INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC]She needs a wild heart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptyzo okt 26, 2014 9:28 pm

[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Oké, de Batman/Zorro en Nicki Minaj grap zou echt hun trademark ofzo worden. Grinnikend dronk ze haar drankje op. Nee, de kont van Nicki Minaj was echt veel te huge. En nep, probably. Lauren had a) het geld niet om iets aan haar lichaam te laten verbouwen (al zou haar vader het wel betalen, mocht ze het perse willen) en b) ze hield absoluut niet van fake, want dat was ze zelf ook niet. Lauren zette het glas naast het zijne en keek af en toe geïrriteerd naar de mensen die het nog steeds in hun hoofd hielden om naar hen te kijken. Maar ze ging niets doen. Caleb had net zijn excuses aangeboden, omdat hij boos werd en dan zou zij hier de hele tent af gaan breken? Dat zou niet zo’n goeie indruk achterlaten. Nee, hoe moeilijk het ook was, als er koppen zouden gaan rollen, dan zou dat op z’n minst morgen gaan gebeuren.

Maar ondanks het feit dat Lauren af en toe geïrriteerd raakte, was ze blij met het voorstel dat Caleb deed. Haar ogen keken hem aan. Hij had vast en zeker hetzelfde. Een klein glimlachje verscheen op haar mond. Saved by the bell. “Laten we een compromis sluiten: we gaan naar buiten en stel dat jij of ik, of wij allebei, nog zin hebben om te dansen, dan kunnen we dat altijd daar nog doen…” Haar wenkbrauwen schoten even omhoog. Alsof dat geen pottenkijkers aan zou trekken. Ach ja, boeiend. Lauren schaamde zich nergens voor. Bovendien vond ze het fijn om even naar buiten te gaan. Binnen was het veel te warm en haar schoenen begonnen pijn te doen. Lauren was niet iemand die vaak op hakken liep. Sterker nog, dit was een van de eerste keren dat ze op hoge hakken liep. Waarom had ze die in vredesnaam? Haar koopziekte was echt te ver gegaan.

Rustig stak ze haar arm door die van Caleb en begon richting de deur te bewegen. Mensen keken naar hen, en zodra ze de ogen van Lauren ontmoetten, keken ze weg. Mensen waren slechte leugenaars. “Ik word er echt gestoord van” mompelde Lauren naar Caleb en haar hand greep zijn pols vast. Niet hard, maar ze hield hem wel beet, om een beetje grip op de situatie te krijgen. Lauren moest rustig blijven. Hij zorgde ervoor dat ze nu eventjes bij de realiteit bleef en geen waas voor haar ogen kreeg. Maar oh, wat wilde ze graag een scène zetten. Het innerlijke beest in haar wilde iedereen eens goed laten weten waar ze de ogen van de mensen wilden planten. En dat waren op plaatsen waar de zon niet altijd scheen.

Dat gevoel was echter al heel snel verdwenen toen ze een zacht briesje over haar huid en door haar haren voelde. Lauren liet hem los. “Thanks” mompelde ze, omdat Caleb had voorgesteld om naar buiten te gaan. Maar nu was er nog één ding waar ze zichzelf van moest verlossen. Opnieuw pakte Lauren zijn schouder beet en deed haar schoenen uit. “AAAAH” zuchtte ze “Liberation.” Haar schoenen hield ze in haar hand beet. Nu stond ze op haar panty buiten, maar dat maakte niets uit. “Misschien heb je het al gemerkt, maar ik ben niet echt het type voor hakken” bekende ze en sloeg haar ogen ten hemel “Ik was het type meisje dat vroeger mee aan het voetballen was, dus dat zegt genoeg denk ik…” Haar ogen schoten door de tuin, afvragend wat er nu ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 3:18 pm

I GOT A WILD HEART!

Die joke, werd absoluut hun joke. Dus als iemand ze ging pikken dan hadden ze echt wel een probleem want dan spande hij for sure een rechtzaak aan vanwege copy rights en alles. Iets wat ze dan natuurlijk ook zouden winnen, want hij en Lauren wonnen gewoon alles als het powerduo dat ze waren. Hij met de gemixte powers van Batman en Zorro en zij met haar gigantic ass powers. Jups. Oké, mensen zouden echt wel raar opkijken als ze in zijn hoofd konden kijken. Maar who cares, het was zijn hoofd en daar hoefde niet een of andere loser in te zitten. Die zou toch maar overrompeld worden door de epische gedachten. Voor kort wierp hij haar ene blik toe. Irritatie was echt wel goed af te lezen bij haar. Jup, dit was echt wel een match made in heaven. Hij met zijn geweldige woede aanvallen en zij dan met haar eeuwige irritatie.

Hm, buiten dansen? Zonder muziek? Dat trok toch zeker de aandacht? En momenteel was dat even iets wat hij wilde ontsnappen. Maar uiteindelijk, gaf de jongen toch toe door een simpel knikje te geven. Als dat haar enige voorwaarde was om naar buiten te gaan, wat kon hij dan doen behalve ja te zeggen? Juist ja, niet veel tenzij hij een discussie met haar wou beginnen en daar had hij beslist geen zin in. Er waren al genoeg agressieve dingen gebeurd nu, dus hij ging daar echt nog niet iets boven op gooien hoor.

Met de grootste hoeveelheid swag die je je maar kon voorstellen wandelde de twee naar buiten. Zo nu en dan gleden zijn ogen even naar wat no livers die hen met een afkeurende blik aan keken. Ugh, moesten zij maar weten hoor. Zo cool als hun entreé was geweest, zo cool was hun vertrek ook. Caleb gaf niet echt een deftige reactie op het feit dat ze zijn hand vastnam, hij zorgde er gewoon voor dat hun vingers met elkaar verstrengeld raakte. Al had hij het idee dat dit meer was zodat zij een houvast had en niet zou gaan uitvliegen tegen die mensen dan dat ze het voor het plezier deed. ‘Trek het je niet aan bae. Ze bewonderen onze swag gewoon.’ Sprak hij met een kleine grijns op zijn gezicht. In de hoop dat dit haar toch even zou afleiden van alles.

Zodra ze buiten kwamen voelde hij een zachte bries over zijn armen gaan. Stiekem was het best wel frisjes. Al liet hij zich niet door de koude vellen. Zodra ze zijn hand had gelost deed hij hetzelfde om akward situaties te vermijden. Het was dat ze zijn schouder plots had vastgenomen dat hij niet meteen verder kon. Deed ze nu haar schoenen uit? ‘Ik snap er helemaal niets van hoor, waarom koop je die dingen als ze pijn doen?’ Klonk het terwijl Caleb even zijn hoofd schudde. Dat ze niet het type was voor hakken had hij stiekem nog niet eens gemerkt. I mean, ze kon er op lopen dus was ze het type er toch juist wel voor? Ugh, vrouwenzaken maakte zijn hoofd moe. ‘Ik was het type jongen dat vroeger op de tafel stond te dansen.’ Het kwam er zo luchtig uit alsof het leek dat hij het echt meende. ‘Nee, awesome dat je mee voetbalde met de jongens. En ik danste heus niet op tafels, dat is pas gekomen wanneer ik ouder werd en ik eens wat te veel op had…’ Sprak hij terwijl zijn hand even door zijn haar ging. Dat masker kon nu wel af right? Ja vast wel. Meteen voegde hij daad bij het woord en zorgde ervoor dat hij het masker zonder het kapot te maken van zijn hoofd af kreeg. Ugh, dat was tien keer beter hoor! 'Trouwens, je had evengoed sneakers kunnen dragen hoor. Ik zou er geen probleem van gemaakt hebben.'



c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 5:52 pm

[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

“Ik snap er helemaal niets van hoor, waarom koop je die dingen als ze pijn doen?” Lauren voelde hoe haar wangen een beetje rood kleurde. “Nou, uhm…dat deed ik natuurlijk voor dit soort feesten en uhm…” Nee, hierover kon ze niet liegen, want Lauren had hem net verteld dat ze niet naar dit soort feesten ging, terug in New York. “Oké, toen ik nog in New York woonde vond ik het leuk om te gaan shoppen, right? En ik had zo’n beste vriend en hij zei dat ik het moest kopen, maar ja, wist ik veel, maar ik dacht dat het wel een keertje van pas zou komen. Like, nu, zeg maar. Misschien ben ik wel geboren met een aangeboren talent voor het lopen op hoge hakken, alleen ik weet niet in hoeverre dat een talent was.” Misschien een beetje té eerlijk, Lauren. Hij hoefde niet meteen haar hele levensverhaal over haar shoppingleven in New York te weten. Maar ach, Lauren mocht Caleb gewoon en ze vond hem een leuke jongen, ze vond het gewoon leuk om tegen hem aan te kletsen.

Net als Caleb deed zij ook haar masker af, waardoor haar gezicht er nu heel anders uitzag. Lauren was benieuwd hoe hij eruit zag zonder masker. Woooooohooooo, looking fine. Een Batman sign in de lucht voor hulp. Lauren glimlachte. “Oké, nu wil ik je echt een keer op een tafel zien dansen, trouwens. Al denk ik niet dat de alcohol zomaar hier voor het pakken ligt. Aan de andere kant, ik heb ook gehoord dat het schoolhoofd wel van een borrel houdt, dus….” Haar ogen versmalde zich. Nah, Lauren niet doen. Eigenlijk had ze nog nooit in haar leven zoveel gedronken. Logisch ook, ze was pas zestien. Bijna zeventien, ofcourse. Zestien klonk zo jong. Hoe oud zou Caleb eigenlijk zijn? Hij kon onmogelijk heel erg veel ouder zijn dan haar…

“Are you serious?” zei Lauren toen, terwijl ze Caleb met opgetrokken wenkrauwen aankeek. Lauren kreeg een pruillipje op haar lip en haar wenkbrauwen kwamen in een frons. “Maar…maar…ik dacht, ik kleed me een beetje leuk voor je aan enzo en…” Oké, damn, ze had naar haar instinct moeten luisteren en gewoon haar All Stars onder haar jurk aan moeten trekken. Want zo was Lauren, toch? Fuck the World, ik draag All Stars onder mijn jurk als ik dat leuk vind. Waarom had ze dat nu niet gedaan? Dan had Caleb een nog beter idee gekregen van hoe zij in elkaar zat. En dan nog wat. Normaal had ze iemand de huid vol gescholden als die iets aan te merken had op haar kleding, maar dat durfde ze bij Caleb niet te doen, bang dat hij ook boos zou worden en hun avond verpest zou zijn. Nee, in plaats daarvan plukte ze awkward aan haar jurkje. “Nou ja, sorry dan, I guess?” zei ze met een klein glimlachje.

Het was al redelijk donker buiten. Waarom was hier niet meer licht? Licht zou een wonder doen. Maar Laurens mutatie was haar voor. Haar hand begon licht te geven. O shit. NEE. DIT WILDE ZE NIET, NIET NU. O God. “Ga uit, ga uit…” fluisterde Lauren en verborg haar hand onder haar jurkje, waar het licht begon te geven. Shit. Dat was ook geen optie. Haar huid voelde normaal gesproken al warm aan, maar als iemand nu haar hand aan zou raken, zou het zijn alsof de hand op een lamp gelegd zou worden. Dat hield haar mutatie in. Normaal gesproken ging het ook uit als zij dat wilde, maar waarom nu niet? Heerlijk, om deze situatie nog wat awkwarder te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 8:27 pm

I GOT A WILD HEART!

Weer kleurden haar wangen rood waardoor hij kort moest lachen. Het was echt veel te cute wanneer dat gebeurde bij het meisje. En ergens vond hij het best wel grappig dat hij dit elke keer kon doen laten verschijnen bij haar. Nou ja, waarschijnlijk lag het toch niet aan hem hoor maar kwam het gewoon door de plotse temperatuurswisseling of zo. Wanneer er plots een heel verhaal zijn richting op kwam fronste hij eventjes, maar luisterde daarna toch aandachtig naar haar. New York, dat was echt wel pretty cool. Ergens wou hij daar ooit wel gaan wonen, maar goed dat waren dromen voor later. ‘Nou, ik moet het je meegeven je bent wel in meer dingen een natuurtalent blijkbaar.’ Sprak hij met een brede glimlach op zijn gezicht. Misschien was dit wel een beetje geslijm, of kwam het in ieder geval zo over op het meisje, maar hij meende het eigenlijk echt wel. Hem moest je echt niet op zulke schoenen zetten hoor, gelukkig waren die schoenen enkel en alleen gemaakt voor vrouwen en moest hij zich dus geen zorgen maken daar over.

Zodra hij zijn masker had afgezet en zijn donkere ogen op het meisje richtte, knipperde hij even met zijn ogen. Woah! Ze was echt helemaal geen ugly duckling, niet dat hij dat had verwacht van haar met zo’n killer looks. Maar wow. ‘Misschien moeten we eens door de kelders van de school gaan. Wie weet welke lekkernijen we daar wel niet tegenkomen.’ Sprak hij al lachend. Yeah right, alsof er een hele voorraad booze onder de school stond op geslagen. Ergens zou hij het nog wel kunnen geloven. Maar toch, drank was nooit een goed idee. Die paar keer dat hij al eens gedronken had, wel ja het was niet dat hij er een hangover had aan over gehouden maar alles was wel een waas geweest in zijn hoofd.

Ehm? Caleb kruiste zijn armen even over elkaar terwijl hij het meisje aan hoorde. ‘N’aww don’t be sad. Ik vind het echt mega geweldig dat je er zo goed hebt willen uit zien voor mij. Maar ik was even blij geweest als je All Stars had aangetrokken hoor. Ik denk dat vrijwel niets jou slecht kan staan dus.’ Aww, arm ding. Dacht ze nu echt dat hij het haar kwalijk nam dat ze niet gewoon haar sneakers had aangetrokken? Dat was best wel zielig. Even schudde hij zijn hoofd toen ze zich verontschuldigde. ‘You silly. Daar moet je toch geen sorry voor zeggen?’ Klonk het bemoedigend.

Vanuit het niets begon Lauren opeens heel raar te doen. Hé, zag hij daar nu een gloeiend hand? Nee, het was vast verbeelding hoor. Toch leek er echt wel iets aan de hand te zijn aan haar gezicht te zien. Caleb snapte er werkelijk niets van, was dit haar mutatie of zo? Waarom leek ze zich dan te schamen? Hij had daarnet in een hele ruimte vol met mensen zijn klauwen laten verschijnen.. Zonder er al te veel ophef over te maken ging hij naast haar staan en legde hij zijn arm losjes om haar heen. ‘Dus, wat zullen we eens gaan doen? We kunnen altijd de kelder in duiken?’ Sprak hij met een grijnsje op zijn gezicht. Hij trok zich hier echt niets van aan hoor. ‘Pss, wat voor wicked dingen je ook kunt. Ik ben wel meer gewend hoor, no worries.’ Fluisterde hij haar uiteindelijk zachtjes toe terwijl hij even kort met zijn vrije hand een haarlok achter haar oor streek.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptyma okt 27, 2014 11:36 pm

[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

N’awh. Wasn’t he a cutie? O. Daar stond ze even versteld van. Gosh, dit eiland, deze school, het was allemaal slecht voor haar. Sinds wanneer ging ze jongens cuties noemen? Nog even, dan kon ze giechelend achter hem aan lopen en doen alsof ze helemaal verleid werd door zijn abs. Dat was ook zo, natuurlijk was dat zo. Nou ja, verleid. Lauren vond het aantrekkelijk. Maar ze voelde zich in ieder geval beter door zijn woorden. Dus de All Stars waren gelukkig niet verplicht geweest. “Gelukkig maar” zuchtte Lauren “Dan sta ik in ieder geval niet voor niets nu mijn panty kapot te maken. Het is mijn eigen schuld ook, het was mijn keuze om die schoenen aan te trekken.” Lauren haalde haar schouders op en stootte even tegen hem aan. “Thanks” fluisterde ze toen en glimlachte naar hem. Ja, Caleb was een goeie jongen, dat was duidelijk.

En dat bewees hij nogmaals door losjes zijn arm over haar heen te slaan. Lauren sloeg ook haar arm om hem heen, realiserend dat hij natuurlijk met een ontbloot bovenlijf liep. OEEEEH. Eventjes was ze haar awkward hand vergeten en luisterde ze naar Caleb. Mmmm. Eigenlijk klonk die kelder niet zo slecht. Net toen ze haar mond wilde opentrekken, fluisterde hij wat in haar oor. “Pssss, wat voor wicked dingen je ook kunt. Ik ben wel meer gewend hoor, no worries.” Lauren liet hem los en keek hem even aan, haar awkward lichtgevende hand was nu zichtbaar. Maar ze negeerde het en stond even op haar tenen. Lauren sloeg haar armen om hem heen en gaf hem een knuffel. Fuck haar eigen rules van het niet laten aanraken van anderen, voor Caleb maakte ze een uitzondering. Maar nadat haar knuffel, voor haar doen, wat langer duurde liet ze hem los en glimlachte ze naar hem. “Thanks, alweer…” grinnikte ze “Het is gewoon, ik kan zeg maar licht manipuleren, o ja en een soort vloeken uitspreken, dus pas maar op, maar soms geef ik opeens uit het niets licht. Meestal is dat in awkward situaties en zo voelde ik me net eventjes, omdat…nou ja, je weet wel. En dan gaat die gekke hand weer aan. O ja, en daarom ben ik ook zo warm. Dat is wel chill, want ik heb het nu maar een beetje koud.” Lauren haalde haar schouders op en keek hem aan. Zo, dat wist hij ook weer van haar. Wat was het volgende over zichzelf wat ze ging vertellen, haar cupmaat en welk merk ondergoed ze graag droeg?

Maar nee, het idee over de kelder spookte nog steeds in haar hoofd. “Maar….” ging ze toen verder en haar bad girl wenkbrauwwiebel kwam daar eventjes bij kijken “We kunnen wel naar die kelder gaan…niet perse voor die alcohol, maar, for the thrill…snap je? Ik bedoel, ik heb gehoord dat die kelder ook best wel eng is. En niets maakt Lauren Minaj bang zolang ze met Batman slash Zorro is.” Lauren was altijd al een bad kid geweest. Ze was niet snel bang en kreeg een enorme kick van het doen van dingen die eigenlijk niet mochten. Simpelweg omdat ze deed wat ze wilde, wanneer ze het wilde, dus waarom zou ze zich iets aantrekken aan de regels van anderen? En bovendien, Jean zou wel verschrikkelijk streng zijn als ze hen van school zou sturen voor het inbreken in een keldertje. Enthousiast pakte Lauren Calebs hand en keek hem afwachtend aan. Een kleine twijfel ging door haar lichaam, maar ze had het niet aangeboden als ze niet had gedacht dat Caleb het niet zou durven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptywo okt 29, 2014 3:48 pm

I GOT A WILD HEART!

‘Als je die panty heel wilt houden, kan ik je altijd dragen hoor. Ik ben niet alleen een geweldige held die damsels gaat redden, maar ik heb stiekem ook een taxibedrijf. Al is het enkel en alleen voor de rich and famous maar daar hoor jij natuurlijk bij.’ Grijnsde hij even. Nee, hij zou er echt geen probleem van maken als ze haar panty niet kapot wilde maken. Weetje, dan gebruikte hij die spieren toch nog voor iets goed. Want ja, Lauren vervoeren bezag hij echt wel als iets goed hoor. Stiekem vond hij het best jammer dat ze niet op Xavier’s school had gezeten, I mean daar zouden ze pas de boel op stelten hebben kunnen zetten. Maar goed, hij besloot haar maar als het enige positieve punt te rekenen op dit stomme eiland. Een hele eer hoor.

Caleb glimlachte even toen ook zij een arm om hem heen sloeg. Hier stonden ze dan.. Gauw zag hij haar oplichtende hand verschijnen en voor een kort moment staarde hij er eventjes gefascineerd naar. Als hij het goed had, was dit de eerste keer dat hij het echt zag zonder dat het met vuur of zo te maken had. Het was best wel cool. Vanuit het niets gaf het meisje hem een knuffel. Waar was dat nu voor nodig? Ach, hij vond het zeker niet erg. Losjes legde hij zijn armen om haar heen en plaatste zijn hoofd tegen het hare. De knuffel duurde net iets langer dan misschien normaal was, maar toen ze hem weer los liet had hij gelijk weer de drang om haar tegen zich aan te drukken. Caleb schonk haar een speelse knipoog toen ze hem voor de 5000ste keer bedankte. Daar moest ze trouwens maar eens mee stoppen. Lang duurde het niet voor Lauren met een uitleg kwam van haar hand en nog wat informatie die hij niet eens gevraagd had. ‘Wel zie het zo, jij zag mijn ene mutatie en ik zag de jouwe deels. So let’s call it even.’ Sprak hij op een vriendelijke toon waarna even kort door zijn haar ging. Oh, ze had het koud. ‘Waarom zei je niet dat je het koud had silly.’ Sprak hij hoofdschuddend. Caleb trok uiteindelijk aan het touwtje dat zijn cape op zijn plek hield en zodra die los liet en hij ze had opgevangen sloeg hij die maar om haar schouders heen. ‘Ik had het je toch gezegd dat als je het koud krijg mijn cape mocht lenen.’ Arme Lauren, ze had het echt even eerder moeten zeggen hoor dan had hij ze gelijk aan haar gegeven.

Nog steeds wilde hij eigenlijk naar de kelder. Merendeels omdat hij wou ontdekken wat er nu zo geweldig was aan de plek. Back in zijn andere school was hij zo nu en dan eens afgedaald in de kelder om er altijd door zijn vader weer uit te worden gehaald met de nodige straf er na, al trok hij zich daar natuurlijk niet al te veel van aan want de volgende keer deed hij het gewoon weer. Zijn vader was cool, maar echt slim was de man niet. Kort trok hij een wenkbrauw op toen het meisje over de kelder begon. ‘Maar wat nu als ik je ga bang maken? Every superhero has his bad sides.’ Sprak hij op een uitdagende toon tegen het meisje. Stiekem ging hij haar daar echt nog wel aan het schrikken brengen hoor, I mean wat verwachtte ze anders van hem? Jup, hij was er helemaal klaar voor. Caleb trok haar gelijk mee terug in de richting van de school. Het enige wat ze nog wel moesten doen was de ingang naar de kelders vinden, want die wist hij echt niet zijn hoor. ‘Hé, we’re missing out on the king and queen thing.’ Kwam hij opeens helemaal uit de lucht vallen.

c: |Mask + Cape | Lauren
IOA
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren Montgomery
avatar
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Emptywo okt 29, 2014 7:22 pm

[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Tumblr_mbd20odEwB1r3fbogo1_500

Lauren grijnsde. Oei, dat over die taxi had Caleb niet moeten zeggen, want dat was iets waar Lauren zeker gebruik van ging maken. Ze vond het heerlijk om opgetild te worden en nu had ze al precies in haar hoofd hoe dat ze dat ging doen. Yeah, that could be pretty awesome. En ook toen hij haar de cape omdeed, verscheen er een glimlach op haar gezicht. Awh! “Thanks! O, nu zeg ik het weer….maar heb jij het nu niet koud dan?” vroeg ze bezorgd en haar wenkbrauwen fronste zich. Nu voelde ze zich wel heel cool to be honest. Nu was ze net een soort superheld, alleen dan een superheld die heel erg netjes gekleed was. “Ben ik nu ook een soort superheld? Minaj woman! Al zou je het niet echt een mens kunnen noemen…” Enthousiast bewoog ze even met haar billen. Ghehehehe. Zorro en Minaj woman, wauw. Het was een groot feest. Deze school zou nog wat te voorduren krijgen als hun twee los zouden gaan. Lauren was blij dat ze Caleb ontmoet had. Ze hield van Sierra, maar zij was nog altijd het wildst geweest van hun. Caleb scheen ook redelijk zo te zijn, dus in dat geval had ze haar lotgenoot gevonden.

“Maar wat nu als ik je bang ga maken? Every superhero has his bad sides.” Lauren trok haar wenkbrauwen omhoog en grijnsde. “Je moet van hele goede huizen komen om mij bang te maken, Batman. Kijk maar uit, dadelijk maak ik jou bang…” Ze lachte. Ja, waarschijnlijk zou hij haar bang maken, maar Lauren ging zeker in de tegenaanval. Nog niet had ze helemaal door hou ze dat zou gaan doen, maar dat maakte niet uit: ze wilde in ieder geval naar de kelder, dat was zeker. Wat was er nou zo eng aan een kelder? Waarschijnlijk zou het alleen een beetje stoffig zijn en zouden ze er flessen drank vinden. Wat zou ze daarmee moeten doen? Mmmm.

Ze liet zich meetrekken door Caleb, maar die herinnerde haar eraan dat ze nog niet wisten wie de koning en koningin waren geworden. Mmm. Lauren liep naar zijn rug en sprong op zijn rug, haar armen sloeg ze om zijn nek. “We will find out soon enough” zei ze tegen hem en legde haar handen op zijn borst, waarna ze haar handen zachtjes licht liet worden. Al gauw zouden haar handen voor een aangename warmte zorgen, ze vond het niet leuk dat hij kou door haar zou lijden. Op het moment dat ze wilde zeggen dat ze konden vertrekken, kwam er een stelletje langs. Ze liepen hand in hand. O, gezellig. “Hello there, young couple” zei Lauren en knikte, alsof het volkomen normaal was dat je op de rug zat van iemand. “Kunnen jullie ons vertellen wie de king en queen zijn geworden?” vroeg ze, toen het koppel haar vragend aankeek. Eventjes keken de twee elkaar aan en haar wenkbrauwen schoten omhoog. Was het zo’n rare vraag dan? “Olivia en Dante.” O. Oké. “En wie is er dan king en queen?” zei Lauren met een grinnik. De twee keken haar nog even aan en liepen toen weg. “Pffff, humorloze mensen. Nou, wij hebben niet gewonnen, pffff. Ik denk niet dat ze teveel awesomeness accepteren ofzo” zei ze tegen Caleb “Maar dat maakt niet uit, wij zijn nog steeds superheroes!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC]She needs a wild heart   [AC]She needs a wild heart - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC]She needs a wild heart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Your heart breaks hard when you don't have a plastic heart
» It's The Call Of The Wild
» A wild Rootje appeared
» No Church In The Wild [closed]
» Let them run wild and free [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: