INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Almost is never enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Almost is never enough   Almost is never enough Emptyma nov 30, 2015 10:12 am


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Lorise had nadat ze binnen waren even heel veel moeite met denken. Ze wist niet zo goed waar ze heen wilde. Naar haar kamer? En dan haar roommates uitleggen dat Roméo was vertrokken en er dan weer als een huilebalkje bij zitten? Moest ze weer ergens een verstop plekje vinden  waar ze niemand lastig viel met haar mutaties waarover ze niet volledige controle had. Ze had tegen Charlie gezegd dat ze zichzelf wel redde verder. Maar ze hoopte stiekem dat hij besloot om bij haar te blijven. Lorise werd een beetje bezorgd door die gedachte en wilde eigenlijk niet zo denken maar ze kon er niks aan doen. Hij had haar zo goed getroost en was zo lief geweest.. Ze was ondertussen even lichtjes aan het panikeren in haar hoofd om al die rotgevoelens en emoties. Hij knikte even toen ze hem bedankte voor zijn hulp en daarna bleef ze gewoon staan want, ja uhm ze wist niet wat ze wou doen.

Maar gelukkig redde Charlie haar. "Ik kan nog wel even mee gaan naar je kamer? Ik heb Adelyn nog niet gezien vandaag" zei hij. Nou het was wat je redden noemde, ze wou eerst iets anders voorstellen maar dat had toch geen nut. Ze zou het toch een keer moeten vertellen aan haar roommates. Dus ze knikte even en glimlachte weer. “Is goed” zei ze instemmend en begon met lopen naar de trappengangen. Ze merkte dat ze een beetje zenuwachtig was en zichzelf wat ongemakkelijk voelde en ze wist niet of dat zichtbaar was. “Sorry ik ben gewoon een beetje nerveus want uhm er zijn zoveel mensen en mijn mutaties.. Ik heb er niet echt controle over” legde ze uit terwijl ze de trap op liep en zoveel mogelijk haar blik op de grond gericht hield.

Bij hun kamer aangekomen twijfelde ze even maar opende ze toch de deur. Ze liep naar binnen en bij het aanzicht van de kamer kon ze opgelucht adem halen. Er was niemand. “Niemand thuis” zei ze en glimlachte even en ze nam meteen een wat meer relaxte houding aan. “Geen Adelyn, sorry” zei ze en terwijl ze haar schoenen uit schopte en onder haar bed schoof met haar voet. Ze plofte op haar bed en ging vouwde haar benen over elkaar tot een kleermaker zit. “Wat is er eigenlijk tussen jou en Adedyn? kenden jullie elkaar al voor je hierheen kwam?” vroeg ze geïnteresseerd want ze was toch best benieuwd wat het was dat hun bij hun z’on goede band had gecreëerd.

outfit - schoenen
code by *anna.


&Charlie
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptyma nov 30, 2015 9:20 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Charlie was nu toch al gestopt met trainen voor vandaag, en er leek niet echt veel protest van boven te komen, dus hij kon evengoed nog wat verder proberen om de kleine Cupid op te vrolijken. Dat zou Adelyn ook willen van hem, dat hij een poging deed om haar weer te doen lachen, oprecht dan. Ook al mislukte die poging dan, het proberen was al goed genoeg. Onder het excuus dat hij zijn beschermelinge nog niet had gezien vandaag, ging hij mee naar haar kamer. Onderweg merkte hij op dat Lorise redelijk ongemakkelijk was, oogcontact ontweek en mensen niet terug groette als ze het meisje aan spraken. “Sorry ik ben gewoon een beetje nerveus want uhm er zijn zoveel mensen en mijn mutaties.. Ik heb er niet echt controle over” Legde ze uit, en hij herinnerde zich de waarschuwing die ze hem had gegeven van eerder in het observatorium. "Is het zo erg?" Vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Hij had er alleszins geen last van, maar ja, hoe zou dat ook weer komen.

Het duo arriveerde al aan de deur van de kamer, eentje die hij zelfs met zijn ogen dicht zou kunnen vinden. Lorise opende de deur en liep naar binnen. “Niemand thuis” Meldde ze, waarna ze zich zichtbaar ontspande. “Geen Adelyn, sorry” Zei ze toen, maar dat was iets wat de jongen al lang wist. Hij haalde even zijn schouders op. "Stiekem wist ik dat wel", Merkte hij een tikkeltje plagend op. Misschien had hij het beter niet gezegd, maar ja, te laat. Lorise ging in kleermakerszit op haar bed zitten, en hij nam plaats op het bureau. “Wat is er eigenlijk tussen jou en Adelyn? kenden jullie elkaar al voor je hierheen kwam?” Vroeg ze toen. Charlie wreef even nadenkend door zijn haar. Hmm, hoe kon hij dit uitleggen zonder al te veel uit te wijken naar dingen die ze niet mocht weten? "Nee, ik kende haar nog niet, maar ik was er wel toen ze net op het eiland aan kwam.. Jean had haar uit een vuurgevecht gered, en ze zat onder het bloed, en ik weet niet waarom, maar iets in mij gaf me de onmogelijk te negeren drang om haar te helpen? En dat is nog steeds niet weg gegaan.." Vertelde hij. Het was wel de waarheid tho, al wist hij wel goed genoeg waarom hij die drang had gekregen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydi dec 01, 2015 12:07 am


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Het moment dat ze school weer binnen waren gelopen werd ze gesloopt door zenuwen. Er waren ineens zoveel mensen en haar gevoelens en emoties hadden niet echt rust gevonden. Het plan om naar haar kamer te gaan vond ze ook niet het beste maar ze kon verder ook niks beters verzinnen. Ze vermeed onderweg gewoon oogcontact of lichamelijk contact, hopend dat haar vinger ook niet roze aan het gloeien waren. "Is het zo erg?" vroeg Charlie, ze knikte even en liep snel ook weer verder, om zo maar eerder veilig in haar kamer te komen. Voor de veiligheid voor de harten van anderen dan. Alhoewel ze niet wist of haar kamer ook veilig was.

Maar dat bleek dus wel zo te zijn, er waren geen roommates aanwezig. Dus ook Adelyn niet, de reden waarom Charlie mee was gekomen. Tja dan zou ze het wel logisch vinden dat hij weer weg ging maar dat wilde ze niet. "Stiekem wist ik dat wel" reageerde hij toen ze sorry zei omdat Adelyn er niet was. Lorise grijnsde even naar Charlie, wat betekende dat nou weer? Dat hij Adelyn als excuus had gebruikt om mee te gaan? Hmm.. dat was aardig van hem. "Ssht Charlie, soms ben je best wel charmant. Daar kan ik niet zo goed tegen" zei ze grappend met een zucht. Klinkend als een grapje maar stiekem gewoon de waarheid. Lorise had snel een zwak voor soort dingen.

Lorise ging settelde haarzelf comfortabel op haar bed en kon zo makkelijk een gesprek voeren met Charlie die op het bureau zat. Ze vroeg even naar hoe en wat met hem en Adelyn want daar wist ze eigenlijk niks van. Ze pakte ondertussen ook even een dekentje en sloeg het om haan schouders want ja, ze moest toch wel opwarmen na de koude wandeling buiten. "Nee, ik kende haar nog niet, maar ik was er wel toen ze net op het eiland aan kwam.. Jean had haar uit een vuurgevecht gered, en ze zat onder het bloed, en ik weet niet waarom, maar iets in mij gaf me de onmogelijk te negeren drang om haar te helpen? En dat is nog steeds niet weg gegaan.." vertelde Charlie. Ze knikte even begrijpend. “Dat is wel heel lief van je. Ik ben wel erg blij dat het een stuk beter gaat met haar” zei ze met een glimlach. Lorise kon ook Adelyn nog wel herinneren toen ze voor het eerst in deze kamer werd gebracht, arm ding. “En hoe gaat het eigenlijk met jou? nog spannende dingen in je leven?” vroeg ze met een grinnikje omdat ze niet echt wist wat ze moest vragen. “Want we weten nou wel dat ik verdrietig ben maar ik weet niet eens hoe het gaat met jou” zei ze op een lief en keek hem afwachtend aan.

outfit - schoenen
code by *anna.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydi dec 01, 2015 3:34 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Om de een of andere reden was hij zoveel relaxer dan anders bij haar. Of het nu kwam omdat ze wel wat dingen hadden uitgeklaard, of omdat hij alleen met haar was, wist hij niet precies. Hij wist ook niet zeker dat hij zo los en chill zou kunnen doen tegen haar als ze bijvoorbeeld samen les hadden. Hij vond het niet zo’n aantrekkelijk idee dat iemand hem zo soft zou zien behalve zij of Adelyn. Zelfs Kate niet, die nu toch ook wel al wist dat zijn harde buitenkant ook niet altijd een harde binnenkant betekende. Lorise had dat natuurlijk ook wel door. En hij hielp ook niet echt door toe te geven dat hij al lang had geweten dat Adelyn hier niet was. Cupid schonk hem een grijnsje. "Ssht Charlie, soms ben je best wel charmant. Daar kan ik niet zo goed tegen" Zei ze toen, waardoor hij even moest grinniken. "Hou op", Zei hij toen geamuseerd, helemaal niet gemeen of wat dan ook. De jongen kruiste zijn armen en probeerde het zich comfortabel te maken op het bureau. Niet echt handig dat het ding zo hard was, maar okay. Haar vraag overviel hem een beetje, maar hij antwoordde wel eerlijk. Zo eerlijk als hij kon tho, veel meer kon hij er ook niet meer op in gaan. Alleen Adelyn wist de waarheid, en die zou ze natuurlijk ook voor zichzelf houden.

“Dat is wel heel lief van je. Ik ben wel erg blij dat het een stuk beter gaat met haar” Zei Lorise, en hij trok even zijn mondhoek op. "Ik ben ook blij dat het beter gaat met haar", Zei hij gemeend. Het was echt wel zo, no lies, no games. “En hoe gaat het eigenlijk met jou? nog spannende dingen in je leven?” Vroeg ze toen grinnikend. “Want we weten nou wel dat ik verdrietig ben maar ik weet niet eens hoe het gaat met jou” Vervolgde ze, waarna ze hem afwachtend aan keek. Charlie beet even op zijn onderlip, keek even nadenkend naar de grond voor hem. "Honestly I don't know? Wel goed I guess, ik sta er niet echt bij stil", Antwoordde hij met een geamuseerd lachje. "Dus, wat wil je nog doen? Als je me beu bent mag je 't ook zeggen by the way", Grijnsde hij toen. Right, nu was hij niet alleen soft, maar ook nog de komiek van dienst of wat?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydi dec 01, 2015 9:13 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Ze was wel opgelucht dat er niemand was op de kamer want ze wilde het hele verhaal liever niet nog een keer uitleggen en dan weer gaan. Maar ze dacht eerst dat het betekende dat Charlie er ook weer vandoor ging. Dat was dus niet zo, nee hij wist eigenlijk al dat Adelyn er niet was maar hij gebruikte het gewoon als excuus om met haar mee te gaan. Hmmm ze deed haar best niet te blozen en maakte er even een opmerking over. "Hou op" zei hij grinnikend en ze keek hem even serieus aan maar moest haar lach ook wel inhouden terwijl ze het wel serieus bedoelde. “Nee serieus, ik wil niet een crush krijgen op je, als je begrijpt wat ik bedoel.” zei ze grinnikte maar een beetje om het wat weg te lachen terwijl ze wel eerlijk was. Want een crush op Charlie? Dat was wel erg hopeloos met zijn toestand met gevoel enzo.

Ze ging op haar bed zitten en begon spontaan met een vraag over hem en Adelyn omdat ze zo nieuwsgierig was. Ze begreep zijn antwoord wel en ze was blij dat hij zo goed voor haar was geweest en het meisje beschermde. "Ik ben ook blij dat het beter gaat met haar" zei hij. Ze glimlachte even en bedacht daarna wat ze kon zeggen. Maar ze hadden het toch over hoe het met Adelyn ging, en hoe het met Lorise ging was ook wel duidelijk maar het was nog helemaal niet over hem gegaan. "Honestly I don't know? Wel goed I guess, ik sta er niet echt bij stil" zei hij. Owh nou dat was duidelijk.. Not. “Owh oke, dus ik neem aan dat het wel goed gaat? Niet iets.. euhm wat je tegenzit?” vroeg ze een beetje langzaam omdat ze nadacht terwijl ze het uitsprak. "Dus, wat wil je nog doen? Als je me beu bent mag je 't ook zeggen by the way" vroeg Charlie en ze schudde meteen haar haar. “Nee nee ik ben je niet beu” zei ze gauw want ze wilde niet dat hij weg ging. “Uhm ik weet het niet..” zei ze zacht en keek naar haar voeten. Dat loog ze, ze wist heus wel wat. Maar dan zou ze voorstellen dat hij bij haar zou komen liggen en dat ze dan nog even zouden praten tot dat ze in slaap in viel bij hem en ja..dat was dus een stom plan, waarom dacht ze daar zelfs aan? “Hoe kom jij normaal gesproken je dag door?” vroeg ze terwijl het aan haar was om te beslissen wat ze wilde doen.

outfit - schoenen
code by *anna.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydi dec 01, 2015 11:12 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Charlie had echt wel geen idee meer hoe hij zich moest voelen momenteel. Het was gewoon al vreemd dat hij ook maar iets voelde. Het was gewoon niet normaal, en hij kreeg ook wel door dat zij het daarboven ook niet normaal vonden. "Er zou niks mogen door komen, maar we weten niet van waar het komt", Hoorde hij plots de gouden stem in zijn hoofd zeggen. Charlie bromde even inwendig. Hij vond het niet zo heel erg, het was best wel te verdragen eigenlijk. “Nee serieus, ik wil niet een crush krijgen op je, als je begrijpt wat ik bedoel.” Zei Lorise op zijn woorden, iets waar hij wel even van schrok. "Het zou zoveel erger zijn dan je eigenlijk kan weten", Zei hij zacht, beet daarna op zijn tong. Verdomme, waarom deed hij dat nu weer? Voor hij zich nog een keer versprak, besloot hij om zich maar snel te concentreren op wat ze vroeg en daar dieper op in te gaan. In zijn hoofd was er al een hele storm bezig ondertussen omdat hij het had gewaagd om zoiets te zeggen.. Het was nu ook wel weer niet dat hij het expres had gedaan, maar okay.

“Owh oke, dus ik neem aan dat het wel goed gaat? Niet iets.. euhm wat je tegenzit?” Vroeg ze, en hij schudde even zijn hoofd. "Niet echt. Ik had eigenlijk een haat aan deze plek, maar sinds Adelyn er is, vind ik het niet zo erg om hier te zijn", Bekende hij. Het was wel een feit ja, hij was ook al een paar keer bijna op die boot gestapt, maar Canada was nog steeds niet veilig, en hij had geen idee waar hij anders heen moest. De andere werelddelen hadden momenteel al genoeg mensen zoals hij, dus hij was nergens anders nodig. En nu hij Adelyn had, kon hij het zich ook niet voorstellen dat hij het eiland zomaar zou verlaten.. Want kijk wat er dan van kwam, het bewijs zat voor hem. Niet dat hij van zijn beschermelinge hield op die manier, maar het zou sowieso evenveel pijn doen, misschien zelfs meer.

Eigenlijk had hij geen idee wat een meisje met liefdesverdriet deed. Daarom vroeg hij het maar aan haar, dat was de snelste manier. “Nee nee ik ben je niet beu” Zei ze snel, waardoor hij toch even scheef moest grijnzen. “Uhm ik weet het niet..” Vervolgde ze zachtjes. Right, zal wel. Maar hij drong niet aan, dat was sowieso geen goed idee. “Hoe kom jij normaal gesproken je dag door?” Vroeg ze vervolgens, en hij wreef even door zijn haar. "Euhm, meestal met naar de les gaan? En anders trainen. Al heb ik daar nu ook niet veel meer aan, want ik train eigenlijk voor niks zolang ik hier ben", Vertelde hij. Hmm, daar had hij niks verkeerds mee gezegd, toch? Okay, hij trainde wel om zijn conditie en skills op peil te houden, maar er was eigenlijk niet veel aan zolang hij het niet in de praktijk kon brengen.. "Wat zou een normale jongen doen?" Vroeg hij toen. Ja, dat zou zij wel weten, niet?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptywo dec 02, 2015 12:40 am


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Ze begreep niet veel van Charlie om eerlijk te zijn. Hoe hij tegen haar had gedaan sins hij haar huilend in het observatorium had gevonden.. Ze vond het gek want zo was hij helemaal niet? Ze begon bijna te twijfelen of ze iets had gedaan kwa mutaties maar dat had ze dan wel gemerkt. Het was dat ze er aan dacht omdat ze Charlie had aangesproken over hoe hij zo aardig deed. Want hij was best charmant, op zijn eigen manier en mweh. Ze had daar een zwak voor, Lorise zag snel aantrekkelijke dingen in anderen maar dat kwam niet goed uit in dit geval. "Het zou zoveel erger zijn dan je eigenlijk kan weten" sprak hij zacht maar voor haar goed genoeg om te horen. Lorise keek even op maar hield haar mond. Ze wist niet echt wat ze daar mee aan moest.

Het gespreksonderwerp ging van hoe het met Adelyn ging naar hoe het met hem ging. Waar ze nog even wat verduidelijking naar vroeg, niet tevreden met het vorige antwoord. "Niet echt. Ik had eigenlijk een haat aan deze plek, maar sinds Adelyn er is, vind ik het niet zo erg om hier te zijn" Zei hij. Ze glimlachte om zijn antwoord maar zuchtte ook even. “Dat is wel heel lief. Niet zoals Roméo die een boot naar huis verkoos over hier blijven bij mij” zei en deed haar best om niet weer te gaan huilen verdomme. Het was alsof ze haarzelf weer pijn deed bij alleen het uitspreken van de woorden. Ze knipperde gewoon een paar keer en kneep in het dekentje dat ze om haar heen had geslagen. Rustig ademhalen en sterk zijn. Daar ging het om.

Ze was Charlie niet beu, ze wist niet of Lorise ooit iemand beu was geweest. Ze hield bijna altijd wel van gezelschap. Charlie moest grijnzen om haar woorden en dat deed ze zelf ook even, het was alsof ze hem een bevel gaf om te blijven zonder het als een bevel uit spreken. Maar daardoor werd haar wel gevraagd wat ze wou doen. Wat ze wel wist maar niet wilde vertellen ja, dat was dus moeilijk. In plaats van iets te bedenken vroeg ze aan hem wat hij altijd deed. "Euhm, meestal met naar de les gaan? En anders trainen. Al heb ik daar nu ook niet veel meer aan, want ik train eigenlijk voor niks zolang ik hier ben" Was Charlie’s antwoord. Trainen, ja oke dat was dan voor hem wat dansen voor haar was, ballet. Maar dat bracht hun niet verder voor wat ze konden doen. "Wat zou een normale jongen doen?" Vroeg Charlie, wat haar wel even sad maakte om het feit dat hij dus nooit het leven leidde van een normale jongen. “Gamen en Skaten? Een meisje versieren om vervolgens mee te nemen naar je kamer, of trainen met gewichten. Het zou alles kunnen zijn.” Somde ze op en haalde haar schouders op. “Roméo bracht de meeste tijd met mij door” zei ze om hem maar als voorbeeld te gebruiken voor een ‘normale jongen’.

outfit - schoenen
code by *anna.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptywo dec 02, 2015 2:02 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Misschien zou het fijn zijn als zijn hoofd een beetje mee werkte in plaats van hem tegen te werken en hem vreemde dingen te laten zeggen. Yeah, that’d be great tbh. Gelukkig ging ze er niet op in, en veranderde het gespreksonderwerp snel genoeg naar iets anders. Hij besloot om het maar snel te vergeten, dan zou zij dat hopelijk ook doen. Het ging nu over Adelyn, en hoe ze zijn hele kijk op Genosha had veranderd. Nu vond hij het wel fijn hier, het was ook makkelijk omdat hij geen missies moest doen en dus meer tijd kon steken in haar. Hij kon het zich ook niet voorstellen hoe het zou voelen als hij moest vertrekken op een missie die hem misschien het leven zou kosten en haar achter moest laten, alleen. Maar goed, dat waren zorgen voor later. “Dat is wel heel lief. Niet zoals Roméo die een boot naar huis verkoos over hier blijven bij mij” Reageerde Lorise, en hij merkte hoe ze weer wegzakte in verdriet, iets wat hij niet wou laten gebeuren. "Dat komt omdat Roméo een idioot is, want elke slimme jongen zou wel voor jou blijven", Zei hij ferm, probeerde zo overtuigend mogelijk te klinken. Het was ook wel de waarheid tho. Er waren hier sowieso genoeg jongens die jaloers waren geweest op die fuckboi.

Lorise vroeg hem wat hij zoal deed om zijn dagen door te komen. Gheh, goeie vraag eigenlijk. Alleszins niet zo heel veel normale dingen. Waarschijnlijk kon zij het hem beter vertellen, wat een normale jongen van zijn leeftijd zoal deed op dit eiland. “Gamen en skaten? Een meisje versieren om vervolgens mee te nemen naar je kamer, of trainen met gewichten. Het zou alles kunnen zijn.” Zie ze schouderophalend. “Roméo bracht de meeste tijd met mij door” Vervolgde ze toen zachtjes. Charlie knikte even kort. Zie je wel, zij wist dus wel beter wat jongens zoal deden in hun vrije tijd. "Ik breng ook veel tijd door met Adelyn, als ze niet druk bezig is met iets anders", Zei hij, om haar aandacht af te leiden van de Franse jongen. Haar circustechnieken oefenen bijvoorbeeld, dat deed Adelyn soms in haar eentje, al vond hij het ook wel fijn om naar te kijken. "Hé, anders kunnen we wel een film kijken?" Stelde hij toen voor. Nog zoiets dat zijn beschermelinge nu echt wel heel intensief deed, aangezien ze nu haar zicht terug had. Hij wist niet wat ze er zo leuk aan vond, maar misschien vond Lorise dat ook wel leuk om te doen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptywo dec 02, 2015 11:26 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Lorise werd even stil na zijn antwoord op toen ze zei dat ze geen crush wilde op Charlie. Want ja euhm je weet wel. Ze ging er verder niet op in en liet het maar daarbij. Roméo was nog niet eens een dag weg en daar zat ze dan alweer met hem. Hij die geen liefde voelde voor mensen die niet Adelyn waren. Tegenover het meisje waarbij alles ging om liefde en gevoel. Ze was zelfs zo gevoelig voor emoties dat ze er soms wel gek van werd. Zoals hoe het nu weer ging. Charlie had gezegd dat hij het hier niet meer zo erg vond omdat Adelyn hier was. Wat haar deed realiseren dat Roméo dus niet zoveel voor haar over had gehad, en bij het zeggen van dat brak ze weer even van binnen. En op z’on moment wenste ze dat ze net als Charlie niks voelde. Of een knopje hebben waarmee ze haar gedachten uit kon zetten. "Dat komt omdat Roméo een idioot is, want elke slimme jongen zou wel voor jou blijven". Lorise slikte even en lachte even om zijn woorden, dat hij een idioot was, dat gedeelte vooral. De rest was weer iets waarvan haar kaken wat van begonnen te kleuren, damnit Charlie.

De volgende vraag was wat ze gingen doen. En omdat ze zelf niet echt goede inspiratie had om te verzinnen wat ze wilde doen dus ze liet dat aan Charlie over. Maar daar kwamen ze ook niet ver mee tho. Hij vroeg wat een normale jongen zou doen. Dus Lorise vertelde een aantal dingen terwijl ze haar schouders ophaalde. Ze wist meer dan ze had verwacht. Waarbij ze ook nog even noemde wat Roméo het meeste deed. En dat was bij haar zijn. "Ik breng ook veel tijd door met Adelyn, als ze niet druk bezig is met iets anders", Zei Charlie en ze glimlachte even, ja met haar zicht dat terug was wist je maar nooit waar dat kind uit hing. "Hé, anders kunnen we wel een film kijken?” Stelde hij ineens voor waarbij ze breed glimlachte. “Goed idee!” Zei ze en liep naar de tv die op de kastje met wieltjes stond ze schoof het uit de hoek vandaan zo dat het ding goed stond om vanuit bed te kijken. “Ik kijk wel of er iets leuks op staat” zei ze en pakte de afstandsbediening waarmee ze naar netflix ging. “Dan is het gewoon ‘Netflix en chill’” zei ze en trok haar wenkbrauwen even op waarbij ze meteen begon te lachen, echt wauw Lorise heel leuk.


outfit - schoenen
code by *anna.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydo dec 03, 2015 1:24 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Kijk, dat kreeg hij dan weer, net nu hij lief kon zijn, mocht hij niet. Want anders zou ze een crush op hem krijgen, en dat was iets wat beter echt absoluut niet gebeurde. Hij zou haar te hard kwetsen, er waren ook teveel dingen die hij niet had verteld, en die hij ook niet mocht vertellen. Dus het bleef beter gewoon zoals het nu was. Ze mocht hem af en toe gebruiken als teddybeer, maar daar moest het ook wel bij blijven. Misschien moest hij dan echt stoppen met dit soort opmerkingen te maken, maar hij kon het gewoon even niet helpen. Adelyn had hem echt soft gemaakt, ja.. Al wist hij diep vanbinnen dat dit niet helemaal aan het jongere meisje lag. Er was een reden dat de Engelen in zijn hoofd de gevoelens niet konden blokkeren, en dat was omdat ze deze keer niet uit een impulsieve actie kwamen, maar oprecht van uit zijn hart.. En dat was fuckedup.

Zichzelf afleiden was dus het beste idee, en haar afleiden ook tbh. Daarom stelde hij voor om en film te kijken, iets waar ze meteen mee in stemde. “Goed idee!” Zei ze nadat ze breed had geglimlacht. Hah, +10 punten hoor Charlie. Lorise stond op en begon een kast te verschuiven, zodat een tvscherm tevoorschijn kwam. “Ik kijk wel of er iets leuks op staat” Meldde ze, terwijl ze naar netflix ging. De jongen besloot om ook maar op het bed te gaan zitten, anders zou hij niks zien. Niet dat dat hem iets uitmaakte tho. “Dan is het gewoon ‘Netflix en chill’” Zei ze, en hij schoot in de lach. "Het is niet omdat ik me niet verdiep in zo'n dingen, dat ik niet weet wat ze betekenen hé?" Grinnikte hij, terwijl hij het zich gemakkelijk maakte op haar bed. Dat zou ze niet erg vinden, of wel? "Ik vertrouw er by the way wel op dat je iets leuks kiest hoor, ik ben nogal onwetend op het vlak van films", Merkte hij op. Yeah, heel veel films had hij nog niet gezien. 2 misschien, of 3. Hij wist het zelfs niet meer, zo lang was het dus al geleden..

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydo dec 03, 2015 8:15 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
In het begin dacht Lorise na Roméo’s vertrek dat ze nooit iemand anders wilde. Dat ze hem alleen wou en ze het niet zou overleven zonder hem. Alsof ze nooit meer over hem heen zou komen. Maarja zoals het er nu uit zag was er nog iemand waarbij het leek alsof ze daar ook nooit overheen was gekomen. Niet dat het heel lang iets was tussen hun want het was haar mutatie geweest, maar toch. Dat had ze ook niet zonder enige reden gedaan, want hij was wel aantrekkelijk kwa uiterlijk zegmaar. En dat hij nu zo lief tegen haar deed, was niet goed voor haar hart hoor. Het zou nooit kunnen werken tussen hun dus dat moest ze maar goed onthouden. Lorise was niet iemand die gevoelens voor iemand zou proberen tegen te houden maar ze kon even niet anders.

Charlie had voorgesteld om film te kijken. Waar ze zelf nog niet eens aan had gedacht, en daarom enthousiast op het voorstel in ging. Het klonk wel als een goede afleiding om ergens anders aan te denken. Ze haalde de tv tevoorschijn en ging meteen naar netflix toe. Charlie zat ondertussen ook al op bed en Lorise maakte even een fluawe opmerking over ‘neflix en chill’. "Het is niet omdat ik me niet verdiep in zo'n dingen, dat ik niet weet wat ze betekenen hé?" zei hij waarbij ze even grinnikte en grijnsde een tikkeltje ondeugend, oeps. "Je weet wat het betekend en je verdiept je er niet in.. Andere jongens zullen je zeker wel voor gek verklaren" zei ze. “Ik weet zeker dat er wel meisjes zijn op het eiland die willen netflix en chillen met mysterieuze Charlie” sprak ze plagend en prikte even plagend tegen zijn buik.. Abs..

Ze ging ook op het bed zitten en bleef een beetje doorzoeken naar iets leuks. Ze wist niet echt wat ze moest kiezen of welke genre. Lorise hield van romantische films maar om op dat moment naar een romantisch liefdesverhaal te kijken? No thanks. "Ik vertrouw er by the way wel op dat je iets leuks kiest hoor, ik ben nogal onwetend op het vlak van films" zei hij waarna ze meteen met grote ogen om keek. “Je kijkt nooit films?” vroeg ze alsof het hetzelfde was als nooit een bad nemen. Gekke vergelijking maar toch. “Dus je kent niet veel Disney films? En heb je ooit Star wars gezien? Of Lord of the rings?” vroeg ze om verduidelijking want dan was het kiezen nog moeilijk met zoveel leuke films.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydo dec 03, 2015 9:03 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Netflix en chill, wie die woorden had uitgevonden, hij had geen idee, maar ja het was wel een hype geworden. Zo erg dat zelfs Netflix zelf het ding als campagne had gebruikt. Wel effectief, want zelfs hij, iemand die nooit films keek, kende het bedrijf en wist wat ze deden. Nu goed, dat was de kracht van het internet. Heel stiekem surfte hij wel eens op 9gag, maar dat was nu wel het enige dat je normaal aan zijn leven kon noemen. "Je weet wat het betekend en je verdiept je er niet in.. Andere jongens zullen je zeker wel voor gek verklaren" Reageerde Lorise op zijn woorden. “Ik weet zeker dat er wel meisjes zijn op het eiland die willen netflix en chillen met mysterieuze Charlie” Plaagde ze toen, waarbij ze hem in zijn buik porde. Hij lachte even en spande zijn spieren uit een reflex aan. Hij mocht er dan wel uitzien als een steen, hij had wel nog steeds gevoelige plekjes hoor. "Ongetwijfeld, maar ik netflix en chill alleen maar met jou, dus da's pech voor die andere meisjes", Grinnikte hij. Nu goed, het 'chill' gedeelte zouden ze wel achterwege laten, maar ze mocht zich wel vereerd voelen dat hij een film met haar ging kijken hoor.

Eender welke film, want hij had geen voorkeur, sinds hij nog niet vaak films had gekeken. Ze keek met grote ogen naar hem om, alsof hij zonet had gezegd dat hij gras at als ontbijt. “Je kijkt nooit films?” Vroeg ze verbaasd, waarbij hij zijn hoofd schudde. “Dus je kent niet veel Disney films? En heb je ooit Star wars gezien? Of Lord of the rings?” Vervolgde ze, en hij schoot weer in de lach. "Nee, nooit gezien en ik ken er ook niks van", Gaf hij toe. "Is dat heel erg? Ik denk dat ik in mijn hele leven twee films heb gezien, en dat was allemaal voor ik 10 was, als ik het me goed herinner", Zei hij nadenkend. Yup, allemaal de schuld van zijn vader. Die had zo'n dingen verboden. De ene keer hadden ze samen met zijn moeder en zijn broertje een film gekeken, al had hij gemerkt dat zijn moeder de hele tijd op haar ongemak had gezeten. Achteraf was hij er dan achter gekomen dat zijn vader haar waarschijnlijk had gestraft als hij hen had betrapt. En de andere keer wist hij helemaal niet meer, zelfs niet meer over wat het ging.. Dus ja, hij was wel een grote noob in films enzo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptydo dec 03, 2015 11:46 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Eerst een beetje zitten te piepen omdat ze geen crush wilde krijgen op Charlie en het volgende waar ze het over hadden was netflix en chill.. Waar hij zich niet in verdiepte, mmh en dat met al die meisjes in school die dat wel wilde met hem. Hij was dan wel een steen verbinnen maar hij was wel knap en het onbereikbare gaf sommigen juist een soort nieuwsgierigheid en uitdaging om dat wel voor elkaar te krijgen. "Ongetwijfeld, maar ik netflix en chill alleen maar met jou, dus da's pech voor die andere meisjes" Was zijn antwoord op haar uitspraak en ze grinnikte met hem mee. Stop. Please. Hoe in hemelsnaam moest ze nog normaal kunnen nadenken?

Ze moest een film uitzoeken, want het was gewoon netflix zonder chill. En Charlie had blijkbaar nog niet veel films gezien dus er moest ook nog echt naar de film worden gekeken! "Nee, nooit gezien en ik ken er ook niks van", Zei hij en haar mond viel letterlijk open. Was dat zelfs mogelijk? "Is dat heel erg? Ik denk dat ik in mijn hele leven twee films heb gezien, en dat was allemaal voor ik 10 was, als ik het me goed herinner" Zei hij waarbij ze ook nog geshockt haar hand voor haar mond hield. “Is dat heel erg? Dat is super erg!” Zei ze met een hees stemmetje en keek even radeloos naar netflix op het scherm. Uhmm dat was dus zooo veeel keus. “Oke dan gaan we voor het eerste deel van star wars” zei ze en begon met zoeken. “Wacht nee Harry Potter!” Zei ze daarna waarna ze twee seconden daarna weer fronste. Ze maakte even een diepe zucht van frustratie en liet zichzelf hopeloos omvallen tegen Charlie aan. “Ik weet niet wat ik moet kiezen” piepte ze zachtjes. Ze plaatste de afstandsbediening in zijn hand. “Hier, kies een titel uit en ik zeg wel of ie leuk is of niet” zei ze en deed haar handen voor haar ogen. Dat had eigenlijk geen nut maar whatever.


outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptyvr dec 04, 2015 12:47 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Het kon dan wel zijn dat er meisjes waren die een oogje op hem hadden, hij zou zich niet laten verleiden. Toch niet door de tienermeisjes die hier rond liepen. Nee, hij had liever iemand die wat volwassener was, zoals met Amber geweest. Yep, met haar had het somehow wel geklikt. Dat er verder in de cafetaria of in de klas meisjes naar hem keken en overduidelijk over hem zaten te praten onder elkaar, trok hij zich maar bitter weinig aan. Soms vond hij het grappig om een keer in hun richting te kijken met zijn meest mysterieuze blik, om hen dan te zien smelten, maar hij zou nooit op zo’n meisje af stappen, laat staan in gaan op haar geflirt. Nah, dat was niet iets wat hij zou doen, toch niet op dit eiland. Misschien, als hij op een school had gezeten waar hij elke avond naar huis ging, dan misschien wel. Dan kon hij er namelijk ’s avonds aan ontsnappen. Hier ging dat namelijk net iets moeilijker.

Nu goed, eerst moest hij dealen met een Lorise, die heel erg verontwaardigd leek te zijn dat hij nooit films keek. Ze sloeg zelfs geschrokken haar hand voor haar mond, alsof hij zonet heel hard had zitten vloeken. “Is dat heel erg? Dat is super erg!” Zei ze hees, en hij keek haar een beetje verdrietig aan, al was het maar gespeeld. “Oke dan gaan we voor het eerste deel van star wars” Stelde ze voor, waarna ze al de titel in begon te tikken. Tot ze weer stopte. “Wacht nee Harry Potter!” Riep ze uit, waarna ze zich na een lange zucht tegen hem aan liet vallen. Geamuseerd lachte hij even, verlegde zijn arm een beetje zodat ze er net iets zachter op zou liggen. “Ik weet niet wat ik moet kiezen” Zei ze zacht, waarna hij de afstandsbediening in zijn hand geduwd kreeg. “Hier, kies een titel uit en ik zeg wel of ie leuk is of niet” Zei ze, waarna ze haar handen voor haar ogen deed.

"Je bent zo grappig als je een film moet kiezen", Grinnikte de jongen, waarna hij door de titels begon te scrollen en de afbeeldingen bekeek van de covers die op het scherm verschenen. Een animatiefilm of eentje met acteurs? Het bleek al snel het lot te zijn die iets voor hem uit koos. Een korte storing in de afstandsbediening liet hem naar een film scrollen. 'Big Momma's House'. De cover op zich was al hilarisch. Charlie porde zachtjes in Lorise's zij. "Wat denk je van deze?" Vroeg hij nieuwsgierig of hij goed had gekozen of ze toch liever naar de Disney kant van Netflix wou duiken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Emptyvr dec 04, 2015 12:54 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange
Netflix en chill was het plan. Maar dan zonder de figuurlijke betekenis. Gewoon een film kijken en meer niet. Lorise schrok wel van wat Charlie haar vertelde over zijn ervaring met films kijken. Ze vond het zo erg dus ze hem alles wilde laten zien maar ze kon niet kiezen welke ze eerst moesten kijken. Ze noemde wat opties maar ze kon het aan. Ze viel om en legde de afstandbediening in zijn hand. Het was aan hem om een film te kiezen. Ze kende de meeste films wel dus als hij eentje uit koos dan kon ze wel zeggen of het een leuke films was of niet. "Je bent zo grappig als je een film moet kiezen", was zijn reactie op haar manier van films kiezen, en dat was dus ruzie maken met haarzelf en opgeven. Ze lag toch half tegen Charlie aan dus ze maakte het haarzelf wat meer comfortabel en bleef haar handen voor haar ogen houden tot dat hij iets had uit gekozen.

Dus ze hield haar handen op haar ogen tot hij iets zou zeggen. Ze voelde een por in haar zij waardoor ze meteen even in de lach schoot en in een reflex zijn hand vast pakte. “Dat kietelt!” zei ze grinnikend met een waarschuwende blik en liet daarna zijn hand los. "Wat denk je van deze?" vroeg hij waarna ze haar ogen weer naar het beeld draaide. ‘Big Momma’s House’ stond er in beeld waarbij ze al begon te lachen en weer naar Charlie keek. “Aah die is wel leuk, vooral grappig” zei ze en dacht even na. Ze had de film heeel lang geleden gezien toen ze klein was. Het was ook best een hele oude film hadden haar ouders gezegd. Ze klikte op het play knopje op de afstandsbieding en de film begon te spelen. Ze in ieder geval wel weer tegen Charlie aan liggen zonder dat het vreemd voelde. Ze wist niet hoe dat met hem zat maar ze vond het niet zo erg..


outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Almost is never enough Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Almost is never enough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: