|
|
| [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} | |
| Auteur | Bericht |
---|
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} di sep 23, 2014 8:04 pm | |
| |
| | | Minaye Evans- Deceased
- Aantal berichten : 415
Character Profile Alias: Mina Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} wo sep 24, 2014 4:50 pm | |
| Minaye had net gedouched en het was Daniek's beurt in de badkamer. Voordat Daniek in de badkamer verdween maakte ze evn een mooie waterfal vlecht in haar haar. Haar haar was ook al droog want ze had het gefohnt.Minaye begon aan haar makeup, het was mooi zilver en glansend en het liet haar ogen stralen. Ze deed een zachte lipgloss op die haar lippen deed glimmen. Oke, die jurk aan. Minaye zuchtte, ze was niet echt een meisje dat vaak jurkjes draagt. Maar vooruit, omdat het deze avond er wel bij hoorde. Minaye trok het jurkje aan en stond voor de spiegel. Ze draaide even een rondje en het jurkje draaide mee. Ze moest toegeven dat hij wel leuk stond en mooi flexibel, dan kon ze gelukkig wel dansen. Maar de grote vraag was, zal dat lukken op..hakken? Minaye had vlink geoefend op het lopen maar het ging naar haar gevoel nog steeds wankelig. Minaye slikte toen ze naar haar bed liep en de hakken weer tevoorschijn haalde. Ze waren wel echt super schattig met dat strikje. 'It's no big deal' zei ze tegen zichzelf toen ze de schoenen om haar voeten schoof. Minaye stond op en besloot nog even wat te oefenen met lopen. na drie pasen wankelde haar enkel alweer. 'Kom op Min, je bent een danser je kan dit.' probeerde ze tegen zichzelf te zeggen. Het ging gewoon allemaal om balans. Minaye probeerde het vaker en het ging beetje bij beetje beter. Maar nog steeds niet perfect. Toen ze op de klok keek was het al twintig voor acht. Rhaegys zal haar om acht uur halen had hij gezegd. Ze had hem verteld welk kamernummer ze had.Okay, no stress, just fun. Minaye hield haar makser tegen haar gezicht en knoopte het touwtje vast achter haar hoofd. Haar nagels had ze ook nog mooi gelakt en nu was ze echt klaar. Ze hoorde geklop en Minaye keek op de klok. Dat zal Rhae wel zijn. Minaye hupste naar de dear toe en vroor dat ze hem opendeed keek ze snel naar de badkamerdeur. "Daniek ik ga! Als je niet komt dan vermoord ik je hoor." zei Minaye grappend. Ze opende de deur en haar mond viel open toen ze haar date zag. "Ooeeh jij ziet erg sexy uit" zei Minaye enthousiast. Ze sloot de deur achter zich dicht. "Gaan we meteen? Ik heb er echt zin. in." Zei ze met een brede grijns. Dress Heels Makeup Hairstyle Mask& Rhaehys robb stark |
| | | Aysa Dray- Class 3
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} zo sep 28, 2014 2:18 pm | |
| |
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} wo okt 01, 2014 4:41 pm | |
|
"Wauw." zei Rhae en pakte haar hand en ze draaide een rondje. "Je ziet er echt prachtig uit, Min." zei hij en Minaye glimlachte. "Dankje" zei ze en zei tegen hem dat hij er sexy uitzag. Minaye kon niet wachten om te gaan en vroeg of ze meteen ging. Op het punt dat Minaye wilde vertrekken zei ineens nee. Hij zei dat hij nog wat voor haar had en haalde een klein doosje uit zijn zak. Minaye bloosde, dat is zo lief. "Het is een kleinigheidje." zei hij en ze nam het doosje aan. Toen ze het opende zag ze dat er een corsage in zat. Minaye pakte het eruit en bekeek het goed. "Aawh, hij is echt mooi!" zei ze enthousiast en gaf Rhae een knuffel. Ze deed hem om haar pols en het was helemaal compleet nu. "Let's go!" zei Rhaegys en pakte haar hand en ze liepen naar het bal toe. Minaye had er echt zin in, het was haar eerste echte bal. Ze was nog nooit naar een bal geweest, ze vroeg zich af of het erg echt zo uitzag als in films. Toen ze de cafeteria binnen kwam keek ze vol bewondering rond. Hij was prachtig aangekeed en iedereen zag er zo chic uit. "Wil je wat drinken?" vroeg Rhae en Minaye twijfelde de even. Ze wou ook wel graag dansen.. Maar dan kreeg ze natuurlijk ook weer sneller dorst. "Ja lekker" zei ze en glimlachte lief naar Rhae. Ze keek even rond naar waar het drinken stond en ja hoor, daar stond de schaal met punch. Typisch amerikaans, er waren best veel mutanten uit andere landen, ze was benieuwd wat zij ervan vonden. Minaye keek rond voor bekenden. Ze hadden allemaal maksers op natuurlijk dus dat was niet makkelijk te zien. Maar hey, wacht eens even. Was dat Olivia? Ze keek even naar de jongens naast het meisje. Hij zat onder de tattoo's, Olivia? Dat schattige meisje met z'on dude? Dat verbaasde Minaye maar ze vond het wel super schattig op één of andere manier. De dansvloer zag er cool uit en verleidelijk om er helemaal op los te gaan. Jammer dat je niet kan shuffelen op hakken vond Minaye.
& Rhaehys robb stark |
| | | Aysa Dray- Class 3
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} di okt 14, 2014 10:31 pm | |
| |
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} vr okt 17, 2014 12:13 am | |
|
Rhaegys haalde wat te drinken en Minaye keek en luisterde naar het openings lied dat werd gezongen door Olivia, Minaye wist zekker dat het haar was toen ze haar stem hoorde. Ze zong echt prachtig."One for the lady." hoorde ze Rhaegys zeggen en ze draaide naar hem toe en nam het glas aan. "Thanks" Minaye keek naar haar date, ze beet even speels op haar lip. Yes Min geloof je het nou zelf? You siriously have the hottest guy there is! zei tegen haarzelf in gedachten. Minaye had haar drinken op en het openingslied was afgelopen. Minaye klapte voor Olivia en Rhae pakte de beker uit Mina's hand. Minaye glunderde, zou hij..en ja. Hij stak zijn hand uit als een echt gentleman. "Mag ik deze dans?" zei hij en Minaye knikte en legde haar hand in de zijne. Minaye swong met hem mee en ze merkte dat hij ervaring had. Minaye hield van dansen, het was wat ze het allerliefst doet, elke dag. us ze vond het echt geweldig dat Rhae goed kon dansen. Hun bewegingen waren syngroon en het voelde alsof ze over de dansvloer zweefden. Het leek wel een scene uit een romantiche film. Ze dansten gewoon het nummer af en het liedje dat volgde wat een stuk langzamer. Het moment dat alle koppels tegen elkaar aan geplakt heen en weer stonden te wiebelen. Tuurlijk was er wel iets romantisch aan maar Minaye wilde het liefst even afkoelen. Het was best warm binnen met zo veel mensen. "Zullen we even naar buiten" vroeg Minaye subtiel. Ze legde haar hand in zijn hand. Een smelt blik was moeilijk met een masker dat haar ogen shaduwde. Maar ze kon zich wel voorstellen dat hij het warm had in een pak.
& Rhaehys robb stark |
| | | Aysa Dray- Class 3
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} za okt 18, 2014 6:44 pm | |
| |
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} wo okt 22, 2014 8:36 pm | |
|
Het dansen was echt heel leuk. "Je ziet er echt prachtig uit, Min. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen." zei Rhaegys. "En kan niet vaak genoeg zeggen dat je er sexy uit ziet in dat pak" Zei Minaye met een grijnsje. "Niet dat je zonder pak niet sexy bent maar je snapt me wel " Zei ze er nog even bij. Het het was warm binnen en ze had wel behoefte aan frisse lucht. Dus ze stelde Rhae voor om naar buiten te gaan."Lijkt me een strak plan." andwoorde hij en pakte haar hand en ze liepen naar buiten toe. Ze zag hoe de cafeteria nog voller lie met koppels. Toen ze buiten aankwamen voelde ze een koel briesje door haar haren. En een kus van Rhae op haar slaap. Hij wist echt wel hoe hij een meisje moest inpakken want dat was tcoh aardig goed gelukt. Ze had in het verleden nooit zulke lieve vriendjes gehad. Al leken ze vriendlijk. Maar Rhae was anders, hij was charmant en lief en hij meende het. Dat voelde ze op een of andere manier. Minaye loerde op een plekje op te zitten en liep richting een bankje. Ze nam Rhaegys mee en ging op het bankje. Ze voelde zich zo blij nu. "Bedankt dat je me hierheen hebt gevraagt Rhae, echt heel lief van je." zei ze en pakte zijn hand beet en keek hem lief aan. "Dit is waarschijnlijk de laatste keer da je me in een jurk ziet. Ik ben geen jurkjes mens" zei ze met een lachje en voelde even aan de stof van het jurkje. Oh wat zag ze er naar uit op die hakken uit te trekken als weer terug op haar kamer zou komen.
& Rhaehys robb stark |
| | | Aysa Dray- Class 3
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} do okt 23, 2014 4:49 pm | |
| |
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} do okt 23, 2014 6:47 pm | |
|
"Sommige mensen hebben die gave gewoon." zei Rhhae toen Minaye had gezegd dat hij er sexy uitzag in pak. Ze grinnikte, volgens Minaye had hij een gave of er overal sexy in uit te zien. Ook al had hij een tutu aan. Rhaegys ging naast haar zitten op het bankje en hij loeg een arm om haar heen. Minaye bedankte hem voor het haar vragen naar dit. En keek hem lief aan. Zijn ene oog dat zichtbaar was door het masker. "Jij bedankt dat je me niet knalhard hebt afgewezen, dat had mijn ego denk ik niet aan gekunnen." zei Rhae en Minaye moest lachen. "Graag gedaan hoor, als jij me niet had gevraagt zat ik nu op mijn kamer gezeten, samen met mn roomie. Ijs eten en film kijken." zei Minaye grinnikend. Ze zag al helemaal dat plaatje van Daniek en haarzelf in haar hoofd. "Maar liever dit natuurlijk." zei ze er glimlachend bij. Ze vertelde dat ze haar niet meer in een jurkje zal zien. Want ze was daar gewoon niet het type voor. En het zat niet heel lekker. Ze hield meer van losse truitjes en joggingbroeken. Maar daar hield toch iedereen wel van? "Mij zul je ook niet meer in pak zien hoor, het zit veels te warm. Geef mij maar gewoon een hempje en driekwart broek." Antwoorde Rhaegys. En Minaye grinnikte, dat kon ze zich wel voorstellen. Minaye maakte het knoopje los achter op haar hoofd en legde het masker op haar schoot. "Je hoeft van geen hempje aan hoor" zei Minaye met een grijns. Ze beet speels op haar lip en trok en haar wenkbrauw op. Rhae's blote boven lichaam? ja graag. Hij keek even naar zijn vrienden die langsliepen en ouwehoerden. "Ik heb medelijden met hun dates." zei hij en keek Minaye in de ogen. Hij kuste haar en Minaye kuste hem passievol terug.Toen ze haar lippen zachtjes van de zijne duwde keek ze hem in zijn ogen. "Ik vind je echt leuk Rhae" zei ze met twinkels in haar ogen.
& Rhaehys robb stark |
| | | Aysa Dray- Class 3
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} ma nov 10, 2014 7:46 pm | |
| |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [AC] With the most beautiful girl on a crazy dance {&Minaye} | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|