt niet veel mensen liet horen, eigenlijk helemaal niemand behalve een paar keer zijn beste vriend. Dat was dan omdat die kerel ook goed kon rappen en dan deden ze het gewoon samen. Maar dit, nee, dit was anders en helemaal uit zijn comfort zone. Toch begon ze zowaar voor hem te klappen, al wist hij niet of het oprecht was of om hem een plezier te doen. Ach, voor zover hij Olivia nu al kende zou het wel oprecht zijn, dus een brede glimlach sierde zijn lippen.

Oké eerlijk, moest hij geweten hebben dat ze hier even lekkere cupcakes konden maken als in Italië, had hij al veel eerder de keuken opgeëist en Olivia net zo lang gestalkt tot ze met hem cupcakes wou maken. Hun gezichten glunderden even hard, en het voelde alsof hij terug in z'n kindertijd werd gegooid. Dante kon geen manier bedenken om haar genoeg te bedanken, dus hield hij het maar bij een van de meest effectieve manieren: een gigantische hug! Blij merkte hij op hoe ze hem enthousiast terug knuffelde, en heel even kreeg hij de neiging om zijn neus in haar hals te begraven en zijn ogen te sluiten, maar buh dat zou pas raar overkomen.

Olivia leunde wat terug, maar liet zijn nek niet los. “We zijn een goed team, hè! Je hebt me super goed geholpen! En we kunnen én cupcakes maken, én schoonmaken tegelijk! Nu zijn we superhelden ofzo…” Zei ze, en een lief glimlachje was op haar gezicht te zien. "Zonder jou was het me sowieso niet gelukt, dus jij bent aahm.. Mijn oppersuperheld?" Zei hij, en hij voelde zijn kaken letterlijk rood worden toen hij 'mijn' uitsprak. Heel even kreeg hij de neiging om...

Een gigantische knal liet hem opschrikken en richting de deur kijken. Hij voelde hoe Olivia hem wat steviger vast greep, en hij trok haar zo mogelijk nog dichter tegen zich aan.. Tot hij zag wie het was. Oh ja, het kon ook niet anders: de lunchdame. Die kwam controleren hoe het zat, en blijkbaar was ze niet echt tevreden. Dante zette Olivia voorzichtig neer op de grond en zuchtte. “Oh oh…” Zei Olivia, toen ze weer weg was. Dante grijnsde en haalde zijn schouders op. "Als ze nog eens zoiets flikt, dan zorg ik ervoor dat ze zoveel hoofdpijn heeft dat ze de komende dagen geen tijd heeft om ons in de keuken te laten werken hoor", Zei hij opgewekt. Oh nee, de lunchdame zou hen dat niet lappen. Maargoed, om dat alles maar te voorkomen nam hij de emmer op en liep naar het nog overgebleven vuile stukje van de keuken. "Dit duurt vast niet meer lang, en dan zijn we hier in no-time buiten, I promise", Zei hij, terwijl hij verder begon te poetsen.
- STOMME LUNCHLADY :C

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptyma sep 01, 2014 10:33 pm

Yeah, now I can say that I would not care if you were not there,
Tell myself that I'll be fine without ya, but I would die if I was not around ya,
and I can try to convince you I don't need to be with you, but my only thoughts are thoughts about ya.

Shontelle ft. Akon - Stuck with eachother

Toen hij haar ‘mijn oppersupperheld’ had Olivia heel even gebloosd en hem stralend aangekeken. Ze had niet goed geweten hoe hij het bedoeld had, maar dat maakte Olivia niet uit, ze vond het lief en daardoor bleef hij nog steeds haar superheld. De lunchdame had alleen alles verpest, het hele moment was weg en dat vond Olivia echt niet leuk. Voor haar part hadden ze nog twee uur zo gestaan, het had haar echt niet uitgemaakt. Maar de lunchdame had ervoor gezorgd dat Dante haar zuchtend had neergezet. “Als ze nog eens zoiets flikt, dan zorg ik ervoor dat ze zoveel hoofdpijn heeft dat ze de komende dagen geen tijd heeft om ons in de keuken te laten werken hoor” hoorde ze hem opgewekt zeggen en ze lachte. “Precies! En anders kunnen we altijd nog zo luidruchtig schoonmaken dat ze helemaal gek van ons word en ons lekker weg laat gaan.”

Ze keek toe hoe hij de emmer nog een keer pakte en ze besloot dat het misschien slim was dat zij ook nog eventjes zou helpen, dan zou de troep alleen maar sneller weg zijn, zoals Dante zei en dan konden ze weg hier. Terwijl ze de dweil eventjes onder dompelden, zei ze: “Als we hier klaar zijn moeten we echt een plek vinden waar we de cupcakes kunnen opeten, want deze plek was geweldig om het te maken, maar nu die lunchdame hier telkens rondspookt, wil ik hier echt graag weg…” Ze haalde de dweil uit de emmer en klopte hem eventjes af, zodat het ergste water er af was. Toen begon ze de vloer te doen en ze werkte alsof haar leven er van af hing. Dat was ook zo, tenminste, haar sociale leven. Als ze de rest van hun periode hier ’s avonds moesten afwassen, dan zouden ze nooit meer cupcakes kunnen maken. En nooit meer cupcakes kunnen maken klonk als de ergste straf die er bestond.

Dus daarom werkte Olivia nog een kwartier lang flink door en precies toen ze haar laatste stukje had gedweild, ging de deur nogmaals open. Gauw liet ze de dweil af en keek ze Dante met een veelbetekende blik aan. Maar de lunchdame leek tevreden, want ze stond nog niet te gillen. “Nou, het ziet er keurig uit. Ik ga maar even wat andere dingen zonder dat ik aan jullie hoef te denken, now get lost…” zei de vrouw en draaide zich om. Opgelucht haalde Olivia adem. “Yeah! Nu hoeven we niet schoon te maken!” zei Olivia enthousiast en stootte hem eventjes aan. Toen keek Olivia naar de cupcakes. Ze waren afgekoeld, maar nog steeds heerlijk. Eventjes ging ze op zoek in de kastjes naar een doosje waar ze de gebakjes in kon doen, want ze allemaal zo dragen…tsja, dat ging niet werken. Uiteindelijk vond ze een doosje die groot genoeg was en begon alle cakejes erin te doen. “Dit is niet stelen, toch?” vroeg ze opeens “Ik bedoel, ik leen het, ik vraag het alleen niet, maar ik breng het vanmiddag of morgen of…I don’t know, ik breng het in ieder geval terug, dus dan is het niet stelen toch?”  Nah, bovendien stonden er vijfhonderd doosjes en dingetjes. Eentje zouden ze heus niet missen.

Het doosje hield Olivia veilig in haar handen, als een soort heilige schat. Verwachtingsvol keek ze Dante aan. “Weet jij waar we heen kunnen gaan? Ik bedoel, zo veel keuze…”
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydi sep 02, 2014 12:35 am

Zijn dreigement richting de lunchdame lieten Olivia lachen. “Precies! En anders kunnen we altijd nog zo luidruchtig schoonmaken dat ze helemaal gek van ons word en ons lekker weg laat gaan.” Voegde ze toe. Dante stelde het zich al voor. Konden ze lekker hun rap- en zangacts beginnen oefenen in de keuken. Dan liep iederéén gewoon weg, inclusief Céline, de sterrenchef van de school. Die wou hij stiekem toch niet wegjagen, want haar kookkunsten waren geweldig. Ach ja, zo erg zou die straf toch niet zijn, want dan kon hij onder het poetsen door lekker met Liv chillen.

“Als we hier klaar zijn moeten we echt een plek vinden waar we de cupcakes kunnen opeten, want deze plek was geweldig om het te maken, maar nu die lunchdame hier telkens rondspookt, wil ik hier echt graag weg…” Zei Olivia, terwijl ze samen verder gingen met het proper maken van de keuken. "Ik wed er om dat dat haar gave is, irritant en veel te aanwezig zijn", Grinnikte de jongen, terwijl hij de deuren van de keukenkastjes afkuiste met een vod. "Misschien hoort ze ons wel op dit moment..", Zei hij onheilspellend, terwijl hij van links naar rechts keek, half verwachtend dat de lunchdame door de muur zou komen gewandeld om hen te straffen voor hun geroddel tijdens het werk.

Eindelijk waren ze klaar, en geen moment te vroeg. Dante kon zweren dat die controlefreak echt voor de deur stond te wachten tot het tijd was, om op dezelfde seconde nog binnen te stormen, in de hoop hen te betrappen op nog smerigheid. Gelukkig vond ze het blijkbaar in orde. Ze joeg hen weg uit de keuken met de woorden dat ze nog dingen te doen had. “Yeah! Nu hoeven we niet schoon te maken!” Zei Liv enthousiast, en ze stootte hem kort aan. Dante keek opgelucht. "Werd tijd ook, djeezes", Grijnsde hij.

Olivia begon in een kast te rommelen, op zoek naar een doos om de overige cakejes in te stoppen. Die zouden ze ofcourse niet laten staan hier. Ze vond een doosje, maar begon plots te twijfelen. Ze vroeg hem of dit stelen was, of zoiets. De jongen lachte een korte, heldere lach. "Alsof er hier niet nog wel vaker eens wat uit de keuken verdwijnt? Niemand merkt er iets van", Zei hij geruststellend. Met het doosje in haar handen keek ze hem aan. “Weet jij waar we heen kunnen gaan? Ik bedoel, zo veel keuze…” Dante dacht even na en had toen een ingeving. "De playground? Daar staan van die houten dingen waar we uit het oog kunnen gaan zitten", Stelde hij enthousiast voor.
- YAY EINDELIJK KLAAR :D

Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Emptydi sep 02, 2014 10:43 pm

Right from the start you were a thief, you stole my heart and I your willing victim.
I let you see the parts of me that weren´t all that pretty and with every touch you fixed them.

P!nk - Just give me a reason

Eventjes schrok Olivia. Als de vrouw op dit moment hen zou kunnen zien, dan zou dat echt spionage zijn! Maar gelukkig keurde de lunchvrouw de keuken goed en waren ze vrij om te gaan en te staan waar ze maar wilden. Yay, that sounds like cupcaketime! Olivia had Dante gevraagd waar hij naar toe wilde en hij stelde de playground voor. “Ja, inderdaad! Dan kunnen we ontsnappen aan de lunchdame, want dadelijk volgt ze ons nog ofzo…en dan zou het echt allemaal een beetje creepy worden” zei Olivia met een frons in haar gezicht en schudde toen haar hoofd. Ach, dat zou vast niet gebeuren. Nu ze klaar waren met het schoonmaken van de keuken zou ze hun met rust moeten laten. Maar goed, nu was het tijd om te gaan. Nog een keer ging haar blik snel door de keuken en besloot dat alles er ook daadwerkelijk picobello uitzag, zodat de lunchdame niet nog ergens terug op kon komen. Nu was het haar beurt om zijn hand te pakken en hem mee te sleuren. Ze kon het niet zo hardhandig, maar ondertussen kletste ze de oren van zijn hoofd. Ondanks dat ze elkaar pas net kende, had Olivia een vertrouwd gevoel bij Dante en dat vond ze fijn. Plus, ze hadden cupcakes.

en ze leefden nog lang en gelukkig, giggle

OOC: Uit! :)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Cupcake? ..vs.Olivia   Cupcake? ..vs.Olivia - Pagina 2 Empty

Cupcake? ..vs.Olivia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The last cupcake {&Dalton}
» Olivia del Rey
» Olivia Woolridge Grant
» @PrettyDaisies - Olivia's Twitter
» @Strawberry - Olivia's Instagram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum