INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptyma apr 27, 2015 10:25 pm






“Je plekje is niet echt weg. Ik ben in staat illusies te creëren, ik kan je praktisch alles laten zien, horen en voelen wat ik maar weer. Zelf zie ik ook wat ik creëer, ik kan als het waren mijn eigen wereldje creëren en iedereen die er in staat ziet en hoort wat ik ziet en voelt wat ik wil dat ze voelen.” legde hij uit.
Jynn hield haar hoofd schuin terwijl ze de informatie verwerkte, niet realiserend dat haar mond was open gevallen. Ze leek Raven pas echt te geloven toen hij de illusie stop zette en de haar geliefde stijger weer verscheen, net zo oud en onstabiel als eerst. Jynn voelde hoe haar bloed begon te koken. Ze klapte haar kaken stevig op elkaar.
Ergens achterin haar hoofd waarschuwde een stemmetje haar dat ze zich niet zo moest aanstellen. Het was gewoon een stijger, en hij was dus niet kapot. Ze zou blij moeten zijn. Maar dat was het probleem niet. Het probleem was dat hij een golf op haar had laten afkomen. Expres. En toen had hij haar gewoon in de illusie gelaten dat het echt gebeurd was. Als ze niet naar zijn mutatie had gevraagd had hij het waarschijnlijk nooit verteld. De asshole.
Ondertussen legde Raven rustig verder uit. “En ik kan dromen manipuleren. Het klinkt vrij saai, maar dromen hebben een grotere impact op mensen dan je zou denken.”
Jynn schudde haar hoofd, de schim van een kwade grijns om haar lippen. “Grappig hè, mensen lekker pesten met je mutatie. Fucking jerk.” snauwde ze. Fel stapte ze naar voren tot ze vlak voor hem stond. Voor haar kleine postuur zag ze er nog best dreigend uit zo. “Ha ha, fucking grappig.” siste ze met ingehouden woede.
Ze kon dan misschien niet haar woede inhouden, maar ze kon zichzelf nog net tegen houden om hem fysiek aan te vallen. Al zat het er dicht tegenaan. Mooi is dat. Nog maar net terug op school en al weer een woedeaanval. Kwaad beet ze op haar lip, ze mocht dit niet in een gevecht laten uitlopen, dan kon ze het wel vergeten hier.
Raven leek te twijfelen over iets, alsof hij overweegde wat zijn volgende reactie zou zijn. Zou hij tegen haar in gaan? Ze hoopte voor zijn gezondheid dat hij dat niet deed. En hij bleek inderdaad de meer verstandige optie te kiezen.
“Sorry. Het was niet mijn bedoeling om je boos te maken, ik vind het soms gewoon leuk om mensen een beetje voor de gek te houden.” zei hij rustig. Jynn’s ogen boorden zich in de zijne om erachter te komen of hij het echt meende. Uiteindelijk besloot ze dat toch maar afstand te nemen. Of hij het meende of niet, een gevecht ging niet helpen. Bovendien, ninjaskills konden niet veel uithalen tegen illusies. Met een laatste woedende blik draaide ze zich om en stampte weg.”

Het was alweer een aantal maanden geleden sinds deze gebeurtenis. Jynn was het alweer half vergeten, of in ieder geval dacht ze er niet meer aan. Waarom zou ze, van het illusie gedeelte afgezien was dit geen unieke ervaring. Ze had wel belangrijkere dingen om zich mee bezig te houden. Zoals schoolwerk, trainen en… niet veel meer eigenlijk. Hoewel ze haar ouders had beloofd om vrienden te maken dit schooljaar was het haar tot nu toe nog niet gelukt. Maar misschien volgend schooljaar. En dit schooljaar was nog niet afgelopen.
Het was niet eens dat ze zich zoals normaal gesproken afsloot van de buitenwereld. Ze kwam veel meer buiten dan vroeger zelfs. Zoals nu. Ze zat op een schommel in de speeltuin. Hoe ze op deze plekken belandde… ze liep gewoon nergens heen en kwam dan zo wel ergens uit.
Ze schommelde niet eens, maar ze zat niet in de weg van spelende kinderen. Er waren maar een klein groepje jonge mutanten en zij speelden ergens anders. Het was een bewolkte dag vandaag, Jynn had zelfs een van haar geliefde leren jacks weer eens aangetrokken met een sjaal. Ze had het normaal niet snel koud maar nu was het echt fris. Het was dan ook pas lente.
Ze volgde de jonge muntanten terwijl ze een of ander spel speelden. Veel anders was er niet om naar te kijken. Probeer je sociaal te zijn, en dan zit je opgescheept met een stel 12 jarigen.
Vanuit haar ooghoek ziet ze iemand anders de speeltuin oplopen maar ze besteed er verder geen aandacht aan. Het zal wel.

NOTES:||MUSIC: Tilt You Back - Ashley Frangipane/Halsey||CLOTHES: //




Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptydo apr 30, 2015 4:49 pm

I'll worship like a dog at the shrine of your lies


I'll tell you my sins and you can sharpen your knife

Het muziek lokaal was bezet. Damian was bezig geweest met een piano les voor mensen van wie Raven twijfelde of ze überhaupt wisten wat een akkoord was. De leraar had hem gezegd dat hij wel binnen mocht komen, maar dit had hij beleefd af geslagen. Serieus, hij ging nog liever op een denkbeeldige piano spelen dan dat hij zou luisteren naar dat gepingel. Op zich was er ook weinig mis met een denkbeeldige piano, die werkte net zo goed als een echte maar het voelde toch anders. Erg lang was hij dan ook niet blijven spelen, het werkte toch niet. Zijn hoofd bleef vol zitten met beelden en voelde nog steeds alsof het ieder moment uit elkaar kon spatten. Slapen, had hij al een aantal dagen nauwelijks gedaan. Een kans om te herstellen had zijn lichaam dan ook niet echt gehad. De longontsteking die de artsen hadden voorspeld was gekomen en het feit dat hij nog steeds door rookte hielp ook niet echt bij de genezing, maar wat moest hij dan? Roken was op dit moment eigenlijk het enige wat zijn frustratie een beetje in toom hield. Roken en muziek maken, wat nu dus ook niet echt een optie was aangezien het muziek lokaal bezet werd door een stel talentloze mutanten en Damian. Eigenlijk, was het raar dat nu het eindelijk een goed leek te gaan tussen Avery en hem, hij zich zo slecht voelde. Oké, heel raar was het niet aangezien Avery vlak daarvoor zelfmoord had gepleegd. Als Eleanor er niet was geweest, dan was hij haar kwijt geweest. Net als hij Kate kwijt was. Verdomme. Raven, die over het strand had geslenterd verhoogde zijn tempo begon te rennen in de hoop dat het zijn woede weg zou doen laten zakken. Al snel kwam hij tot de conclusie dat het geen einde maakte aan zijn woede, maar wel aan zijn vermogen adem goed adem te halen. Hoestend bleef hij staan. Balden zijn handen tot vuist en boorden zijn nagels in zijn handpalm, in de hoopt dat het de steek die door zijn longen ging enigszins kon compenseren. Vermoeid ging hij in het mulle zand zitten terwijl hij piepend adem haalde. “You’re an idiot, you know that right?” Geweldig. Raven richtte zijn blauwe ogen op Kate, die in kleermakerszit naast hem was gaan zitten. De wind speelde met haar donkere haren en ze keek hem met een verwijtende blik aan. Ergens had hij gehoopt dat hij van haar af zou zijn, nu Avery en hij hun gevoelens voor elkaar hadden opgebiecht. “Yeah, I know.” bracht hij met enige moeite uit. Het was jammer dat je niet van een illusie weg kon lopen. “Do you even care about Aileen?” vroeg Kate, terwijl ze hem doordringend aan keek. “Of course I do!” Woede weerklonk in zijn stem. Hoe durfde ze te zeggen dat hij niet om zijn dochter gaf? Er was niemand om wie hij zo veel gaf als om haar. “Then why are you trying to get yourself killed.” Raven bromde iets onverstaanbaars en kwam overeind. Met zijn blik op de grond gericht begon hij te lopen, terwijl hij geen aandacht probeerde te besteden aan Kate die naast hem bleef lopen en verwijten naar zijn hoofd bleef slingeren. Waarom deed ze hem dit aan? Of beter gezegd waarom deed hij dit zichzelf aan? Was er een manier waarop hij haar het zwijgen op kon leggen? Een manier waarop hij een einde kon maken aan zijn terroristische onderbewuste? Het was niet zo dat hij Kate wou vergeten, nee daarvoor had ze veel te veel voor hem betekend maar kon ze hem niet gewoon met rust laten? Kon hij niet gewoon gelukkig zijn met Avery en Aileen? Even plots als Kate verschenen was verdween ze weer. Een opgeluchte zucht gleed over Raven’s lippen, iemand was zijn wereld binnen gekomen. Dat was niet altijd iets wat hij kon waarderen, maar nu was hij diegene toch wel enigszins dankbaar. Rustig bekeek hij de omgeving, hij was net zo druk bezig geweest met Kate negeren dat het volledig langs hem heen was gegaan waar hij heen was gelopen. Niet veel meer dan tien meter bij hem vandaan zag hij de speeltuin liggen. Een aantal jonge mutanten waren bezig met een spelletje, dat veel fantasie leek te vereisen en op de schommel zat een wat oudere leerling. Toen hij wat dichter bij kwam zag hij dat het Jynn was. Het meisje met wie hij op één van zijn eerste dagen op het eiland bijna ruzie had gehad. Hun gesprek was in eerste instantie best goed gegaan, tot ze erachter was gekomen dat hij met haar werkelijkheid had lopen kloten. Op zich had hij haar woede wel kunnen begrijpen en uiteindelijk was hij ook zo verstandig geweest om zijn excuses aan te bieden, in plaats van olie op het vuur te gooien. Iets wat hij bij zijn eerste ontmoeting met Avery wel had gedaan. Zou Jynn nog pissig op hem zijn? Destijds had ze zich woedend op gedraaid en was ze weg gestampt, hij had haar zonder iets te zeggen laten gaan. Had er sindsdien ook niet echt aan terug gedacht, het kwam wel vaker voor dat hij iemand irriteerde. Dat was nu eenmaal één van zijn talenten. Zonder er echt over na te denken liep hij naar haar toe en ging hij op de schommel naast de hare zitten. “Hey.” zei hij rustig, terwijl hij een pakje sigaretten en zijn aansteker uit zijn broekzak viste. “Hoe is het?” vroeg hij, terwijl hij haar voor een moment vragend aan keek. Om vervolgens een sigaret tussen zijn lippen te klemmen en deze aan te steken. Een pijnlijke steek ging door zijn longen toen hij de rook inhaleerde, toch maakte hij geen aanstalten de sigaret uit te maken.

thank u ezra koenig

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptyvr mei 08, 2015 8:33 pm





Yeah you’ve got it all // But you’ve got it all wrong

Jammer genoeg dacht die andere persoon blijkbaar dat het een goed idee was om haar niet te negeren. Helemaal jammer dat het Raven was. Ze keek op en volgde hem met haar ogen terwijl hij op haar af kwam en naast haar op de tweede schommel ging zitten. Ze keek hem niet bepaald vriendelijk aan en het werd niet veel beter toen hij haar begroette alsof er nooit iets was gebeurd. Om de situatie nog meer te verpestten haalde hij een pakje sigaretten uit z’n zak. Jynn kon zich niet herinneren of ze het de laatste keer duidelijk had gemaakt dat ze roken echt verschrikkelijk vond. In ieder geval moest ze hem er nu nog maar eens op wijzen. Ze antwoordde zijn “Hoe is het?” met “Steek dat maar niet aan.” Maar zoals ze eigenlijk al had verwacht stak hij alsnog zijn sigaret aan en Jynn zuchtte geërgerd. Eigenlijk had ze niet eens zin om hier nu te blijven. Wie weet wat meneertje hier en nu zat uit te spoken met zijn mutatie. Toch bleef ze zitten, eigenwijs als ze was.
“En hoe weet ik dat wat ik nu realiteit is? Al zou je denken dat mijn… laten we het een waarschuwing noemen, dat mijn waarschuwing de vorige keer duidelijk genoeg zou moeten zijn.” zei ze spottend. Niet dat ze hem nu vertrouwde. Ze vertrouwde mensen sowieso niet snel laat staan mensen zoals Raven.
“Niet dat jij er uit ziet als iemand die zich veel aantrekt van wat anderen zeggen, of denken, of whatever. Je maakt meer de indruk dat je in een ‘you-niverse’ leeft.” vervolgde ze langzaam. Er zat een irriterend ondertoontje in haar stem. Ze was eigenlijk best kalm van huis gegaan maar Raven’s entree had haar helemaal de kast opgejaagd en tegen beter weten in zat ze ‘m nu gewoon uit te dagen. Waarom ook niet, het was niet zo dat het zonder reden was. Jynn zou nooit zeggen dat haar realiteit ideaal was, maar ze zat liever in deze wereld die ze kon vertrouwen dan in een of andere illusie waar ze geen controle over had. En ze was niet bang om hem wat aan te doen als het bleek dat hij met een illusie aan het klooien was. Of als hij die sigaret niet snel uit deed, in die stank van de rook zitten was echt niet houdbaar.
“Echt, doof dat ding of ik doe het voor je.” snauwde ze. Onbewust had ze de ketting van de schommel vastgegrepen en ze kneep er nu zo hard in dat haar knokkels wit werden. Een automatisch tikje om haar woede in te houden. Of in ieder geval een poging om dat te doen. Want meestal lukte het toch niet. En er was ook maar een kleine kans dat haar controle over haar korte lontje ooit veel beter zou worden. Sure, ze had sinds ze hier naar school ging al veel beter met haar mutatie leren omgaan, maar het zou nooit weggaan. En eerlijk gezegd was het al veel te lang geleden geweest dat ze tegen een echt persoon had gevochten zonder zich te moeten inhouden.


NOTES: ||MUSIC:||CLOTHES:

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptywo jun 10, 2015 9:20 pm

I'll worship like a dog at the shrine of your lies


I'll tell you my sins and you can sharpen your knife

Met een niet al te vriendelijke blik keek Jynn hem aan. Het was hem direct duidelijk dat ze hem zijn spelletje niet vergeven had. Jammer. Hoewel het hem normaal nooit bijzonder veel kon boeien of mensen hem irritant vonden of niet, was hij nu liever iemand tegen gekomen die hem wel mocht. Niet dat die kans groot was geweest. Eigenlijk waren er op dit eiland maar twee mensen die hem wel aardig leken te vinden. Avery en Lorise. Al betwijfelde hij of die laatste nog steeds positief over hem zou denken wanneer ze erachter kwam dat hij haar had voorgelogen. Zijn ‘hoe is het?’ werd beantwoord met: “Steek dat maar niet aan.” Alsof ze echt verwachtte dat hij geen sigaret op zou steken omdat zij het vroeg. Hij mocht dan wel geen zin hebben in ruzie, andermans bevelen opvolgen was iets heel anders. Nog net wist hij de neiging te onderdrukken de rook expres in haar kant op te blazen. Dat was wel heel kinderachtig. In plaats daarvan draaide hij zijn hoofd wat van haar af zodat de rook niet haar gezicht terecht zou komen. “En hoe weet ik dat wat ik nu realiteit is? Al zou je denken dat mijn… laten we het een waarschuwing noemen, dat mijn waarschuwing de vorige keer duidelijk genoeg zou moeten zijn.” De spottende woorden deden een lichte grijns op zijn gezicht verschijnen. Damn, wat hield hij van dit aspect van zijn mutatie. Mensen die wisten wat hij kon, wisten nooit wat ze in zijn buurt moesten geloven. Alles wat ze zagen kon een illusie zijn. “Dat kun je niet.” antwoorde hij droogjes, terwijl hij kort zijn schouders ophaalde en nog een trekje van zijn sigaret nam. Eigenlijk had hij op dit moment maar één illusie op staan. Een illusie die nu eigenlijk niet eens nodig was, maar die zo’n automatisme was geworden dat hij het niet eens meer echt door had. Een illusie waardoor de tientallen littekens die zijn lichaam ontsierde onder meer dan alleen zijn kleren verborgen lagen.

“Niet dat jij er uit ziet als iemand die zich veel aantrekt van wat anderen zeggen, of denken, of whatever. Je maakt meer de indruk dat je in een ‘you-niverse’ leeft.” zei Jynn, duidelijk geïrriteerd. Even verduisterde Raven’s blik. Dit waren geen woorden die hij op dit moment licht op kon nemen. Niet nadat Kate hem net naar zijn hoofd had geslingerd dat hij niet om Aileen gaf. Niet nadat hij Avery nog geen week geleden uit het bevroren meer had gehaald. Dood. Zijn hand trilde licht toen hij een trekje van zijn sigaret nam. “Echt, doof dat ding of ik doe het voor je.” snauwde ze. Zijn oorspronkelijke plan om gewoon door te blijven roken, ging ik rook op toen zijn longen besloten dat het voldoende was geweest. Hoestend liet hij de sigaret op de grond vallen, terwijl hij voor een moment zijn ogen sloot. De steken in zijn longen benamen hem tijdelijk van het vermogen te ademen. Great. Nu had Jynn echt een rede om hem uit te lachen en om eerlijk te zijn zou het haar niet kwalijk nemen als ze het deed. Waarschijnlijk zou hij exact hetzelfde hebben gedaan.

Het duurde even voor hij zijn adem had hervonden en zijn ogen weer opende. “Nou je weet in elk geval dat dat echt was.” Merkte hij droog op, met een wat schorre stem. Niet goed wetend wat hij anders moest zeggen. Het feit dat hij met zijn hoestbui zwakte had getoond irriteerde hem. Als er iets was waar hij een hekel aan had dan was het als mensen wisten dat hij zwaktes had, want als ze dat wisten dan konden ze er misbruik van maken. Dat was nu eenmaal wat mensen deden, misbruik maken van andere. Althans dat was wat zijn ‘opvoeding’ hem geleerd had. Natuurlijk, kon hij doen alsof er niks gebeurd was en zijn sarcastische zelf weer herpakken maar dat maakte de sneue hoestbui niet ongedaan. Weglopen was ook een optie, maar dat zou niet alleen zwak overkomen het zou ook betekenen dat hij Kate weer tegen het lijf zou lopen. En om eerlijk te zijn had hij liever ruzie met Jynn dat met de illusie van zijn dode ex-vriendin.

thank u ezra koenig

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptydi jun 16, 2015 2:36 pm





Yeah you’ve got it all // But you’ve got it all wrong

“En hoe weet ik dat wat ik nu realiteit is? Al zou je denken dat mijn… laten we het een waarschuwing noemen, dat mijn waarschuwing de vorige keer duidelijk genoeg zou moeten zijn.” zei ze spottend.
Tot Jynn’s ongenoegen begon Raven te grijnzen. Ja hij voelde zich zeker even heel machtig. Jynn had zin om die stomme grijns van zijn gezicht af te slaan, maar schopte in plaats daarvan tegen een kiezelsteen. “Dat kun je niet.” antwoorde hij simpel en nam nog een trekje van sigaret.
“Niet dat jij er uit ziet als iemand die zich veel aantrekt van wat anderen zeggen, of denken, of whatever. Je maakt meer de indruk dat je in een ‘you-niverse’ leeft.” kaatste Jynn terug. En tot Jynn’s verwondering leek die opmerking ook nog echt wat uit te halen. Blijkbaar een gevoelig plekje geraakt. Geamuseerd observeerde Jynn dat niet alleen zijn blik opeens een stuk donkerder scheen te zijn, maar ook zijn hand trilde toen hij nog een trekje nam van dat stomme ding.
Als ze hem dan toch een beetje ging uitdagen mocht ze er nog wel een schepje bij op doen.
“Echt, doof dat ding of ik doe het voor je.” snauwde ze. Ze verwachtte dat je haar bedreiging zou moeten uitvoeren – iets wat ze met liefde had uitgevoert – maar Raven’s lichaam bleek het met haar eens te zijn want hij barstte uit in een hoestbui. Jynn kon haar triomfantelijke grijns niet onderdrukken terwijl ze toekeek hoe hij zijn sigaret liet vallen en naar adem moest happen. En oké opzich probeerde ze die grijns ook niet te onderdrukken.
Ze wachtte geduldige af tot Raven weer op adem was en zijn ogen weer opende.
“Nou je weet in elk geval dat dat echt was.” merkte hij op met een schorre stem. Jynn grinnikte en liet de kettingen van de schommel die ze had vastgegrepen los. Ze haalde non chalant een hand door haar blonde haar wat in losjes over haar schouders golfde. “Blijkbaar ben ik niet de enige die vind dat je moet stoppen met roken.” zei ze zo onschuldig mogelijk. Maar snel daarna herpakte ze weer haar normale geïrriteerde toon. “Niet dat we nu gelijk staan. Ik zou je nog steeds het liefste een bloedneus bezorgen. Minstens een bloedneus. Maar ik heb iets tegen het aanvallen van slachtoffers die zwakker zijn… en jou hoest klinkt niet bepaald gezond.” ze zat hem nu simpelweg te pestten voor haar eigen vermaak. Hoewel ze normaal heel erg tegen pesten was, met haar verleden. Maar dat duwde ze nu even opzij. Hij was immers begonnen met zijn fucking ilussies.
Jynn side-eyede Raven terwijl ze een plukje haar achter haar oor streek, zijn reactie afwachtend.

NOTES: ||MUSIC:||CLOTHES:




Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptyzo jun 28, 2015 5:39 pm

I'll worship like a dog at the shrine of your lies


I'll tell you my sins and you can sharpen your knife

Haar worden hadden een grijns op zijn gezicht doen verschijnen. Ja, misschien was het kinderachtig maar hij hield ervan andere mensen voor de gek te houden. Spelen met andermans realiteit was een ware hobby. Niet alleen omdat hij het leuk vond om mensen te irriteren, maar ook omdat hij het interessant vond om te zien hoe mensen op ongebruikelijke situaties reageerde. Dit was zo’n situatie. Het mooie was dat hij niet eens haar realiteit hoefde te verdraaien om haar op de kast te krijgen. Alleen het idee dat hij die macht had leek haar te irriteren. Haar volgende opmerking kwam harder aan dan hij had verwacht. Voor een moment verduisterde zijn blik. Zijn hand trilde lichtjes toen hij een trekje van zijn sigaret nam. Verdomme. Om zijn hele vertoning nog sneuer te maken, besloten zijn longen dat het voldoende was. Hoestend liet hij zijn sigaret vallen. Met zijn ogen gesloten wachten hij tot de hoestbui over was en hij weer normaal adem zou kunnen halen. De steken in zijn longen maakte hem duidelijk dat zijn longontsteking ver van over was. Geweldig.
Eindelijk had hij zijn adem hervonden. Droogjes merkte hij op dat ze in elk geval wist dat, dat echt was. Jynn grinnikte, nam een wat meer ontspannene houding aan. Bijna alsof zijn teken van zwakte, voor haar voldoende was geweest om haar temperament weer onder controle te krijgen. [i]“Blijkbaar ben ik niet de enige die vind dat je moet stoppen met roken.” zei ze, met een irritante semi-0nschuldige toon in haar stem. Raven rolde met zijn ogen. “Guess so.” antwoorde hij. Niet van plan zich nog eens door haar van zijn stuk te laten brengen. “Niet dat we nu gelijk staan. Ik zou je nog steeds het liefste een bloedneus bezorgen. Minstens een bloedneus. Maar ik heb iets tegen het aanvallen van slachtoffers die zwakker zijn… en jou hoest klinkt niet bepaald gezond.” Haar stem klonk weer even geïrriteerd als anders. Raven trok zijn wenkbrauw op. Dacht ze echt dat ze sterker dan hem was? Dan onderschatte ze hem toch echt behoorlijk. Een longontsteking hield hem niet tegen zijn mutatie te gebruiken. “Ik had niet verwacht dat je van pesten zou houden. Gezien je geschiedenis.” zei hij, terwijl hij haar voor een moment rustig aan keek. Natuurlijk wist hij niet zeker dat vroeger gepest was, maar het was een vrij goed onderbouwde gok. Bij hun eerste ontmoeting had ze een opmerking gemaakt die iets dergelijks had gesuggereerd. Destijds had hij er welles waar niet op gereageerd, maar dat betekende niet dat hij het niet gehoord had. “En als ik jouw was zou ik er niet zomaar vanuit gaan dat ik zwakker ben.” vervolgde hij, op de rustige toon die hem eigen was.

thank u ezra koenig

Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Emptydo sep 03, 2015 12:00 am





Yeah you’ve got it all // But you’ve got it all wrong

“Niet dat we nu gelijk staan. Ik zou je nog steeds het liefste een bloedneus bezorgen. Minstens een bloedneus. Maar ik heb iets tegen het aanvallen van slachtoffers die zwakker zijn… en jou hoest klinkt niet bepaald gezond.” zei ze triomfantelijk maar wel weer op haar normale geïrriteerde toon. Eigenlijk was dat niet waar. Ze had er niks op tegen om iemand die zwakker was dan zei een dreun te verkopen als diegene dat verdiende. Maar aan de andere kant betekende een hoestje niet dat zijn mutatie was uitgeschakeld. “Ik had niet verwacht dat je van pesten zou houden. Gezien je geschiedenis.”
Jynn’s bloed begon weer te koken. Ze keek hem minachtend aan. Wie dacht hij wel niet dat hij was om zo in haar business te neuzen. Oke ze was wat ver gegaan, maar hij had ook bloed aan zijn handen.
“Waar twee vechten hebben twee schuld.” zei ze misprijzend. “Die illusies van jouw zijn ook kleine pesterijtjes. Ik pak mensen gewoon terug als ze me dwars zitten.”
Ze wilde eigenlijk nog een verdere rant houden maar hield zich in. Ze hoefde geen uitleg te geven aan deze asshole. Waarom zou ze?
Ze zuchtte eens diep voordat ze opstond van haar schommel. Met tegenzin draaide ze zich naar Raven toe en keek hem aan. Ze perste kort haar lippen op elkaar terwijl ze bedacht wat ze ging zeggen. En om zichzelf weer wat tot bedaren te brengen.
“Ik mag je nog steeds niet maar…” ze haalde diep adem voor ze verder ging “…ik wil me ook niet als een 12 jarige gedragen. Ik heb nou eenmaal de neiging om me door mijn korte lontje te laten meeslepen… maar ik kan er nu ook afstand van nemen.” Bij deze woorden zette ze een stap naar achter en glimlachte half naar hem. Het was niet perse een vriendelijke glimlach. Tenslotte mocht ze hem nog steeds niet, maar ze zag er ook niet meer uit alsof ze hem elk moment naar de keel kon vliegen. Haar toon was zelfs nauwelijks geïrriteerd – iets wat haar wel moeite kostte – toen ze haar laatste woorden tegen hem uitsprak. “En aangezien jij mijn woede heel makkelijk weet uit te lokken neem ik nu afstand van jou.” en met die woorden draaide ze zich om en liep de speelplaats af. Ze begon langzaam en voorzichtig te glimlachen. Misschien dat ze toch meer vooruitgang boekte dan ze dacht. Dit had ze een paar maanden geleden nooit kunnen doen. Dan zou ze hem net zo lang hebben uitgelokt tot het tot een gevecht kwam. Want daar kickte ze op de een of andere manier toch op; vechten. Als een klein kind wat perse haar zin moet hebben en wraakzuchtig is. Niet rationeel. Nu kon ze er van weglopen. Zo slecht ging het nog niet.

NOTES: ik heb al zo lang niet gepost door de vakantie, dus ik dacht ik maak er even een eind aan. als je nog wil reageren om ook het af te ronden ofzo mag dat natuurlijk :) ||MUSIC:||CLOTHES:

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty
BerichtOnderwerp: Re: //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven   //Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
//Reveal yourself to me, oh on this dark and empty street// + Raven
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be careful making wishes in the dark, dark [Salina&Jayson's room]
» Raven Kearn Malone
» My head is a jungle [&Raven]
» Ultraviolence (+Raven Malone)
» Fire meet Gasoline [&Raven]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: