INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gym Lesson: Gather the troops!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptydo mei 14, 2015 8:08 pm

I know I got a problem, problem with misbehaving


Zo moeilijk was het niet voor haar geweest om de anderen die eerder dan haar gestart waren even snel in te halen, ze was tenslotte best snel en behendig, vooral wanneer ze haar best even doen. Ze viel niet zo snel, al had het niet veel gescheeld bij de eerste kast maar hea, dat was niet haar schuld. Haar skills met lopen op hoge hakken hadden er ook voor gezorgd dat haar balans wel goed zat. Adrian mocht haar klunzig noemen zo vaak hij wilde - of nee eigenlijk niet want dan kreeg hij uiteindelijk toch wel een tik van haar hoor, niet hard ofzo want dat kon ze gewoon niet bij hem - maar Aly was hier toch wel heel goed in, no matter wat hij ook zei over haar. Ze was zo Charlie voorbij gesprongen en niet veel later volgde James. Heel veel zin om met hem te praten had ze niet, net zoals ze eigenlijk liever gewoon niet de confrontatie met hem aanging, ze voelde zich alsnog behoorlijk schuldig namelijk. Toch moest ze wel langs hem om bij Clyde in de buurt te komen, dus ze legde eventjes haar hand op zijn schouder en keek hem niet echt aardig aan wanneer ze hem voorbij ging.

Met een grijns op haar gezicht was ze bij Clyde gaan staan en eventjes voelde zij ook een hand op haar schouder nu dus draaide ze zich even om met haar gezicht. ”Excuse me,” Hoorde ze Charlie op een zwoele toon tegen haar zeggen terwijl hij flirterig aankeek. Wow, wow, what the fuck dacht hij wel niet? Aly keek hem fronsend aan en aan haar blik was ook wel duidelijk te zien dat ze niet echt onder de indruk was. Nee echt even, dacht hij stoer te zijn of? Sowieso, never dat Aly hem zou verkiezen over Adrian, als hij dat mocht denken. Niemand van deze jongens eigenlijk, of nee eigenlijk gewoon helemaal niemand. Ze draaide daarom gewoon even met haar ogen en keek weer naar Clyde om hem te vertellen dat ze dit echt helemaal niet boeiend vond. Deze gymles was echt veel te saai, al was sowieso Aly niet snel tevreden met een gymles maar goed. Het ging veel te rommelig en iedereen leek eerder met iets anders bezig te zijn dan met wat ze moesten doen. James bijvoorbeeld, die echt wel heel expres op de grond was gestapt om maar bij Lorise in de buurt te komen. “Nee, tuurlijk hoef je niet te wachten, ik zeg alleen maar dat de opdracht pas geslaagd is als iedereen aan de overkant is geraakt. Elkaar helpen om niet te vallen, zoals Charlie en Kate daarzo aan het doen zijn, is de snelste manier” Legde Clyde uit en eventjes keek Aly weg naar Charlie en Kate die bij de touwen elkaar hielpen. Ze zuchtte diep en keek Clyde een beetje ongeloofwaardig aan. “Maar dat is blijkbaar moeilijker dan ik dacht” Vervolgde hij, al leek hij het meer tegen zichzelf te hebben, dus reageerde Aly er ook niet op. ”Charlie is gewoon een opschepper,” Zei ze eventjes zachtjes waarbij ze nog een keer met haar ogen rolde.

“Dat kan ik zeker, maar ik ben nog altijd degene die beslist welke les ik wanneer geef, in overleg met Damian natuurlijk. En hij gaf hier groen licht voor, dus ik ging door met de uitwerking er van” Antwoordde hij op haar vraag of hij niet iets beters kon bedenken. Ze begon zachtjes te lachen en keek eventjes om haar heen naar alle andere leerlingen. ”Kom dan ook eens met iets leukers aan, met alleen saaie lessen kom je er niet.” Zei ze brutaal terug, nog niet van plan zo snel op te geven. ”Bovendien, we moeten toch in een team werken? Dat is toch wat je wilt? Waar is die teamspirit dan? Het is voor het grootste gedeelte gewoon ieder voor zich, so.” Zei ze vervolgens waarbij ze haar schouders optrok en hem eventjes slim aankeek. ”Dat doe je goed dan.” Zei ze nog wat sarcastisch erachter aan. Ze hoorde wel iemand van achteren aankomen doordat ze nu eenmaal makkelijk voetstappen op een matje kon horen maar gaf hier geen aandacht aan. “Waarom was je weggerend uit het zwembad?” Hoorde ze een jongensstem in haar oor fluisteren waarbij ze ook voelde hoe haar heupen vast gepakt werden. Snel realiseerde ze zich dat het James was waardoor ze nogal agressief zijn handen van haar heupen afsloeg en zich omdraaide naar de jongen. Giftig keek ze hem aan, echt hoor hij ging veel te ver nu. ”What the fuck, wat moet je?” Zei ze snel waarna ze gaf hem een flinke duw tegen zijn borst aan waarbij haar mutatie ook per ongeluk zijn lichaam binnen gleed, niet de mutatie waarvan hij lust kreeg maar een hele erge pijn in zijn borst. Iets wat hem zeker zeer zou moeten doen, al was het ook al snel weer weg doordat het enkel een duw was die ze hem gaf. ”Vind jij het niet ook een beetje heel ongepast om zo een meisje te benaderen?” Vroeg ze hem nu terwijl ze probeerde niet al te boos te klinken, al slaagde ze hier niet al te goed in. Echt hoor, James was nu echt wel even een grote klootzak zeg, hoe hij haar gewoon bij haar heupen pakte. Hij wist ook wel dat ze dat niet wilde. Maar al snel ging hij er ook weer vandoor en draaide ze zich terug om naar Clyde. Ze keek hem eventjes afwachtend aan, ging hij dat zomaar laten gebeuren? Dat James haar gewoon even heel onbeleefd vast pakte bij haar heupen, want als zij een leraar was geweest zou ze er toch zeker iets van zeggen. Dat kon gewoon niet. Ze keek ook nog even boos over haar schouder naar James die al snel weer naar Lorise was gegaan, beter voor hem anders had hij ook nog een vuist erachter aan gekregen, that’s for sure..

THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty Wilde
Kitty Wilde
Class 2
Aantal berichten : 61

Character Profile
Alias: Cheshire
Age: 17
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptyza mei 16, 2015 11:31 pm

Natuurlijk wist ze dat ze zodra ze op de laatste muur verscheen de leraar haar op een gegeven moment door zou hebben. Maar nu genoot ze nog even van het moment dat ze neer kon kijken op iedereen en ze niks hoefde te doen. Ze zag hoe twee uitslovers al snel bezig waren. De jongen en het meisje waren bezig met het parcours maar dat was niet echt interessant. Uiteindelijk stapte er toch een meisje op de grond dus dat werd push ups voor haar. Nu de leraar zich omdraaide wist ze dat ze terug werd gestuurd naar het begin. "Hee, no way dat je daar zonder je mutatie bent geraakt, dus je hebt mijn derde regel overtreden", Riep hij luid naar Kitty. "Dus hop, terug naar het begin en ook 5 push ups voor jou", Even zuchtte ze, het was ook te mooi om waard te zijn. Behendig sprong ze van de muur af en landde keurig op haar voeten, zonder haar evenwicht te verliezen. Ze was praktisch een kat dus dit was niet moeilijk voor haar. Al had ze geen staart, en ook niet zoveel haar overal. Behalve als ze naar een kat zou shiften, maar dat was een ander verhaal. Ze teleporteerde zichzelf terug naar het begin waar nu iets anders aan de gang was. Het andere meisje, wat Lorise heette, was klaar met haar push ups toen Kitty eraan begon. Snel deed het meisje de vijf push ups, zonder veel moeite. Ze had wel armspieren, dus dit was niet echt moeilijk voor haar. Daarna begon ze aan het eerste deel van het parcours.

Moeiteloos sprong ze over de eerste kast heen naar de volgende mat, en zo verder. Tot haar aandacht werd getrokken door een meisje die -als ze het goed had- Aly heette. ”Wat is dit? Moeten we nu serieus op iedereen wachten die iets fout doet?” Vroeg ze fronsend aan hem. ”Dit is echt saai en er zit totaal geen uitdaging in, we moeten alleen maar wachten als het zo gaat en daar heb ik geen zin in.” Er verscheen een glimlach op Kitty's gezicht. Eindelijk iemand die het met haar eens was. “Nee, tuurlijk hoef je niet te wachten, ik zeg alleen maar dat de opdracht pas geslaagd is als iedereen aan de overkant is geraakt. Elkaar helpen om niet te vallen, zoals Charlie en Kate daarzo aan het doen zijn, is de snelste manier”, Legde hij geduldig uit. “Maar dat is blijkbaar moeilijker dan ik dacht”, Oh kom op, hoe zoetsappig kon hij iets uitleggen. En bovendien, die Charlie en Kate waren uitslovers. Niet dat Kitty dat niet was, maar dat maakte niet uit. ”Kon je niet iets beters bedenken?” Vroeg ze aan hem, shot fired.  “Dat kan ik zeker, maar ik ben nog altijd degene die beslist welke les ik wanneer geef, in overleg met Damian natuurlijk. En hij gaf hier groen licht voor, dus ik ging door met de uitwerking er van,” Antwoordde hij. Kitty had een jongen op de grond zien stappen van wie ze dag dat hij James heette. Maar die liep al uit zichzelf terug. Oke? Een beetje raar, maar toen ze zag dat hij weer terug ging naar het meisje dat Lorise heette trok ze alleen maar even haar wenkbrauw op. "Kom dan ook eens met iets leukers aan, met alleen saaie lessen kom je er niet.” Zei het meisje brutaal terug, duidelijk nog niet van plan zo snel op te geven. ”Bovendien, we moeten toch in een team werken? Dat is toch wat je wilt? Waar is die teamspirit dan? Het is voor het grootste gedeelte gewoon ieder voor zich, so.” Zei ze vervolgens waarbij ze haar schouders optrok. ”Dat doe je goed dan.” Kitty's glimlach werd met de minuut groter, en nu besloot ze zelf iets te doen.

Soepel en snel bewoog ze zich naar Clyde en Aly toe. Als ze nu zou cheaten zou ze nooit Aly kunnen ondersteunen. Eigenlijk wou ze gewoon Clyde wat treiteren, maar dat was ongeveer hetzelfde. Terwijl ze naast Aly kwam staan zei ze: "Ja meneer Meadow, ik denk toch echt dat u maar eens de definitie van teamspirit moet opzoeken, want deze les heeft er duidelijk niet genoeg van." Begon ze. Meadow had ze expres verkeerd uitgesproken, en dat kon je horen. Er lag een wat geniepig grijnsje op haar gezicht terwijl ze het zei. "En ik kan het weten, ik heb jarenlang bij de cheerleaders gezeten. En dit lijkt echt niet op teamspirit. Dus misschien moet u eerst wat algemene kennis verkrijgen, voordat u ons allemaal een verkeerd beeld hiervan geeft?" Zei ze met een vragende, zoete stem.

De jongen die net terug gelopen was naar Lorise stond nu achter Aly. “Waarom was je weggerend uit het zwembad?” Fluisterde hij in haar oor. Kitty had hele goede oren, vooral door haar mutatie, dus kon ze het horen. Hij had zijn handen op haar heupen gelegd, wat ze duidelijk niet leuk vond. Agressief sloeg ze zijn handen van haar heupen en draaide ze zich om. ”What the fuck, wat moet je?” Zei ze waarna ze hem een flinke duw gaf. ”Vind jij het niet ook een beetje heel ongepast om zo een meisje te benaderen?” Vroeg ze aan hem. Kitty stond met opgetrokken wenkbrauwen te kijken, en had even geen aandacht meer voor mr. Meadow. James was al weer terug bij Lorise.  “Sorry dat ik zo snel was, ik moest even wat fixen.” Zei hij. “Ze heeft een vriendje.” Zei het meisje wat waarschuwend. Kitty sloeg haar armen over elkaar, duidelijk geïrriteerd. Wat een creep was die James, en daar kon Kitty niet goed tegen.

"Blijf even hier in de buurt tot ze hier zijn, wil je?" Vroeg ze aan Aly terwijl ze haar aankeek. "Ik ben Kitty by the way," zei ze rustig. Toen James en Lorise gearriveerd waren keek ze James net zo lang aan tot hij haar door had. Er lag een glimlachje op haar gezicht, en ze liep naar het volgende onderdeel, hopend dat die James haar zou volgen. Daar deed ze alsof ze haar evenwicht verloor, en viel ze heel 'per ongeluk' in zijn armen. "Sorry, zelfs een Kitty als ik verliest af en toe haar evenwicht." zei ze glimlachend. Ze ging weer recht op staan, maar hield hem nog steeds vast als 'ondersteuning'. Plots dook ze naar beneden en haalde hem met een zwaai van haar been onderuit. Hij viel op de mat, dus dat zou niet veel pijn doen. Terwijl ze soepel overeind ging staan zei ze tegen hem met een knipoog: "Sorry, maar dat was even payback voor Aly." Even keek ze Aly met een glimlachje aan, en sprong daarna soepel over de volgende kast heen. Terwijl ze weer keurig op haar benen landde, keek ze om zich heen, misschien kon ze ergens nog wat chaos veroorzaken?

Top (de grijze) X Clothes

Words: A Bunch | Tags: All these people | Notes: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptydo mei 21, 2015 11:33 pm



Met alle geduld van de wereld probeerde hij Aly uit te leggen wat de bedoeling van deze les eigenlijk was. Het was ook een doelstelling van miss Grey en de school op zich. Damian had het alleszins een goed idee gevonden, en eerlijk, hij zou zich hier ook wel prima op kunnen amuseren. Blijkbaar gold dat echter niet voor iedereen. Charlie en Kate leken het wel te pakken te hebben, maar de rest maakte er eigenlijk meer een grote grap van. Hij wees Aly ook even op het duo in de touwen, maar ook dat leek niet echt te helpen. ”Charlie is gewoon een opschepper,” Protesteerde Aly, waarna ze nog even met haar ogen rolde. Clyde zweeg maar gewoon, hij wist niet meteen wat hij daar op moest zeggen. Het was haar mening, en daar had ze recht op.

Opnieuw gooide Aly een reeks beledigingen naar zijn hoofd, maar voor hij zijn mond ook maar had kunnen open trekken, was het meisje dat hij eerder nog had teruggestuurd voor valsspelen bij hen komen staan. "Ja meneer Meadow, ik denk toch echt dat u maar eens de definitie van teamspirit moet opzoeken, want deze les heeft er duidelijk niet genoeg van." Merkte ze op. Een kleine seconde lang wou hij haar corrigeren op zijn naam, tot hij door kreeg dat ze het gewoon expres deed. "En ik kan het weten, ik heb jarenlang bij de cheerleaders gezeten. En dit lijkt echt niet op teamspirit. Dus misschien moet u eerst wat algemene kennis verkrijgen, voordat u ons allemaal een verkeerd beeld hiervan geeft?" Vervolgde ze met een zoete stem. Clyde voelde een rilling langs zijn rug lopen, en hij kon nog net tegenhouden dat hij er uit zag alsof hij net geslagen was.

Een kleine zucht schoof over zijn lippen. Hij was hier echt helemaal klaar mee. De volgende les zouden ze lekker twee uur lang mogen lopen, veel kon het hem niet meer schelen. Hij rechtte zijn rug en keek de twee meisjes nogal koel aan. "Oké dan, Katy, als jij toch zoveel over teamspirit weet, dan mag je het van me over nemen", Zei hij, ook expres haar naam verkeerd zeggend. Het was misschien kinderachtig, maar dat was hij blijkbaar toch al. "Dan hoop ik dat Aly wel naar jou luistert", Merkte hij nog op, waarna hij zich simpelweg omdraaide en de gymzaal verliet. Hij verwachte natuurlijk ook niet dat er ook maar iemand alles zou opruimen, maar dat zou hij die avond wel doen, als iedereen weg was en hij tenminste niet met een schaamtegevoel moest rondlopen omdat iedereen hem toch maar liep te judgen.



Laatst aangepast door Clyde Maddox op za dec 19, 2015 6:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptydo mei 21, 2015 11:58 pm



They call it lipstick for a reason, so stfu



Het zag er even naar uit dat zijn reddingsactie niet echt gewaardeerd werd. Kate vertrok haar gezicht toen ze zag dat hij haar uit de lucht had geplukt. Moest zij maar niet vallen tbh, dan had hij dat niet moeten doen. Dus ja, ze moest hem niet blamen hoor. Charlie trok zich er maar niks van aan, aangezien dat wel was wat een Charlie deed. Standaard dus, moest zij ook maar even mee leren leven. Gelukkig voor haar was hij nog een beetje vriendelijk, en probeerde hij zijn commando niet te dwingend te laten klinken. Ze gaf dan ook snel toe en volgde ze zijn raad op om op zijn rug te klimmen. Dan had hij zijn handen tenminste vrij om de rest van de touwen te overbruggen.

‘Wel, laat je aapskills dan maar eens zien.’ Zei ze droogjes, en een klein grijnsje kwam om zijn lippen. Niet dat ze dat zou zien, aangezien ze nu op zijn rug zat. "I'm just getting started", Merkte hij lichtjes geamuseerd op. Met een inspanning van zijn armspieren liet hij het touw met zijn ene hand los en nam het volgende vast, waarna hij het touw tussen zijn voeten nam en het vastklemde. Zo overbrugde hij de laatste twee touwen naar de veilige overkant. Hij liet zich zakken en landde toen soepel en een beetje terugverend op zijn voeten.

Geduldig wachtte hij tot Kate op de grond stond, waarna hij zich omdraaide en haar weer aan keek. ‘Hoelang mag ik dit trouwens gaan aanhoren?’ Vroeg ze, en hij trok even zijn ene wenkbrauw op. "Oh please, alsof jij het me niet in zou wrijven", Zei hij op zijn gebruikelijke koele manier, al wist hij maar al te goed dat ze die gewoon zou negeren. "Maar als je aardig voor me bent, misschien hooguit een weekje", Zei hij toen plagend. Ineens hoorde hij zijn naam vallen, en toen hij op keek zag hij Clyde praten tegen Aly en een redelijk nieuwe chick van wie de naam zich nu even ontglipte.

En toen.. Ging Clyde weg. Wauw, dat hadden ze goed geflikt. Charlie zuchtte even. Hij vond het best zwak van de trainee, maar langs de andere kant snapte hij het ook wel. Hij zou hen al lang het zwijgen op gelegd hebben tbh, maar dat was hij dan weer, geen geduld hebben enzo. Even keek hij Kate aan en zag eenzelfde soort blik in haar ogen. Hij wenkte haar met een knikje mee, en stapte nu zonder de hindernissen te nemen op de anderen af. Die waren blijkbaar bezig met rondstoeien, rond die ene andere jongen hangen, al leek dat niet gemeend. Het kon hen niet eens wat schelen ofzo.

"Well, bedankt voor het eindigen van de les", Zei hij, zijn stem over lopend van het sarcasme. "I see you like to wear lipstick.. Ever thought of the meaning behind that name? Let me make it more obvious. Maybe you should use some glue next time", Zei hij, zijn stem nog steeds vol sarcasme en kilheid. Yeah, met deze basics had hij geen geduld meer. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek het trio even aan. "Oh en voor jullie belachelijke spelletjes kunnen jullie ook naar de speeltuin gaan buiten, tussen mensen van jullie niveau", Merkte hij nogal bot op. Dat hij er ook meer dan klaar mee was, was een feit, al ging hij niet weglopen maar was hij niet bang om zijn mond open te trekken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptyvr mei 29, 2015 8:31 pm

If you obey all the rules, you miss all the fun.


Oké, op het eerste moment stelde ze het serieus niet op prijs dat Charlie haar zo maar uit de lucht plukte. Maar naja uiteindelijk als je het bekeek was het wel beter. Niet dat ze enige schade zou zijn opgelopen als ze werkelijk was gevallen, maar even goed haar ego zou gekrenkt zijn. Zeker al omdat hij hier ook was en dan zou ze het voor eeuwig mogen horen. Al zou dat nu ook wel het geval zijn maar daar had ze zich met enige moeite al snel over gezet. Want tja, zeg nu zelf. Charlie ging niet zo maar iedereen redden dus voelde ze zich best wel een beetje bevoordeeld door hem hoor. Dat zou ze toch niet zeggen hoor, want dan kreeg zij weer een of andere opmerking naar haar hoofd en daar zat ze helemaal niet op te wachten.

Al heel snel vlogen de twee van het ene touw naar het andere. Stiekem vond ze het wel cool hoor. Even een lift krijgen van Charlie, wat was daar nu niet leuk aan. Buiten misschien de constante schokken maar dat boeide niet heel veel. Zolang ze maar mooi aan de andere kant raakte. Plus, ze werkte samen dus hallo pluspunten. Heel belangrijk hoor. Niet dat ze geen goede punten had voor dit hele gedoe, want tja zeg nu zelf. Ze deed vaak genoeg aan sport en werkte meestal wel mee. Dus dat was alleen maar goed. Met een klein plofje kwam het tweetal uiteindelijk neer aan de andere kant en trok ze haar mondhoeken even om. ‘Misschien heb jij je roeping gemist hoor. Ze zouden je zo aan nemen in het circus.’ Een cool circus dan zoals Cirque du Soleil of zo. Ja, daar zou hij wel tussen passen.

Ergens had ze niet eens de drang om van zijn rug af te springen. Al deed ze het toch maar. Dan kon ze snel genoeg dit hele parcour afmaken. Al dacht Charles daar eventjes anders over. Die draaide zich plots om naar haar en behandelde haar op zijn normale manier. ‘Ik? Ik doe zo’n dingen niet hoor. Ik ben de goedheid zelve!’ Sprak ze met een grijnsje. Yeah right, als het op hem aan kwam zou ze hem er inderdaad constant aan herinneren. Puur om toch maar iets van reactie uit hem te krijgen. Yeah, dat was nog steeds haar missie hoor al had ze die voor nu heel eventjes gestaakt. Misschien uit dankbaarheid of wat dan ook. ‘Ik ben toch altijd aardig Charles.’ Dat kon ze toch echt niet laten hoor. Ghehe, arme knul dat het was.

Veel tijd om in te pikken op de reactie van de knul had ze niet want voor ze het goed doorhad was Clyde plots verdwenen uit de zaal. Huh? Dat was niet een van de dude zijn gewoonten. Ja, ze had wel eens wat tijd gespendeerd met de trainee, puur omdat ze vaak genoeg tot ’s avonds bezig was met sporten of zo en hij moest altijd de boel afsluiten en dus ook de moeite doen om Kate weg te sleuren van daar. Sorry not sorry. Voor even richtte ze haar blik terug op Charlie. Die leek dit alles ook niet bepaald te verwachten. Eigenlijk vond ze het best wel erg voor Clyde. Dit was serieus wel een van de lessen waar ze zich letterlijk mee amuseerde en dan werd al zijn harde werk gewoon de grond in geboord? Respect was hier ook ver te zoeken hoor.

In een stilzwijgen was ze hem gevolgd tot ze bij het groepje dat heel volwassen bezig was. Yeah right, rond stoeien om de aandacht te trekken van een of andere dude die nog niet eens heel knap was. Sigh. Deze mensen. De opmerkingen van Charlie waren er bonk op. Beter kon ze het zelf niet zeggen hoor! Props to him tbh. ‘Het word eens tijd dat ze hier een kleuterleider gaan aanstellen voor jullie soort. Misschien leren jullie dan werkelijk nog iets bij in plaats van je te gedragen als kleine kinderen.’ Meer woorden ging ze niet vuil maken aan dit gespuis hoor. Hun opvoeding was blijkbaar niet alles geweest als ze nog niet gehoord hadden van respect voor oudere tonen of wat dan ook. Maar aye, daar kreeg je al antwoord op als je enkel en alleen naar hun keek tbh.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2015 6:56 pm

I know I got a problem, problem with misbehaving


Zoals gewoonlijk was in sommige lessen was ze weer confrontatie op gaan zoeken, het leek bijna automatisch te gaan hoe ze zich soms in de strijd gooide met iemand of de leraar, het maakte niet uit wie het was eigenlijk. Niet helemaal haar bedoeling, maar soms moest ze wat stoom afblazen en deze laatste dagen waren niet de gemakkelijkste geweest, daar hadden Aurélia en James wel voor gezorgd. Deze keer was Clyde een beetje haar slachtoffer geworden en liet ze nu tegen hem aan te zeuren over de les die hij voor de dag had uitgekozen. Zo heel goed ging het ook niet, dat moest hij haar wel nageven. Op twee mensen na was niemand echt serieus met de baan bezig, ze waren allemaal te druk met elkaar bezig. Zelfs Charlie en Kate waren eigenlijk niet perfect bezig met wat de opdracht waren, ze gokte dat dat ook allemaal maar een spel was dat me z’n tweeën aan het spelen waren. Het was bovendien de bedoeling dat iedereen als een team werkte, maar ze leken geen belangstelling te tonen in degenen achter hun. James en Lorise waren ook gezellig aan het doen. Ja dat teamgebeuren gebeurde dus niet, beetje jammer. Het idee was op zich niet zo slecht, ze had daar niets op tegen maar misschien konden de regels wel iets interessanter gemaakt worden? Clyde moest ook eigenlijk wel iets strenger zijn hoor, want hij was nu ook nog veel te aardig. Niet dat ze het hem kwalijk nam, er was tenslotte ook niets mis met aardig zijn maar hij liet teveel toe.

Ze wachtte op zijn reactie op haar volgende reeks met brutale opmerkingen maar voordat hij iets kon zeggen was het meisje naast haar komen staan die eerst vals had gespeeld met haar mutatie. Aly draaide zich naar het meisje toe en keek haar fronsend aan tot ze door had dat het meisje haar kwam ondersteunen. Niet dat ze het nodig had, ze had de situatie prima onder controle, echt hoor. "Ja meneer Meadow, ik denk toch echt dat u maar eens de definitie van teamspirit moet opzoeken, want deze les heeft er duidelijk niet genoeg van." Begon ze tegen de leraar te vertellen en eventjes keek Aly het meisje met grote ogen aan. Wow, dat had ze eerlijk gezegd niet helemaal van het meisje verwacht en zeker niet dat het slecht was ofzo. "En ik kan het weten, ik heb jarenlang bij de cheerleaders gezeten. En dit lijkt echt niet op teamspirit. Dus misschien moet u eerst wat algemene kennis verkrijgen, voordat u ons allemaal een verkeerd beeld hiervan geeft?" Vervolgde ze en Aly knikte instemmend op haar woorden, al waren ze eigenlijk best wel heel erg hard, ze bleef in haar rol zitten. Clyde zag er echt uit alsof hij net een harde klap had gehad en ergens voelde ze zich daar best vervelend door maar dat liet ze niet merken. Hij zuchtte en rechtte uiteindelijk wel weer zijn rug en afwachten keek Aly de jonge man aan. "Oké dan, Katy, als jij toch zoveel over teamspirit weet, dan mag je het van me over nemen" Zei hij uiteindelijk. "Dan hoop ik dat Aly wel naarjou luistert" Vervolgde hij waarna hij zich omdraaide en weg liep. Heel even wilde ze haar mond opentrekken om wat te zeggen maar in plaats daarvan hield ze haar mond even open van verbazing. Wow echt hoor, hij mocht wel eens een keer voor zichzelf opkomen, dit was best wel zwak. Ze vond het ergens vervelend om hem zo weg te zien lopen, puur omdat nu de realisatie kwam dat ze misschien te ver was gegaan. Maar al snel werd haar aandacht afgeleid door James die plotseling haar heupen had vastgepakt.

Hij was gelukkig ook even snel weg als hij was gekomen, nadat ze hem nog wel even had laten weten dat ze het niet heel erg leuk vond dat hij dat gewoon zomaar even deed. Serieus, wat dacht die jongen wel niet? Wat wilde hij hiermee bereiken? Hij wist zelf goed genoeg dat ze niet geïnteresseerd was, ze ging hem in geen honderd jaar omruilen voor Adrian, ging niet gebeuren. Het meisje lette blijkbaar ook nog even op James die er snel weer vandoor was gegaan richting Lorise. "Blijf even hier in de buurt tot ze hier zijn, wil je?" Zei ze nu terwijl ze haar aankeek. Ze knikte even en draaide zich richting de twee die hun richting op kwamen met een mompelende ‘okey’. "Ik ben Kitty by the way," Zei ze vervolgens en met een glimlach keek ze het meisje aan. ”Ahh jij bent dus Kitty,” Zei ze even met een grijnsje, ja ze had al wel eens wat over haar gehoord. ”Aly,” Vervolgde ze om haar eigen naam ook te geven, al wist ze die misschien ook al wel. Zodra de andere bij waren gekomen schonk ze Lorise even een glimlach maar keek ze James niet aan, had geen zin om met hem nog iets van conflict te zoeken, simpelweg omdat het onnodig was. Kitty aan de andere kant zocht juist de aandacht van James en even bleef Aly fronsend toekijken naar wat ze deed, bleef gewoon bij Lorise staan. Tja, de les was toch soort van over dus veel maakte het niet meer uit eigenlijk. ”Nice sweather,” Zei ze even tegen het meisje naast haar met een glimlach. Ze moest toegeven, ze had een goede smaak, PINK was wel echt goed, vooral omdat het van Victoria’s Secret was. In het begin snapte ze niet wat Kitty hiermee wilde bereiken maar al snel lag James op de mat en keek Aly met grote ogen naar de jongen. Keek even met opgetrokken wenkbrauw maar wel onder de indruk naar Kitty. "Sorry, maar dat was even payback voor Aly." Zei ze en nog steeds verbaast bleef ze naar de twee kijken. Oké dan, wow nice. Het had totaal niet gehoeven maar stiekem vond ze het wel leuk om te zien, vond ze het wel stoer van het meisje, ondanks dat ze zelf ook wel kon dealen met James.

Maar goed, ze waren niet de enige in de gymles en zo goed al wanneer de twee liefdesaapjes ook hadden gezien dat Clyde was vertrokken kwamen ze ook deze kant op. Ze zuchtte alleen maar, wilde eigenlijk dan maar gewoon weg gaan omdat hier toch niets te doen was. In het sportcentrum kon ze nog beter sporten dan hier, dus dan ging ze daar wel heen om aan haar lichaam te werken. Ze wilde net voorstellen om daar heen te gaan aan tot Charlie besloot ook nog iets van zichzelf te laten horen en hij nam Kate ook gezellig mee. "Well, bedankt voor het eindigen van de les" Zei hij sarcastisch en even sloeg ze haar armen brutaal over elkaar en keek ze hem kalm aan, alsof er niets aan de hand was. Ze ging zich toch zeker niet de les laten wijzen door hem, hij was en bleef een opschepper en neeh. ”Oh sorry, het was niet onze bedoeling jullie liefdesmomentje te verstoren daar, excuses.” Zei ze terug, tja hij vroeg er zelf ook wel een beetje om en Aly had nu geen zin om een stapje terug te doen. Hij mocht ook wel even anders tegen haar gaan praten tbh. ”Ik kan er ook niets aan doen dat Clyde nu eenmaal besloot weg te lopen.” Vervolgde ze schouderophalend. Ze voelde zich wellicht een beetje schuldig over Clyde maar voor Charlie zou ze niet wegduiken, aan zijn houding te zien kon hij het ook wel hebben. Niet dat ze echt heel erg uit was op een conflict ofzo, nee het liefst ging ze nu weg want ze ging hier niet haar tijd lopen verdoen aan deze mensen. "I see you like to wear lipstick.. Ever thought of the meaning behind that name? Let me make it more obvious. Maybe you should use some glue next time" Zei hij vervolgens vol sarcasme en kilheid waardoor ze nu even haar wenkbrauw optrok. Oké, doei hoor, dit ging ze niet zomaar voorbij laten vliegen. Ze wilde niet reageren - ze droeg tenslotte ook geen lippenstift, wel lipgloss but who cares - maar somehow zag ze het toch als een soort uitdaging. ”Hmm.. Misschien moet jij het dan ook maar een proberen? Zal je vast leuk staan.” Zei ze terug met een geacteerde glimlach terwijl ze even met haar gewicht op een been bleef leunen. "Oh en voor jullie belachelijke spelletjes kunnen jullie ook naar de speeltuin gaan buiten, tussen mensen van jullie niveau" Merkte hij vervolgens bot op waardoor ze hem even giftig aankeek. Wow oké, dat kon hij beter niet doen, echt niet. Daarbij gooide Kate er ook nog een schepje bovenop. ‘Het word eens tijd dat ze hier een kleuterleider gaan aanstellen voor jullie soort. Misschien leren jullie dan werkelijk nog iets bij in plaats van je te gedragen als kleine kinderen.’ Zei er nog bij en nu liet ze haar giftige blik ook even naar het meisje gaan, met deels ook wat arrogantie. ”Jullie weten niets.” Zei ze bot terug waarbij ze het meisje aankeek en vervolgens weer Charlie. ”Kijk eerst ook eens naar jezelf voordat je gaat oordelen over anderen, please.” Vervolgde ze. Great, waar had ze die beschuldigingen nu aan verdiend? Het ging ook even net een tikje te ver voor haar. Ze keek beide nog even doordringend en wat intimideren in de ogen aan waarna ze zichzelf omdraaide. ”Ik ga naar het sportcentrum, gaan jullie mee? Denk niet dat er nog veel meer van deze les gaat komen..” Vroeg ze terwijl ze Lorise en Kitty even aankeek, maar ze kon er niets aan doen dat haar stem nog een beetje boos klonk, het zat even een beetje hoog bij haar. Ze was klaar met die twee sukkels die dachten beter te zijn, terwijl ze zelf net zo erg waren..

THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2015 9:19 pm

She is love
robb stark

Het ene moment was James bij haar, het andere moment was hij weg. Terwijl ze hard bezig was met toestellen te beklimmen hoorde ze Aly krietiek hebben op Clyde. Wat ze eigenlijk heel stom vond van Aly, want dat was alles behalve aardig. Lorise voelde haar het meest op haar gemak als iedereen gewoon leuk en aardig met elkaar om ging en wat respect toonde voor elkaar. De gymles waar ze dus in zat was ver van lief en aardig met elkaar. De vrolijke en liefdevolle uitstraling die gewoonlijk als een onzichtbare wolk om haar heen ging was echt weg gegaan, vooral toen het meisje, met blijkbaar de naam Kitty ook nog tegen Clyde in ging. Lorise wist veel emotie te herkennen aan mensen en Clyde, de leraar die ze zelf wel aardig en cool vond, was gekwetst. Dat brak echt haar hart. Serieus, als ze nou gewoon boos kon doen en streng praten dan had ze dat al lang gedaan. Maar dat deed ze niet en dus werd ze gewoon overstuur in haar hoofd.

"Oké dan, Katy, als jij toch zoveel over teamspirit weet, dan mag je het van me over nemen" begon Clyde. "Dan hoop ik dat Aly wel naar jou luistert" zei hij nog en liep weg. Hij liep weg. Lorise kon wel janken hoor, dit was zo gemeen. Ze wou op één of andere manier heel graag achter Clyde aan en zeggen dat hij een topleraar was en dat ze zijn ideeën juist heel leuk vond. In plaats daar van bleef ze machteloos staan. Ze slikte even en bekeek wat de rest deed. Aan de ene kant kwamen Charlie en Kate hun kant op en.. Kitty gooide James even op de grond. Wat was dit? Meteen liep ze naar James toe en hielp hem overeind. Wat had hij fout gedaan? Hij had misschien een verkeerde indruk gemaakt bij Kitty en Aly maar tegen Lorise was hij een sweetheart geweest.

Daarna gebeurde er alleen nog maar ergere dingen. Iets over lipstick en en speeltuin van Charlie en kleuters van Kate. Waarop Aly sorry zei voor het storen van hun liefdesspel. Wat? Charlie en Kate.. had ze wat gemist? Naja, dat moest ze niet serieus nemen. Nou als ze ergens een hekel aan had dan waren het ruzies.Oh Aly zei wel dat ze een leuke sweater had. Lorise bedankte haar zachtjes. Maar het was tijd om te gaan voor haar. Ze zou kunnen dreigen ze laten te zoenen als ze niet ophielden, maar dat zou ze toch niet streng genoeg kunnen zeggen. ”Ik ga naar het sportcentrum, gaan jullie mee? Denk niet dat er nog veel meer van deze les gaat komen..” vroeg Aly. Lorise schudde haar hoofd. “Sorry Aly, ik heb geen zin meer om te sporten. Als Clyde geen les geeft dan doe ik liever niks” zei ze neutraal en liep richting de deur en verliet de gymzaal.

totaal plaatje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gym Lesson: Gather the troops!   Gym Lesson: Gather the troops! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gym Lesson: Gather the troops!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rally the troops
» Gym lesson: Tag, you're out!
» Lesson one: Genetics
» Newton's Law > Lesson 1
» Gym Lesson: Bubble up!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Physical Education Class-
Ga naar: