INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I'm too numb to feel right now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyvr jan 02, 2015 9:21 pm

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Amber staarde naar buiten. Een paar uur geleden was ze wakker geworden. Sinds dat ze wakker was geworden, had ze niet meer gepraat. Ze was verslagen, voor het eerst in heel haar leven. De lichamelijke pijn kon ze nog wel handelen, al deed alles pijn. De emotionele pijn, daar had ze meer mee te doen. Ze had altijd gedacht dat ze iedereen aankon. Dat ze nooit een verlies zou hebben. Dat iedereen haar gedrag zou pikken en dat het nooit een keertje fout zou gaan. Amber had gedacht dat ze kon leven zoals ze in Londen deed. Maar dat kon niet en dat deed zo verschrikkelijk veel pijn. En het was beter om niets meer te voelen, maar ze kon het niet. Op dit moment realiseerde ze zich dat ze pas negentien was, ze was nog helemaal niet zo volwassen als ze zelf had gedacht. Deze vertoning…wat stelde het voor? Ze was pas negentien. Als haar moeder nu hier was geweest, had ze zich huilend in haar armen geworpen.

Maar in plaats daarvan lag ze in een bed. Was er iemand bij haar geweest? Amber had het niet geweten. Ze had het niet aan de zuster gevraagd, simpelweg omdat ze bang was voor diegene haar reactie. Amber was namelijk bang dat helemaal niemand bij haar aan het bed had gezeten, haar hand had vastgehouden, had gehoopt dat ze wakker zou worden. Dan was het beter als ze gewoon naar beneden was gezakt. Maar Max had haar in leven kunnen houden. Aan de ene kant was het beter voor haar als ze nu beneden had gezeten, aan de andere kant…hij had wel haar leven gered. En dan de jongen…inmiddels was haar duidelijk gemaakt dat de jongen Adrien heette. Die naam moest ze onthouden, want ze ging hem terugpakken. Ze moest hem terugpakken. Ze zou hem terugpakken op een moment dat iedereen dit vergeten was. Op het moment dat Olivia weer normaal was en dat iedereen weer gewoon door zou gaan met zijn leven. En dan zou zij toeslaan en haar wraak zou mier-en mierzoet zijn. Die gedachte vrolijkte Amber wat op, maar er was nog steeds geen enkele toon van emotie op haar gezicht te zien.

Helaas zou iedereen snel genoeg de emotie op haar gezicht kunnen zien. Amber draaide haar hoofd wat opzij en staarde in de spiegel. Met een ruk kwam ze overeind. Was zij dat? Angstig keek ze in de spiegel. Haar vinger gleed over haar gezicht en ze dook in elkaar. De pijn was ondraaglijk. Op haar gezicht zaten enorme blauwe plekken: op haar wang, onder haar oog. Verder zaten er schaafwonden op haar gezicht. En dan nog haar haren…het was duidelijk te zien waar Adrian haar haren eruit had getrokken. Eventjes sloeg ze haar hand voor haar mond en sloot haar ogen. De laatste dagen was ze emotioneler, maar nooit was er meer dan één traan uit haar ogen gekomen. Maar nu…het leek wel alsof ze niet op kon houden met huilen. Ze begon steeds harder te huilen en keek toen nog een keer in de spiegel.

Haar uiterlijk was een heel belangrijk deel voor haar. Voor haar part had Adrian haar helemaal uit elkaar getrokken, als hij haar gezicht maar heel had gelaten. En vooral haar haren. Maar dat was niet zo. Ze veegde haar tranen weg en dat deed pijn. Het zout van de tranen kwam in de schaafwonden terecht, dus dat brandde. Amber keek de kamer rond en ontdekte op haar nachtkastje een potje met pillen. Ze reikte er naar, en ondanks de pijn in haar ribben, sloot ze het potje in haar hand. Ze las het opdruk: “Amber Brown: ontstekingsremmende, homeopatische pijnstillers. Let op! Bij overdosis: geen gevoel, trillen.” Dat leek Amber wel wat, want ze wilde helemaal niets meer voelen. Geen pijn, geen emotionele pijn, ze wilde rust. Ze opende het potje en rolde er een paar pillen uit, een stuk of tien. Dat zouden ze vast wel als overdosis rekenen. En op het moment dat ze de pillen in wilde nemen, ging de deur openen. Amber keek naar de persoon die in de deuropening stond. Ze wilde uit het bed stappen, hem omhelzen, maar het lukte niet. De pijn in haar benen was ondraaglijk. “Kom hier, alsjeblieft” zei ze geëmotioneerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyvr jan 02, 2015 9:50 pm




Mistakes have been made


Na het voorval had hij geslapen. Een hele dag bijna. Wat er was gebeurd, hij had zijn taak niet verricht wanneer het nodig was. Waarom? Amber. Dat was het simpele antwoord. Zodra hij zijn ogen had gesloten was hij beneden beland. Sinds ze hem niet zo maar van het eiland konden summonen was dit de enige manier voor hun om hem te straffen op hun eigenste manier. Het was niet een van de duivel zijn knechtjes geweest, nee het was hem zelf geweest. Hij had het brandmerk op zijn borst gedrukt en hem laten schreeuwen tot de tranen in zijn ogen stonden. Alsof dat nog niet genoeg was, hadden er woorden geklonken. Woorden die net zo veel inhielden als elke keer wanneer hij naar beneden zou gaan hij die pijn terug zou voelen. Nultolerantie. Dankzij hem. Niemand kon nu nog iemand laten ontkomen. Amber was de enigste en de laatste geweest die hij ooit had laten ontsnappen. Max was uit zijn gratie gevallen, en hij moest er alles aan doen om weer terug in die gratie te vallen. Jaren had hij gewerkt voor zijn reputatie en hij ging die niet zo maar naar de haaien laten gaan. Nee, dat ging het echt niet worden.

Met een ruk was hij overeind gekomen in zijn bed en hadden zijn vingers over zijn borst gestreken. Maar er was niets. Toch was het geen droom. Die pijn was echt. Het enige leven dat hij ooit gespaard had zou hem zuurder opbreken als hij terugkeerde naar daar. Maar hij zou het zo weer doen. Voor Amber dan. Even wreef hij door zijn ogen. In zijn hoofd was het aardig stil. Iets wat hem deels nog verbaasde. Ach het zou hem wat!

Nadat hij naar de cafetaria was gegaan en daar wat naar binnen had gewerkt en elk mogelijk persoon dat hem ook maar aan keek een vuile blik had gegund was hij weer vertrokken. Op weg naar de ziekenboeg. Op weg naar het meisje dat toch meer betekende dan hij wilde toegeven. Nog net gingen de mensen niet op zij voor hem, wat leidde tot het feit dat hij hier en daar een paar mensen gewoon aan stootte. Degene die het waagde om hem erop aan te spreken die kregen enkel en alleen een vernietigende blik van hem waarna hij zijn weg gewoon verder had gezet. Dat ene moment dat hij iets van emotie had getoond, had hem veel te verduren gegeven. En dat maakte hem er attent op dat hij niemand meer mocht toelaten. Nooit meer. Amber was zijn fout geweest. Een goeie in zijn ogen. Maar een strafbare in die van de duivel.

Zonder moeite duwde hij de deuren van de ziekenboeg open en daar lag ze dan. Klaar om een hoop pillen naar binnen te werken, en een einde er aan te maken? Wow. Stank voor dank much? De emotie in haar stem was hij alles behalve gewend. Ze moest trouwens niet gaan denken dat hij hier was om een beetje te gaan lachen en alles. Nee, hij bleef Max. Één keer en nooit meer. Wel wandelde hij naar haar toe en bleef naast haar bed staan. ‘I saved you once, I can do it again.’ Klonk het op zijn typische toontje. Ergens was hij zo blij, maar hij weigerde nog iets van zich te laten zien waarvoor hij zou kunnen worden gestraft. Max nam haar hand vast en dwong haar op een zachtaardige manier om die te openen. Elke pil haalde hij eruit op een na. ‘Je bent toch echt wel sterker als dit mag ik hopen.’ Sprak hij kort. Of ze er nu boos om ging worden of niet, veel boeide het hem niet. Nee, hij kon zich al wel bedenken hoe blij ze was om het feit dat er iemand was. Al had hier gisteren de hele dag blijkbaar een of andere meid gezeten. Dat had hij toch horen zeggen door een van die verpleegsters hier.
Words: ### ||Tag: Amber || Note: -
© Max

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyza jan 03, 2015 3:17 am

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

De aanwezigheid van Max maakte haar blij. Hij gaf duidelijk genoeg om haar om te kijken of het goed met haar ging. “I saved you once, I can do it again” was zijn antwoord op haar pillenactie en Amber schudde haar hoofd. Ze slikte en keek toe hoe hij de pillen uit haar handen haalde. “Je bent toch wel sterker dan dit mag ik hopen.” Ze knikte en legde de laatste pil ook maar weg. De lichamelijke pijn kon haar niets schelen, maar het andere letsel. “Ik zou willen dat ik op dit moment sterk was.” Ze keek van hem weg, haar ogen waren rood, het was duidelijk te zien dat ze gehuild had. Ergens was er schaamte, maar aan de andere kant…ze verwachtte niet dat hij haar zou uitlachen. Als hij dat wel zou doen, waarom zou hij haar dan gered hebben? Dus bang dat hij haar zou uitlachen was ze niet. Ze moest haar stomme trots inslikken.

Ze gooide hem het doosje met pillen toe. “Als je er teveel neemt, voel je niets meer. En dat is wat ik wil. Geen gedachten, geen emoties, geen gevoelens, alleen dit lege omhulsel en voor de rest gewoon weg zijn.” Amber liet zichzelf achter in haar kussens vallen en kreunde zachtjes. Haar ribben. Ze sloot haar ogen, ze wilde huilen, maar iets hield haar teen. “Ik ben verslagen” constateerde ze en opende haar ogen “Ik dacht dat ik dit hele eiland aan zou kunnen, maar ik heb de mutanten overschat. In Engeland was het makkelijk, want daar wist niemand wat we konden en als ze het wisten, gingen ze dood. Maar hier….” Ze schudde haar hoofd en staarde weer voor zich uit. En nu? Nu zag ze er uit als een zombie. Als iemand die net was opgegraven en op was gestaan uit de dood. Was het maar zo’n feest.

“En wie ben ik dan? Als Amber Brown verslagen is, wie ben ik dan?”, maar ze was al bekend met het antwoord. “Een zielig hoopje mens dat alles is geworden waar ze al die jaren tegen heeft gestreden.” Amber voelde haar ogen weer branden en boende razend de tranen die in haar ogen opwelden weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyza jan 03, 2015 3:36 pm




Mistakes have been made


Waarom hij om haar gaf wist hij niet. Maar het was verboden. Max mocht om niemand geven. Wilde om niemand geven het zou uiteindelijk toch maar eindigen in hij die diegene zijn leven moest nemen. Hij kon zijn plicht niet zo maar op zij schuiven en zelf een echt leven gaan leiden. Ergens maakte het hem ook niets uit. Nee, als hij geen mensen om zich heen had kon hij doen en laten wat hij wilde, wat hij al zo lang deed. Toen was Amber er ook al geweest maar had hij alles boven haar kunnen schuiven. Hier zat hij op een eiland met haar dood en haar dood had ergens toch iets wakker gemaakt in hem. Iets wat er al meteen weer was uitgedreven door de brandende toorn van de duivel. Zodra ze van hem weg keek nam hij haar hand zachtjes vast en ademde even heel diep in. Hij bevond zich op glad ijs, heel glad. En dat zou hij vannacht mogen aan horen dat stond gewoon vast. Maar hij kon zich niet zo maar omdraaien en weg wandelen. Toch niet bij haar. Met een koele blik keek hij haar aan, hoewel het feit dat hij haar hand vast had toch meer liet zien dan al de rest.

Handig ving hij het doosje op voor het tegen zijn hoofd ging aanknallen en haalde even zijn schouders op. ‘Dus daarvoor heb ik je gered? Om een leeg omhulsel als vriend te hebben?’ Kaatste hij op harde toon naar het meisje toe. Als hij daarvoor had doorstaan was hij moest doorstaan dan ging hij zichzelf linea recta van kant maken. Niet dat hij het werkelijk kon, maar dit meende Amber niet. Dat kon gewoon niet. Voor even staarde hij stug voor zich uit. Dit was niet de Amber die hij kende. Maar hij had haar even goed nog nooit verslagen geweten. ‘Hij was geen normale mutant. Hij was gedreven door pure woede, en we weten beide hoe dat kan aflopen.’ Natuurlijk praatte hij het niet goed. Maar Max was op het punt gekomen dat hij niet meer wist wat hij juist moest zeggen tegen haar. Hij wou haar er boven op helpen, maar hij wilde niet nog lager zakken voor iedereen daar beneden. Ze waren aan het wachten op nog meer fouten van hem, en hij wilde niet toegeven daar aan. Nooit.

Max trok even een wenkbrauw op. Hier werd hij zelf alleen maar kwaad door. ‘Wat ben ik dan?’ Bromde hij kort. ‘Ik heb voor jou alles overboord gegooid om god weet welke reden.’ Echt hoor, als ze zo verder ging doen dan bracht hij haar zelf nog weg of zo. Met een harde blik keek hij haar aan. Ergens was er een stuk van hem dat haar blamede om wat hij had moeten doorstaan, om het gene waarvoor hij nu alles moest gaan doen om het weer goed te maken, al was het nog altijd zijn eigen domme fout geweest. Voorzichtig bracht hij zijn hand naar haar wang en zonder haar pijn te doen gleed zijn koele hand langs haar wang. ‘Herpak je zelf Amber. Je bent niet dat vuil dat jij vroeger de wereld uit hielp. Fouten zijn er om gemaakt te worden en om uit te leren.’ Dat gold even goed voor hem. Dit was zijn eerste, en ook enigste fout die hij ooit zou begaan. Nog zoiets en hij ging zelf door de poorten en zou nooit meer terug komen.

Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyzo jan 04, 2015 10:01 pm

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

“Dus daarvoor heb ik je gered? Om een leeg omhulsel als vriend te hebben?” Amber draaide haar hoofd weer naar hem toe. Ze slikte en een moeizaam glimlachje vormde zich rond haar lippen. “Ik ben blij dat je me als een van je vrienden beschouwd. Maar was ik ooit meer dan een leeg omhulsel? Al die woede die ik in me had, nog steeds heb, al de vijanden die ik maak, alle mensen die ik uitscheld. Het is bizar, want ik weet dat het beter zou zijn als ik nu niets zou doen, maar in mijn hoofd ben ik al bezig hoe ik die jongen ga terugpakken.” Amber schudde haar hoofd, moeizaam, want haar hoofd deed ook zeer. “Hij was inderdaad geen normale mutant nee…wat ik in hem zag, heb ik nog nooit gezien.” Ze keek Max weer aan en fronste haar wenkbrauwen. “Het was best wel…bizar. Ik was razend om wat hij mij had aangedaan, maar hij scheen nog bozer te zijn. Ik heb nog nooit in mijn hele leven zoiets gezien.”

Maar Max scheen geïrriteerd te raken. Verbaasd fronste ze haar wenkbrauwen en keek hem aan. “Wat ben ik dan? Ik heb voor jou alles overboord gegooid om God weet welke reden.” Heel even kwam ze wat naar voren en sloeg haar arm even om hem heen. Het was voor haar heel wat, want Amber was niet de persoon die graag emoties, of lichamelijk contact die niet seksueel was, liet zien. “En daar ben ik je, ondanks dat ik me meer dood dan levend voel, heel erg dankbaar voor. Niet iedereen zou zoiets doen, zeker niet voor mij.” Ze liet hem weer los, genoeg lichamelijk contact. Amber liet zich weer in de kussens zakken en luisterde naar zijn woorden. Hij had gelijk, natuurlijk had hij gelijk.

Ze knikte en kneep eventjes zachtjes in zijn hand. “Dat is misschien het beste wat ik kan doen…” fluisterde Amber “Ik voel me alleen gewoon zo leeg. Alles wat ik ben is in één klap weggevaagd en dit ook. Ik walg van mezelf dat ik zo zwak overkom, en ook al is het alleen voor vanavond, het doet me wel pijn. En daarom wilde ik die rotdingen innemen, zodat ik dat niet zou voelen. Maar morgen mag ik van de zuster een uurtje de zaal uit, dus dan zal mijn lot wel bezegeld worden en moet ik de school onderkomen.” Bij het idee alleen al werd Amber kotsmisselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptyma jan 05, 2015 10:35 pm




Mistakes have been made


Max keek haar met een koele blik aan. Serieus, hij had haar niet gered zodat ze zielig zou kunnen liggen doen. Ughe, echt hoor. De glimlach die zich om haar lippen vormde hij begreep niet waar die vandaan kwam, of waarom ze zelfs glimlachte. ‘Dat is wie je bent. En ik beschouw je niet als een van mijn vrienden aangezien je de enigste bent die het is.’ Bromde hij kort. Echt hoor, Amber mocht wel terug normaal gaan doen nu. Toen ze over de dude was begonnen haalde hij enkel zijn schouders op. Hij snapte niet wat die gast zijn deal nu was geweest, enkel en alleen dat hij door de puurste woede die een mens in zich kon hebben werd gedreven. ‘Pure woede Amber. Whatever zijn mutatie mag geweest zijn, wat jij gedaan hebt heeft het gene wat bij die dude van binnen zit ontketent.’ Sprak hij kort. Hij had het een paar keer eerder gezien. De enigste verklaring die hij er voor had was dat Adrian door een demon in bezit was genomen, en dat die elke keer probeerde uit te breken en dat woede dat dus deed. Maar meer wist hij ook niet. Enkel dat zij nog blij mocht wezen dat hij haar van een uiterst pijnlijke dood had kunnen redden.

Als totale verassing sloeg ze plots haar armen om hem heen. Eh wat? Max bleef voor een moment stokstijf stilstaan. Sinds wanneer? Verward door de gehele actie legde hij slechts voor seconden zijn armen kort om haar heen en sloot zelfs even zijn ogen. Heel even maar. Niet genoeg om de alarmbellen in zijn hoofd te doen rinkelen. Blijkbaar waren ze beide van hetzelfde gedachte dat lichamelijk contact maar beperkt moest blijven aangezien ze elkaar gelijktijdig hadden los gelaten. Dat moest ze toch maar niet meer doen. Nooit meer. ‘Ik ben niet iedereen. Dat schijnen mensen wel eens te vergeten.’ Daarmee duidde hij op het feit dat hij alles was, maar tegelijk ook niets. Een dode die zich onder de levende bevond, of andersom. Hij was een werktuig van de duivel, en daar had hij al lang geleden vrede meegenomen.

‘Ik heb nergens het woordje moet gehoord. Dus blijf gewoon liggen. Niemand die er problemen van maakt, en dan zal die ene meid die hier al heel de tijd zat wel gewoon bij je blijven of zo. En leegte hoeft niet altijd slecht te zijn.’ Sprak hij kort. ’En trouwens, je moet je nu juist laten zien. Je weet wel heel die shit van ik voel me sterker dan ooit en zo die je in films ziet.’ Wist hij veel, dit zou hij nooit moeten mee maken. Toch niet hier, daarbeneden was het nu wel iets anders.

Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptydi jan 06, 2015 12:30 am

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Een diepe zucht ontsnapte uit haar mond. Amber wist niet of hij op de hoogte van haar daden was, maar ze besloot het nog om maar even niet te vertellen. Nu Max haar vertelde dat de woede die de jongen in zich had gevoeld was om iets dat hem heel erg veel pijn had gedaan, had Amber het wel begrepen. Zij had de personen van wie hij hield iets aangedaan. En nu begreep Amber het. Want zij zou hetzelfde gedaan hebben, waarschijnlijk. Ze hield zich oppervlakkig, doordat het leek dat ze alleen gaf om hoe haar haren zaten, maar ze zou doodgaan als iemand aan de personen zat van wie zij hield. En op dat moment walgde Amber nog meer van zichzelf. God, wat had ze trek in een sigaret. Het was vervelend dat je op een ziekenzaal niet mocht roken. Misschien moest ze gewoon de rotsmoes gebruiken dat tabak in sommige landen heilig was verklaard en had als een soort medicijn werd gebruikt en zij afkomstig was uit zo’n land? Dat zouden de zusters vast en zeker meteen geloven.

“Ik ben niet iedereen. Dat schijnen mensen wel eens te vergeten.” Oei, shade. Amber haalde voorzichtig haar schouders op en staarde voor zich uit. “I know, ik wilde je gewoon bedanken op een manier die wel netjes was. Een handdruk leek me zo afstandelijk.” Misschien was dat in het vervolg wel beter, om gewoon een handdruk te geven. Een simpel bedankje en een handdruk en daarmee was de kop eraf. Maar iemand die haar leven had gered kon ze toch niet met een simpel handdrukje weg laten komen? Amber voelde een raar gevoel in haar maag opkomen, waarom lag ze aan al deze fucking dingen te piekeren? In haar leven had ze zich nooit druk gemaakt over de manier waarop mensen over haar dachten, hoe ze iemand fucking moest bedanken of hoe ze mensen moest afslachten. De behoefte aan een sigaret en een glas alcohol van elk vrijwillig promille werd steeds en steeds maar groter.

Amber luisterde naar zijn advies en sloeg zijn ogen neer. “Je advies is tegenstrijdig” constateerde ze “Ik moet blijven liggen, maar ook mijn gezicht laten zien? Wie gaat er geloven dat ik sterk ben, helemaal niemand toch? Ik ben van een aantal meter naar beneden gegooid, ik was op een randje na dood en mijn hoofd ziet eruit alsof er bulldozer over heen is geweest. Ik moet waarschijnlijk op fucking krukken lopen, omdat als ik nog een mijn arm beweeg, mijn hele ribbenkast in honderdduizend stukjes valt en that big motherfuckers knows wat er nog allemaal mis is met mijn lichaam.” Zonder dat ze het merkte was de hatelijke blik die standaard in haar ogen teruggekomen en ze had haar stem per ongeluk verhefd. Een vrouw keek om het gordijn. “Sorry” gromde Amber geïrriteerd en rolde met haar ogen.

Ze schudde haar hoofd. “Als zij mij nog een keer commandeert, help me dan alsjeblieft overeind zodat ik heel die kruk in haar achterste kan proppen.” Haar armen sloeg ze over elkaar. “Maar goed…waar hadden we het ook al weer over…?” O ja, ze moest depressief zijn. Toch was het wel even lekker om haar oude zelf even terug te vinden. Maar Amber had geen recht om die persoon nu te zijn. Ze had zichzelf teleurgesteld, dus ze zou haar eigen respect weer moeten terugverdienen. Amber slikte en staarde weer voor zich uit. “Is er nog iets bijzonders gebeurd, by the way? Er zijn genoeg fuckers op dit eiland die heus wel een relletje hebben geschopt in die paar dagen van mijn afwezigheid.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptydi jan 06, 2015 10:33 pm




Mistakes have been made


Max kon de woede die de jongen had gevoeld toen die Amber had aangevallen niet begrijpen. Houden van. Nah, aan al die rotzooi deed hij niet mee. Nooit aan gedaan soms. Misschien ergens op een moment, maar dat was heel lang geleden en dat was iets eenmaligs geweest en had hij toen onderdrukt en nu was hij het eigenlijk al vergeten om eerlijk te zijn. Nou ja, niet echt vergeten maar hij had dat ene moment uit zijn leven gedachte geband. En nu zou hij het weer moeten doen en de ironie van alles was dat het te maken had met krak dezelfde persoon. Al was hetgene wat hij nu had gedaan wel heel anders dan hoe hij zich nu voelde. Maar genoeg over dat. Dat lag achter hem en bleef daar ook.

Max keek haar even geamuseerd aan. Daar had ze een punt hoor. Niet dat hij het zou gaan toegeven maar ergens had het misschien toch wel een beetje goed gevoelt. Het feit dat ze hem had bedankt dan. Van die knuffel was hij nog niet helemaal uit, maar hij besloot er zijn mooie hoofdje niet over te gaan breken. Voor kort stak hij zijn handen in zijn broekzakken en voelde daar het pakje sigaretten van de dag steken. Misschien moest hij er haar wel een aanbieden of zo. Al was de kans groot dat het niet mocht. Maar who cares right?

Natuurlijk was zijn advies tegenstrijdig. Wie the hell dacht ze dat hij was? Een of andere psychiater? Hij bleef nog altijd maar Max. ‘Ja, en het is juist op momenten als dit dat je moet herrijzen uit het dal waar je nu in zit en iedereen moet laten zien dat de queen er nog is.’ Voor even gleed zijn blik naar de vrouw die achter het gordijn dingetjes aan het sorteren was. Die mocht ook wel oprotten. Uiteindelijk viste hij het pakje maar uit zijn broekzak en legde het op haar bed neer. Wat zou het hem nu kunnen schelen dat het niet mocht. Hij was Max, en die lapte altijd de regels aan zijn been. En nee hoor, dat was geen stiekeme verwijzing naar Amber. Totaal niet.

Kort knikte hij. Dat zou hij nog wel gaan doen hoor. Als hij haar al niet zelf om zeep ging helpen want daarvoor was hij echt wel tot in staat op dit moment. Max kon het serieus niet hebben dat ze erbij stond alsof ze hun aan het afluisteren was. Hallo, beetje opvoeding mocht wel. Zelfs hij was beleefder als dat, als hij het wilde dan. Wat nooit gebeurde, maar zo was hij nu eenmaal deal with it. Even haalde hij zijn schouders op. ‘Geen idee, ik had iets anders om me bezig te houden.’ Sprak hij wat zachter terwijl hij even kort met zijn hand over zijn borst streek. Die pijn, hij kon hem nog voelen. Vreselijk gewoon.



Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 2:07 am

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Bij het woordje ‘queen’ lichtte haar ogen op. Ze keek Max aan. Haar ogen versmalden zich eventjes. “You’re hell right. You’re motherfucking right. Het is dat ze geen kroontjes hebben in de kleur ‘slay’ want anders zou ik nog een kroontje dragen ook.” Amber glimlachte om haar eigen grap en grabbelde in het sigarettenpakje wat hij net op het bed had gelegd. Ze haalde er een sigaret uit en stak hem in haar mond. O. My. Fucking. Queen. Ze voelde de smaak van tabak al een beetje in haar mond. “Heb je een vuurtje? Aangezien ik m’n longen zo helemaal klein moeten zuigen ook maar een beetje nicotine binnen te krijgen.” Een grijns op haar gezicht, ze zag het voor zich. Zachtjes liet ze zich in haar kussens vallen. Ze staarde voor zich uit en glimlachte. “What the hell was I thinking? I mean, ik voel me nog steeds shit, maar….wat als ik die shit in shade verander en het dan gebruik?” Amber was nog niet helemaal terug, maar ze zou terugkomen. Het had tijd nodig.

Nogmaals kwam het vrouwtje. “Uhm, je mag hier niet roken…” Amber glimlachte liefjes en liet de sigaret uit haar mond zakken. Het vrouwtje verdween weer achter het gordijn en Amber stak de sigaret weer in haar mond. Gelukkig was The Reaper het er mee eens dat ze die kruk in haar reet zou stoppen als ze nog één keer zou commanderen. “Het is dat ik met die dingen moet lopen maar anders….” Amber zuchtte zachtjes en keek toen Max aan. Ging hij haar iets vertellen wat geheim was? “Geen idee, ik had iets anders om me bezig te houden…” Voorzichtig schoof Amber wat naar hem toe en haar wenkbrauwen fronsten zich. Oké, wat kon dat zijn? Was het iets goeds, of was het iets slechts?

Amber slikte. “Of je hebt een vriendinnetje” zei ze met een grijns, maar haar gezicht veranderde weer naar serieus “Of er iets gebeurd….what happened?” Haar blik ging naar zijn borst. Zat daar wat? Had hij nog een tattoo laten zetten en had hij er spijt van? Nee, Max kennende was het iets wat echt wel belangrijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 3:25 pm




Mistakes have been made


Daar was het dan. Langzaam maar zeker had hij haar terug gekregen zoals ze altijd geweest was. Max zijn mondhoek trok heel eventjes naar boven. Jup, ze was er weer helemaal hoor. Het feit dat ze er een sigaret uithaalde was totaal niet verbazingwekkend of zo, nah hij had wel verwacht dat ze het misschien kon gebruiken. Dat het niet mocht boeide hem helemaal geen fuck, desnoods knalde hij die verpleegster even knock out of liet hij haar gewoon heel even aanvoelen dat Amber dit juist wel nodig had. Snel genoeg viste hij de aansteker uit zijn broekzak en legde die eveneens op het bed. ‘Nu hoor ik je tenminste denken.’ Sprak hij luchtig. Eindelijk. Deze zielige vertoning had lang genoeg geduurd voor hem.

Wanneer de vrouw weer wat zei wierp hij haar een vernietigende blik toe waarop ze even simpel haar hoofd schudde en zich weer ging bezighouden met whatever ze aan het doen was. ‘Ze hebben hier vast nog wel een ander paar.’ Dat moest haast wel. Dus als er nu even een ongeluk zou gebeuren niemand zou er naar kraaien. En alsnog, alsof het hem letterlijk wat kon schelen dat een van die krukken verdwenen was. Amber hoefde gewoon maar iemand te commanderen en die zou haar de hele school rond dragen. Hij niet, maar wel dat was gewoon logisch oké.

Voor even verscheen er een frons op zijn hoofd, waarna hij zijn hoofd even schudde. Ze kende hem net zo goed om te weten dat liefde niets voor hem was. Nu niet, nooit niet. En zijn nooit zou nog wel eens wat langer kunnen duren dan normaal. Zijn blik gleed over Amber heen. ”Vertel het, en ik maak je af!” Snauwde ze hem toe. Max haalde zijn schouders eventjes op. Hij kon maar beter luisteren en al bij al was dit juist het enige moment dat het eens niet om zijn geweldigheid moest gaan. Daar moest ze toch maar even van genieten hoor. ‘Het is niets, ik was gewoon moe en heb bijna heel de dag geslapen.’ Bijna klonk het alsof het echt niets was. Max was een pro in liegen, altijd al geweest. Maar of zij erin zou trappen was een heel ander verhaal.

Kort haalde hij zijn hand door zijn haren en snoof even. ‘Wel, misschien is het beter om te gaan voor mij dan. Volgens mij staat die ene meid al weer klaar om je gezelschap te komen houden of zo.’ Sprak hij even. Weg gaan, het was beter. Maar ergens wou hij toch nog eventjes bij haar blijven, gewoon omdat hij er zeker van moest zijn dat ze helemaal zou terugkeren en dit alles niet voor niets was gebeurd.

Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 4:34 pm

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Amber grijnsde naar hem. Ook hij had gemerkt dat er een verandering in haar gedrag was geweest. Zijn woorden hadden haar weer beetje opgelapt, haar dichter naar zichzelf gebracht. Amber moest doorgaan met wat ze op deze school had opgebouwd, de reputatie die ze had moest ze vergroten. En natuurlijk, iedereen maakte wel eens fouten. Het was nooit haar bedoeling geweest om Olivia aan te vallen, maar het was gebeurd, right? En ze had geen idee hoe zij er mee omging, maar Amber zou niet bij de pakken neer gaan zitten. Als ze Olivia tegen zou komen, dan zou ze haar excuses maken. Ze zou gewoon simpel ‘sorry’ zeggen en dan zou ze het daarbij laten. En Amber zou het voor de rest vergeten, als een vlieg die ze dood had geslagen op de muur. En Adrian…zijn lot was bezegeld en nu was het alleen nog maar een kwestie van tijd voor ze toe zou kunnen slaan.

Maar op het moment dat Amber een sigaret wilde pakken, had Max gezegd dat hij andere dingen aan zijn hoofd had gehad. “Het is niets, ik was gewoon moe en heb bijna heel de dag geslapen.” Amber haar ogen versmalden zich. Waarom verkocht hij haar bullshit? “Wel, misschien is het beter voor mij om te gaan dan. Volgens mij staat die ene meid al weer klaar om je gezelschap te houden of zo.” Afkeurend schudde Amber haar hoofd. “Nee, blijf, vertel gewo….”, maar ze brak zichzelf af. Was dit niet hetzelfde geweest als Charlie? Charlie had haar een halve waarheid verkocht, terwijl zij hem ALLES verteld had. Alles wat haar kon pijn doen. Nu had ze hier gezeten, helemaal kapot en vernederd. Ze had haar hart uitgestort bij Max. En nu loog hij simpelweg tegen haar, dat kon ze voelen. Amber wist het wanneer iemand tegen haar loog, want iedereen loog tegen haar. De mannen die tegen haar hadden gezegd dat ze de enige voor hen was, de meiden die zeiden dat haar haren zo geweldig zat en dat ze echt naar hun feestje moest komen. Op school dan tenminste, voor de rest ging Amber niet met meisjes om. Behalve met Sierra.

En dat was nou juist de persoon die hetzelfde deed als haar. Amber vertrouwde haar, had haar in haar hart gesloten en ze had wel een beetje het gevoel dat het wederzijds was. Haar blik werd weer ijskoud, zoals hij was geweest voor al deze emotionele shit was gebeurd. Met een ruk pakte ze de sigaret en gooide hem op de grond en gooide de aansteker op de grond. “Yeah, you should leave. Succes met je zaken, ik zie je wel weer. And thanks for not trusting me." Amber staarde emotieloos voor zich uit en sloeg haar armen over elkaar, kinderachtig maar boeiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 5:05 pm




Mistakes have been made


Het feit dat e terug veranderde in zichzelf vond hij nog wel een beetje goed. Dat betekende immers dat ze nog niet had opgegeven, en dat was eigenlijk het enige wat hij echt moest vast stellen. Dat, en het feit dat ze in orde was. Amber leek in orde voor zover het mogelijk was voor haar om in orde te zijn, alleen fysiek was ze toegetakeld en uit de mentale put had ze zichzelf net een beetje uitgesleept dus wat deed hij hier eigenlijk nog? Juist ja, haar gezelschap houden en haar sigaretten en vuur geven om haar aan te zetten tot iets wat niet mocht. Max had toch zo’n goeie invloed.

Max wilde niet liegen. Maar het was te gevaarlijk voor zichzelf om het te vertellen aan haar. Dan maakte ze hem daar beneden helemaal af of zo. Of hij werd getrakteerd op een tweede brandmerk dat dubbel zo veel pijn zou doen. Wow, voor het eerst in zijn leven bevond hij zich in een tweestrijd met zichzelf. De waarschuwing die hij net had gekregen zinderde nog na in zijn hoofd. Amber’s afkeurende blik deed hem niet bepaald goed, en maakte hem zelfs nog kwaad ook. Voorzichtig greep hij haar hand weer beet en keek haar recht in de ogen. Natuurlijk wist ze dat hij haar complete onzin verkocht, dat deed hij altijd als hij moest zwijgen. Dit keer was het alleen anders. Zowel voor haar, als voor hem. De twee hadden net een moment gedeeld, iets wat hem nog zou achtervolgen in zijn dromen op een goede manier. Al had hij het besluit al lang genomen om zich af te sluiten van zijn dromen. Lang leven hij die hem daarbij hielp hoor.

Snel genoeg had Amber haar hand los getrokken uit de zijne en had ze alles waarvan hij haar juist had voorzien op de grond gekegeld. Max zette zijn stekels aan al was zijn gezicht nog steeds van steen gemaakt eveneens als zijn blik. Simpel bukte hij zich en raapte de twee dingen op om vervolgens kwam hij weer overeind. Haar woorden gingen recht door dat zwarte gat in zijn borst dat bij de meeste een hart werd genoemd. Max legde de twee voorwerpen terug op het bed en nam haar hand wat steviger vast en keek haar met een harde blik aan. ‘Dan moet je me echt vertellen waarom ik alles heb geriskeerd voor jou?’ Sprak hij op een kille toon tegen haar. De stemmen in zijn hoofd laaide allemaal op. Serieus, hadden ze daar een alarm hangen dat schreeuwde “Max verpest het weer”? Kort vernauwde hij zijn ogen. ‘Ik heb geslapen. Echt.’ Klonk het al iets kalmer al was er toch nog iets van woede te horen. ‘Maar voor ik het wist was ik daar. Doordat ik jou redde, ben ik uit zijn gratie gevallen. Ik werd wakker met een branderige gevoel op mijn borst. Ik ben gestraft.’ Dat was het dan. De hoe liet hij achterwege. Daar moest ze trouwens ook niet gaan achter vragen hoor. Voor een heel kort moment had hij zijn blik gericht op hun handen die in elkaar lagen. Dit ging weer een fantastische uitbrander worden. En nee, dan bedoelde hij niet van haar.


Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 6:04 pm

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Waarom ging hij niet weg? Amber voelde zich in de maling genomen. Max pakte haar hand stevig beet en eigenlijk wilde ze zich meteen lostrekken. Amber draaide haar hoofd richting hem en zag dat hij haar aankeek. “Dan moet je me echt vertellen waarom ik alles heb geriskeerd voor jou?” Amber haalde diep adem, om hem de wind van voren te geven, maar hij legde haar weer tot stilte. “Ik heb geslapen. Echt.” Eventjes keek ze hem aan, maar hij verklaarde een hoop door de rest te vertellen. Amber staarde hem eventjes aan toen hij vertelde over wat er was gebeurd. Max keek naar hun handen en Amber ook, maar ze trok hem nog steeds niet terug. Ze wilde hem een beetje steun geven, ook al was ze benieuwd wat dat voor hem betekende.

“Sorry…” fluisterde ze toen zachtjes. Haar excuses aanbieden was niet iets wat ze graag deed. “Dat wist ik niet, ook al had ik dat kunnen weten.” Ze schudde haar hoofd en sloeg haar ogen neer. “Ik had het kunnen weten dat hij je hiermee niet ongestraft mee weg kon laten komen. Ik bedoel, als iemand daar beneden thuishoort ben ik het wel en ik denk dat hij blij zou zijn als ik er zat….” Een grijns verscheen rond haar lippen “…maar ik ben er nu niet.” Amber haalde haar schouders op. “Ik ga je niet irriteren met allemaal vragen voor wat hij heeft gedaan, maar…I don’t know, ik kan me er wel een voorstelling bij maken. Als het iets is wat bij die anderen gebeurden zoals je me vroeger vertelde, dan is het wel heftig.” Amber wilde hem nog een keer eventjes omhelzen, maar het had net voor hun allebei heel erg awkward gevoeld. In haar hoofd had ze geteld hoeveel seconden netjes was, en ze wilde hem niet nog meer problemen bezorgen dan dat hij op het moment al had.

Amber pakte een van de sigaretten en graaide naar de aansteker. Ze had haar verslaving tot het uiterste getest, maar ze kon het nu echt niet meer langer volhouden. Ze inhaleerde en stak de sigaret aan. Opgelucht ademde ze de root uit en pakte een glas water van het nachtkastje. Amber sloeg de sigaret af tegen het glaasje water. Aan de andere kant van het gordijn hoorde ze de deur dichtgaan, de zuster was vertrokken. “I don’t play by anyone’s rules…” fluisterde ze toen zachtjes en grijnsde naar hem. Ze gaf hem de andere sigaret en stak de aansteker uitnodigend omhoog, zodat ze het voor hem kon aansteken. Haar vingers gleden erover heen, zodat er een vlammetje ontstond. Gefascineerd keek ze er naar. God, had ze nu maar een vuurmutatie, vuur was zoveel gaver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 6:35 pm




Mistakes have been made


Hun handen in elkaar. Het leek zo onschuldig. Maar even goed wist hij wel beter. Er plakte bloed aan beide hun handen, onschuld bestond niet in hun wereld. Het was er op of eronder en zij. Zij had hem gewoon beschuldigd van dat hij haar niet vertrouwde? Ze wist net zo goed dat zij de enigste was die hij in vertrouwen nam, meestal alleen over dingen die hij kon en mocht delen. Wat hij had verteld, was dan weer een van de dingen die hij niet mocht delen. Ach, hij was een grote jongen hij kon het wel hebben hoor.

Haar excuses. Het was iets wat je niet vaak hoorde hoor. Zeker niet bij freaking Amber Brown. Even haalde hij zijn schouders op. Hoe graag hij ook wilde zeggen dat dit alles hem niets deed. Wel, dat had hij dus mooi verkloot met ten eerste haar te redden van haar ondergang, van haar eigen ondergang en van het feit dat hij dit vertelde. Toch trok Max zijn mondhoek even omhoog bij haar opmerking over de hel. Yeah, Amber werd daar beneden begeerd hoor. Niet heus, maar aight. Verder repte Max er geen woord over. Nah, hij had ten eerste al te veel gezegd en ten tweede wilde hij haar dat besparen. Niet dat ze er niet zou tegen kunnen, maar tja wist hij veel. ‘Ach, niets aan te doen.’ Sprak hij luchtig. Al wilde hij dat er iets aan te doen was. Serieus, hij zag ze er allemaal stuk voor stuk nog voor aan om hem gewoon elke nacht naar beneden te trekken en hem alles op nieuw mee te laten maken. Het zij zo. Hij was Max. Steenhard van binnen en vanbuiten.

Wanneer ze uiteindelijk toch een sigaret nam voelde hij hoe de sfeer langzaam maar zeker toch iets normaler werd. Gauw genoeg werd hij gewaar dat de zuster was vertrokken en dat was nu net wat moest gebeuren. Max zette zich neer op een deel van de matras dat nog vrij was en nam de sigaret aan. Dat kon hij wel gebruiken. Voor even hield hij het ding boven het vuurtje om hem daarna in zijn mond te steken en haar terug aan te kijken. ‘Ga je me eigenlijk nog vertellen wat je hebt gedaan dat die gast zo liet flippen? Of moet ik er naar raden?’ Interesse tonen op een deftige manier was totaal niets voor hem. Even goed dat al de rest wat hij hier allemaal deed niets voor hem was. Ach, hoe hij ook overkwam. Zij snapte hem wel, in tegenstelling tot vele andere.


Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Emptywo jan 07, 2015 7:13 pm

I'm too numb to feel right now Tumblr_nb0qql6ONR1st5lzbo1_500
I, I feel good. I walk alone, but then I trip over myself and I fall.
I, I stand up, then I'm okay, but then you print some shit that makes me wanna scream.

Hij bleef er redelijk luchtig onder, maar als het echt zo ernstig was als dat Amber dacht, nam ze het hem niet kwalijk dat hij er niet zo open over was. Amber kneep zachtjes even in zijn hand en rookte van haar sigaret. Ze liet de as in het glas water vallen. De nicotine die door haar lichaam stroomde voelde goed, het was de eerste shot die ze in een paar dagen had gehad. De zuster die haar verzorgde wilde haar van het roken afhelpen, maar dat ging never nooit lukken. Amber maakte zelf de dienst uit, zeker over haar eigen lichaam. Niemand had daar wat over te zeggen, alleen zij. En daarom zou ze gewoon doorgaan met roken, gewoon doorgaan met drinken en doorgaan met alles gebruiken wat ze maar wilde. Alles behalve de pillen die ze hier in de ziekenzaal had gekregen, want dat was een belofte die ze aan Max had gedaan.

Max kwam naast haar zitten, op een deel van het matras. Voorzichtig schoof Amber wat opzij. Dat deed ze heel erg voorzichtig, zodat ze haar ribben geen pijn zou doen. Ze zette het bekertje tussen hen in, zodat hij het ook zou kunnen gebruiken. God zou weten hoe lang ze hier nog zou liggen, dus als het bed in de fik zou vliegen, zou niet echt heel erg handig zijn. Het zou wel grappig zijn tho, maar het was misschien een plannetje voor wat later. “Ga je me eigenlijk nog vertellen wat je hebt gedaan dat die gast zo liet flippen? Of moet ik er naar raden?” Amber grijnsde en schudde haar hoofd. “Nooit dat je dat gaat raden, maat, I did fuck it up.”

Amber dacht even na. Gewoon bij het begin beginnen. “Eerst ontmoette ik zijn vriendin, een bitch die dacht mij in de weg te staan. Ik geef toe, ik ben begonnen met vechten, maar het meisje haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik heb haar op haar knieën gewerkt en toen gaf ze aan dat ze wilde stoppen.” Een gemene grijns verscheen rond haar mond. “Zwak, that’s how I call it. Nou ja, toen heb ik haar gespaard.” Amber vertelde er maar even niet bij dat het tijd was geweest voor haar manicure, want dat leek haar gewoon niet relevant. Eigenlijk was het omdat ze geen behoefte had aan zijn oordeel. “En toen ben ik dronken geworden met de vriendin van zijn broer en…ik heb haar gezoend en probeerde meer. En dat was stom, ik weet het, want ze wilde het niet. En als ik niet zoveel had gedronken had ik het ook nooit gedaan. Maar dat kind….gosh, ze deed zo haar best om er bij te horen en ze was zo irritant op een gegeven moment. Maar goed, gebeurd is gebeurd.”

Ze drukte haar sigaret uit in het glaasje en ademde de laatste lading rook uit. Ze zuchtte en keek naar buiten. “Bespaar me je oordeel, ik weet dat het niet zo slim was.” Haar hoofd draaide zich razendsnel om en keek hem aan. “Maar…ik zou Amber Brown niet zijn als ik hem dit gewoon toeliet, right?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I'm too numb to feel right now Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm too numb to feel right now   I'm too numb to feel right now Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm too numb to feel right now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It doesn't feel right and it doesn't feel fair, when I'm planning to move on and you're still standing there.
» Numb / Closed
» Pretending to not feel alone
» Can you feel the love?
» The stronger you are, the better you feel~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: