INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Human's judge, bugs won't|| OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyvr dec 26, 2014 8:58 pm


Bow In The Presence Of Greatness

Hoewel het er niet zo uit zag, vond hij dit alles best entertainvol. Hij vond het best grappig om haar grenzen te zoeken, en die te doorbreken. Gewoon omdat hij niks beters te doen had eigenlijk. Zijn middagmalen waren redelijk saai de afgelopen tijd. Meestal hield hij zich bezig met discussies in zijn hoofd volgen of zelf in discussie gaan met Raziël en zijn gevolg. Dat was altijd wel interessant, maar dit was toch leuker op een andere manier. Het was hilarisch hoe mensen het na een tijdje gewoon opgaven, hun pogingen om hem te doorgronden. Net zoals Kate, die uiteindelijk niet anders had gekund dan vrede te nemen met hoe hij was.

Het angstige en walgende geroep rond hun tafel zwakte uiteindelijk weer af, en geamuseerd zag hij hoe een bende giecheltrutjes het waren afgetrapt. Effectief was het wel. Zelf kon het hem niet veel schelen. Hij voelde gewoon niks bij de aanwezigheid van het beestje, evenmin als hij iets voelde als er een hond of een kat of een konijn in de buurt was. Dat was het handige aan zijn manier van leven. Niks kon hem beïnvloeden, en zo kon hij zichzelf uitbouwen tot de beste versie van zichzelf. Dat had hij zeker wel al bereikt. Hij was gewoon het perfecte voorbeeld van hoe iemand als hij zou moeten zijn.

Wie hij eigenlijk was, dat wist alleen hij en de Raad. Sinds kort wist hij ook dat er anderen waren zoals hij, maar die zou hij nooit ontmoeten. Hij kon er zich natuurlijk wel iets bij voorstellen. Koude, emotieloze wezens die zich inzetten voor hetzelfde doel: de wereld zuiveren. Wezens met dezelfde idealen als hij. Dat hij niet alleen was, deed hem ergens wel deugd. Het was goed om te weten dat hij er niet helemaal alleen voor stond, en dat hij hulp kreeg van anderen in de missie om deze wereld een betere plek te maken.

Als het aan kwam op zijn missie, voelde de jongen niks anders dan passie. Veel mensen dachten dat hij helemaal niks meer kon voelen, maar dat hij passie en vreugde had in zijn werk, bewees voor hem het tegendeel. En het bewees nog maar eens hoe goed zijn hele masker was, hoe mensen er zo makkelijk konden in trappen, alsof ze allemaal blind en hulpeloos waren. Want in zijn ogen waren ze dat ook, stuk voor stuk. Ze wisten helemaal niks, niet over hem en niet over de planeet waar ze zo achteloos over rond liepen.

En zij, die zichzelf als een godin zag, wist ook helemaal niks. Even denken dat hij zou gaan buigen. Hij boog voor niemand. "Nee hoor, maar je moet doen wat je niet laten kan, als jij graag wilt buigen vind ik dat prima." Reageerde ze, en hij keek haar even gespeeld onderdanig aan, om zijn blik dan weer te laten verharden. "Blijf vooral verder dromen", Zei hij droogjes, waarna hij terug in pikte op haar opmerking van eerder.

"Zeker niet van mij? Hmm.. okee, moet je zelf weten maar ik denk dat ik je misschien toch van iedereen hier op het eiland de beste adviezen kan geven." Vervolgde ze. Charlie keek haar opnieuw geamuseerd aan, gunde haar zelfs een kort lachje. "Our highness has spoken", Zei hij toen sarcastisch. Niet dat hij zich ook maar iets zou aantrekken van haar woorden. Hij kon zich prima alleen redden, had niemands hulp nodig. Nu ja, op de stemmen in zijn hoofd na dan. Maar die hulp accepteerde hij. Dat was zijn hele leven al zo en dat zou ook zo blijven.

"En dan op je andere vraag.. Als je denkt dat ik het gewoon goedkeur dan heb je het helemaal mis, want dat doe ik niet en dat zul je vroeg of laat nog wel zien, trust me." Wow wow, was dat een dreigement? Charlie keek haar opgewekt aan. Alsof ze hem daarmee bang zou maken. Hij zag dit eerder als een gewone uitdaging, eentje waar hij niet veel last van zou hebben, moest die dag ooit komen. Hij was er meer dan klaar voor. "Ik kijk er zo naar uit", Reageerde hij op een vrolijk toontje, een en al fake, maar toch. Hij deed zijn best voor haar, hoera.

Toen vertelde ze hem dat ze een fout had gemaakt, iets wat hij al een tijdje geleden had uitgedoktert. Ze kwam een beetje achter hoor. "Je maakt heel kostbare fouten", Merkte hij op. Zijn hand bewoog opnieuw naar het mes, maar hij liet het onschuldig op een paar centimeter ervan liggen. Daarna keek hij haar met een donkere blik aan. "Daar zou ik maar mee oppassen", Vervolgde hij. Als zij hem kon bedreigen, dan kon hij dat ook. Dan kon hij dat beter. "Want wie weet wie de volgende fout met zijn of haar leven moet betalen."



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyza dec 27, 2014 12:37 am

All alone
just the beat inside my soul

Grace kon het zich nog goed herinneren hoe ze sommigen van haar slachtoffers zag verdrinken in de kevers, vliegen en kakkerlakken. Hoe ze helemaal in paniek raakten door de hoeveelheid beestjes die om en over hun lichaam kropen, hoe stoer ze ook mochten zijn wanneer ze een enkele vlieg, spin of kakkerlak zagen, dat was wel meteen weg wanneer het er duizenden waren en ze je levens aan het opeten waren. Het enige wat Grace deed, was een manier vinden om iemand naar de grond gedrukt gehouden al bleef dit vaak ook niet nodig te zijn. De diertjes kropen overal en ook over het gezicht heen, ze konden dan niets meer zien en bleven vaak wel liggen omdat ze in de paniek niet meer omhoog konden komen. Dat en de pijn van de beestjes die iemand letterlijk begonnen op te eten, levend. Het was trouwens niet zo met iedereen om wie ze zo'n aanval gepland had, ze had ook wel eens een wat sterkere en stoerdere man aan zijn bed vast gebonden tijdens zijn slaap met riemen. Voor de rest was Grace er eigenlijk ook niet vaak bij geweest wanneer ze insecten haar aanval voor haar pleegden, ze hoefde niet te zien hoe iemand dood ging, hoe leuk het soms ook kon zijn. Ze zou haar tijd niet daaraan verdoen. Wanneer Grace hem vertelde dat hij vooral moest doen wat hij niet laten kon, als hij wilde buigen deed hij dat maar. Ze kon dan alleen niet beloven dat ze niet helemaal in een deuk zou liggen. Maar goed, zoals ze verwachtte zou hij dat wel niet doen. Hij keek haar eventjes gespeeld onderdanig aan waarnaar hij zijn blik toch ook weer harder liet worden. "Blijf vooral verder dromen" Zei hij droogjes waarnaar Grace eventjes knikte, tuurlijk, zou ze doen. Maar nee, Grace had geen mensen nodig om voor haar te buigen, mensen waren egoïstisch en waren niet loyaal zoals haar insecten waren. Ze had ze niet nodig, hoe zeer ze ook hun best zouden doen voor haar, ze was niet geïnteresseerd in vrienden. Wanneer ze hem vertelde dat ze misschien wel een van de mensen op het eiland was die hij het best om advies kon vragen keek hij haar weer geamuseerd aan waarbij hij zelfs even kort lachte, het was een wonder. Ze wist niet eens dat hij dat toe in staat was, wat een verandering ineens. "Our highness has spoken" Zei hij sarcastisch terug waarbij Grace even kort lachend haar hoofd schudde. Ze trok haar wenkbrauwen samen even op met een grijns op haar gezicht. Ze reageerde er verder niet op, want dat was ook niet echt nodig. Bovendien, Grace was about to make her thread. Nu verklapte ze de verassing misschien wel een beetje, niet dat Grace hem waarschijnlijk nu niet meer wist te verassen, ze zou haar best nog wel doen om dat te laten lukken. Dan was het ook nog zo dat Grace er vaak veel tijd tussen liet zitten, het moment dat ze een dreiging maakte en wanneer ze het ook echt daadwerkelijk zou uitvoeren. Zo zou iemand denken dat ze het misschien vergeten was but no, daar stond ze dan ineens he met haar legertje van insecten. Hij keek haar een beetje opgewekt aan wanneer ze hem soort van bedreigde. Ja, de bedreigde hem, daar was ze zich van bewust en dat was te zien. "Ik kijk er zo naar uit" Zei hij terug met een gefakete vrolijke toon maar Grace vond het al wel grappig dat hij überhaupt een vrolijke toon aansloeg. Dat had ze nog niet gehoord en ze had het zeker niet verwacht. Grace trok haar moedhoeken wat geheimzinnig omhoog, ghehe. "Je maakt heel kostbare fouten" Merkte hij op en bewoon met zijn hand richting de mes waardoor Grace hem al snel in de gaten hield met zijn hand. De donkere blik in zijn ogen ontging haar niet wanneer ze toch nog even heel snel naar hem toe had gekeken bij het in de gaten houden van zijn hand. "Daar zou ik maar mee oppassen" Zei hij nu en Grace keek hem weer aan met een fronsje, oh dus hij ging nu ook lopen dreigen. Ze bleef hem kalm aankijken terwijl ze haar rug tegen de achterkant van de stoel zette. De spin kroop over Grace haar nek heen en langs haar kaaklijn maar ze gaf er geen aandacht aan. Uiteindelijk kroop ze zo naar haar andere schouder en bleef ze daar zitten. "Want wie weet wie de volgende fout met zijn of haar leven moet betalen." Zei hij waarnaar Grace haar wenkbrauw optrok. "Ik zou me daar niet te veel zorgen om maken, helaas maak ik wel eens een foutje maar hier leer ik meestal ook heel snel van." Zei ze nu rustig terwijl ze haar hand naar de spin liet gaan en die op haar hand liet gaan. Ze ging weer wat naar voren zitten en zette haar elleboog weer op de tafel neer. Ze liet de spin voor haar hoofd over haar hand rennen terwijl ze die rustig bewoon. Al snel trok ze haar hand ook weer terug en zette ze het diertje gewoon terug op haar schouder. "Maar zeg eens, sinds jij mijn mutatie nu ook al weet, wat heb jij als mutatie?" Vroeg ze nu doodgewoon aan de jongen terwijl ze hem weer met haar diep blauwe ogen aankeek..
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyza dec 27, 2014 5:20 pm


Bow In The Presence Of Greatness

Waarom was hij ook alweer in de verleiding gekomen om in deze situatie terecht te komen? Ja oké, waarschijnlijk zijn ego weer. Maar het meisje tegenover hem, dat dus blijkbaar ook weer niks beters te doen had dan hem irriteren, was ergens wel nog interessant. Een heel klein beetje dan. In de tijd dat ze hem zo uitdagend had zitten aankijken, had hij alle informatie die ze hem zo onbewust aanbood, in zich opgenomen. "Ze is niet onschuldig, maar ze heeft er ook niet voor gekozen", Had het oordeel van de Raad geklonken, waardoor ze niet meteen in levensgevaar was. Tenzij ze nu nog meer fouten zou maken. Ergens moest hij haar waarschuwen, maar natuurlijk niet rechtuit. Dan zou hij teveel over zichzelf verklappen.

De oorzaak lag blijkbaar bij haar omgeving, al zag hij ergens ook dat ze er plezier in had. Maar zoals de Raad al had gezegd: ze had er niet voor gekozen. Ze was gewoon uiteindelijk geplooid onder alle druk die er op haar gezet was in haar leven. En ergens snapte hij dat wel. Hij was ook geplooid, één enkele keer. En sindsdien was hij zoals hij nu was, koud, emotieloos. Zij had wraak genomen, en dat snapte hij ook. Raziël had Eva namelijk ook gestraft voor wat ze gedaan had, al was het een gevoel dat hij persoonlijk nog nooit had gevoeld. De behoefte om iemand pijn te doen omdat die hem had pijn gedaan. Misschien simpelweg omdat hij het niemand toe stond om hem te kwetsen door een ijzersterke verdedigingsmuur op te bouwen.

Sarcasme was echter iets wat hij wel nog duidelijk liet merken, en dat mocht zij nu ook ondervinden. Want hoewel hij momenteel haar leven spaarde, spaarde hij haar verder niet. Het was ook leuk om haar te verwarren en van kille Charlie ineens naar vrolijk te gaan, al was het merendeel daar van fake. Het feit dat ze er over na zat te denken, was voor hem genoeg. Dit complexe spel speelde hij al zo lang dat het tweede natuur was geworden voor hem. Net zoals het terugkaatsen van de dingen die zijn kant uit kwamen, inclusief haar bedreiging. Niet dat het indruk maakte. Nee, hij was niet bang, zelfs niet toen ze wat geheimzinnig op zijn woorden moest grijnzen.

Ze volgde zijn bewegingen nauwlettend toen zijn hand naar de lichtgevende dolk gleed. Niet dat hij er iets mee van plan was, maar blijkbaar was ze nu wel zo slim om alerter te zijn in zijn buurt. "Ik zou me daar niet te veel zorgen om maken, helaas maak ik wel eens een foutje maar hier leer ik meestal ook heel snel van." Reageerde ze rustig nadat hij was uitgesproken. Charlie deed haar geheimzinnig glimlachje na en knipoogde toen relax naar haar. "Dat zullen we wel zien", Zei hij simpel, waarna hij zijn hand terug wat verder van het mes legde.

"Maar zeg eens, sinds jij mijn mutatie nu ook al weet, wat heb jij als mutatie?" Vroeg ze toen, totaal onverwacht. Maar goed dat hij een stalen gezichtsuitdrukking had, die niet zo snel iets verried. "Helemaal niks speciaals", Zei hij luchtig. Liegen ging hem heel soepel af. Zeker als het ging over zijn identiteit en over wat hij zoal kon. Alsof hij dat nu zomaar aan haar zou gaan vertellen, nadat ze hem er moeite voor had laten doen. Na-ah. Zo werkte zoiets niet. "Ik heb radio actief bloed", Vervolgde hij, op dezelfde toon die hij al het hele gesprek aan hield, zodat het evengoed de waarheid kon zijn als een leugen. In zijn ogen lag een neutrale, koele blik. Eens zien hoe ze daar op zou reageren.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyza dec 27, 2014 6:32 pm

All alone
just the beat inside my soul

Grace deed mensen pijn die haar pijn deden, zo simpel was het. Nooit zou ze iemand met haar legertje van insecten aanvallen wanneer iemand haar geen geldige reden gaf, ze zou het wel willen maar ze deed het gewoon niet. Het was trouwens ook zo dat er bij zoiets ook altijd genoeg van haar insecten stierven doordat ze vertrapt werden of ze kwamen door een andere manier om het leven, en dat vond Grace nog altijd wel jammer. Want niet alleen gaven de insecten ontzettend veel om haar, Grace gaf ook om haar insecten vrienden die haar het gevoel gaven alsof ze nog enig nut had in haar leven. Ze kenden elkaar gevoel om als ongedierte aan de kant geschoven te worden of te worden plat gestampt. Het liefst zou Grace dan ook elk mens op aarde najagen die een keer een vlieg of een mug tegen de muur had dood gemept maar dan zou ze wel voor jaren bezig blijven. Het plezier dat ze erin had was doordat het een soort voldoening gaf om iemand te zien sterven die het volgens haar niet verdiende om te leven, vaak waren het dan ook mensen die dan ook echt iedereen het leven zuur probeerden te maken en simpel weg niet aardig waren tegen anderen. Het begon bij het meisje die de jonge Grace altijd maar wist naar beneden te duwen en ervoor zorgde dat Grace haar bijnaam kreeg op school, Crazy Gracy. Want Grace was altijd maar met kevertjes en spinnetjes aan het praten en het spelen, en dat was natuurlijk heel raar waardoor het meisje niets meer werd gegund. Nu was ze inmiddels al wel veel sterker geworden dan het kleine meisje die zichzelf stil in een hoekje hield en alles maar gewoon over zich heen liet komen. Dat deed ze niet meer, ze had gewoon al haar liefde voor haar medemens verloren en het boeide haar nu gewoon geen ene fuck meer. Ze konden proberen wat ze willen maar Grace trapte er niet meer in, ze wist wel beter. Ze was een hoop slimmer dan veel mensen eigenlijk door hadden. Ze bleef hij goed in de gaten houden wanneer hij zijn hand dichter naar zijn lichtgevende dolk had gebracht en ergens begon ze zich af te vragen of zijn mutatie misschien iets ermee te maken had. "Dat zullen we wel zien" Zei hij terug en trok zijn hand wat verder terug van de dolk, wat er trouwens niet voor zorgde dat Grace minder alert was, ze bleef het niet helemaal vertrouwen. Wat misschien ook wel beter was aangezien hij haar tot nu ook nog geen enkele reden gaf om hem te vertrouwen. "Helemaal niks speciaals" Zei hij luchtig en nadat Grace even een plotselinge wending maakte door te vragen naar zijn mutatie, totaal onverwachts. Ze trok eventjes haar wenkbrauw op om te laten weten dat ze niet akkoord ging met dat antwoord, het was namelijk helemaal geen antwoord. "Ik heb radio actief bloed" Vervolgde hij op nog steeds diezelfde toon als hij de hele tijd aan het praten was. Grace moest even moeite doen haar lach binnen te houden want het kwam er namelijk behoorlijk grappig uit, vond je, vooral op die toon waarmee hij dat zei. Ze wist haar lach in te houden maar er verscheen wel een grijns op haar gezicht. Nou ja, hij was gek als hij ook maar dacht dat Grace hem zou geloven, radioactief bloed, serieus? "Hmmm.. Dat is nou jammer, ik had wel wat stoerder verwacht bij jou, zeker doordat je jezelf heel wat vind." Zei ze nu wat kalm terwijl ze hem met een grijns aankeek, een grijns die hem vertelde dat ze echt wel wist wat hij probeerde te doen. Hij speelde gewoon hetzelfde spelletje die zij daarnet had gespeeld, wat on-origineel zeg. "Ik denk eerlijk gezegd dat het iets te maken geeft met die lichtgevende messen, maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk." Zei ze luchtig terug...
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyza dec 27, 2014 7:29 pm


Bow In The Presence Of Greatness

Diep vanbinnen snapte hij de beslissing van de Raad wel, al had hij haar maar al te graag even op haar plek gezet. Nu ja, dat kwam gewoon omdat ze hem probeerde dwars te zitten, en hem dwars zitten was nu niet bepaald het slimste wat je kon doen. Het was niet omdat hij haar niet ging vermoorden, dat hij haar zomaar over hem heen zou laten lopen. Nope, hij was echt onbuigbaar. Niemand had het recht om zomaar te proberen hem te kleineren. Hij wist goed genoeg wie hij was en dat zo niemand veranderen, ook niet door hem eigenlijk dood te irriteren met onverklaarbaar gedrag.

Want eerlijk, aan wat had hij deze ‘test’ eigenlijk verdiend? Hij had gewoon zijn eigen plekje aan de tafel terug geëist, niks aan de hand. Maar zij moest zo nodig zijn geduld proberen te breken en hem vervelen met een mot, en hem dwars zitten door een beetje te lopen fucken met zijn hoofd. Daar was hij tbh niet zo erg blij mee, dus nu was het tijd om gewoon te doen wat zij deed: haar geduld testen en vaag blijven in zijn antwoorden, of gewoon te liegen. Want als zij dat mocht, mocht hij dat ook, toch? Dat was het meest logische.

"Hmmm.. Dat is nou jammer, ik had wel wat stoerder verwacht bij jou, zeker doordat je jezelf heel wat vind." Reageerde ze met een grijnsje, waardoor hij wist dat ze er niet meteen in trapte. Daarna maakte ze een heel erg slimme opmerking over zijn messen. Dat het daar iets mee te maken had. Zwijgend keek hij haar geamuseerd aan, waarna hij rustig, zonder onverwachte beweging zijn hand terug naar het scherpe lemmet van het mes bracht. Zonder aarzeling sloot hij kort zijn hand om het ding heen, waarbij het oppervlakkig een lange snee in zijn handpalm achter liet.

Zonder ook maar te knipperen opende hij zijn hand weer, en druppeltjes goud glanzend bloed liepen uit de wonde. Het zou al snel terug toe groeien, mede dankzij het feit dat het wel degelijk geen normaal mensenbloed was. Het had een genezende werking, maar hoe dan ook, ze had vast nog nooit radioactief bloed gezien.. Dus hoe kon zij weten hoe het er uit zag?

"Geef toe, dit is toch stoer, of niet?" Zei hij met een opgetrokken wenkbrauw en een afwachtend grijnsje. Daarna sloot hij zijn hand opnieuw, dit keer gewoon terug op tafel, en wachtte even tot het zou weg zijn. Daarna keek hij even naar haar ogen, om terug naar de dolken in de tafel te kijken. "Je had zeker een helder momentje, geloof ik. Maar inderdaad, mijn mutatie heeft ook iets te maken met deze dolken", Vervolgde hij toen koeltjes, gewoon haar gedachten bevestigend. Meer informatie gaf hij haar dus niet, waardoor hij in principe weer geen antwoord gaf op haar vraag van daarnet.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 1:38 am

All alone
just the beat inside my soul

Ze liet hem wat teleurgesteld weten dat ze wel wat stoerders had verwacht, zeker van hem. Hij leek er telkens wel erg zeker van zichzelf te zijn en er zeker van te zijn dat hij sterker was dan haar. Dat kon Grace toch niet tevreden zijn met enkel het antwoord dat hij radioactief bloed had? Dat was een beetje beneden haar verwachtingen en ze was ook niet dom, er zat echt nog wel meer achter. Er was iets met die dolken aan de hand, ze gaven light en hij zei woorden voordat hij ze trok, misschien wel latijn maar hoe kon zij dat weten. Grace kende nog altijd geen Latijn en waarom zou ze ook? Ze had het niet nodig en dus was het een beetje nutteloos om te weten. Ze wist alleen dat het gewoon een zeer oude taal was en eentje die nogal speciaal bleek te zijn dus misschien dat het wel zo was. Wanneer ze een opmerking maakte over zijn dolken keek hij haar weer geamuseerd aan waarnaar hij rustig zijn hand naar het scherpe gedeelte van het mes ging en hij sloot zijn arm om het mes heen. Grace bleef er rustig naar kijken hoe hij zichzelf soort van sneed aan zijn eigen dolk en snapte niet helemaal wat hij hiermee wilde bereiken. Dit was natuurlijk tot hij zijn hand opende en ze zag dat zijn bloed een gouden glans had. Ze trok haar wenkbrauw lichtjes op, oh dus hij had dit toch radioactief bloed? Wow raar, ze had niet gedacht dat dat mogelijk was, maar goed hoe kon ze dat ook weten? Er liepen vast niet zoveel mensen op aarde rond met radioactief bloed, right? "Geef toe, dit is toch stoer, of niet?" Zei hij nu met een opgetrokken wenkbrauw terwijl hij haar afwachten aankeek met een grijns. Nou ja, of ze het nu stoer moest vinden dat hij soort van goud bloed had? Het was wel interessant dat wel, dat moest te toegeven. Maar als ze moest kiezen tussen wat nu stoerder was, radioactief bloed hebben of als een soort godin alle insecten in je macht hebben, dan was het wel zeker dat tweede. Ze trok even haar schouders op. "Hmmm, oke?" Zei ze nu wat droogjes, ook om hem gewoon te pesten door niet enthousiast te zijn over iets wat hij leek wel erg stoer te vinden. Hij sloot zijn hand weer maar nu legde hij het gewoon weer op tafel neer om haar weer aan te kijken in de ogen. "Je had zeker een helder momentje, geloof ik. Maar inderdaad, mijn mutatie heeft ook iets te maken met deze dolken" Zei hij nu weer op een koele toon waarbij hij bevestigde dat ze goed zat met de messen. En verder? Stopte hij hier gewoon? Ging hij nu serieus hetzelfde spelletje spelen als dat zij net deed? Ze keek hem eventjes aan en met samen gespleten ogen en zuchtte. Zou ze dit nu wel doen of niet? Gunde ze het hem om dezelfde lol te hebben in hetzelfde spelletje? Nee, want Grace gunde niemand iets en dat ze zou ze nu ook niet doen. Ze moest even nadenken over hoe ze hier het beste op kon reageren zonder hem al te veel te plezieren. "Dit is niet eerlijk, je steelt mijn hele spel." Zei ze nu koeltjes terug. "Is het nu zo moeilijk om gewoon te vertellen wat je bent? I mean, je kan het me gewoon vertellen hoor, ik zal je niet veroordelen." Zei ze nu met een gefakete lieve toon en glimlach. Om dan maar gewoon de rollen volledig om te gooien..
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 2:53 am


Bow In The Presence Of Greatness

Wat had hij haar te bewijzen? Dat hij sterker was dan haar? Dat wisten ze allebei. Haar insectenvriendjes zouden hem niks kunnen doen, zijn bloed en lichaam waren niet vatbaar voor ziektes, vergif of wat dan ook. Het enige waar hij misschien last van zou hebben, was dat hij misschien minder goed zou kunnen ademen, maar dan nog. De bron aanvallen was altijd nog mogelijk, en hij miste nooit zijn doel. Zonder hun ‘godin’ vervielen die insecten van haar uiteen in een groep doelloze en vooral nutteloze wezens. Dus bang was hij zeker niet, en zelfzekerheid was ten volle aanwezig als het aan zou komen op een clash tussen hem en het meisje voor hem.

Zijn actie was misschien drastisch, maar daarom niet minder noodzakelijk. Misschien zou ze hem nu een nog grotere idioot vinden, of gewoon gestoord, en dat wilde hij ergens bereiken. Niet dat hij verwachtte dat ze er in zou trappen, maar dat wou niet zeggen dat ze hier irritatie door zou voelen. Ze kreeg haar antwoord niet, en dat vond ze vast even frustrerend als hij eerder. "Hmmm, oke?" Reageerde ze droogjes, maar hij wist dat ze het vervelender vond dan ze liet uitschijnen.

Om het maar een beetje spannend te houden, gaf hij haar toch wel gelijk, al kreeg ze daarmee gewoon niet meer informatie dan de info waar ze zelf al achter gekomen was. "Dit is niet eerlijk, je steelt mijn hele spel." Zei ze koeltjes, en hij grinnikte kort. "Ik wist niet dat je hier een copyright op had babe?" Merkte hij sarcastisch op. Onschuldig keek hij haar aan. Nu ja, ‘onschuldig’. "Is het nu zo moeilijk om gewoon te vertellen wat je bent? I mean, je kan het me gewoon vertellen hoor, ik zal je niet veroordelen." Zei ze toen, met een gespeelde lieve toon en glimlach.

Charlie trok even geamuseerd zijn mondhoek op. "Alsof ik me schaam om wat ik ben", Reageerde hij. Hij liet zijn blik even naar de spin gaan, en toen terug naar haar ogen. "Ik heb mutantenbloed en ik kan verbazend goed met mijn wapens overweg. Ik heb trouwens ook aanleg voor welke vechtsport dan ook. Iets met reflexen enzo. Verder ben ik sneller en leniger dan een gewoon mens. Vertelde hij, waarna hij zijn opsomming abrupt stopte. Ze mocht niet alles weten. ”Jammer maar helaas kan ik je niet meer vertellen dan ik al gedaan heb", Zei hij, en hij meende het wel hoor. Het was strikt verboden om ook ooit maar iets te zeggen over de Engelen in zijn hoofd.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 2:23 pm

All alone
just the beat inside my soul

Het was niet eerlijk hoe hij ineens haar spelletje wist te stelen en zo de rollen omdraaiden en Grace moest nog eventjes goed nadenken over haar volgende moves, want ze zou hem niet laten winnen. Eigenlijk snapte ze nog steeds niet helemaal waarom ze hier eigenlijk nog zat? Ze had ook gewoon al lang weg kunnen lopen, want I mean, wat kon het haar nu eigenlijk schelen dat hij dan gewonnen zou hebben? Een overwinnen maakte iemand namelijk nog niet de grote overwinnaar, zij kreeg vast nog wel meer kansen om 'haar' overwinning te pakken, dus wat maakte dit dan nog uit? Op haar tijd kreeg Grace toch wel het laatste woord, ongeacht wat er eerder gebeurde. "Ik wist niet dat je hier een copyright op had babe?" Merkte hij sarcastisch op waarnaar hij haar onschuldig aankeek. Oh please, alsof Grace daar voor zou vallen, echt niet. Ze keek hem eventjes droog aan en zuchtte. "Oh haha, wat ben je toch grappig." Zei ze nu sarcastisch terug terwijl ze hem nog steeds droogjes aankeek. "Ik lach me suf," Vervolgde ze terwijl er geen eens een kleine glimlach op haar gezicht stond, om even duidelijk te maken dat het ook echt niet grappig was. Niet dat ze het niet grappig vond, meer om hem dwars te zitten. Want aan de andere kant vond ze het wel dergelijk een grappige opmerking, het was best wel origineel. Ze was er zelf waarschijnlijk niet opgekomen. De reden waarom ze nog niet was weggelopen was doordat ze hem misschien toch wel een klein beetje interessant begon te vinden, een beetje maar. Dit betekende nog niet dat ze hem niet wilde 'straffen' voor wat hij had gedaan met haar mot maar goed, ze wilde wel zien hoe dit ging aflopen. "Alsof ik me schaam om wat ik ben" Zei hij terug waarbij hij geamuseerd zijn mondhoek optrok. Ze zag hoe hij eventjes zijn blik op de spin legde die nog steeds op haar schouders zat, helemaal save, geloofde ze dan. Al wilde ze liever nu wel wat voorzorgsmaatregelen gaan nemen wat de spin betrof, gewoon voor de zekerheid. Ze ging namelijk niet meer onschuldig bloed laten vloeien door haar onvoorzichtigheid. Ze beval de spin om een veilige plek onder haar kleren te zoeken en zachtjes kroop de spin bij haar shirt in, om daar veiliger te gaan zitten. En ja, ze ging zeker wel op een veilige plek zitten, ergens waar de jongen waarschijnlijk ook niet bij zou komen, en wettelijk mocht het ook niet. Grace zette weer een grijns op haar gezicht, waarbij ze luisterde naar zijn opsomming. "Ik heb mutantenbloed en ik kan verbazend goed met mijn wapens overweg. Ik heb trouwens ook aanleg voor welke vechtsport dan ook. Iets met reflexen enzo. Verder ben ik sneller en leniger dan een gewoon mens." Vertelde hij waarnaar hij ineens stopte met zijn opsomming, why? "No shit! Je hebt mutanten bloed en je zit op een mutantenschool, volgens mij zit je niet goed." Zei ze nu eventjes omdat ze het ergens echt doelloos vond dat hij daarmee begon. Alsof ze dat nog niet wist. Het was wel een van de dingen die ze als eerste wist, aangezien iedereen dat hier had. ”Jammer maar helaas kan ik je niet meer vertellen dan ik al gedaan heb" Zei hij nu waarnaar Grace eventjes haar wenkbrauw optrok, oh? "Je mag niets meer vertellen? Moet ik nu bang worden?" Vroeg ze nu aan hem met een grijnsje..
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 4:01 pm


Bow In The Presence Of Greatness

Zelfs als hij hier een overwinning zou halen, wist hij dat het nog niet afgelopen was. Daar had ze hem zelf al voor gewaarschuwd. Ze was er van overtuigd dat zij het laatste woord zou hebben.. Dus eigenlijk, als hij echt van haar af wou, liet hij haar nu winnen. Dan zou ze niet terugkomen voor ronde 2. Jammer genoeg zou hem dat niet lukken. Zijn ego en misschien een beetje grootheidswaanzin zat hem in de weg. Hij zou zich nooit zomaar gewonnen geven, en al zeker niet met opzet. Hij was redelijk zeker van zichzelf, dat hij hier zou winnen, en daardoor was hij niet van plan om zomaar te lossen. Zelfs niet als dat beter was voor de rest van zijn tijd hier.

Sarcasme en droogheid waren nog altijd zijn twee beste wapens. Het meisje kon er ook wat van, maar Charlie zat toch nog op een hoger niveau dan haar, vond hij zelf dan. "Oh haha, wat ben je toch grappig." Reageerde ze sarcastisch, met een droge blik in haar ogen. "Ik lach me suf," Vervolgde ze, al zei haar uitdrukking juist het tegenovergestelde. Niet dat het hem iets kon schelen. Voor zijn part lachte ze zo hard dat ze geen lucht meer kreeg en meteen maar dood neer viel. Hij zou waarschijnlijk niet eens een leerkracht halen om haar te helpen.

Uiteindelijk deed hij dan toch de toegeving om haar deels te vertellen waar zijn mutatie om draaide. En ze had het fucking lef om hem ermee te bespotten. "No shit! Je hebt mutanten bloed en je zit op een mutantenschool, volgens mij zit je niet goed." Zei ze, en hij keek haar even geïrriteerd aan. "Heb je de afglopen 5 minuten liggen slapen? Ik bloed ander bloed dan jou, dat bedoelde ik", Reageerde hij scherp, waarna hij zijn blik terug neutraal en koud maakte. "Trouwens, als insectengodin zou jij ook meer op je plaats zitten ondergronds, en ik ben maar al te graag bereid om je daar mee te helpen", Zei hij koeltjes, waarna hij haar toch weer even dreigend aankeek. "Dus beter stop je met mijn geduld te testen", Maakte hij zijn korte uitbarsting af. Niet dat het een gigantische woede-uitbarsting was, maar toch heel even toonde hij iets meer van zijn irritatie en woede dan hij tot nu toe al had gedaan.

Plus, hij kon er eigelijk niks aan doen dat hij het niet mocht zeggen. Alsof hij het niet erg vond. Hoe graag hij al die tijd al gewoon wou zeggen tegen al wie het wou horen dat hij een Engel was en dat hij voor hen werkte om al het kwaad in deze wereld uit te roeien. Een Engel met een missie, gekomen om in stilte te dienen, zonder er aanbidding voor te vragen. Want ja, hij verdiende wel aanbidding. Op z’n minst een eigen altaar ofzo. Hij mocht echter niks zeggen er over en dat melde hij ook maar even.

"Je mag niets meer vertellen? Moet ik nu bang worden?" Reageerde ze met een grijnsje, en hij lachte even geamuseerd, al was het even snel weer over als het gekomen was. Toch bleef hij haar even vrolijk aan kijken. "Natuurlijk", Merkte hij opgewekt op, en hij haalde even zijn schouders op. "Als je wist waar je mee te maken had, zou je goed genoeg beseffen dat je een reden hebt om bang te zijn", Vervolgde hij droogjes. Dat zou haar vast nog nieuwsgieriger maken, maar hij besloot nu al dat hij er voor de rest over zou zwijgen, al was het maar om haar ermee te ergeren.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 7:53 pm

All alone
just the beat inside my soul

Oke, het was misschien een beetje erg om hem nu meteen te lopen bespotten met zijn mutatie, maar zo was Grace, dat moest hij nu toch onderhand ook wel weten? Die deed alles om iemand dwars te zitten en te irriteren, of om diegene zijn geduld ook maar een beetje op te maken. Ze had er dan ook zeker geen spijt van, het boeide haar niet wat hij ervan zou vinden en stiekem vond ze zijn reactie gewoon geweldig. Ze had hem eigenlijk waar ze hem wilde, ze wist onder zijn huid te kruipen. "Heb je de afgelopen 5 minuten liggen slapen? Ik bloed ander bloed dan jou, dat bedoelde ik" Reageerde hij scherp waarnaar hij zijn blik weer neutraal maakte, en Grace moest er alles aan doen om niet te lachen om haar overwinning. Hij keek haar nu wel weer neutraal en koud aan maar Grace wist gewoon dat ze hem nu had, hij zou zich nu dood aan haar irriteren. Misschien zou hij ook weg gaan? Want dat zou het allemaal nog mooier maken. Dan had ze gewonnen en was ze gelijk van zijn aanwezigheid af, al was dat misschien te mooi om waart te zijn. "Trouwens, als insectengodin zou jij ook meer op je plaats zitten ondergronds, en ik ben maar al te graag bereid om je daar mee te helpen" Zei hij nu koeltjes waarnaar hij haar zelfs een beetje dreigend aankeek. Wow, dat was een beste bedreiging, daar mocht hij wel eens voorzichtiger mee zijn. Nu wist Grace wel dat als hij haar nu echt wilde vermoorden dat hij wel zou winnen, zeker nu aangezien ze een tekort had aan insecten. De spin die in haar shirt was gekropen was inmiddels naar haar rug gegaan en ze klom weer haar schouders op via haar rug. Doordat de spin en Grace die connectie hadden gelegd zoals Grace altijd deed bij een insect wist de spin dat deze jongen een bedreiging maakte. Iets waar de spin het ook totaal niet mee eens was, je moest namelijk niet hun godin bedreigen. Ze ging eventjes met haar grote kaken langs elkaar heen al kon hij dat waarschijnlijk niet zien van die afstand. Grace kon de woede van de spin voelen. "Dus beter stop je met mijn geduld te testen" Maakte hij zijn uitbarsting af en Grace keek hem gewoon normaal aan met een koele blik waarnaar ze naar de spin keek. Kort lachte Grace eventjes om de woede van het diertje die ze kon voelen. "She's angry now and she wants to kill you, you know?" Zei ze Grace wat lachend terwijl ze hem weer aankeek. De spin bleek niet de enige te zijn gezien er ineens een groepje vliegen en muggen zich bij Grace leken te verzamelen. Kevers kropen langs de kantjes van de muur die verstopt zaten onder wat tegels om de winter door te komen. Het was daar namelijk een stuk warmer en veiliger. Ze klommen omhoog via de stoel van Grace en kropen over haar lichaam geen naar haar schouders. Zonder een spier te verrekken bleef Grace hem even aankijken tot er een kakkerlak het lef had om over de tafel te lopen. Grace haalde hem zo snel de kon van de tafel en liet hem eventjes over haar hand heen rennen. "Je hebt geluk dat ik niet zo boos ben als hun zijn, zij staan er namelijk om te trappelen om te laten stikken of wat er ook maar kan zorgen dat 'jij' in de grond terecht zal komen.." Zei ze nu droogjes.
Ze vroeg hem met een grijnsje of ze nu bang moest zijn sinds hij het niet 'mocht' vertellen wat zijn andere mutatie was, iets dat Grace niet helemaal kon begrijpen, hoe bedoelde hij dat hij het niet mocht vertellen? "Natuurlijk" Merkte hij opgewekte op en hij leek weer verbazingwekkend vrolijk voor iemand die kort geleden zijn geduld nog leek te verliezen. Hij haalde even zijn schouders op en Grace wist haar aandacht ook weer even kort te vestigen op de vele diertjes die over haar lichaam kropen, allemaal nog steeds woedend. Ze wist ze allemaal wel weer een beetje rustig te krijgen door op ze in te praten, iets wat allemaal gewoon in haar hoofd gebeurde, ze zei niets echt. De meeste insecten gingen ook weer gewoon weg maar ze bleven een oogje in het zeil houden. "Als je wist waar je mee te maken had, zou je goed genoeg beseffen dat je een reden hebt om bang te zijn" Vervolgde hij droogjes. "Ik weet het niet, misschien als je het me gewoon zou vertellen, tja, maar dat doe je natuurlijk niet, laf hoor.." Zei ze nu om hem weer dwars te zitten...
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyzo dec 28, 2014 11:13 pm


Bow In The Presence Of Greatness

Het was niet zo dat hij de controle verloor. Nee, misschien gewoon een heel klein beetje, maar helemaal flippen zoals hij die ene nacht had gedaan, zou hij niet meer laten gebeuren. Raziël hield hem ook goed genoeg in de gaten, en zijn stille waarschuwing bereikte hem dan ook maar al te snel. De Aartsengel was niet zo blij met de ontwikkelingen van het gesprek. Daarnet had hij het allemaal maar toegelaten, maar als zijn geheim in gevaar kwam, was iedereen gewoon meer gespannen en alerter dan ooit. Hij had één keer die fout gemaakt, en daar had hij zijn lesje wel uit geleerd. Zelfs Amber, die wel wist over de stemmen, had geen idee dat het hier om Engelen ging.

Eenmaal zijn dreigementen uitgesproken waren, liet hij zich terug in zijn emotieloze staat glijden. Daar voelde hij zich het best van al, dus waarom zou hij niet? De blik van het meisje gleed terug naar de spin, maar hij volgde haar blik niet. Die spin kon voor zijn part ontploffen ofzo. "She's angry now and she wants to kill you, you know?" Zei ze lachend, en hij keek haar even met een hint van ongeloof in zijn ogen aan. Die spin? Hèm vermoorden? Hahahaha nee echt, die zou hij echt onthouden hoor. Hilarisch, die humor.

Charlie gaf geen aandacht aan die opmerking. Ze wisten allebei goed genoeg dat één stom spinnetje hem niet zou kunnen doden. Door zijn bloed al zeker niet, al had hij wel het idee dat dit geval niet giftig was. Ineens bewees ze hem ook dat ze hetzelfde dachten. Vanuit het niks kwamen er allerlei insecten tevoorschijn, die zich als een klein leger op haar schouder hadden verzameld. Hij keek haar aan zonder te bewegen, zelfs niet de kleinste spier in zijn lichaam verroerde zich.

”Je hebt geluk dat ik niet zo boos ben als hun zijn, zij staan er namelijk om te trappelen om te laten stikken of wat er ook maar kan zorgen dat 'jij' in de grond terecht zal komen.." Zei ze toen droogjes. Hij keek haar even geamuseerd aan. "Je zou toch al moeten weten dat iemand als ik niet ten onder gaat aan een hoopje stomme insecten", Reageerde hij koeltjes terug. Yeah, as if. Hij had al meerdere keren tegen een overmacht getrainde agenten gevochten, die met vuurwapens op hem schoten, met niks meer dan een paar messen en een Engelenzwaard. Dus ze zou wel wat meer mogen bedenken dan een paar insectjes als ze hem onder de grond wilde krijgen.

Door die opmerking was hij zijn irritatie van daarnet al lang weer vergeten. Deels daardoor reageerde hij nu ook zo vrolijk op haar vraag. Helaas slaagde ze er weer in om weer een opmerking te maken die hij echt niet zomaar langs zich heen kon laten gaan. "Ik weet het niet, misschien als je het me gewoon zou vertellen, tja, maar dat doe je natuurlijk niet, laf hoor.." Zei ze spottend. Charlie keek haar ijskoud aan. Ze had geen idee, echt geen idee. "Je noemt mij laf? Ik ben niet degene die iets of iemand anders inschakelt om mijn werk te doen?" Merkte hij schouderophalend op. Ze wist goed genoeg dat hij doelde op haar insectenlegertje. "Ik kan mezelf tenminste redden zonder dat ik daarbij hulp nodig heb. Hulp is maar zwak, en iets of iemand anders gebruiken en misbruiken, dàt is laf." Eens zien of ze deze onrechtstreekse belediging ook zo vrolijk zou ontvangen.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 1:47 am

All alone
just the beat inside my soul

Grace wist ook wel dat de spin alleen hem niets aan kon doen, dan zou ze ook een mes door haar lijk krijgen, ongetwijfeld. Ze wilde hem alleen even laten weten dat het diertje behoorlijk boos aan het worden was, dan hij bedreigde hun godin en dat was gewoon not done. Het was meteen ook al door de andere insecten die zich ergens in de kantine verstopt hadden opgenomen doordat Grace eigenlijk altijd wel een beetje contact had met alle insecten in haar buurt, ze voelden haar aanwezigheid en zij die van hun. Ze konden voelen wat Grace voelde en dus hadden ze al redelijk snel door dat er hier een bedreiging werd gedaan naar haar. Vliegen, muggen, kevers, andere spinnen en er was zelfs een hele dikke kakkerlak die dacht het lef te hebben om zelfs maar even kort over de tafel te kruipen naar de jongen. Grace had al snel genoeg wel kunnen voorkomen dat het diertje te ver ging en misschien hetzelfde lot zou lijden als de mot. Toch vond ze het wel altijd grappig hoe kakkerlakken altijd het meeste lef hadden van allemaal, het leek hun niet te boeien hoe groot ze waren. Nee, het waren behoorlijk dappere diertjes. Ze liet hem eventjes weten dat de insecten niet echt blij waren met zijn bedreiging, zij trouwens ook niet maar dat was niemand wanneer je bedreigd werd. Ze werd er aan de andere kant niet boos om zoals haar insecten vriendjes deden, ze reageerde redelijk neutraal dat hij blij mocht zijn dat Grace er niet zo over dacht als deze kleine diertjes die hem maar al te graag zijn leven wilden beëindigen voor het bedreigen van hun koningin, hun godin. "Je zou toch al moeten weten dat iemand als ik niet ten onder gaat aan een hoopje stomme insecten" Zei hij nu koeltjes terug en even knikte Grace instemmend. Natuurlijk wist ze dat onderhand wel, haar plan was dan ook al helemaal veranderen, mocht ze ooit nog haar wraak willen nemen voor de mot. "I'll find a way," Zei ze nu wat kortaf met een grijnsje. Al wist Grace nog steeds niet of dit het wel waard was, want ondanks dat ze hem echt een stok ventje vond, mocht ze hem ergens ook wel een beetje. Geen idee waarom sinds hij een mot had vermoord met een mes voor haar ogen en dit iets was wat Grace niet echt leuk vond, totaal niet zelfs. Het was gewoon dat hij niet de meest saaie persoon op het eiland was? Nog steeds behoorlijk saai maar dan nog. In ieder geval was de irritatie ook alweer helemaal weg bij hem, hoe snel kon dat gaan? Dat waarbij hij net nog bijna zijn geduld verloor was leek hij nu weer helemaal vrolijk. Al kwam dat waarschijnlijk door zijn eigen opmerking waar Grace natuurlijk weer hard tegenin ging. "Je noemt mij laf? Ik ben niet degene die iets of iemand anders inschakelt om mijn werk te doen?" Merkte hij om met zijn schouders opgehaald waarbij hij haar gewoon weer ijskoud aankeek. Wat een snelle mood-chances toch ook. Nu moest Grace zeggen, het werkte ook nogal op haar eigen humeur, dit was hij nu zei. "Ik kan mezelf tenminste redden zonder dat ik daarbij hulp nodig heb. Hulp is maar zwak, en iets of iemand anders gebruiken en misbruiken, dàt is laf." Vervolgde hij waarnaar Grace hem een beetje grumpy aankeek, he crossed the line. Ze zuchtte diep waarbij ze zichzelf moest inhouden niet een aanvallende beweging te maken naar hem. Ze wist dat het niet goed was op er aan toe te geven maar ze raakte nu een beetje haar geduld kwijt. "Ik kan mezelf ook prima redden, daar heb ik mijn insecten niet voor nodig." Zei ze nu wat fel terug waarbij ze dreigend naar voren ging zitten op haar stoel. "Ze zijn alleen erg handig en daarbij komt het feit dat ze alles voor me willen doen, maar dan ook echt alles! En ze doen het met liefde omdat ik hun iets geef wat ze van niemand, maar dan ook echt niemand krijgen" Zei ze nu waarbij ze zichzelf probeerde weer een beetje te kalmeren. "Je mag het raar vinden of wat dan ook, I don't care maar ik geef om deze diertjes, en zij geven om mij." Zei ze nu terwijl ze weer terug leunde op de stoel maar ze bleef hem wel wat grumpy aankijken. "Jij weet blijkbaar niets over dingen zoals.. dit, we helpen elkaar uit de brand omdat we dit voor elkaar over hebben." Zei ze tenslotte...
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 2:23 am


Bow In The Presence Of Greatness

Doodgaan door een legertje insecten. Nee, dat was nu niet bepaald zijn plan. Hij had wel een spannender einde voor zichzelf in gedachten. Niet dat hij er veel over na dacht, hij zag zichzelf nu eenmaal nooit sterven. Sowieso had hij een langer leven dan een gewone mens, tenzij ze snel een vervanger voor hem vonden. Maar tegen dat ze iemand hadden die zo goed was in zijn werk als hij, zou hij waarschijnlijk al 100 zijn. Op z’n minst. Hij was de beste in zijn vak, geloofde niet dat er ooit iemand zou zijn die zo clean kon werken als hij. Hij had al meer dan 500 mensen de dood in geholpen, en hij was nog maar 19.

"I'll find a way," Zei ze met een grijnsje. Charlie knikte even kort, alsof hij ermee akkoord ging. Ze mocht zoeken wat ze wou, een manier om hem van kant te maken, zou ze toch niet vinden. "Maak het wel een beetje spectaculair, wil je?" Vroeg hij luchtig, alsof het hem niet eens kon boeien dat ze hem hier met de dood zat te bedreigen. Hij was er toch van overtuigd dat het haar niet zou lukken. Hij was onoverwinnelijk, vond hij zelf dan.

Het enige waar hij zwaar niet tegen kwam, was dat mensen even gingen zeggen wie of wat hij was. Ze zaten er zo vaak naast, het werd best zielig. Al die mensen die dachten dat ze ‘mensenkennis’ hadden en hem helemaal doorgrond hadden. Nee. Stop daar. Ze noemde hem laf, iets wat totaal niet waar was. Als hij laf was, dan had hij hier nooit gezeten. Het was normaal dat hij zichzelf ging verdedigen, en dat deed hij op zijn gebruikelijke manier: door haar af te kraken.

Een grumpy blik werd zijn kant uit gegooid. Niet dat het hem iets deed. Hij hield haar alert in de gaten, ze zag er agressiever uit dan eerst. Hij had haar er waarschijnlijk wel mee geraakt. Nice. "Ik kan mezelf ook prima redden, daar heb ik mijn insecten niet voor nodig." Begon ze fel, en ze kwam half overeind in haar stoel. Hij bleef gewoon relax zitten, wetend dat hij binnen de seconde haar zou kunnen uitschakelen als hij wou. Hem zou ze niet raken. Haar betoog ging verder, al kalmeerde ze halverwege wel.

"Jij weet blijkbaar niets over dingen zoals.. dit, we helpen elkaar uit de brand omdat we dit voor elkaar over hebben." Eindigde ze uiteindelijk haar stroom aan woorden. Charlie keek haar met een triomfantelijk grijnsje aan. Nu stonden ze dus weer quitte. "Je hebt geen idee wie ik ben of hoe ik in elkaar zit", Zei hij kalmpjes. "Dus hou je conclusies lekker voor jezelf, het boeit me toch niet hoe je van me denkt", Vervolgde hij, waarna hij zijn armen terug kruiste op de tafel en haar zijdelings aan keek, met een uitdagende blik in zijn ogen.

"Woorden zeggen niet zo heel veel weet je? Acties, die spreken voor zich", Zei hij zachtjes. Eens zien of ze hem kon bewijzen dat ze voor zichzelf kon zorgen, zoals ze beweerde. Razendsnel trok hij de Engelendolk uit de tafel, en in dezelfde beweging stond hij op. Met een simpele beweging, die er door de routine helemaal in zat, stak hij het mes richting haar keel.. Om op een paar centimeter afstand toch in te houden, zodat ze niet doorboord werd. Afwachtend trok hij een wenkbrauw op. Eens zien wat ze werkelijk in huis had.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 3:48 am

[quote="Grace Manthey"]
All alone
just the beat inside my soul

Ze wist nog niet helemaal hoe ze het ooit zou willen doen mocht ze toch haar wraak nog willen nemen, hoewel ze graag haar insecten erbij betrok gokte ze erop dat ze dat zelf ook voor een groot deel zou moeten doen. Iets wat Grace eerlijk gezegd nooit eerder had gedaan, ze had nooit een persoon met haar eigenlijk blote handen vermoord, nooit. Enkel door middel van haar insecten die mensen dan levend gingen opeten, verstikken of als ze een giftig insect naast haar had vergiftigen. Bij sommige was haar assistentie wel nodig, maar over het algemeen konden ze het zelf wel afhandelen. Het was in ieder geval voor die mensen duidelijk dat het een berichtje was van Grace die ze altijd maar zo leuk liepen te bespotten met haar insecten. "Maak het wel een beetje spectaculair, wil je?" Vroeg hij luchtig aan haar en ze grinnikte eventjes. "Ofcourse, zoals ik altijd doe zal het zeker spectaculair zijn." Zei ze terug met een knipoogje. Ja, hoor, als het moment ooit mocht komen zou ze het super spectaculair maken voor hem.

Al snel was het hele humeur van Grace omgegooid doordat hij zou nodig haar laf moest noemen doordat ze haar klusjes liet opknappen door insecten. Het was vooral het woord 'misbruiken' dat bij haar in het verkeerde keelgat schoot, want ze wilde namelijk niet zeggen dat haar insecten vriendjes misbruikte. Ze maakten gebruik van elkaar, ja van elkaar dus. Ze deden het graag voor Grace want zo goed bevriend was Grace met haar insecten. Haar insecten waren haar alles, ze enigen die haar begrepen en die haar niet zouden veroordelen tot een freak. Nu was Grace inmiddels al behoorlijk gewend om het zwarte schaap te zijn en had ze hier al vrede mee gelegd maar het zorgde er wel voor dat ze gewoon een afschuw had naar mensen, alle mensen. De jongen keek haar met een triomfantelijke grijns aan en Grace kon hem wel afschieten nu, vooral ook doordat nu de rollen omgedraaid waren, alweer, het leek wel de hele tijd zo te gaan. Hoe kon ze het zover laten komen? "Je hebt geen idee wie ik ben of hoe ik in elkaar zit" Zei hij nu kalmpjes terwijl Grace hem grumpy aan bleef kijken. Nee, daar had hij gelijk in en misschien wilde ze dat ook wel helemaal niet, stiekem wel maar dat boeide niet. Nu was ze gewoon even een beetje boos. "Dus hou je conclusies lekker voor jezelf, het boeit me toch niet hoe je van me denkt" Vervolgde hij waarbij hij zijn armen kruiste over de tafel heen en haar zijdelings aankeek met een uitdagende blik, die ze nog niet helemaal kon plaatsen. "Och, als je het toch allemaal niet zoveel boeit, waarom maak je er dan wel een opmerking over?" Vroeg ze hem nu terwijl ze hem wat onderzoekend aankeek. Gezien de niet wist wat hij nu van plan was met die uitdagende blik van hem. Ze maakte zichzelf wel weer wat alerter, al was ze dat sowieso al wel bij hem. "Woorden zeggen niet zo heel veel weet je? Acties, die spreken voor zich" Zei hij nu zachtjes en Grace trok haar wenkbrauw eventjes op. Wait wat? Ze wilde zichzelf in een andere houding zitten om een eventuele aanval van hem op te kunnen vangen maar ze reageerde net niet te snel. Voor ze het wist was hij al razendsnel opgestaan en hield hij nu een van die dolken bij haar keel. Geschrokken greep Grace naar de zijkanten van de stoel en hief ze haar hoofd een beetje. Ze keek kort naar de dolk die op haar keel gericht was waarnaar ze haar ijsblauwe ogen op die van de jongen richtte. Hij trok een wenkbrauw op en Grace spleet haar ogen een beetje samen. Ze wist niet zeker of ze dit wel moest doen, ze had namelijk geen ervaring op het vlak van vechten of geweld. Toch, kon ze de uitdaging niet uit de weg gaan, daar was ze dan weer te koppig voor. Ze bedacht al snel een mogelijke ontsnapping. Ze begon weer een beetje te lachen en in de tussentijd kroop de spin op haar schouder langs haar nek omhoog, zo onopvallend mogelijk natuurlijk. Ja, en toen kwam ook Grace in actie. Ze snel ze kon schoot ze met haar voet opzij naar de voeten van Charlie om hiermee een poging te doen hem onderuit te halen, of eigenlijk was alleen het uit balans brengen al genoeg. Tegelijk sprong de spin die nu op haar hoofd was geklommen recht zijn gezicht in over een oog heen zodat hij daarmee in ieder geval niets kon zien. Snel duwde ze nu ook zijn hand weg die de dolk vasthield en sprong ze overeind om langs hem heen te glippen. Ze ging twee meter van hem vandaan staan en keek eventjes snel over de tafel die naast haar stond en waar twee meisjes zaten die Grace geschrokken aankeken. Nog wel die meisjes die zo hadden lopen gillen toen Grace een spin op haar schouders had genomen. Van de tafel pakte ze snel een vork en nam deze in haar handen, voor mocht hij nog een aanval doen. Voor nu bleef ze nog even hier staan, in een houding waardoor ze snel weg zou kunnen komen en zichzelf schrap kon zetten..
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 4:09 am


Bow In The Presence Of Greatness

Zijn dood mocht best gepaard worden met vuurwerk enzo. Ja, een knallend einde, zoiets had hij wel in gedachten. Meestal was je eerste idee ook het beste. Hopelijk dacht zij ook in die richting, al twijfelde hij er wel aan. Niet dat zij ooit zijn leven zou nemen. Nee, moest het ooit het geval zijn dat ze hem aanviel, zou hij het zaakje snel afhandelen. Als ze het deed door middel van haar insecten, dan had hij toch maar mooi weer zijn gelijk gehaald. Dan bewees ze dat ze laf was en haar eigen zaakjes niet kon afhandelen. Maargoed, hij had nog altijd een plicht te vervullen, en dat zou moeilijk gaan als hij hier gedood werd.

Charlie had het namelijk al twee jaar volgehouden om niet gedood te worden door al het uitschot dat achter hem aan zat, dus het zou zonde zijn moest hij op dit stomme eiland aan zijn einde komen. "Ofcourse, zoals ik altijd doe zal het zeker spectaculair zijn." Beloofde ze hem wel, met een knipoogje, jawel hoor. Dat was al een hele opluchting. Hij vroeg zich opnieuw af hoe verschillend hun definities van spectaculair waren. Niet dat het hem kon interesseren, maar hij wist sowieso al dat zijn definitie cooler zou zijn dan die van haar.

Op het vuurwerk moest hij toch nog wel even wachten. Of nee, eigenlijk niet. Hij kon zelf wel voor een beetje vuurwerk zorgen nu. Gedaan met geklets, het was tijd voor het echte werk. Hij hoefde zich natuurlijk niet te bewijzen, aangezien hij al lang wist dat hij superieur was aan haar, maar ze mocht natuurlijk altijd nog even haar best doen om hem te verbazen met de skills die ze zogezegd had om te overleven. Eerst nog wat tijd rekken tho. Wachten op exact het goeie moment.

"Och, als je het toch allemaal niet zoveel boeit, waarom maak je er dan wel een opmerking over?" Reageerde ze op zijn woorden. Hij zag aan haar gezicht dat ze veel alerter was, ze keek hem onderzoekend aan. Hij antwoordde er echter niet op, keek alsof hij er even over na dacht. Maar niet echt. Het was allemaal afleiding, en voor ze het goed en wel besefte, had hij de vlammende, lichtgevende dolk al voor haar keel gebracht. Dat dit even een duidelijk teken mocht zijn voor haar.

Ze schrok er behoorlijk van, keek even naar de dolk en toen weer naar hem. Hij was benieuwd naar wat ze zou doen. Momenteel zat ze alleen maar te lachen, maar hij bleef haar scherp in de gaten houden. De Engelen in zijn hoofd waren stil, om hem niet te storen, want afleiding kon fatale gevolgen hebben. Al snel kwam haar tegenactie. Ineens zag hij iets zwarts op zich afkomen, en vlak nadat het ding op zijn gezicht was geland, voelde hij een duw tegen zijn been aan. Omdat hij toch wel in elkaar kromp door de onverwachte aanval van de spin, slaagde ze er in om zijn hand weg te duwen en langs hem heen te glippen.

Zijn hand schoot naar zijn gezicht, greep al snel de spin vast en hield hem gevangen in zijn vuist. "Ik dacht dat je snel uit je fouten leerde?" Merkte hij koeltjes met het nodige sarcasme op. Hij gooide de spin in een boogje naar haar toe, maar iets meer naar links, zodat hij haar niet zou raken. In een snelle, onderhandse beweging gooide hij zijn mes. Het was de perfecte worp. Charlie miste nooit zijn doel. Ter hoogte van haar schouder raakte het mes het lichaampje van de spin, en bleef ergens achter haar in een houten steunpilaar steken. Met een fijn glimlachje keek hij haar aan. Hij was wel ontwapend, en zij had een of andere vork te pakken gekregen, maar nog steeds kon hij haar perfect aan, als ze nog op hem af zou durven komen tenminste..



Laatst aangepast door Charlie Garroway op zo dec 06, 2015 3:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Human's judge, bugs won't|| OPEN   Human's judge, bugs won't|| OPEN - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Human's judge, bugs won't|| OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't judge a book by its cover, bro [& Wren]
» I wish.... [open for everybody]
» Yow // Open
» FUN //open
» You don't know my name yet /open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: