INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Emptyma sep 08, 2014 4:43 pm

Vrolijk liep de blondine door de tuin. Het begon al te schemeren, maar ze dacht er niet aan om naar binnen te gaan. Het was best mooi weer voor september. Er hing wel een wolk boven haar, maar ze besteedde er geen aandacht aan. Als het zou gaan regenen zou ze wel naar binnen gaan. Bella was hier nu al een maand of twee, drie, en ze was wel een beetje gewend geraakt aan het leven hier op de school. Het was fijn om zich tussen andere mutanten te bevinden, ze voelde zich zo niet echt alleen meer. Ze had haar oortjes in, en haar telefoon in haar hand. Het was alleen instrumentaal, dus ze zong ze vrolijk mee.

"And you stood there in front of me just
Close enough to touch
Close enough to hope you couldn't see
What I was thinking of"


Ze wist wel dat er andere mensen waren in de tuin, en toen ze om zich heen keek, zag ze ook een jongen lopen wat verderop. Ze wist niet of hij het kon horen, zo luid was het niet. Ze liep rustig door, zonder te stoppen. Ze was niet van plan om stil te vallen doordat ze iemand tegen kwam.

"Drop everything now
Meet me in the pouring rain
Kiss me on the sidewalk
Take away the pain
'Cause I see sparks fly
Whenever you smile"


Ze stopte even met lopen toen ze merkte dat het begon te druppen. Ze keek omhoog, en de wolk zag er wat dreigender uit. Ze zou eigenlijk om moeten keren, en terug naar binnen moeten gaan, maar ze wou niet. Het was niet koud, en een paar druppels konden geen kwaad. Het zou misschien zo wel weer ophouden. Ze hoopte het.

"Hit me with those green eyes, baby
As the lights go down
Give me something that'll haunt me
When you're not around

'Cause I see sparks fly
Whenever you smile"


Zong ze het laatste stukje. Het begon nu echt te regenen. Ze moest gaan schuilen ergens, tenzij ze kletsnat wou worden. Ze keek om zich heen, op zoek naar een afdak. Ze wist dat er hier ergens een prieeltje moest zijn. Ze overwoog nog even om terug te rennen naar de school, maar dan zou ze doorweekt aankomen. Dus zette ze een sprintje in naar waar zij dacht dat het prieeltje was. Ze vond het al snel, en rende het trapje op, naar het afdak. Ze kwam tot de ontdekking dat een jongen hetzelfde idee had gehad. Ze veegde wat druppels van haar armen af, en glimlachte even kort naar de jongen. "Hey.." Zei ze rustig. "Ik zie dat je hetzelfde idee hebt gehad als ik," zei ze met een kort knikje naar het prieeltje waar ze zich in bevonden. "Ik ben Bella."

&Rhaegys Maclou
Clothes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Emptywo sep 10, 2014 8:07 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• De bruinharige jongen zat gemakkelijk op zijn achterwerk in de tuin. Hij had een tussenuurtje en geen zin om met zijn klasgenoten te hangen. Op de een of andere manier trokken die dudes hem niet zo, en zijn vrienden hadden nog gewoon les. Best eenzaam was Rhaegys dus wel. Maar ach, het zonnetje scheen en het was nog best aangenaam in de tuin. De jongen droeg zoals altijd een simpel hempje, eentje die zijn spieren goed liet uitkomen, een passende drie kwart broek en simpele sneakers. Het was een gemakkelijk setje en zag er gedragen uit, maar dat sierde de jongen. Die stijl paste bij hem, liet zien wie hij was. En het was niet dat Rhae niet verzorgd was, in tegendeel zelfs. Hij was heel erg verzorgd. Droeg lekker ruikende parfum, zijn haar zat altijd in model en zijn kleren waren altijd netjes gewassen. Zo'n tien minuten later besloot Rhaegys dat het eens tijd was om naar binnen te wandelen. Kijken wie hij tegen zou komen, misschien toch wat vriendschappen proberen te maken bij de dudes uit zijn klas. Zodra hij opstond drong een wolk voor de zon, waardoor de lichte ogen van de jongen naar de lucht gleden. Hij trok zijn lip wat teleurgesteld op, maar liep vervolgens door. Het duurde niet lang of een stem drong zijn gehoorvliezen binnen.
"And you stood there in front of me just
Close enough to touch
Close enough to hope you couldn't see
What I was thinking of"
Rhae draaide zijn hoofd om, verbaasd waar het geluid vandaan kwam. Zijn blik ving een blond meisje op waarna hij iets glimlachde, aangezien hij merkte dat zij ook naar hem keek.
"Drop everything now
Meet me in the pouring rain
Kiss me on the sidewalk
Take away the pain
'Cause I see sparks fly
Whenever you smile"
Het grappige was, was dat het nog echt ging regenen ook. Enkele druppels kondigde aan dat meerdere zouden vallen. De jongen maakte aanstalte om een droge plek te zoeken en een prieeltje viel op zijn netvlies. Nog net voor de stordbui kwam was hij onder het prieeltje gekomen, waarna het meisje volgde. "Hey.." Rhae glimlachte met de scheve, charmante glimlach die hij altijd droeg. "Hey." Sprak hij terug. "Ik zie dat je hetzelfde idee hebt gehad als ik," Rhaegys grijnsde kort, knikte en sloeg zijn armen over elkaar. Zijn lichte ogen namen haar lichaam schaamteloos in zich op waarna ze de hare zochten. "Ik ben Bella." Zodra ze sprak, hadden zijn ogen de hare gevonden. "Aangenaam, mijn naam is Rhaegys." Rustig liet hij zich tegen de muur van het prieeltje zakken, waarna hij ging zitten. Hij liet zijn armen op zijn knieeen rusten en keek het meisje wat schuin aan. "Heb je het niet koud?" Vroeg hij, doelend op het hempje dat ze droeg. Het was september, niet een van de warmste maanden zullen we maar zeggen. Rhae droeg zelf ook een hempje met een drie kwart broek, maar de jongen had het door zijn mutatie nooit koud. Wel kon hij begrijpen dat zij het koud zou kunnen hebben. "Je mag mijn vest lenen, if you want." Dezelfde glimlach als eerst verscheen weer rond zijn lippen waarbij hij een zwart vest uit zijn tas haalde. De tas gooide hij naast zich naar waarna hij overreind kwam om haar het vest om te doen, mocht ze daar behoefte aan hebben. Hij kon wel een gentleman zijn, soms.

-Sorry, school kilt mijn logica een beetje qua zinnen haha ;o




Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Emptydo sep 11, 2014 9:45 pm

Het begon nu echt te regenen, en ze wist dat ze ergens moest gaan schuilen, wou ze niet doorweekt zijn. Ze overwoog even om terug naar de school zelf te rennen, maar dat zou ze niet halen. Dus rende ze in de richting waarvan ze dacht dat het prieeltje was. Dat zou haar een afdak bieden, en dat had ze nodig nu. Ze vond het al snel, en ze rende het trappetje op van het prieeltje. Ze kreeg door dat een jongen hetzelfde idee had gehad als haar. "Hey.." Zei ze rustig. "Hey." Antwoordde de jongen. Ze merkte dat er een glimlach op zijn gezicht lag, wat bij haar ook tot een glimlach leidde. "Ik zie dat je hetzelfde idee hebt gehad als ik," Zei ze met een kort knikje naar het prieeltje waar ze zich in bevonden. Ze merkte dat zijn ogen over haar heen gleden, maar daar trok ze zich niet veel van aan. Dat gebeurde haar eigenlijk wel vaker. "Ik ben Bella." Hij vond haar ogen en ze glimlachte even. "Aangenaam, mijn naam is Rhaegys." Ze knikte even een beetje, en ging toen op een bankje zitten. Haar benen sloeg ze over elkaar, en ze keek om zich heen. Het regende nog steeds, en dat zou het nog wel even blijven doen. "Heb je het niet koud?" Vroeg Rhaegys. Ze keek hem aan en wou eigenlijk zeggen dat ze het niet koud had, toen er een koude windvlaag langskwam. Ze rilde, en keek hem aan. "Je mag mijn vest lenen, if you want." Ze was even stil, en dacht na of ze dat wel wou. Maar ze had het koud gekregen, en ze wou niet verkouden worden. "Dat zou heel fijn zijn," zei ze vriendelijk. Ze stond op, en glimlachte naar hem toen hij het vest bij haar om had gedaan. "Dankjewel.." zei ze met een dankbare toon. Ze bleef even staan, en vroeg toen: "Hoe kan het dat jij het niet koud hebt?" Ze keek hem nieuwsgierig aan, benieuwd naar het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Emptyza sep 13, 2014 9:38 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• De donkere wolken en enkele druppels zorgden er voor dat de bruinharige jongen onder een prieeltje moest schuilen. Het was te ver om naar de school terug te rennen, dat zou hij nooit gehaald hebben. Want zodra hij bij het prieeltje gekomen was viel het met bakken uit de hemel. Een blonde meid kwam hem vergezellig en Rhae glimlachte charmant naar haar. "Ik ben Bella." Haar naam had hij goed in zichzelf opgenomen, zodat hij haar zou herkennen. Hij was niet zo geweldig goed in het onthouden van namen. Gezichten wel, die herkende hij altijd meteen maar namen was iets dat hij gewoon niet kon onthouden. Vandaar dat hij haar naam wat vaker herhaalde in zijn hoofd. Niet dat het veel zou uitmaken, waarschijnlijk was hij hem straks al weer vergeten. Het muurtje van het prieeltje voelde koud aan wat een korte rilling over zijn rug liet lopen, maar zijn lichaamstempratuur paste zich er snel op aan waardoor hij het weer warm had. Als het muurtje te lang koud bleef kon zijn lichaam te warm worden wat erge gevolgen kon hebben. Maar daar ging Rhae niet van uit, zo koud was het muurtje niet. "Heb je het niet koud?" Met dat hij deze woorden uitgesproken had kwam een koude windvlaag hen tegemoed. De jongen grijnsde even, stond op om zijn vest aan te bieden. "Dat zou heel fijn zijn," Zei ze vriendelijk en glimlachte naar hem zodra hij het vest over haar schouders schoof. "Dankjewel.." Hij glimlachte terug en haalde nonchalant zijn schouders op. "No problem." Rhaegys plante zijn achterwerk weer op de grond en leunde met zijn armen op zijn knieeën. "Hoe kan het dat jij het niet koud hebt?" De jongen was even stil, ging met zijn vingers door zijn haren heen. Dat haalde het iets uit model, maar gaf een schattige uitstraling. "Ik heb het bloed van een draak." Zei hij op een mystireuse toon en zodra hij 'draak' uitsprak grijnsde hij breed. "Nee, dat is wat mijn ouders en voorouders geloven. Door mijn mutatie regeld mijn lichaam mijn tempratuur anders ofzo, ik heb het tenminste altijd heel erg warm. Het liefst zou ik dan ook met een enkel kledingstuk rond lopen, maarja. Daar is de school niet zo blij mee." Bij de laatste zin knipoogde hij, waarbij hij grijnsde. "Dus, wat voor een spannende mutatie heb jij?" Hij ging niet echt verder op zijn mutatie in, het was een toch redelijk gevoelig onderwerp voor hem.

-Sorry voor de slechte post ;o




Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Emptyzo sep 14, 2014 9:15 pm

"Aangenaam, mijn naam is Rhaegys." Rhaegys, dat was een aparte naam. Ze had nog nooit iemand ontmoet die zo heette, tot nu. Ze vroeg zich af waar de naam vandaan kwam, misschien had hij de naam geërfd, of zijn ouders waren gewoon creatief geweest. "Heb je het niet koud?" Ze wou net zeggen dat ze het niet koud had, maar toen kwam er een koude windvlaag langs. Ze rilde, en keek hem aan. "Je mag mijn vest lenen, if you want." Even was ze stil, ze was nou niet zo van de romantische vestaanbiedingen, maar ze had het serieus koud. "Dat zou heel fijn zijn," zei ze vriendelijk. Ze stond op, en glimlachte naar hem toen hij het vest bij haar om had gedaan. "Dankjewel.." Zei ze. "No problem." Antwoordde de jongen, en hij ging weer op de grond zitten. Bella bleef staan, en vroeg zich opeens af waarom hij het niet koud had. Zo warm was het niet, en hij liep ook niet in de warmste kleren die er waren. "Hoe kan het dat jij het niet koud hebt?" Vroeg ze nieuwsgierig.

Dat was een typisch karaktertrekje van Bella, ze was altijd heel nieuwsgierig naar bijna alles. Dat konden andere mutanten zijn, maar ook mensen of de omgeving waar ze zich op dat moment bevond. Niet iedereen vond het altijd even leuk, en mensen hadden haar wel eens vuil aangekeken als ze met een nieuwsgierige toon iets had gevraagd aan hen. "Ik heb het bloed van een draak." Sprak de jongen op mysterieuze toon. Bella liep weer naar het bankje en ging zitten, met haar benen over elkaar geslagen. Ze hield haar hoofd wat schuin, en was benieuwd of ze nog wat meer uitleg kreeg. Ze kon zich nu niet echt een voorstelling maken van zijn mutatie. "Nee, dat is wat mijn ouders en voorouders geloven. Door mijn mutatie regeld mijn lichaam mijn tempratuur anders ofzo, ik heb het tenminste altijd heel erg warm. Het liefst zou ik dan ook met een enkel kledingstuk rond lopen, maarja. Daar is de school niet zo blij mee." Hij knipoogde en grijnsde. Er lag ook bij haar een kleine grijns op haar gezicht. "Dus, wat voor een spannende mutatie heb jij?" Vroeg hij aan haar. Ze opende haar mond, om het uit te leggen, toen ze bedacht dat ze net zo goed een demonstratie kon geven. Ze bewoog haar arm en wat water vloog naar haar toe. Het water vormde zich tot een soort bal waarin het rondjes bleef draaien boven haar hand die ze open hield.

Ze keek de jongen aan, en zei: "Water control om het maar even zo te zeggen. Ik kan het als het ware laten doen wat ik wil, denk ik, ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. Ik kan het veranderen in ijs," Ze stopte en bewoog haar hand wat. Het water veranderde in een soort groot ijskristal. "Ik ben alleen nog niet echt goed in vormen maken van ijs.." Voegde ze er aan toe, en ze beet even zachtjes op haar lip. Ze wou het graag beter leren, want het was erg leuk om te doen. Ze bewoog haar hand weer, en het ijs veranderde weer in de vloeibare versie. Het water vloog weer wat omhoog, en Bella probeerde zich te focussen erop. Ze liet het bijna nooit verdampen. Ze wist ook niet waarom. Langzaam draaide ze haar hand wat, en keek geconcentreerd naar het water, wat langzaam aan het verdampen was. Er kwam wat stoom vanaf, maar na een tijdje ging het gemakkelijker, en was het bijna allemaal verdwenen. Het laatste beetje stuurde ze weer terug naar de tuin, waar het de grond in verdween. Ze keek Rhaegys weer aan en zei: "Dat verdampen en koken is niet mijn sterkste kant zoals je waarschijnlijk hebt gezien.." Ze grijnsde een beetje, maar er was duidelijk een toon van teleurstelling te horen in haar stem. "Het is niet echt mijn kant geloof ik." Voegde ze eraan toe. Ze wachtte op een reactie, misschien had ze wel wat teveel laten zien, en wou hij dit allemaal niet weten. Ze had het natuurlijk ook gewoon kunnen vertellen, maar zij vond dit nou eenmaal makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou   [AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] Singing in the Rain &Rhaegys Maclou
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou
» Singing, get up and get up, yeah nobody cares / open
» Hungry stomachs and singing mouths [Syler]
» Why does it rain? (&Serena)
» Flowers, Rain, me. [Eloise]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Arbor-
Ga naar: