INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyzo okt 19, 2014 4:44 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Lunch, eindelijk. Jynn ging dood van de honger. Normaal had ze zelf wel iets bij wat je makkelijk stiekem onder de les kon eten, maar vanochtend was ze te laat opgestaan. Het was weer even wennen om vroeg op te staan en zich klaar te maken voor lessen. Het was haar eerste echte schooldag in een lange tijd. Ze had de eerste paar maanden school na de zomervakantie gemist. Na haar gevecht aan het eind van het vorige schooljaar hadden haar ouders haar thuis gehouden. Ze hadden genoeg van haar agressieve houding naar andere leerlingen. Toen ze Jynn naar een school stuurden voor mutanten hadden ze de hoop gehad dat het zou verbeteren. Ze hadden zelfs durven hopen dat Jynn vrienden zou kunnen maken hier maar na dit schooljaar, waarin Jynn's antisociale houding alleen maar was verslechterd hadden ze haar thuis willen lesgeven. Het probleem was dat geen van haar leraren het echt lang met Jynn uithielden, en uiteindelijk werd ze toch terug gestuurd naar school. Ze moest nog maar zien hoe ze het er nu vanaf ging brengen. Ze had haar ouders moeten beloven om minstens 1 vriend of vriendin te krijgen. Ze snapte wel waarom. Haar ouders waren bezorgt. En dat was heel lief van ze, maar ze snapte echt niet hoe ze met haar moesten omgaan. Het enige wat ze deden is zonder te overleggen met haar een “oplossing” bedenken en uitvoeren. Het hielp niks zo. Niks hielp want ze was nu eenmaal geen positief en vrolijk en sociaal persoon. Dat was nu al weer te merken.

Jynn sloot zuchtend aan in de rij voor het eten. Het ging zo verschrikkelijk langzaam. Ze had zin om gewoon iedereen aan de kant te duwen en snel wat eten te grijpen. Als je na al die tijd dat je in de rij hebt gestaan nog steeds moet gaan beslissen wat je wil als je eindelijk aan de beurt bent heb je zeker je tijd staan verspillen.
Toen ze eindelijk iets te eten had moest ze nog een plek hebben om te zitten. Het liefst zou ze nu gewoon naar buiten lopen en daar eten, ze zat meestal buiten. Maar vandaag regende het. En haar "onverwoestbare" leren jack kon haar niet droog houden. Het probleem was alleen dat ze een van de laatste leerlingen was die de cafetaria in waren gekomen en dus waren alle tafels al bezet. En Jynn was niet een persoon om zielig in haar eentje op de WC te eten. Dan nog liever in de regen buiten. Maar misschien was dit gewoon een duwtje in de goede richting door het lot. Want dit kon ze ook gebruiken als manier om vrienden te maken. Ze kon het altijd proberen. Dan konden haar ouders eindelijk ook eens tevreden zijn. Maar ze wilde niet het derde wiel zijn of zoiets dus koos ze een jongen die nog in z’n eentje zat. Ze zette haar dienblad tegenover hem neer en trok haar linker oortje uit. Ze had ontdekt dat ze zich makkelijker rustig kon houden als ze muziek op had. Al was haar soort muziek niet bepaald rustig.
“Hey.” zei ze ongemakkelijk tegen de jongen. “Kan ik hier zitten?” het klonk maar een heel klein beetje geirriteerd. Een vooruitgang.


NOTES: Eerste post in een lange tijd. Hoop dat het niet heel falend is.|CLOTHES||WORDS: 539
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyzo okt 19, 2014 10:56 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• Soepel en elegant kwam de bruinharige jongen de cafetaria ingelopen. Zijn aanwezigheid trok meteen blikken naar hem toe, wat een charmant glimlachje rond zijn lippen sierde. Rhaegys kreeg altijd de aandacht als hij ergens was, op de een of andere manier had hij die invloed op mensen. En mocht zijn uiterlijk dan natuurlijk ook mee helpen. Kort stopte hij om met een groepje mensen te praten waar hij netjes zijn oortjes uit deed, om vervolgens een diemblad te pakken en eten op te scheppen. Nadat hij een knipoog aan de kok had geschonken nam hij plaats aan een nog lege tafel. De tafel stond ergens aan de achterkant van de kantine. Rhae zat hier altijd met zijn vrienden, die zoals gewoonlijk moesten nablijven en daardoor te laat bij de lunch kwamen. Niet dat het de jongen veel uit maakte, hij had zijn muziek en eten en vermaakte zich prima. Zijn lichte ogen waren op het scherm van zijn Iphone gericht en hij zat nonchalant met zijn rug tegen de muur en met zijn rechtervoet op het bankje. Rustig begon hij van zijn eten te eten terwijl hij door zijn facebook scrolde. Niet veel nieuws, helaas. Langzamerhand werd de kantine veel drukker en ontstond er een rij bij het eten. Rhaegys zorgde er altijd voor dat hij eerder uit de les was zodat hij optijd in de kantine kon zijn en zo niet hoefde te wachten: geduld was niet echt zijn sterkste punt. Zijn licht blauwe ogen namen de mensen massa in zich op en probeerde ergens zijn vrienden te vinden, waar hij natuurlijk niet in slaagde. Één van zijn vrienden appte hem dat ze de gangen moesten vegen, waardoor de jongen een grijns rond zijn gezicht kreeg. Sukkels. Rhae had zelf ook vaak genoeg problemen gehad en kon er dan altijd wel om lachen als zijn vrienden problemen hadden. “Hey.” Een stem liet hem opkijken van zijn scherm. Hij deed zijn oortje uit om naar het meisje te kunnen luisteren. "Hey." Sprak hij rustig terug. “Kan ik hier zitten?” Het klonk ietwat geirriteerd, waardoor Rhae eigenlijk wilde weigeren. Maar, waarom ook niet? Het was niet dat ze lelijk was ofzo.. "Jahoor, be my guest." Een charmante, scheve glimlach sierde rond zijn gelaat en hij schoof zijn diemblad wat op. Zijn houding veranderde echter niet, hij zat prima zo en het meisje kon er gemakkelijk bij zitten.

Outfit (alleen de broek, rode schoenen en shirtje)




Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyma okt 20, 2014 2:48 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

Jynn zag dat de jongen even twijfelde, waarschijnlijk door de lichtelijk geirriteerde ondertoon in haar stem, maar hij stemde toch toe. "Jahoor, be my guest." zei hij met een glimlach. Jynn probeerde niet eens terug te glimlachen want dat zou er alleen maar raar en onnatuurlijk uit zien. Ze nam plaats aan de tafel en begon aan haar lunch. Na de eerste hap van haar sandwich sloot ze kort haar ogen. “Mmh, ik was uitgehongerd.” mompelde ze dramatisch. “Ik ben Jynn trouwens.” zei ze er snel achteraan. Het was natuurlijk een beetje raar om je niet voor te stellen als je bij iemand aan tafel zit. Bovendien zorgde het nieuwe voedsel ervoor dat haar humeur weer iets beter werd. Niet dat het cafetaria voer zo geweldig was. Of misschien lach dat aan haar, want haar vader kon ge-wel-dig koken.

Ze keek weer op van haar eten naar de jongen tegenover haar. Ze had hem al vaker gezien. Hij was zo’n persoon die als een magneet alle blikken naar hem toe trok. Nu was Jynn dat soms ook maar dat was om heel andere reden. Deze jongen straalde iets uit was aandacht naar hem toe trok. Jynn viel meestal uit de toon en viel daarom op.
Het opmerkelijke was dat de jongen meestal aardig wat vrienden om zich heen had. Het was niet logisch voor hem om alleen te zitten, maar Jynn had ook begrepen dat hij en zijn vrienden wel vaker dan eens in de problemen zaten. Waarschijnlijk moesten ze nablijven of corvee doen of iets in die richting.
“Meestal zit je met je vrienden toch?” vroeg ze. Jynn had nooit bekent gestaan als erg subtiel, ze viel gewoon met de deur in huis. “Als ze nog komen, is het geen probleem dat ik hier zit?” vroeg ze er maar snel achteraan om niet verschikkelijk creepy over te komen. Ze had gemerkt dat er toch aardig wat leerlingen waren die haar als een soort creep zagen, doordat ze eigenlijk geen vrienden had en ook nog eens zomaar met mensen op de vuist ging. En dan was er natuurlijk nog het feit dat haar houding over het algemeen niet bijzonder vriendelijk was.

Om toch een beetje als een normaal functioneerend wezen over te komen probeerde ze iets te bedenken om een gesprek over te beginnen, maar het bleek maar weer dat ze daar hopeloos in was. Ze kon echt niks verzinnen om over te praten. ‘Maak vrienden!’ haha mam en pap dat was makkelijker gezegt dan gedaan.
Toen viel Jynn’s oog op de jongen haar oortjes. Muziek, daar wist ze wel het een en ander over. “Waar luister je naar?” voreg ze, wijzend op zijn oortjes. Ze had zelf ook nog steeds een oortje in waardoor All Time Low klonk, een van haar favoriete bands maar ze zag deze jongen nou niet echt ervoor aan om ook naar dat soort muziek te luisteren.


NOTES:|[url=]CLOTHES[/url]||WORDS: 487

Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptydo okt 23, 2014 4:25 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• Om eerlijk te zijn wist Rhaegys niet zo goed wat hij van het meisje moest denken. Ze zag er niet uit als iemand die zomaar en graag bij een vreemde aan tafel schoof. En toch was ze naar hem toe gekomen. En zo sociaal als dat hij was had hij het toegelaten. Want wat had hij er aan gehad om haar weg te sturen? Dan was hij een eikel eerste klas, en nu had hij tenminste een beetje gezeldschap tot zijn vrienden kwamen. “Mmh, ik was uitgehongerd.” Mompelde het meisje terwijl ze aan haar sandwish begonnen was. “Ik ben Jynn trouwens.” Rhae grijnsde kort, richtte zijn blik op het kommetje soep waar hij met zijn lepel mee speelde. "Rhaegys." Antwoorde hij kort maar krachtig. Om eerlijk te zijn had de jongen niet veel honger, hij had het dan ook veel te warm om eigenlijk te eten. Met een diepe zucht liet hij zijn hele gewicht tegen de muur leunen en plukte hij met zijn vingers zijn shirt omhoog om er zo wat koude lucht doorheen te laten komen. Met een mutatie als de zijne was het niet chill om in een overvolle cafetaria te zitten. De licht blauwe ogen van Rhae gleden langzaam over het meisje heen voordat ze naar hem opkeek. Hij had haar wel eens zien lopen, maar nooit gesproken of echt opgemerkt. His bad, weinig mensen vielen hem echt op. “Meestal zit je met je vrienden toch?” Vroeg ze. Rhae knikte. "Jup, maar zoals gewoonlijk moeten ze weer eens nablijven. Waarschijnlijk zijn ze op dit moment de gangen aan het vegen." Bij het laatste grijnsde hij scheef. Het was echt mooi als de rest straf had en hij op zijn dooie gemakje kon eten. “Als ze nog komen, is het geen probleem dat ik hier zit?” De jongen schudde zijn hoofd. "Nee man, waarschijnlijk gaan ze flauwe grappen maken dat ik hier alleen met jou zit. Maar niks van aan trekken hoor, ze zijn gewoon jaloers."
“Waar luister je naar?” Even was Rhae stil, stopte ook het andere oortje in en luisterde goed waarna hij grijnsde. "Imagine Dragons. En jij?"
De soep was nog vreselijk warm en moest eigenlijk even afgekoeld worden, maar Rhae begon er moeiteloos aan. De warmte deed hem niks, terwijl een andere mutant zijn tong zou verbranden. De koffie die naast zijn eten stond was wat afgekoeld en grijnsend pakte de jongen het bekertje op. "Moet je opletten." Sprak hij knipogend naar Jynn, waarna hij het bekertje naar zijn mond bracht. Een paar centimeter voor zijn lippen hield hij zijn hand stil, waarna hij tegen het bekertje blies. Zijn hand, waarmee hij het bekertje vast hield, begon een donkerrood schubachtige huid te krijgen en je zag langzamerhand dat de koffie begon te koken. Rhaegys grijnsde breed. "Best gaaf, toch?" Zodra hij de koffie neer gezet had trok de schubachtige huid weg en haalde Rhae een paar keer zijn wenkbrauwen omhoog. Ja, hij showde best graag dat hij half draak was. Maar wie kon het hem kwalijk nemen? "So tell me, why are you here?" Vroeg hij, aangezien het nu wel duidelijk was waarom hij hier was.




Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyvr okt 24, 2014 2:39 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

"Nee man, waarschijnlijk gaan ze flauwe grappen maken dat ik hier alleen met jou zit. Maar niks van aan trekken hoor, ze zijn gewoon jaloers." antwoordde Rhaegys. Jynn grijnsde half. “Maak je maar geen zorgen. Ik kan er wel tegen. Denk ik.” zei ze. Er was een kleine kans dat ze iemand een mep verkocht, maar sinds het gevecht vorig jaar was ze zichzelf gaan oefenen om zich beter in te houden. Al was dat alleen al omdat haar humeur er niet beter op werd. Bovendien was ze meer gaan trainen sinds ze weer op school was. Dan kon ze even lekker alles eruit gooien.
“Waar luister je naar?” vroeg ze. Rhaegys deed zijn andere oortje in "Imagine Dragons. En jij?" Jynn knikte. Imagine Dragons was ook leuk, maar niet zo leuk het als het nummer wat ze nu op had staan. “A Love Like War, van All Time Low.” antwoordde ze, en ze nam weer een hap van haar eten. Ze liet haar blik over het eten van Rhaegys glijden. Soep en koffie. Zelf had ze gekozen voor thee. In koffie zat te veel cafeïne, daar werd ze alleen maar meer opvliegend van.
Rhaegys pakte zijn koffie. "Moet je opletten." zei hij knipoogend. Jynn keek naar het bekertje in zijn hand. Hij blies ertegen en de huid van zijn hand veranderde in iets gloeiends wat het meest op schubben leek. Verwonderd trok Jynn een wenkbrauw omhoog. De koffie begon te koken. Aha. Trots grijnsde Rhaegys naar haar. "Best gaaf, toch?" Jynn glimlachte scheef. “Mmh, het is zeker een interessante mutatie.” gaf ze toe. Ze was nooit snel onder de indruk, zeker niet sinds ze hier op school zat, maar ze moest toegeven dat de variatie in mutaties nog steeds verwonderlijk was.
Rhaegys’ hand werd weer normaal zou gouw hij de koffie neerzetten en Jynn at snel het laatste stuk van haar sandwich op, klaar om ook even haar kunstje te vertonen.
"So tell me, why are you here?" vroeg Rhaegys toen dan ook. Jynn grijnsde. “Moet je opletten.” echode ze zijn woorden. Vanaf haar vingertoppen begon ze te verdwijnen en binnen een paar seconden was ze niet meer zichbaar. Geruisloos stond ze op, liep om de tafel heen en ging stilletjes naast Rhaegys zitten. Daar werd ze weer zichtbaar. “Best gaaf, toch?” ze glimlachte tevreden en pakte haar thee. “Dat is niet het enige, ik heb ook een raar aangeboren talent om mensen in elkaar te slaan. Vandaar de alias Ninja.” ze nam een slokje en zette het bekertje toen voor haar neer met haar handen eromheen gevouwen. “Maar zo leuk is dat nu ook weer niet. Het maakt dat ik nogal opvliegend ben, misschien ligt dat ook voor een deel aan mijn karakter, who knows. Maar ik werd nooit echt geaccepteerd op andere scholen. Meestal werd ik gepest, totdat ik iemand… in elkaar mepte en dan veranderde het naar fluisteren achter mijn rug om. Gelukkig kan ik onzichtbaar worden, want ik ben dus niet een heel sociaal persoon.” ratelde ze. Ze keek naar haar handen. Ze was altijd heel open over haar verleden, maar vaak gingen mensen zich opeen heel anders gedragen als ze vertelde waarom ze geen vrienden had. Alsof ze gevaarlijk was. Voor een deel was dat zo, maar zolang je niet verschrikkelijk irritant was deed Jynn je niks. “Ik weet niet of je hebt gehoort van dat gevecht tussen twee meisjes aan het eind van het vorige schooljaar? Dat was ik dus. Mijn ouders hebben me daarom de afgelopen maanden thuis gehouden, maar geen enkele privé-leraar kon het lang met me uithouden.” Jynn grinnikte. “Dus dit is mijn eerste echte schooldag van dit school jaar eigenlijk.” Ze keek langzaam op naar de jongen naast zich.


NOTES:|[url=CLOTHES]CLOTHES[/url]||WORDS:620
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyma nov 10, 2014 8:13 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• “Maak je maar geen zorgen. Ik kan er wel tegen. Denk ik.” Rhae grijnsde. "Vast wel. En anders moet je gewoon je bek los trekken, dan zijn ze meestal wel stil. Soms moeten ze op hun plek gewezen worden." Hij vertelde dat hij naar Imagine Dragons luisterde, één van zijn lievelings bands. Normaal gesproken luisterde Rhae meer naar hardcore en die soort muziek, maar op de een of andere manier pakte elk liedje van Imagine Dragons hem bij zijn gevoelige punt. Alsof sommige liedjes voor hem geschreven zijn. "A Love Like War, van All Time Low.” De bruinharige jongen knikte. "Nice." Muzieksmaak was goedgekeurd. "Moet je opletten." Helemaal trots op zijn mutatie liet hij zien hoe hij zijn koffie opwarmde. Natuurlijk was dit nog niks, hij kon veel meer. Maar om uitgebreid een voorlichting te geven over hoe geweldig hij was had hij geen zin in. Mensen kwamen vanzelf wel achter de geweldige hij. Zodra Rhaegys had gevraagd waarom Jynn hier was echode ze zijn woorden na. Vanaf haar vingertoppen begon ze te verdwijnen en binnen een paar seconden was ze niet meer zichbaar. De wenkbrauwen van de bruinharige jongen gingen omhoog, duidelijk onder de indruk van haar mutatie. Hoe chill was dit. Opeens verscheen ze naast hem weer en Rhae moest lachen. “Best gaaf, toch?” "Ja, dat kun je wel zeggen man." Hij had ook altijd al eens willen verdwijnen. Van zijn mutatie werd hij juist opvallender door zijn schubachtige huid. Dat is niet het enige, ik heb ook een raar aangeboren talent om mensen in elkaar te slaan. Vandaar de alias Ninja.” Rhae grijnsde, kon haar gevoel van humor wel waarderen. Tenminste, hij nam aan dat het humor was. "Je bent niet de enige met een kort lontje." Knipoogde hij. Hijzelf kon er ook wat van, soms was het echt een vechterbaasje. Vooral met alcohol op, dan zoekt hij de ruzies gewoon op. “Maar zo leuk is dat nu ook weer niet. Het maakt dat ik nogal opvliegend ben, misschien ligt dat ook voor een deel aan mijn karakter, who knows. Maar ik werd nooit echt geaccepteerd op andere scholen. Meestal werd ik gepest, totdat ik iemand… in elkaar mepte en dan veranderde het naar fluisteren achter mijn rug om. Gelukkig kan ik onzichtbaar worden, want ik ben dus niet een heel sociaal persoon.” Opeens leek het meisje helemaal niet zo verlegen meer te zijn. Eerder een spreekwaterval. Het was dat Rhae een lekker sociaal persoon was die het leuk vind als mensen random verhalen vertellen, ookal kent hij die persoon helemaal niet. "Mensen die andere pesten zijn sowieso zielige personen, als je het mij vraagt verdiende ze die klappen." Als de jongen ergens een hekel aan had was het wel pesten. Niet dat hij altijd de braafste is geweest, maar hij heeft nooit iemand gepest. Zou het niet eens over zijn hart verkrijgen. "Als iemand nog eens iets doet als pesten zeg het me, ik ben heel goed in het afrekenen met pesters." Grijsde hij, maar hij meende het. “Ik weet niet of je hebt gehoort van dat gevecht tussen twee meisjes aan het eind van het vorige schooljaar? Dat was ik dus. Mijn ouders hebben me daarom de afgelopen maanden thuis gehouden, maar geen enkele privé-leraar kon het lang met me uithouden.” Jynn grinnikte en Rhae schudde zijn hoofd. Nee, dat had hij niet mee gekregen. “Dus dit is mijn eerste echte schooldag van dit school jaar eigenlijk.” "Nou, welkom dan maar. Oh god, daar heb je ze hoor." Bij het laatste grijnsde de jongen, knikkend naar het groepje jongens dat hun kant op kwamen. Enkele meisjes liepen er achter aan te trippelen, maar geen van de jongens schonk ze aandacht. Rhae vond het altijd zo zielig, van die aandachtgiertjes.

-Sorry voor de late en slechte post ;o




Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Emptyma nov 17, 2014 9:02 pm

JYNN COLLINS
You can ask ‘Why’ all you want but it doesn’t mean a damn thing if you’re not listening to the answer.

"Mensen die andere pesten zijn sowieso zielige personen, als je het mij vraagt verdiende ze die klappen." merkte Rhaegys op nadat Jynn haar soortvanlevensverhaal had verteld. Als je eenmaal in gesprek was mey Jynn was ze eigenlijk nog best open, als ze je mocht. Al zou ze dat zelf niet zo zien.
Jynn grinnikte lichtjes na Rhaegys’ woorden. Ze haalde haar schouders op. Tja opzich was dat wel zo, maar het had haar situatie nooit verbeterd.
"Als iemand nog eens iets doet als pesten zeg het me, ik ben heel goed in het afrekenen met pesters." stelde Rhaegys voor. Jynn glimlachte vriendelijk naar hem. De gezichtsuitdrukking voelde onnatuurlijk aan, maar misschien wel een onnatuurlijk waar Jynn aan zou kunnen wennen. In ieder geval was ze trots op zichzelf. Als ze haar ouders vertelde dat ze iemand zo ver had gekregen haar te helpen als ze zou worden gepest zouden ze niks meer hebben om over te klagen.
“Dat geloof ik graag.” antwoordde ze half serieus. Het was logisch dat hij goed zou zijn in het afrekenen met pesters, hij had een hogere sociale status dan Jynn zelf. Maar aan de andere kant kon Jynn dat best goed zelf. Of dat wilde ze gewoon graag geloven, dat ze het zelf kon. Of haar manier dan ook echt het meest efficiënt was… dat viel nog te bezien.
“Maar ik kan het best zelf af, joh.” vervolgde ze dan ook. Al klonk het nu een beetje als een afwijzing dus ze voegde er snel nog een zinnetje aan toe. Ze wilde niet haar eerste kans op vriendschap gelijk verpestten door haar instinctieve reactie om alle hulp af te wijzen.
“Ik zal het wel onthouden, misschien kan ik het toch nog eens gebruiken.” Het was niet eens gelogen. Ze zou het misschien nog wel eens echt kunnen gebruiken. Zoals vorig jaar.
Ze besloot hem ook maar gelijk te vertellen over haar aanvaring met een mede studente.
“Ik weet niet of je hebt gehoort van dat gevecht tussen twee meisjes aan het eind van het vorige schooljaar? Dat was ik dus. Mijn ouders hebben me daarom de afgelopen maanden thuis gehouden, maar geen enkele privé-leraar kon het lang met me uithouden.” vertelde ze terwijl ze cynisch grinnikte. Maar Rhaegys schudde zijn hoofd. Jynn haalde haar schouders op, zo heel bekend was het voorval nu ook weer niet. Bovendien waren er wel vaker gevechten. “Dus dit is mijn eerste echte schooldag van dit school jaar eigenlijk.” vervolgde ze.
"Nou, welkom dan maar.” zei Rhaegys. Jynn knikte en mompelde “Thanks.”
“Oh god, daar heb je ze hoor." zei Rhaegys ineens. Jynn keek op en zag dat Rhaegys’ vrienden eraan kwamen. Gelijk stond ze weer op en liep terug om de tafel heen naar haar eerdere plek tegenover Rhaegys, in plaats van naast hem. Daar stond haar dienblad nog, en haar tas lag daar ook nog, dus dat was een iets handigere postitie.
Ondanks dat Rhaegys had gezegd dat ze maar gewoon moest blijven zitten voelde ze zich niet helemaal op haar gemak. Ze hoorde dan ook niet bij het vriendengroepje. De paar plagende opmerkingen die ze over zich heen kreeg (en waar ze net zo sarcastisch en plagerig redelijke comebacks op wist te verzinnen) hielpen ook niet echt.


NOTES:Hey waar gaat het topic eigenlijk heen nu… want zo gebeurd er niet veel. Ze hebben elkaar nu ontmoet enzo youknow er valt niet heel veel meer te zeggen zo.|CLOTHES|WORDS:541

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou   [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] Let's start again - Rhaegys Maclou
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou
» A new start
» New start
» Closed - A new start.
» Never start a war.. (Damian Youth)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: