INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gotcha {{DANTE}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptydi sep 08, 2015 10:03 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Het was weer een van haar lazy days. Dagen dat ze haar comfortabelste kleren aantrok en haar bed niet wou verlaten. Haar haar had ze daarom ook in een warrige vissengraat gevlochten, die eigenlijk meer los dan vast was en haar kleren bestonden uit een grijze jogging met het woord PINK op de buitenkant van haar linkerbeen geschreven. Net zoals dat ook op haar blauwere shirt stond. Ze had niks roze aan, maar het stond wel overal op. De ironie. Al waren haar lippen nog roze van de lippenstift die ze een paar dagen geleden had gedragen. Telde dat?

Met een klap klapte ze haar laptop dicht, 5 afleveringen van Teen Wolf achter elkaar kijken was niet zo geweldig en zeker niet in de ochtend. Haar kamergenotes waren al weg, zoals gewoonlijk. Dus liet ze de geluiden die ze maakte ook niet extra zacht klinken. Nee, ze liet zich met een bons op haar eigen bed vallen en staarde enkele minuten naar het plafon. Tot haar maag de stilte verbrak en aankondigde dat ze misschien eerst iets moest eten om haar luie dag te starten. Direct dacht ze aan het voorraadje in haar nachtkastje, maar toen ze daar keek werd ze mee teleurgesteld. Het voorraadje dat ze op de kamer had was op, buiten een muffin die half beschimmeld was, dus moest ze wel naar de keukens lopen. Iets waar ze totaal geen zin in had. Want dan moest ze weer onder andere mutanten komen en vriendelijk doen en lachen en mooi zijn en nog zoveel meer standards die ze echt niet fijn vond. Daarom bleef ze ook compleet make up-loos, al bleef ze dat wel vaker, want hoewel Sam momenten had dat ze zich graag opdofte, waren er meer momenten dat ze dacht, fuck it. Het vervelende was dat ze geen zin had om naar de keuken te gaan, maar haar maag toch protesterende geluiden bleef maken om haar eraan te herinneren dat eten nu eenmaal nodig was. Niet dat ze niet graag at of zo, het was gewoon te veel moeite.  Toch schoof ze in haar oranje nep nike's en slofte ze naar de deur, die ze rebels dichtsloeg achter haar gat. Enkele mutanten die tip top in orde waren en met boeken over de gangen liepen keken haar raar aan, maar het enigste wat ze te zien kregen was een wat-moet-je-blik. Haar humeur was meestal niet opperste best als ze lui was, maar misschien dat daar wel verandering in kwam. Stiekem hoopte ze op de kans dat ze Dante nog eens zag, die ze na de geweldige beach party niet meer had gezien. Of toch niet echt, wel in de gangen waar dan vlugge blikken en lachjes werden uitgewisseld, maar echt nog eens praten of zo was er nog niet van gekomen. Misschien was er dan toch een goeie reden om naar de keuken te gaan en zich onder de mutanten te begeven, al zag ze die nu nog niet echt. Want hoe langer ze rondliep hoe meer mutanten haar vreemd aankeken. Dat kwam waarschijnlijk ook wel door het feit dat ze met blote armen en zo rondliep, terwijl het buiten toch kouder aan het worden was. Veel trok Sam zich daar niet van aan, dat had ze nooit gedaan dus waarom zou ze het nu plots wel doen?

Het leek een eeuwigheid te duren om eindelijk bij de keukens aan te komen, maar toen ze ze had bereikt gooide ze haar vuisten als overwinning in de lucht. Gelukkig dat hier bijna geen mutanten waren, enkel eentje die net zijn afval in de vuilnisbak smeet. Dus toen ze verder liep was ze dan ook aangenaam verrast om de rug van een wel heel bekend persoon te zien. Een warm gevoel verspreidde zich in haar maag, maar direct probeerde ze het te onderdrukken. Beheers jezelf Sam, sprak ze zichzelf streng toe. Welk plan had je ook alweer bedacht om andere mutanten tegen je te beschermen? En welk plan was bijna mislukt als ze Dante niet had gewaarschuwd? Juist ja, het laat-niemand-te-dicht-komen-want-anders-vliegen-ze-misschien-in-de-fik-plan. Wat natuurlijk erg kort, simpel en bondig was. Niemand die haar een hoge hartslag bezorgt, niemand die gewond geraakt als. Al ging die hoge hartslag meestal gepaard met bepaalde situaties, die ze liever wou vermijden.

Sluipend als een dief ging ze op hem af. Ze had geen flauw idee van wat hij aan het doen was aangezien ze alleen zijn rug zag. Dus hoopte ze maar dat hij niet iets breekbaars in zijn handen had, want anders zou dat wel eens kapot kunnen vallen. Onderweg dat naar hem toe sloop, gritste ze een appel mee van de toonbank, ongezonde dingen kon ze zo snel niet vinden. Toen ze dicht genoeg naar haar menig was nam ze een kleine aanloop en sprong ze als een baby aapje in zijn rug. Haar voeten klemde ze om zijn middel en haar armen lagen rond zijn nek. Grijnzend bracht ze haar lippen naar zijn oor en fluisterde zachtjes: "Gotcha." Waarna ze haar hoofd als een jonge puppy op zijn schouder legde. "Guess who." Giechelde ze, al verrieden de blonde plukken die langs zijn wang streken het al. Als laatste nam ze ontzettend droog een hap van haar rode appel, waarbij haar neus zachtjes rimpelde als een kat, een eigenschap die ze verafschuwde.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptywo sep 09, 2015 12:21 am



Etenstijd, halleluja. Honger was wel een dagelijks probleem voor de jongen, meer een probleem dat elke paar uur op kwam duiken. Het was dan ook standaard dat hij minstens 3 verschillende pakjes koeken in zijn rugzak had zitten, of een hele voorraad cupcakes. Want ja, ondanks dat ze hem aan Liv deden denken, smaakten ze hem nog altijd even perfect hoor. Vooral omdat ze hem meer deden denken aan zijn moeder en Italia, dus dat was ook weer mooi meegenomen. Helaas zat hij nu zonder voorraad.. Daarom was hij op weg naar de kantine, om die ene knul te vragen of hij er eventjes 50 kon maken ofzo?

Eigenlijk was hij al bijna vaste klant geworden. De jongen, Maurim of zoiets, begroette hem met een grijnsje. "Alweer allemaal op?" Vroeg hij vrolijk, en Dante knikte lachend. "Je hebt me door", Bekende hij. Maurim zuchtte even en draaide met zijn ogen, maar grijnsde daarna gewoon door. "Je eet nog de hele keuken leeg jij", Plaagde hij. Yeah, hij mocht de knul wel, met zijn humor. En zijn rake opmerkingen. "Je kent me toch. Maar zeg eens, kun je nog iets voor me maken vandaag of heb je 't druk?" Vroeg hij nieuwsgierig, waarna Maurim hem even teken deed om te wachten en hem een knipoogje schonk. Hij verdween door de deur en kwam even later terug met een grote doos vol cupcakes, die hij neer zette op de toonbank. "Wel delen hoor", Waarschuwde de jongen, al wist hij goed genoeg dat Dante echt wel in staat was dit alles zelf op te eten.

Ter plekke al nam hij een cupcake uit de doos, ze waren nog een beetje warm, en nam hij een grote hap. Hij slikte de hap door en knikte toen goedkeurend. "Thanks bro, je bent de beste", Grijnsde hij toen enthousiast. Hij was net van plan de rest van het ding helemaal in zijn mond te duwen, maar hij werd onderbroken door een gewicht op zijn rug. Whoa. Bijna liet hij de precious cupcake vallen, maar hij kon hem nog net redden. "Gotcha." Hoorde hij zachtjes in zijn oor. Een pluk goudblond haar viel over zijn schouder en haar emoties kwamen hem ook bekend voor. Want ja, emoties waren net als vingerafdrukken of een geur, als je even oplette, kon je zo mensen onderscheiden.

"Guess who." Ging Sam verder, waarna hij een appel langs zijn neus zag passeren, waar ze een grote hap uit nam. "Kleine aap", Lachte hij, terwijl hij plagend even op en neer hupte om haar van zich af te schudden. Daarna vond hij er niks beters op om de cupcake, die hij nog steeds in zijn hand had, heel zachtjes tegen haar neus aan te duwen, zodat er een beetje blauw glazuur bleef zitten. "Oops", Giechelde hij, allemaal heel mannelijk enzo. Daarna hield hij zich weer serieus. "So, doe je dat wel vaker, jongens bespringen?" Zei hij, zich helemaal bewust van hoe dubbelzinnig dat zou klinken.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptywo sep 09, 2015 1:19 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Ze vond dat het toch wel een ontzettend strak plan was om Dante zo even te bespringen, dat zorgde altijd voor grappige dingen. De cupcake die hij in zijn handen had, zag er veel goddelijkere uit dan haar appel, al was die ook nog wel lekker. Helaas moest ze haar aandacht op iets anders focussen, want Dante begon op en neer te wippen om haar eraf te krijgen. Het enigste effect dat dat had was dat ze haar benen nog steviger om zijn middel sloeg en hem in een halve wurggreep hield. Al verloor die wurggreep grip toen er plotseling een blauwe cupcake op haar neus werd geduwd en het giecheltje dat erna volgde was echt mannelijk. Dus kon ze niks anders dan lachen. De hand die geen appel vasthield werd naar haar gezicht gebracht en met haar vinger streek ze het glazuur van haar neus af om het vervolgens in haar mond te stoppen. "This is some good shit." Moest ze toegeven, al ging ze het er natuurlijk niet bij laten. Niemand kon ongevraagd voedsel in haar gezicht duwen, dus liet ze zich ook van Dante's rug afglijden, want het was nogal moeilijk om revenge te nemen op iemand zijn rug. "Eigenlijk wel. Inferno heeft daar geen problemen mee." Beantwoordde ze zijn dubbelzinnige vraag al even dubbelzinnig. Inferno was een ruin en dus ook van het mannelijk geslacht, ontzettend logisch allemaal. Zachtjes stapte ze om hem heen tot ze vlak voor zijn neus stond en de onheilspellende grijns op haar snoet vertelde niet veel goeds. Vliegensvlug nam ze de halve cupcake uit zijn hand en drukte deze vol in zijn gezicht. "Hopelijk heb je altijd al een smurf willen worden." Probeerde ze te zeggen, maar door het lachen kwam het er niet allemaal even vlot uit. Ze klapte voorover en moest met haar handen op  haar knieën steunen om niet om te vallen, hoe hilarisch was zijn kop. Mega hilarisch dus.

Een jongen achter op wat een toonbank leek viel haar nu pas op en ze zag hoe beteuterd hij keek, waaruit ze afleidde dat hij de maker van de overheerlijke cupcakes was. "Niks persoonlijks!" Riep ze hem nog na toen hij afdroop. Oeps. "Ik hoop niet dat dat een goede vriend van je was, want hij zag er nogal beteuterd uit." Grijnsde ze haar witte tanden bloot. "Misschien moet ik aan Céline een: SORRY-cake vragen." Bedacht ze vervolgens, waarbij ze nog regelmatig  hikte door de lachaanval die ze eerder had gehad.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptywo sep 09, 2015 4:02 pm



Zomaar een man storen bij het eten van zijn cupcakes. Daar had je wel lef voor nodig tbh. Vooral omdat cupcakes voor hem bijna heilig waren. Hij zou er nog een altaar voor bouwen om ze voor eeuwig te worshippen, oh ja dat was zeker. Hij wist niet of er een cupcake lord was, anders benoemde hij Maurim hier daar wel even voor. Want hoe die jongen cupcakes maakte, het was echt ongelooflijk. Sowieso had hij het ook wel van Céline geleerd, waardoor hij er meteen maar een cupcake lord duo van maakte, maar zijn punt was wel gemaakt. Cupcakes waren heilig, net zoals hun makers.

En zijn rituele offering (aan zijn eigen buikje dan) werd ruw onderbroken door aapje Sam, die het nodig vond om hem te bespringen. Hij vond het dan ook wel een gepaste straf om het cupcakeje even tegen haar neus aan te drukken. En natuurlijk kon ze er dan ook niet aan weerstaan om er even van de proeven. "This is some good shit." Merkte ze op, en hij bromde even bevestigend. Natuurlijk was het lekker. Uiteindelijk liet ze zich van zijn rug af glijden en kwam ze voor hem staan.

"Eigenlijk wel. Inferno heeft daar geen problemen mee." Reageerde ze op zijn opmerking. Inferno? Vreemde naam, al had hij die wel eens zien langskomen op.. Haar instagram account. Niet dat hij dat had zitten stalken ofzo, nee tuurlijk niet. Inferno was haar paard, en hij nam aan dat het dus ook een mannelijk paard was. "Daar heb je geluk mee, met die jongen van je", Grijnsde hij plagend. Ineens merkte hij haar grijnsje op, dat hem eigenlijk al had moeten waarschuwen.

Sam cupcake verdween uit zijn handen en belandde in het midden van zijn gezicht. "Hopelijk heb je altijd al een smurf willen worden." Zei ze lachend, al verstond hij er maar de helft van aangezien ze bijna stikte in haar lach. Ondertussen probeerde hij zoveel mogelijk van het blauwe plakkerige spul van zijn gezicht te krijgen. Het was een zonde om alles te verspillen tho, dus stak hij het maar gewoon yolo in zijn mond. Ondertussen droop Maurim af terug de keuken in, waarna ze hem vroeg of hij een goeie vriend van hem was.

"Hij is mijn dealer, dus sssht", Zei hij doodserieus. "Wie moet me nu mijn spul geven, Sam, verdomme", Zei hij gespeeld-boos, al kon hij ook zijn grijns wel niet inhouden. Hij nam een cakeje in zijn hand, met een regenboogglazuur. Hij stak het in de lucht, als een ware Rafiki die Simba aan het volk toonde. "Dit zijn niet zomaar cupcakes, weet je. Het zijn de beste cupcakes op de wereld. Precies zoals ik ze vroeger at, ze brengen me terug naar mijn huis, troosten me als ik me eenzaam voel, maken me blijer als ik al blij ben.. Het zijn heilige cupcakes..", Tijdens zijn korte 'preek' was hij een beetje dichterbij gaan staan, waarna hij ineens zijn arm om haar nek sloeg en de cupcake over haar gezicht uitsmeerde. "Nu ben je een regenboogaapje", Lachte hij, waarna hij haar los liet en achteruit sprong, weg van haar en haar wraak actie, die er sowieso nog zat aan te komen.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptywo sep 09, 2015 5:17 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Ongezond eten was haar ding wel, al kon ze net zo goed genieten van een vegetarische maaltijd, want hallo, deze blonde chick was vegetarisch. Dus vlees was een no go bij haar. Niet omdat ze het niet lekker vond of zo, maar omdat ze het zo zielig vond naar de dieren toe. Wij zouden het toch ook niet fijn vinden als soortgenoten van ons vetgemest worden in een donker kotje, dicht op elkaar om vervolgens boem shakalaka geslacht te worden, zonder pardon. Dus waarom deden wij dat dan wel bij andere beesten? Voor haar moest heel de wereld nu niet stoppen met vlees eten, want eigenlijk was het best ongezond, maar ze zou het wel fijn vinden als ze minder vlees zouden eten. Niet dat iemand wist dat dat haar menig was. Het was niet zo dat ze er erg mee te koop liep zoals andere mensen. Zij riep niet rond: Aandacht iedereen, ik ben een vegetariër en nu moet iedereen mij cool en geweldig vinden. Nee, zo was Sam niet.

Wel vond ze het leuk om met eten te spelen, wat al een bijna even slechte eigenschap was als vlees eten, maar anders was er toch ook geen lol aan? Daarom ook dat ze helemaal strike ging met Dante's gezicht vol glazuur en vooral toen hij dat extra charmant begon op te likken. Al was het wel geen verspilling, dus kreeg hij direct pluspunten. Toch dacht ze niet dat hij daar veel bij nadacht, waarschijnlijk was het gewoon omdat hij dat lekker vond en ze kon hem geen ongelijk geven.

Ergens vond ze het wel zielig voor de jongen die blijkbaar de dealer van Dante was. "Tja, dan zal je zelf moeten leren cupcakes maken, maar omdat ik hem gekwetst heb zal ik wel helpen." Probeerde ze doodserieus te zeggen, al hielp de aanblik van het blauwe gezicht voor haar echt niet. Dante moest nu wel niet verwachten dat ze een keukenprinses was, want dat was ze dus totaal niet. Het enigste wat ze zonder al te veel moeite kon was wok, als de groenten uit een pakje kwamen en pannenkoeken misschien ook nog, maar voor de rest? Niks. "Al weet ik niet of je zoveel aan mij gaat hebben." Besloot ze dus ook maar toe te voegen, anders was het nogal oneerlijk tegenover hem. Dan dacht hij dat ze een mega keukentalent was en bleek dat ze nog niet eens het verschil wist tussen zelfrijzende bloem en die andere. Kijk nu, ze wist nog niet eens de namen. Shame.

Helemaal out of the blue kwam er een hele preek over hoe heilig zijn cupcakes waren en ze probeerde zo serieus mogelijk haar lachje achter haar hand te verstoppen. Niet lachen om zijn religie, Sam, dat is gemeen. "Dus jij zit bij het cupcakisme?" Vroeg ze plotseling doodserieus, of dat probeerde ze toch. Want plotseling werd er een heel regenboogcupcakje in haar gezicht geduwd, dat had ze kunnen verwachten. Een kwart van het glazuur verdween in haar mond en nam de halve zin terug mee, de rest was uitgesmeerd op haar gezicht. Maar goed dat Dante direct wat stappen terug deed, want ze was nog niet klaar met hem. In een vloeiende beweging greep ze de helft van de cupcakes in haar armen en sprong ze met een ninjasprong -waar ninja's ontzettend trots op zouden zijn- achter de toonbank. Grijnzend stak ze haar hoofd terug naar boven en vuurde een van de gestolen cupcakes af naar Dante. Of hij raak was had ze niet gezien, want ze dook direct weg voor het geval hij ook al voedsel klaar had.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptydo sep 10, 2015 2:19 am



Eten verspillen was tegen zijn principes. Zeker als het zo lekker was als de cupcakes van Maurim. Hij wou het trouwens ook niet aan de stok krijgen met Céline, die waarschijnlijk ergens in de keuken stond en alles in de gaten hield. Want hij had de keuken al eerder gezien, vol pollepels en gewone lepels en nog veel meer harde objecten waar ze best wel eens mee op zijn hoofd kon gaan meppen als hij het lekkere eten gewoon op de grond liet vallen. Ondertussen bleef Sam lachen, waardoor hij ook zachtjes moest grinniken en zijn best moest doen om niet in het glazuur te stikken.

Maurim zelf was ook de keuken binnen gevlucht, die voelde de bui waarschijnlijk al hangen. "Tja, dan zal je zelf moeten leren cupcakes maken, maar omdat ik hem gekwetst heb zal ik wel helpen." Zei ze, en ze probeerde serieus te blijven al lukte dat echt totaal niet. Dante kon haar niet blamen tho, hij zag er vast niet uit met al dat blauw op zijn face. "Al weet ik niet of je zoveel aan mij gaat hebben." Vervolgde ze. Hij haalde even zijn schouders op en grijnsde wat verlegen. "Ik kan niet zeggen dat ik ze zo goed maak als hij, maar cupcakes maken kan ik wel tbh", Bekende hij. Yeah, moeders en hun moeder-zoon zondagen, het was ook weer eens iets anders dan gewoon een filmpje kijken.

Helemaal sneaky begon hij te preken over cupcakes, al was het allemaal maar afleiding. "Dus jij zit bij het cupcakisme?" Vroeg ze, haar emoties schoten vrolijk alle kanten op. "Yep, en hierbij doop ik je tot nieuw lid van mijn geloof", Zei hij speels, waarna hij de regenboogcupcake over haar gezicht uitsmeerde en zo een heel kunstwerkje maakte van haar toch al mooie gezicht. Snel sprong hij buiten haar bereik, nam nog net een stuk of 8 cupcakejes uit de doos en begon toen weg te rennen. Hij dook achter een tafel en keek boven het blad richting Sam, die net over de toonbank verdween met een heel elegante sprong.

Een cakeje vloog al zijn richting uit, en het raakte hem echt wel recht in zijn nek. En net zoals een sneeuwbal gleden er dus ook kruimeltjes via zijn shirt over zijn huid, wat ontzettend kriebelde. Hij vuurde natuurlijk terug, al had hij niet zo heel veel ammo meegenomen. Stiekem moest hij gewoon tot bij de toonbank met taartjes en soesjes raken, dan had hij genoeg supplies. Zonde voor al het lekkere eten tho, maar hij moest wel even zijn skills showen en zijn dominantie laten gelden. Al gooiend met de cupcakes, zodat ze gebukt zou blijven, rende hij naar de toonbank, waar hij achter dook en wat roomsoesjes uit haalde. Stiekem bleef hij zitten, klaar om haar te bekogelen als ze ook maar een centimeter bewoog.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptydo sep 10, 2015 8:51 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Voor een voedselgevecht was ze altijd wel te vinden eigenlijk. Hoewel ze natuurlijk erg tegen voedselverspilling was en ze stiekem ook gewoon schrik voor Céline, die een beruchte reputatie had als het op haar keuken en voedsel aankwam. Maar het was te leuk om niet te doen, dus toen ze met een hele voorraad cupcakes achter de toonbank was gesprongen, kon ze haar glimlach dan ook niet verbergen. Vooral niet toen ze een tevreden splash horen als teken dat haar object doel had getroffen. Helaas had Dante ook munitie genomen want de cupcakes vlogen om haar oren. Enkele raakte doel en het glazuur liep van haar kleren af. Ze hoorde hoe hij zich verplaatste en zelf nam ze stiekem ook wat van de toonbank af. Het was natuurlijk jammer van de soesjes, maar ze gingen goede dingen doen. Zachtjes telde ze af, als een echte ninja. Daarna sprong ze op de toonbank en spoot ze de  pudding uit de éclairs, recht op Dante. Met een strijdkreet sprong ze van de toonbank af en dropte ze zoveel mogelijk cupcakes op haar doelwit, dat best wel knap was en tof... Wow, Sam, we drijven af. Doelwit, right. Direct erna rende ze grijnzend weg, al kwam ze niet echt heel ver aangezien alles onder de glazuur zat en behoorlijk hard schoof. Haar been miste wat ondergrond en besloot dus om maar te stoppen met werken. Daardoor schoof ze uit en viel ze gillend op de grond. Gelukkig was het niet pijnlijk en zag het er ook erg komisch uit. Een blondine met plukken in alle kleuren van de regenboog op de grond omgeven door glazuur én onder de glazuur was nu eenmaal zalig grappig. Haar handen sloeg ze wel om haar hoofd, in een pure reflexen, waardoor ze ook in een foetushouding kwam te liggen?. "Heb medelijden." Smeekte ze vanonder haar armen, want ze voelde dat Dante eraan kwam en dat zou waarschijnlijk niet veel goeds betekenen. Niet dat ze nog vuiler kon worden, ze zat al helemaal onder. Maar een beetje smeken en medelijden opwekken kon natuurlijk geen kwaad, toch verwachtte ze niet dat Dante dat zou hebben. Zij had hem namelijk ook helemaal bekogeld met zijn heilige cupcakes. Cupcakisme was dus blijkbaar ook een real thing en ergens voelde ze zich gevleid dat ze ingewijd was, want dat was echt wel cool eigenlijk. I mean, een godsdienst met een cupcake als God kon nooit verkeerd zijn! Eigenlijk waren ze ergens wel kannibalen, ze aten hun God namelijk, maar dat was bijzaak en op een of andere manier deel van het geloof. Of dat dacht Sam toch.

~Sorry voor de korte post D:

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptydo sep 10, 2015 10:28 pm

This is crazy


Urgh, ze had er echt zo’n hekel aan om honger te hebben in de ochtend. Haar buik begon steeds meer geluiden te maken en het verbaasde haar nog dat Adrian er niet wakker van werd, het klonk wel alsof er een walvis aan het doodgaan was in haar buik. Figuurlijk dan, want het zou niet goed zijn als er echt een walvis in haar buik aan het doodgaan was en ze moest er ook niet aan denken hoe het eruit zou zien als dat wel zou zijn. Hoe groot zou haar buik dan wel niet moeten zijn? Uhh nee, wtf waar kwamen deze gedachten in hemelsnaam vandaan? Dit was echt niet goed hoor, dus weg met die walvis. Maar ze moest wel echt even iets doen aan die honger, straks ging die walvis nog harder schreeuwen. Walvis..

Voorzichtig probeerde ze een beetje los te komen uit de omhelzing van Adrian zonder hem wakker te maken en kwam ze een beetje overeind. Zoekend zocht ze even naar wat comfortabele kleren, waarvan op het moment de meeste in de wasmand lagen, want ze was daar ook al een beetje laat mee eigenlijk. Voor de rest lagen er ook wel wat kleren op de grond, want ook voor opruimen had ze nog even geen tijd gehad. Niet dat ze dat nooit deed, want ze was op zich redelijk netjes en kon soms ook wel redelijk slecht tegen een onopgeruimde kamer. Naast haar bed vond ze een kort afgeknipte joggingbroek en een bh, die ze snel even aantrok, alleen een shirt miste nog. Opnieuw keek ze even rond en grijnsde wanneer ze haar blik op Adrian viel, maar daar zag ze ook gelijk een shirt naast hem liggen op het nachtkastje. Ze draaide zichzelf weer zijn richting op terwijl ze op het bed zat en probeerde het shirt naast hem te grijpen waarbij ze eventjes over hem heen kwam te liggen. Het lukte haar nog net het shirt - die overigens van hem was maar ze stal de laatste tijd wel vaker gewoon kleren van hem, simpelweg omdat ze lekkerder zaten - te pakken maar het zou hem wel hoogstwaarschijnlijk wel wakker maken. Daarom drukte ze nog even een kusje op zijn lippen. ”Ik ga even wat te eten halen, zal ook wel wat voor jou meenemen, ben zo weer terug.” Zei ze nog, gewoon om hem te laten weten waar ze heen ging om vervolgens weer op te staan en het shirt aan te trekken.

De weg naar de cafetaria was niet zo moeilijk te vinden, al gold dat waarschijnlijk wel voor iedereen op het eiland, het was namelijk wel even een van de belangrijkste plekken. I mean, daar lag al het eten en ook nog wel eens heel erg lekker eten! Ze maakte daarom ook wel wat vaart, want hoe eerder ze daar was en wat te eten had gepakt voor hun beide, hoe eerder ze ook weer op haar kamer kon zijn terug onder de dekens. Wanneer ze alleen de deur openmaakte en binnenstapte werd het al snel duidelijk dat er iets gaande was. Ze was gewoon normaal binnen komen lopen zonder iets te verwachten maar bleef verschrokken staan wanneer ze ineens een meisje onderuit zag gaan op de grond. Wow wacht zat ze nu onder cupcakjes spul en was dat niet gewoon Samantha? Haar ogen gingen verder door de ruimte heen en ze vond ook Dante, die blijkbaar een aanval op haar had gepleegd met cupcakes. Ze sloeg uit reflex haar hand voor haar mond en begon meteen met lachen bij het aanzicht van de twee die helemaal onder cupcakes zaten en blijkbaar een cupcake gevecht hadden gehouden, al probeerde ze dat wel geluidloos te doen om nog niet meteen ontdekt te worden. "Heb medelijden." Smeekte het meisje tegen Dante. Oke, nu kon ze haar lach niet langer meer al te geluidloos houden. ”Ho!” Zei ze luidop omdat het niet helemaal de bedoeling was om zo hard te beginnen met lachen. Ze probeerde dan ook snel weer haar gezicht normaal te krijgen en te stoppen met lachen. ”Oh my god! Sam en Dante?” Vroeg ze lachend terwijl ze haar handen in haar zei zette. ”Oehlala, wat zijn jullie nu aan het doen?” Vervolgde ze met een nieuwsgierig toontje, want ja dat zag er wel een beetje gezellig uit hoor. Ze wiebelde nog eventjes met haar wenkbrauwen om duidelijk te maken wat ze ermee bedoelde..
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyvr sep 11, 2015 10:07 am



De keuken was een grote puinhoop geworden. Alles zat onder de pudding en het glazuur, om nog maar te zwijgen van alle gebakjes die overal rond lagen. En hij zag er ook niet veel beter uit. Er zat pudding in zijn haar en glazuur op zijn gezicht. Hij voelde zich wel een true warrior, met zijn warpaint op zijn gezicht. Ze zouden best veel werk hebben om dit allemaal op te ruimen.. Maar het was het waard, vond hij dan. Dante had er lol in en dat was toch het belangrijkste? Of Céline hem zou geloven, was een andere zaak, maar ook maar gewoon een probleem voor later. Als hij als straf nieuwe dessertjes moest bakken, dan zou hij het met plezier doen.

Opnieuw kreeg hij een puddingdouche, waarna hij gewoon een hele doos cupcakes over zich heen kreeg. "Woah, cupcakes zijn hard man", Lachte hij, al was het gewoon meer grappig dan pijnlijk. Het was tijd voor wraak hoor. Hij nam een gigantische aardbeien slagroomtaart en begon achter haar aan te gaan. Het was best gevaarlijk tho, met die gladde grond.. Hij wou haar net nog waarschuwen, maar ze viel al op de grond. Auw, dat zag er pijnlijk uit. Hij stapte op haar af, al was hij nu ook wel niet van plan om die taart op haar te dumpen.

Maar zij was niet de enige die hem tegenhield. Een bekende lach weerklonk door de zaal, gevolgd door haar stem. ”Oh my god! Sam en Dante?” Riep ze lachend, en hij voelde zich eigenlijk best betrapt ofzo. ”Oehlala, wat zijn jullie nu aan het doen?” Vroeg ze toen plagend, maakte wel duidelijk wat ze bedoelde. De jongen wreef even wat pudding uit zijn haar. "Taart eten? Dat zie je toch", Zei hij luchtig, terwijl hij met de slagroomtaart zwaaide, die gevaarlijk over de schaal begon te schuiven. Nog net kreeg hij hem onder controle. "Ook een stukje?" Vroeg hij vervolgens. Omygod, als ze nu ja zei dan.. Maar zou Adrian hem dat wel vergeven? Ja vast wel, hij zou hoogstens een beetje teleurgesteld zijn dat hij zelf niet Aly had kunnen bekogelen met taart.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyvr sep 11, 2015 7:25 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Nadenken over wat ze deed, deed ze eigenlijk niet. Ze gooide maar met cupcakes en ander lekkers, dat er ook andere mutanten konden binnenkomen, daar had ze niet bij stilgestaan. Daardoor verschoot ze ook ontzettend hard toen ze plots de stem van Aly hoorde, waardoor ze op haar buik rolde en zich op drukte. Grijnzend keek ze naar haar vriendin. Het boeide haar eigenlijk niet zoveel dat ze hen hier kon zien helemaal onder de taart. Het was niet dat ze iets illegaals deden, misschien iets ongemanierd en stout, maar verder. Blijkbaar zag Aly het wel anders en dat was ook duidelijk te horen aan haar toon, maar Dante beantwoorde het perfect. "Inderdaad en cupcakes en andere lekkere dingen." Grijnsde ze haar witte tanden bloot. Een plannetje over hoe ze ervoor kon zorgen dat Aly op de een of andere manier ook onder de taart kwam te zitten  begon in haar hoofd vorm te krijgen, maar blijkbaar bedacht haar partner in crime net hetzelfde. "Ja! Of moet je een cupcake hebben? Ze zijn echt goed." Ter demonstratie veegde ze met haar vingers langs haar wang wat vol zat met een rare mengeling van glazuur en cupcakekruimels om hem vervolgens in haar mond te steken.

Daarna kwam het besef dat ze nog steeds op de grond lag pas en krabbelde ze vlug overeind, waarbij ze bijna opnieuw viel. Way to go, Sam. Uiteindelijk geraakte ze toch recht en keek ze samenzwerend naar Aly, om vervolgens een schuine blik te werpen op Dante waar ze langs stond. In haar hoofd telde ze af, waarbij ze hem ook een duidelijk blik wierp. Binnen vijf seconden zou de brunette vol taart en cupcakes zitten omdat Sam als ninja die ze was er nog enkele in haar handen had en ze natuurlijk wat glazuur en pudding mix van de grond had opgeraapt. "Vijf." Fluisterde ze zo zachtjes dat Aly het met geen mogelijkheid kon horen. "Vier." Ze deed alsof ze wat kruimels uit haar haar haalde. "Drie." Hopelijk had Dante door wat haar bedoeling was, anders had ze echt wel een probleem. "Twee." De kruimels uit haar haar waren eigenlijk echt wel vervelend. "Een." Ze zette zich zachtjes schrap. "Nu!" Op topsnelheid overbrugde Sam de kleine afstand tussen hun en hun slachtoffer. Met een geweldige strijdkreet smeet ze de cupcakes op het shirt van Aly, om vervolgens toen ze dichterbij was haar handen op haar wangen te zetten -zachtjes natuurlijk- en zo twee handen achterliet. "Zo, nu ben jij ook ingelijfd tot het cupcakisme." Want ja, haar eigen doop was ze nog niet vergeten. Plus, zoveel leden hadden ze nog niet, dus kon Aly er makkelijk bij vond ze.

Lachend stond ze langs Aly, dit was veel te leuk. Hoe ze allemaal dropen van de desserten was gewoon lachwekkend. Daarom dat ze de lach ook niet van haar gezicht kreeg. Helaas gingen ze straks wel wat moeite hebben om alles uit hun kleren en haar te verwijderen, maar dat waren problemen voor later. Nu konden ze beter zoveel mogelijk vuil maken als ze het later toch moesten opruimen. Of je nu een kwart van de eetzaal of de hele eetzaal moest poetsen was gelijk. Zeker als je het uiteindelijk toch met meerdere moest doen, want wie weet wie nog allemaal binnen zou springen. De cafetaria was nog steeds een openbare plaats, al hadden ze wel geluk gehad dat er niemand binnen was gekomen die ze niet kende of die er niet mee konden lachen. Hopelijk kon Aly er wel mee lachen, al dacht ze dat wel. Aly was een toffe.

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyza sep 12, 2015 12:57 am

This is crazy


Het was wel even een verrassing om Dante en Samantha in de cafetaria aan te treffen, niet dat het zo raar was ofzo want je kon iedereen er wat dat betrof wel tegenkomen, maar je kwam vast niet elke dag iedereen tegen in een soort voedsel gevecht. Dat was ook niet echt mogelijk dacht ze want er was vaak wel een lerares in de keuken aanwezig, en ze had geen idee of ze het wel helemaal goed vond. Daarom was het misschien ook wel slim om weer weg te gaan? Beetje jammer dat haar nieuwsgierigheid het daarvan niet kon winnen, want oehlala, Sam en Dante? Stiekem best wel een interessant koppel, als ze al een koppel waren dan want ze had nog niets gehoord van beide over een nieuwe liefde, maar als ze er zo over nadacht had ze hun niet ook al even samen gezien op de beachparty? Kon zijn namelijk, ze had niet alles even goed onthouden, vooral omdat ze eigenlijk het grootste gedeelte bij Adrian was.

Sam had haar het eerste door, nog net voordat ze op de grond flikkerde door de gladde vloer. Ze hadden er echt wel een zootje van gemaakt zeg, en niet alleen van de ruimte maar zelf zagen ze er ook niet meer uit. Overal zat spul van cupcakes, taart, roomsoesjes en anders spul waarmee je kon bakken. Dante had haar pas door wanneer ze begon te lachen en leek haar wel een beetje betrapt aan te kijken terwijl hij wat pudding uit zijn haar wreef. "Taart eten? Dat zie je toch" Zei hij terwijl hij een beetje gevaarlijk met de taart heen en weer bewoog. Oei, dat ging echt net goed. "Inderdaad en cupcakes en andere lekkere dingen." Zei Sam er nog achteraan. Waardoor Aly eventjes ongelovig met haar hoofd knikte, niet zeker of ze hun wel moest geloven, want het zag er niet echt uit alsof ze ervan aten. ”Really?” Vroeg ze nog half lachend. Nee, het leek meer alsof ze cupcakes en taart over elkaar heen hadden lopen smeren en smijten, maar dat kon natuurlijk ook aan haar liggen, misschien had ze het wel helemaal fout. Ze had hun wel door.

"Ook een stukje?" Vroeg Dante vervolgens. Woah wacht, wat bedoelde hij daar nu mee? Dat was vast niet bedoeld om haar ook werkelijk een stukje taart aan te bieden. Kon wel, maar ze gokte dat hij hier iets anders mee wilde. Bedenkelijk tuitte ze haar lippen en keek ze hem opnieuw een beetje ongelovig aan. Uhum, dit moest ze geloven. Waarschijnlijk was hij eerder uit op iets van die taart in haar gezicht te gooien ofzo. Dat gold overigens niet alleen voor hem. "Ja! Of moet je een cupcake hebben? Ze zijn echt goed." Zei Sam er nog achteraan, waarschijnlijk met precies dezelfde intentie. ”Nah, ik heb jullie wel door hoor, ik pas.” Zei ze wat lachend. Wat ze alleen niet door had was dat Sam al aan het aftellen was, ze zag alleen dat het meisje wat kruimels uit haar haar probeerde te krijgen maar zag dit niet als bedreiging ofzo. Ze wilde net omdraaien om wat eten te pakken voor haar en Adrian wanneer het meisje blijkbaar besloot Aly niet te laten gaan zonder vies te worden. "Nu!" Hoorde ze haar hard roepen en meteen schrok ze waarbij ze zichzelf al schrap zette om een cupcake tegen haar aan te krijgen. Het was een behoorlijke snelheid waarmee Sam aan kwam zetten en omdat het toch wel een beetje een verrassing was gaf het haar niet genoeg tijd om weg te duiken. Vlak nadat ze een luide strijdkreet hoorde voelde ze het cupcakeje tegen haar shirt aankomen en kromp ze in elkaar als verdediging terwijl ze snel haar ogen had gesloten. Heel kort ontsnapte er een klein gilletje maar ze wist deze al snel weer te onderdrukken. Langs haar shirt viel het cupcakeje op de grond en liet het een dikke glazuurvlek achter. Uh-oh, daar zou Adrian vast niet zo blij mee zijn, gezien het zijn shirt was. Om het ook nog een beetje erger te maken zette Sam nog twee handjes van bakspul op haar wangen neer. Great, nu zag ze er ook nog eens uit als een indiaan.

"Zo, nu ben jij ook ingelijfd tot het cupcakisme." Zei ze vervolgens nog lachend. Droog keek ze het meisje aan en trok ze een wenkbrauw op, alsof ze het niet bepaald leuk vond dat ze dit deed, al was het maar gewoon een act hoor. Want nee natuurlijk zou ze niet boos worden, maar ze had nogal een reputatie dus geloofwaardig kon het misschien wel zijn, wat het alleen maar leuker maakte. Emotieloos gleed ze met een hand over haar shirt heen - langzaam en dramatisch - en pakte ze hierbij wat cupcake spul om dit vervolgens van haar hand af te slaan. ”Ohhh nu ga je er echt aan.” Zei ze waarbij ze probeerde boos te klinken maar stiekem klonk er ook wat lachen doorheen, en het duurde ook niet lang voordat ze zachtjes ook begon te lachen. Maar goed, er was hier wel een ding een nadeel voor Sam, en dat was dat Aly nogal competitief was en ze ging het nu niet makkelijk krijgen. Snel zocht ze iets wat haar pas ‘echt’ vies zou maken en wanneer ze dit gevonden had begon ze te grijnzen en zette ze zich af om het te pakken. Op een van de tafels stond een zak bloem en dat spul was perfect om alles nog erger te maken. Dus ze wist dit te bemachtigen en zette de achtervolging in om Samantha terug te pakken..
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyza sep 12, 2015 1:41 am



Ondanks dat ze eigenlijk wel soort van betrapt waren door Aly, hadden ze er wel mooi een target bij. Want hij wist bijna 100% zeker dat Sam haar ook zo zou zien. Misschien was dit echt niet goed voor de hele kantine, want die zou helemaal gerekt worden momenteel. En zij drie ook, als er eenmaal iemand met een beetje gezag hen kwam onderbreken. Hoewel, hij wist ook zeker dat als Clyde of Damian kwam binnen gelopen, ze gegarandeerd ook een cupcake naar hun gegooid zouden krijgen. Die twee zouden er waarschijnlijk ook wel mee kunnen lachen tbh.

Aly paste op hun aanbiedingen, maar de cupcakes waren in promotie. Allemaal gratis enzo. Sam begon af te tellen en hij hield zijn gezicht in de plooi, alsof hij de slagroomtaart heel diep bestudeerde. Toen Sam uiteindelijk het startsignaal gaf, snelde hij achter haar aan en dumpte de slagroomtaart gewoon woppa tegen Aly’s schouder en rug aan. Grijnzend bleef hij toen naast zijn partner in crime staan, bekeek het kunstwerk dat ze had aangebracht op haar kaken.

Maar Aly leek er niet echt mee te kunnen lachen, al waren haar emoties ook niet extreem kwaad of wat dan ook. Dus waarschijnlijk was het toneel. ”Ohhh nu ga je er echt aan.” Zei Aly, en Dante schoot keihard in de lach. "Ooooow Sam, rennen guuuuurl", Giechelde hij. Nog altijd heel mannelijk hoor, echt. Aly begon Sam te chasen met een zak bloem. Ow, dat zou mooi worden, eenmaal die scheurde of wat dan ook.

Maar hij kon natuurlijk niet achterblijven. Hij nam wat donuts en liep achter de twee meisjes aan, gooide ze als frisbies naar hen toe en raakte af en toe een van de twee. Uiteindelijk moest hij stoppen omdat de donuts op waren en zijn buik eigenlijk echt wel pijn begon te doen van het lachen. God, dit was de meeste lol die hij echt in jaren had gehad tbh.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyza sep 12, 2015 7:32 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes


Ze had in haar hele leven nog nooit zoveel plezier gehad als vandaag. Natuurlijk had ze wel eens een voedselgevecht gehad in de keuken en in de kantine op school, maar dit was zoveel fijner! Hun gelach weerklonk dan ook fel in de cafetaria en het was een wonder dat er nog geen leerkrachten waren komen kijken. Eigenlijk zouden ze een excuus moeten verzinnen zo van: "Sorry, maar er was een plotselinge aanval van aliens en het enigste wat we hadden om ons te verdedigen waren de cupcakes en al de rest." Toch leek dat excuus haar niet echt geloofwaardig, geen idee waarom eigenlijk.

Haar cupcake had doel getroffen en Aly zag er ontzettend mooi uit met de twee handen vol eten op haar gezicht en de streep die haar cupcake had gemaakt, ze mochten natuurlijk de geweldige aardbeienslachroomtaart op haar rug en schouders niet vergeten. Hun kunstwerk was perfect, als ze het mocht zeggen. Daarom dat ze ook tevreden langs Dante stond te kijken, helemaal af. Al leek Aly er precies niet zo blij mee te zijn, oei. Foutje. Ach ja, dat had je wel als je een voedselgevecht onderbrak. Ongelukjes waren snel gebeurd natuurlijk. Haar dreigende woorden lieten Sam alleen maar harder lachen. "Nu ben ik bang." Zei ze sarcastisch, of dat probeerde ze toch. Lachen en praten? Geen goeie combinatie.

Sam was ook echt niet bang, tot Aly de zak met bloem in haar handen kreeg en Dante haar gedachten alleen maar benadrukte. "Shit." Zei ze lachend terwijl ze zich half slippend probeerde af te zetten. In haar ontsnappingspoging stootte ze enkele stoelen om die met een luide kletter op de grond vielen. De tafels werden gebruikt als hou vast om niet te slippen en verschoven dan ook telkens enkele centimeters terwijl ze luid piepend reclameerde. Lachend probeerde ze aan Aly te ontkomen door te gaan zigzaggen, maar het werkte meer in haar nadeel. De stoelen bleven maar tegen haar benen aan kletsten en ze voelde de blauwe plekken bijna verschijnen. De donuts die op haar rug en heupen bleven ketsten waren ook een grote boosdoener. "Dante dat helpt niet echt!" Gilde ze door de kantine terwijl ze een scherpe bocht maakte langs de ramen af. Uiteindelijk stopte de donuts wel, gelukkig. Maar toen kwam het volgende probleem, ze werd moe. Haar snelheid daalde en ze wist dat ze elk moment een zak bloem over haar hoofd ging krijgen. Leuke vooruitzichten. Vooral als je de keuze had tussen de muur, Aly achter je met een bloemzak of naar links en dan Dante facen die duidelijk nog munitie had, ergens. Wat ze ook deed, ze zou vuil worden. Al was ze dat natuurlijk sowieso. Dan zou ze toch maar voor de bloem gaan, dus spreidde ze haar armen erg dramatisch en kneep ze haar ogen dicht. "Do it."

words: ### • notes: here.  • outfit: X
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyzo sep 13, 2015 9:33 pm

This is crazy


Het was echt best wel heel gemeen hoe Sam en Dante haar nou gewoon te grazen namen met een cupcakeje en een dikke slagroomtaart. Haar shirt zag er ook al heel erg mooi uit zo, voor had ze een grote veeg cupcake met leuke handjes op haar wangen en tja, over haar rug en schouders moest ze misschien maar niet beginnen. Een en al taart. Zou Adrian leuk vinden, maar nu had ze in ieder geval wel iemand om aan te geven, gehehe. Ergens had ze het wel kunnen verwachten, want hell no dat ze zelf zou hebben geluisterd wanneer iemand voor een cupcakeje of taart ging afwijzen terwijl ze zoiets in gedachten zou hebben, dat was gewoon te jammer. Dus ja, ze vielen haar aan met taart en cupcakejes, maar dat kon ze zelf ook net zo goed terug doen, right? Aly was nu ook niet echt het persoon die het zo makkelijk van zich af zou laten glijden. Ze was competitief en kon het niet hebben dat mensen dit gewoon bij haar deden, nee ho maar dit ging een gevecht worden hoor. Sowieso.

Haar toneelspel leek misschien eventjes te werken maar ze hadden waarschijnlijk wel door dat ze niet echt boos was, mocht ze dat wel zijn geweest hadden ze dat ook al wel geweten. Ze had tenslotte niet echt een goede reputatie als het over kalm blijven ging en Dante wist dat vast ook heel goed. I mean duhhu, hij was het broertje van haar vriendje en ze was inmiddels toch al een behoorlijke tijd samen met Adrian. Hij kende haar ook al wel langer dan vandaag ondanks dat ze toch nog niet veel samen hadden gedaan, of iets. Beide moesten ze uiteindelijk wel heel hard lachen om wat ze zei, wat er natuurlijk lekker dreigend uitkwam. Ze meende het tho, ze stond erop gebrand dit voedselgevecht van hun te winnen. "Nu ben ik bang." Zei Sam wat sarcastisch waardoor Aly haar nog meer quasi boos aankeek en al snel zichzelf afzette van de grond om een zak bloem te pakken. "Ooooow Sam, rennen guuuuurl" Giechelde Dante en eigenlijk kon Sam daar ook maar beter naar luisteren, want ze zette de achtervolging al in. "Shit." Hoorde ze haar nog lachend zeggen.

Glippend over de vloer die wat glad was geworden, iets wat Aly had gezien omdat ze Sam onderuit had zien gaan, dus ze probeerde er ook rekening mee te houden. Nu was ze wel heel goed met haat voeten, ze kon zelfs op de meest gevaarlijke hakken lopen dus dit was op zich nog wel easy. Toch maakte Sam het haar niet gemakkelijk omdat zij wel alle tafels en stoelen verschoof en overal tegenaan knalde. Hierdoor werd de cafetaria voor haar nog meer een hindernis en moest ze soms heel snel een sprong maken of uitwijken voor een stoel. Ze kan hierdoor ook overal tegen aan. Yeay voor blauwe plekken. Heel even struikelde ze bijna over een stoelpoot omdat net op dat moment er een donut tegen haar aan vloog, maar ze wist zich nog overeind te houden. Keek voor nu nog even uit voor de vliegende donuts maar dat zou ook nog wel gevolg krijgen. Dante was ook nog lang niet veilig.

"Dante dat helpt niet echt!" Riep Sam al naar hem maar niet veel later stopte het ook al, hoorde ze hem alleen nog maar lachen. In ieder geval begon ze steeds verder weer in te lopen op het meisje en werd die ook alweer een beetje moe. Aly nog niet helemaal, al merkte ze toch wel dat ze nog een beetje lui was. Plotseling draaide het meisje zichzelf om en spreidde ze heel dramatisch haar armen. "Do it." Zei ze met dichtknepen ogen en dat liet Aly zich geen twee keer zeggen. Meteen vloog er een dikke wolk wit spul haar gezicht in en werd ze net een sneeuwpop, for real. Hard begon Aly te lachen en maakte ze een mini overwinningsdansje. Oh gosh, ze hield daar echt te veel van, kleine gemenerd die ze was. Terwijl ze dit dansje deed bedacht ze alleen nog wel dat de zak niet helemaal leeg was, zelfs nog voor de helft vol en er was ook nog een ander die haar onder de taart had gespeten. ”You look so beautiful!” Riep ze nog even lachend naar Sam, want het zag er werkelijk prachtig uit hoor. Al probeerde ze het nog afleidend te houden want vervolgens schoot ze ook heel snel en onverwachts nog Dante’s richting uit om de andere helft leeg te gooien. Was dat ook maar weer gedaan en zagen ze er allebei geweldig uit als witte mensen. Lachend gooide ze even een hand in de lucht. ”En wie heeft er gewonnen?” Vroeg ze terwijl ze op adem moest komen. Djees echt, ze had al zo lang niet meer zo in een deuk gelegen.
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Emptyma sep 14, 2015 3:29 pm

New Americana
--High on legal marijuana,
Raised on Biggie and Nirvana. --


Aly raakte misschien wel veel te makkelijk los uit zijn omhelzing, maar het zorgde er toch wel meteen voor dat hij het een stuk kouder kreeg waardoor hij zich toch wat meer opkrulde en onbewust toch eventjes begon te zoeken naar zijn vriendin. Het viel alleen even tegen dat hij haar niet zo snel weer vond, maar om zich daar verder wat van aan te trekken was hij een klein beetje te diep in slaap nog. Een zachte glimlach sprong uiteindelijk weer op zijn gezicht toen hij voor heel even haar lichaam weer tegen het zijne aan voelde, maar met dat het veel te snel verdween opende hij slaperig zijn ogen en spotte haar op de rand van het bed met zijn shirt in haar handen. Nog totaal van de wereld kwam hij wat overeind en ontving het kusje met alle plezier. ‘Blijf maar niet te lang weg tho, anders kom ik vandaag niet meer in slaap.’ Sprak hij half lachend waarop hij zich weer liet neerploffen op de matras en wat dieper de dekens in dook.

Terug in slaap vallen, was echter eventjes een grote nee. Hoe hij zich ook draaide of keerde het lukte hem gewoon niet en zo aws hij al een goede twintig minuten bezig met te proberen. Van Aly was nog steeds niets te bekennen, dus besloot hij maar dat het eventjes tijd was om letterlijk uit het bed te rollen. Vrijwel meteen stond hij overeind en trok hij een simpele los zittende zwarte short aan en een grijze sweater. Voor schoenen besloot hij maar om simpele all black Vans aan te doen en zo vertrok hij maar in de richting van de cafetaria met natuurlijk zijn slaapface nog steeds van toepassing maar aye details.

Letterlijk wanneer hij de laatste gang in sloeg kreeg hij compleet out of the blue twee giant waterpitsolen in zijn armen gedrukt van niemand minder dan Kai en Finn, die kleine tweeling die de school terroriseerde met hun grapjes. Coole gozertjes tho, al had hji geen flauw benul wat hij nu ook weer moest doen met de waterpistolen maar aye. Gewapend duwde hij dus uiteindelijk de deur open van de cafetaria en serieus de ravage die hij daar aan trof. Céline zou een beroerte krijgen tbh. Als eerste spotte hij Aly die onder wist hij veel welke troep zat. Dat was dan ook meteen punt een waar hij het bestierf. Tot zijn kleine bro Dante plots tevoorschijn kwam die ook helemaal onder zat. Het was dat hij niet echt meteen een andere uitweg zag, dat hij de brohug even in ontvangst nam en zo ook geweldig onder kwam te zitten in pudding en wist hij veel wat. Alsof dat nog niet genoeg was, werd hij van drie kanten aangevallen met bloem en eindigde hij dus mooi als Olaf van Frozen. Kort veegde hij met zijn arm over zijn gezicht, ooooh they had it coming. Armed and dangerous tbh.

‘Je kunt gaan lopen, maar er gaat hier niemand droog buiten!’ Sprak hij met een brede grimas waarna hij ongenadig ook meteen als een ware blastoise een water blast deed op de drie individuen, waarvan hij er eentje eigenlijk totaal niet kende. Maar zij had mooi meegedaan aan het plan so!
### , Aly , notes ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gotcha {{DANTE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotcha {{DANTE}}   Gotcha {{DANTE}} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotcha {{DANTE}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who's this Dante guy?
» It's a me again [+Dante]
» Boy, you know I'll be savin' my love for you. (+ Dante ♥)
» ~I´m not the who is weird~ {Dante Rivera}
» I'm not drunk! + Dante

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: