INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

All we need is somebody to lean on [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Occupation:
All we need is somebody to lean on [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: All we need is somebody to lean on [Open]   All we need is somebody to lean on [Open] - Pagina 2 Emptywo jul 29, 2015 7:45 pm

]
“The bigger they are, the harder they fall.”

“Amuse me en leer het spellen. En je wilt niet weten wat ik allemaal weet broertje.” Of hij nu in fooneetjes dacht of niet, hij mocht ook wel heel eventjes de moeite doen hoor want ze wist toch wel dat hij fout dacht over Turtwig. Maar misschien was de Blastoise reference niet geweldig cool geweest tho. Even tho het wel een coole pokémon was eigenlijk. Nou ja, dan moest Marshall het zelf maar weten dan was hij vanaf nu geen coole pokémon meer maar een Togepi of zo, of een Chansey. Dat er nog een andere telepaat hier rondliep vond ze langs de ene kant best nog wel grappig. Merendeels omdat die gesprekken als dit kon volgen, al was er natuurlijk ook wel een andere kant van haar die zich er helemaal dood aan ergerde maar dat ging ze nu even niet laten uitschijnen want dan werd haar broertje misschien terug een beetje kranky en dan moest ze weer eventjes schildje gaan spelen of zo.

Snel genoeg had ze zich aan het meisje voor gesteld, dan zou ze toch tenminste niet bekend staan als de chick die random uit de lucht donderde. Meteen kreeg ze een tegen reactie. Grace. Oké, ze ging eventjes serieus de moeite doen om die naam te onthouden. Al kon ze niets beloven hoor, met haar geheugen dat je kon vergelijken met gatenkaas. Het rondje van voorstellen was al heel snel weer over tho, waardoor zij zich weer kon focussen op wat haar broertje zei. “Pff, ik dacht dat je me beter kende hoor. Ik zou je een strikje aan trekken past beter bij je.” Gheheh, Marshall pesten was gewoon echt geweldig leuk om te doen. Nou ja, gelukkig maar dat hij het van haar kon verdragen tho anders hadden ze al wel vaak problemen gehad. Maar goed, haar twee siblings wisten even goed hoe zij in elkaar stak dus die konden daar wel mee dealen. Dat Grace ook toestemde was wel cool tbh. En gauw genoeg was butler James vertrokken in de richting van de bar. De slimmerik had wel niet gevraagd wat ze moesten hebben tho. How typical. “Jow kleintje, je weet wel wat ik moet hebben right? Zo niet moet je het toch echt eens uit je hoofd leren. Seks on the beach please.” Dat was wel het meest handige wat ze kon doen.

Met een glimlacht richtte ze zich weer terug op Grace. ‘Op schaal van 1 tot 10, hoe raar vond je het dat ik zo maar uit de lucht kwam droppen?’ Dat werd vast een dikke 11 of zo. Meh, het was beter dan zo’n normale saaie entree right. Nu wisten mensen even gelijk wie ze was en dat had ze graag. Even tho ze teveel aandacht ook niet moest hebben, nah dat was een beetje teveel van het goede stiekem. Snel genoeg verscheen Marshall weer met drankjes in zijn hand. Yaas. Stiekem verbaasde het haar toch wel een beetje dat de jongen het had meegenomen voor haar hoor, na al die opmerkingen. Dankbaar glimlachte ze eventjes naar hem, yeah ze apprecieerde hem heus wel. Ze liet het alleen niet vaak zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Occupation:
All we need is somebody to lean on [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: All we need is somebody to lean on [Open]   All we need is somebody to lean on [Open] - Pagina 2 Emptyzo aug 16, 2015 2:25 pm

Blow a kiss, fire a gun
All we need is somebody to lean on

Zodra het meisje zichzelf voorstelde als Shay besloot ze dan zelf ook maar haar naam te vertellen, want dat was wel zo aardig om te doen. Zo stelde de jongen zich ook voor als Marshall en ze knikte een vriendelijk. Right now wilde Grace dan ook even gewoon aardig doen want tja, eigenlijk waren ruzies of discussies ook helemaal niet zo leuk. Vroeger genoot ze er altijd wel van maar gewoon omdat ze een haat had aan de hele mensheid en die haat ging ook best wel heel diep, al had het haar stiekem ook altijd een klein beetje dwars gezeten. Het was misschien vreemd maar Grace wilde vroeger niets liever dan gewoon de kans krijgen om ergens bij te kunnen horen, ze wilde niet alleen op de wereld zijn, wilde niet altijd maar gezien worden als een creep met spinnen als vrienden. Toch moest ze het toen maar gewoon hebben op haar insecten want zij waren de enige die haar geloofde, en dat werd uiteindelijk ook genoeg voor haar. Al kon ze niet ontkennen dat ze het fijn vond om toch wat vrienden te mogen hebben, zeker Maurim want hij was stiekem gewoon het meest geweldige persoon in haar leven.

Dat ze ermee in toestemde om wat te drinken was zelfs nogal een verbazing voor haarzelf, want dat deed ze niet zo snel en ze had nu evengoed een kleine escape kunnen zitten bedenken. Maar ergens wilde ze het nu ook niet afwijzen of saai gaan lopen doen. Ze had bovendien ook niet zoveel te doen atm gezien ze niet echt zin had om bij Aurélia en Jackie te gaan dansen, want dansen was niet echt haar ding. Hij knikte eventjes en glimlachte naar haar voordat bij vertrok om wat drankjes te gaan halen. Grace volgde hem eventjes en draaide zichzelf vervolgens ook weer om naar het meisje terwijl ze een tikje ongemakkelijk over haar eigen bovenarm aaide. Oké urgh, Grace get your shit together. ‘Op schaal van 1 tot 10, hoe raar vond je het dat ik zo maar uit de lucht kwam droppen?’ Vroeg Shay aan haar en eventjes begon haar gezicht al een beetje op te knappen. ”Best wel heel vreemd eigenlijk.” Zei ze heel zachtjes lachend terug. ”Dus tien denk ik? Of misschien iets meer eigenlijk.. Ja..” Vervolgde ze met een klein glimlachje. Want ja, om eerlijk te zijn, dat was wel echt even heel erg raar.

Het duurde ook niet heel lang voordat Marshall weer terug was met wat drankjes en deze aan haar en Shay gaf. Nu had Grace hem niet echt om iets specifieks gevraagd om mee te nemen, maar ze zou het vast wel gewoon kunnen drinken, want ze was ook sowieso niet zo kieskeurig in eten en drinken. Was wel oké met eigenlijk alles wat ze kreeg. Rustig nam ze er een slokje van en keek ze hem daarna weer aan. "So, dat je 't even weet, mijn andere zus is ook in staat om zomaar op mijn hoofd te komen vallen.. Dus waarschuw me even als je ineens iets boven m'n hoofd ziet okay?" Grijnsde Marshall naar haar waardoor ze eventjes lachend haar mondhoek optrok en omhoog keek, maar ze zag niemand. Ze knikte ook even om te laten weten dat ze dat zou doen waarna ze nog snel een slokje nam. ”Zal ik doen..” Zei ze met een vriendelijk glimlachje, al iets meer relaxed als eerst. ”En dan zal ik je ook maar alvast waarschuwen, want er is een mogelijkheid dat misschien een zwart paard ons komt verstoren? Ik hoop niet dat ze dat zal doen maar dan weet je dat alvast.” Glimlachte ze vervolgens met een kleine schuldige blik waarna ze even checkte of ze Jackie nog kon vinden, maar die was nog aan het dansen. ”En ze is niet echt.. Uhh, aardig.” Vervolgde ze nog even. Nee, Jackie was verre van aardig, pffoe. Die vond het ook gewoon leuk om mensen de stuipen op het lijf te jagen door erg te doen als groot zwart paard, en ze kon je ook echt bang maken ondanks dat je zoiets anders misschien niet eng zou vinden. ”Maar ze is gelukkig veel te druk nu.” Lachte ze een beetje ongemakkelijk terug, nu ze realiseerde dat ze een beetje veel aan het praten was en dat het waarschijnlijk ook nog eens niet echt boeiende informatie was, plus dat het nu niet echt grappig was of eigenlijk gewoon stom. Wauw, yea dat was ze ook niet helemaal gewend van haarzelf.
TAGGED: Marshall → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden

All we need is somebody to lean on [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You need someone to lean on
» You say that you want it all (OPEN)
» We should open up before it's all too much
» Well, hello {open}
» Tell me about it [open]