INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC]She needs a wild heart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo sep 21, 2014 8:17 pm

I GOT A WILD HEART!

Alright, Caleb had al een perfect idee in zijn hoofd gehad toen hij dat Lauren persoon via sms mee had gevraagd naar het bal. Of ze het erg op prijs ging stellen wist hij niet helemaal, maar dat zou hij dan straks wel weer zien als hij eenmaal voor de deur van haar kamer stond. De jongen haalde nog enkel kleine witte stofjes van zijn zwarte broek af. Witte stofjes, het was het meest irritante wat er kon bestaan. En het kwam echt niet door zijn kamer of wat dan ook ea, waarschijnlijk door de reis hierheen toen alles in een koffer had gezeten of zo. Anyway, toen zijn broek eindelijk stofjes vrij was wandelde hij naar de badkamer om zijn haar wat in model te brengen. Een brede grijns stond op het gezicht van de jongen, jup dit ging beslist nog wel een geweldige avond worden. Toch als Lauren, het meisje dat blijkbaar wel dik wou worden, er mee in op ging. Maar dat was iets waar hij zich uiteindelijk echt niet druk ging over maken. Nadat zijn eindelijk stond zoals hij wilde dat het stond, greep hij de cape vast die hij eerder vandaag over de deur had gegooid en trok die er voorzichtig af om die daarna over zijn schouders te leggen en dicht te knopen. Onbewust werd de grijns op zijn gezicht alleen maar groter. Caleb kon zich al perfect voorstellen hoe iedereen hem vreemd zou aankijken als hij daar binnen ging komen. Maar hé, het was tenminste origineel weetje wel.
Na eventjes te hebben rond geparadeerd in zijn kamer trok hij zwarte schoenen aan en nam hij het masker dat hij had klaargelegd op zijn bed vast. In alle voorzichtigheid, zodat hij zichzelf geen oog ging uitsteken of iets plaatste hij het op zijn hoofd om het daarna met het touwtje vast te knopen. Voor een moment viste hij zijn phone uit zijn broekzak, 10 voor 8, tijd om te vertrekken dus. Vluchtig greep de jongen nog een rode roos uit de vaas die op zijn nachtkastje stond. Zo kon hij toch nog een beetje speciaal doen. Alsof die outfit van hem nog niet speciaal genoeg was!
Nu maar hopen dat hij het goede nummer had onthouden dat Lauren hem nog gestuurd had. Gauw genoeg bevond de jongen zich op de gang van de meisjes en meteen kreeg hij al enkele blikken op zich geworpen. Toch reageerde hij niet op hun, hij bleef gewoon rustig doorlopen als of het hem echt niet deerde. Stiekem wel, maar hij wou het mysterieuze er deze avond toch echt een beetje in houden weet je wel. Geregeld gleed zijn blik naar de bordjes op de deuren, goed hij was er nog niet voorbij gelopen. Caleb richtte zijn ogen uiteindelijk even vluchtig op de andere deuren en kwam meteen tot stilstand. Goed dat hij dat had gedaan, anders zou hij er voorbij zijn gelopen. Om heel eerlijk te zijn was hij helemaal niet zenuwachtig, hij was gewoon benieuwd naar wie die Lauren die dik wilde worden eruit zag. Net zoals het meestal was klopte hij drie keer op de deur en wachtte vervolgens tot de deur open zou zwaaien en het meisje in een of ander cool kleedje zou tevoorschijn komen.  

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA


Laatst aangepast door Theodore Remmington op ma apr 03, 2017 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo sep 21, 2014 10:14 pm

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500
Outfit x Mask

De deur van haar kamer knalde weer achter haar dicht. Zo, dat was dat. Sierra was nu ook voorzien van een mooie jurk. Nu was het haar beurt. Dat was het ideale van een tweelingzus hebben: ze konden non-stop kleding van elkaar lenen. Maar toch had ze de jurk die zij wilde dragen speciaal voor zichzelf bewaard. Het jurkje was niet heel erg bijzonder, maar zodra Lauren hem aanhad, voelde het alsof ze heel erg chique was. De jurk en bijbehorende accessoires had ze van haar vader voor haar zestiende verjaardag gekregen. Dat was nog eens een feest! Al haar vrienden hadden mogen komen en het was erg laat in de avond geworden, sommige waren zelfs blijven slapen. Het was geweldig geweest. Maar haar zeventiende verjaardag zou waarschijnlijk hier zijn, op deze school. De saaiheid dreef er nog net niet van af.

Maar goed, nu eerst het feest van vanavond. Een bál. En niet zomaar een bal, een gemaskerd bal. Nou, nou. Lauren was eigenlijk geen fan van feestjes als er harde muziek was, een hoop alcohol (in haar vriendengroep was er altijd wel iemand die wat van hun ouders kon stelen of dat soort dingen) en als ze iemand kon zoenen. Niet dat ze een slet was, she just liked the attention. Nee, de enige jongen waar ze echt van had gehouden was Ethan. En Ethan was niet langer geïnteresseerd in haar. Gosh, hoe vaak had ze er niet over nagedacht om hem te bellen of te sms’en? Zo verschrikkelijk vaak, maar ze durfde het gewoon niet. Hij zou haar vast en zeker afwijzen. Na Ethan had ze zichzelf beloofd om rustig te doen qua jongens, maar toch had ze voor vanavond een date. Het grappige was dat ze haar date nog nooit had gezien en gevraagd had om haar te komen halen. Dat betekende dus dat als hij echt een geek was ze of a) de deur in zijn gezicht moest gooien, b) tekeer tegen hem moest gaan omdat hij haar had voorgelogen of c) een combinatie van die twee, wat ze eigenlijk het beste vond. Maar nee, ze moest de jongen een eerlijke kans geven.

Een driedubbele klop op de deur verraadde zijn aanwezigheid en op het laatste moment deed Lauren haar oorbellen in. Nog een keertje bekeek ze haar uiterlijk en liep toen uiteindelijk naar de deur. Met een stralende glimlach opende ze de deur, maar de glimlach bevroor een beetje toen ze zag wat er voor haar stond. “Halloween moet nog komen hoor…” merkte ze droog op en eigenlijk had ze zin om te gaan schreeuwen. Hallo, dit was een gemaskerd bal? Haar gezicht veranderde van heel vrolijk, naar boos, maar ging weer terug naar verbaasdheid. Oké, misschien moest ze niet zo boos worden. Het was eigenlijk best cute en Lauren ontdekte de rode roos in zijn hand. Een glimlach ontstond uiteindelijk op haar gezicht en de behoefte om iemands kop van zijn romp te rukken ging ook langzaam aan liggen. “Sorry, ik was gewoon een beetje geshockt…omdat ik het niet had verwacht” legde Lauren uit en haalde haar schouders op. Toen gaf ze hem even snel een vriendschappelijke knuffel. “Nou, ik ben dus Lauren, het meisje die het geen reet kan schelen of ze dik wordt, maar nog steeds geen Nicki Minaj kont wilt” zei ze grinnikend. Ze kon het niet helpen, maar haar ogen schoten heel snel eventjes naar beneden. Lauren voelde hoe haar wangen een beetje rood werden en een stemmetje in haar hoofd schreeuwde: “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS OMG AAAAAAAAAAAAAAAABS!

De aandrang om dat te schreeuwen kon ze onderdrukken en in plaats daarvan zette ze haar charmantste glimlach op. “Zullen we gaan, Zorro?” grapte Lauren. Eigenlijk was het best schattig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptywo sep 24, 2014 1:32 pm

I GOT A WILD HEART!

Nerveus was Caleb alles behalve. De jongen vond het gewoon geweldig spannend. Hij had geen idee hoe Lauren er uit zag, dus hij hoopte maar dat ze niet een of andere versie van Ugly Betty was, want yeah dan zat hij met een probleem. Misschien ging hij dan maar gewoon terug naar zijn kamer, met de smoes dat hij iets vergeten was om daarna nooit meer terug te komen. Nee, dat was best gemeen. Uiteindelijk verdiende iedereen een kans, hij zou wel kijken of Lauren die kans goed ging benutten. Anders was hij echt wel weg hoor!

