INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptydo dec 11, 2014 11:37 pm

[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Tumblr_mtotsstjLj1sr0p98o2_500
You can take my breath away.

Haar hoofd ging om de deur van de keuken. Niemand te bekennen. Dat was niet zo gek ook, ze hadden best wel lang op haar kamer rondgehangen. De honger was bij Lauren steeds erger geworden, daarom trok ze snel Caleb naar binnen. “We zijn niet alleen Batman en Robin, maar ook een beetje Bonnie en Clyde!” zei Lauren toen met een brede grijns en drukte zachtjes een kusje op zijn wang. Ze was blij dat ze dat nu eindelijk kon doen, dus daarom nam ze het er maar van. Maar haar buikje wilde ook liefde, daarom zette ze haar handen in haar zij en liet ze haar ogen door de ruimte glijden. Gosh, zo’n grote keuken, waar was al het lekkere eten? Nieuwsgierig liep ze op de koelkast af en keek toen naar Caleb. Ze haalde haar schouders op, een paar dingetjes zouden ze niet missen, right? Toen ze de koelkast open deed, zag ze daar het heerlijkste van het lekkerste. Het waren aardbeien, de favoriete vruchtjes van Lauren. “Kijk, Caleb, aardbeien!” zei ze toen enthousiast en ze haalde een bakje eruit “Die vind ik zo lekker!” Een stralende glimlach op haar gezicht. Yay, nu had ze Caleb bij zich en aardbeien.

Maar ze was nog niet klaar. In het vriesvak vond ze namelijk nog een bak met Ben & Jerry’s. Jammie! Blij haalde Lauren de pot tevoorschijn en vond ze ook nog eens twee lepels. Eentje voor haar, eentje voor Caleb natuurlijk. Wat stond er ook alweer op die tegeltjes? ‘Liefde is…dingen met elkaar delen’?  Lauren zette de spullen bij het dichtstbijzijnde aanrecht en ging voor Caleb staan. Zachtjes trok ze hem mee naar het aanrecht en stopte meteen een aardbei in haar mond. Terwijl Lauren lekker op de aardbei kauwde, liet ze haar hoofd op zijn schouder rusten en sloot ze haar ogen. Mmmm, dit was pas leven. Nu had ze haar eigen lieve Caleb en lekkere aardbeien en lekker ijs en dat was allemaal lekker en mmmm. En plots kreeg haar brein weer een of andere apart idee dat haar natuurlijk weer lekker op haar best uit de hoek zou laten komen. Maar fuck it, Caleb hoorde nu bij Lauren, dus mocht ze dit soort dingen bij hem doen.

Ze leunde wat naar achteren en pakte een aardbei. Een lach ontsnapte uit haar mond. “Oké, dit is echt heel erg cliché wat ik nu ga doen, maar het leek me gewoon zo leuk…” Lauren hield de aardbei uitnodigend voor zijn mond en begon te lachen. Awh, baby, hij was zo cute!
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyza dec 13, 2014 1:47 pm

Helpless to the bass and faded light

Die kusjes mochten wel blijven komen hoor. D’awww quit being so cute. De jongen trok haar iets dichter tegen zich aan, voor zover dat off course nog mogelijk was en drukte een lange kus op haar lippen. Caleb kon het hier wel vinden hoor. Bij haar in haar bed. Jup, vanaf nu zou als er ooit brieven op zijn naam stonden het adres “In Lauren’s bed.” Erbij moeten staan. Dan had hij nooit meer een excuus om te vertrekken van de kamer, en dan was hij ook nooit meer alleen. Nope, dan kon Lauren hem altijd opfleuren met haar kick ass shows. Plus ze was zijn sidekick, als hij dan weer eens de criminelen moest aan pakken kon hij haar gewoon mee nemen. Jup, hij had alles uit gedacht hoor!
‘Gelukkig zou ik het nooit over mijn hart krijgen om je te verlaten hoor.’ Glimlachte hij lief. Nee, dan zou hij echt wel helemaal gestoord zijn. Want ja iets goed keerde je de rug niet toe. En Lauren was toch echt wel het beste wat hem was overkomen hoor. Caleb kreeg het meteen wat kouder toen ze van het bed af was gesprongen. Het was dat ze al veel te snel weer terug was en hem van het bed had afgetrokken of hij had zich verstopt onder haar deken en was niet meer tevoorschijn gekomen tot ze weer bij hem in het bed lag.

Helemaal sneaky als Jamed Bond had Lauren gecheckt of er iemand in de keuken was voor ze hem mee naar binnen trok. Bonnie en Clyde hm? Oh daar kon hij eigenlijk best wel mee leven hoor. Zolang hij maar het Clyde gedeelte was dan want ja Bonnie paste niet zo bij hem. Caleb leunde tegen een aanrecht aan en sloeg haar gade. Niet op een stalkerige manier, nee eerder op een manier van damn she’s mine. Zijn mondhoeken trokken lichtjes omhoog bij die gedachte alleen al. Die grijns veranderde in een vrolijke glimlach toen ze plots een bakje aardbeien tevoorschijn haalde. Hoe the hell wist ze nu weer dat hij dat juist het liefste at? ‘Nou, ik ga ze allemaal stelen hoor.’ Sprak hij op een speelse toon tegen het meisje. Natuurlijk niet, maar hij ging het haar toch wel zo moeilijk mogelijk maken om er eentje te bemachtigen.

Ben & Jerry’s? Ooooh, me likey. Al ging zijn voorkeur toch gewoon naar het bakje aardbeien dat heel uitnodigend naar hem lonkte vanaf het aanrecht waar het op stond. Hoe kon hij dat bakje bereiken en uit Lauren’s buurt houden? Dat was een vraag voor later want al heel snel stond het meisje voor haar en trok ze hem zelf mee naar de plek waar het bakje en het ijs stond. Misschien kon hij een deal maken, hij de aardbeien zij  het ijs? Maar toen stak ze een aardbei in haar mond, heaa dat was niet de deal. Oké, die kon hij haar nog wel gratis geven.

‘Misschien hou ik wel van clichés? Zeker als jij ze uitvoert hoor!’ Grijnsde hij breed toen hij even naar de aardbei staarde die ze voor hem hield. Caleb beet er een stuk af, om terwijl de aardbei nog in zijn mond zat een kusje te drukken op haar lippen. ‘Krijg ik nu extra punten omdat ik naar aardbei smaak?’ Nog meer extra punten dan toch. Toch ontbrak er nog een ding aan hun kleine eetfestijn. De jongen keek even rond, om daarna naar een random kast te lopen. Wow, hij zat echt van de eerste keer juist! Met een grimas tot achter zijn oren kwam hij terug met een spuitbus vol slagroom. Dit was echt heaven hoor. Plus, hij kon haar er toch wel lekker mee plagen als hij wilde. Iets wat hij stiekem nog wel van plan was ook. 'Dit moet je serieus eens proeven hun.'  
c: |<3| Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyza dec 13, 2014 8:58 pm

[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Tumblr_mtotsstjLj1sr0p98o2_500
You can take my breath away.

Oh oh, als hij alle aardbeien ging stelen…die vond Lauren ook wel lekker. Maar als je een relatie had, en zeker als je net vijf minuten geleden een soort van relatie was begonnen, was het wel slim als je een beetje leerde delen. Maar…zij wilde de aardbeien. NEE. DON’T TOUCH ‘EM. Oké, laat het los. Caleb mocht de aardbeien hebben. Hij had een hapje van de aardbei genomen en Lauren glimlachte. Hij was zo’n cutie. Toen drukte hij zijn lippen op de hare. Mmmm, Caleb kon al goed zoenen en nu hij naar aardbeien smaakte, was het extra lekker. Blij liet ze hem los. “Krijg ik nu extra punten omdat ik naar aardbei smaak” was zijn reactie en Lauren lachte hardop, gooide zachtjes haar hoofd eventjes in haar nek en keek hem toen met een gelukkige glimlach aan. “Lieverd, mijn extra punten zijn bijna op, je zit al op honderd!” zei ze bewonderend “Ik moet extra punten gaan verzamelen voor je.” En dat was ook zo, Caleb bleef en bleef haar maar verrassen en ze vond het zo fijn, want het was gewoon niet saai met hem. Ze had zich nog geen één keer in zijn omgeving verveeld.

Opeens ging hij weg. WAAAAAAR ging hij heen? Lauren volgde hem met haar ogen, terwijl ze op het aanrecht plaatsnam en de bak met Ben en Jerry’s opentrok. Mmmm, New York Fudge! The best things came from New York, just like her #grapje. Uit een random laatje viste ze een lepel en begon er ijs uit te scheppen, om het vervolgens in haar mond te duwen en op te eten. Mmm, dit was echt heerlijk als je verschrikkelijke honger had. Lauren was blij. Ze had lekker eten, was in de omgeving van haar eigen superheld en ze had het naar haar zin. Toch wilde ze na het eten wel terug naar haar kamer, want ze wilde meer knuffelen met Caleb. Caleb was zo lekker warm!

Caleb kwam terug met een bus slagroom. Oeh, slagroom! Lauren, een echte zoutekauw, begon blij heen en weer te bewegen en sprong van het aanrecht af. Blij stuiterde ze bijna naar Caleb toe en kwam voor hem staan. Stralend keek ze hem aan. “Dit moet je eens proeven, hun!” zei hij en enthousiast knikte Lauren. “Ik hou echt van slagroom, het is zo lekker. Slagroomtaart, slagroomsoesjes, slagroom op een aardbei, slagroom bij ijs, ik lust het allemaal.” Naar aanleiding van de huidige maatschappij zou ze eigenlijk geen slagroom mogen eten, omdat ze daar veel en veels te dik van zou worden. Gelukkig was Lauren een meisje dat haar eigen plan trok en lekker deed waar ze zelf zin in had. En op dit moment had ze zin in lekkere slagroom, dus braaf gooide ze haar hoofd weer in haar nek en opende ze haar mond, zodat Caleb er wat in kon spuiten. Door het enthousiasme realiseerde ze zich niet wat er allemaal mis kon gaan, maar dat maakte niet uit. Ze zou hem dan wel terugpakken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyza dec 13, 2014 10:57 pm

Helpless to the bass and faded light

The war for strawberries. Die ging hij echt wel aangaan hoor. En hij ging hem nog winnen ook. Een klein grijnsje verscheen op zijn gezicht. Nee, hij ging echt wel delen hoor. Maar het was al besloten in zijn hoofd dat hij de meeste ging op eten. Nom nom. Als hij haar elke keer een kusje gaf als hij een aardbei op had dan ging ze vast wel akkoord hoor. Want wie kon er zijn kusjes nu weerstaan? Niet Lauren. Gelukkig maar, dan had hij toch altijd een extra hulpmiddel als hij haar niet kon overtuigen. Al op 100? Kort viel zijn mond even open. ‘Das een grapje toch? Of is je limiet pas bij 1000?’ Sprak hij grijnzend. Haar lach had er voor gezorgd dat hij toch eventjes moest gniffelen. Je weet wel, op zo’n superschattige manier die alleen hij maar kon. ‘Hmm, ik zal je wel helpen zoeken hoor.’ Klonk het al lachend terwijl hij nog een zacht kusje op haar wang drukte en snel nog een aardbei weg sneakte uit het doosje. En snel op at voor ze hem terug kon stelen. Zijn precious strawberries. Nog net ging hij niet als Smeagol praten, net niet.

Caleb hoorde dat ze de doos ijs inmiddels al had opgetrokken toen hij op zoek was gegaan naar de slagroom. Oh yeaaah, natuurlijk hadden ze dat hier. Perfect ook trouwens voor zijn volgende plannetje. Slagroom eten van Lauren’s gezicht. Jup, dat zou over een paar minuten wel van zijn lijstje af kunnen. Maar toch wilde hij haar als hij klaar was gewoon over zijn schouder gooien en haar kidnappen naar een van hun kamers. Misschien, heel misschien als hij zachtjes deed kon hij zelfs nog bij haar blijven slapen. Enkel slapen hoor, hij had immers al slagroom gegeten van haar pretty face en dat was echt wel genoeg.

Het meisje begon even te shaken van vreugde toen hij terug kwam. Zowiezo om de slagroom! Al snel genoeg stond ze bij hem en hoorde hij haar al die overheerlijke hapjes op noemen. Lau was echt perfect hoor. Welk ander meisje ging die dingen nu allemaal naar binnen kunnen werken en er nog steeds zo great uitzien als Lauren. That’s right nobody. Hij vond het trouwens ook maar niets dat sommige zich gewoon uithongerden om aan een ideaalbeeld te voldoen. Nee, dat was gewoon mega idioot. Geamusseerd keek hij toe hoe het meisje haar mond open deed en haar hoofd wat kantelde. Sneaky als hij was deed hij eerst een beetje in haar mond, zodat ze off course niets zou verwachten. Om uiteindelijk dan toch zijn plannetje in actie te zetten. Vrolijk spoot hij een hele smiley op haar gezicht, inclusief een klein bolletje op haar neus. ‘Al zeg ik het zelf, je ziet er uit om op te eten.’ Grijnsde hij onschuldig. Arme Lauren. Wie ging dat nu opvegen? Oh ja, hij natuurlijk. Caleb maakte nog wel de cruciale fout om de spuitbus op het aanrecht te zetten terwijl hij even in de lach schoot om wat hij had gedaan.


c: |<3| Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyzo dec 14, 2014 1:37 am

[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Tumblr_mtotsstjLj1sr0p98o2_500
You can take my breath away.

Braaf wachtte Lauren tot Caleb de slagroom in haar mond zou spuiten. Het duurde eventjes voor de jongen de slagroom in haar mond spoot, maar uiteindelijk kreeg ze een klein beetje van hem. Genietend van de slagroom sloot ze heel even haar ogen, totdat ze de slagroom op haar gezicht voelde. Ooooh, dat was een beetje dom, Lau. “O God” lachte Lauren en sloeg haar hand eventjes voor haar mond en meteen voelde ze de slagroom aan haar hand. “Oh Caleb, dat was een beetje naïef van mij hè, om mijn ogen dicht te doen” zei Lauren lachend. Ze moest lachen om zijn opmerking. Gosh, dit had ze moeten verwachten. Haar lach werd harder, vrolijker. Hij maakte haar zo verschrikkelijk blij. Maar de slagroomspuitbus was nu binnen haar bereik, dus ze kon Caleb nu flink terugpakken.

Snel als dat ze was, pakte ze de slagroombus en kon ze een streep op zijn gezicht zetten. “Ha!” zei ze enthousiast. Gauw zette ze de spuitbus neer en vluchtte naar de andere kant van het kookeiland, zodat hij haar niet zomaar terug kon pakken. Met een ondeugende blik beet ze zachtjes op haar lip en keek ze hem schattend aan. Zou hij haar terugpakken? “Nee, nee, nee, nee, niet terug doen” zei Lauren lachend. Voorzichtig kwam ze wat dichterbij en keek ze Caleb aan. Een lieve blik verscheen op haar gezicht, want ze wilde eigenlijk het liefste naar hem toe, omdat ze nu gewoon zo close waren en ze wilde dan gewoon zo graag mogelijk bij hem zijn. Lauren stapte op hem af en stond toen voor hem, met haar handen omhoog, voor het geval dat hij haar zou onderspuiten. Nou zou ze dat niet erg vinden, Caleb mocht dat wel van haar. En dit was ook hoe ze wilde dat het hen tussen bleef: leuk, plezierig, dat ze elkaar af en toe konden verrassen en dat ze gewoon zichzelf kon blijven bij hem. Want dat was waarom Lauren hem zo leuk vond, ze kon volledig zichzelf bij hem zijn en hij accepteerde haar flaws zodat ze hem accepteerde.

Lauren knipoogde naar hem. “Sweety, nu is heel mijn gezicht vies en jij moet het schoonmaken” zei ze met een wat zwaardere stem en een ondeugende glimlach. Lauren sloeg haar armen om hem heen en keek hem nieuwsgierig en verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptywo dec 17, 2014 3:06 pm

Helpless to the bass and faded light

Toen ze haar ogen sloot was het echt helemaal perfect. Come on, ze moest toch echt verwachten dat hij iets ging uithalen right? Hij was tot slot Caleb. Hij kon zijn lach echt niet bedwingen toen ze het uiteindelijk door kreeg en vervolgens haar handen voor haar mond sloeg. Mwahahah. ‘Misschien een heel klein beetje?’ Glimlachte hij poeslief. Misschien had hij gewoon braaf moeten doen wat ze had verwacht had? Maar uiteindelijk, hij was Caleb en hij deed niet aan verwachte dingen. Dat had vandaag wel uitgewezen hoor. Door haar aanstekelijke lach werd zijn lach zelfs nog erger. Zijn abs kregen nog eens abs hoor.

Maar daar kwam de plotse verrassingsaanval. Zonder dat hij het door had, had ze de spuitbus van het aanrecht weg genomen en werd hij getrakteerd op een mooie volle witte streep op zijn wang. Kort viel zijn mond open. Die durfde! Voor hij haar echter kon terug pakken was het meisje al gevlucht naar de andere kant van het kookeiland. Voor even ging het door zijn gedachten om gewoon op het kookeiland te springen, dan kon ze er niet meer aan ontkomen. Maar al gauw genoeg liet ze hem smelten met zo’n vertederende blik dat hij haar echt wel bijna ging opeten of zo. Hoezo oneerlijk? Zijn mondhoeken trokken een beetje omhoog toen ze uiteindelijk naar hem toe wandelde, en nee hij kon het echt niet laten om haar nog wat aan te doen. Of beter gezegd, hij kon het even niet aan om niet bij haar te zijn. Met een grijnsje legde hij zijn armen weer om haar heen en bekeek zijn kunstwerkje.

‘Mijn gezicht is ook vies.’ Sprak hij met een sad face. Hoewel hij dat niet al te lang kon volhouden, want voor hij het wist verscheen zijn typische scheve grijns die hem meteen iets brutaals mee gaf. Speels hapte hij het kleine beetje van haar neus af. Nom nom, zo slagroom eten was gewoon hemel! Caleb begon heel zachtjes kusjes op haar wang te geven, daardoor verdween de slagroom meteen. Hoewel hij het eigenlijk zo graag wilde uitsmeren op haar gezicht vond hij dit wel 10x zo leuk. Het laatste kusje plaatste hij op haar lippen en liet het iets langer duren dan de rest. Slagroom for the win hoor. ‘Proper genoeg?’


c: |<3| Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyza dec 20, 2014 10:55 pm

[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Tumblr_mtotsstjLj1sr0p98o2_500

“Mijn gezicht is ook vies…” Awgh, Caleb was zo lief. Zachtjes streek ze met haar vingers over zijn wang, hij was wel een lieverdje hoor. Lauren kon het niet helpen. Een zachte giechel ontsnapte uit haar mond toen hij de slagroom van haar gezicht begon af te halen. “Kijk wat je met me doet, ik giechel nooit” zei Lauren met een grinnik. En toen Lauren eenmaal schoon was, was het haar beurt om hem een beetje schoon te maken. Zachtjes gaf ze kusjes op zijn gezicht en nam daardoor de slagroom van zijn gezicht. “Mmmm” ontsnapte er uit haar mond. Nu was kusjes geven aan Caleb nóg lekkerder. Eerst al met aardbei, nu met slagroom. Maar ze vond het sowieso heel erg fijn met Caleb. Hij was gewoon zo…zo fijn. Hij was beschermend, lief, slim en grappig, maar liet haar toch gewoon vrij en, wat het belangrijkste was, Caleb accepteerde haar hoe ze was. En dat waardeerde ze heel erg.

Dus ging ze wat terug doen. “Oeh, ik ga jou nu echt de gelukkigste jongen ter wereld proberen te maken” zei Lauren knikkend en ging op zoek naar een lepel en wat chocola. Toen ze dat gevonden had, begon ze de aardbeien in een bakje te doen, deed ze er een beetje ijs bij, deed de slagroom erop en legde er een paar blokjes chocolade bij. Met een stalend gezicht draaide Lauren zich om en gaf haar kleine cadeautje aan hem. “Alsjeblieft” zei ze blij. Lauren ging op het aanrecht zitten en begon met haar eigen lepel ijs uit de pot te scheppen. Mmmmmm, lekker. Haar maag rommelde, smekend om meer. “Mijn maag spreekt voor mij, luister maar, hij wilt meer” grinnikte ze en begon nog meer ijs naar binnen te scheppen.

Lauren keek hem met een lief glimlachje aan. “Als we dadelijk klaar zijn, ga je dan nog mee naar mijn kamer?” vroeg ze met een HEEL KLEIN smekend ondertoontje. Nee, zeker nu ze wist dat Caleb ook iets voor haar voelde, wilde ze nu gewoon bij hem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptyma dec 22, 2014 4:01 pm

Helpless to the bass and faded light

‘Maar ik vind het zo leuk als je giechelt.’ Glimlachte hij vrolijk. Echt hoor, haar gegiechel kon zijn dag weer helemaal opvrolijken. Nou ja, Lauren kon hem gewoon opvrolijken met of zonder giechelen. Dus dat had hij weer mooi voor elkaar gekregen hoor. Caleb zou nooit meer ongelukkig zijn nu, en dus zou hij ook nooit meer een of andere uitbarsting krijgen. Yay! Tenzij er iemand aan haar ging zitten, maar dat moesten ze maar een durven proberen. Dan ging hij ze als een echte chef kok gewoon in stukjes hakken hoor. Watch out, here comes the slicer of zo. Caleb kon het niet laten om soms even in elkaar te krimpen als ze hem een kusje gaf, wat hem nog een schattigere houding gaf eigenlijk. ‘Misschien geniet je hier een beetje te veel van.’ Grijnsde hij uiteindelijk breed, waarna hij toch nog een sneaky kusje van haar afluisde.

Kort trok hij een wenkbrauw op. Maar dat was hij al? Caleb sloeg elke beweging die ze maakte gade en grijnsde even toen ze doorhad was ze aan het doen was. Wat was ze toch een cutie hoor. De jongen leunde tegen het aanrecht aan terwijl hij haar gewoon in de gaten hield. Serieus, dat was echt wel een beeld waar hij aan kon wennen hoor. Omg. Ze had echt hetgene wat hij graag at bij elkaar gestopt en aw dat was zo lief van haar. Met een glimlachje draaide hij zich naar haar toe en drukte even een kusje op haar wang. ‘Bedankt babe, maar ik was al de gelukkigste jongen ter wereld hoor.’ Mihi, maar toch food! Snel genoeg vond hij nog een propere lepel en begon vreugdevol van zijn bakje te eten. Echt hoor, zo meteen was hij helemaal vetgemest als een koe of zo. Een hele knappe koe dan wel, maar toch. ‘Wel, door jou moet ik nu wel extra gaan trainen hoor.’ Sprak hij met een pruillipje. ‘Aangezien ik je toch wel gelukkig moet houden met mijn abs.’ Klonk het vervolgens al lachend. Ja hoor, die abs waren alles voor Lauren hij had haar al lang door.

Voor een moment kantelde hij zijn hoofd. Je weet wel, op zo’n schattige manier zoals een hondje ook doet. Kleine puppy die hij was. ‘Daar weet je het antwoord wel zelf op.’ Glimlachte hij breed. Waarna hij het bijna lege bakje aan de kant schoof. Oké, hij had genoeg hoor. Caleb ging zo staan dat hij tussen haar benen in stond en hij zijn handen kon laten rusten op haar bovenbenen. ‘Het was heel lekker hoor.’ Echt hoor, bam morgen was er ineens een kilo bij gekomen of zo. Binnen kort was hij gewoon een klein dikzakje als ze dit bleven aanhouden. Nee, oke dat zou hij dus nooit laten gebeuren. Maar bij wijze van spreken.

c: |<3| Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Emptydo dec 25, 2014 12:28 pm

[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Tumblr_mtotsstjLj1sr0p98o2_500

Natuurlijk genoot Lauren van de kusjes die Caleb haar gaf en die zij hem kon geven. Ze was blij dat het eindelijk kon. Op het bal had ze nog getwijfeld, omdat het dan misschien wel heel erg snel ging, maar nu wist ze zeker dat het voor Caleb hetzelfde was als voor haar. En dat maakte het allemaal nog wat fijner en yay. Het was gewoon leuk. “Bedankt babe, maar ik was al de gelukkigste jongen ter wereld hoor” AAAAAAWH. Lauren haar wangen werden heel eventjes kort rood. “I’m glad you are…dan kunnen we samen de gelukkigste personen van de wereld zijn” zei ze en gaf hem een vrolijke knipoog. Zijn opmerking over zijn abs en dat dat haar gelukkig moest houden liet haar lachen. Lachend gooide ze eventjes haar hoofd in haar nek en keek hem vrolijk aan. “Al was je een klein olifantje, dan was je als nog de meest sexy olifant die ik kende. Maar danjewel hoor, you know I love ‘em” zei ze grinnikend. Hij wist wel beter, ze was niet alleen gek op zijn uiterlijk, maar misschien nog wel gekker om hoe hij was. Want je werd uiteindelijk verliefd op iemands innerlijk, right? Want als iemand heel knap was met een rot karakter, dan kon je niet verliefd worden. HAH. Lauren was zo diep.

Hij had haar eigen gemaakte ijs met aardbeien slagroom verrassing opgegeten en kwam tussen haar benen staan. Natuurlijk zou hij nog eventjes mee naar haar kamer gaan. YAY. Wat haar betreft bleef hij voor altijd. Oké, nee dat was ook weer een beetje overdreven, want Lauren moest ook wel eens naar buiten en Caleb zelf ook. Als ze voor altijd daar bleven, dan werden ze wel kleine olifantjes. Ze zette haar bakje met ijs weg, ze zat al redelijk vol, en sloeg haar armen eventjes losjes om zijn nek, zodat ze hem aan kon kijken. “Het was heel lekker hoor.” Een klein grijnsje verscheen op haar gezicht. “Ik ben blij dat het lekker was, ondanks we nu waarschijnlijk allemaal kleine olifantjes worden.” Ze haalde haar schouders op, dat was dan maar zo. Lauren bewoog wat naar voren, liet haar voorhoofd zachtjes tegen die van Caleb rusten en sloot voor heel even haar ogen. Mmmmm, ze zat nu lekker vol en ze was best moe en eigenlijk wilde ze best wel naar haar bed, om gewoon lekker te kunnen chillen.

“Ugh, nu moeten we heel dat stuk naar boven lopen” zei Lauren met een grijns en ze opende haar ogen weer “Wil je gaan, of wil je hier nog iets eten? Want ik zit echt vol…” Lauren liet hem los en prikte enthousiast in haar buik. Jup, geen geluidjes, her tummy was satisfied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)   [AC] You are my hero, baby...  (+ Caleb ♥) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] You are my hero, baby... (+ Caleb ♥)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] i'm a monster [&Caleb]
» And you'll finally see the thruth, that a hero lies in you. [Felix Adams]
» • ice ice baby •
» Baby, won't you take me with you [&Yeray]
» Baby you're so classic. {+Sierra.}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: