INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 No Church In The Wild [closed]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptywo nov 18, 2015 12:23 am


Bow Down
the most high's around

Vandaag was de dag eindelijk aangebroken. De dag waar hij naar toe had gewerkt, de dag die hij zorgvuldig had uitgepland. Waarom hij het allemaal deed, wist hij ook niet echt. Het zat een beetje in zijn aard om met mensen hun emoties te lopen rotzooien, en zeker om een beetje leven in de brouwerij te brengen. Er gebeurde niet zo heel veel op dit eiland, op een paar onbelangrijke dingen na. Maar niemand hier leek echt te weten met wat hij of zij bezig was, niemand leek het spel dat hij zo graag speelde op zijn niveau te spelen. Daarom had hij zijn voorbereidingen getroffen en deze dag uitgepikt om zijn plan in gang te zetten.

Het was ochtend, na het ontbijt, en de jongen die hij nodig had stond sowieso nog te helpen in de keuken met de afwas. Hij wist alles wat er te weten viel over de knul, zijn routines, zijn relaties met andere mutanten,.. Hij was ook onder veel leerkrachten een lievelingetje, en dat waren nu net de mensen die Amadéo niet kon uitstaan. Plus, hij kon met iemand als hij veel andere mensen raken, aangezien er zo veel aan hem gehecht waren geraakt. De donkere jongen liep de refter in, bleef even wachten en zag uiteindelijk de bruinharige jongen uit de keuken komen. ”Hi.. Euhm, je kent me niet echt denk ik, maar ik had gehoord dat jij me wel zou kunnen en willen helpen”, Zei hij zachtjes, kwam totaal niet dreigend over. Hij sprak net de woorden uit waardoor Maurim hem maar al te graag zou willen helpen. Afwachtend keek hij de jonge Rus aan, verwachtte eigenlijk alleen maar een positief antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptywo nov 18, 2015 3:51 pm


Het afwaswater was net niet te warm. Er hing wat schuim in zijn haar, maar dat merkte de jongen niet eens op. Tot Céline hem er lachend op wees en het liefdevol voor hem weg haalde met een handdoek. Met een grijnsje keek hij haar aan en ging toen verder. De school beschikte wel over van die grote afwasmachines, maar de glazen sprongen er nog vaak in kapot, dus moesten die met de hand worden afgewassen. Iets waar de knul graag mee hielp. Veel leerlingen moesten dit doen omdat ze gestraft waren, maar hij niet, nee, hij deed het met plezier. Plus, Céline toverde vaak nog ergens een cupcake of een brownie tevoorschijn als hij klaar was. En zoveel werk was het nu ook weer niet, want hij was altijd nog op tijd voor zijn les.

Maar vandaag leek het er niet op dat hij die les zou halen. Toen hij al smullend van zijn beloning de keuken uit kwam, werd hij tegen gehouden door een jongen die er best vreemd uit zag, zelfs op dit mutanten eiland. Maar nooit zou Maurim hem er om uitlachen, niemand eigenlijk. De donkere jongen, die best wel een stuk ouder was, sprak hem zacht aan. ”Hi.. Euhm, je kent me niet echt denk ik, maar ik had gehoord dat jij me wel zou kunnen en willen helpen”, Vroeg hij. Maurim keek hem vriendelijk aan en knikte even. "Natuurlijk, wat kan ik voor je doen?" Reageerde hij. Het gebeurde wel vaker dat sommige mutanten hem kwamen vragen om extra eten, of zijn zelfgemaakte taarten. Die waren heel gegeerd, bleek maar. Nieuwsgierig wachtte hij tot de jongen zou antwoorden of toch op zijn minst zou zeggen wat hij nodig had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptywo nov 18, 2015 11:04 pm


Bow Down
the most high's around

Wie beweerde ook alweer dat je mensenkennis nodig had om te krijgen wat je wou? Nope, hij had op z’n zachtst gezegd echt helemaal geen mensenkennis of sociale skills. Wel deed Amadéo netjes zijn research, en dat was dus even goed, zo bleek maar weer. Maurim stemde meteen in, wist nog niet eens wat hij nodig had of wat er eigenlijk met hem stond te gebeuren. Die gedachte deden hem bijna gemeen grijnzen, maar hij hield zich nog net in. "Natuurlijk, wat kan ik voor je doen?" Vroeg de knul, en Amadéo bleef even onschuldig kijken. Hij haalde even aarzelend zijn schouders op, allemaal deel van zijn act natuurlijk, maar dat wist Maurim natuurlijk niet. "Nou, ik hoorde dat jij een wolvenshapeshifter bent, net als ik. Ik heb wat problemen met mijn mutatie tho, en ik vroeg me af of jij me misschien wat kon helpen of wat tips wist om me op weg te helpen", Zei hij, nog steeds even zacht als daarnet, maar nu met een hoopvolle klank in zijn stem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptydo nov 19, 2015 6:53 pm


Al snel maakte de jongen kenbaar wat hij van hem wou. "Nou, ik hoorde dat jij een wolvenshapeshifter bent, net als ik. Ik heb wat problemen met mijn mutatie tho, en ik vroeg me af of jij me misschien wat kon helpen of wat tips wist om me op weg te helpen", Vertelde hij. Aha, ja, dat verklaarde natuurlijk de vacht die hij op de jongen zijn schouders zag, en hij zag nu ook de wolvenstaart die langs de jongen zijn been hing. Zat hij misschien vast in zijn transformatie of zag hij er gewoon altijd zo uit? Hij besloot het maar gewoon te vragen. "Kun je niet verder dan dit?" Vroeg hij, wijzend op het uiterlijk van de jongen. Hopelijk vatte hij het niet beledigend op, want zo bedoelde hij het ook helemaal niet. Hij was best bereid om de jongen te helpen, wou er zelfs zijn les voor skippen. "Ik kan je wel even meenemen naar de trainingsruimte, dan kan ik het je laten zien, als je dat wil", Stelde hij voor. Ja, eigenlijk klonk het best leuk, rondhangen met iemand die een beetje als hij was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amadéo Delvaux
Amadéo Delvaux
Class 3
Aantal berichten : 262
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptyvr nov 20, 2015 7:57 am


Bow Down
the most high's around

Bingo. Hij had beet. Maurim raakte geïnteresseerd, dat zag hij aan zijn blik. Maar dat niet alleen, hij wist ook goed genoeg dat de jongen zijn vraag om hulp niet zou kunnen afwijzen. Zo zat hij namelijk niet in elkaar. Misschien wel nadat hij klaar met hem was, dan zou hij sowieso minder snel mensen gaan vertrouwen, maar dat was niet zijn probleem. Het kon hem bitter weinig schelen wat de jongen voelde tbh. "Kun je niet verder dan dit?" Vroeg de jongen, wees naar zijn overduidelijke halfling lichaam. "Oh, nee, dit is voor mij normaal, ik ben zo geboren. Het is naar wolf dat problemen geeft, snap je?" Zei hij, probeerde zich niet beledigd te voelen door de knul zijn opmerking. Bah, hij snapte wel waarom hij zo geliefd was. Hij was zo.. Onschuldig. "Ik kan je wel even meenemen naar de trainingsruimte, dan kan ik het je laten zien, als je dat wil", Stelde hij toen voor, maar dat was eventjes niet wat Amadéo had gepland. De donkere jongen deed even alsof hij het idee overwoog, maar keek Maurim toen gespeeld angstig aan. "Maar wat als ik iets kapot maak? Doen we dit beter niet buiten, in het bos?" Vroeg hij, gooide toen nog een argument in de strijd. "De paar keer dat het lukte, was ik ook buiten", Zei hij, proefde even de bittere herinnering van wat Dahlia met hem had gedaan die andere dag in het bos.

Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Emptyzo nov 22, 2015 2:20 pm


Het zag er wel cool uit, een wolvenstaart in je mensenlichaam. Hij zou het zelf ook nog wel willen, al zag de jongen er daardoor wel een stuk wilder uit.. Eigenlijk was zijn hele uitstraling best wild en intimiderend, maar langs de andere kant klonk hij ook heel rustig en zacht. Daarom oordeelde hij dus ook nooit op uiterlijk. Deze jongen was waarschijnlijk al genoeg gepest geweest om hoe hij er uit zag, iets wat Maurim best wel zielig vond. Hij kreeg al bijna medelijden met de kerel.. "Oh, nee, dit is voor mij normaal, ik ben zo geboren. Het is naar wolf dat problemen geeft, snap je?" Zei hij dan nog, iets wat Maurim nog erger vond. "Oh ja, ik snap het", Bevestigde hij, besloot maar niks te zeggen over het feit dat hij het spijtig vond voor hem dat hij zo geboren was. Hij had het er waarschijnlijk zelf al moeilijk genoeg mee gehad.. Dus het sprak dan ook voor zich dat hij zou proberen hem te helpen. Misschien zou hij zich beter voelen als hij kon trainen op zijn shiften, om hem een doel te geven. Daarom stelde hij voor om naar de trainingsruimte te gaan.

Maar dat vond de jongen niet zo'n goed idee. "Maar wat als ik iets kapot maak? Doen we dit beter niet buiten, in het bos?" Zei hij een beetje paniekerig. "De paar keer dat het lukte, was ik ook buiten", Vervolgde hij toen. De Rus knikte even. Als hij zich daar beter bij voelde, dan zouden ze wel naar buiten gaan. "Okay, dan gaan we naar het bos, ik weet wel een plekje waar niemand ons zal storen", Zei hij glimlachend. Plus, de lessen waren nu ook al bezig, dus zo druk zou het eigenlijk nergens echt zijn.. Behalve als er veel mensen het idee hadden om te gaan spijbelen, zoals zij dus vandaag, al hadden zij daar wel een goeie reden voor. "Volg me maar", Zei hij, waarna hij zijn jas van de kapstok haalde en die aan trok.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
No Church In The Wild [closed] Empty
BerichtOnderwerp: Re: No Church In The Wild [closed]   No Church In The Wild [closed] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No Church In The Wild [closed]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No Church In The Wild part II [closed]
» It's The Call Of The Wild
» [AC]She needs a wild heart
» Let them run wild and free [OPEN]
» Around and around we go || closed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: