|
|
| DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv do okt 23, 2014 11:22 am | |
| Olivia Del Rey Een zachte kuch verbrak hun kus. Nieuwsgierig keek Olivia hem aan. What’s wrong? “Kijk wat je nu hebt gedaan” zei Dante met een onzeker lachje. Niet-begrijpend staarde Olivia hem aan, maar toen hij omhoog kwam, voelde ze het, tegen haar bovenbeen. Oeps. “Sorry, I guess?” zei ze onschuldig. Beetje naïef om te denken dat er niets zou gaan gebeuren, Liv. Het wilde dier was even gaan liggen en maakte plaats voor de lieve Liv. Ze staarde hem terug aan, haar gedachten op volle toeren. Als ze nu door zouden gaan, zouden ze naar een moment gaan wat zij in ieder geval nooit meer over kon doen. En Olivia geloofde niet in heel het huwelijk gebeuren, maar wel dat diegene een ware liefde zou moeten zijn. En dat was Dante voor haar, natuurlijk. Nog nooit had ze iets voor iemand gevoeld als voor hem.
Ze slikte even en bracht haar hand naar zijn wang, terwijl ze hem nog steeds aankeek. “Dit is nieuw voor mij” bekende Olivia toen fluisterend “En ik weet niet wat ik moet doen. Maar als jij het wil, zou ik niets liever willen dan dat jij het bent.” Hopelijk begreep Dante wat ze bedoelde. Ze was zeker van haar besluit. Wat hield haar tegen? Olivia hield van Dante, ze was er oud genoeg voor en thuis mocht ze toch al niet meer over de vloer komen, dus als ze het voor het huwelijk deed zou het toch geen verschil maken. Nee, ze twijfelde absoluut niet. Nu alleen Dante nog. Olivia wist niet in hoe verre hij hier al ervaring mee had, en of het voor hem ook de eerste keer was. Als dat niet zo was, wilde Olivia het niet weten, maar vertrouwde ze erop dat hij wel wist wat hij moest doen, want voor haar was dit compleet nieuw.
“Maar op één voorwaarde…” zei ze toen nog zachter “Wel voorzichtig, oké?” Nou kon ze zich niet voorstellen dat Dante haar pijn zou doen, maar toch…het was best wel eng en nieuw voor haar. Een beetje zekerheid zou ervoor zorgen dat haar zelfverzekerdheid ook weer terug zou komen.
|
|
| | | Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv do okt 23, 2014 11:50 am | |
| Een moment van verwarring was te voelen in haar emoties, en ook te zien op haar door de maan verlichte gezicht. Toen ze het echter ook voelde, drong het ook tot haar door. “Sorry, I guess?” Zei ze, met een onschuldig glimlachje op haar gezicht. Dante grinnikte kort. Well.. Hoe awkward het ook was, het was wel amusant, ergens? Haar blik werd iets intenser, en hij wist dat ze nu hard aan het nadenken was. No pressure. Als ze het niet wou, dan stopten ze hier en gingen ze gewoon slapen ofzo. Dante hield genoeg van haar om geduldig te zijn. Heck, voor haar zou hij zelfs wachten tot ze getrouwd waren. Liv zou het hem echter wel moeten duidelijk maken, want hoe cool het ook zou zijn, hij kon nog altijd geen gedachten lezen.
Zij blijkbaar wel, want net op dat moment voelde ze haar hand teder tegen zijn kaak. “Dit is nieuw voor mij. En ik weet niet wat ik moet doen. Maar als jij het wil, zou ik niets liever willen dan dat jij het bent.” Zei ze zachtjes. Die woorden lieten hem toch wel even twijfelen. Dit was.. Delicaat. Hij wist zijn eerste keer nog. Niks speciaals ofzo, en hij had er natuurlijk spijt van gehad achteraf. Maar dat wilde niet zeggen dat hij het niet speciaal kon maken voor haar. Hij hield van haar, wilde het goed doen, wilde dat ze er net zoveel van genoot als hij.
De beslissing werd eigenlijk wel nog altijd door haar gemaakt. En zij besloot dat het mocht. Wat een eer voor hem, vond hij toch. “Maar op één voorwaarde…” Zei ze echter, nog zachter. Vragend keek hij haar aan. “Wel voorzichtig, oké?” Zei ze. Dante's blik werd even milder. Wat was ze adorable.. "Natuurlijk, ik beloof het babe", Zei hij met een teder glimlachje. Hij leunde even op zijn ene arm en streelde zachtjes met zijn hand langs haar gezicht, om zo verder te gaan naar haar nek, waar hij toen opnieuw een kusje op drukte. Hij liet zichzelf opnieuw op haar zakken. Dante hield nu niet meer op met het geven van kusjes, en af en toe plagend te bijten. Uiteindelijk dwaalde zijn hand af naar de rand van haar tshirt, waarna hij dat verlangend omhoog schoof. Met een blik vol passie en liefde keek hij haar aan. "Ik hou van je", Zei hij met een diepe en hese stem. En met die woorden vervolgde hij hun liefdesspel, voorzichtig maar zelfzeker, zoals hij haar beloofd had.
- VS. LIV
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:02 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Olivia Del Ney- Class 2
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv do okt 23, 2014 6:48 pm | |
| Olivia Del Rey Dante beloofde het en zij vertrouwde hem. Een lach om haar mond toen ze zijn hand op haar wang voelde en van haar wang naar haar nek gleed, waar hij een kusje drukte. Genietend en verlangend naar meer sloot Olivia haar ogen. Ze voelde hoe zijn hand haar shirtje wat omhoog schoof en ze besloot hem te helpen door haar t-shirt uit te trekken. “Ik hou van je” hoorde Olivia Dantes diepe, hese stem zeggen. Passievol staarde ze in zijn ogen, toen ze een kus op zijn mond drukte. “Ik ook van jou, sweety” zei ze vol liefde. N’awh, he was the cutest. En toen ze verder gingen met hun liefde, wist ze het zeker. Dit was de beste beslissing. The Day After. “You take the clothes of my back and I let you. You’d steal the food right out my mouth and I’d watch you eat it. I still don’t know why, why I love you so much. You curse my name, in spite to put me to shame. You put my laundry in the streets, dirty or clean, give it up for fame. But I still don’t know why, why I love it so much.” De stem van Beyoncé vulde haar slaapkamer. Het meisje kwam in beweging, rolde zich op tegen de jongen die naast haar lag. Met een kreun opende ze haar ogen en kwam haar lichaam een beetje overeind. Met slaperige ogen keek ze om zich heen. Het eerste dat Olivia op viel, was dat ze niet haar eigen T-shirt aan had, maar die van Dante. Verder was het dekbed erg gekreukeld. Meteen kwam alles van gisteravond terug en Olivia grijnsde. ‘Wauw’ was het enige woord dat ze ervoor had. Ze draaide haar hoofd naar Dante en haar blik veranderde in een liefdevolle blik. Awh, hij was zo cute. Ze besloot hem lekker te laten liggen, toen ze zelf van het bed sprong. Olivia liep naar haar kast en viste er een schoon slipje uit, die ze vervolgens aantrok. Zachtjes neuriede ze mee met de muziek. “And baby, it’s amazing I’m in this maze with you, I just can’t crack your code. One day you screaming you love me loud, the next day you’re so cold. One day you’re here, one day you’re there, one day you care, you’re so unfair. Sipping from your cup, till it run over…holy grail.” Toen kwam het rap gedeelte, maar Olivia zette gauw haar telefoon stil. Het was namelijk een wekker die was afgegaan. Terwijl ze dat deed, keek ze naar de tijd op haar telefoon. Damn, half één. Half één in de middag zelfs. Dat betekende dat ze de eerste paar les gemist had, het ontbijt en dat de lunch of nog bezig was, of ook nog afgelopen. O. Jeetje. Olivia geeuwde eventjes en woelde wat door haar haren. Terwijl ze richting de badkamer liep, overspoelde een blij gevoel haar. Het was allemaal goed gekomen. Maar toen ze de douchestralen op zich voelde, was er één nadeel: school. Dit gevoel probeerde ze te verdringen, door het eerste stukje van Holy Grail te blijven zingen. |
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv do okt 23, 2014 9:07 pm | |
| Ergens diep in zijn onderbewustzijn werd hij zich gewaar van een geluid. More like een liedje dat hij niet gewend was om te horen. Misschien was het daarom dat zijn lichaam besloot om er niet op te reageren. Waar hij wel half voor uit zijn diepe slaap werd gehaald, was een beweging naast hem, maar ook dat was voor zijn hoofd niet interessant genoeg. Hij was moe oké? En mensen die moe waren, die bleven slapen. Heck, moest er een bom naast hem ontploffen werd hij vast nog niet wakker. Iemand bel Lucille. Nee omfg, dat ging er dus ook weer los over?
Uiteindelijk was zijn brein zo vriendelijk om hem toch wakker te maken.. Om hem daarna meteen te mindfucken. Waar the hell was hij? Dit was absoluut niet zijn kamer. Met zware tegenzin rolde hij zich op zijn rug. Hij merkte dat hij geen tshirt aan had, en ineens zag hij zijn donkergrijze joggingsbroek op de grond liggen. Hè? Toen begon hij het weer te weten. Een glimlachje kwam om zijn lippen en hij zuchtte even gelukzalig. Maar waar was ze eigenlijk? Nieuwsgierig en nog een beetje onvast kroop hij uit het bed. Hij liep wat rond door haar kamer en out of the nowhere hoorde hij een bekende stem zingen. Jackpot!
Nu hij wist waar ze was, maakte hij zich minder zorgen. Dante raapte zijn jogging van de grond, maar kon zijn shirt nergens vinden. Jammer dan. Hij plofte terug in haar bed en maakte het zich gemakkelijk. Hij vond zijn gsm ergens tussen de kussens en checkte snel twitter. Daarna ging hij maar een beetje spelletjes spelen. Highway madness, aaaw yaas. Hier was hij echt wel pro in. Een beetje cruisen met een sportauto, wat was er nu leuker? Juist ja, hetgeen hier vannacht was gebeurd.. Dat hij daardoor lessen had gemist, kon hem niks boeien. Sowieso hadden nog wel meer feestgangers geskipt. Wat er ook leuker was dan spelletjes spelen op z'n gsm, was Liv, die uiteindelijk uit de badkamer was gekomen. "Buongiorno", Zei hij met een lief glimlachje, terwijl hij zijn gsm terug random ergens tussen de kussens neer gooide en zijn armen smekend naar haar uit stak. Een knuffel was altijd welkom, vond hij.
- VS. LIV
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv do okt 23, 2014 10:47 pm | |
| Olivia Del Rey Met een laatste noot draaide ze de kraan uit en haar hand zocht naar een handdoek. Nadat ze die gevonden had, wreef ze haar lichaam en haar haren droog. Mmmm…oké, het schone slipje kon ze nu aantrekken en….verder was er geen kleding te bekennen, los van het shirt van Dante. Oké, dan trok ze dat aan. Dat had ze nu toch al een tijdje aangetrokken, dus dat maakte ook niet meer uit. De stof omsloot zich rond haar lichaam. Hij was te groot voor haar, maar dat maakte niet uit. Zijn vertrouwde geur zat in het T-shirt. Mmmm. Haar haren bond ze bij elkaar in een rommelige staart en daarmee zou ze het voor nu eventjes moeten doen, want zin in een schoonheidsbehandeling had ze niet. Eigenlijk had ze nergens zin in, behalve weer bij Dante te gaan liggen en hem te knuffelen terwijl hij sliep.
Heel voorzichtig, om Dante niet wakker te maken, opende ze de deur van de badkamer op een kiertje, drukte het licht uit en schoot door het kiertje haar slaapkamer weer binnen. Zachtjes sloot ze de deur weer, maar het was niet nodig geweest. Hij was al wakker. Een stralende lach verscheen op haar gezicht toen ze hem zag en zei, net als hij, “Buongiorno.” Ze zag hoe hij zijn armen uitstak om haar te knuffelen en dat hoefde Olivia zich geen tweede keer te laten zeggen. Ze maakte nog net geen snoekduik naar het bed. Nee, ze snelde zich naar de rand van het bed, kroop erover heen naar hem toe en belandde in zijn armen. Mmmm. Olivia sloot haar ogen, terwijl ze met hem knuffelde. Het was officieel. Het was onmogelijk om iemand liever te vinden dan Dante, ondanks dat ze gisterenavond ook hun eerste ruzie hadden gehad. Olivia had er niet meer over nagedacht en wilde dat voorlopig ook niet, want de rest van de avond hadden ze samen doorgebracht en dat was gewoon…perfect geweest.
Olivia kwam wat omhoog, draaide zich om en plaatste haar benen weer langs zijn benen, zoals ze eerder ook bij hem op schoot had gezeten. Haar handen plaatsten ze langs zijn wangen en drukte een kus op zijn mond. “Hoi” zei ze toen schaapachtig. “Ik geloof dat ik al mijn lessen gemist heb” ging ze grinnikend verder “Dus, ik geloof niet meer dat ik zo’n heilig boontje ben…” Met een lach haalde ze haar schouders op en sprong toen van hem af. “Maar om nog een beetje lief te doen, en omdat ik weet dat je een Dante bent, heb ik dit…” Ze haalde de zak met koekjes tevoorschijn en gooide die op zijn schoot. Het was tijd om de rest van haar geheime eetvoorraad aan te breken. Het waren dingetjes die ze uit de cafeteria had meegesmokkeld naar haar kamer, voor het geval ze nog honger kreeg. Wat ze nog tevoorschijn toverde, was wat chocola en een zak met dropjes. Mmmm, nice breakfast.
Zo, dat was wel genoeg. Haar oog viel op een glas cola, maar die zag eerder paars dan zwart. “Die ga ik je niet geven” zei ze met een knik naar de glas cola. Mmm. Met haar handen in haar zij keek ze haar kamer rond. Voor Dante had ze haar kamer opgeruimd, maar nog steeds kon ze overal dingen vandaan vissen. Zo haalde ze nu een fles water onder haar bed tevoorschijn. Dafuq? Oke, het was drinken prima. Met een grijns plofte ze weer naast Dante neer en kroop tegen hem aan. “Zo, eet smakelijk” zei ze, terwijl ze haar telefoon van haar nachtkastje viste. Die had ze niet meer gezien sinds gisteren middag. Olivia bekeek de berichten. Ook de twee die Dante had gestuurd op het bal, toen ze was weggerend. Die skipte ze maar even, dat was voor later. Grinnikend liet ze de andere berichten aan hem zien. “Waar we zijn” herhaalde ze en haalde haar schouders op “Als het aan mij ligt, wil ik nog best even vermist met jou blijven…”
|
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv vr okt 24, 2014 2:07 pm | |
| Eerlijk, hoe freaking lang kon een meisje in de badkamer blijven? Het vreemde was dat hij al die tijd de douche hoorde.. Dus ze bleef waarschijnlijk gewoon zo lang onder het water staan. Oké, daar kon hij haar eigenlijk geen ongelijk in geven. Stiekem wou hij eerst bij haar onder de douche hoppen, maar langs de andere kant was hij daar momenteel nog te leeg voor. Hij had minstens 5 uren nodig om wakker te worden tbh. Als hij nu in de douche kroop, viel hij waarschijnlijk al rechtstaand in slaap. Dat zou niet zo handig zijn, vond hij.
Gelukkig was hij een geduldige jongen. Nu ja, hij had wel afleiding via z'n game. En uiteindelijk ook van haar, yay. Ze sneakte de kamer in. Aww, hoe lief. Ze dacht waarschijnlijk dat hij nog lag te pitten.. Hoe dat zo reputatie? Toen ze echter merkte dat hij wakker was, en dat hij zelfs om een knuffel vroeg, verscheen er een stralende lach op haar gezicht. In nog geen 5 seconden lag ze al tegen hem aan. Aww yeah. Vrolijk sloeg hij zijn armen om haar heen en gaf haar honderd en nog wat kusjes overal op haar gezicht. Daarna kroop ze terug op zijn schoot en drukte haar lippen op de zijne. Yaaas.
Alsof ze in die badkamer iets gesnoven had ofzo, begroette ze hem terug. Hij lachte zachtjes, dit was echt wel grappig hoor.. Ze vertelde dat ze al haar lessen al had gemist. "Well, ik kan in principe Zelfexpressie nog halen, maar nah", Grijnsde hij. Vooral omdat Lucille daar misschien ook weer kon zijn.. En god behoede dat hij weer op haar plekje zou gaan zitten. “Maar om nog een beetje lief te doen, en omdat ik weet dat je een Dante bent, heb ik dit…” En ineens, poef, gooide ze op magische wijze dezelfde zak met koekjes van gisterenavond in zijn schoot. Omg, eten! Bijna net zo belangrijk als slapen en nou ja Liv zelf natuurlijk. "Thanks babe", Zei hij, met een happy face.
“Die ga ik je niet geven” Zei ze toen, terwijl ze hem wees op een glas cola.. Ofzo. What the hell? Hij boog zich even voorover om het glas te inspecteren. Nieuwsgierig stak hij zijn vinger er in, terwijl zij ondertussen rond aan het zoeken was in haar kamer. Voorzichtig zette hij het puntje van zijn tong tegen de druppeltjes aan zijn vinger. Omfg. Wat was er daar mee gebeurd. "Nog erger dan die punch van gisteren", Merkte hij op, terwijl hij zijn hoofd even schudde.
En opnieuw deed Liv een of ander magisch dingetje ofzo. Had ze nog een mutatie waar ze niks over had verteld? Want eerlijk, een mutatie waarmee je voedsel kon tevoorschijn toveren, daaamn. Dat zou de perfecte mutatie zijn. “Zo, eet smakelijk” Zei ze, terwijl ze bij hem kwam zitten en tegen hem aan kroop. Enthousiast begon hij de zak met koekjes te plunderen. Veel te lekker djeezes. Liv toonde hem enkele berichten van blijkbaar vriendinnen van haar die vroegen waar ze uit hingen. “Waar we zijn.. Als het aan mij ligt, wil ik nog best even vermist met jou blijven…” Zei ze grinniktend. Instemmend knikte hij. "Sowieso.. Morgen is weer een dag, ze kunnen ons best wel een dagje missen, right", Zei hij met een grijnsje. Hij nam nog een koekje en stak het voorzichtig in haar mond. "Jij moet ook eten hoor", Zei hij schouderophalend, om zijn gedrag een beetje te verklaren ofzo.. Right.
- VS. LIV
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:03 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv zo okt 26, 2014 2:29 am | |
| Olivia Del Rey Een pruillipje was op haar lip ontstaan toen Dante zei dat hij zelfexpressie nog wel kon halen. Neehee. Hij moest hier blijven, hier bij haar. Olivia zou zelf ook wel naar zelfexpressie zijn gegaan, maar daar had ze nu helemaal geen zin in. Nee, waar ze nu zin in had, was gewoon lekker een beetje in bed chillen, met hem. Blijkbaar had hij hetzelfde idee, want hij was blij met de koekjes die zij hem had gegeven en de andere spullen die zij hem had gegeven. Olivia moest lachen om zijn reactie over de cola. “Klopt, het vooroordeel over jongens die een rotzooi maken is misschien een understatement als het op mij aankomt. Ik heb het voor jou opgeruimd, maar eergisteren kon in mijn bed nog niet terugvinden…” Een blosje verscheen op haar gezicht en een zachte grinnik ontsnapte uit haar mond. Oké, dat was misschien een beetje overdreven, maar het was een aanzienlijk opgeruimder dan eerst. Zolang ze geen andere kastjes openmaakten, zou dat nooit aan het licht komen.
Maar Olivia was het met hem eens. Ze konden hen best een dagje missen. En toch schrok ze toen ze opeens Dantes had voor haar mond zag vliegen en hij een koekje zachtjes bij haar naar binnen duwde. O my God. Grinnikend sloeg ze haar hand voor haar mond, toen ze het koekje weg kauwde. “Don’t worry” grinnikte Olivia en hield het T-shirt van Dante eventjes omhoog. Enthousiast prikte ze in het rolletje wat in haar buik was ontstaan. Sinds ze hier op Genosha Island was aangekomen, was zij niet alleen aangekomen, maar haar gewicht ook een beetje. Dat was niet zo gek ook. Haar dansleraar in Italië had haar elke dag helemaal afgemat en hier had ze geen motivatie om dat te doen. Daarom trok ze, net als nu, een zak met dropjes open en begon ze het enthousiast naar binnen te werken. “Dat betekent niet dat ik onzeker over mijn gewicht ben hoor, maar ik ben wel iets aangekomen sinds ik hier ben. Maar dat maakt niet uit, want het ziet er nog allemaal prima uit, maar de feiten liegen er niet om, maar goed, het maakt niet uit, maar toch.” Olivia beet even op haar lip en keek hem aan. “Ik doe het weer, hè?” brabbelde ze met een onschuldige glimlach, doelend op het feit dat ze soms zoveel praatte.
Even rolde ze zich helemaal tegen hem aan. Dante was zo lief en schattig en lekker warm en mmm. Zo kon ze wel uren blijven liggen, lekker met hem knuffelend gewoon een beetje op bed zitten. Eigenlijk had ze nu een televisie willen hebben, zodat ze konden kijken, maar dat zou betekenen dat ze weer he-le-maal naar beneden moesten. En daar was ze een beetje te lui voor. Terwijl ze nog een dropje in haar mond propte sloot ze haar ogen. “Ik heb geen spijt trouwens…” zei ze toen opeens “Van gisternacht. Ik hoorde altijd verhalen over mensen die er spijt van hadden, maar ik ben echt blij dat het bij ons niet zo is…”
|
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv zo okt 26, 2014 1:43 pm | |
| Met voedsel kon je Dante alles laten doen. Vooral als hij het dan nog eens kreeg van het mooiste meisje van de hele wereld en omstreken. Stiekem had hij altijd honger, en dat wist zij maar al te goed. Nu kon hij zijn buikje rond eten aan koekjes. En wat voor een koekjes! Dit waren echt de beste koekjes die hij in tijden naar binnen had gespeeld. Van waar haalde Liv haar voorraad? Dat moest hij echt wel weten hoor. Maar sowieso kwam het uit de keuken. Dat was namelijk de voedselbron van dit eiland. Hij besloot om er ook maar eens binnen te glippen en iets mee te sneaken naar zijn kamer.. Als Céline niet in de keuken was dan.
Hoe kon cola ineens deze vorm aannemen? Freaking mutantencola ja. “Klopt, het vooroordeel over jongens die een rotzooi maken is misschien een understatement als het op mij aankomt. Ik heb het voor jou opgeruimd, maar eergisteren kon in mijn bed nog niet terugvinden…” Zei Liv met een blosje op haar kaken. Oohn, ze had voor hem opgeruimd? Wat lief. "Er is een reden waarom ik naar hier ben gekomen en jij niet naar mijn kamer", Grijnsde hij. Hoewel Italianen altijd netjes waren en alles op ruimden, was hij toch wel het tegenovergestelde.. Eerlijk, moest zijn moeder zijn kamer hier zien, kreeg ze ter plekke een hartaanval.
Eten was letterlijk zijn leven. En Liv was ook wel een groot deel van zijn leven.. Dus Liv + eten was de perfecte combinatie. Daarom wou hij ook dat zij van het ontbijtje genoot. Hij grinnikte toen hij zag hoe ze geschrokken was van zijn actie. Cute. “Don’t worry” Grinnikte ze, terwijl ze zijn tshirt wat op tilde. Ze liet hem haar buikje zien. Ze vertelde dat ze niet onzeker was over haar gewicht, maar dat ze toch wel aangekomen was sinds ze hier verbleef. Toen kreeg ze door dat ze weer veel aan het praten was. “Ik doe het weer, hè?” Brabbelde ze met een glimlachje. Dante knikte en grijnsde toen. "Met al dat lekker eten bereid door de chef hier kan ik geloven dat je aan komt. En besides, een zacht buikje hebben is toch leuk? Da's net zoals bij puppies. Die wil je dan ook aaien", Zei hij lachend, terwijl hij even snel met zijn hand over haar buikje aaide, net zoals hij dat bij een puppy zou doen.
Terwijl ze een zak met dropjes open trok en daar enthousiast uit begon te eten, kwam ze weer tegen hem aan liggen. Hmm, ze rook zo lekker. Hij sloeg een arm om haar heen en trok haar nog wat dichter tegen hem aan. Haar lichaam was wat koeler dan het zijne, maar dat deed ergens wel deugd. Hij sloot even genietend zijn ogen en liet zich weer wat dieper weg zakken in de lakens. Dit was leven. “Ik heb geen spijt trouwens…” Zei ze plots, en hij opende zijn ogen vragend. “Van gisternacht. Ik hoorde altijd verhalen over mensen die er spijt van hadden, maar ik ben echt blij dat het bij ons niet zo is…” Vervolgde ze. Hij keek haar even met een zachte blik aan.
"Ik ben blij dat je het fijn vond", Zei hij met een glimlachje. Hij liet zijn hand even over haar arm glijden. "Ik bedoel, ik ben happy dat je geen spijt hebt ervan. Dan zou ik mezelf echt gaan meppen hoor", Grinnikte hij toen. Yeah, hij zou echt niet willen dat ze er spijt van had en hem dan misschien minder leuk zou gaan vinden. Dat was bij hem wel het geval geweest, dat hij er spijt van had gehad. En dat gevoel was echt rot, vooral omdat je het echt wel niet nog eens over kon doen. Alhoewel, ergens was het voor hem ook een eerste keer geweest, met haar dan. "Ik heb er ook geen spijt van, by the way. Dat wij het hebben gedaan samen", Vervolgde hij zachtjes, waarna hij een teder kusje op haar schouder drukte.
- VS. LIV
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv ma okt 27, 2014 2:52 pm | |
| Olivia Del Rey Gelukkig kon Dante ook wel een buikje waarderen. “Puppy’s zijn inderdaad zo lief, die wil je helemaal plat knuffelen!” zei ze enthousiast en keek naar zijn hand die even over haar buik ging. Mhihihi, yay, cuddles! Olivia vond Dante lief. Hij liet haar heel erg goed voelen, heel erg gelukkig. Terwijl ze haar dropjes at en hij een arm om haar heen had geslagen, en haar nog wat dichter tegen hem had aangetrokken, sloot ook zij heel eventjes haar ogen. Mmm, er was geen plek op aarde waar ze op dat moment liever zou zijn dan hier. Wie had gedacht dat ze hier, op het eiland waar ze eigenlijk helemaal niet naar toe wilde en waar ze zoveel moeite had gehad om zichzelf aan te passen aan dit leven, iemand zou vinden waar ze zo gek op zou worden?
En Olivia wist dat het goed zat bij hem. Ook Dante was blij dat zij er geen spijt van had gehad en dat hij anders zichzelf zou meppen als ze er spijt van had gehad. “Nee joh gekkie, dan was het toch niet jouw schuld geweest, ik had dan toch ‘ja’ gezegd?” zei Olivia liefjes. Nee, ze wilde echt niet dat Dante zichzelf zou slaan om haar. Dat zou ze pas erg vinden. Haar ogen straalde toen hij zei dat hij er ook geen spijt van had dat zij het samen gedaan hadden en Olivia sloot haar ogen weer toen ze teder zijn lippen op haar huid voelde. Voorzichtig draaide ze zich op haar zij en keek naar hem. Zachtjes kwam ze iets omhoog, zodat ze een kus op zijn wang kon drukken. “Ik hou van je” fluisterde Olivia zachtjes tegen hem, toen ze weer lekker ging liggen. En dat was de waarheid, ze hield van hem. Het was allemaal heel snel gegaan, maar wat zeker was, was dat ze verliefd was op hem en dat ze van hem hield.
Maar opeens schoot Olivia hem iets te binnen, iets dat ze Dante had willen vertellen, maar niet gedaan had, omdat het ze niet de sfeer van het bal had willen verpesten. Maar dat ze geprobeerd had om haar ouders te bereiken, was nog maar recent gebeurd en eigenlijk wilde ze dat best wel met hem delen. Olivia had het Dante verteld dat haar relatie met haar vader echt niet zo top was. Maar hoe ging ze dit vertellen? “Een paar dagen geleden…” begon ze daarom en dacht even na “…had ik een idee. Ik dacht misschien kan ik proberen om mijn moeder te bellen en misschien mijn broertje eventjes te spreken. Dus ik had gebeld en ze nam op…” Eventjes stopte ze en dacht even na aan dat moment. Ja, Olivia was zo blij geweest toen ze haar moeder aan de telefoon had. “En we hebben super lang gepraat. Over de dingen hier, zonder natuurlijk te vertellen waar ik ben en waarom, en zij vertelde hoe het met mijn broertje enzo ging en het was zoooo fijn. We hebben een uur gepraat en het was echt prettig. Totdat…” En weer stopte ze eventjes, want dit was een stuk moeilijker om te vertellen. Maar nu moest ze doorzetten, want ze wilde dat Dante het wist. “Totdat mijn vader de telefoon afpakte en dingen begon te schreeuwen. Het was echt vreselijk…” Olivia keek hem aan en haar wenkbrauwen fronste zich even.
Toch wilde ze het hele gebeuren niet erger maken dan dat het was. “Dus, als we met Kerst van het eiland afmogen, denk ik niet dat we welkom zijn bij mij thuis…” zei Olivia met een kleine glimlach en legde ze haar hoofd weer op zijn schouder.
|
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv ma okt 27, 2014 5:02 pm | |
| Gerustgesteld voelde hij ook aan haar emoties dat spijt er niet tussen hing. Dus ze was echt wel eerlijk tegen hem. Mooi. Ze had vast ook nog nooit tegen hem gelogen.. In tegenstelling tot zijn geheimen voor haar. Misschien moest hij er eens een voorbeeld aan beginnen nemen. Maar eerlijk, hoe lang waren ze al samen? Een week, misschien anderhalve week? Ze kenden elkaar nog geen twee weken.. Zelfs Adrian, die hij toch al een paar keer had gezien voor hij hem hier tegen het lijf was gelopen, wist niks van zijn praktijken in Italië. Nu hij terug dacht aan zijn broer, schoot het hem te binnen dat hij echt wel eens zijn excuses moest gaan maken aan de dude voor het feit dat hij hem op zijn gezicht getimmerd had de vorige avond..
Maargoed, dat waren zorgen voor later. Momenteel was er iets dat zijn prioriteit wel even had. “Nee joh gekkie, dan was het toch niet jouw schuld geweest, ik had dan toch ‘ja’ gezegd?” Zei zijn droommeisje met een glimlachje. Dante was nu wel overtuigd. Oké, ze had wel een punt ja. Na zijn voorzichtige kusje op haar huid, draaide ze zich om en drukte een kus op zijn wang. “Ik hou van je” Zei ze zachtjes. Een teder glimlachje kwam rond zijn lippen. Hij beet heel zachtjes en kort in haar neus. "Ik ook van jou, amore mio", Zei hij met een lief glimlachje.
Omg, van romantisch doen werd hij wel moe hoor. Nee, het was gewoon omdat hij die nacht niet veel geslapen had tbh. Eerlijk, hij zou met haar dag in dag uit romantisch kunnen doen. “Een paar dagen geleden…” Zei ze ineens, en hij schrok een beetje van haar plotse woorden. Waar begon ze over? “…had ik een idee. Ik dacht misschien kan ik proberen om mijn moeder te bellen en misschien mijn broertje eventjes te spreken. Dus ik had gebeld en ze nam op…” Vervolgde ze, terwijl ze toch wel aarzelde over wat ze nu ging zeggen. Ze vertelde dat ze een super fijn gesprek had gehad met haar moeder, tot haar vader zich er in gemoeid had..
Natuurlijk voelde hij haar mood onder nul gaan. Verdrietige emoties stroomden zijn geest binnen. N'aww.. “Dus, als we met Kerst van het eiland afmogen, denk ik niet dat we welkom zijn bij mij thuis…” Vertelde ze. Wow, mochten ze het eiland af met Kerst? Dat wist hij niet. Maar goed, het was echt wel zielig voor haar dat ze haar moeder en broertje niet zou kunnen zien.. "Ey, sowieso vinden mijn ouders het wel goed als je mee komt met mij", Zei hij geruststellend, terwijl hij zachtjes met zijn hand over haar hoofd aaide. "En als het te regelen valt, subtiel genoeg enzo, ben ik zeker dat je moeder en broertje een paar dagen bij ons thuis kunnen verblijven. Mijn moeder zou het vreselijk vinden als jij je moeder niet kan zien daardoor", Vervolgde hij, terwijl hij haar opgewekt aan keek, in de hoop dat hij er in zou slagen om haar weer terug vrolijk te maken.
- VS. LIV
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:04 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv di okt 28, 2014 3:46 pm | |
| Olivia Del Rey Het verdrietige gevoel dat ze had gehad was weer een beetje gezakt. Waarom zou ze er nu nog verdrietig over zijn? Te lang had ze hier al meegezeten. Sterker nog, al negentien jaar zat ze met dit probleem. Elke keer dat Olivia zich er verdrietig over voelde, loste het niets op. Haar vader werd vaak nog bozer als hij haar tranen zag. Hij had geen enkele compassie voor haar. Het enige nadeel van dit alles was dat ze haar moeder en haar broertje niet zo makkelijk meer kon zien. Maar no way dat ze ooit nog terugging naar haar huis. Ze zou zelfs al haar spaargeld opnemen om ergens een appartement of flatje te kunnen huren, als ze maar niet meer naar huis hoefde. Olivia zou beginnen aan een manier om dit te verwerken. Maar nu ze hier was, in een omgeving waar ze geen pijn had, wist ze zeker dat ze nooit meer naar die hel terug zou gaan.
En Dante probeerde haar daar bij te helpen. “Ey, sowieso vinden mijn ouders het wel goed als je mee komt met mij.” Olivia keek hem aan, een glimlach op haar gezicht. N’awh! Dat zou echt geweldig zijn. Hun eerste Kerst samen, bij zijn ouders! Nou wist Olivia natuurlijk niet hoeveel keer ze Kerst samen zouden vieren, maar dit was in ieder geval geweldig. Maar hij was nog niet klaar, want hij vond het ook goed als haar moeder en haar broertje zouden komen! Blij sprong ze op haar knieën overeind en sloeg ze haar armen om zijn nek. “Dat zou echt geweldig zijn!” zei Olivia enthousiast. Yay! Haar verdrietige mood was helemaal weggegaan en had plaats gemaakt voor vrolijkere gedachtes. In haar hoofd zag ze haar moeder, haar broertje, Dante, zijn ouders, Adrian (??????) en haarzelf aan een enorme tafel zitten. Een normale Kerst, zoals normale mensen dat deden. Olivia was gek op Kerstmis, omdat iedereen dan lief voor elkaar was. Bovendien was ze een enorme fan van de decoraties en kerstbomen.
“Mmmm…nou weet ik niet eens honderd procent zeker of dat we van het eiland afmogen met Kerst maar….” Olivia keek nadenkend even omhoog “Dat lijkt me wel logisch, toch? Ik bedoel, nooit meer je familie zien…ik denk dat heel veel mensen het daar niet helemaal mee eens zouden zijn. Bovendien hebben ze daar bij mij nooit wat over gezegd…” Olivia legde haar hoofd op zijn schouder en sloot haar ogen. Een gevoel van vermoeidheid overspoelde haar. Veel slaap hadden ze niet gehad die nacht, ghehe. Eventjes sloeg ze haar hand voor haar mond om een geeuw te onderdrukken. Olivia sloeg haar armen om hem heen. Mmmm. Ze voelde zich fijn, veilig en goed en jaaaa. This was the life.
|
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv di okt 28, 2014 10:23 pm | |
| Het feit dat dit de eerste keer was dat ze in een bed lagen en elkaar konden knuffelen zonder problemen, drong nu pas tot hem door. De eerste en vorige keer dat ze samen op een bed lagen, was in het ziekenhuis geweest. Toen zat hij vol met draadjes en zat hij nog ingepakt met verbanden. Dat was nu ongeveer drie weken geleden ofzo? Het was echt snel gegaan, maar hij vond het alleszins niet jammer. Hij voelde echt een zekerheid en een verliefdheid waar hij echt wel niet om heen kon. Dit was het beste dat hem overkomen was in een heel erg lange tijd. Dit, plus zijn wederzien met zijn broer Adrian. In 1 keer had hij twee heel belangrijke mensen in zijn leven bij gekregen, en hij kon echt niet gelukkiger worden momenteel.
Nu was het de bedoeling dat Olivia ook gelukkig was nu. Haar emoties waren best wel triest, maar hij merkte dat ze zichzelf er kon over zetten. Met een beetje hulp van hem was ze ineens terug haar eigen enthousiaste zelf, het meisje waar hij zo dol op was. Ze besprong hem half en gaf hem een knuffel. Hij grinnikte zachtjes om haar reactie en knuffelde haar blij terug. “Dat zou echt geweldig zijn!” Piepte ze. Het idee klonk voor hem ook wel geweldig. Natuurlijk zou hij Adrian ook mee nemen, dat moest wel. Hij was nu al enthousiast. "Dan laat ik jullie al mijn favoriete plekjes zien! En dan kunnen we met mijn moeder cupcakes bakken, en gezellig rondhangen in mijn huis.. Zei hij hyper. 'k Hoop dat je niet verdwaald tho", Grinnikte hij, waarna hij haar een kusje gaf.
“Mmmm…nou weet ik niet eens honderd procent zeker of dat we van het eiland afmogen met Kerst maar… Dat lijkt me wel logisch, toch? Ik bedoel, nooit meer je familie zien…ik denk dat heel veel mensen het daar niet helemaal mee eens zouden zijn. Bovendien hebben ze daar bij mij nooit wat over gezegd…” Vertelde ze toen. Dante knikte. "Het is inderdaad wel logisch ja. Ik bedoel, er zijn sowieso schoolvakanties ook die je toch met iets moet kunnen invullen?" Merkte hij op. "Een gewoon internaat laat zijn leerlingen toch ook naar huis gaan", Zei hij toen, schouderophalend. Als het niet mocht, dan zou hij wel een manier regelen om stiekem alsnog weg te glippen. Desnoods kaapte hij de boot, ghehe.
Liv gaapte even kort, en hij grinnikte even geamuseerd. "Nog steeds moe?" Vroeg hij plagend. Ze nestelde zich terug in zijn armen, en hij liet zijn hoofd op het hare rusten. Aww, de cutie. "Je kan altijd nog slapen tot morgenochtend aye?" Zei hij zachtjes. "Ik ga nergens naartoe, I swear", Vervolgde hij. Alsof hij dat zelfs zou willen. No way. Ze zouden hem hier echt wel mogen buiten dragen ofzo voordat hij buiten de deur zou geraken.
- VS. LIV
Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 3:05 am; in totaal 1 keer bewerkt |
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv wo okt 29, 2014 5:25 pm | |
| Olivia Del Rey Gelukkig deelde Dante haar enthousiasme. Blij knikte Olivia op zijn woorden. “Ja, dat lijkt me echt geweldig! Je moeder lijkt me echt een leuke vrouw, zoals je haar beschrijft, ik kan echt niet wachten hun te ontmoeten” zei Olivia blij “Als ze net zulke lekkere cupcakes kan maken als wij, dan is ze wel pro hoor!” Het hele beeld van een Kerstmis bij de Rivera’s zag er geweldig uit. Blij zag ze iedereen voor zich. Haar moeder zou ongetwijfeld haar familierecepten maken, in het begin zal ze een beetje verlegen zijn, maar als ze merkte dat ze geaccepteerd was en dat Dantes familie ook gewoon net zo chill was als hij, zou ze al gauw openbreken. En haar broertje zou net als Olivia het hele huis doorstuiteren. “O mijn God” grinnikte Olivia “Hoe groot is jouw huis? Serieus, ik was een keertje in onze mini supermarkt en daar raakte ik mijn moeder kwijt en ik was zo in paniek. Hé, superheld, je komt me wel redden hè, als ik verdwaald ben…” Een schattig blikje op haar gezicht. Nu zag ze het voor zich: Dante met een cape die door het huis vloog, op zoek naar haar.
Waarschijnlijk was haar overschot aan fantasie een gevolg van haar gebrek aan slaap. Toen ze weer tegen Dante aan was gaan liggen, viel er een golf van moeheid over haar heen. Dat was logisch: hij was lekker warm, dit bed lag echt overheerlijk en door hun nacht had Olivia niet veel slaap gehad. Dat Dante nog wakker was, was een wonder. “Nog steeds moe?” had ze hem horen zeggen en schuldbewust had ze geknikt. Zo gezellig was het niet als ze nu nog eventjes zou gaan liggen slapen. Maar hij scheen dat niet erg te vinden. “Je kan altijd nog slapen tot morgenochtend, aye?” zei hij tegen haar “Ik ga nergens naar toe, I swear” Liefdevol staarde ze hem even aan. “Weet je het zeker? Vind je dat echt niet erg? Het is niet erg gezellig tho…” Maar toch ging ze lekker liggen en sloot ze even haar ogen. Awh yeah, dit was perfect.
Het was eventjes helemaal stil in de kamer. Het enige wat Olivia hoorde, was zijn hartslag. Gelukkig, dan was er niets aan de hand. Thanks voor de diagnose, doctor del Rey. En steeds verder zakte ze in vermoeidheid. Het werd langzaamaan zwart voor haar ogen. “En ik heb je T-shirt nog steeds aan…” brabbelde het meisje vermoeid en uiteindelijk viel ze in slaap. Haar ademhaling werd zacht en regelmatig, haar mond een beetje open. Mhihihi.
|
|
| Onderwerp: Re: DAMN YOU WERE IN MY SEXXX DREAMS ..vs.Liv wo okt 29, 2014 7:06 pm | |
| Plannen maken voor de toekomst met haar er in was echt een van de fijnste dingen ooit. Het deed hem plezier om te horen dat ze het net zo vanzelfsprekend vond dat ze mee zou gaan naar zijn huis, dat ze de feestdagen bij hem zou doorbrengen en dat ze dan van allerlei dingen samen zouden doen. Want voor hem was het de normaalste zaak van de wereld. Het liefst zag hij ook nog gebeuren dat Adrian hem joinde. Het huis was toch groot genoeg. Dat was te danken aan het harde werk van zijn beide ouders. Ondanks dat ze allebei zoveel mogelijk tijd met hem hadden willen doorbrengen, runden ze een familiebedrijf, opgestart door de grootvader van zijn vader. Via dat bedrijf hadden ze ook het huis gekocht. In een wijk vol villa's, een buurt waar alleen welgestelde families leefden. De naam Rivera was dan ook al een handelsmerk geworden daar.
Liv fantaseerde er maar op los. Alles wat ze zei, klonk bij hem als muziek in de oren. “O mijn God.. Hoe groot is jouw huis? Serieus, ik was een keertje in onze mini supermarkt en daar raakte ik mijn moeder kwijt en ik was zo in paniek. Hé, superheld, je komt me wel redden hè, als ik verdwaald ben…” Grinnikte ze toen hij vertelde dat ze best wel eens kon verdwalen. "Well, naar mijn weten hebben we 16 kamers.. We hebben zelfs een mini bioscoop en een chillruimte in de kelder", Zei hij opgewekt. Dat was echt een nice plek om met vrienden enzo rond te hangen, vond hij zelf dan. Gelukkig mocht dat ook van zijn ouders. Die hadden het huis namelijk zo ingericht dat de kelder zeg maar een beetje zijn terrein was geworden.
Maar voordat ze verdere plannen konden maken, moest zij eerst nog wat slapen. Ze zag er best wel moe uit, vond hij. En ze ontkende het ook niet. Ze protesteerde niet eens toen hij zei dat ze nog wat moest slapen. “Weet je het zeker? Vind je dat echt niet erg? Het is niet erg gezellig tho…” Zei ze nog. "Naah, het maakt echt niet uit. Eerlijk, dan ga ik ook nog wat tukken, want ik ben eerlijk gezegd ook best wel moe", Zei hij grijnzend. Uiteindelijk nestelde ze zich tegen hem aan en gaf ze zich over aan haar vermoeidheid. Hoe cute was dit? Eerlijk, zelfs een puppy was niet zo cute als Liv op dit moment. Langzaam viel ze in slaap, en hij bleef nog een paar minuten met een gelukzalig glimlachje naar haar kijken, voor hij zelf ook zijn hoofd in het kussen dropte en naar dromenland ging.
- VS. LIV |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|