Heel lang duurde het niet voor de deur open ging. Het meisje dat in de opening verscheen was een mooie verschijning dat kon hij niet ontkennen. Zijn mondhoeken krulden vrolijk omhoog terwijl hij heel even kort haar outfit bekeek en uiteindelijk zijn blik liet hangen bij haar gezicht. Aight, alles behalve een Ugly Betty situatie dus. Gelukkig maar! Haar reactie op hoe hij eruit zag deed hem even breed grijnzen. ‘Een voorproefje is altijd leuk.’ Reageerde hij met een knipoog. Als ze hem van zijn stuk wilde brengen met zo’n opmerking moest ze toch echt wel vroeger uit haar bed komen hoor. Al was ze waarschijnlijk gewoon verbaasd dat hij zo gekleed ging naar een gemaskerd bal. Well, hij vond dat het heel dat saaie gedoe een leuke tint gaf. De gezichten die ze trok verbaasde Caleb kort. Ze ging van blij naar zwaar pissed en dan verscheen die verbaasde blik weer in haar ogen. Hallo, weet eens wat je wilt? Een kort moment begon Caleb de roos in zijn hand zachtjes heen en weer te rollen. Gelukkig had hij er voor gezorgd dat het ding doornloos was. Dat leek hem wel zo aardig. Nog geen moment was de glimlach op zijn gezicht verdwenen, ook niet toen ze zich excuseerde voor haar opmerking van net. ‘Ach, ik had geen zin om zoals al die andere te komen opdagen in een pak. Plus, zo kan je me niet verliezen vanavond.’ Oftewel hij had eigenlijk geen zin om zijn tuxedo uit zijn kast te halen. Die wilde hij liever houden voor iets specialer. Ja, ik zie je wel denken wat kan er nu specialer zijn dan een gemaskerd bal? Wel, laten we het daar later maar over hebben. Vanuit het niets kreeg hij een plotse knuffel, wat verbaasd beantwoorde hij die al probeerde hij er nog wel voor te zorgen dat de roos intact bleef.
Die opmerking over Nicki’s kont maakte het helemaal af. Caleb schoot even in de lach waarna hij uiteindelijk zijn hoofd schudde. ‘To be honest, je zou echt niet staan met haar kont. Die van jouw past perfect bij je.’ Oké, dat was wel een hele foute opmerking maar veel kon het hem niet schelen. Aangezien er toch nog een beetje een compliment in school, zou ze vast wel niet al te kwaad zijn? Voor een kort moment gleed Caleb’s blik naar de roos in zijn hand en besloot deze maar aan Lauren te geven. ‘Ik hoop dat je ze mooi vind, wist niet wat ik anders kon mee brengen.’ Het had hem wel zo beleefd geleken om iets mee te brengen voor haar, maar aangezien het hier nogal beperkt was in dingen was hij maar naar de tuin gegaan eerder vandaag en had hij de bloem zelf gaan plukken. Bijna was het hem nog ontgaan, maar hij kon nog net de rode blosjes op haar wangen zien. Voor even trok zijn rechtermondhoek wat omhoog, zodat er een typische jongensachtige grijns verscheen. Daar kon hij haar straks nog wel mee plagen als hij zich verveelde. Maar met een meisje als Lauren, leek hem dat nogal moeilijk.

Voor even leek het wel alsof ze in zijn hoofd zat toen ze de vraag stelde. Galant als hij was bood hij zijn arm aan het meisje af. ‘Daar heb ik het verkeerde masker voor op lijkt me.’ Sprak hij vrolijk, waarna hij na ze zijn arm had aangenomen vertrokken richting de cafetaria. Het tweetal passeerde een groot aantal mensen, allemaal hadden ze dezelfde verbazing op hun gezicht staan toen hij voorbij kwam. ‘Weetje, ik ben wel de meest originele van het hele bal.’ Grapte hij.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyza sep 27, 2014 12:50 am

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Een lach ontsnapte uit haar mond na zijn geweldige opmerking. Oké, Caleb had humor en dat was een heel groot pluspunt. “Ach weet je, ik ben wel blij met deze kont. Zo’n grote kont als die van Nicki Minaj zou denk ik wel overdreven zijn” zei Lauren knikkend en draaide zich om, waarna ze vervolgens naar haar kont wees. “Dan had die jurk dus helemaal omhoog gestaan en had dit er dus helemaal anders uitgezien, dus ik vrees dat die kont niet zou werken” zuchtte Lauren en haalde eventjes haar schouders op. Ach ja, ze had helemaal niet zo’n dikke kont nodig. Ethan had haar ook genomen voor hoe ze was. Nou ja, niet helemaal natuurlijk. Daarom was het goed dat ze nu ook maar zo ver van hem weg was, want als ze die kop van dat meisje met wie hij nu was en hem nog één keer zou zien, of nog één keer een foto op Facebook zou zien, dan zou ze moordneigingen krijgen.

Blij keek Lauren naar de roos die Caleb haar gaf. Awh! Enthousiast nam ze hem aan en bracht hem even naar haar neus. De geur drong haar neus binnen, hij rook heerlijk. Zachtjes nieste ze eventjes. “Oh…” brabbelde ze verbaasd en keek hem met een grijns aan. “Het zou trouwens best wel awkward zijn als hij nep was geweest. Dan zou ik dus niezen door een bloem en dan zou het helemaal niet echt zijn en dan zou ik toch niezen en ja, je snapt wat ik bedoel, right?” ging Lauren verder, terwijl ze zijn arm aanpakte en met hem meeliep. Mmm, er zat al wat verbetering in de manier waarop ze haar zaken aanpakte. Ze had Caleb nog niet uitgescholden, nog niet geslagen en ze had nu zelf al zijn arm beet, zonder een ongeluk aan te richten. En dat gegeven werd beloond, want zo te voelen had Caleb ontzettende gespierde armen en dat was echt iets waar Lauren helemaal week in haar knietjes kon worden.

“Weet je, ik ben wel de meest originele van het hele bal” hoorde ze hem zeggen, terwijl ze naar de cafetaria liepen. Met een gek gezichtje keek ze hem aan. “Tot nu toe wel ja, maar als ik dadelijk iemand in een onderbroek met een smiley op zijn billen langs zie stuiteren, zul je de prijs moeten delen” zei Lauren met een grijns. Dat zei ze overigens niet om hem de grond in te drukken, maar het was een van Laurens manieren om te communiceren. Ze zei wat ze dacht, maar dacht helaas nog niet altijd nao ver wat ze zei. “Awh!” schoot haar nu ook weer binnen, terwijl ze inmiddels voor de cafetaria stonden en ze sommige meisjes naar hen zag kijken “Ga je nu ook punch voor me halen en me naar de dansvloer begeleiden en meer van dat soort dingen!?” Ze schudde haar hoofd en lachte. “Nee hoor, hoeft allemaal niet. En als je heel veel geluk hebt mag je dadelijk tijdens het dansen me zelfs aanraken, maar dan moet je heel veel geluk hebben hoor.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyza okt 04, 2014 3:26 pm

I GOT A WILD HEART!

De jongen probeerde het zich voor te stellen hoe Lauren eruit zou zien met een kont als die van Nicki, en met het proberen bedoelde hij ook werkelijk proberen als hij het zich nog maar even kort voorstelde dan schoot hij in een lachbui. Nee, Lauren en haar kont waren gewoon perfect hoor. Alsof hij er werkelijk nog over moest nadenken knikte hij langzaam. ‘Geloof me, ik heb liever een Lauren met jouw kont dan een Lauren met een Nicki kont. So trust me, you look perfect.’ Sprak hij met een kleine glimlach op zijn gezicht. Yeah, hij was wel bes blij dat Lauren eruit zag zoals ze er nu uit zag. Misschien moest hij maar even aan haar aanbieden of hij misschien wat anders moest gaan aantrekken of zo? Wie weet had ze hier al zo’n grote reputatie dat hij die helemaal zou destroyen als hij zo gekleed met haar op het bal verscheen?

Toen ze niesde door de roos moest hij ongewild even denken aan het filmpje van de niezende panda. Vreselijk schattig, net zoals het bij haar ook was. ‘Bless you.’ Pff, als ze nog verder ging brabbelen dan haalde hij het einde van de avond niet hoor. Dan kon ze hem straks naar de ziekenboeg brengen omdat hij niet meer kon stoppen met lachen. ‘Please stop, straks ga ik nog dood van het lachen. Maar je hebt wel een punt, dan zou het wel heel nouja stom zijn?’ Wist hij veel wat hij moest zeggen. Caleb was een charmeur van zichzelf, maar op haar eindeloze stroom van woorden wist hij niet goed hoe hij moest reageren. Zodra ze zijn arm beet had genomen verscheen er een brutaal grijnsje op zijn gezicht toen hij een zacht kneepje voelde in zijn bovenarm. Alright, nu wist hij ook al meteen dat ze wel van een beetje spier hield. Dan was het toch wel de perfecte outfit geweest om voor haar deur te verschijnen.

Kort trok de jongen een ;o gezicht. Tss, alsof iemand werkelijk zo zou verschijnen. Nee hoor, dit was mooi zijn prijs en die ging hij echt niet delen. ‘Nou, wie weet wat voor onderbroek ik aan heb? Als het nodig is ga ik echt nog wel voor die prijs vechten hoor.’ Sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht. Stiekem zag hij het zichzelf nog wel doen hoor, gewoon wop broek uit ineens en dan ging hij zijn geweldig coole batman boxer showen en dan won hij meteen. Ja, eigenlijk was hij wel een beetje een batman hoor met die cape, het masker, jup hij kon er zo voor doorgaan! Zodra ze de cafetaria binnen liepen zag hij enkele hoofden meteen omdraaien. Voor kort trok hij een wenkbrauw op om daarna toch zijn charmantste glimlach op te zetten. ‘Ik ben er haast zeker van dat ze enkel naar jou kijken hoor.’ Op hetgene wat ze zei streek hij even met zijn vrije hand over zijn kin. Wel, ze was zijn date, en hoorde hij dat dan niet te doen? Vast wel. ‘Als je wilt doe ik die dingen ja. En please, ik heb de hoofdprijs al hoor met jou aan mijn arm hier binnen komen. Zie je al die blikken niet. We zijn nu al haast king & queen.’ Die prijs gingen ze heus niet winnen, maar in zijn hoofd hadden ze die echt al wel gewonnen. Voor even wierp hij een blik over de aanwezige mensen, natuurlijk kende hij hier niemand maar hij was nieuw dus uiteindelijk boeide dat helemaal niets. De enigste persoon die hij hier echt kende was Jean, en dat was dan ook maar door zijn vader en omdat hij haar ooit eens had weten langs komen op de school van Xavier. ‘Dus, kan ik je begeleiden naar de dansvloer of heb je liever eerst iets om te drinken?’

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 05, 2014 9:34 pm

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Haar vooroordelen over Caleb waren volledig verdwenen. Nadat ze het vrij awkward en vervelend had gevonden dat hij in dit kostuum was gekomen, vond ze het nu voornamelijk erg schattig en vrij sexy. Was het nou een awkward persoon geweest met een enorme buik en veel haren en weet ik het allemaal niet, dan was het echt een afknapper geweest. Maar hij kon dit kostuum prima hebben. “Als je een onderbroek aan hebt met een smiley, dan heb je wat mij betreft elke prijs gewonnen die er vanavond te winnen valt, plus de hoofdprijs, wat waarschijnlijk….” Eventjes dacht Lauren na “Uhm. Misschien wel een jaar lang gratis punch ofzo.” Wat haar betreft had ze de hoofdprijs nu aan haar arm, maar dat was best raar om te zeggen als je elkaar net vijf minuten kende. Waarschijnlijk zou ze dat pas giechelend vertellen als er alcohol geschonken zou worden en ze ergens niet in de buurt van heel erg veel mensen zouden zijn. Nu maar hopen dat er geen alcohol tevoorschijn zou worden getoverd en ze om een identiteitsbewijs zouden vragen, want Lauren was slechts zestien (bijna zeventien).

“Ik ben er zeker van dat ze enkel naar jou kijken.” Met opgetrokken wenkbrauwen en een grijns keek ze hem aan. “Yeah right, Zorro” zei ze, terwijl ze een klopje op zijn gespierde buik gaf. O my God, waarom kwam Caleb niet uit New York? Dan hadden ze elkaar vast eerder ontmoet. Hij was best een gentleman. Als ze die dingen wilde, dan zou hij dat voor haar doen en hij vond hen nu al de king en queen van het bal. “Awh, dat is lief” zei Lauren en voelde dat ze een beetje rode wangetjes kreeg. O God, Lauren Montgomery kreeg rode wangetjes. Dat kreeg ze nooit, nooit werd ze verlegen. “Je weet wel hoe je een meisje verlegen moet krijgen hoor, Zorro. Zelfs als je me van een rails moest redden, was ik dood gegaan van verlegenheid” zei ze met een grijns, doelend op het redden van vrouwen van Zorro. Lauren maakte er maar een grapje van, maar ze vond het stiekem best wel leuk wat hij zei. Ze voelde zich er echt gevleid door. Wat zou Ethan vinden als hij dit zou weten? Waarschijnlijk zou het hem niets uitmaken.

‘Dus, kan ik je begeleiden naar de dansvloer of heb je liever eerst iets om te drinken?” Lauren schudde haar hoofd en pakte zijn hand. “Come on, let’s dance” zei ze vrolijk, terwijl ze hem zachtjes meetrok naar de dansvloer. Er draaide een wat ouder nummer, een echt nummer dat ze op een bal zouden draaien. Zachtjes beet ze op haar lip en ging wat dichter bij hem staan, zodat ze haar hoofd bij zijn oor kon brengen. “Ik heb dit nog nooit gedaan. Sterker nog, dit is de eerste keer dat ik op een dansfeestje ben. En ik kan echt niet zo dansen…” fluisterde ze en keek in het rond. Er stonden ook allemaal mensen met maskers op. Duh, op een gemaskerd bal was dat wel iets dat kon gebeuren. Maar Lauren werd er heel erg awkward van. “Ik ken hier ook niemand…dat meisje daar lijkt op mijn zus, maar dat is het dan ook…” Het meisje leek niet alleen op haar, maar het was Sierra. Ze had een date! Een trots gevoel gleed over haar hele lichaam.

Een verandering in de muziek bracht Lauren even van haar stuk. Verbaasd keek ze om zich heen. Huh, waar was de duffe balmuziek van net heen? “Dit lijkt er meer op” zei Lauren vrolijk tegen Caleb. Haar ogen sloot ze even en draaide sensueel met haar heupen, zoals de meisjes in de clips dat ook deden. Halverwege het nummer opende ze haar ogen en lachte naar Caleb, terwijl ze wat dichter bij hem ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 12, 2014 12:02 am

I GOT A WILD HEART!

Caleb’s twijfels over zijn outfit waren als sneeuw voor de zon weg gesmolten. Vanavond ging echt geweldig worden. Lauren leek het stiekem helemaal geweldig te vinden dat ze kon genieten van zijn spiertjes. Althans dat idee had hij toch. En zolang ze niet klaagde bleef hij maar in dat idee geloven. Kort trok hij zijn wenkbrauw op. Een hoofdprijs van punch? Helemaal geweldig.. ‘Ik denk toch dat ik liever mijn eigen hoofdprijs kies.’ Knipoogde de jongen vrolijk. Off course was het dan het meisje dat nu aan zijn arm hing, wat verwachtte je anders? Caleb ging haar echt niet ruilen voor iets anders wat zich zou aanbieden hoor, Lauren zag er perfect uit en dat was echt wel alles wat telde. Een perfecte king & queen van het bal, al maakte zelfs dat hem stiekem niet uit. Winnen zou hij toch niet, want hij was net nieuw overgekomen van de andere school dus niemand buiten de leerkrachten en Diana en Lauren nu kende hem hier.

Zodra ze de ruimte waren binnen gewandeld had hij toch geprobeerd om de aandacht van zichzelf af te leiden naar haar door ook werkelijk te zeggen dat iedereen naar haar keek. Het klopje op zijn buik deed hem onbewust even grijnzen. ‘Nou, echt hoor. Heb je jezelf al eens bekeken?’ So damn fine. Weer een onrechtstreeks compliment aan haar. Wat was hij toch goed bezig vanavond. ‘Trouwens, your mixing up your heroes. Zorro draagt geen wit masker, plus zie je ergens een zwaard?’ Caleb schudde even lachend zijn hoofd. Lauren was te gek voor woorden, maar dat vond hij wel zo leuk aan haar. Heel lichtjes zag hij blosjes verschijnen op haar wangen toen hij had meegedeeld dat zij zijn queen voor de avond was. Wel, dat was onverwachts? Lauren leek nu niet bepaald de persoon die snel verlegen werd. Waarschijnlijk was het gewoon door de ruimte die zo warm was of zo, wist hij veel. ‘Als je toch Zorro aanhalingen blijft maken. Mag jij mijn Elena wel zijn hoor?’ Sprak hij op een flirterige toon. Oké, nee Zorro verwijzingen waren absoluut niet cool. Maar zij was er mee begonnen dus hem trof echt wel geen schuld!

Caleb liet zich gewillig mee de dansvloer op trekken. Alright, dansen. Hij kon dit best wel, toch? Nee, natuurlijk kon hij het. Stiekem was hij een echte pro als het daarop neer kwam. Het nummer dat echter bezig was, was nogal oud bollig en traag en dat betekende dus, zoals vele koppeltjes het hier voor deden, dat ze moesten gaan slowen. Blijkbaar was dat Lauren ook opgevallen want voor hij het wist stond het meisje dicht tegen hem aan, zo dicht zelf dat hij haar adem op zijn borst voelde kriebelen. Wow, eh. Dit had hij niet verwacht. Voor een mini seconde trok Caleb een wenkbrauw op. Zij nog nooit naar een dansfeest geweest, yeah right als hij dat niet geloofde maakte ze hem wel wijs dat ze nog nooit echt gedate had of zo. Voorzichtig bracht hij zijn hand naar haar wang en keek haar met een bemoedigende glimlach aan. ‘Don’t worry love. Just follow my lead.’ Even voorzichtig als daarnet legde hij zijn handen op haar heupen en begon gewoon zachtjes heen en weer te schuifelen. ‘Mij kende je ook niet tot ik voor je deur stond. Trek het je niet aan, denk gewoon dat jij en ik en je zus met haar date hier alleen in de ruimte zijn.’ Caleb vond het ongelofelijk schattig hoe Lauren dit alles in zich op nam. Was het dan toch wel waar dat ze nog nooit een dansfeest had meegemaakt? Dat was gewoon sneu..

Zonder enige waarschuwing was de muziek gewisseld. Op zich viel het nog wel te verwachten, maar het gene wat hem echt verbaasde was dat Lauren ineens begon te dansen. Misschien was het omdat hij zijn handen net te laat van haar heupen had afgehaald maar Caleb werd even echt helemaal mee gezogen in haar beweging, waardoor hij zelf nog een best wel coole move maakte. Veel meer trok hij zich er niet meer van aan en bewoog zelf ritmisch mee op het lied. ‘Luckily they changed the music.’ Klonk het opgewekt van zijn kant toen het meisje dichter bij hem kwam staan. Hij bracht zijn armen tot naast haar lichaam alsof hij haar wilde vast nemen, maar danste vervolgens gewoon verder. Zoals alles nu verliep, mocht zijn hele avond wel net hetzelfde verlopen. Maar hij wist goed genoeg hoe snel zijn gedrag kon omslagen als er een of andere dude een beetje stoer kwam doen tegen hem. Maar tot nu toe was dat nog niet gebeurd, en hij hoopte ook maar dat het zo zou blijven.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 12, 2014 2:16 am

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Lauren moest lachen om zijn Zorro opmerkingen. Oké, hij leek misschien niet helemaal op Zorro, maar toch wilde ze hem Zorro noemen. “Oké, boy, I’m sorry. Ik ben een meisje hè, don’t blame me. Terwijl jij Zorro buiten speelde, zat ik keurig netjes met een Barbie pop.” Ontkennend schudde Lauren haar hoofd. Nah, zij had nooit met een Barbiepop gespeeld. Nee, zij was samen met de jongetjes op het veld aan het voetballen, verstoppertje aan het spelen of boomhutten aan het maken. “Als je toch Zorro aanhalingen blijft maken, mag jij mijn Elena wel zijn hoor?” Vrolijk trok Lauren haar wenkbrauwen eventjes op. Oke, that was unexpected. Maar ze had sinds Ethan niet meer geflirt. Het kon vast geen kwaad, Caleb deed het toch ook? “Sure, natuurlijk ben ik dat. Alleen als je belooft dat je me ook komt redden als ik ooit vast kom te zitten op een rails of ontvoert word door bandieten” zei ze met een knipoog.

En zonder dat hij het wist, had hij die belofte al een beetje nagekomen, want voor Lauren voelde het dansen als vast zitten op een rails. “Don’t worry love, just follow my lead” zei hij, terwijl hij zijn hand op haar wang had gelegd en vervolgens zijn handen op haar heupen had gelegd. Oké, dat was anders. Nog nooit was Lauren zo vaak door een, tot voor kort, onbekende jongen achter elkaar aangeraakt. “Mij kende je ook niet tot ik voor je deur stond. Trek het je niet aan, denk gewoon dat jij en ik en je zus met haar date hier alleen in de ruimte zijn.” Bevestigend knikte Lauren. “Oké, ik vertrouw je erop dat je het kan” zei ze met een grijns “Je bent daarbij ook de eerste jongen die me zo heeft vastgepakt en nog geen klap heeft ontvangen, dus dat zegt al heel wat.” Ze pestte Caleb maar, natuurlijk zou ze hem geen klap verkopen. Hij probeerde haar juist te helpen en daar was ze hem best dankbaar om. Net zoals hij gezegd had, volgde Lauren hem. Voorlopig had ze nog niet op zijn tenen gestaan. “Doe ik het een beetje goed?” fluisterde ze zachtjes naar hem, terwijl ze probeerde in zijn ogen te kijken om op zoek te gaan naar een reactie. Haar ogen schoten naar een koppel verderop, die het wat moeilijker had. Grinnikend sloeg Lauren eventjes haar mond voor haar mond. “Nou ja, zelfs als ik het niet goed deed zijn we nog niet zo erg als hen…” fluisterde ze giechelend.

Maar de verandering in de muziek had haar toch meer op haar gemak gesteld. Het was de muziek die ze zelf ook graag luisterde. “Luckily they changed the music” hoorde ze hem over de muziek zeggen en Lauren knikte bevestigend. “O yeah, praise the motherfucking Lord” zei ze en sloeg even haar ogen ten hemel. Ze was nog maar net zestien, zo suf dansen op een oude mensen muziek kon nog lang genoeg. Lauren kwam wat dichterbij hem dansen en bracht haar gezicht vlak naast het zijne, terwijl ze haar hand zachtjes op zijn wang legde. Zo sensueel als ze was probeerde ze haar lichaam te laten bewegen op de muziek en volgens haar ging dat best wel aardig. Natuurlijk kenden ze het dansen, want in videoclips en films werd er ook vaak gedanst tijdens het uitgaan. Helaas had Lauren in New York nooit uit kunnen gaan, want daar was ze nog te jong voor geweest. Lauren beet zachtjes even op haar lip, terwijl ze hem aankeek en toen wat verder naar achteren stapte, zodat er wat ruimte tussen hun instond. Daar ging ze door met haar dansmoves. “Aaaaah, these hoes ain’t loyal” zong ze mee met de muziek.

Niet dat ze lang alleen stond, want al gauw stond ze weer dichtbij hem. Hopelijk had Caleb door dat ze hem maar een beetje plaagde. Lauren vond het grappig, ze mocht hem wel. Dat was haar prettig gestoorde manier om mensen te vertellen dat ze hen wel mocht. Caleb was daar een van. Na weer een paar nummers tegen hem aangedanst te hebben, sloeg ze haar armen even om zijn nek en keek hem met een serieus blikje aan. “Oké, Zorro, je hebt beloofd om dingen te doen die ik wilde…” begon ze en glimlachte toen even “..dus prince charming, zullen we nu alsje-alsje-alsjeblieft wat gaan drinken?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 12, 2014 5:14 pm

I GOT A WILD HEART!

Kort fronste hij. ‘I don’t believe you.’ Grijnsde de jongen breed. Iets aan haar vertelde hem gewoon dat ze echt niet zo’n meisje was geweest dat met barbie’s had gespeeld. Ondanks haar killer looks leek ze hem meer one of the guys. Maar dat ging hij toch maar niet zeggen hoor, dat kwam nogal verkeerd over, niet? Caleb glimlachte vrolijk naar haar toen hij haar wenkbrauwen omhoog zag schieten. Hah, dat had ze mooi niet verwacht! Jup, hij was echt wel goed bezig hoor. Bedenkelijk keek hij haar aan. Haar redden van de bad guys hm? ‘Your wish is my command.’ Natuurlijk ging hij haar redden, maar dat was had niets te maken met het Zorro zijn hoor. Plus, Zorro vond hij trouwens echt niet geweldig of zo. Nee, Batman of Superman dat waren gewoon de meest kick ass superhelden ever.

Nog steeds kon hij het niet goed vatten dat de jongens van haar oude school zo dom waren om haar nooit mee te vragen. Nou ja, als ze dan al op een school had gezeten waar er jongens zaten. Want, nee hij kon het zich echt niet voorstellen hoor. Als hij niet wat opgegroeid tussen de mutanten op een school voor hun soort en hij in haar stad had gewoond, had hij het echt wel geweten hoor. Een grimas verscheen even op zijn gezicht. Ze moest eens weten met hoeveel meisjes hij al had gedanst in zijn leven, hij ging haar heus niet laten vallen of iets in die aard. ‘Stiekem komt het gewoon door mijn abs.’ Sprak hij lachend tegen het meisje. Natuurlijk kwam het daardoor, want zijn charmes had hij nog even buiten strijd gehouden. Plus, nee een klap wou hij toch niet krijgen. Het zou er toch alleen maar voor zorgen dat hij een of andere uitbarsting kreeg en hij wou haar avond beslist niet verpesten daar mee. Door het feit dat ze zo dicht bij elkaar staan keek hij haar natuurlijk recht in haar ogen aan. Een glimlach verscheen even op zijn gelaat toen ze vroeg of ze het wel goed deed. Maar voor hij er echter een reactie op kon geven maakte ze een opmerking over een koppel achter hun, heel subtiel en sierlijk draaide samen met haar zodat ze nu met haar rug naar hun stond en hij eens een kijkje kon nemen. Nog net kon hij zichzelf behoeden voor een grote lachbui. ‘Oh god, die kunnen beter stoppen voor er gewonden vallen.’ Sprak hij al lachend. ‘Maar, je bent een natuurtalent.’ Sprak hij bemoedigend terwijl hij zijn donkere ogen weer op haar richtte.

De verandering in ritme zorgde ervoor dat hij haar terug moest los laten, en ja dat was met enige tegen zin. Maar daar bracht Lauren al heel snel weer verandering in door dicht tegen hem aan te komen staan terwijl ze samen aan het dansen waren. Oké, dit was heel even unexpected. Maar Caleb ging niet klagen. Compleet op ritme bewoog hij zijn lichaam, de bewegingen vormde zich al heel snel naar Lauren’s moves en zo leek het echt wel alsof ze elkaar al jaren lang kenden en dit elk weekend deden. Caleb was zich echt aan het amuseren. Iets waar zij wel de main reason voor was, want om eerlijk te zijn zonder haar zou dit hele gedoe maar heel duf zijn.

Caleb had er geen idee van maar blijkbaar waren er al heel wat nummers gepasseerd en ondertussen ging Lauren maar mooi verder met hem te teasen. Ach, hij kon er nog wel mee leven. Hij vond het best wel grappig eigenlijk. Te bedenken dat hij haar uren geleden nog niet eens deftig kende. Nog zachtjes wiegde hij mee op de maat van het nummer toen ze haar armen om zijn nek legde. Wow, van Zorro naar prince charming in maar enkele nummers tijd. Wel, het was een upgrade. Welk meisje vind Prince Charming nu niet leuk? Maar nog steeds was het niet wat hij echt wilde. Jup, hij had zijn zinnen nu een maal op Batman gezet dan matchte het met zijn boxer weetje.. ‘Ik dacht dat je het nooit ging vragen.’ Sprak hij met een brede grijns op zijn gezicht. Zachtjes trok hij haar aan haar hand mee de dansvloer af, richting de tafels waar de soorten drankjes op stonden. ‘So mylady, wat wil je drinken?’

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 12, 2014 9:46 pm

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Lauren grinnikte. Awh, volgens hem was ze een natuurtalent. “Dat kan of een gemeend compliment zijn, of betekenen dat JIJ een natuurtalent bent in liegen” zei ze met een brede glimlach “Maar thanks, anyway, lief van je.” Na hun awkward ontmoeting, had ze alle vooroordelen die ze eventueel over Caleb had gehad weg laten varen. Hij was echt een leuke jongen, deed er alles voor om het haar naar d’r zin te maken. Ethan had dit nooit gedaan, hij had gedaan wat hem het beste leek en vaak resulteerde dat of in ruzie, of in…nou ja, een happy ending. Maar Caleb en Ethan waren hele andere jongens. Ethan was saai, Caleb niet. Die deed tenminste nog zijn best om haar aan het lachen te maken en dat lukte hem aardig, hij was grappig. Lauren had spijt dat ze zo lullig tegen hem had gedaan toen ze de deur open had gedaan, dat verdiende hij echt niet.

“Ik dacht dat je het nooit ging vragen” had hij met een grijns gezegd en Lauren lachte. “Waarom heb je dat niet eerder gezegd, gekkie? Het is toch zeg maar ‘onze’ avond, niet alleen mijn avond” zei ze met een grijns en hoofdschuddend liet ze zich door hem meetrekken. Deze keer had hij de leiding genomen en soms had Lauren dat ook wel nodig, iemand die de touwtjes in handen had. “So mylady, wat wil je drinken?” Haar ogen schoten over de tafel met eten en drinken. Er was vast niets met alcohol. Niet dat Lauren een alcoholist was ofzo, maar thuis in New York had het een geweldige kick gegeven als zij met haar vrienden zich stiekem zaten te bezatten en niemand het door had. Ach ja, misschien kon ze Caleb later overhalen om stiekem naar de keuken te gaan en daar te kijken of ze wat hadden? “Well, my dear gent, I’m gonna try this” zei ze, terwijl ze naar de schaal met punch reikte “You know, iedereen in New York zegt dat dit hartstikke lekker enzo is en dat het op ieder feest is, dus ik ben benieuwd…” Haar glas vulde ze en nam een slok. Maar meteen nadat ze een slok had genomen, wist ze dat het verkeerd zat. “O my God” mompelde ze lachend toen ze haar hand voor haar mond sloeg. Oooooooh, wat een smaak. “Oh…” bracht ze kreunend uit en vond uiteindelijk de kracht om het door te slikken. “Hier, proef eens, superhero, ik ben benieuwd of je dit ook kan overleven” zei ze lachend. Mijn God, dat spul moest verboden worden.

Lachend keek ze Caleb aan. “Oooooh, wat doe ik je aan, sorry hoor” zei ze, terwijl ze haar hand even op zijn blote schouder legde “Maar vertel, hoe kan jij zo goed dansen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptywo okt 22, 2014 2:15 pm

I GOT A WILD HEART!

Caleb wiebelde even mysterieus met zijn wenkbrauwen. Het feit dat ze alleen maar dacht dat hij haar voorloog was best wel grappig want hij sprak echt wel de waarheid. ‘Kom daar maar zelf achter.’ Klonk het uiteindelijk op een licht uitdagend toontje. Nee, ze was echt wel goed. Misschien lag het gewoon aan hem en had hij altijd al gedanst met meisjes die het minder goed konden dan Lauren, maar dat leek hem echt niet het geval hoor. Het meisje kon echt dansen, hij had het heus niet alleen gezegd om in de smaak te vallen bij haar. Misschien een heel klein beetje, maar hij meende het wel. Waarom zou hij er om liegen right? Caleb was dan misschien een meestertalent in zichzelf nogal mysterieus gedragen, op een leugen zou je hem nooit betrappen. Zijn vader had hem wel goed opgevoed hoor, ondanks wat de meeste mensen misschien van Wolverine dachten. Hij had alleszins meer moeite gestoken in zijn zoon dan Storm, iets wat hij tot op de dag van vandaag nog niet begreep.

‘Omdat ik zo aan het genieten was van je moves duh.’ Grijnde hij breed. Jup, dat was wel de enigste reden die hij kon bedenken. En ze had gelijk het was hun avond, maar hij had zich voorgenomen om er gewoon voor te zorgen dat het haar avond werd. Want dat was wat je probeerde te doen als jongen als je op een date ging met iemand die er zo goed uit zag als Lauren. Toen ze uiteindelijk voor de tafel stonden met drankjes had hij de neiging om meteen naar iets van frisdrank te gaan, maar in plaats van het meteen te nemen wachtte hij rustig tot Lauren wat had gepakt, wie weet veranderde zijn gedachte nog? Het meisje koos voor de punch, met als reden dat iedereen dat in New York zo lekker had gevonden. Aha, dat wist hij dus ook weer. Zelf was hij er ooit een keertje geweest, maar dan was het in verband met school geweest en ze waren er uiteindelijk maar een volledige dag geweest. Caleb wou nog net een reactie geven, maar het meisje had al wat van de punch naar binnen gewerkt. Het gezicht dat ze erbij trok was goud waard! Bedenkelijk staarde hij naar het glas dat ze vast had toen ze het in zijn richting stak. Yeah right, hij ging er echt wel van drinken als ze er zo’n gezicht bij trok. Maar om zijn reputatie als superhero te behouden, besloot hij het toch maar te doen. Zonder problemen nam hij het glas van haar over en nam er een slok van. Het was.. Nee, het was gewoon ronduit vies. ‘Wat ik allemaal al niet doe om het leuk te maken voor je.’ Sprak hij terwijl zijn gezicht even betrok. Yak, wie serveerde dat nu op een feest? Dat spul was echt voor geen meter te drinken.

Voor een kort moment staarde hij naar de hand die ze op zijn schouder had gelegd en spontaan trokken zijn mondhoeken omhoog. ‘Genoeg oefening gehad zeker?’ Sprak hij terwijl hij zijn schouders even op haalde. Caleb besloot het glas dat nog halfvol zat weer gewoon op de tafel te zetten, en vulde daarna twee propere glazen met wat limonade. Alles was beter dan dat.. ‘En jij dan? Met zo’n natuurtalent heb ik nog niet gedanst hoor.’ Stiekem had hij in de andere mutantenschool met allemaal mensen van verschillende culturen een kleine dance crew gehad en al heel snel werd zijn dansen gewoon beïnvloed door hun manier van bewegen. Caleb was gewoon aangeboren met een gevoel voor ritme, al bespeelde hij geen instrument, daarvoor had hij gewoon niet genoeg geduld. Vanuit het niks werd hij plots bijna omver geknald. De glazen vielen om en knalde op de grond. Instinctief had hij Lauren zachtjes opzij geduwd zodat niets van het glas haar zou raken. Met een ruk draaide hij zich om naar de schuldige. Een jongen, iets ouder als hem of even oud, die blijkbaar een beetje te wild aan het dansen was. 'What the hell man, kan je niet uitkijken of zo.' Beet hij hem nogal fel toe. Great, dit moest juist de jongen met de anger management problemen over komen. Helemaal geweldig. Wanneer de jongen niet antwoordde werd het er alleen maar erger op. 'Tong verloren of zo?' Ondertussen had Caleb zijn vuisten gebald, dreigde zijn klauwen er mee om zich te laten zien. Maar dat kon hij nog net voorkomen. 'Hallo, is er wel leven in die kop van je. Ik vroeg je wat!' Jup, dit was nu al gedoemd om een einde aan hun avond te maken. Ffs, waarom moest dit nu altijd gebeuren.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptywo okt 22, 2014 10:25 pm

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500
Goose opdracht (: ooit pak ik je terug, V

“Een natuurtalent? Zo heeft iemand me nog nooit genoemd, misschien omdat niemand de moeite heeft genomen naar zo’n feest mee te nemen, maar thanks. Ik doe m’n best voor je, en ik heb het naar m’n zin, don’t worry.” Liefjes knikte Lauren naar Caleb. En dat was de waarheid. Hallo, ze stond hier met Mister Ab himself, hij was een gentleman en hij behandelde haar zoals ze graag behandeld wilde worden: normaal, niet alsof ze een of ander teer poppetje was. Dat was ze namelijk niet, want Lauren zou net zo makkelijk als een jongen haar vuist in iemands gezicht planten. Maar dat hoefde Caleb niet te weten, misschien vond hij dat wel niet cool, wat Lauren zich prima voor kon stellen. In haar relatie met Ethan was zij dominant geweest, en in andere relaties ook, maar waarom het bij Ethan wel gewerkt had? Hij vond het leuk, de rest niet. Misschien was Caleb ook een van die jongens en zolang ze niet zeker wist bij welke categorie jongens hij hoorde, hield Lauren zich gedeisd.

Toch werd het haar verdomd moeilijk gemaakt. Het gebeurde allemaal erg snel. Het ene moment hadden ze staan praten, het andere moment werd hij omver geduwd door een of andere idioot die of al een glaasje teveel op had, of die geen enkele maat kon houden tijdens het dansen. Lauren voelde hoe ze door Caleb opzij werd getrokken. “What the hell man” hoorde Caleb tegen hem zeggen en Lauren keek naar de tafel voor haar. “Rustig blijven, Lo, gewoon blijven ademen” sprak ze zichzelf toe. Haar ogen schoten door de ruimte, waar was Sierra? Die kon haar wel rustig krijgen, die wist hoe dat moest. Zo snel als ze kon draaide ze zich weer naar de tafel en pakte een willekeurig glas. Haar hand tintelde. Hij schoot naar een kan met cola en schonk zichzelf wat in. Haar hand trilde zo erg, dat ze wat over de rand morste. Snel reikte ze naar een servet en maakte haar hand schoon.

Terwijl ze dat deed, hoorde ze hoe Caleb tekeer ging tegen de jongen. “Hallo is er nog wat leven in die kop van je. Ik vroeg je wat.” Oké, dit was de druppel. Dit had al veel te lang geduurd. Ze was al een tijdje op deze school en had nog niemand uitgescholden of geslagen. De bom was ontploft. Binnen een paar stappen stond ze voor de jongen zijn neus. “Luister vriend, binnen nu en vijf seconden heb jij een net excuus gemaakt tegen mijn vriend, anders zal ik ervoor zorgen dat je romp en je hoofd zich niet meer aan een spier bevinden, begrepen?” Haar ogen versmalde zich, terwijl ze de jongen in zijn ogen aankeek. Het was en bleef een jongen. “Als je het waagt om nu naar beneden te kijken…” Daarmee doelde ze op haar borsten. Als hij het waagde, oei, wat jeukte haar handen. Met haar hand waarmee ze het glas vasthield, maakte ze een beweging alsof ze hem ging slaan. Maar dat was een fout.

De beweging was namelijk iets te enthousiast en een deel van de inhoud van het glas viel eruit. Op. Fucking. Caleb. Haar ogen werden groot van vernedering. “O shit…” mompelde ze en keek naar de jongen. “Donder op, maar hou je ogen in je achterhoofd” gaf ze hem als bedreiging neer. Gelukkig had ze make up op haar gezicht, anders zou haar rode hoofd alleen maar erger zijn geworden. “Sorry Caleb, o mijn God” zei ze met veel spijt in haar stem, terwijl ze naar de tafel liep en de servetjes pakte. Binnen een paar seconden stond Lauren weer voor hem en twijfelde toen even. Oké, wat nu? Zelf doen of hem de servetjes geven? Ach, ze stond nu toch al voor schut. Haar hand schoot uit, zodat ze de cola van zijn buik kon vegen. Dat was zo gebeurd. Ze vouwde het papier tot een prop en gooide hem onder de tafel. Schuldbewust stond ze tegenover Caleb. “Nou, ik kan denk ik wel gaan denk ik…tenminste, ik snap het als je nu niet zo veel meer hebt in mij en uhm…well, sorry, maar ik kan het nu niet meer veranderen…” Ze keek Caleb aan, ze vond het oprecht erg. Lauren deed een stap naar achteren. Damnit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 26, 2014 4:20 pm

I GOT A WILD HEART!

‘A real shame if you ask me. Je mag er wel zeker van zijn dat ik je nu elke keer naar een feest mee neem hoor. Tenminste als je nog met me wilt gezien worden na vanavond.’ Grijnsde hij breed. Oh hell yeah, als het aan hem lag zou ze nu voor elke gelegenheid zijn date zijn hoor. Hij zou wel niet elke keer zijn abs showen, maar kijk die had ze nu al mooi kunnen bewonderen net zoals de rest van de school. ‘Volgende keer als er iets te doen is, en ik neem je mee. Doe ik wel wat meer kleren aan hoor bae. No worries.’ Sprak de jongen op een licht plagende toon. Stiekem had hij haar wel door hoor, wilde ze hem gewoon altijd zo zien. Maar dat was niet eerlijk tegenover de andere meisjes op de school, want uiteindelijk wie kon nu zeggen dat ze met Mister abs schuine streep Batman schuine streep Zorro naar een bal als dit waren geweest? Juist ja, enkel Miss Minaj, minus de kont, hier. Jup, Lauren mocht al wel genieten van heel veel privileges hoor.

Caleb had even helemaal geen oog meer voor Lauren, iets wat absoluut niet zijn bedoeling was. Elke mogelijke spier die hij had stond gespannen, maar het ergste waren vooral zijn handen. De aders op zijn armen waren dubbel zo goed zichtbaar als anders, en hij voelde zelfs hoe zijn hartslag de hoogte in was gegaan. Het stilzwijgen van de dude voor hem irriteerde hem mateloos. Echt zo hard zelfs dat hij zijn vuist gewoon op zijn gezicht wou planten. Alles rondom hem was compleet vervaagd, enkel hij en de jongen waren er nu nog. Caleb had er totaal geen idee van dat enkele mensen rondom hun ook werkelijk waren gestopt met dansen en hun aanstaarde. Wachtend.

Net wanneer hij actie wou ondernemen, wanneer zijn woede te groot was geworden en zijn klauwen waren verschenen kwam er plots een meisje tussen hen in staan. Lauren. Met moeite liet hij zijn handen weer zakken tot die gewoon naast hem hingen, nog steeds raasde de woede door zijn lichaam maar zij zorgde er voor dat hij niets kon doen. Niet zonder haar wat aan te doen tenminste. Zijn bijna zwarte ogen boorde zich door die van de andere dude heen terwijl die met een laagdunkende blik zijn date bekeek. Oh no, he didn’t. Dierlijke woede. Geen idee of het echt bestond, maar als het al echt bestond had hij het zowiezo al mooi geërfd van zijn vader. Gelukkig stonden ze niet buiten, hij had er geen idee van hoe het weer er momenteel zou hebben uitgezien om eerlijk te zijn.

Vanuit het niets werd hij plots getroffen met wist hij veel wat er in het glas zat. Totaal verrast door alles staarde hij verbouwereerd naar zijn buik waar de vloeistof nu vrolijk van af droop. Eh? Geen idee wat er nog met die andere gast was gebeurd, want daar had hij al lang geen oog meer voor. Een spijtbetuiging vloog zijn kant op en uiteindelijk richtte hij zijn ogen weer op de schuldige. Vreemd genoeg trok zijn rechtermondhoek zwakjes omhoog en trok hij zijn klauwen weer naar binnen. Toen ze uiteindelijk zijn buik begon proper te deppen haalde hij even zijn hand door zijn haren. Vanbinnen lag de jongen helemaal in een deuk. Ze wist in ieder geval hoe ze een woedende Caleb weer iets of wat rustig kon krijgen. Terwijl ze aan het vertellen was dat ze nu wel kon gaan had ze een stap achteruit gedaan. Eh, nee hij ging haar echt niet laten gaan. Wat dacht ze nu wel? Zonder een woord te zette deed hij een stap naar haar toe, waardoor hij bijna tegen haar aan stond. Haar haren kriebelde zijn borst heel zachtjes. Uiteindelijk sloeg hij zijn armen om haar heen en keek haar met een grimas aan. ‘You silly. Denk je nu echt dat ik je laat vertrekken omdat je me met cola hebt getrakteerd? Dan ben je echt nog gekker dan ik dacht!’ Caleb streek een van de lokken die uit het niets voor haar gezicht was komen hangen achter haar oor. ‘Ik ben degene die sorry moet zeggen tho.. Het spijt me dat ik zo kwaad werd om niets, je hoefde me niet zo te zien. Dus ik begrijp het heus wel dat je niet meer wilt gezien worden met zo’n agressieve gek als mij.’ Hij liet zijn armen weer naast zich vallen en keek even heel kort rond, de mensen die nog aan het staren waren leken er helemaal niets van te snappen. Hij kon ze niet blamen, veel snapte hij er ook niet van. Maar wat hij wel wist was dat hij deze date niet op deze manier wou laten eindigen.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 26, 2014 8:04 pm

[AC]She needs a wild heart Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Lauren voelde zich schuldig. Gelukkig dat hij geen écht pak had aangetrokken, dan was het waarschijnlijk nog veel erger geworden. Maar het schuldgevoel groeide, omdat hij haar naar meerdere feestjes had willen meenemen. Damn, en dan maakte zij er zo’n zooitje van. Goed werk, Lo. Maar in plaats van boos op haar te worden, wilde Caleb dat ze bleef. Verbaasd staarde ze hem aan. “Weet je…weet je dat zeker?” begon ze en de verbaasde blik in haar ogen bleef staan “Maar ik heb net allemaal cola op je gemorst?” Wauw, deze jongen verbaasde haar echt. Maar dat gaf niet, Lauren hield van verrassingen. En omdat hij zo aardig voor was, duwde ze hem niet meteen weg toen hij zijn armen om haar heen sloeg. Sterker nog, Lauren vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat Caleb dat deed. Met een klein glimlachje had ze naar hem geluisterd. “Ik ben degene die sorry moet zeggen tho.. Het spijt me dat ik zo kwaad werd om niets, je hoefde me niet zo te zien. Dus ik begrijp het heus wel dat je niet meer wilt gezien worden met zo’n agressieve gek als mij.”

En weer verraste hij haar. Caleb, een agressieve gek?  Nu was het voor haar eens tijd om eerlijk tegen hem te zijn. “Luister, we hebben allemaal zo onze negatieve kanten” begon ze en haalde haar schouders op “Ik ben misschien vaak wat te direct en kan soms wat bot overkomen, jij raakt wat sneller geïrriteerd. Maar die negatieve kanten houden onze positieve kanten in balans en iedereen heeft ze, dus het is niet erg.” Een brede glimlach verscheen op haar gezicht en lachend schudde ze haar hoofd. “Dude, jij hebt me op deze avond vaker verrast dan ik ooit door iemand ben verrast, op een positieve manier dan…en aangezien jij ook denkt dat ik gek ben, denk ik dat ik heel graag gezien wil worden met zo’n gek als jij. En ik vind je een super leuke jongen omdat je Caleb bent, met soms een agressieve bui. Én omdat je Batman/Zorro in disguise bent.” Haar hand legde ze op zijn schouder en een lieve, rustige blik verscheen in haar ogen. Het was niet een blik die Lauren vaak had, meestal was het een geïrriteerde, agressieve of een luie blik die in haar ogen hing. Maar Caleb had iets in haar opgewekt, haar kant die ook lief kon zijn en dat was best wel nice, toch?

Het meisje draaide zich om naar de tafel die volstond met drank en met eten. Ze toverde twee glaasjes tevoorschijn en voorzichtig schonk ze deze vol met cola. “Die punch ga ik je niet meer aandoen” vertelde ze hem en schudde met haar hoofd. Na-ah. Never again. Voorzichtig, zodat ze niet weer over hem zou morsen, reikte ze hem een glaasje aan. “Het zou echt wat voor mij zijn als hij weer over je heen ging” grinnikte ze naar Caleb. Zachtjes liet ze haar glaasje tegen het zijne aankomen. Maar voordat ze iets zei, kreeg ze de mensen in het vizier die hun nog steeds aan stonden te vergapen. De lieve blik verdween uit haar ogen en de hatelijke blik die ze soms op kon zetten. “Are you fucking kidding me?” mompelde ze en draaide zich naar de groep. “Showtime is over, oke? Ik stel voor dat jullie elkaar weer gaan…I don’t know, maar niet naar ons kijken, tenzij je wilt dat er koppen gaan rollen.”

Oei, dat wilden de mensen dus duidelijk wel. “Nou, in dat geval…!” zei een jongen, die dacht bijdehand te zijn. “Ook als het jou kop is?” voegde ze er aan toe, en al gauw draaide de groep mensen zich de andere kant om. Haar lieve blik verscheen weer in haar ogen en ze keek Caleb aan. “Goed, oké, dus…” Nog een keer liet ze haar glas tegen het zijne klinken. “Op deze leuke avond met Batman, waarop hij Lauren Minaj redt, ook al woont ze niet in Gotham.” Vragend keek ze hem aan, misschien wilde hij ook nog ergens op toosten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Emptyzo okt 26, 2014 8:38 pm

I GOT A WILD HEART!

To be honest was het echt wel grappig. I mean, hij had echt op het punt gestaan om volledig in de aanval te gaan tegen die jongen. Maar in plaats daarvan was hij door de actie van Lauren helemaal van de kaart gebracht. Normaal zou hij zijn woede op haar hebben gericht, maar in plaats van woede was hij uit het niets overmand geweest door een gigantische lachbui. Oké, hij had ze niet helemaal geuit, maar ze had een werking op hem die niet veel andere ooit op hem hadden gehad. Ach des te beter, hij wou haar het nog niet aandoen dat ze hem iemand in mootjes zag hakken. Een stralende glimlach verscheen op zijn gezicht toen het meisje het niet leek te snappen dat hij haar echt niet weg wilde hebben. ‘Please, als ik je al om een beetje cola zou ditchen zou ik echt wel geen gentlemen meer zijn. En trouwens, het was de schuld van die debiel niet van jou, oké? Ik neem je niks kwalijk bae, echt niet.’ Sprak hij eerlijk. Dat ze ook werkelijk dacht dat hij haar zo maar zou weg sturen, of haar hier zou laten staan was echt wel verbazend. Zo’n bastard was hij helemaal niet. Al verwachtte hij het echter wel van haar. Caleb op zijn agressiefst was geen pretje, dus hij zou het haar ook echt niet kwalijk nemen.

Kort trok hij een wenkbrauw op toen ze hem begon tegen te spreken. Feit, iedereen had zijn negatieve kanten maar zijn negatieve kant was gevaarlijk? Snel wou hij er wat tussen gooien, maar ze ging al weer verder. Geïrriteerd? Hij was wel meer geweest als dat door een simpele duw. ‘Maar…’ Pff nee, hij wist zichzelf niet eens meer te verdedigen. Natuurlijk kon hij zeggen dat hij werkelijk mensen kon slayen als hij kwaad werd, maar wat hield dat uiteindelijk uit? Elk persoon in deze school kon waarschijnlijk wel iemand vermoorden met hun mutaties, dus waarom zou ze het van hem dan wel geloven? Het meisje sloot af met het plaatsen van haar hand op zijn schouders en kort glimlachte hij om de verwijzing die ze had gemaakt. ‘Hea, ik zal je nog wel meer verassen. Ik ben wel je speciale verassingsjongen en jij bent de enigste persoon die dat soort dude heeft.’ Grijnsde hij breed. ‘En je bent zelf ook wel pretty great, so I guess dat we wel een goed koppel vormen als je al die dingen er bij rekent?’ Sprak hij al lachend. Natuurlijk bedoelde hij dat als grapje. I mean, een koppel waren ze in de verste verte niet. Hij was gewoon een simpele dude die haar had meegenomen naar het bal.

Toen ze alweer twee glazen had gepakt en gevuld met cola deed hij een klein stapje naar achter. Stel je voor hoppa weeral cola over hem. ‘Bedankt daarvoor trouwens, dat was echt nasty.’ Sprak hij terwijl hij even een vies gezicht trok. Nope, punch was absoluut een no go geworden. Dan nog liever zij die cola over hem kapte of zo. ‘Dit keer krijg je het terug hoor, en trust me dat zou zonde zijn van je outfit.’ Klonk het verdedigend. Echt wel, als zij het bij hem deed kreeg ze het mooi terug. Toen het al te bekende tikje van glazen tegen elkaar klonk wou hij wat zeggen, maar Lauren was plots afgeleid. Zijn blik zelf gleed eveneens naar de mensen, maar hij hield zich stil. Het enigste wat hij deed was zijn hand kort op haar schouder leggen en daar een zacht knijpje in gaf.

Toen er een dude haar ging tegenspreken keek hij hem rechtstreeks aan en fronste kort. Ugh, dit ging je niet menen? Lauren kon zich echter goed genoeg verdedigen dus bedaarde hij weer. Snel genoeg keek ze hem weer aan en verscheen die zachtaardige blik weer in haar ogen. Wanneer ze nogmaals een poging deed om een toast te maken en die deze keer ook slaagde zette hij een grijnsje op. ‘For you i’ll make an exception.’ Knipoogde hij even als reactie op het Gotham gedeelte. ‘Op een geweldige avond met Lauren Minaj, die gelukkig niet haar kont heeft.’ Grijnsde hij breed waarna hij meteen de gehele inhoud van het glas achter over kapte om het daarna terug te zetten op de tafel. ‘Ik heb een voorstel. Of we gaan terug naar de dansvloer, of ik ontvoer je mee naar buiten? En als je het koud krijgt mag je men cape wel lenen.’ Dat was heus wel een voorstel dat ze niet kon weg schuiven. Caleb had het wel gehad met al die mensen die zo nu en dan weer een blik wierpen op hun.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC]She needs a wild heart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC]She needs a wild heart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Your heart breaks hard when you don't have a plastic heart
» It's The Call Of The Wild
» A wild Rootje appeared
» No Church In The Wild [closed]
» Let them run wild and free [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: