INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Whoeps {&Storm}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyzo okt 04, 2015 9:14 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



De blonde meid was nu al een tijdje op het eiland en had nog niet echt veel contact gemaakt met anderen. De enige wiens naams ze wist, waren Devon, Avery en Jackson. Het lag deels aan haarzelf, moest ze toegeven. Haar verlegen en onzekere karakter maakte het niet echt veel beter. Al moest Denni wel zeggen dat ze wat losser was geworden doordat ze hun heeft leren kennen. Vooral het feit dat ze Devon heeft leren kennen heeft haar zelfvertrouwen goed gedaan. Maar nog steeds had ze er moeite mee anderen aan te spreken. Niet dat veel mensen haar aanspraken, maar goed. Zelf zou ze ook nooit iemand hebben aangesproken die ze niet kende. Hier deed ze het puur omdat ze zichzelf er toe dwong omdat ze gewoon contacten moest hebben.
Dennimae had besloten om vandaag te gaan zwemmen. Ze had het al zo lang niet meer gedaan en als kind had ze er altijd vreselijk van genoten. De blondine gooide haar tas op haar bed om er vervolgens allemaal spullen in te stoppen. Een handoek, schoon ondergoed, make-up en een badhandoek. Haar bikini had ze al aangetrokken, dus die hoefde ze niet meer mee te nemen. Kort bond ze haar blonde haren in een staart voordat ze de kamer verliet. Denni had zich wel opgemaakt, maar het was niet uitbundig. Een beetje mascara en eyeliner was voldoende geweest. Tevens wilde ze niet als een halve panda rondlopen, mocht maar make-up uitlopen.
De deur van het zwembad ging wat zwaar, waardoor de kleine meid flink wat kracht moest zetten. Met een zucht liep ze naar de kleedkamers, ietwat chagerijnig door de zware deur. Mensen moesten echt eens rekening houden met de niet zo sterke en kleinere mensen op dit eiland. Eenmaal in de kleedkamer trok ze haar normale kleren uit en haar oranje bikini goed. De tas, zonder badhanddoek, stopte ze in een kluisje. Haar mobiel en normale kleren werden hier ook goed in opgeborgen. Dennimae was best voorzichtig met haar spullen, al had ze nog nooit gehoord dat hier iets gestolen was. Echter wist je maar nooit, je kon beter voorzichtig zijn. En de blondine was sowieso al voorzichtig met alles dat ze deed.
Een schok ging door haar lichaam heen zodra haar enkels het koude water voelde. Kort huiverde ze, waarna ze zichzelf dwong verder het water in te lopen. Je moest er altijd even doorheen, wat precies het gene was dat Denni op dit moment aan het doen was. Eenmaal er goed met haar lichaam er doorheen te zijn, -behalve met haar hoofd- besloot de blondine om naar de andere kant van het bad te lopen. Maar ze was het water nog niet uit of ze gleed uit over de rand van het bovenste trappetje. Met een klap kwam haar arm tegen de zijkant van het trappetje aan, om vervolgens het water weer in te vallen. Ietwat kreunend trok ze zich weer aan het trappetje overreind en bekeek Denni haar arm. Een blauwe plek was het enige wat te zien was, gelukkig. Maar zodra ze het zwembad uitgekomen was, ditmaal goed, zag ze dat ze de handdoek van een jongen nat gemaakt had. "Oh, sorry." Zei ze zacht, verlegen. Had zij weer, natuurlijk.

{&Storm}



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyma okt 05, 2015 4:38 pm





Was er iets op de wereld dat Storm niet graag deed naast transformeren? Nee, misschien wel, maar dat waren amper grote dingen. En het was zo’n dag dat hij haast uit zijn bed sprong, Devon erdoor wakker maakte en meteen actief was. Normaal had hij vijf minuutjes nodig om op te staan, maar niet vandaag. Hij had er een volle maan opzitten zonder doden, had een geweldige tijd met zijn nieuwe kamergenoot en boven dat leek het goed weer te zijn buiten. Hij had de lessen gevolgd met die fantastisch scheve glimlach op zijn lippen en was blij tot de conclusie gekomen dat hij deze middag geen lessen meer had. Dus besloot hij om te gaan zwemmen, want ja … ze hadden het hier allemaal. Ze hadden het hier echt allemaal, van een zwembad tot een bos, een trainingszaal en zelf een serre voor groenten en fruit. Wat was er nou niet op dit eiland? Hij kon het hier best gewoon worden, na dit maandje was hij dat eigenlijk al. Dat had hij allemaal te danken aan zijn veel te geweldige roommate, de wonderen waren de wereld nog niet uit, hij had zijn wederhelft in crime gevonden.

In zo’n geweldige zwemshort en met een handdoek over zijn schouder gespte hij zijn hartslagmeter op en legde hem met een kleine aarzeling in het kastje. Ja, hij was drie dagen geleden getransformeerd, nee, Storm was nooit volledig gerust zonder dat ding. Niet dat er veel kon gebeuren, het monster in hem had rust en vrede gevonden en was volop aan het recuperen en zich aan het klaar maken voor de volgende volle maan. Voor nu zou hij dus niet tevoorschijn komen. Hij duwde, wat leek op een hele zware deur, met twee vingers open en keek fronsend naar het gigantische zwembad, oké, hier kon hij ook wel aan wennen. Langs beide kanten zo’n gezellige glibberige trap waar je in en uit kon plus stoelen en heel wat anders. Hij knikte goedkeurend en keek naar de weinige mensen die er waren. Het was niet meteen ideaal weer maar Storm was warm van temperatuur, koud weer deed hem niks. Hij wandelde langs het zwembad, het trapje, nog net om te zien hoe een blond meisje uitgleed en pijnlijk met haar arm tegen de hoek kwam. Storm strafte zijn eigen omdat zijn reflexen uitgerekend nu niet snel genoeg waren. Dat zijn handdoek nat was, was echt het laatste van zijn zorgen. Ze keek naar hem op, excuseerde zich en Storm kon gelijk de halve glimlach niet achterwege laten. ‘Tweetygirl.’ Herkende hij haar meteen van die ene instagramfoto. Hij hield zijn handdoek omhoog en haalde zijn schouders op. ‘Handdoeken genoeg op de wereld.’ Glimlachte hij gelijk. Zijn blik ging naar de blauwe vlek op haar arm, hij nam de arm voorzichtig vast en draaide het zodat hij het beter kon zien, voorzichtig, als altijd. ‘Dat, dat zien we liever niet te vaak. Gelukkig is het niet erger, het zag er pijnlijk uit. Ben je oké?’ Steeds die bezorgde kerel, die Storm. Al had hij redenen genoeg om bezorgd te zijn, een jongedame in bikini … komaan zeg …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptydi okt 06, 2015 9:42 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



Het water voelde koud aan de voeten van de blondine. Ze voelde de kou doorlopen tot haar bovenbeen, waarbij ze besloot maar meteen helemaal het water in te gaan. Er meteen door heen gaan was voor Dennimae altijd de beste oplossing, zo wendde je er sneller aan. Het puntje van haar blonde haren werd  nat, waardoor ze op haar tenen ging staan zodat ze bij de grond kon. Groot was ze niet, Denni haalde niet de 1,65. Dit betekende wel dat ze altijd een goed excuus had om hakken te dragen. Ze bond haar blonde haren in een knot zodat ze niet verder nat konden worden. Relaxt liet ze haar lichaam naar achteren vallen zodat het water haar als het ware 'droeg'. Na een tijdje in het water gelegen te hebben besloot ze uit het bad te gaan en naar de andere kant te lopen. Die kant was minder diep, ze zou gemakkelijker kunnen lopen. Nu moest ze moeilijk op haar tenen staan, of zwemmen. En echt 'zwemmen', zwemmen was ook niet helemaal haar ding.
Al ging het uit het water komen niet zo smooth als ze gedacht had. In haar verbeelding zou ze heel charmant het water uit komen, het water van haar lichaam afduipend. Zo iets dat je altijd in films ziet, maar helaas was dit geen film. Denni gleed onhandig uit over het glibberige trappetje. Ze kwam met haar arm tegen de leuning aan om vervolgens terug in het water te vallen. Ietwat kreundend was ze uit het zwembad gekomen, ditmaal zonder te vallen. Haar arm deed zeer en liet een mooie, blauwe plek zien. En haar droge haar kon ze ook wel vergeten, hopelijk was haar mascara niet uitgelopen.
De natte handdoek van de jongen was het eerste dat Dennimae opviel. Nee toch.. Denni keek hem aan en had haar excuses aangeboden. De jongen kwam haar ergens bekend voor, maar ze kon niet meteen plaatsen waarvan. ‘Tweetygirl.’ De jongen herkende haar echter wel meteen. Denni lachtte zacht. De jongen leek het niet erg te vinden dat zijn handdoek nat was en haalde zijn schouders op.  ‘Handdoeken genoeg op de wereld.’ Denni knikte, dat was waar natuurlijk. "Ik heb nog een extra mee, die mag je anders wel lenen." Stelde ze voor, die andere handdoek kon ze best missen. Ze had hem mee genomen om haar haar mee te drogen, maar daar kon ze de andere ook wel voor gebruiken. De jongen pakte haar arm vast en draaide hem, alles erg voorzichtig. Dennimae volgde zijn blik naar de blauwe plek, waarbij ze haar wenkbrauwen fronsde. ‘Dat, dat zien we liever niet te vaak. Gelukkig is het niet erger, het zag er pijnlijk uit. Ben je oké?’ Zijn stem klonk bezorgd en Denni lachtte klein. Haar blauwe ogen gingen weer naar de zijne, waarna ze knikte. "Jahoor, ik heb wel eens erge plekken gehad." Haar stem klonk al wat minder verlegen en kort liet ze haar blik over zijn lichaam gaan, zo onopvallend mogelijk voor zover dat kon. "Je mag me wel Dennimae noemen, misschien wat beter dan Tweetygirl." Lachtte ze zachtjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptywo okt 07, 2015 7:41 pm





Zijn kamergenoot was Devon, de enige echte Devon. En er was één ding waar ze elkaar na school meteen over aanspraken, dat waren de dames van het eiland. Ze hadden een paar lessen samen, en ze waren behoorlijk veel bij elkaar in de buurt te vinden maar niet de hele dag. Storm was dus altijd benieuwd naar wie Devon had leren kennen en omgekeerd. Dus als Storm tweetygirl van onder naar boven aan keek kon hij zich precies voor de geest halen hoe Devon haar beschreven had. Alleen zag hij haar met veel minder kleren dan dat Devon waarschijnlijk zou gezien hebben. Dat was weer iets om zijn kamergenoot mee te tergen, het was het eerste wat hij zou doen als hij terug kwam op zijn kamer; “Hey man, moet je raden wie ik in bikini heb aangetroffen in het zwembad vandaag!” Ja, het zo een beetje zo gaan. Met een hoop details over de situatie en over haar. Ze zou eens moeten weten dat er zoveel over haar werd gepraat, maar meisjes stonden graag in de aandacht, ze hadden het stiekem wel graag dat er op een positieve manier over hen werd gebabbeld.

Ze was zo lief om hem voor te stellen haar extra handdoek te geven. Storm schudde meteen zijn hoofd en glimlachte haar breed toe. ‘Niet nodig, ik red me wel.’ Stelde hij haar gerust. Eigenlijk had hij geen handdoek nodig, zijn lichaamstemperatuur was door het wolf zijn als behoorlijk hoog dat hij veel gemakkelijker droogde, soms had hij niet eens een handdoek nodig. Het was een beetje afhankelijk naar de maanstand en zijn innerlijke monsterwolf. Ze had wel eens ergere plekken gehad, hij fronste gelijk zijn wenkbrauwen door de manier waarop ze het zei. ‘Je zou voorzichtiger moeten zijn met een lichaam als dat,’ hij zweeg en knikte kort naar haar. ‘Blauwe plekken sieren niet.’ Vervolgde hij kalm. Hij schudde lachend zijn hoofd en keek het zwembad rond naar de andere studenten. Toen ze zich voorstelde als Dennimae wist hij gelijk waarover Devon het had, het was haar, zonder twijfel. ‘Ik vrees dat tweetygirl net iets langer gaat blijven hangen. Maar, Dennimae, ik ben Hal,’ Hij zweeg en haalde een uitdagende grijns op zijn gezicht. ‘Ik heb een kamergenoot met belangstelling in jou.’ Hij haalde mysterieus zijn wenkbrauwen tweemaal op. Ze hoefde niet te weten dat Devon interesse had in iedereen, het maakte alles net zoveel interessanter…
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyza okt 10, 2015 7:55 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



Echt het besef dat ze in haar bikini voor de jongen stond, had de blondine niet. Dennimae was best onzeker over haar lichaam, waar ze eigenlijk niet echt een reden voor had. Misschien had ze er te weinig complimenten over gehad, of kwamen ze simpelweg niet binnen. Maar het besef dat hij in zijn zwembroek stond had ze zéker. Ergens kreeg Denni het idee dat er op dit eiland alleen maar knappe mensen zouden rondlopen, want tot nu toe was ze alleen maar knappe mensen tegen komen. Natuurlijk had ze wel eens iemand gezien die haar wat minder aantrok, maar de weinige mensen waarmee ze gesproken had hadden tot nu toe allemaal wel iets knaps. En dan al helemaal Avery, Devon en deze jongen voor haar. Pfoe, ze kreeg het er spontaan warm van.
Dennimae had de jongen haar extra handdoek aangeboden, maar deze sloeg hij met een brede glimlach af. ‘Niet nodig, ik red me wel.’ Denni glimlachte ook en knikte. "Mocht je nog van gedachten veranderen, moet je maar een gil geven." Hoe langer de blondine op het eiland was, hoe losser ze werd. Ze voelde zich steeds meer op haar gemak, al kwam het ook wel door de mensen om haar heen. Deze jongen leek erg rustig en kwam hij haar ontspannen over, wat haar ook wat ontspannender maaktte. ‘Je zou voorzichtiger moeten zijn met een lichaam als dat,’ Fronste de jongen, waarna hij zwijgend naar haar knikte. ‘Blauwe plekken sieren niet.’ Denni grinnikte, waarbij haar blik kort naar de tegels ging. "Ik dacht juist dat ze bij mijn ogen sierde." Grapte ze flauwtjes terug en kort streek ze met haar vingers kleine haartjes bij haar voorhoofd weg.
‘Ik vrees dat tweetygirl net iets langer gaat blijven hangen. Maar, Dennimae, ik ben Hal,’ Denni wilde antwoorden, maar zijn uitdagende grijns liet haar zwijgen. ‘Ik heb een kamergenoot met belangstelling in jou.’ Hal haalde mysterieus zijn wenkbrauwen tweemaal op. Kort fronste de blonde meid, waarbij ze haar hoofd wat schuin hield. "Jou kamergenoot?" Vroeg ze bedenkelijk, ze wist natuurlijk niet wie zijn kamergenoot was. Snel maakte ze met haar tong haar lippen nat, waarna ze die stevig op elkaar drukte. Nadekend sloeg ze haar armen over elkaar heen. Ze had met maar een paar mensen gesproken, maar het zouden in principe allemaal zijn kamergenoot kunnen zijn. "Jackson?" Vroeg ze, maar dat leek haar sterk. Hij was net op het eiland gekomen en zou vast niet zo snel al een kamergenoot hebben. Haar blauwe kijkers stonden gebrand op die van Hal, alsof ze het antwoord uit zijn ogen probeerde te trekken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyza okt 10, 2015 8:30 pm





Hij mocht gillen als hij de handdoek alsnog nodig had, hij wreef over zijn keel en schraapte kort zijn keel voor hij haar grijnzend aankeek. ‘Mijn gillen is nog in ontwikkeling.’ Hij slaakte een meisjesachtige zachte gil en gaf haar een veelbelovende blik. Niet dat zijn gillen echt zo klonk, hij had geen idee hoe zijn gillen klonk, hij wist hoe zijn schreeuwen klonk maar gillen … gilden jongens tegenwoordig nog? ‘Zie, nog veel werk aan.’ Merkte hij quasi onschuldig op voor hij die charmante ontwapende glimlach weer boven haalde. ‘Maar bedankt voor het aanbod, al zal ik niet gillen. Ik wil de mensen hier niet afschrikken.’ Knipoogde hij snel. Nu begreep hij waarover Devon het had, ze was zo onschuldig, wat verlegen, een lief gezichtjes, god en hij moest er af blijven. Broedersregel die hij niet zou verbreken, hij ging zich niet bezig houden met meiden van Devon en omgekeerd. Al kon het vast geen kwaad om te kijken, haar uit te horen, haar charmeren zoals enkel Storm dat kon. Ze waren trouwens in een zwembad, ze moesten toch iets nuttigers gaan doen dan hier aan de kant staan.

Haar ogen, haar ogen sierden niet bij de blauwe vlek maar ze waren behoorlijk bijzonder. ‘Zelf zonder blauwe vlekken sieren je ogen.’ Glimlachte hij haar charmant toe. Ze zeiden vaak dat de ogen in je ziel kijken, nouja, de hare gaven hem wel een goed gevoel. Hij hoefde niet in haar ziel te kijken om het één en ander te kunnen zien. Zijn blik kort omlaag, over haar lichaam en nee, hij hield zich er niet voor in, zo was hij nou eenmaal. ‘Je hebt prachtige ogen, maar dat heb je al vaker gehoord veronderstel ik.’ Hij draaide zich een kwart en gooide zijn handdoek naar het muurtje, hij bleef er maar nipt op hangen. ‘Mijn kamergenoot ja,’ Zei hij nonchalant, hij drukte zijn voet in het water, wat een geweldig goede temperatuur had en keek bij de naam op naar haar terwijl hij zijn hoofd schudde. ‘Niet Jackson, ik denk dat hij charmanter is dan dat.’ Storm wachtte haar reactie niet af, hij dook het water in, al geluk dat zijn hartslagmeter waterdicht was. Toen hij boven kwam veegde hij zijn hand over zijn haar en stak zijn duimen op naar Denni. ‘Wil je nog een poging wagen tweetygirl, dan geef ik je misschien wel wat meer prijs over mijn kamergenoot.’ Daagde hij haar liefjes uit. ‘Ik kan me niet voorstellen dat hij geen indruk op je heeft achter gelaten, ik bedoel, hij had het gelijk over je en geloof me, dat doet hij niet snel.’ Dat laatste was een leugen, ze moest niet weten hoe vrijuit Devon was bij anderen, dat verpestte alles voor hem en zeker voor Devon …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyza okt 10, 2015 11:24 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



Hal wreef met zijn vingers over zijn keel en schraapte deze kort. Dennimae volgde elke beweging die hij maakte nauwlettend, alsof ze bang was dat hij haar elk moment kon slaan. Natuurlijk was ze hier niet bang voor, maar dit ging automatisch en zonder dat ze het zelf eigenlijk door had. ‘Mijn gillen is nog in ontwikkeling.’ Grijnsde Hal, waarna hij een meisjesachtige, zachte gil gaf. De blonde meid glimlachte breed en kon een zachte lach niet onderdrukken. Kort legde ze haar hand voor haar mond waarbij ze haar hoofd schudde. Ze wist niet eens of ze zelf wel zo meisjesachtig kon gillen. ‘Zie, nog veel werk aan.’  De quasi onschuldige toon van Hal liet de blondine weer glimlachen, al beet ze kort op haar lip toen zijn charmante glimlach op kwam. "De volgende keer nog een tikeltje harder, dan weet ik zeker dat ik het zal horen." Adviseerde ze met een glimlachje. Dit zal natuurlijk niet zijn echte gil zijn, al wist Dennimae niet goed hoe een mannelijke gil klonk. Waarschijnlijk meer als een schreeuw, iniedergeval veel lager dan wat Hal net gedaan had. ‘Maar bedankt voor het aanbod, al zal ik niet gillen. Ik wil de mensen hier niet afschrikken.’  Knipoogde Hal, waardoor Denni wat verlegen glimlachtte. Op de een of andere manier kregen van die kleine, simpele acties haar weer verlegen. Kort liet ze haar blik van hem afgaan om door het zwembad te kijken en wat onwetend wat te doen rommelde ze aan haar knotje. Hierdoor schoten er wat haren nonchalant haar knotje uit en wat kansloos probeerde Denni om ze er weer in te stoppen.
‘Zelf zonder blauwe vlekken sieren je ogen.’ Glimlachte de jongen haar charmant toe. Zijn stem liet haar blik weer naar de zijne gaan en weer speelde er een verlegen glimlachje rond haar lippen. Dennimae zou niet snel van zichzelf zeggen dat ze iets mooi vind aan zichzelf, maar met haar ogen was ze best tevreden. "Dankjewel." Zei ze liefjes en wat onzeker wreef ze met haar hand over haar 'goeie' bovenarm heen. Denni merkte dat zijn blik over haar lichaam heen ging en op dat moment besefte ze zich wel dat ze in een bikini stond. Oeps. Haar lichaam verstijfde iets, al probeerde ze zich zo charmant mogelijk op te stellen. Het lukte haar niet helemaal, maar zo vermaskerde ze wel haar onzekere houding. ‘Je hebt prachtige ogen, maar dat heb je al vaker gehoord veronderstel ik.’ Hal draaide zich een kwart om en gooide zijn handdoek op het muurtje, waarbij Dennimae knikte en een 'uhu' geluidje maakte als bevesteging van zijn opmerking.
‘Mijn kamergenoot ja,’ Zei Hal nonchalant, zijn voet in het water zettend. Dennimae fronsde haar wenkbrauwen en deed een poging om te raden wie dat zou kunnen zijn, al schudde Storm zijn hoofd.  ‘Niet Jackson, ik denk dat hij charmanter is dan dat.’ Dit liet de blondine nogmaals haar wenkbrauwen fronsen. Ze volgde met haar ogen hoe Hal het water in dook, waarbij Denni met haar benen in het water op het badrand ging zitten. Ze had haar hoofd ietwat schuin en wachtte tot de jongen weer boven zou komen. Storm kwam boven met zijn duimen omhoog en liet de meid glimlachen. ‘Wil je nog een poging wagen tweetygirl, dan geef ik je misschien wel wat meer prijs over mijn kamergenoot.’  Daagde hij haar liefjes uit. Ditmaal trok Denni uitdagend haar wenkbrauwen omhoog. "Kom maar op met die hints." Grijnsde ze. ‘Ik kan me niet voorstellen dat hij geen indruk op je heeft achter gelaten, ik bedoel, hij had het gelijk over je en geloof me, dat doet hij niet snel.’ De grijns bleef rond Denni's lippen spelen terwijl ze goed nadacht. Het was een jongen, want Hal sprak over een 'hij'. En ze had hem sowieso ontmoet, want 'hij' zou een indruk achter hebben gelaten. Veel langer hoefde de blonde meid niet na te denken en haar grijns werd een stukje breder. "Dévon?" Vroeg ze, zijn naam opdezelfde kakkerige manier uitsprekend als ze bij Devon zelf gedaan had. Dennimae had haar vingers om de rand van het zwembad geslagen en bewoog langzaam haar benen waardoor het water in beweging kwam. Kleine golfjes waren bij haar benen zichtbaar en haar blauwe ogen rustte op het gezicht van Hal. Nog steeds had ze haar hoofd iets schuin en grinnikte ze zachtjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyzo okt 11, 2015 11:50 am

Life isn't about commitment,
it's about having the time of you're life.

Haar onzekere lieve kant was echt iets voor Storm om enkel maar gebruik van te maken, in de positieve zin dan wel. Ze kwam zo onschuldig over dat hij niet anders kon dan het ene compliment na het ander naar haar toe te slingeren. Dat, het feit dat ze in bikini stond en haar verlegenheid deden Storm haast amuserend glimlachen. Waarom had je onzeker te zijn als je met een lichaam liep als dat? Hij kon haar gerust andere mutanten tonen die er minder goed bij liepen als haar, te zwijgen over die waanzinnige ogen van haar. Maar het was best grappig, hij begreep gelijk waar Devon het over had de moment dat die lieve glimlach haar lippen sierde. En hij begreep ook dat het niet veel koste om haar rond je vinger te draaien. Al de complimenten en vriendelijkheid waren al genoeg om haar op de afgrond te stellen naar een zeker verlangen om aandacht. En Denni verdiende ieder zuchtje van zijn aandacht, zoveel was immers al duidelijk.

Het water voelde niet koud of warm aan, zijn natuurlijk hoge lichaamstemperatuur zorgde ervoor dat hij het nooit koud kon krijgen, toch niet door water. Maar hij had niet meer gezwommen sinds zes maanden dus het deed hem meer deugd dan hij had verwacht. Hij draaide zich om, liet zijn blik taxerend langs de andere studenten gaan voor hij Denni terug aan keek. Ze was duidelijk op zoek, aan het raden, wie zijn kamergenoot zou zijn. En Storm gaf niets prijs buiten de charmante glimlach en die donkere ogen van hem, ze kon hem blijven aankijken, vanaf zijn gezicht zou het niet te lezen vallen. Zelf ging ze aan de rand zitten, haar voeten in het water, haar blik liefjes op hem gericht. Hints? Veel kon hij er niet meer geven of ze wist het gelijk, als hij zou zeggen dat het een grote beer was dan zou ze het meteen weten. Maar blijkbaar was dat niet nodig want ze zei zijn naam, op een andere manier dan hij gewoon was. Hij begon zachtjes te grinniken om de manier waarop ze zijn naam had gezegd. ‘Mooi hoe je het uitspreekt.’ Hij grinnikte om het idee hoe Devon hierop zou gereageerd hebben. ‘Dévon.’ Herhaalde hij op dezelfde manier als haar. ‘Misschien dat ik hem vanaf nu ook zo noem.’ Greens Storm. Ja, hij zou het wel doel, voor de lol, dat was wat jongens bij elkaar deden, zeker Storm en Devon. ‘Maar ja, hij is mijn kamergenoot.’ Antwoordde hij uiteindelijk op haar gokje. Hij zwom naar de kant en liet zijn armen naast haar op de boord rusten. ‘Wil je weten wat hij over je gezegd heeft?’ Vroeg hij terwijl hij zijn wenkbrauwen tweemaal ophaalde. Er zou alleen maar positief uit zijn mond komen, al gaf hij Devon gelijk, er was absoluut niks negatief aan te merken aan Denni, ze was … het juiste woord? … schattig. ‘Zeker dat je niet wil zwemmen.’ Hij spette wat natte druppels op haar en zonk weer het water in …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyzo okt 11, 2015 12:56 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



Als de blondine toch eens wist wat er allemaal in het hoofd van Hal omging, had ze hier zeker heel anders gezeten. Maar Dennimae was te naïf om dat in haar op te laten komen, zij vatte dit op als enkel een gezellig gesprekje. Natuurlijk viel het haar op dat Storm haar wat uitdaagde, maar waar hij op doelde kwam niet in haar op. Misschien kwam het omdat Denni eerder nooit echt veel aandacht gehad had van vreemde, of van jongens uberhaupth. Natuurlijk had ze sjans gehad met jongens, maar dat was voordat ze naar hun huidige dorp verhuisd waren. En dat is al weer een paar jaar geleden, teveel om dat nog goed te kunnen herinneren. In die tijd had Dennimae eigenlijk alleen maar, als ze al met iemand liep, met een meisje gelopen. En meisjes doen het toch allemaal op een andere manier. Die 'jagen' wat minder, had zij de indruk.
Hal was het water in gedoken, waar Dennimae gebruik van had gemaakt om langs de kant te gaan zitten. De plek op haar arm was ze al weer helemaal vergeten, echt zeer deed het ook niet. Het enige wat momenteel door haar hoofd speelde was wie zijn kamergenoot kon zijn. De blonde meid kende nog niet veel mensen, maar het had ook iemand kunnen zijn waar ze les mee had, of langs was gelopen? Haar blauwe ogen stonden op het gezicht van Storm, zoekend naar de goeie naam. Echter verraade hij niks, enkel een charmante glimlach was te zien. Denni glimlachtte ook, stelde voor om hints te krijgen. Echter was Hals aanwijzing genoeg, er was maar eigenlijk maar één iemand die echt een indruk op haar achter gelaten had. En toen Hal over een 'hij' sprak, vielen de puzzelstukjes bij haar op zijn plaats. Devon, dat ze daar niet eerder op gekomen was. Hal grinnikte zachtjes toen ze zijn naam uitgesproken had. ‘mooi hoe je het uitspreekt.’ Dennimae grijnsde en grinnikte daarna waarbij ze knikte. ‘dévon.’ Herhaalde hij de naam opdezelfde manier als haar. "Ja sorry, het zal wel aan mijn accent liggen." Grinnikte waarbij ze haar vingers kort met het water liet spelen. ‘misschien dat ik hem vanaf nu ook zo noem.’ Greens de jongen waarbij de blondine zacht moest lachen. "Dat zal hij vast leuk vinden." Grinnikte ze. ‘maar ja, hij is mijn kamergenoot.’
Och, de meid moest eens weten waar de jongens allemaal over zouden spreken. Want zij was echt niet de enige meid die in hun gesprekken naar boven zou komen en eigenlijk wist ze ook niet zo zeer of ze wel blij moest zijn met het feit dat ze uberhaupth over haar spraken. Natuurlijk, het was een ego streler dat je besproken werd bij twee knappe jongens, maar aan de andere kant.. Wát werd er allemaal over je gesproken? En Devon en Storm op 1 kamer, dat zal vast wel niet veel goeds zijn. ‘maar ja, hij is mijn kamergenoot.’ Denni grijnsje ietwat verlegen, niet helemaal goed wetend of ze het wel wilde weten. Natuurlijk was ze er nieuwschierig naar, maar wat als hij negatief over haar gesproken had? Al had ze kunnen weten dat Storm het negatieve niet zou zeggen, maar ook daar was ze misschien wat te naïf voor. Denni volgde met haar ogen hoe hij naar haar toe zwom en met zijn armen over de kant leundde. Ze kon er niks aan doen, maar haar blik werd gewoon naar zijn armen getrokken. Echt, hoeveel uur zouden die jongens wel niet in de sportschool trainen? Storm had ook al van die mooie, gespierde armen. Echt eyecandy. Al was zij sowieso wel eyecandy, to be honest. "Hm, stiekem ben ik wel benieuwd." Antwoordde ze op zijn vraag, waarbij ze zacht op de binnenkant van haar wang beet. Haar blik was ietwat onzeker, niet goed wetend wat te moeten verwachten. ‘zeker dat je niet wil zwemmen.’ Sprak Hal, waarbij hij hat natte druppels water naar haar spette en weer in het water verdween. Denni grijnsde, lachte zachtjes en duwde zichzelf van de kant af. Langzaam zakte haar lichaam het water in, maar haar hoofd bleef boven water. Haar haren begonnen al weer wat op te drogen en heel veel natter wilde ze het niet maken. Ook wilde ze haar make-up niet laten uitlopen, het was niet echt charmant als ze hier als een panda zou rondlopen. Ze zwom richting Hal, en draaide zichzelf op haar rug zodra ze voor hem langskwam. "Zullen we een wedstrijdje doen?" Vroeg ze, een uitdagende glimlach rond haar lippen. Ze knikte met haar hoofd naar de andere kant van het bad. "Wie het snelst aan de overkant is." Ze wist niet hoe goed de jongen kon zwemmen, maar Denni was sneller dan ze er uit zag.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyzo okt 11, 2015 5:42 pm

Life isn't about commitment,
it's about having the time of you're life.

Als Storm nu zijn gsm in de buurt had liggen dan zou hij vragen aan Denni om samen een selfie te nemen, offcourse in het water en dan door sturen naar Devon met het comment “Barly dressed, you schould come” … Hij was niet zeker hoe snel Devon zou terug reageren maar hij gokte snel, of niet en dan zou hij er binnen de tien minuten staan. Maar dat wilde hij Denni niet aan doen, hij wilde haar niet opzadelen met zowel hem als Devon. De één was al erg genoeg zonder de andere maar samen waren ze vier keer erger. Niet dat ze zou mogen klagen, ze zou alle aandacht krijgen die ze maar wilde op zo’n korte tijd. Hij was zeker dat ze samen Denni zou kunnen omtoveren van dat onzekere lieve meisje naar een heel ander level. De gedachten alleen al lieten hem grijnzen, het leven was mooi, zeker met Devon in de buurt. ‘Devon vind alles leuk Tweetygirl, zolang het maar geen boeken en huiswerk bevat.’ Glimlachte hij. Oh ja, tweetygirl was haar nieuwe naam, hij zou nooit Denni zeggen of haar volle naam, het zou altijd tweetygirl blijven.

Ze was benieuwd naar Devon. Hij keek haar aan terwijl haar blik subtiel op zijn armen bleef rusten, dat had hij te danken aan de weerwolf, voor eens. Hij had zes maanden niet kunnen sporten door het constant vluchten van plaats naar plaats maar toch zag zijn lichaam er nog steeds hetzelfde uit. Handig, zeker bij de dames. ‘Ik denk niet dat hij iets negatiefs heeft gezegd.’ Storm keek bedenkelijk voor zich uit en probeerde zich het gesprek met Devon te herinneren. Wat gemakkelijk zou zijn als het over één meisje ging, maar nee, hij had het altijd over meer dan één meisje. ‘Hij zei eigenlijk alles wat ik nu ook zeg, knap, lief, schattig.’ Hij greens charmant en dook weg onder water, toen hij bovenkwam was ze ookal het water in gezakt, geweldig. ‘Dat je goed zingt en danst.’ Hij haalde zijn wenkbrauwen tweemaal op. Ja, daar had Devon het uitgebreid over gehad, nu Storm haar had ontmoet kon hij zich daar inderdaad iets bij voorstellen. Maar alles was hier momenteel in teken van Devon en Devon zou hem dat op een ander manier mogen terug betalen. Storm sloofde zichzelf hier uit om zijn kamergenoot er goed te laten uit zien, wat hij natuurlijk al deed. Bij het wedstrijd voorstel keek Storm naar de overkant maar voor hij erg had er een opmerking over te maken was ze al weg. ‘Je hebt geen start gezegd!’ Riep hij haar lachend achterna. Hij dook onder water, kwam boven en begon te zwemmen, zijn armen kwamen met krachtige slagen terug in het water. Hij greep Denni bij haar voet en trok haar met gemak achteruit waardoor hij nu voorop zwom …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptydo okt 22, 2015 3:45 pm





THERE'S SOMETHING 'BOUT THE BAD BOYS THAT MAKES THE GOOD GIRLS FALL IN LOVE



De eerste keer dat de blondine ooit van Storm had gehoord, was toen hij onder haar instagram foto had gereageerd. Op dat moment had ze geen enkel idee gehad hoe Hall überhaupth aan haar instagram was gekomen, maar het feit dat hij Devons kamergenoot was liet het dat puzzelstukje op zijn plek vallen. En zeker toen ze wist dat de jongens onderling over haar gepraat hadden. Ze kon het hun niet kwalijk nemen, Dennimae had precies hetzelfde gedaan met haar kamergenoot. Denni had het meisje nog niet ontmoet, maar als het zou klikken tussen hun zou ze de knappe personen van het eiland zeker bespreken. En hoe je het ook went of keert, Devon en Hall horen daar tussen. ‘devon vind alles leuk tweetygirl, zolang het maar geen boeken en huiswerk bevat.’ Glimlachtte Hall, waarbij de blonde meid ook even moest glimlachen. Tweetygirl, het was waarschijnlijk officieel haar nieuwe bijnaam. Eigenlijk vond ze dat ze dan ook wat voor Storm moest bedenken, Hall was zo.. Ja, standaard. Ofja, niet echt standaard, niemand droeg de naam 'Hall'. Maar als ze goed naar zijn instagram gekeken had, was het zijn achternaam. Denni kwam nog wel op een bijnaam. "Tweetygirl, uh? Je moet wel heel jaloers op dat vogeltje zijn." Grijnsde ze, waarbij ze zacht op de punt van haar tong beet.
Stiekem was Denni wel benieuwd wat Devon over haar gezegd zou hebben. Toch was ze er een tikkeltje onzeker over, bang dat hij iets negatiefs gezegd zou hebben. Maar als ze logisch zou nadenken, had ze kunnen weten wat Hall geen negatieve dingen zou opnoemen. Zelfs als Devon dat gezegd mocht hebben, zou hij dit waarschijnlijk niet onthullen. Een soort van 'bro-code', aangezien Devon duidelijk zijn slag probeerde te slaan bij Dennimae. Kort grijnsde ze om deze gedachtens. Hall hing over de rand van het bad heen en de meid kon niet anders dan haar blik op zijn armen te leggen. Niet dat de jongens daar problemen mee zouden hebben, voor hun was het enkel een compliment, toch? ‘ik denk niet dat hij iets negatiefs heeft gezegd.’ De jongen keek bedenkelijk voor zich uit en Denni kon een lachje niet onderdrukken. ‘hij zei eigenlijk alles wat ik nu ook zeg, knap, lief, schattig.’ Na deze woorden lachtte Dennimae hardop, waarbij ze haar hoofd schudde. Hall dook het water weer in, waardoor hij haar wat rode wangentjes niet had gezien. Ook de blonde meid liet zich in het water zakken door zich met haar handen af te zetten. ‘dat je goed zingt en danst.’ Hall haalde zijn wenkbrauwen tweemaal op en liet de dame weer lachen. Op de een of andere manier voelde ze zich heel snel op haar gemak bij Storm, misschien zelfs wel sneller dan dat ze bij Devon gedaan had. Het was dan ook helemaal geen straf om in de aanwezigheid van Storm te mogen zijn. Lucky girl.
Dennimae stelde voor om een wedstrijdje te doen, wie het snelst aan de overkant zou zijn. Ze zag er dan misschien wel niet snel of sterk uit, maar de blondine kon dat slanke lichaam van haar gemakkelijk aan de overkant krijgen. Ze was snel, had als kind dan ook altijd veel gezwommen. Maar een beetje steggelen kon geen kwaad, toch? Een uitdagende glimlach sierde rond haar lippen en nog voordat ze goed en wel uitgesproken was, kwam haar kleine lichaam in beweging. ‘je hebt geen start gezegd!’ Hoorde ze Storm achter zich lachen, waardoor er een grote glimlach bij haar lippen vormde. "Je moet wel opletten, Hall!" Riep ze terug, maar zodra ze omkeek zag ze dat de jongen dichterbij was dan ze gedacht had. Hij gebruikte krachtige slagen, waardoor er bij Denni een klein piepje uit haar keel kwam. Ze probeerde haar voorsprong te behouden door meer kracht te zetten, maar snel zwemmen én proberen je hoofd droog te houden was nog best een hele opgave. Niet dat ze echt de kans kreeg, aangezien Storm haar aan haar been naar achteren trok. Denni voelde hoe de kracht in zijn armen haar tot stilstand bracht en zelfs een stukje terug duwde. Weer kwam er een piepje uit haar keel, dat gevolgd werd door een harde lach. "Dat is gemeen." Sprak ze met een gespeeld zielig stemmetje. Een klein pruillipje was kort op haar gezicht te zien, voordat ze probeerde om Halls enkels te grijpen. Toen ze zijn enkel had, 'klom' ze via zijn been omhoog. Ze hield hem stevig bij zijn heupen vast om zo mee te liften op zijn energie waarbij ze gerinnikte.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptydo okt 22, 2015 7:52 pm

Life isn't about commitment,
it's about having the time of you're life.

“Tweetygirl, uh? Je moet wel heel jaloers op dat vogeltje zijn.” Zei ze gelijk nadat hij haar opnieuw Tweetygirl had genoemd. Storm gebruikte niet veel bijnamen maar als hij op eentje kwam dan was het nogal moeilijk om het te af te leren. Hij had haar Tweetygirl genoemd vanaf het moment dat hij haar op Instagram had gevraagd om de Tweety op haar shirt te mogen zijn. ‘Jaloers is een understatement darling.’ Zei hij met dat echte typische Britse accent, dat en hij gooide er nog een scheve glimlach bovenop om het compleet te maken. Welke jongen wilde nu niet graag de Tweety zijn op haar T-shirt … Iedereen met een beetje gezond verstand wilde het. Hij vroeg zich af hoe zo’n prachtige jongedame toch zo attent voorzichtig kon zijn, bijna verlegen zelfs. Het had charmes, charmes die Storm maar moeilijk kon negeren, hij hield er stiekem wel van om onzekere personen over de rand van durf te brengen. Al was hij altijd wel een voorzichtig en attent iemand, hij zou haar nooit over de rand duwen zonder haar daarna weer op te vangen.

Hij zag dat ze verlegen werd door zijn woorden, of eerder door Devon’s woorden. Hij was dan ook de trouwe vriend die alles keurig overbracht. Hij zakte in het water om haar niet nog meer in verlegenheid te brengen en nam voor kort de stilte rondom zich op. Het was een zekere rust, om niets te horen nu hij volledig onder water zat. Sinds hij weerwolf was leek alles rondom hem een bezige bijenkorf, hij had het ook nog niet volledig onder controle … er was duidelijk nog veel werk aan Storm. Toen hij terug boven kwam was ze net ook in het water gezakt. Hij haalde zijn handen over zijn haar en wreef het achteruit uit zijn gezicht. ‘Heb jij commentaar over hem? Devon? Anders ben ik bereidt dat aan hem over te dragen.’ Vroeg hij haar haast lief. Ze moest toch met iemand praten? Of zou ze zo verlegen zijn dat ze zo’n dergelijke gesprekken met jongens voor zich zou houden? Haar lach was in ieder geval aangenaam te aanhoren, hij keek haar grijnzend aan, zijn ogen volgde iedere krul van haar mondhoek, de zachte schittering in haar ogen, alle details nam hij in zich op zoals hij altijd deed.

Ze was er vandoor gegaan zonder startschot en ondanks dat het zes maanden geleden was dat Storm nog had gezwommen, het voelde heel gewoon aan toen hij zich afduwde en achter haar aan zwom. Hij moest toegeven ze was snel, haar slanke lichaam maakte ruime vaart die Storm wist bij te houden maar niet volledig kon inhalen. Uiteindelijk begon hij vals te spelen en trok haar aan haar enkel achteruit waardoor ze een kort kreetje loste. Er kwam een brede grijns op zijn lippen terwijl hij snel terug vooruit zwom, op weg naar overwinning. Haar zielige stemmetje deed hem kort over zijn schouder kijken. ‘Grote jongens spelen gemene spelletjes.’ Riep hij haar geamuseerd toe. Maar net als hij wist zou ze het ook niet eerlijk spelen. Hij voelde haar hand rond zijn enkel maar hij negeerde het, aan de overkant geraken zou hij doen. Ze trok zich aan zijn been vooruit, tot hij haar handen rond zijn heupen voelde en dus eigenlijk een lift kreeg naar de overkant. ‘Wie is nu de valsspeler.’ Riep hij toen zijn hoofd voor een kort moment boven water kwam. Ze waren er al bijna, terug bij het ondiepe deel toen Storm besloot onder water te duiken zich te draai en onder Denni door te zwemmen. Hij kwam recht te staan onder haar zodat ze in zijn nek zak. Hij hield haar stevig vast bij haar kuiten en duwde haar het water uit tot hij volledig recht stond. Hij draaide zijn hoofd een beetje en keek naar boven. ‘Hoe is het uitzicht?’ Vroeg hij geamuseerd. Hij draaide zich naar het diepe deel terug, de pret stond in zijn ogen. ‘Weet je wat ik doe met valsspelers?’ Vroeg hij haar luidop. Zij handen gleden van haar kuiten naar haar voeten voor hij alle kracht in zijn handen zette en haar de lucht in gooide waardoor ze in een boogje terug het water in viel. ‘Whoehoe!’ Hij stak zijn handen in de lucht en wachtte grijnzend tot ze terug boven zou komen, hij had nu al zoveel plezier, …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptyma okt 26, 2015 6:53 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



‘jaloers is een understatement darling.’ Sprak Hall met een echt typische brits accent en Dennimae kon haar lach niet onderdrukken. Ge-wel-dig! De blondine vond het altijd prachtig als iemand met een accent sprak en dat britse accent stond Storm zeker niet verkeerd. "Klinkt goed, dat accent van je." Grijnsde ze hem toe. Op de een of andere manier ontmoette Denni mensen alstijd op een aparte manier. Avery doordat de meid met vuur speelde, Jackson omdat hij in zichzelf aan het praten was, Devon omdat ze haar notitieboekje kwijt geraakt was en Storm omdat ze in het zwembad gevallen was.
Zodra het gesprek over Devon ging, werd Dennimae wat verlegen. Storm plaagde haar, praatte duidelijk zoette woorden voor zijn vriend. Maar het deed Denni alleen maar goed, hoe het ook bedoeld was. Zodra Hall in het water was gedoken volgde de blondine zijn voorbeeld en duwde ze zichzelf het water in. Ze draaide haar lichaam met een soepele beweging op haar rug toen ze bij Storm aangekomen was. ‘heb jij commentaar over hem? devon? anders ben ik bereidt dat aan hem over te dragen.’ Vroeg hij haar haast lief. Denni liet haar onderlichaam naar benden zakken en hield zichzelf omhoog door met haar voeten en handen te bewegen. Ze kon hier niet staan, was daar te klein voor. Al zou niemand hier echt kunnen staan, dit was het diepere gedeelte van het bad. Tja, wat moest ze zeggen? "Hm nee, ik heb eigenlijk niet echt wat te melden." Glimlachte ze uiteindelijk. Ze wist gewoon niet wat te zeggen, wat ze met hem moest bespreken. Ze was er zelf nog niet eens helemaal over uit wat ze van Devon vond. Natuurlijk, hij was aardig en ze zag hem zeker als een vriend. De grijns die de jongen droeg sierde hem en werkte aanstekelijk.
Plagend was Dennimae al begonnen met zwemmen, meteen zodra ze het voorstel gedaan had. Echter reageerde Hall er leuk op en schoot hij meteen in de achtervolging. Dennimae was snel, maar de jongen besloot vals te spelen. Hij trok haar aan haar enkel terug en een klein kreetje verliet haar keel. De blondine had nu het uitzicht van Storm voor haar, daar ging haar voorsprong. ‘grote jongens spelen gemene spelletjes.’ Riep hij haar geamuseerd toe. Denni grijnsde, waarbij ze probeerde om zijn enkel te grijpen. Zodra ze deze gepakt had, verplaatste ze haar handen naar zijn heupen. De blondine hield hem stevig vast om zo mee te leunen op zijn energie. Echter was dit niet heel gemakkelijk, hij bewoog nogal veel terwijl hij zwom. ‘wie is nu de valsspeler.’ "Kleine meisjes kunnen ook valsspelen." Grijnsde ze, al bleef die grijns niet lang. Ze waren bijna aan de overkant al besloot Hall om onder te duiken. Doordat ze hem vast had werd ze mee getrokken, waardoor ze hem automatisch los liet. Wat overrompeld door zijn plotse actie en het water in haar gezicht, stopte ze met zwemmen. Ze voelde hoe Hall onder haar kwam te staan en haar stevig bij haar kuiten vast paktte. Zodra hij omhoog kwam, was er weer een klein kreetje te horen bij de blonde meid. Vervolgens was er een luide lach te horen en probeerde de meid haar evenwicht op zijn schouders te bewaren. ‘hoe is het uitzicht?’ Net toen de meid antwoord wilde geven, duwde Hall haar via haar voeten achterover het water in. Een gilletje liet ze los voordat haar lichaam in het water terecht kwam. Zodra ze boven kwam droeg ze een brede grijns rond haar lippen waarbij ze met haar hand water naar de jongen sloeg. "Jij bent echt gemeen." Grinnike ze en kort wreef ze met haar vingers onder haar ogen. "Ik deed nog wel zo mijn best om mijn haar en gezicht droog te houden." Kort keek ze hem heel boos aan, of ze probeerde het tenminste. Ze hield het niet lang vol, aangezien er al snel weer een brede glimlach op haar gezicht kwam. Langzaam kwam ze dichterbij Hall, de glimlach plaats makend voor een grijns. Ze zwom, half liep (het was voor de meid nog net iets te diep om perfect te kunnen lopen) om de jongen heen en toen ze bij zijn rug gekomen was, probeerde ze hem onderruit te krijgen. Ze had haar handen op zijn schouders gelegd en probeerde met haar benen hem omver te krijgen. Grinnikend deed ze moeite, hopend hem te kunnen terug pakken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptydi okt 27, 2015 8:01 pm

Life isn't about commitment,
it's about having the time of you're life.

Zijn accent, ze prees hem om zijn accent. Een accent dat Storm nauw bij het hart lag om twee hele simpele redenen. De eerste was omdat hij best trots was om zijn thuishaven, Engeland, Londen, was altijd een hele leuk plaats geweest om op te groeien. Niet dat hij er ooit weg was gegaan om te reizen of dergelijke, hij had er gewoon nooit over geklaagd. Zijn ouders waren altijd het meer ouderwetse deel van de Britten geweest. Hij was dus opgevoed met etiquette en beleefdheid, iets waar hij zelf heel veel belang aan hechtte als het nodig was. Natuurlijk werd hij een beetje de buitensporige tiener waarvan 1 op de 10 gezinnen ze moesten hebben maar … zelf op feestjes was hij zijn beleefde respectvolle zelf, alleen de woordenschat liet het soms achterwege. Dat bracht je gelijk op de tweede reden waarom hij van zijn accent hield, het had zoveel aantrok bij de vrouwen. Een Brit herkende je overal aan zijn accent en ieder hield wel van dat sexy Brits, of je het nou graag toe gaf of niet. Storm had het, soms legde hij daar meer nadruk op dan anders, zoals net. “Darling” klonk zoveel beter als het kwam van een Brit. ‘Alleen al met dat accent scoor ik punten bij de dames.’ Niet dat hij het zonder niet zou kunnen, hij was een charmeur van nature dus daar had het accent had er niks mee te maken, maar het was een mooi pluspunt.

Damn, ze had niets over Devon te melden. Wat hij eigenlijk ook niet verwacht had dat ze zou doen, omdat ze te verlegen was en ze even goed wist als Storm dat hij het straks allemaal aan Devon zou vertellen. Wat hij van plan was, als loyale vriend zijnde. Hij veegde zijn natte haar naar achter toen ze in het water kwam en volgde haar aandachtig met zijn ogen. Hij zag de twinkel in haar ogen, die plagerige twinkel die alle vrouwen hadden als ze in het gezelschap vertoefden van mannen. Een plagerige twinkel, en je weet wat ze zeggen van plagen. Ze waren op een zekere hoogte allemaal dezelfde, die vrouwen, maar god wat waren ze onvoorspelbaar.

Ze had het niet zien aankomen dat hij onder water dook waardoor ze een stuk mee zakte naar de diepte voor ze hem los liet en hij onder haar recht kwam te staan. Haar schelle kreetjes maakte het voor hem enkel aangenamer, ze had plezier, plezier die ook Storm had. Ze wilde graag wel iets antwoorden maar voor ze dat kon duwde Storm haar van zich af en ging ze in een boogje het water in. Hij begon te lachen terwijl ze boven kwam en haar haren uit haar gezicht veegde, hij ontweek een hoop gespetter van haar en werd weer een beetje serieuzer. ‘Zo dingen moet je me zeggen tweetygirl, daar hou ik graag rekening mee.’ Knikte hij plechtig voor die geamuseerde charme weer op zijn lippen sprong. ‘Zeg niet dat je het niet leuk vind, je ziet er nog steeds geweldig uit.’ Prees hij haar schoonheid, nat haar of niet, knap zou ze altijd blijven. Storm was extra op zijn hoede toen ze dichter kwam, er lag uitdaging in zijn blik, lokte het gewoon uit wetend dat hij het vaak toch kon winnen van iemand als haar. Ze greep zijn schouders vast en probeerde hem onderuit het water in te krijgen. Storm greep haar handen vast en probeerde haar voeten te ontwijken. Hij ging kort onder omdat ze haar voet in de plooi van zijn knie achteraan had gekregen maar toen hij weer boven kwam trok hij haar over één schouder zodat ze in een halve koprol weer het water in kwam voor hem. Hij had nog steeds haar handen vast, hij kruiste ze voor haar borst en trok haar tot bij hem, haar hoofd ter hoogte van zijn schouder. ‘Je weet toch dat je niet kunt winnen van grote jongens als mij.’ Fluisterde hij in haar oor. Ze zou nooit kunnen winnen van Storm maar dat wilde niet zeggen dat hij haar op termijn niet eens zou laten winnen van hem, uit support …
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Emptydo nov 05, 2015 6:54 pm





NOBODY SEES, NOBODY KNOWS. WE'RE A SECRET, CAN'T BE EXPOSED



Een accent was meestal heel charmant, vond de blondine. En dan al helemaal als het Spaans, Iers of Brits was. En dat smooth glimlachje van Storm maakte het plaatje helemaal compleet. Ze had in vervelende gezeldschap kunnen verkeren. ‘alleen al met dat accent scoor ik punten bij de dames.’ Een zacht grinnikje liet Dennimae horen terwijl ze haar wenkbrauwen kort fronsde. "Hmm, ik dacht dat je het alleen van je looks moest hebben." Grijnsde ze. De blonde meid geloofde maar al te graag dat Storm goed scoorde bij de meiden, het was dan zeker ook geen straf om naar hem te mogen kijken. Eigenlijk wilde ze wel een keer op dames jacht met de jongens, maar dat was misschien een raar voorstel om nu te stellen. Vooral omdat hier nog niet echt iemand wist dat ze ook op meiden valt, ze had het tenminste nooit met iemand over gesproken. En aan Hall te merken wist hij genoeg van Devon om duidelijk te maken dat ze ook op jongens viel, misschien dat ze het daar dan ook bij zou laten. Het biseksuele van haar was in haar thuisplaats niet zo goed gevallen en Denni wist niet hoe dat hier zou uitpakken. Maar goed, dat was een zorg voor later. Een klein glimlachje sierde rond haar rode lippen, ze zag het al voor zich. Storm, Devon en zij op meiden jacht.
Storm was aan het vissen naar dingen over Devon, maar uit Dennimae zou hij niet veel krijgen. Een echte prater was ze sowieso al niet en al helemaal niet als het over zulke dingen ging. Tevens kende ze hem net. De eventuele sappige details zou hij vast wel van Devon te horen gekregen hebben en ze zal hem er niet mee lastig vallen. Storm streek zijn natte haren naar achteren en Denni betrapte zichzelf erop dat ze er naar had lopen staren. Damn, dat natte haar had toch wel iets. "Maar vertel eens iets over Hall, of wilde je het alleen maar over Dévon hebben?" De blonde meid stak het puntje van haar tong uit om er vervolgens wat speels op te bijten.
Storm dook opeens onder water, waardoor Dennimae half werd mee getrokken. Hierdoor moest ze hem verplicht los laten, al had ze niet verwacht dat hij haar van onderen op zou tillen. Alsof ze niks woog, wat ze ook bijna niet doet, hield hij haar op zijn schouders. Denni slaakte een klein kreetje waar een grote glimlach bij mee kwam. Ze had duidelijk plezier, Storm was zeker gezellig. Nog voordat ze kon antwoorden duwde hij haar via haar voeten naar achteren waardoor ze met haar rug in het water werd geduwd. Denni kon nog net haar neus dicht knijpen voordat haar gezicht onder water kwam. Zodra ze boven kwam waren haar haren en make-up de eerste noodzaak, ze wilde niet als een halve gare rond lopen. Hoewel, het was redelijk voorspelbaar en misschien niet de beste optie om met make-up te gaan zwemmen. Al was het maar een beetje mascara. Gelukkig voor haar was het niet uitgelopen. Na wat water Storms kant op gespetterd te hebben haalde ze haar natte haren uit haar knot, om het kort met haar hoofd heen en weer te schudden. De natte lokken vlogen alle kanten op voordat het tot stilstand kwam op het water. ‘zo dingen moet je me zeggen tweetygirl, daar hou ik graag rekening mee.’Knikte Hall plechtig voordat hij geamuseerd, maar charmant glimlachte. Denni schudde kort haar hoofd, streek haar haren nogmaals uit haar gezicht. "Als mijn haar verbleekt door het chloor, stuur ik jou de rekening van de kapper." Grijnsde ze terwijl ze zichzelf weer wat verder in het water liet zakken zodat alleen haar nek en hoofd nog boven waren. ‘zeg niet dat je het niet leuk vind, je ziet er nog steeds geweldig uit.’ Zijn opmerking liet Dennimae lachen, waarbij ze haar blik afwende. "Yeah right." Mompelde ze met een glimlachje voordat ze haar lichtte kijkers weer op Storm richtte.
Langzaam was de blondine naar Storm toe geloopzwommen, een uitdagende grijns rond haar lippen spelend. Ze probeerde zo onschuldig mogelijk naar hem te kijken, al verraadde de grijns alles. Ze pakte zijn schouders vast en probeerde hem via zijn benen onderruit te halen, al wist ze dat het een onbegonne actie was. Storm greep haar handen vast en probeerde haar voeten te ontwijken, hoewel het haar lukte in zijn knieholte te duwen. Zacht lachtte ze toen hij even onder ging en wist dat dit voorlopig haar enige overwinning zou zijn. Maar het voelde wel alsof ze eventjes gewonnen had. Al was het zeker voor korte duur, want zodra Storm boven kwam gooide hij haar simpel over zijn schouder weer het water in. Denni moest lachen en gillen tegelijk, wat een grappige combi maakte. Storm had haar handen nog steeds vast en trok haar naar hem toe, waardoor ze dit keer niet onderwater kwam met haar hoofd. Nu ze zo voor hem stond besefte ze weer hoe klein ze eigenlijk wel niet is. Die 1,65 stelt niks voor tegenover een vent als Storm. ‘je weet toch dat je niet kunt winnen van grote jongens als mij.’ Ferluisterde hij in haar oor, waarbij ze grinnikte. Denni ging op haar tenen staan om bij zijn oor te komen. "Maar wie niet groot is moet slim zijn." Ferluisterde ze op haar beurt, waarna ze haar slanke lichaam gemakkelijk uit zijn greep draaide en een eindje voor hem bleef staan. Een grote, speelse glimlach sierde rond haar lippen en kort trok ze één wenkbrauw omhoog. Denni stak haar armen uit en wiebelde kort met haar vingers ter uitnodiging. "Kom maar op, big boy." Sprak ze uitdagend, de nadruk leggend op 'big boy'.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Whoeps {&Storm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whoeps {&Storm}   Whoeps {&Storm} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whoeps {&Storm}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't bring the storm, I am the storm [Dante]
» Storm Hall
» Lazyness &Storm
» If you can't say something nice, then don't say nothing at all || Storm
» It's dark outside {&Storm}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Swimming Pool-
Ga naar: