INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Come game with me [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyvr aug 15, 2014 8:29 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



Minaye had haar wekker gezet op 4 uur s'nachts. Ze wou graag de zonsopgang zien vanaf het strand. Maar toen ze haar gordijn voor haar kamerraam openschoof verscheen er een boze blik op haar gezicht. Het regende. Minaye polfte weer neer op haar bed. Ze deed nog poging om te slapen maar het lukte haar niet. Ze trok haar eigenlijk te grote jogging broek aan. Te groot zat haar lekkerder. Hij was zwart en er stond love op de zijkant. Daarboven deed ze haar Artic Monkeys shirt aan. Ze deed snel een borstel door haar aan en ze verliet haar kamer. Ze had geen schoenen aan, Minaye liep liever op blote voeten of in dit geval gewoon witte enkelsokjes. Ze liep wat door de lege gangen heen. Was er dan echt niemand die om half vijf s'ochtends door de gangen dwaalde?

Binnen een aantal minuten had ze een game hall gevonden. Raar, ze liep hier al anderhalf week rond en het was haar nooit opgevallen dat er een game hall bestond. En raar dat niemand haar ooit iets had verteld over dit. Minaye liep een beetje rond zoekend naar een spel dat ze ging doen. Ze had een dans spelletje gevonden maar daar was te moe voor. Ze vond een groot scherm met twee nagemaakte autostoelen met een stuur ervoor. Minaye ging in linker autostoel zitten en pakte het stuur beet. in het midden van het stuur zaten de knopen voor het menu. Ze drukte op wat een opties en voor ze het wist leek het net alsof ze in een auto reed. Ze scheurde over de weg en botste overal tegen aan. Minaye was helemaal alleen in de game hall dus no shame. Ze wist helemaal niet wat ze moest doen. Zo speelde ze even door. Door bergen en over bruggen, ze werd een beetje slaperig van de weg die geen einde had. Het was inmiddels 5 uur geweest en Minaye was niet meer aan het spelen. Ze had niet echt veel slaap gehad dus daar lag ze dan. Met haar hoofd tegen het stuur te slapen.

Open for everyone \(^,^)/








sweater:

Jogging broek:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyma sep 01, 2014 9:47 am



Gustavo was al vroeg op om de school spik en span te krijgen voor dat alle leerlingen weer wakker werden. Hij liep met zijn schoonmaak karretje door de hallen heen en ruimde hier en daar even gauw een prulletje op en maakte vuilnisbakken leeg. Toen hij langs de game hall liep hoorde hij geluid uit de kamer komen. Hij stopte even, Gustabvo kon het niet laten en keek even wie er aan het gamen was, maar helaas lag het meisje op het stuur te slapen. “Serieus,” zei hij zacht en hij maakte het meisje wakker “De game hall is niet om te slapen, weetje?” zei Gustavo. Hij keek even rond en zag alle games die er stonden. Hij had best moeite om zich in te houden om niet te gaan spelen, want echt zin om verder schoon te maken had hij nu ook niet. Wie wilt er nou zo vroeg in de ochtend schoonmaken als je ook kan gamen. Gustavo ging in de andere stoel zitten en vroeg “Heb je bezwaar om samen te spelen?” Hij wachte even op de reactie van het meisje voor dat hij alles ging instellen voor zich zelf. In de tussen tijd bestudeerde hij het meisje en zag dat ze op witte sokken liep. Hij wist dat die zijn werk goed deed, maar niet zo goed dat je op witte sokken door de school kan lopen. Dat ze dan ook nog echt wit blijven. “Je sokken zijn op de einde van de dag echt niet meer wit,” zei Gustavo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyzo sep 07, 2014 8:14 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



Minaye hoorde van ver een stem die haar uit haar slaap trok. Minaye schrok een beetje wakker. Shit was ze nou echt in slaap gevallen. Ze moest aan zichzelf toegeven dat het niet een slimme actie was om zo vroeg hierheen te gaan. Minaye ging met haar handen over haar gezicht en door haar haar. "Huh wat?" mompelde ze slaperig en keek de man die er stond verbaast aan. “De game hall is niet om te slapen, weetje?” zei hij en Minaye en Minaye grinnikte kort. "Nee..echt?" zei Minaye sarcastisch met een grijns. "Niet denken dat ik hier vannacht heb geslapen hoor ik was heel vroeg op" zei ze voor het geval dat hij wel dacht dat ze hier s'nachts in slaap was gevallen. Dit was awkward, gelukkig was het gewoon de schoonmaker. Phoeh het was toch even anders geweest als hier nou z'on knappe jongen naast haar stond die ze hier wel had zien rondlopen. Ze was al wel eens eerder slapend aangetroffen. Dat was in de tuin, toen werd haar gezicht eronder gekladderd. Ze moest nog steeds wraak nemen op hem.
“Heb je bezwaar om samen te spelen?” vroeg hij en Minaye keek hem even verbaasd aan. "Moet jij niet schoonmaken..." Minaye keek even op het naamplaatje. "Gustavo?" vroeg Minaye en trok één wenkbrauw op. "Nee grapje, volgens mij is het spel bedoeld voor twee dus zie mij maar eens te verslaan" zei Minaye lachend want ze wist dat ze er slecht in was en dat ze daarom in slaap was gevallen. Als ze er goed in was geweest zat ze nu juichend achter het stuur. “Je sokken zijn op de einde van de dag echt niet meer wit,” zei Gustavo. "Echt? nou dan geef ik jou de schuld" zei Minaye grinnikend en deed wat instellingen van het spel, auto enzo. Ze wist niet hoe het werkte maar ze deed maar wat.








Laatst aangepast door Minaye Evans op di sep 09, 2014 4:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptydi sep 09, 2014 3:08 pm



Toen het meisje wakker werd reageerde sarcastisch naar hem en vertelde hem nog dat die niet moest denken dat die ze hier al de hele avond sliep, want ze was vanochtend vroeg op. Hij vond het bizar welke student gaat er nu vrijwillig vroeg opstaan en dan ook alleen? Zou ze geen vriednden hebben? Vroeg hij zich af. Agh wat zal het ze vroeg hem toch ook niet waarom hij niet werkte.. Maar dat had Gustavo iets te vroeg gejuicht het meisje vroeg “Moet jij niet schoonmaken...” “Gustavo?” Gustavo keek het meisje even aan en realiseerde zich dat die verdomde naam plaatje nog aan zijn vest had zitten. Hij speelde het er van af en zei “Noem me maar Guss, en heb even pauze.”Echt zin om schoonmaken had hij niet, maar omdat tegen haar te zegen was misschien geen slim plan. “Dus wat is jou naam?” De brunette reageerde daarna nog verder op zijn vraag of ze bezwaar had om samen te spelen “Nee grapje, volgens mij is het spel bedoeld voor twee dus zie mij maar eens te verslaan,” Gustavo grijnzde even en zei “Kom maar op,” en ging er goed voor in de stoel zitten. Op de opmerking die Guss maakte over haar witte sokken zei ze dat als dat gebeurde mij de schuld zou geven. Van hem mocht het want geen een vloer kan zo schoon zijn dat je met witte sokken overheen kon lopen dat ze daarna nog steeds wit waren, vooral niet op een vloer van een school. Hij zag dat de brunette druk bezig was met alles aan het in te stellen. Hij lachte er even om en begon daarna ook zijn auto in te stellen. “Oke ben je er klaar voor?” vroeg hij, terwijl hij klaar stond om het spel te starten.
.

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptydi sep 09, 2014 4:57 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



De schoonmaker Gustavo zei ze ze hem ook gewoon Guss kon noemen. Oke ja, Minaye werd vaker Mina genoemd. "Dus wat is jou naam?" Vroeg Guss. "Minaye, maar noem me maar Mina" antwoordde ze. Guss daagde haar uit met een kom maar op. Minaye kon wel stoer lopen doen maar stiekem wist ze wel dat ze ging verliezen. Toen ze het speelde voordat ze ging slapen botste ze echt overal tegen aan. Maar ze had nu een mooiere auto gekozen dus misschien ging het wel beter. "Oke ben je er klaar voor?" Vroeg hij en Minaye zette zich even schrap en keek Guss kort aan. " Yess" zei Minaye en heild het stuur goed vast en drukte op start. Een stem uit het spel telde af naar 1 en ze scheurde de weg over. Maar ze vloog telkens uit de bocht en Gustavo had een voorsprong. Alweer botste ze tegen de kant en ze beet op haar lip. Ze kwam soms even dichtbij Guss maar die was sneller. En dan vloog ze weer uit de bocht. Ze zag de Finish en wist dat ze niet meer ging winnen. Toen. Ze Guss over de Finish zag gaan legde Minaye haar hoofd op het stuur."Ik ben hier echt slecht in" zei Ze lachend. "Hoe kan jij niet uit de bocht vliegen? " vroeg Minaye nieuwsgierig. Ze wou echt beter worden want dan kon ze hier mensen mee heen nemen en verslaan met dit spel. Ze wou niet vals spelen dus ze ging gewoon goed oefenen. "Ik moet hier even goed in worden ik wil mensen hiermee kunnen verslaan." Zei ze grinnikend






Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptywo sep 10, 2014 10:52 am



“Minaye, maar noem me maar mina,” reageerde Minaye terug op zijn vraag hoe zij hete. Ze begonnen het spel en Gustavo was al snel weg, hij merkte dat het meisje een beetje achter bleef. Gustavo had de hele rit een neutralte gezicht, maar toen hij de finish over kwam er een grote lach op zijn gezicht en zei hij “Yes.” Hij keek even naar zijn tegen speelster en zag dat ze met haar hoofd op het stuur lag, bijkbaar vond ze het niet fijn dat ze verloor. Misschien moesten ze maar een ander spelletje gaan spelen. Ze vertelde dat ze er echt slecht in was, terwijl ze aan het lachen was. Het scheelde dat ze er zelf over kon lachen, de meesten konden namelijk niet tegen hun verlies. “Hoe kan jij niet uit de bocht vliegen?” vroeg Minaye aan hem “Nou, ik ben iets ouder dan jou. Dus heb ook iets meer kunnen oefenen dan jou,” reageerde Gustavo terug. “Blijf het gewoon vaker doen, je merkt dat je naar 5 potjes ofzo de feeling er in krijgt,” voegde hij er daarna nog aan toe. In de hoop dat het meisje er iets aan zal hebben. Gustavo keek even hoelaat het was, eigenlijk zou hij nu moeten schoonmaken aangezien de studenten bijna allemaal wakker zijn. Maar hij wou ook graag blijven gamen, ze zouden vast geen probleem vinden als hij het een dag niet gedaan heeft. Anders spliste hij gewoon even in tweeén, dan kreeg hij ook geen gezeik. “Ik moet hier even goed in worden ik wil mensen hiermee kunnen verslaan,” zei Minaye, terwijl ze aan het grinneken was. “Naja, als je wilt kunnen we nog wel paar potjes doen,” reageerde Gustavo terug.
.


Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptywo sep 10, 2014 7:25 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



Gus was wel blij toen hij over de finish ging. Minaye had altijd wel tegen grapjes of haar verlies gekund. Terwijl ze wel altijd heel raar doet met jaloersie. Dat was wel echt een mankementje. Minaye was alleen snel jaloers als het om een jongen ging, dat als degene die ze leuk vond een beetje veel aandacht had van andere meisjes. Minaye vroeg aan Guss hoe hij niet constant uit de bocht vloog.  “Nou, ik ben iets ouder dan jou. Dus heb ook iets meer kunnen oefenen dan jou,” zei hij en Minaye knikte instemmend. En misschien speelde Minaye's korte nacht slaap ook nog wel een rol in haar verliezen. “Blijf het gewoon vaker doen, je merkt dat je naar 5 potjes ofzo de feeling er in krijgt,” voegde Guss er nog aan toe. "Ja oke daar heb je gelijk in." zei ze als antwoord. Ze moest er gewoon even inkomen. Daar had ze zelf ook wel aan kunnen denken, ze was nog niet helemaal helder zo vroeg.  “Naja, als je wilt kunnen we nog wel paar potjes doen,” zei Gustavo toen ze zei dat ze beter wou worden in het spel. "Ja is goed, dan let ik dit potje een beetje op wat jij doet met stuur in de bocht dan leer ik er wat van." stelde Minaye voor. Want hey, ze moest wel even die tactieken leren. En als ze het dan beter kon had hij ook wat meer competitie. Dat maakte het wel wat leuker vond Minaye. Ze vond het zelf vaak wel saai als je speelt tegen iemand die niet echt op je eigen niveau zit. Bijvoorbeeld badminton, dat je opslaat en het pluimpje niet terug krijgt gelagen. En het dan alleen maar opslaan word. Dat vond ze zelf wel een beetje ergerlijk, behalve als iemand natuurlijk zo slecht is dat het grappig is.






Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyvr sep 12, 2014 6:32 pm


Minaye gaf hem gelijk in op zijn antwoord dat ze na 5 potjes, misschien beter zal zijn. Daar was die wel blij mee dat de brunette het zelf ook in zag. Niet iedereen zag dat namelijk in en  wilde daarna het spelletje ook niet meer spelen. Niet dat dit het leukste spelletje was in de game hall, maar goed hij wilt het meisje graag een plezier doen om te zorgen dat ze er beter in zou worden. “Ja is goed, dan let ik dit potje een beetje op wat jij doet met stuur in de bocht dan leer ik er wat van,” reageerde Mina op zijn opmerking, dat ze misschien nog een paar potjes konden doen. “Oke is goed,” reageerde Guss en begon weer zijn auto in te stellen. “Oke misschien is het handig om dezelfde auto te nemen als mij. Met de zelfde instellingen,” zei hij. Hij had niet de snelste auto gekozen en een auto gekozen die iets makkelijker was voor in de bochten. Hopelijk merkte het meisje het zelf ook was ze nog niet een professional in het spel. Maar Gustavo had er alle vertrouwen in dat het goed zou moeten komen met het meisje. “Ben je zo ver?” vroeg Gustavo

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptywo sep 17, 2014 4:54 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



Guss vond het goed dat ze ven met hem mee keek met het spel. Evn weten hoe hij dat deed. “Oke misschien is het handig om dezelfde auto te nemen als mij. Met de zelfde instellingen,” zei hij en Minaye knikte instemmend en klikte dezelfde auto aan als Gustavo. Ze veranderde ook de instellingen naar hetzelfde als hem. Ze hoopte dat het zo beter zou gaan. “Ben je zo ver?” vroeg Gustavo. "Yess" zei Minaye en ze starte het spel. Toen het spel van start ging lette ze goed op naar wat Guss deed en deed het na. Ze vlooog niet meer de bocht uit en ze ging nu een beetje gelijk met hem op. "Het gaat nu beter" zei Minaye tijdens het racen. "Pas maar op straks haal ik je nog in" zei Minaye lachend terwijl ze de smaak te pakken kreeg. Ze kwam soms heel dichtbij de auto van Gustavo en ze probeerde hem in te halen maar hij deed het nog net iets beter. Nu ze een beetje in het spel zat zag ze ook hoe mooi het spel was gemaakt, het was echt net alsof je in een auto zit vond ze. Minaye hield sowieso wel van gamen. Ze deed het best vaak met haar broer terug in Los Angeles. Dan deden ze GTA ofzo, erg gewelddadig maar dat vond ze dan juist wel leuk in een spel. Niet in het echt natuurlijk. Minaye keek hoe Gustavo weer eerder over de finish ging, maar dit keer ging Minaye er niet lang erna ook overheen. "Woew, dat ging goed" zei Minaye enthousiast en stak haar hand op naar Gustavo voor een high five. 






Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyvr sep 19, 2014 8:27 pm



Minaye was klaar met het instellen van de auto en zei ‘yes’en start het spel. Het viel hem op dat ze een snelle leerling was en het echt al stukke beter ging dan de vorige keer. Het leek er ook bijna op dat ze hem bijna steeds inhaalde, maar helaas dat lukte haar nog niet. Tijdens de wedstrijd riep ze nog dat het beter ging en dat hij maar moest oppassen anders haalde ze haar nog in. Om die opmerkingen kon Gustavo wel om lachen. Ze mocht wel een snelle leerling zijn en nu beter gaan met de bochten, maar waarschijnlijk als ze de snelste auto neemt dat het weer mis gaat. De man liet dit keer geen juich kreet los gaan, omdat het niet echt een spannende wedstrijd was voor hem. Niet dat de eerste spannend was, maar het voelde even goed na lang een race spel gespeeld te hebben om te winnen, vooral van een meisje. Minaye riep “Woew, dat ging goed” en stak haar hand omhoog richting hem. Hij kreeg het gevoel dat dit de tijd was van een high five, Gustavo stak zijn hand ook om hoog en gaf haar een goede high five, waar van je handen geen pijn van deden.  “Als je de volgende keer steeds de binnen bochten neemt, merk je dat je me makkelijker in kan halen,” zei Gustavo om het meisje nog een tip mee te geven.
.

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyza sep 20, 2014 2:32 pm




 



MINAYE EVANS

My heart is a dancer beating like a disco drum



“Als je de volgende keer steeds de binnen bochten neemt, merk je dat je me makkelijker in kan halen,” zei Guss. "Bedankt voor de tip" zei Minaye vrolijk. "Zullen we even pauze nemen? Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar gamen vergt ook inspanning." zei Minaye. Volgens haar was het vooral mentale inspanning bij het gamen. Je moet je gewoon wel de hele tijd focussen op het spel. "Waarom ben je schoonmaker geworden op een mutantenschool? als ik vragen mag. Heb je ook een mutatie ofzo? een speciale schoonmaak mutatie?" zei Minaye grappend op het einde. Beetje veel vragen in één keer maar ach. Nou het zou kunnen toch. Eentje waarbij je gewoon dweilen en doekjes met kan besturen zonder iets te doen. Zoals in tekenfilms met magie. Nu ze er zo over na dacht, het zou echt wel kunnen. Want er waren genoeg mensen met mutatie's op deze school waarvan je echt versteld staat van de coole dingen die ze kunnen. "Maar vind je het wel leuk om met mutanten op te schieten?" vroeg ze want het kon zijn dat hij helemaal gek werd van kids die gekke dingen kunnen doen. Minaye keek even rond of ze ergens een automaat zag staan. Ze zag in de hoek een ding staan met snickers, mars en kitkat en al die chocolade dingen. Ze had nog niet ontbeten dus ze had wel trek. Ze had een wat geld in haar zak dus ze liep en naar toe en kocht een snicker. Maar in plaats van één snicker kwamen er twee uit! Minaye juichde toen ze er twee uit de automaat pakte. "Kijk eens aan, volgens mij vond de machine dat jij ook een snicker verdiende" zei Minaye en liep weer terug en hield een snicker voor Guss om aan te pakken.






Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyza sep 20, 2014 6:49 pm



Het meisje bedankte hem voor de typ die hij haar gaf. Daarna vroeg het meisje of ze een pauze zullen nemen, want ze had niet gedacht dat gamen ook veel inspanning kon geven. Gustavo kon er wel om lachen “Nee is goed hoor, we nemen we leven een pauze,” zei hij terug met een vriendelijke lach. De meeste beginnende gamers vergaten dat gamen bet intensief konden zijn, vooral mensen die het maar soms deden. Gustavo is het wel gewent en kan makkelijk dagen door gamen als die wilt, maar die tijden heeft die achter zich gelaten. Hij was wel blij dat die gamen en werken kon afwisselen, want hij merkte dat in een gamehall wonen op een mutanten school toch niet echt gezond was.

Het meisje vroeg waarom hij schoonmaakster was geworden en of hij ook mutatie had of dat hij een schoonmaak mutatie had. “Schoonmaak mutatie” zei hij lachend, was dat maar waar dat die dat had. Was het allemaal makkelijker voor hem geweest, dacht hij. “Ik ben schoonmaker hier geworden, omdat ik hier niet weg wou. Ik heb een mutatie ja. Waarschijnlijk zal je ook wel willen weten wat voor mutatie ik heb dus vertel ik het je gelijk maar,” vertelde hij beetje grappend. “Mijn mutatie heeft met Yin en Yang te maken. Ik kan daar door een postieve emotie, negatief maken en anders som. Ook kan ik planten en anderen objecten aardig of kwaadaardig maken en daarlangs kan ik mijn lichaam in tweeén splitsen. Als ik dat doe dan heb je een postieve Gustavo lopen en een negatieve. Toevalig is dat nu niet het geval,” voegde hij er even later nog aan toe. Nu hij zijn mutatie had vertelt, was die wel erg benieuwd wat de mutatie was van het meisje. “Dus wat is jou mutatie?” vroeg hij.

Hij zag dat het meisje op stond en volgde haar om te kijken waar ze heen liep. Ze zal nu toch niet van hem wegen lopen zonder iets te zegen? Zo had hij namelijk Minaye niet ingeschat, maar gelukkig deed ze dat niet. Ze was namelijk naar de snoepautomaat gelopen en haalde een Snicker. “Kijk een aan, volgens mij vond de machine dat jij ook een snicker verdiende,” hoorde hij haar zegen, terwijl ze met twee Snickers in haar hand terug liep en er een naam hem uit reikte. Hij pakte hem aan en zei “Dankje, je mocht hem ook wel gewoon voor je zelf houden hoor. Maar toch bedankt dat ik hem mag hebben.” Gustavo maakte de verpakking open en nam een hap.


Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyza sep 20, 2014 7:53 pm


MINAYE EVANS
My heart is a dancer beating like a disco drum

Guss stemde in op de pauze. Minaye zag dat hij raar opkeek nadat ze 'schoonmaak mutatie' had gezegd. Terwijl Minaye er juist over na had gedacht dat het wel gewoon kon. “Ik ben schoonmaker hier geworden, omdat ik hier niet weg wou. Ik heb een mutatie ja. Waarschijnlijk zal je ook wel willen weten wat voor mutatie ik heb dus vertel ik het je gelijk maar,” antwoordde hij en Minaye luisterde aandachtig. Hij was dus ook een mutant. “Mijn mutatie heeft met Yin en Yang te maken. Ik kan daar door een postieve emotie, negatief maken en anders som. Ook kan ik planten en anderen objecten aardig of kwaadaardig maken en daarlangs kan ik mijn lichaam in tweeén splitsen. Als ik dat doe dan heb je een postieve Gustavo lopen en een negatieve. Toevalig is dat nu niet het geval,” verteld hij aan Minaye. "Ooh wouw dat klinkt best cool" zei Minaye gemeend. "Maar waarom wou je hier dan niet weg? Ik bedoel ik mis mijn leven dat ik had in LA best erg, heb je dan geen familie waarnaar je ooit terug hebt willen gaan?" vroeg ze omdat dat in haar opkwam. Want ze wist zeker dat als hier klaar was dat ze echt wel terug ging naar Los Angeles.
Ze ging dus naar de automaat om een snicker te halen en Gustavo vroeg om Mina's mutatie. "Ik kan dus ontzichtbaar worden en ik heb een force field dat tevoorschijn komt als ik in gevaar ben of aangevallen word." legde ze kort maar krachtig uit. Er kwamen twee uit de automaat en Minaye vond het daarom wel aardig om er één aan Gustavo te geven. “Dankje, je mocht hem ook wel gewoon voor je zelf houden hoor. Maar toch bedankt dat ik hem mag hebben.” zei hij toen ze hem de snicker gaf. "Oh graag gedaan, volgens mij vond het lot of het universum gewoon dat jij ook wel een snicker mog" zei Minaye en ging weer zitten op de autostoel. Ze maakte haar snicker open en nam meteen een hap. Mmm ze had echt trek en dit was echt de oplossing.





Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyzo sep 21, 2014 9:28 am



Minaye zij dat ze zijn mutatie best cool vond, zo’n reactie heeft al wel eens vaker gehoort. Alleen langs het feit dat het cool was, was het soms best onhandig. Ze vroeg waarom hij hier niet weg wou, aangezien zij haar leven in LA wel miste. Hij zuchtte zachtjes en begon “Ik heb hier zo ver ik wee mijn hele leven gewoond. Geen idee waar me ouders zijn eigenlijk, maar omdat ik hier me hele leven al heb gewoond. Ben ik bang voor de wereld daar buiten, ik weet niet hoe het daar is,” vertelde Gustavo eerlijk, hij was eigenlijk nooit zo snel eerlijk geweest tegen iemand. Gelukkig was het meisje aardig en zelf ook open. Dus dan werd het ook iets makkelijker voor hem om open te zijn.

Toen het meisje naar de automaat liep voor een Snicker vertelde ze over haar mutatie, hij vroeg zich af of ze vaak onzichtbare geworden was. Als Gustavo dat kon dan had die dat zeker al vaker gedaan, om te verzorgen dat hij niet gesnapt werd, als die niet gewerkt had. Of om mensen te kunnen laten schrikken. Hij bedacht allemaal ideeën wat je met zo’n mutatie kon doen.. “Ben je vaak onzichtbaar geweest? Ik zal soms onzichtbaar worden, vanwege het feit dat ze me dan niet kunnen zijn als ik me werk niet gedaan heb,”vroeg hij aan haar.

“Oh graag gedaan, volgens mij vond het lot of het universum gewoon dat jij ook wel een snicker mog,” zei Minaye terug op wat Gustavo zei, dat ze hem anders ook zelf mocht houden. “Nu moet ik weer nieuwe karma punten verzamelen,” zei hij een beetje lachende terug tegen het meisje. Hij at zijn Snicker op en keek even naar het meisje of zij hem ook al bijna op had. “Zal ik jou papiertje ook weg gooien?” vroeg hij aan de brunette, terwijl hij opstond en zijn hand open hield voor haar papiertje.  

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Emptyzo sep 21, 2014 11:46 am


MINAYE EVANS
My heart is a dancer beating like a disco drum

Minaye keek verschrikt toen hij vertelde dat hij hier zijn hele leven al was en hij zijn ouders niet kende en bang was voor wat er buiten was. Minaye had het echt met hem te doen. "Ik kan gewoon niet omschrijven wat daarbuiten allemaal is. Tuurlijk het is hier prachtig en veilig. Maar er is zijn zoveel mooiere dingen buiten dit eiland." Minaye wist niet precies hoe ze nou moet zeggen dat hij wel een keer naar de buitenwereld moest gaan. En hoe kon je nou je hele leven leven zonder te weten wie je ouders zijn? "Dus je bent hier gewoon opgegroeit? Dan moet je als tienerjongen toch wel een keer verliefd zijn geworden toch?" Vroeg Minaye waarmee ze dus wou vragen of hij zelfs niet voor liefde weg is gegaan hier. Het idee dat je hier je levenlang zit verwarde haar nogal.
Minaye vertelde over haar mutatie en hij leek het wel cool te vinden. “Ben je vaak onzichtbaar geweest? Ik zal soms onzichtbaar worden, vanwege het feit dat ze me dan niet kunnen zijn als ik me werk niet gedaan heb,” vroeg hij en Minaye lachte. "Nee ik ben echt echt bijna nooit onzichtbaar. Ten eerste, als ik onzichbaar ben blijven mijn kleren gewoon zichtbaar. Dus het heeft niet effect. Ten tweede, ik ben een gewoon een spontaan meisje dat gezien wil worden dus waarom zou ik onzichtbaar willen zijn?"zei Minaye en haalde kort haar schouders op.
Minaye vertelde over dat het universum hem ook een snicker wou geven. “Nu moet ik weer nieuwe karma punten verzamelen,” zei hij met een lachende stem. Minaye grinnikte even. “Zal ik jou papiertje ook weg gooien?” vroeg hij en Minaye knikte want ze had een volle mond. Ze legde het papiertje in zijn hand. Het was wel stil in de ruimte. "Staat er hier nooit muziek op?" vroeg Minaye toen ze haar mond had leeggemaakt.





Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Come game with me  [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come game with me [Open]   Come game with me  [Open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come game with me [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Game on [Open] [Volleyball Game]
» Let's game [open]
» Go strongheaded into the game. [OPEN TRAININGSTOPIC]
» Game over.
» Game The Night Away

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Game Hall-
Ga naar: