INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Azura Bahari
avatar
Class 2
Aantal berichten : 18
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 7:10 pm

I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgi0bRmm1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgh3jfZj1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nis2s3A2Bb1ru82m1

Azura legde wat couscous op een bordje, deed daar wat van de gegrilde groenten over heen en legde een paar stukjes kip ernaast. Met een glimlach liep ze op haar oma af, die in haar bed voor de televisie lag. “Kijk eens…” zei Azura liefkozend en gaf haar oma het bord. Dankbaar keek haar oma haar aan. “Dankjewel, mijn lieve kind. Het ziet er weer heerlijk uit” zei haar oma in het oud Perzisch. Zachtjes streek Azura met haar hand over de grijze haren van haar oma. “Ik ga me eventjes omkleden, oma” zei ze tegen haar oma “En dan ga ik heel eventjes naar buiten. Ik beloof dat ik op tijd weer terug ben, zodat u op tijd naar bed kan.” Haar oma knikte vermoeid. Bezorgd keek Azura naar haar. Elke dag zag ze hoe haar oma wat meer achteruit ging. De medicijnen werkten wel goed, maar aan het einde van de dag waren ze ook wel weer uitgewerkt. Het was zo jammer dat ze moesten wachten tot de volgende dag voordat ze een nieuwe dosis kon toevoegen. Ze gunde haar oma zoveel meer.

In de badkamer werd de bezorgde blik van Azura haar vertrouwde blik weer. Haar razernij had ze eventjes op zij kunnen zetten voor haar oma, maar zodra ze alleen was, kwam de woede weer naar boven. Ze greep de randen van de wasbak beet. De reden van haar woede was simpel: haar ‘geweldige’ vriendje Jayson was vreemd gegaan. De roddel was als een lopend vuurtje door The Bronx gegaan en had vanzelf Azura bereikt. In eerste instantie had ze de roddels niet geloofd, omdat hij had beloofd dat het geen probleem was, dat ze nog geen seks wilde,  totdat haar vriendin Annabel haar een foto had laten zien. Een foto dat hij hand in hand met een meisje zijn huis in liep, een foto dat hij haar uitliet. En Azura wist donders goed wat die twee hadden gedaan. Daarom was ze zo razend, want zij wilde dat Jayson nog niet geven. Niet alleen omdat het niet in haar cultuur zat, maar ook omdat ze gewoon wilde wachten…want dat was niet iets wat je zomaar aan iemand moest geven, je moest zeker weten dat die persoon er voor je zou zijn. Azura pakte haar iPhone (gestolen) tevoorschijn en keek naar de foto van hem en het meisje. It was a white bitch. Ze drukte de foto weg en ging naar het gesprek met Jayson. “Meet me at the ring x” typte ze en verzond het bericht naar hem.  ‘The Ring’ was een soort basketbalveldje in het midden van The Bronx. Het was vrijwel verlaten, er werden alleen snelle afspraken gemaakt, het was vooral een ontmoetingsplaats.

Nadat ze haar make-up had bijgewerkt, haar oma had verzekerd dat ze voorzichtig zou doen en haar vriendinnen had gesms’t dat ze hen eerst zou ontmoeten, was Azura op weg gegaan en liet ze de flat waar ze woonde ver achter zich. Vanaf een afstandje zag ze de meiden al staan. Een glimlachje stond op haar gezicht. Het waren meiden van allemaal verschillende achtergronden, maar ze hadden één ding gemeen: ze waren allemaal niet op hun mondje gevallen. Behalve één meisje. Dit meisje was een wannabe, wilde heel graag bij hen horen, maar was nog steeds niet zo geaccepteerd in de club. Ze stonden tegen een auto geleund, en waren luidruchtig aan het praten. “Hello ladies” zei Azura met een glimlach en begroette haar vriendinnen. Al gauw was het groepje in een gesprek beland. “What are you up to?” vroeg Annabel, een meisje dat Azura toch wel als een van haar betere vriendinnen zag. “Up to meet Jayson in a few minutes” zei ze schouderophalend. De meisjes gilden goedkeurend. “Wat ga je met hem doen?” vroeg een van de andere meiden en de anderen keken har vol spanning aan. Azura haalde haar schouders op. “Ik weet niet…ik kijk wel. Ik ga geen problemen zoeken, je weet toch, The Ring is daar niet de geschikte plek voor. Ik wil neutraal gebied.” Ze keek van op zij naar Annabel, die goedkeurend knikte. De meiden vroegen haar DE foto te laten zien en Azura liet de foto zien. “Ik vind haar wel mooi” zei het enige meisje dat niet geaccepteerd werd in de groep.

Meteen viel de hele groep stil. “Pardon?” zei Azura. Het meisje wilde haar woorden terugnemen door te zeggen:  “Maar niet zo mooi als jij, Azura!” Dreigend kwam Azura op het meisje af, duwde haar naar achteren. “Weet je, ik heb een hekel aan meisjes zoals jij. Je bent duidelijk niet loyaal aan deze groep. Misschien moet jij ook in fucking Harlem gaan wonen? Als buurmeisje van die snitch? Donder op, fucking wannabe.” De woorden schoten als pijlen uit de woorden van Azura. Ze was al kwaad door het bedrog van Jayson, en dit meisje testte haar geduld heel erg. Het meisje maakte dat ze wegkwam en hoofdschuddend liep Azura terug naar de groep met meiden. “Oké, ik ga nu naar Jayson toe, ik sms jullie als ik er ben, dan kunnen jullie me over tien minuten ophalen.” Er werd ingestemd met het plan en Azura begon aan de tocht richting The Ring.

Eenmaal op het pleintje kwam ze erachter dat hij er nog niet was. Azura liep naar een hek toe, ging erop zitten en drukte haar pet naar achteren, zodat de klep aan de achterkant van haar hoofd zat. Haar outfit was prima voor deze tijd van het jaar; een panty met een wijd voetbalachtig T-shirt met het nummer ‘73’ erop en zwarte New Balance sneakers. In New York was het altijd warm. En opeens voelde ze iets in haar lichaam. Het was het gevoel dat ze kreeg als Jayson eraan kwam. Hij was dichtbij. Azura draaide zich naar de richting van de magneet, en glimlachte alsof er niets aan de hand was. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayson Mayers
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 9:00 pm




“I love bad bitches, that's my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem”

"Bro, get up, we got bussiness to do man", Riep de bekende stem van Dwayne door de gang. Jayson zuchtte, draaide zich nog even om en sloot zijn ogen weer. "Dude, I'm fucking serious okay?" Klonk het ongeduldig. Opnieuw zuchtte hij, maar deze keer kwam hij wel overeind in het bed. Hij wreef even door zijn ogen. Okay, zo lang weg blijven 's nachts was niet meteen het slimste plan ooit, maar tja, het was nu te laat om daar nog spijt van te hebben. No regrets tho, het was een fijne nacht geweest. De jongen stond op en liep richting de badkamer, waar hij kort 5 minuten onder de douche ging staan. Dankzij zijn haarstijl hoefde hij het niet te wassen, wat wel lekker handig was. Geen tijdsverspilling, right?

Wat wel tijdsverspilling was, was het uitkiezen van zijn kleren voor die dag. Hij trok de deuren van zijn kast open, terwijl hij nonchalant van een blikje Red Bull dronk. Het was een warme dag, dus hij trok een tanktop uit de kast, samen met een los, mouwloos vestje. Een zwarte jeans met een bandana erdoor, en nog een bandana om rond zijn hoofd te doen. Aan zijn voeten droeg hij hoge Air Force 1's, zijn lievelingsschoenen. Hij stak ook zijn typerende gouden grillz op zijn tanden, deed nog wat kettingen rond zijn nek. Daarna liep hij naar de woonkamer, waar Dwayne naar een of ander nutteloos programma zat te kijken.

"Eindelijk", Zuchtte de jongeman. Sinds ze elkaar hadden leren kennen, was de dude bij hem ingetrokken. Deels omdat hij anders nergens kon wonen, iets wat voor Jayson wel bekend was, maar ook omdat hij een mutant was. Een mutant met de gave om onheil te voorspellen en af te wenden. Dat was wel handig, zeker in hun milieu. Dwayne gooide hem zijn phone toe. "Zij sms'te", Zei hij simpelweg, en hij wist maar al te goed over wie hij het had. Azura. Snel las hij het bericht, ze wou dat hij naar The Ring kwam. "Zou ze het weten?" Vroeg hij toen, en de jongen haalde zijn schouders op. "Ik denk het wel dude, ya know, all them basic bitches 'round here", Zei hij, en hij zuchtte even.

Dwayne ging met hem mee, maar zou hem natuurlijk niet storen tijdens het gesprek. Het had even geduurd voor hij van Harlem naar the Bronx was gegaan, en daarom zag hij ook dat zij er al was. Ze draaide haar hoofd vanaf het moment dat hij op het plein was gekomen, wat hij al voorspeld had aangezien zijn mutatie dat effect wel had. Niet dat zij daar iets van wist tho. Hij stapte op haar af, liet Dwayne achter uit het zicht. Ze hoefde ook niet te weten dat de dude mee was gekomen. "Wassup, bae", Zei hij met een lief glimlachje, waarna hij een kusje op haar voorhoofd gaf, zoals hij altijd deed als hij haar zag..
OUTFIT

Terug naar boven Ga naar beneden
Azura Bahari
avatar
Class 2
Aantal berichten : 18
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 10:19 pm

I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgi0bRmm1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgh3jfZj1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nis2s3A2Bb1ru82m1
De aantrekkingskracht die hij scheen te hebben op mensen was verbluffend. Iedereen scheen altijd naar hem te willen kijken, betoverd te worden wanneer hij praatte. Was dat de reden waarom Azura voor hem was gevallen? Deels. Deels ook omdat ze hem reuze interessant vond. Het leven dat hij leed was een leven waarvan Azura dacht dat het geweldig was. Je hoefde vrij weinig te doen, om ontzettend veel geld te verdienen. Geld was iets wat de familie van Azura nooit had gehad. Alle dingen die ze had gehad waren gestolen, tweedehands of gekocht bij een winkel waar ze keihard voor had moeten werken. Nee, het leven van Azura was op dat gebied niet makkelijk geweest. Maar ze had nooit geklaagd, want dat zat niet in haar. Ze had een hekel aan zeuren en aan zeurende mensen. Wees blij met wat je hebt, dan kwam je een stuk verder.

Maar nu moest ze haar hoofd erbij laten, niet vergeten hoe verkeerd hij was geweest. “Wassup, bae” zei Jayson, terwijl hij een kusje op haar voorhoofd drukte. Zoals altijd. Azura zou er maar aan moeten wennen dat het niet meer zou gebeuren. Ze keek hem van opzij aan en een sarcastische glimlach gleed over haar gezicht. “Bae?” vroeg ze toen “Wat een interessante woordkeuze. Volgens mij betekent dat ‘before anyone else’, en sinds ik dat niet ben, lijkt het me nogal overbodig om mij zo te noemen.” Azura sloeg haar armen over elkaar en keek weg. Ze staarde eventjes naar de grond en keek hem toen weer aan. “Maar goed, om eventjes antwoord te geven op je vraag: just the regular things, zorgen voor mijn doodzieke oma, naar school gaan, huiswerk maken, hanging with the girls, me afvragen waarom jij het met andere meisjes in de stad doet…” Azura sprong van het hekje af en ging voor hem staan. Ze was kleiner dan hem, maar dat maakte haar niet bang ofzo. “Je bent nog dom ook, in plaats dat je het dan doet op een plek waar de meiden niet komen….Annabel heeft jullie gezien.”

De uitlaat verraadde dat ze aanwezig waren. Een knalroze, oude Chevrolet stopte langs de rand van het pleintje, de motor werd uitgezet, maar er gebeurde niets. Ze waren keurig op tijd, maar Azura was nog niet klaar met Jayson. “Wat ik het ergste vind, is dat je mij niet respecteert. Mijn cultuur niet, mijn normen en waarden niet, en gewoon…ikzelf niet. Het spijt me Jayjay…” Ze keek hem recht in zijn ogen aan, voelde de aantrekkingskracht, maar haar pijn en haar woede was sterker “…maar deze keer win je niet.” Ze glimlachte naar hem en gleed met haar hand eventjes over zijn gezicht, als een afscheid. Haar hoge hakken verraadde haar aanwezigheid. "Gaat alles goed hier?" zei de stem van Annabel. "Prima..." zei Azura, terwijl haar ogen naar de auto gleden. Tegen de auto leunden haar vriendinnen. Ze hadden honkbalknuppels, boksbeugels en stokken in hun handen. Azura rolde met haar ogen. God, deze meiden...moest ze dan alles zelf doen? Waarom konden mensen niet luisteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayson Mayers
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 10:48 pm




“I love bad bitches, that's my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem”

Momenteel zag alles er nog normaal uit. Azura was sexy, as always, en hij kon het niet laten om haar even te checken. Net zoals hij haar de eerste keer had gecheckt. Uit alle chicks on the block was zij toch wel top 3. Zelfzeker, met zijn standaard glimlachje, liep hij op haar af. Hij begroette haar als altijd, maar al snel kreeg hij toen door dat de situatie toch niet zo normaal was als hij gedacht had. Een sarcastische glimlach stond om haar lippen, ze keek hem van opzij aan. “Bae? Wat een interessante woordkeuze. Volgens mij betekent dat ‘before anyone else’, en sinds ik dat niet ben, lijkt het me nogal overbodig om mij zo te noemen.” Klonk het, waarna ze weg keek. Even kneep hij zijn ogen samen. Right, het was dus toch die talk die ze wou hebben. Jayson leunde tegen het hek en luisterde naar haar volgende woorden.

Casual had ze het over zijn ex, dat ze samen in de stad hadden rondgehangen. Even wou hij het nog ontkennen, maar die optie nam ze meteen ook al weg. Annabel, een naam die hij herkende als een van haar betere vriendinnen, had hen gezien. Fuck. "Yo, listen, ik kan het uitleggen?" Zei hij zachtjes, terwijl hij haar gekwetst maar toch nog steeds lief aan keek. Zijn mutatie.. Zou haar wel tegenhouden, right? Voor hij echter iets kon zeggen, werd zijn aandacht getrokken door een roze Chevy, die langs de rand van het pleintje stopte.

“Wat ik het ergste vind, is dat je mij niet respecteert. Mijn cultuur niet, mijn normen en waarden niet, en gewoon…ikzelf niet. Het spijt me Jayjay…” Zei ze, waarna ze hem recht aan keek. Hij wendde zijn blik af, was niet in staat om nog langer te kijken. Fucking God, hoe was het fucking mogelijk? Geen enkel meisje was er tot nu toe in geslaagd om hem op deze manier pijn te doen, maar deze keer, deze keer leek het anders? Haar hand op zijn kaak haalde hem uit zijn gedachten, en toen hij op keek zag hij Annabel staan. Hij trok sarcastisch zijn wenkbrauwen op. For real? Moest ze er echt komen bij staan?

Azura keek richting de auto, en automatisch volgde zijn blik. Aye, hold the fuck up. Stond haar clique nu klaar om hem aan te vallen? Hell fucking no. Maar voor nu bleven ze staan, waardoor hij hen even negeerde, net zoals Annabel. Met een pijnlijke blik in zijn ogen stapte hij op haar af, nam teder haar hand vast. Het was zo oneerlijk, maar hij wou haar niet kwijt en was daarom bereid om de volle kracht van zijn mutatie te gebruiken.

"Azu.. Please don't do this to me", Begon hij, zijn stem klonk lief maar ook gekwetst. "Ik respecteer je wel, dat weet je toch? But a nigga like me makes a lot of mistakes", Vervolgde hij, keek haar met een schuldbewuste blik aan. "Wil je me geen tweede kans geven? Voor mij? Voor je Jayjay?" Zei hij nu smekend, terwijl hij kort in haar hand kneep, haar aan keek met een blik vol liefde en spijt. Niet eens allemaal fake, want misschien had hij er beter 2 keer over nagedacht voor hij die actie had ondernomen. Maar wat kon hij er nu aan doen.. Hij was jong, met zijn mutatie was het zo makkelijk en zijn ex was gewoon opgedoken op de verkeerde plek op het verkeerde moment.

Terug naar boven Ga naar beneden
Azura Bahari
avatar
Class 2
Aantal berichten : 18
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 11:19 pm

I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgi0bRmm1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nhmgh3jfZj1rfflz5I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Tumblr_inline_nis2s3A2Bb1ru82m1


Uitleg? Wat was er dan in vredesnaam voor uitleg? “Hey babe, I’m sorry, I fell down and my dick slid inside my ex?” Azura voelde zich gekwetst, vooral omdat ze het hem heus wel had gegeven, als ze iets langer hadden gewacht. De liefde die ze voor hem voelde, werd gewoon overspoeld door zoveel woede, verdriet en haat. Een normaal meisje had misschien in tranen uitgebarsten, maar Azura huilde niet. Het was vreemd, maar ze had nog nooit gehuild. Ja, als kind, als ze geen snoepje kreeg. Maar als tiener had Azura gewoon nog nooit gehuild. Dat betekende niet dat haar verdriet niet minder was. Het liefste had ze zich in Jaysons armen gestort, zijn sterke armen om haar heen gevoeld en zichzelf laten meevoeren naar zijn huis. Dat was nog steeds haar droom, maar ze kon het niet. Het mocht niet.

Azura keek hoe Jayson haar blik naar de auto volgde. “Daar heb ik geen orders voor gegeven…” fluisterde Azura zacht, maar het maakte niet uit. Annabel had zich ook bij hen gevoegd. Ergens was ze heel blij met de steun die haar vriendin gaf, maar het irriteerde haar ook. Vertrouwde Annabel haar niet? Op het moment dat ze om hem heen wilde stappen, stapte Jayson naar voren en pakte haar hand vast. “Azu…” Haar hartje stopte eventjes en keek in zijn lieve ogen “Please…don’t do this to me. Ik respecteer je wel, dat weet je toch? But a nigga like me makes a lot of mistakes.” Azura slikte, voelde hoe hij haar meesleurde in zijn ogen. Ze deed een stapje dichter naar hem toe, voelde zich betoverd. Ja…ja, ze zou hem gewoon kunnen vergeven. Dan zou het allemaal goed komen. “Wil je me geen tweede kans geven? Voor mij? Voor je Jayjay?” Azura pakte zijn hand stevig beet en deed haar mond open. “Ik…”

Maar toen schrok ze wakker uit de trance waarin ze zich bevond. “AZURA!” blafte Annabel hard. Azura keek naar haar en schudde haar hoofd. What the hell was ze aan het doen? Haar blik verharde zich, ze trok haar hand los en duwde hem zachtjes wat achteruit. “Dat je me dit vraagt, betekent niet dat je me toch niet zo goed kent. Ik geef mensen geen tweede kansen. Je hebt één kans en dan is het op. Jij hebt de jouwe verpest. En het is jammer, want als je had gewacht, had ik je heus wel gegeven wat je wilde...” Azura liep met een boogje om hem heen en liep langs Annabel, die meteen achter haar aan kwam. Annabel sloeg haar arm om Azura heen, maar Azura schudde de arm van zich af. “Gaat het, Zuzu? Voor mij hoef je jezelf niet groot te houden, dat weet je toch?” fluisterde Annabel, maar Azura glimlachte. “Het gaat prima, echt waar.”

Haar ogen gleden over de meiden die tegen de auto stonden. “Dus, kunnen we beginnen?” vroeg het enige blanke meisje van de groep. Azura sloeg haar armen over elkaar heen. “Jullie hebben me fucking voor schut gezet! Ik had gezegd: WE. GAAN. NIET. VECHTEN. Denk je dat ik me ga verlagen tot dat niveau? Ik had gedacht dat mijn eigen meiden me wel zouden kennen, maar duidelijk niet” blafte ze razend tegen de meiden. “Ik zei het toch..?” zei Annabel bijdehand en schudde afkeurend haar hoofd “Deze bitches…” Azura draaide zich om en glimlachte naar haar vriendin. “Snap je..” Ze liep om de auto heen en trok het portier open. Ze zette een been in de auto en keek nog naar Jayson. En op dat moment trok ze een streep eronder. Azura zou het van zich afzetten, ze had een fout gemaakt om iemand toe te laten op die manier. Die fout zou ze niet meer maken, nooit meer.

Azura ging in de auto zitten en keek Annabel aan. “Rijden maar” zei ze met een glimlachje. Annabel keek haar met een rare blik aan. “Maar…?” “Die meiden gaan maar lopen” zei Azura en Annabel lachte hardop. Ze trok op met de auto en lachend keken de twee meisjes door de achteruitkijkspiegel naar de meiden die achter de auto aanrenden, schreeuwend, hun spullen op de grond gooiend. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayson Mayers
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Emptydi feb 10, 2015 11:49 pm




“I love bad bitches, that's my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem”

Dwayne had fucking gelijk gekregen. Fucking basic bitches overal. Annabel had geklikt en dat had ze beter niet gedaan. En dan had ze nu nog het lef om hier te komen, alsof ze hem even wou inwrijven dat ze Azura van hem had afgepakt. Want dat was wat ze wou, right? Haar lieve vriendin beschermen en haar vooral met niemand delen. Dat was hoe de dingen liepen hier. En door zijn stomme fout en het bemoeizieke gedrag van die bitch raakte hij zijn meisje kwijt. En ja, zelfs hij moest toegeven dat het pijn deed. Dwayne zou hem er vast wel om uitlachen, maar fuck alles, hoe langer hij hier stond hoe meer spijt hij er van kreeg..

Dat ze echter haar hele gevolg zou meebrengen, had hij niet verwacht. “Daar heb ik geen orders voor gegeven…” Zei ze zachtjes, en hij knikte kort en haalde zijn schouders op. Op het moment dat ze weg wilde stappen, hield hij haar tegen. Hij liet de volle kracht van zijn mutatie op haar los, focuste ook alleen maar op haar nu en smeekte haar om een tweede kans. Haar ogen kregen die bekende, dromerige blik. Ze stapte op hem af, en even leek het alsof hij er in geslaagd was. Haar grip verstrakte ook rond zijn hand, ze opende haar mond en sprak; “Ik…”

Maar op dat moment moest zij zich er weer mee lopen bemoeien. Met een luide stem bracht ze Azura terug in de realiteit. Haar blik werd harder en ze duwde hem zachtjes weg. Hij stapte maar verder achteruit, wilde niet langer in de buurt van die fucking bitch blijven. Die zou vast blij zijn met het kapot maken van hun relatie. “Dat je me dit vraagt, betekent niet dat je me toch niet zo goed kent. Ik geef mensen geen tweede kansen. Je hebt één kans en dan is het op. Jij hebt de jouwe verpest. En het is jammer, want als je had gewacht, had ik je heus wel gegeven wat je wilde...” Zei Azura nog, waarna ze langs hem heen liep. Annabel volgde. "Ik hoop dat je blij bent met wat je nu hebt, you fucking cunt", Zei hij, voor het eerst klonk de woede die hij naar het meisje voelde in zijn stem door. Een kant die Azura niet van hem kende, maar die toch wel aanwezig was.

Zonder nog te wachten draaide hij zich om, liep terug naar waar Dwayne op hem stond te wachten. "Bruh, my ass just got dumped..", Zei hij, terwijl hij zijn vriend met gemengde gevoelens aan keek. "Don't let it bother you too much dude. Kom op, denk aan alle mogelijkheden. The king is back, bruh", Zei Dwayne, terwijl hij hem een duwtje tegen zijn schouder gaf. Daar moest hij wel even om lachen. "True that. Hey, Imma need some weed to fix this", Zei hij toen, waarna zijn maat zijn arm om hem heen sloeg en hem richting het station trok. "Exactly. Some weed, some drinks and a rebound bitch", Grijnsde de jongen naast hem, en met dat vooruitzicht kon hij wel leven. Fuck relaties anyways.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)   I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I know you hate it when you see me shitting on that wannabe me (+Jayson)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Go get some [&Jayson]
» I don't know a title {Jayson}
» It's irresistible / &Jayson
» When you cannot breathe [&Jayson]
» Jayson Mayers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Time Travel :: In The Past-
Ga naar: