INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 11:48 pm

Blij gaf ze Diana misschien een wat over-enthousiaste nep glimlach op hoe ze haar wakker gebeld had maar hee, dat plagen vond ze alleen maar leuk. Ze had haar nichtje daarvoor veel te lang niet gezien en ze kon het dan ook niet laten om haar gauw nog een kus op haar wang te drukken voordat ze een zwartharige aan zag komen lopen die er meteen al behoorlijk humeurig uit zag. Maar ze zou niet te snel oordelen want ook al zat ze hier nog maar net.. roddels had al genoeg over haar gehoord over wat voor vreemd verleden ze wel niet had gehad. De één zei dat ze hamsters darmen in het maanlicht at, de ander dat ze graag onder het bed van iemand anders zich verstopte en iemand anders zei weer dat het haar hobby was om voor de grap iemand in elkaar te beuken en eerlijk gezegd gaf ze alle drie de roddels een groot gelijk, zo zag ze er inderdaad uit. En dus besloot ze wijselijk om haar mond tegen haar te houden en gauw haar aandacht terug naar Diana te keren, waarna ze nog een trekje nam van haar sigaret en hem daarna van de groep weggooide. ''Have fun, darling,'' fluisterde ze nog snel in haar oor voordat ze haar los liet en aandachtig naar Damian luisterde met opgeblazen wangen, die ze maar al te graag zelf in prikte om al het lucht eruit te laten gaan. Dat was één van de trekjes die ze had als ze haar concentratie erbij moest houden maar tegelijkertijd niet bepaald stil kon zitten. Ja.. vreemd. De blondine haar gevoelens en emoties lichtten op zodra ze te horen kreeg dat ze.. dat ze.. gingen kamperen! Daar had ze wel zin in, wat anders had ze te doen op zo'n avond al deze? Oké, ze kon wel iets bedenken maar eigenlijk niet want oh mijn god, kamperen was zo leuk! Dat was iets waar iedereen wel van droomde omdat het zo gezellig en alles klonk, wat uiteindelijk misschien tot ingestorte tenten, omgevallen plastic bloedhete pannetjes in het gras kon leiden waardoor de aardappelen vol met gras zouden zitten en iedereen zou denken dat het avondeten andijvie was en dan nog niet eens te praten over de hoeveelheid insecten die er eigenlijk wel niet waren in het bos.. bleef het ondanks dat alles toch een ontzettend leuke ervaring waar iedereen wel naar snakte. En daar was zij dus ook duidelijk de partij van! ''Woehoe!'' Bevestigde ze Ruby's reactie op Damian's heldenwoorden en waren haar ogen binnen de kortste keren op haar kamergenote gericht wanneer ze haar bij haar zag komen staan en liet ze Diana een beetje achterwege. ''Well natuurlijk! Alleen I don't know of het met tentjes is of echt met slaapzakken? I mean, zoals Olivia cutie patootie al zegt, een tentje lijkt me supernice en die zou ik echt met jou willen delen,'' zei ze uiteindelijk met één mondhoek ietsje uitdagend omhoog krullend en al wiebelende met haar wenkbrauwen, totdat ze werd afgeleid door de docent die zei dat ze meteen zouden gaan en Freya kon niets anders dan puur instemmen met hem. ''Freya, dat ben ik en deze hier is Ruubruub, de allerkoelste ever, ik meen het.'' Zei ze wanneer ze een arm om Ruby heen sloeg en hun twee achter de groep aan liep en daarmee op Klei geantwoord had. Klei was het toch? Nee wacht, hij zei het net nog. Clyde. Ja. Oh god, ze begon te grinniken om haar eigen droge gedachtes. En op het moment dat zij de enige twee waren die achter iedereen aan liepen haalde ze haar mobiel tevoorschijn samen met twee oortjes. ''Kweet dat dit kamperen is en natuur enzo, maar wij zijn modern en deze muziek moet ik met je delen, oké?'' Zei ze zachtjes met een gniffel tegen haar, zodat alleen zij het zo'n beetje zou horen en plugde, met nog altijd haar arm om Ruby heen, de oortjes in haar mobiel en gaf haar één oortje en zichzelf één om daarna de chillheid aan te zetten. ''I'm falling to pieces. But I need this. Yeah, I need this. You're my fault. My weakness. When did you turn so cold. You cut me down to the bone. Now you're dancing. All over my soul. I'm falling to pieces. To pieces, to pieces. But I still stay cause you're the only thing I know. So won't you take, oh, won't you take me home. Take me home, home, home. Take me home, home, home. Take me.'' Zong ze kinda flirterig mee en stiekem had ze er eigenlijk, nu ze er over nadacht in de tussentijd, meer bedoeling mee dan enkel gewoon een nummer zingen samen met een vriendin. Of misschien wel.. haar vriendin, binnenkort?
tagged V, Xam, Orac & Marlon bby notes woohoo
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptydi nov 04, 2014 1:02 am

Delia's kakelende lach veranderde al gauw in een sarcastische wanneer ze de gast in het vizier kreeg die haar durfde tegen te spreken. Het huppelkutje had enkel haar scheldwoord herhaald, of tenminste dat was wat ze van haar lippen had kunnen lezen, verder had ze niet tegen gevochten. Jammer eigenlijk. Ze kneep haar ogen wat fijner en keek hem met een blik aan die bliksem en donder kon opwekken, oh shit, kón ze dat maar. Dat zou leuk zijn geweest met de mutatie die ze al had. Ook al had ze soms het idee dat haar zwarte ballen wel eens zo flitsend als de bliksem eruit konden zien, hadden ze niet dezelfde kracht als elektriciteit had. ''Whatever.'' Zei ze luid en duidelijk in een zeurende zucht. Toch werd haar humeur ietsje opgebeurd toen die blondie er vandoor ging, of in ieder geval afstand van Diana en vooral van haar nam, en zich bij de andere helft van haar Titanic boot aansloot. Haar aandacht werd maar heel even door hun vastgehouden, aangezien Damian besloten had om te vertellen waarom ze zich zo nodig hier hadden moeten verzamelen en ze kon het niet laten om heel even haar ogen op Diana te richten en die naar haar wang te laten gaan, leek dat nu ietwat op zwarte inkt.. of verbeeldde ze zich dat alleen maar?

'Let's go.' De woorden waren luid en duidelijk en die trokken haar terug naar Damian, waardoor ze lichtelijk fronste en een hand in haar zij zette. ''Kamperen? Really?!'' Was het enige dat ze met een zeurende en wat protesterende stem uit bracht, maar toch haakte ze niet af want well, wat moest ze anders doen dan Diana stalken. Ja, het was waar, ze had ergens wel een beetje een obsessie gecreëerd om wat vaker bij haar rond te hangen, zowaar ze dat maar kon. Buiten hun kamer en de theorie lessen om had ze nog wel eens de neiging om háár achterna te gaan in plaats van andersom zoals op die ene avond in het prieeltje was gebeurd. Ze had de brunette wel door gehad, die nog altijd fel weigerde haar spioneer daad te bekennen. Delia tuitte haar lippen eventjes, haalde een hand door haar wilde haren en haalde haar pakje sigaretten en aansteker tevoorschijn. Nu ze toch op weg gingen naar het shit kamperen kon ze net zo goed een sigaret opsteken. Of twee. Het boeide niet hoeveel ze er op stak, zolang ze er maar wat minder stress van kreeg want- godverdomme, daar was het al. ''Zolang iemand dat Olijvenmeisje bij me uit de buurt houd vind ik alles best. Seriously, get her the fuck away from me.'' Gromde ze geïrriteerd en gaf Dante nog een look die vertelde dat ze het meende. Niet als in dat ze haar echt wat aan zou doen, nóg, maar aye als bugs bunny doorsloeg dan zou zij het ook niet kunnen helpen als zíj doorsloeg met haar mutatie. Want ja, dat was natuurlijk ook per ongeluk. Ze nam het tweede haaltje van haar sigaret en focuste zich toen op Diana. ''Dus, ga je me nog vertellen wat je met je wang gedaan hebt of hoe zit dat?''
Alarms go off when I enter the building
thanks, kristen! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptydo nov 06, 2014 8:40 pm


### words

tag: The gang


Het stelde hem gerust die hier was, was vrij chill al viel het nog te betwisten of Delia zich voor de rest van de avond zou gaan gedragen of zo. Maar aight, daar dealde hij dan wel mee moest er toch nog iets gebeuren. Kort lachte hij de opmerking weg die Clyde nog had gegeven. Wat had de dude nu gedacht? Stiekem wilde Damian niet alleen zijn met een hoop nou ja jongeren die nog eens mutaties hadden die de zijne zonder moeite konden overtreffen. Hij had zijn nodige portie goddelijke macht echt wel nodig en die mocht natuurlijk komen van Clyde, al was dat niet de enigste reden dat hij de dude had laten komen maar goed. Het enthousiasme van Olivia was erg aandoenlijk, als dat al het juiste woord was. ‘Dat valt vast wel te regelen.’ Grijnsde hij breed. Een roze tent hm? Stiekem had hij er eigenlijk geen idee van, maar er had wel een of andere tent tussen gestoken met een felle kleur. Gelukkig waren het ook nog van die moderne tentjes, dus iedereen mocht er zeker van zijn dat er geen vieze beesten of inzaten of gaten. Het verdere enthousiasme van de rest bleef een beetje uit, maar dat zou nog wel komen naar mate de avond vorderde. Uiteindelijk was de groep vertrokken met Damian zelf die een eindje voorop liep en de massa naar het kleine tentenkamp leidde. Vier tenten was wel genoeg right? Nou ja, als mensen problemen hadden met samen te slapen zou hij het wel horen. Maar dat zou nog wel goed komen.

Uiteindelijk kwam hij als eerste van iedereen aan en wandelde hij tot recht bij de plek waar straks hopelijk een vuurtje gestookt kon worden en waar ook enkele boomstammen rondom lagen om op te gaan zitten. Misschien had hij aan dekens moeten denken om er over te leggen nog? Oh well, hij zou wel kijken hoe het liep. Al zijn nodige spullen, inclusief zijn gitaar had hij eerder vandaag al gedropt in een tent. Dus stiekem had hij zijn tent al geclaimd, maar aangezien de dingen toch gloed nieuw waren maakten dat nu niet echt uit. ‘Ehm right, qua tentjes regel je maar zelf met wie je gaat en welke tent je neemt. Voor de rest kan ik je best aan raden om je spullen gewoon in je tent te droppen. Al heb ik zo meteen wel hulp nodig met het vuurwerk, want zeg nu zelf wat is een kampeertrip zonder kampvuur?’ Sprak hij het hoopje even toe. Aight, dat was alles wat hij wel te zeggen had. Met zijn handen in zijn zakken dropte hij zich uiteindelijk random op een van de boomstammen en wachtte tot de rest van het gezelschap uitgepluisd had in welke tent ze zouden slapen. Voor kort schoot zijn blik naar Clyde. Oh snap, dat hij hem echt helemaal vergeten te vertellen. Vier tentjes, betekende dus dat hij en de trainee samen in een tent gingen slapen. Dat moest hij zo meteen maar even melden aan hem.



Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptydo nov 06, 2014 8:59 pm





I NEED TO BE YOUR LOVER, I NEED TO BE YOUR KING


oh damn baby



Toen de zwartharige goth aan kwam gelopen, was Freya blijkbaar zo verstandig geweest om haar nichtje los te laten en van haar weg te stappen. God voorkome het dat die graftak ineens haar woede op haar roommate zou gaan richten. Nope, dat zou echt niet cool zijn hoor. Dan zou ze waarschijnlijk haar eigen cool ook verliezen. Van haar smokebuddy bleven ze af goddammit. Van zodra Damdam zijn super mega awesome uitleg over het stoere kampeergebeuren had aangevat, had Freya een of ander vreemd ritueel uitgevoerd. Ze had haar wangen opgeblazen en ze zelf ook weer leeg geprikt. Ghehe, cute. Wacht, wat? Nee, dat dacht je niet Ruub, stop daar.

Het idee werd bij de groep redelijk positief ontvangen. Kamperen was ook super nice, als je alle insecten weg dacht, plus het feit dat een tent wel heel claustrofobisch kon zijn, en dat een tent natuurlijk kon instorten of wegwaaien of whatever. En vergeet vooral al de aarde tussen je voedsel niet! Maargoed, nu was het tijd voor de vraag der vragen. ’’Well natuurlijk! Alleen I don't know of het met tentjes is of echt met slaapzakken? I mean, zoals Olivia cutie patootie al zegt, een tentje lijkt me supernice en die zou ik echt met jou willen delen,’’ Reageerde Freya er op. Omg. Een gelukkig en opgelucht gevoel speelde bij Ruby op en ze keek opgewekt naar haar roommate-die-nu-ook-tentmate was.

Ondertussen stelde Clyde zichzelf voor. Freya stelde eerst zichzelf voor, en dan introduceerde ze haar als Ruubruub. Omg, serieus? ”Opperhoofd Ruubruub present”, Grijnsde ze, en meteen erna had hij al entertainment van Liv, die honderduit begon te praten tegen de trainee. Arme dude. Hij redde het wel tho. Of zij het zou redden met Freya was een andere vraag. Het voelde hoe langer hoe intenser om met de blondine om te gaan, en ze wist niet hoe ze het nog zou kunnen onderdrukken, alle gevoelens die door haar heen schoten op dit moment..

Freya hielp natuurlijk ook niet echt door haar arm rond haar heen te slaan. De aanraking alleen al lieten de emoties alweer omhoog komen. Goddammit, ze was echt soort van verloren atm. Hoe kon dit nu ook weer gebeuren? Kweet dat dit kamperen is en natuur enzo, maar wij zijn modern en deze muziek moet ik met je delen, oké?’’ Sprak de blondine gniffelend. Ze gaf haar een van de oortjes en Ruby stak het zonder protesteren in haar oor. Als Freya haar iets wou laten horen dan zou het wel de moeite zijn.

Vanaf haar roommate de muziek startte, leek de hele wereld rond haar even te verdwijnen. Alleen zij twee, de arm rond haar middel, het geluid van de muziek, de stem van Freya en haar gevoelens bleven over. Dit was.. Vreemd. Dit had ze nog nooit eerder meegemaakt. Als een magneet werden haar ogen naar de bewegende lippen van het meisje getrokken, en nog nooit had ze zo hard de neiging moeten weerstaan om niet dichterbij te gaan en.. Stop. Niet aan denken, voor het te laat is. Snel, zeg iets, voor het op valt. ”Dat was echt een chill liedje. En een nice tekst to be honest”, Zei ze met een glimlachje. ”My turn tho!” Vervolgde ze toen, terwijl ze snel haar gsm uit haar zak haalde, de plug uit de gsm van Freya trok en het in haar eigen poortje stak. Al snel weerklonk de vibe door de oortjes. Ruby begon ook zachtjes en een tikkeltje zenuwachtig mee te zingen. Hoe zou Freya daar op gaan reageren? Want de tekst was nogal.. Obvious. Misschien was echt dit wel een van haar slechtste acties ooit.

Twee uur later en ze waren eindelijk aangekomen. Nee, grapje. Het had misschien al bij al een kwartiertje geduurd. Damian had hen als een pro guide naar het kampeerplekje geleid. De dude vertelde hen dat ze hun tentjes enzo zelf maar moesten indelen en fixen, en daarna helpen met het vuur. Dat kwam wel goed, er waren genoeg rokers met een vuurtje, al leende zij tegenwoordig altijd die van haar roommate. Lekker romantisch. Aahm? Maar omg, dus er waren echt tentjes. Met een echte pro wenkbrauwwiebel keek ze naar Freya. "Well, technisch gezien ben je wel een beetje van mij, dus in welk tentje drop ik je?" Vroeg ze met een speelse knipoog naar de blondine. Yeah, smooth Ruubruub, smooth.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyzo nov 09, 2014 6:01 pm





MY SECRETS ARE BURNING A HOLE THROUGH MY HEART


And my bones catch a fever


Nadat de jonge trainee uitgesproken was, kwam een blond meisje naar hem toe gewandeld met de mutant waarvan hij niet zeker wist of het een jongen of een meisje was op sleeptouw achter zich. De blondine stelde zichzelf voor als Freya, en ze noemde de persoon naast haar Ruubruub.. Vast en zeker een bijnaam. Okay, hij zou straks wel subtiel aan Damian vragen hoe alles nu in elkaar zat. Hij wou niemand beledigen hier. "Ik zal je maar op je woord geloven, Freya. Fijn om jullie te ontmoeten", Zei hij met een klein relax glimlachje. Daarna kwam een ander meisje op hem af dat zich voorstelde als Diana. "Hi Diana. Nice to meet you", Reageerde hij, even vriendelijk als hij tegen iedereen altijd deed. Hij was er ook wel 100% op gebrand om alle namen tegen het einde van de avond toch wel al te kennen hoor.

Plots stond het hyperactieve meisje van zonet vlak voor zijn neus. “Hi Clyde" Begon ze, en wat daarna volgde was een ton aan woorden, die ze zonder dat ze het besefte op hem afvuurde. Even keek hij haar met grote ogen aan en probeerde hij alles te verwerken wat ze zei of vroeg. “Ik weet dat ik een beetje veel praat, actually, ik heb zelfs van mijn dokter gehoord dat het ongewoon is hoeveel ik praat. Er is dus geen medicijn voor, alleen tot tien tellen na elk woord dat je zegt, maar ik kom vaak niet verder dan drie en dan alles waar ik aan denk is regenbogen, eenhoorns en je weet wel.” Eindigde ze haar waterval aan woorden. Dante, de dude die dus samen was met Olivia, sprak hem bemoedigend toe dat het wel zou wennen na een tijdje. Even grinnikte hij kort, waarna hij een antwoord verzon op alles wat het meisje hem gevraagd had.

"Maak je maar geen zorgen, ik laat niemand iets doen wat hij of zij echt niet wil doen. Er zijn altijd alternatieve oefeningen die je kunt uitvoeren waar ik je dan punten op kan geven", Begon hij. "En ik ben niet zo'n strenge persoon, dus het komt allemaal wel goed. En ja, ik ga jullie les geven. Eerst samen met Damian om het dan ooit hopelijk alleen te kunnen doen", Zei hij met een glimlachje. Ondertussen liepen ze samen achter de docent aan, richting het tentenkamp. "Jij bent vast Dante, right? Praat ze altijd zo over eenhoorns en regenbogen?" Vroeg hij toen, met een knipoogje richting het hyperactieve meisje.

Uiteindelijk waren ze aangekomen in het tentenkamp. Meteen na Damian's woorden begon iedereen druk de tentjes te claimen. Hij liet dat nog maar even voor hoe het was, omdat hij niet zeker wist waar hij hoorde te slapen vannacht. Hij liep daarom maar richting het vuurplaatsje. "Misschien lukt het mij wel, als ik wat vonkjes kan maken met bliksem ofzo. Bliksem is ook vuur, soort van?" Zei hij nadenkend, met een glimlachje richting de docent. Hij begon maar wat random houtblokken te stapelen, met een hoopje droog hout en mos er onder om de rest in gang te brengen. Daarna concentreerde hij zich, het puntje van zijn tong stak tussen zijn lippen door, en hij liet een klein bliksemstraaltje tussen de vingertoppen van zijn duim en wijsvinger springen, waarna hij die in contact bracht met het droge mos, in de hoop een klein vlammetje te maken.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 5:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma nov 10, 2014 12:11 am

Olivia Del Rey

“Geen zorgen, bro, dat went wel” hoorde ze Dante zeggen en haar wenkbrauwen schoten omhoog. Owh, okays, no support from that side. Haar mondhoeken trokken even omhoog, als teken van een geweldige glimlach. Geïnteresseerd luisterde ze daarom naar wat Clyde te zeggen had, maar weer schoten haar wenkbrauwen omhoog. “Ja, noem me een Gay Attractie Park en doe me vooral een suikerspin pak aan” mompelde ze even en rolde met haar ogen. Miss ‘Ik heb alle kleur uit mijn kledingkast verbannen’ deed er nog een schepje bovenop door haar ‘olijvenmeisje’ te noemen. O hell no, maakte ze nou én haar én haar cultuur belachelijk? En dat was het Italiaanse dat Olivia had; nationalisme. Ze hield er van om Italiaans te zijn. Olivia keek voor in het eerst in haar leven boos, haar wenkbrauwen fronste zich naar beneden. Maar al gauw werd haar blik weer neutraal. Eventjes kwam ze in de buurt van het meisje. “Mijn moeder heeft me geleerd dat ik mensen niet mag pesten, en aangezien ik wel respect voor mensen heb; als je iemand beledigd, kom dan in het vervolg met iets wat een origineel concept heeft. Ik heb je broer ontmoet en ik moet zeggen dat hij het op een wat betere manier aanpakte.” Olivia kreeg haar gewoonlijke onschuldige glimlach weer op haar gezicht en klopte het meisje even op haar schouder. “Het wordt best fun, geloof me.”

En met deze woorden was ze zich omgedraaid. De rest van de tijd zou ze geen woorden meer aan haar kwijt maken. Want ze was lief en schattig en misschien een beetje naïef, maar wat Olivia met zichzelf had afgesproken, was wat meer zelfvertrouwen te krijgen en voor zichzelf op te durven komen. Daar was ze mee begonnen. In haar eentje, zonder de hulp van anderen, had ze één Lexington al op de grond gekregen, zonder haar waardigheid te verliezen of door geen respect te tonen. Een andere Lexington zou ze dan zeker wel erbij kunnen nemen. En toen iedereen begon mee te lopen, viste ook Olivia eventjes haar iPod uit haar tas en drukte één oortje in haar oor. Dit deed ze, zodat ze wel mee zou krijgen wat de rest zei en deed, terwijl ze ook voor een deeltje eventjes in haar eigen wereld kon zijn. Haar handen stak ze in haar broekzakken en staarde eventjes naar de grond. De woorden van Whitney Houston voerde haar eventjes naar een andere wereld, waar alleen een prachtige stem en haar oor bestond. “Everybody searching for a hero, people need someone to look up to. I never found anyone who fulfilled my needs. A lonely place to be, and so I learned to depend on me. I decided long ago never to walk in anyone’s shadow. If I failed, if I succeed, at least I lived as I believed. No matter what they take from me, they can't take away my dignity.” En dat was zo. Delia kon zeggen tegen haar wat ze wilde, haar waardigheid zou ze nooit krijgen.

Het gevoel dat ze in zich had gevoeld, was al gauw verdwenen nadat ze de eerste gevallen bladeren had gevonden. Wauw. De zee van rode, gele en groene bladeren deed haar verbazen. De herfst was een prachtig seizoen, net als alle andere seizoenen. Ze hadden allemaal hun charmes, maar ook hun nadelen. De kunst was simpel om naar de charmes te kijken en de nadelen te vergeten. Het ging om Moeder Natuur, die kon je niet stoppen. Olivia keek haar ogen uit, af en toe een paddenstoel ontdekkend tussen de bladeren. Haar stralende glimlach verscheen weer op haar gezicht en af en toe raakte ze van het pad af, om een paddenstoel of iets te bekijken. Ze bleef genoeg in de buurt van de groep om hun nog te kunnen vinden, maar wel zodat ze af en toe naar een klein wondertje kon kijken.

Eenmaal aangekomen op de plek, moest Olivia bekennen dat ze best wel moe was geworden. Maar goed, niet klagen. Er moest een kampvuur gemaakt worden. De stagiair, Clyde, was al begonnen met zijn bliksem. Olivia besloot om hem te helpen en dropte haar tas voor de ingang van een willekeurige tent. Ze bukte bij hem neer en maakte met haar handen een kommetje om het plekje waar hij bezig was. Haar aura verscheen en vormde als het ware een beschermend  schildje rond het plekje, waardoor er geen wind zou verschijnen die het vuur uit zou kunnen waaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyza dec 06, 2014 10:02 pm



you light the spark in my bonfire heart






Freya zat haar nu wel echt heel erg te plagen, maar Diana vond het eerlijk gezegd allemaal prima. Het plagerige gedrag tussen de twee nichtjes was inmiddels een soort familietraditie geworden en aangezien de laatste keer dat ze elkaar gezien hadden in Londen op Freya's verjaardag was (of was het in Sint-Petersburg op Diana's verjaardag? Ze had eerlijk gezegd geen idee meer - en dat gaf eigenlijk al aan hoe lang geleden het was), moest dat geplaag natuurlijk allemaal worden ingehaald. Diana hoorde zichzelf grinniken toen Freya nog een kus op haar wang drukte voordat ze ''Have fun, darling,'' in haar oor fluisterde om zich vervolgens te focussen op de gymleraar slash begeleider, terwijl ze zag dat Delia naar haar toe liep. Oh please, láát het leuk worden. Maar het gíng ook leuk worden, dat had ze de laatste paar minuten telkens weer in haar hoofd herhaald. En als ze iets vaak zei, ging het ook gebeuren, right? Net als dat wetenschappelijke onderzoek dat ze had gelezen waarin bewezen werd dat je jezelf ook écht mooier ging vinden als je dat elke morgen in de spiegel zei. Misschien een stomme, veel te positieve en naïeve gedachte, maar ze moest iets proberen.



Diana wilde meteen vertrekken toen ze Damian de verlossende woorden had horen zeggen, maar bleef even wachten op Delia. Ergens had ze wel verwacht dat de zwartharige meteen rechtsomkeert zou maken, naar hun kamer of gewoon... ergens anders heen, maar ze bleef tot Diana's grote verrassing staan. Natuurlijk maakte ze wel een opmerking die verraadde dat ze véél liever iets anders wilde doen vanavond, maar hé, dat was ze inmiddels al gewend. 'Misschien wordt het wel heel leuk?' probeerde ze terwijl ze een veel te grote glimlach op haar gezicht kreeg, alsof haar positieve vibes op die manier naar Delia overgebracht konden worden. Ze volgde de groep en toen ze opeens de geur van sigarettenrook in haar neus voelde kriebelen, gaf dat haar enkele flashbacks naar het prieeltje, wat inmiddels maanden ver weg leek. De zoveelste bedreigende opmerking van Delia, ditmaal gericht tegen Olivia, zorgde ervoor dat Diana snel aan de andere kant van Delia ging lopen, zodat er tenminste één persoon tussen haar en Olivia verwijderd was. Met haar lippen ietwat zenuwachtig op elkaar geperst liep ze verder, totdat Delia's stem de stilte tussen de twee brak. ...Inkt? Inkt? Plots herinnerde ze zich weer dat ze in slaap was gevallen op haar wiskundehuiswerk en legde haar rechterhand op haar wang. Maar ze had haar wang toch schoongeboend? Of had ze dat zo snel gedaan dat ze de helft vergeten was schoon te maken? 'Ehm, ehm... Ik ben in slaap gevallen op mijn huiswerk...' Diana voelde dat ze begon te blozen, want het klonk zó stom nu ze het hardop vertelde en vooral in het bijzijn van Delia, maar hoopte dat de donkere avondlucht haar niet zou verraden.



Uiteindelijk kwamen ze aan op de kampeerplek waar ze de hele nacht zouden doorbrengen. Diana luisterde naar de uitleg van Damian, knikte en wendde zich weer naar Delia. 'Zullen we samen in een tent gaan?' vroeg ze enthousiast, iets enthousiaster dan ze eigenlijk had bedoeld. Diana wilde nog aanbieden om te helpen met het kampvuur, wat Damian net had gevraagd - ze kon immers haar vuurvleugels laten verschijnen en zo het hout aansteken - maar stapte net weer naar achteren toen ze zag dat Clyde en Olivia hem al te hulp schoten.
Ze keek even rond de plek, waar een viertal tentjes verspreid stonden. Willekeurig liep ze naar een tent, die er allemaal ongeveer hetzelfde uitzagen, en draaide zich om naar Delia, die hopelijk achter haar aan gekomen was. 'Ehm, deze is wel goed, toch?'


616 words | cutiepatooties <33

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyza dec 06, 2014 11:07 pm


Uhu, hij voelde echt diep medeleven met de arme stagiair. Liv was helemaal los, zo pumped up door het idee van kamperen. Hij had geen idee wat er in dat knappe hoofdje van haar om ging, maar het kon echt niet goed zijn voor haar hart. Hopelijk zou ze straks niet neergaan ofzo. Of ja, eigenlijk wel. Dan kon hij haar heel stoer redden. Clyde kon een handje helpen door haar hart terug in gang te schokken tho. Dan kwam alles wel weer in orde. Een beetje verloren liep hij naast de trainee, die in een gesprek was met zijn girlfriend. Daarom besloot hij maar om in zijn rugzak zijn pak sigaretten tevoorschijn te halen, en er eentje uit te halen. Met de sigaret tussen zijn lippen stak hij hem snel aan, waarna alles terug in zijn rugzak verdween (uitgezonderd van de brandende peuk natuurlijk. Dat zou heel dom zijn.)

Blijkbaar was het gesprek heel even stil gevallen, want Clyde kreeg zowaar de tijd om hem aan te spreken. "Jij bent vast Dante, right? Praat ze altijd zo over eenhoorns en regenbogen?" Zei hij, waarna hij Liv een knipoogje schonk. Dante grinnikte even om zijn woorden. "Ja klopt, ik ben Dante. En niet altijd. Soms zijn er koekjes en cupcakes en puppies", Zei hij, met een heel serieus gezicht. Alleen kon hij dat niet zo lang aanhouden, want hij schoot meteen weer in de lach. Arme Olivia. Hij bedoelde het niet gemeen hoor, het was allemaal gewoon veel te grappig.

En toen kwam het kleine kampement in zicht. Hier zouden ze dus de nacht doorbrengen. Damian vroeg wie hen zou helpen met het vuur, en zijn trainee en Olivia boden zich meteen aan. Haar rugzak stond voor een tent, en hij zette die van hem er bij. Natuurlijk sliep hij bij haar vanavond. Voor de eerste keer, schoot het hem te binnen. Nu ja, op die.. Ene nacht na dan. Ghehe. Hij nam haar rugzak en ritste de tent open. Hij dropte de spullen netjes in een hoekje van de tent, waarna hij de slaapzakken die klaar lagen alvast uitrolde. Damian had wel aan alles gedacht, zo bleek. Zelfs aan een extra dekentje, voor als het te koud zou worden. Maar daar maakte hij zich geen zorgen over. Hij had Liv wel om hem warm te houden..

- VS. GANG


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:55 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma dec 15, 2014 5:44 pm

Freya kon het niet helpen om wat dichter bij Ruby te gaan lopen omdat ze niet alleen wou dat het oortje eruit zou pleuren maar ook.. nouja gewoon, je weet toch? En bovendien stond er een glimlach op haar, of eigenlijk een grijns ja het was een grijns, lippen die er ook niet meer af te slaan was. Ze wou het wel, maar het lukte haar gewoon niet. Des te meer ze zichzelf forceerde die eraf te halen werd haar grijns alleen maar breder. Misschien van de zenuwen? Ze had geen idee waarom ze die plots had, maar ugh, ze kon er gewoon niks aan doen. Hoeveel ze het ook wou, ze had ze gewoon. Waarschijnlijk omdat ze gingen kamperen enzo. Het was dan ook een plotselinge verrassing geweest van Damian, en Klei?, en nouja dat had haar ergens wel een beetje overdonderd als ze erbij stilstond en nadacht dat ze zich voorgesteld had op een doodgewone avond achter huiswerk, een heleboel muziek blasten in hun kamer, sowieso roken en misschien met Ruubruub naar de game hall? Ze had geen idee wat anders ze had moeten doen want het was sowieso al donkerder aan het worden om nog wat met haar mutatie te doen. Ze vond het enger als het donkerder werd. Straks zag ze de zee aan als het bos ofzo en landde ze daar plotseling in en dan was het ijskoud en verloor ze haar mutatie controle en zonk ze naar de bodem en dan.. dan niks. Dan was er een verdronken Freya. Ze slikte bij die gedachte en fronste kort, terwijl Ruby de plug uit haar gsm trok, en vroeg zich af waarom ze daar in godsnaam aan dacht. Dus focuste ze zich terug op haar kamergenote d'r acties en luisterde ze met alle aandacht naar het nummer. Without you.. ze herkende het overduidelijk omdat David Guetta ook iets was waar ze graag naar luisterde en haar wangen kleurden lichtjes op wanneer ze even haar ogen liet ontsnappen naar de brunette. ''All I need is you and I, without youuu.'' Zong ze dat ene regeltje leuk mee, voordat ze zich realiseerde wat ze precies meegezongen had en wow.

Oké dus de wandeling had niet superlang geduurd naar het bos en naar de precieze plek waar ze gingen kamperen en dat vond ze ergens best wel jammer want ze zou graag langer met Ruby naar muziek luisteren die ergens wel boodschappen gaven. Maar aan de andere kant was ze ook weer bang dat.. dat.. het raar was? Alles leek plotseling zo anders te zijn. Of niet? Ze had geen idee. Wat ze wel wist was dat ze door de war aan het raken was en dat vond ze niet zo tof. En ze had zelfs voor niemand anders meer oog gehad totdat ze dus op het terrein aan waren gekomen, dus leek ze een soort van wakker te worden uit het wereldje waar ze kort in had geleefd samen met haar en borg ze haar gsm op die ze nog altijd in haar hand vastgehouden had. ''Eh.. moeten wij? Oh oké, het vuur word al gedaan.'' Had ze even rond gedraaid en gezien dat Olivia dan al Klei aan het helpen was met haar mutatie, wat haar heel even in de ban nam voordat tot haar doordrong dat Ruby wat tegen haar gezegd had en ze haar aandacht terugbracht naar haar toe. Wacht, zei ze nou dat ze van haar was? Een beetje? Meteen had ze door waardoor ze zo zenuwachtig was. Het was niet de plotselinge verandering van avondplannen of dat ze gingen kamperen.. het was Ruby zelf. En doordat ze tot die conclusie gekomen was staarde ze even naar de grond en begon ze wat met haar vingers te spelen, al was het maar van korte duur, en keek ze weer terug op naar haar. ''Dat zou ik graag willen weetje. Echt supergraag.'' Zei ze toen, terwijl ze dacht aan hoe hun eerste ontmoeting was geweest en hoe ze al die tijd superchill met elkaar om hadden kunnen gaan en ze toen al vaak naar haar Ruby gekeken had. En shit, niet zoals ze vaak naar docenten gekeken had tijdens de lessen ofzo omdat ze per se op moest letten, maar like echt serieus naar haar gekeken had op een andere manier. En dan ook nog eens het bal.. het viel haar allemaal duidelijk nu. En de blondine kwam naar Ruby terug toegelopen. ''En misschien is dit raar ofzo, I don't know, maar ik vind je cool, okay. En ik bedoel meer dan okay, ineens snap ik het en shit, ik kan het niet onder woorden brengen.'' Mompelde ze uiteindelijk, voordat ze haar hand om de onderarm van Ruby sluitte en naar voren kwam om haar lippen op die van haar te drukken, niet eens één shit gevende om de anderen die erbij waren. Dit was haar keuze en als iemand problemen had dan kwamen ze daar maar mee.
tagged V, Xam, Orac & Marlon bby notes woohoo
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyzo dec 21, 2014 1:56 am

Bij de derde haal van haar sigaret krulden haar lippen even omhoog. Wie had ooit gedacht dat ze echt voor zoiets uitgenodigd zou worden. Voor zoiets stompzinnig en dan ook nog eens met deze mensen, waar de fuck sloeg dit gay partijtje op? Oh, mind me, op de levende stuiterende skippybal en tattoo swagger na dan. Die overigens dus geen reactie op haar gaven. Mooi. Dan was ze daar ook weer vanaf. Want als ze dus echt mee moest naar het kak bos om zo'n nog kakker kampeerpartijtje te houden dan waren ze beide beter volledig uit haar buurt.
Ze blies de rook van tussen haar lippen vandaan terwijl Diana haar vertelde dat ze op haar huiswerk in slaap gevallen was. ''Wow, da's hardcore van je. Huiswerk maken in het weekend. Wat een good girl.'' Sprak ze vol sarcasme, al sprak de grijns op haar gezicht wel dat ze er zelf plezier van had en sloeg ze een harde arm om het meisje heen om haar te mokken voordat ze haar weer los liet en nog een vierde haaltje van de sigaret nam. Dus de twee homo docenten liepen voorop met daar achter het mislukte hetero koppel en achter hen liep het andere gay stelletje. Serieus, wat deed ze hier? ''Dus wat heb je van me nodig? Een sigaret, wat anders om je goed te laten voelen? Want we weten allebei dat de rest me echt niet uitgenodigd heeft en jij die een tentje met mij wilt delen? Laat me niet lachen.'' Weg was haar plezier alweer, zo snel ging het. Mwah, die zou vast wel weer terugkomen. ''Of nee wacht, die twee stoners achter ons hebben je vast wat gegeven waardoor je dacht te yala'en om mij een SMS te sturen en hierheen te laten komen voor oh-zo-leuke-gezelschap.'' Zeur, zeur, zeur. Tsja als haar kamergenote geen antwoord ging geven of verlegen ging zitten doen dan kon ze het krijgen ook. En daar ging inmiddels haar zesde en laatste sterke haal voordat ze het puntje weg flikkerde in de natuur. De natuur ja. Bij die gedachte haalde ze huilende Eleanor voor haar nadat ze één van haar kostbare bloempotjes aan scherven geflikkerd had. Oh, de ironie die ze gehad had. Yap, één van haar hobbies was dan zeker ook wel Eleanor pesten. Niet plagen zoals ze nu bij Diana deed, maar echt pesten totdat ze zo zwaar over spannen zou raken op een gegeven moment en door het lint zou gaan. Ze zou die harde emotie uit haar krijgen, al was het het laatste wat ze deed. Mensen boos maken, de woede uit hun laten komen was waar ze van hield. Waar ze altijd al van gehouden had. En dit gay kampeerpartijtje zou zeker ook geen uitzondering zijn.

Tentjes delen dus, zoals ze al voorspeld had, dat was wat Damian meldde. En zowaar ging de stagiair dus aan de slag met vuur maken. Het huppelkutje assisteerde hem daarbij en ze wist ergens dat ze ook zou moeten helpen met.. wist zij veel, gewoon dingen. Maar het enige wat door haar heen ging was dat ze wel zin had in nog een sigaret. Iets om haar niet gigantisch te laten vervelen. En blijkbaar had Diana zo'n verveel radar dat ze die van haar opgepikt had en dus vroeg, wat enthousiast what the fuck, of zij samen in een tentje gingen. ''Met wie anders? Er zijn er vier en 'kneem aan dat de twee die zich docenten noemen vast samen willen, het duracel konijn en skaterboy samen om te fricken, god ik kan me de seks niet eens voorstellen,'' kakelde ze even tussendoor wanneer ze de opmerking over het duracel konijn gemaakt had, ''en well, aan die twee te zien komt het er dus op neer dat wij samen in een tentje gepropt worden.'' Eindigde ze weer met een neutrale en told-you-so expressie op haar gezicht wanneer ze de twee stoners zag zoenen en ze keek weg richting het bos. Dat was nog het enigste dat er interessant uit zag. Heel even schoten haar ogen fel terug naar de Russische brunette wanneer ze vroeg welke goed was. ''Whatever.'' Was dan ook haar enige antwoord. ''Yknowwhat, ik ga kijken of het daar wél gezellig is. Misschien tot zo.'' En met die woorden liep ze naar de dichtstbijzijnde boom dat rondom het kamp stond die er wel oké uit zag om in te klimmen en deed ze dat ook. Binnen no time en met natuurhanden zat ze op een redelijke hoge tak en haalde ze haar sigarettenpakje terug tevoorschijn om er één uit het pakje aan te steken. Ze had er nu al genoeg van.
Alarms go off when I enter the building
thanks, kristen! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma dec 22, 2014 12:51 am


### words

tag: The gang


De weg naar het tentenkamp had hij gewoon vooraan gelopen om de troep een beetje te leiden natuurlijk. Al gaf het hem stiekem toch ook een beetje tijd om na te denken over zaken such as Clyde. Want ja, die dude zat serieus vast in zijn hoofd. Iets wat hij hem vast ooit wel eens ging vertellen, nou ja als hij dit kampeertochtje overleefde hoor. Want hij wist niet bepaald wat hij nu juist moest verwachten van Delia. Kwestie van wanneer ze in de buurt zou komen van de veels te vrolijke Olivia bijvoorbeeld. Maar dat waren zorgen voor later right, eerst straks iedereen in hun tent krijgen en het vuur proberen te fiksen. Voor nu was het iedereen zonder kleerscheuren in het tentenkamp te krijgen en zonder iemand spontaan te verliezen natuurlijk.

Aangekomen op de plek waar ze moesten zijn en hij zijn zegje al heel snel had gedaan had hij zich gewoon relaxt gedropt bij de mini vuurkuil in de hoop dat hij toch wel vrij snel van iemand hulp zou krijgen. Zelf al was het een aansteker of zo, zolang hij dit ding maar gestart kreeg. Maar ja hoor, voor hij het wist kwam zijn redder in nood al. Clyde verscheen naast hem en stelde meteen voor om zijn bliksem te gebruiken. Aight, kreeg hij er nog een mini lichtshow bij ook. Natuurlijk hielp Damian met het stapelen van enkele blokken hout waarbij onder het stapelen hun handen elkaar even raakte, niet dat hij er zich veel van aan trok. Hij stak de schuld wel op de houtblokken. Lekker smooth aye. Juist wanneer ze klaar waren met de blokken op elkaar te stapelen en Clyde zijn leuk trucje had laten zien voegde Olivia zich bij hun. Damian glimlachte kort naar het meisje waarna hij toch even zijn wenkbrauwen op trok toen ze een soort van kom liet verschijnen om heel het gebeuren. Hier zat hij dat nutteloos te wezen met zijn mutatie, way to go Damian! Maar door de samenwerking van hun powers sloeg er uiteindelijk een vonkje over op het mos en snel genoeg volgde er nog eentje en dat sprong dan weer over op de houtblokken. ‘Aight, thanks guys.’ Grijnsde hij breed.

Zodra het vuur brandde had hij zich gewoon neergezet op de grond en leunde met zijn rug tegen een van de boomstammen aan. Voor zover hij kon zien had iedereen hun tentje al wel gevonden. Oh ja, Clyde. Hmm, hij kon het beter nu al zeggen voor dat de dude straks compleet verrast werd of zo. Zachtjes gaf hij met zijn voet de dude een tikje tegen zijn been. ‘Ehm, je vind het niet erg om een tent te delen met mij right? Ik kon er niet meer vinden dan dit so.’ Klonk het droogjes. Hoewel hij ergens stiekem toch wel vrij nerveus werd, niet dat dat aan zijn hoofd te merken was of zo. Dat straalde gewoon coolheid uit, like always. Maar voor hij de man zijn antwoord kon horen werd zijn aandacht getrokken door een gebeurtenis verderop. Zag hij dat nu goed? Jup, echt wel hoor. Damian’s mondhoeken krulde zich omhoog tot een brede grijns. N’aww. Serieus dit was echt nog wel cute hoor, en hij was echt wel serieus blij voor Ruby. Oké, voor Freya ook maar voor Ruby helemaal. She deserved it. Voor kort wierp hij een steelse blik op Clyde. Damnit, nee Damian stop! Om dat hij het toch niet laten kon duwde hij zich uiteindelijk moeiteloos omhoog en wandelde met zijn handen in zijn zakken gestoken naar Ruby en Freya heen toen ze klaar waren. Droog als hij was ging hij gewoon tussen hen in staan en legde hij zijn beide armen even om hun heen. Like niet zoals in een omhelzing, maar meer iets wat je deed als je samen met vrienden heel swag ging verder lopen. ‘Well guys, sorry dat ik stoor. Maar ik mag jullie vast wel uitnodigen om bij het vuur te komen zitten?’ Een verdere opmerking, die hij echt nog wel wou maken al zou het puur zijn om Ruby een beetje te plagen liet hij maar achterwegen. ‘Dat geldt trouwens ook voor de rest, so kom maar gauw naar het vuur of zo.’ Sprak hij vrolijk terwijl hij met de twee, die nog steeds niet weg konden omdat hij hun nog steeds vast had, verderliep. Voor kort had hij zijn ogen nog even naar Diana en Delia laten gaan. Al besloot die laatste heel plots gewoon op een boom af te lopen en er in te klimmen? Bye Delia? Nee, die voegde zich straks nog wel bij hun of zo. Anyhow, net voor ze bij de vuurkuil kwamen liet hij Freya en Ruby los en dook zelf nog even zijn tent in. De marshmallows mochten echt niet vergeten worden hoor, en zijn gitaar natuurlijk ook niet.
Geladen met 1 de veels te grote zak die hij onder zijn arm had gestoken en zijn gitaar in de andere hand wandelde hij uiteindelijk terug en dropte zich puur voor de gezelligheid terug neer op zijn plekje naast Clyde. Yeah right, gezelligheid. Dat geloofde iedereen direct..

Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma dec 22, 2014 1:32 am





I NEED TO BE YOUR LOVER, I NEED TO BE YOUR KING


oh damn baby



Hoe relax was het niet om een roommate te hebben als Freya? Samen chillen op hun kamer, random textberichtjes naar elkaar sturen, elkaar bezighouden tijdens saaie lessen. Yeah, ze had het echt wel getroffen. De heimwee naar Australië was ook spontaan verdwenen, en ze was blijer dan ooit dat Damian haar naar dit eiland had gesleept. Ja, bijna letterlijk gesleept, want in het begin was ze alles behalve enthousiast geweest over het idee. Langs de andere kant, weg zijn uit een buurt waar ze alleen maar uitgelachen en nagestaard werd door te zijn wie ze was, was ook wel een hele verademing geweest voor haar. Zo lang het geduurd had natuurlijk. Op haar eerste dag al had iemand het al in zijn hoofd gekregen om met dingen naar haar te gooien. Gelukkig was miss Grey er ineens tussen gekomen, anders was ze per direct terug van het eiland gegaan hoor. Al zwemmend desnoods. En nee, geen Damdam die haar zou kunnen tegenhouden.

Maar nu lag het anders. Nu had ze Freya, en nu was alles gewoon duizend keer beter in haar leven. Zeker toen de blondine nog wat dichter bij haar kwam lopen, en ze opnieuw die schok door haar lichaam voelde gaan die ze al zoveel keer had gehad. Ruby zocht er niet meer achter, omdat ze er niet echt ervaring mee had, maar het was zeker niet de eerste keer dat ze dit voelde.. Maar een verklaring had ze niet, dus liet ze het maar zo. ''All I need is you and I, without youuu.'' Zong Freya uiteindelijk mee, en een glimlachje schoot om haar lippen. Hmm, cute.. Wow ok wat? Dat dacht ze nu ook al voor de zoveelste keer. Waar was ze nu weer op aan het trippen want echt, dit was niet meer normaal hoor.

Het liedje was bijna afgelopen, en voor ze de plug terug aan Freya kon geven om terug naar haar songs te luisteren, waren ze er al. Aww, damn. Nu goed, ze konden ook verder luisteren als ze gingen slapen later die nacht, dus dat was het punt even niet, maar ze had het hele ding net zo fijn gevonden.. En nu moesten ze weer sociaal doen in de groep. Niet dat ze dat zo verschrikkelijk vond, maar met Freya wegduiken in hun eigen wereldje was nu eenmaal yay en nu moesten ze daar mee stoppen. Maar goed, ze zou Damian een kans geven om zijn super top awesome gezellig kampeertripje tot een goed einde te brengen. Ruby begon maar aan opdracht 1: haar spullen in een tent droppen.

Aangezien Clyde en Olivia al druk bezig waren met het vuur, besloot om ze om zich er niet mee te moeien. Want ja, Ruby en vuur, het zou nog eens fout kunnen aflopen. Freya dacht er blijkbaar hetzelfde over. ''Eh.. moeten wij? Oh oké, het vuur word al gedaan.’’ Merkte ze op, en ze knikte bevestigend. Dan maar haar rugzak in de tent gooien. Met Freya erbij ofcourse, sinds ze toch wel een beetje van haar was. Haar vraag werd niet meteen beantwoord, en even vroeg ze zich af of ze iets fout had gezegd of gedaan. ''Dat zou ik graag willen weetje. Echt supergraag.'' Klonk het antwoord toen, terwijl Freya terug naar haar keek. En opnieuw staarde Ruby enkele seconden naar haar ogen en verdronk er even in, voor ze terug een helder hoofd had. Wow, ok.

Ineens stapte haar roommate op haar af, met een nogal vreemde, zenuwachtige blik in haar ogen. ''En misschien is dit raar ofzo, I don't know, maar ik vind je cool, okay. En ik bedoel meer dan okay, ineens snap ik het en shit, ik kan het niet onder woorden brengen.'' Brabbelde het meisje, en voor ze er iets op kon reageren, voelde ze een hand op haar onderarm, gepaard met de bekende schok. En toen, totaal onverwachts, voelde ze haar zachte lippen op de hare. Even was ze totaal van de wereld, maar al snel sloot ze haar ogen en legde haar vrije arm rond Freya’s middel, om haar wat dichter tegen haar aan te trekken. Voorzichtig beantwoordde ze haar kus, om daarna wat zelfzekerder mee te gaan in de bewegingen van haar lippen.

Toen ze uiteindelijk een beetje achteruit leunde, keek ze haar roommate-die-nu-wel-meer-was-dan-dat met een lief glimlachje aan. "Dat was.. Onverwachts", Zei ze met een grijnsje, waarna ze heel kort nog een keer haar lippen op die van haar drukte. ”En het is niet raar. Nu ja, oké, wij zijn misschien raar, maar daar gaat het niet om. We zijn allebei raar? Idk ok. Laat me even”, Grinnikte ze toen. Ineens zag ze Damian op hen aflopen, waarna die hen met een korte (sowieso niet gemeende) verontschuldiging naar het kampvuurtje bracht, dat ondertussen al mooi brandde.

Het viel haar toen ook op hoe Delia ineens in een boom zat. Ape mode activated ofzo? Als een echte magician toverde Damian ook ineens een gitaar en een gigantische zak marshmallows tevoorschijn. Ruby ging op de grond tegen een van de omgevallen boomstammen zitten, waarna ze Freya’s hand pakte en haar zonder pardon naast haar neer trok. ”Sowieso moet je niet op Damian gaan letten als hij straks opmerkingen begint te maken, hij plaagt me maar al te graag met van alles en nog wat“, Zei ze. Beter haar waarschuwen, right? Even liet ze haar blik naar haar mate glijden, die nu wel heel cosy bij zijn stagiar zat. Hmm.. Zag ze daar een vonkje of verbeeldde ze het zich alleen maar?

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Emptyma dec 22, 2014 1:54 am





MY SECRETS ARE BURNING A HOLE THROUGH MY HEART


And my bones catch a fever


Hopelijk had Olivia echt wel door dat hij maar een grapje maakte. Hij vond het nog zo fijn om iemand te hebben die een beetje actief was. Dat haalde toch veel sfeer in de groep? Maar blijkbaar was er iemand die het daar niet zo mee eens was. Het meisje dat als laatste bij de groep was gekomen, maakte een gemene opmerking, maar voor hij er op kon reageren, had Olivia het recht al in eigen handen genomen. Ze zette het andere meisje even op haar plek (al leek die daar niet echt van onder de indruk te zijn) en draaide zich toen gewoon om om terug weg te gaan. Het gaf hem even tijd om een woordje te wisselen met de dude die met hen mee liep.

"Ja klopt, ik ben Dante. En niet altijd. Soms zijn er koekjes en cupcakes en puppies", Antwoordde hij op zijn vraag, en de trainee grinnikte even. Olivia was ondertussen van het pad af gelopen om naar iets te kijken, en hij vond haar nu nogal op een nieuwsgierige puppy lijken. De jongen was echter veel chiller en minder druk, maar ergens pasten ze wel bij elkaar. Ze vulden elkaar aan, of zoiets. “Een beetje variatie in het gesprek is altijd goed”, Grinnikte hij, waarna hij kort even zijn muts van zijn hoofd haalde en zijn bijna droge haren goed legde.

Het was wel zijn plicht om voor een beetje warmte te zorgen. Het werd al bijna donker, dus ook kouder. Het was super handig dat hij bliksem kon oproepen nu. Met een beetje hulp van Damian hadden ze al snel een mooi stapeltje hout. Heel even streek de hand van de docent langs de zijne, en hij keek even nerveus naar de man. Die scheen er zich echter niks van aan te trekken, dus besloot hij maar om dat ook te doen. Hij ging aan de slag met zijn mutatie. Al snel kreeg hij hulp van niemand minder dan Olivia, die het hout afschermde van de wind met een of ander schildje. Wow, cool.

Het vuur begon toen goed te branden, en hij keek even opgewekt naar Damian en Olivia. ‘Aight, thanks guys.’ Grijnsde de man, en hij knikte kort naar Olivia. "Het lukte dankzij haar schild hoor", Gaf hij toe. Want ja, wind was wel irritant als het om vuur ging. Damian ging random wat chillen, de opa was natuurlijk alweer moe. Hij hield zich nog wat bezig met het vuur, om het goed in gang te houden. Ineens voelde hij echter een lichte tik tegen zijn been, waardoor hij achterom keek. ‘Ehm, je vind het niet erg om een tent te delen met mij right? Ik kon er niet meer vinden dan dit so.’ Zei Damian, en Clyde slikte even. In een tent met Damian.. Natuurlijk wou hij dat. Heel graag zelfs. Misschien net iets tè graag. Maar al snel hervond hij zijn coolheid en knikte hij met een glimlachje. "Yeah sure, maar ik waarschuw je nu al dat ik heel actief ben als ik slaap, dus ik ben niet verantwoordelijk voor blauwe plekken aangezien je dus gewaarschuwd bent”, Lachte hij, waarna hij zich tegen de boom naast de docent liet zakken.

Zijn aandacht werd ineens getrokken door opperhoofd Ruubruub en Freya, die geheel random stonden te zoenen bij hun tent. D’aww. Het toverde een spontane glimlach om zijn lippen, waarna hij het niet kon laten om stiekem even naar Damian te kijken.. STOP. Wow nee, dat mocht niet hoor. De docent stond op om iedereen bij het vuur te verzamelen, en plofte daarna met zijn gitaar in zijn hand naast hem neer. Clyde nam de zak marshmallows en trok die open, waarna hij ze op stokjes stak en begon door te geven aan de mensen die al neer zaten. "Dus, dit is vast niet de eerste keer dat je zo'n tripje organiseert?" Vroeg hij toen aan Damian, waarna die ook een stokje met een marshmallow op in zijn hand kreeg geduwd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys   You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You light the spark in my bonfire heart ~ V, Xam, Orac & Marlon bbys
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Your heart breaks hard when you don't have a plastic heart
» One little spark
» Gonna need a spark to ignite [&Arco]
» It's light outside
» Half light

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: