INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 18

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daniek Rosefield
Daniek Rosefield
Deceased
Aantal berichten : 73

Character Profile
Alias: Daniek
Age: 20
Occupation:
Room 18  Empty
BerichtOnderwerp: Room 18    Room 18  Emptydo aug 21, 2014 6:39 pm

I DON'T WANNE FALL
another moment into your gravity
Ze kwam haar kamer weer binnen gewandeld die ze zou delen met haar oude vriendin Minaye, die vroeger altijd haar beste vriendin was geweest. Het was erg jammer dat ze haar nu al bijna een jaar of twee niet meer gezien had. Wanneer ze bij Carl introk begon ze zich meer terug te trekken van alles, van school en van haar vriendinnen, waaronder Minaye. Ze hoopte dat Minaye dit haar niet dit niet verweet, Carl eiste veel aandacht van haar en wanneer het verkeerd ging met hem werd het ook erg moeilijk voor haar. Ze wist nog hoe erg ze zich ook schaamde voor alles en dan werd alles alleen nog maar erger. Haar koffer lag nog steeds op haar bed en Minaye was er nog niet. Ze wandelde naar haar koffer en pakte hier een handdoek uit, ze kon maar beter even douchen na al het reizen. Het was laat in een middag en Daniek was niet van plan om de kamer deze dag nog te verlaten, tenzij Minaye iets van plan zou zijn. Ze pakte gewoon een lekker zittende jogging broek en een hemd waarnaar ze de badkamer binnenliep. Ze trok haar kleren uit en zette de douche aan om hier onder te gaan staan. Ergens voelde ze zich ook schuldig over het feit dat Minaye niet wist wat er met haar was gebeurt de laatste jaren, ze zou ze nog wel aan haar vertellen als het goed voelde. Het lag erg emotioneel dus erg graag zou ze er niet over praten maar iemand moest uit eindelijk weten wat er in haar hoofd om ging, waarom ze zo stilletjes was en waarom ze bepaalde angsten had. Haar hoofd hield ze onder de warme straal en ze genoot van de warme douche na een dag te hebben gereisd. Ze vroeg zich ook even af waarom ze niet eerder al had gedoucht en waarom ze nog zo nodig eerst even in de tuin wilde kijken. Wanneer ze klaar was deed ze de douche weer uit. Ze droogde zichzelf af en trok de kleren aan die ze meegenomen had naar de badkamer. Terwijl ze haar haar aan het afdrogen was liep ze het badkamertje uit tot ze Minaye zag staan. Een glimlach sprong op haar gezicht en ze ging weer recht staan. Ze liep naar Minaye toe en het eerste wat ze deed was haar armen om haar oude vriendin heen slaan. ”Heey,” Zei ze nu vrolijk, voor het eerst in een lange tijd ook oprecht vrolijk. Ze liet Minaye weer los en keek haar aan met een glimlach. ”It’s been way to long.” Zei ze nu zachtjes tegen Minaye. ”How are you?”

(&Minaye)

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Room 18  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 18    Room 18  Emptydo aug 21, 2014 8:04 pm



“Dance first. Think later.
It’s the natural order.”


Minaye rende zo snel als ze kon terug naar de school. Ze zou verplaatsen naar een andere kamer. Ze had de vrouw bij de administratie een week geleden gevraagd om een roommate. Gister had ze antwoord gekregen, ze zij dat het meisje ook in LA had gewoond. Dat vond Minaye echt super, de kans was natuurlijk heel klein dat ze haar kende want het is wel een erg grote stad. Ze was benieuwd in welk gedeelte ze woonde en of ze dingen kende van het gedeelte waar ze zelf woonde. Ze was s'ochtends naar het strand gegaan, ze had niet eens haar spullen ingepakt. Eenmaal in haar kamer begon ze haar spullen in te pakken. Ze haalde de kerstverlichting van de muur en de posters die ze had opgehangen. Spulletjes uit de badkamer natuurlijk en binnen een half uurtje was ze klaar.
Minaye verliet haar oude kamer en ging naar haar nieuwe kamer. Haar nieuwe kamer nummer wist ze nog niet. Ze besloot om even langs die vrouw te gaan om dat te vragen. "He ik zou naar een andere kamer gaan, welk kamernummer is het?" vroeg ze aan de vrouw en de vrouw glimlachte breed naar Minaye. "Kamer 18, ik denk dat je een hele leuke roomate vind" zei ze en Minaye keek verbaasd. Hoe wist zij dat nou? Misschien vond ze haar helemaal niet aardig. "Oke" zei Minaye kort en liep naar 'kamer 18'.  Minaye liep de kamer binnen en keek om zich heen. Ze was niet hier. Minaye hoorde geluiden in de badkamer dus ze nam aan dat ze daar was. Minaye zette haar koffers neer bij de kast en op dat moment ging de deur van de badkamer open. Minaye stond versteld toen haar oude vriendin Daniek uit de badkamer liep en haar armen om haar heen sloeg. Naja, niet oud maar ze had haar meer dan een jaar niet gezien. "Daniek!?" zei Minaye verbaasd. ”It’s been way to long.” zei ze en Minaye knikte. "Veel te lang, waarom ben je hier? Heb je een mutatie?". Minaye had veel te veel vragen, het was heel verwarrend. daniek vroeg het Minaye ging en Minaye antwoorde met een snelle super. Want ze vond het hier super. "En met jou? Wist jij dat je een kamer met mij ging delen. Die vrouw gaf mij jou naam niet die sneaky basterd" zei Minaye terugdenkend aan haar. Misschien had ze het expres gedaan om het een verassing te houden ofzo?.

& Daniek

robb stark



Outfit:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniek Rosefield
Daniek Rosefield
Deceased
Aantal berichten : 73

Character Profile
Alias: Daniek
Age: 20
Occupation:
Room 18  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 18    Room 18  Emptyza sep 06, 2014 12:27 pm

I DON'T WANNE FALL
another moment into your gravity
"Daniek!?" Vroeg Minaye haar verbaast wanneer ze de badkamer uitgelopen was en een grote glimlach was op Daniek's gezicht gesprongen. Het was zo goed om haar beste vriendin weer te zien, het was echt veel te lang geleden. Ze had haar vriendin meteen een knuffel gegeven en vertelde dat het echt te lang geleden was geweest. "Veel te lang, waarom ben je hier? Heb je een mutatie?" Vroeg Minaye haar waarnaar Daniek moest glimlachen. "Ja, ik kan mutaties van anderen blokkeren zodat ze geen effect op me hebben, soms ook zelfs terugsturen." Zei ze nu tegen Minaye. Natuurlijk, ze wisten ook niet af va elkaars mutaties, dat was ze bijna vergeten. In het jaar dat Daniek weg was geweest was er veel gebeurt, en ze zou het ooit nog wel aan Minaye vertellen wanneer ze hier de kracht voor had. Ze zou in ieder geval de eerste zijn die het van haar zou horen. Nadat Daniek haar vroeg hoe het met haar ging had ze gereageerd met een 'super' en daar was Daniek blij om. Daniek kon er vaak slechter tegen als een vriendin pijn werd gedaan dan als ze zelf pijn gedaan werd. Dat was altijd al zo geweest, Daniek gaf meer om anderen dan om zichzelf en gunde zichzelf soms te weinig. "En met jou? Wist jij dat je een kamer met mij ging delen. Die vrouw gaf mij jou naam niet die sneaky basterd" Vroeg ze nu aan haar. Daniek reageerde op de eerste vraag met een simpel knikje, want om nou te zeggen dat het helemaal goed ging met haar zou liegen zijn en ze wilde niet dat Minaye er nu al achter zou komen wat Daniek allemaal had moeten doorstaan. "Toen ik hoorde dat jij ook naar deze school ging had ik gevraagd of ik misschien bij jou op de kamer mocht." Zei ze met een glimlach. "En ik had gevraagd of ze het misschien geheim wilde houden omdat ik wilde dat het een verrassing zou zijn." Zei ze waarbij ze haar schouders wat bescheiden ophaalde. "Is het een beetje een leuke school?" Vroeg ze nu, Minaye was hier nu al wat langer dan haar dus die zou haar dat misschien wel kunnen vertellen. Al maakte het Daniek eigenlijk niet zo heel veel uit, ze was allang blij om bij Minaye op school te zitten en haar weer te zien...

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Room 18  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 18    Room 18  Emptyza sep 06, 2014 3:35 pm



“Dance first. Think later.
It’s the natural order.”


"Ja, ik kan mutaties van anderen blokkeren zodat ze geen effect op me hebben, soms ook zelfs terugsturen." zei Daniek en Minaye keek verbaast. Serieus? Ze hadden beide al die tijd een mutatie gehad en ze hadden het nooit door gehad van elkaar? Minaye was nooit onzichtbaar in het dagelijks leven want ze wou gewoon gezien worden. Ze had ook gewoon nooit aan iemand verteld dat ze dat kon. Alleen haar vader en broer wisten het. “Wow dat is wel handig, Ik kan onzichtbaar worden” zei Minaye lachend. Het was zo raar dat ze dit zo van elkaar moesten ontdekken. “Alleen helemaal als ik helemaal naakt ben of een speciaal pak aan heb hoor, als ik het nu doe zie nog gewoon mijn kleren” zei ze grinnikend. "Toen ik hoorde dat jij ook naar deze school ging had ik gevraagd of ik misschien bij jou op de kamer mocht." zei ze en Minaye luisterde aandachtig. "En ik had gevraagd of ze het misschien geheim wilde houden omdat ik wilde dat het een verrassing zou zijn." vervolgde ze en Minaye keek Daniek met een grijns aan. “Jij bent het brein achter dit complot” zei Minaye en tikte met haar vinger op Daniek haar neus. Minaye lachte het was zo leuk dat ze hier was, het voelde voor haar als iets van thuis. Iemand van thuis. "Is het een beetje een leuke school?" vroeg Daniek. “Jaa zekers, veel minder druk dan in LA. Echt leuke mensen! En buiten ruikt het echt lekker. En je moet echt even naar het strand gaan vanavond, de zonsondergang is echt geweldig” vertelde Minaye enthousiast. “Het is echt leuk dat je er bent, ik wens al de hele tijd voor iets van thuis. Het universum heeft gewoon mijn wens gehoord” zei ze en gaf Daniek nog een knuffel. “Welk bed wil jij? Die aan de badkamer kant of de andere?” vroeg Minaye en keek naar Daniek. Ze ging het hier wel leuk hebben met Daniek, dat wist ze zeker.

& Daniek

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Room 18  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 18    Room 18  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 18
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 17 [Esther & Serena's room]
» ROOM 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: