INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Almost is never enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptydo dec 10, 2015 10:18 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Lorise raakte haar schattige en lieve uitstraling kwijt als het ging om dit soort situaties en dat had Charlie wel gemerkt. Ze was heel sexy en uitdagend als het om dit soort dingen ging. Ze wist waar ze mee bezig was en zag geen reden om rustig en voorzichtig te doen. En ze wist heel goed hoe ze dat kon duidelijk maken. Haar bh was al naast het bed gevallen waarna ze haar lichaam tegen de zijne drukte en meer druk zette met haar heupen. Charlie’s reactie was waarvoor ze dat had gedaan. "Pestkop" gromde hij met een diepe stem die haar alleen maar meer motiveerde om meer te teasen. Zijn kus terug was precies hoe ze ervan hield.

Ze kon een zet van hem terug verwachten en die kreeg ze ook. Zijn hand gleed onder haar onderbroekje en een kreun verliet haar mond toen hij zijn heupen omhoog duwde. Er was gewoon geen beschrijving voor wat ze voelde. Haar ademhaling ging net als bij hem steeds zwaarder. Ze sloot haar ogen en speelde sensueel haar tong langs die van hem tot dat Charlie zich los maakte. "Ik denk dat dit ook af moet" zei hij en ze merkte hoe zijn stem anders klonk, niet slecht anders. Helemaal niet slecht anders. Ze was het wel met hem eens tho. Lorise nam wat afstand zodat het wat makkelijker was. Ze schoof haar duimen onder haar onderbroekje bij haar heupen en schoof het naar beneden. Dan zijn boxershort nog en ze kon Charlie laten zien wat onschuldige Cupid kon doen. Ze hield haar ogen gericht op zijn blauw grijze ogen en haalde een hand door haar haren om het naar één kant te laten vallen. Ze legde haar hand op zijn schouder en trok hem wat verder overeind. Haar hand gleed naar zijn nek, haar andere hield ze op zijn borst. Ze pestte hem door nog heel even te wachten en kuste hem waarbij zichzelf langzaam liet zakken. Ze kreunde zachtjes terwijl ze begon met het bewegen van haar heupen drukte ze meteen haar lichaam weer tegen dat van hem en het tempo beetje bij beetje opvoerde.

outfit - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr dec 11, 2015 1:37 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Ergens kreeg hij wel gelijk. Ze was best goed in teasen, dat mocht hij wel ondervinden. Maar wat zij kon, kon hij ook. Misschien nog wel een beetje beter, al was dit geen competitie. Maar toch, ze kon een kleine wraak actie terug verwachten. En dat was precies wat hij deed. Een zachte kreun verliet haar mond, en hij wist dat hij in zijn opzet geslaagd was. Opnieuw begonnen ze elkaar te kussen, maar Charlie merkte dat hij best wel klaar was voor de volgende stap. Dat liet hij dan ook weten, op zijn eigen manier dan. Hij schrok wel even van zijn stem tho, hij had geen idee waarom zijn mutatie zo raar deed, want dat gebeurde anders nooit. Maar oh well, hij kreeg het wel voor elkaar dat ze met hem akkoord ging. Zelf schoof hij ook zijn boxershort naar beneden en liet die naast het bed glijden. Lorise keek hem doordringend aan, trok hem vervolgens wat overeind en na toch nog even geteased te hebben, liet ze zich uiteindelijk zakken. Een zuchtje gevolgd door een korte kreun schoof over zijn lippen terwijl hij zijn handen naar haar heupen liet glijden.

Timeskippp


Nog nahijgend was hij terug gaan liggen, bleef nog even na genieten. Zijn hand gleed lichtjes over haar zachte huid terwijl hij met zijn andere zijn haar terug probeerde goed te leggen. Ze had het nogal door de war gehaald namelijk. Niet dat hij dat erg vond tho, ghehe. Charlie keek haar even aan en grijnsde geamuseerd. ”Well, dat was ook weer eens iets anders”, Zei hij, terwijl zijn grijns nog breder werd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr dec 11, 2015 11:58 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Lorise had geen moment spijt van van ze deed. Maar het was ook wel de perfecte afleiding om niet aan Roméo te denken. Ze hoefde even helemaal nergens aan te denken, het enige wat er was waren haarzelf en Charlie, alleen in haar kamer, zonder kleren. Lorise was goed in het teasen. Maar Charlie ook en ja, hij had er toch voor gezorgd dat ze het punt hadden bereikt dat ze het teasen niet langer meer aan konden. De laatste kleding stukken gingen uit en Lorise liet zichzelf gaan..

~~~~

Nadat Charlie weer was gaan liggen kwam ze naast hem liggen op haar rug. Waarbij ze haar ademhaling weer op normaal tempo probeerde te krijgen. Ze draaide haar hoofd naar Charlie die haar met een geamuseerde grijns aankeek. Het enige wat ze zelf kon doen is met hem mee grijnzen met bewondering want ze was nog steeds verdwaald in het moment. Alsof de wereld even weg viel. ”Well, dat was ook weer eens iets anders” zei en zijn woorden brachten haar weer terug. Ze draaide haar lichaam naar hem toe en legde haar hoofd op zijn schouders, met de rest van haar lichaam tegen hem aan. “Een goede anders? Charles?” vroeg ze plagend met een grijnsje en keek naar hem omhoog waarbij de kleine cirkeltjes op zijn bost maakte met haar vinger. Ze wist het antwoord natuurlijk al maar toch. Ze wilde dit best vaker doen met hem, maar ze wist niet of dat wel aan kon. Want zij was niet zoals Charlie, zij had wel snel gevoelens. En dat wist ze maar al te goed.

outfit - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyzo dec 13, 2015 12:35 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Lorise zou hem nooit meer kunnen wijsmaken dat ze 100% het engeltje was die ze was als de situatie normaal was. Hij zou nu toch wel altijd die andere kant van haar in zijn achterhoofd hebben, maar dat vond hij eigenlijk totaal niet erg. Het was fijn geweest, dit moment, dit alles, met haar. Alsof het de enige juiste uitkomst was geweest, zo voelde het wel. Charlie lag nog even na te genieten tot hij haar grijnzend aan sprak. Ze draaide haar hoofd naar hem toe en vleide zich tegen hem aan. Alsof ze een kat was en hij de verwarming, zo iets. Rare vergelijkingen ook weer damn. “Een goede anders? Charles?” Reageerde ze er plagend op, en hij keek haar even gespeeld beledigd aan. "Charles?" Vroeg hij, al kon hij het niet laten om toch even te grijnzen. "Maar zeker wel een goede anders.. Een anders die voor herhaling vatbaar is", Merkte hij toen op, want yeah, het was wel zo. Als zij dat wou tenminste. Want het zou zonde zijn voor haar als ze gevoelens zou krijgen voor hem. Niet persé omdat hij ze niet kon terug geven, want dat zou hij wel kunnen uiteindelijk als hij er om zou vragen, maar omdat hij haar geen toekomst kon geven, iets wat iemand als zij zeker wel verdiende..

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyma dec 14, 2015 11:05 am


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Lorise had in het begin niet gedacht dat dit zou gebeuren. het was ook helemaal niet haar bedoeling geweest het moment dat ze haar kamer binnenkwamen. Ze vond het al heel fijn dat hij er was en in de loop van tijd was er een onverwachtse wending van verlangens. En waarschijnlijk, als Roméo niet zijn hoofd had gestoten aan de deur van het kamertje in de ziekenboeg, was dit al wel veel eerder gebeurd. Want ze zou liegen als ze zou zeggen dat ze niks voor hem voelde. Ze wilde dit met hem, maar ze moest haarzelf eigenlijk beloven dat ze er niet meer van ging maken. Lorise ging tegen hem aan liggen, hij was warm en ze wilde hem gewoon aanraken. "Charles?" vroeg hij maar moest wel grijnzen. Ja wist zij veel, Charlie had toch veel gelijkenis met Charles, en er waren genoeg mensen die eigenlijk Charles heten maar Charlie genoemd willen worden. En ze vond het wel leuk klinken.

"Maar zeker wel een goede anders.. Een anders die voor herhaling vatbaar is"
merkte hij op. Ze begon ze grijnzen maar in haar hoofd wel het wel heel druk. Haar gezond verstand dat heel hard nee riep, want ze ging toch wel gevoelens krijgen, en dat betekende alleen maar pijn. Maar.. dan haar hart, en bij Lorise won haar hart het altijd van haar verstand. Niet heel slim maar zo was ze nou eenmaal.  Haar hart wilde dicht bij Charlie zijn.. Lorise keek hem aan en haar antwoord kwam wat later. “Ja, zeker voor herhaling vatbaar” zei ze met een ondeugend glimlachje. Ze bleef hem nog wat langer aankijken waardoor haar glimlach langzaam verdween en duidelijk werd dat ze zich toch zorgen maakte. Lorise klom overeind en bewoog haar knieën omhoog zodat ze erop kon leunen, ze legde haar handen op haar knieën en leunde er met haar voorhoofd tegen aan. Met haar rug naar Charlie toe. “Ik wil dit.. Charlie, met jou” zei ze en ze zocht even de woorden voor het volgende. “Maar ik weet zeker dat ik dan te veel gevoelens voor jou krijg.. En ik ben heus niet vergeten dat je me toen zei dat je nog 6 jaar hebt” zei ze en dat laatste kwam er wat zachter uit. Nee dat was niet iets wat ze zomaar was vergeten.

outfit - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptydi jan 05, 2016 1:57 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Mooi, nu was er dus nog iemand die hem als privé butler wou inschakelen. Charles, hmpf, was hij even blij dat zijn naam echt wel Charlie was. Maar goed, als ze dat persé tegen hem wou zeggen dan mocht ze dat. Voor een keer vond hij het niet erg, zou hij er geen probleem van maken. Omdat hij toch wel een grote softie was tbh. Voor sommige mensen was hij gewoon een softie, of hij het nu wou toegeven aan zichzelf of niet. Zijn woorden deden haar ook grijnzen, een ondeugend grijnsje waardoor hij bijna weer moest lachen. Maar het lachen ging wat moeilijker nu, nu hij zich de consequenties begon te realiseren. Er gingen veel gedachten rond in zijn hoofd, er was ook zo veel om over na te denken..

En dat deed zijn blijkbaar ook. Ineens verdween haar glimlach en hees ze zichzelf overeind, om met haar rug naar hem te blijven zitten Uh-oh. Daar kwam het al. “Ik wil dit.. Charlie, met jou” Zei ze, waarna ze even pauzeerde. “Maar ik weet zeker dat ik dan te veel gevoelens voor jou krijg.. En ik ben heus niet vergeten dat je me toen zei dat je nog 6 jaar hebt” Vervolgde ze, en hij hield even zijn adem in, om die dan zachtjes te laten ontsnappen. Het bleef een heel eindje stil, waarna hij ook overeind ging zitten en zijn hand traag door zijn haren haalde. "Ik kan het niet tegenhouden", Zei hij zacht, met een breekbare toon in zijn stem. "Je verdient veel beter dan mij", Vervolgde hij. Het was de waarheid, maar ergens wist hij dat hij het er ook moeilijk mee zou hebben om haar te laten gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptywo jan 06, 2016 12:30 am


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Als Lorise kon kiezen tussen een reis naar Hawaii of een dag in bed blijven en knuffelen dan koos ze voor het laatste. Nou misschien de eerste als ze iemand mee mocht nemen. Lorise was iemand die liefde meer waard vond dan wat dan ook op de wereld. Wat ook de reden was van haar irrationele beslissingen. Ze lag nog na te genieten tegen Charlie aan. Waar ook weer een einde aan kwam. Ze had er geen spijt van gehad, maar voor herhaling vatbaar? Eerst stemde ze nog wel in. Ja, ze wilde namelijk geen nee zeggen. Ze wilde dat niet want tja, ze moest echt toegeven dat de reden waarom ze hier zo met hem lag. Niet alleen was om Roméo te vergeten. En dat bracht haar ook weer aan het denken.Ze kroop overeind en bedacht in haar hoofd de gevolgen. Waarom deed ze dat altijd zo laat? Haar gedachten gingen terug naar de keer dat ze Charlie valentijnskaartjes kwam brengen. Dat vreselijke kaartje van Lydia waarin stond dat ze hem ging vermoorden. En hij simpelweg had gezegd dat ze nog 6 jaar de tijd had.

Gelukkig was hij die avond zo kil geweest om dat te zeggen. Want voor haar was het best naar nieuws. Ze kon zich niet voorstellen hoe het zou zijn als hij er nu mee aan was komen zetten. "Ik kan het niet tegenhouden" zei hij zacht. Ze hield zichzelf sterk, ze had genoeg gehuild. Het enige wat ze nog deed was nadenken. "Je verdient veel beter dan mij" vervolgde hij waardoor er een heel protest begon in haar hoofd. Ze draaide haar hoofd om naar Charlie. Wat moest ze anders? Het maakte niet veel verschil, of ze nou een of andere rare verhouding met hem of hem maar moest ontlopen en negeren, either way ging het haar pijn opleveren. En iets er tussen in was er ook niet, want het zou haar ook breken als ze heel onschuldig met elkaar om zouden gaan als vrienden. Ze zuchtte even en bracht haar hand naar zijn gezicht. “Ik zou de hele wereld kunnen krijgen als ik wil” begon ze en streek haar hand langs zijn kaak. “Maar ik wil op dit moment niemand liever dan jou” zei ze er zacht achter aan. Vedriet was te zien in haar ogen maar ze accepteerde het gewoon zoals het was. Oh, als hij toch eens kon voelen wat zij voelde…

outfit - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptywo jan 06, 2016 1:01 am


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Ergens had hij wel kunnen weten dat dit niet het beste idee ooit was geweest. Maar niemand had hem tegengehouden, inclusief hijzelf niet. Hij wou het ook niet tegenhouden. Ze bracht iets in hem naar boven dat hij wel fijn vond. Ze maakte hem warm vanbinnen, iets wat nog nooit iemand op die manier had gedaan. En nu ook zonder dat ze haar mutatie gebruikte.. Dat betekende iets, dat kon hij niet ontkennen. Maar er waren nog steeds dingen die het zouden tegenwerken, dingen waar niks aan veranderd kon worden. Het feit dat hij op zijn 25ste zou sterven. Het feit dat hij haar dan alleen zou laten, met opnieuw een gebroken hart. En dat was niet eerlijk. Hij wou haar geen 6 jaar bezighouden, 6 jaar van haar leven afpakken terwijl ze zoveel meer zou kunnen doen. Ze was 18, hij zou haar de beste jaren van haar leven afpakken. Dat kon hij echt niet maken.

Het was dan ook meer dan normaal dat hij haar er nog een keer voor waarschuwde. Dat verdiende ze wel. Ze verdiende iemand die er voor de rest van haar leven voor haar zou kunnen zijn. Lorise had zich omgedraaid, nadat ze gezucht had. Ze legde haar hand op zijn kaak. “Ik zou de hele wereld kunnen krijgen als ik wil” Ze aaide hem zachtjes over zijn kaak heen. “Maar ik wil op dit moment niemand liever dan jou” Vervolgde ze. Zijn blik werd iets zachter, hij slikte even. "Je hebt mij toch al", Fluisterde hij. Zijn blauwe ogen zochten de hare op. Ze waren nog altijd net zo mooi als hij zich kon herinneren. Voorzichtig nam hij met zijn hand haar vrije hand vast, streek er over met zijn duim. "Ik zou niks liever willen dan de laatste jaren met jou doorbrengen, maar ik heb makkelijk praten. Jij moet uiteindelijk door zonder mij, en dat is niet fair", Vervolgde hij, waarna hij even zuchtte en zijn blik naar de grond richtte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptywo jan 06, 2016 11:03 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Waarom moest ze altijd later pas over de consequenties nadenken. Nou niet altijd, het leek specifiek bij Charlie mis te gaan. Alsof ze bij hem geen stop had, geen waarschuwingen om te stoppen. Toen ze hem voor de eerste keer zag in de bibliotheek had ze ook meteen irrationeel besloten om zijn hartje op dat moment te veroveren. Terwijl het niet van haar was om mee te spelen. Misschien was dit ook wel gewoon haar straf voor dat alles. Het enige wat ze wilde was bij Charlie zijn maar toen was daar het feit dat hij nog 6 jaar zou leven. En ze hoefde niet eens te weten waarom, hij zei dat het niet te stoppen was en dat was het enige wat telde. Ze ging hem sowieso kwijtraken. En er was niks aan te doen.

Lorise was verward door al haar gedachten maar ze kon toch niet opgeven? Charlie zei dat ze beter verdiende, maar voor haar was niemand beter vergeleken met hem. "Je hebt mij toch al" fluisterde hij. Ze had nog haar best gedaan om sterk te blijven maar ze schoot weer vol. Haar ogen vulden zich weer met tranen. "Ik zou niks liever willen dan de laatste jaren met jou doorbrengen, maar ik heb makkelijk praten. Jij moet uiteindelijk door zonder mij, en dat is niet fair" zei hij daarna. Lorise wendde ook haar blik naar beneden en sloot haar ogen waardoor een traan naar beneden viel. “Je hebt gelijk” zei ze zacht en schor. Ze trok de hand die Charlie vast had naar haar toe. Ze zette haar voeten op de grond naast haar bed en stond daarna op. Liep naar de kast om wat ondergoed, een warme trui en lange zachte sokken aan te trekken. Ze bleef bij het raam staan om waar ze gewoon naar buiten bleef staren. “Dus ik moet je loslaten? Verder gaan zonder jou?” vroeg ze na een tijd stilte. Ze wist het antwoord wel. Loslaten en verder gaan, dat was waar uiteindelijk om ging. Waarom ze het vroeg wist ze ook niet zo goed. Want waarschijnlijk kreeg ze toch een bevestiging van wat ze niet wilde horen.

sweater&socks - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptydo jan 07, 2016 7:26 pm


Maybe when it’s feeling so right
it’s too wrong

Liefde hoorde makkelijk te zijn. Dat was toch wat ze schreven in gedichten en zongen in liedjes en toonden in films. Maar het was allesbehalve dat. Het enige meisje dat hem in zijn hart had weten raken, zou hij over 6 jaar alleen achter moeten laten. En dat kon hij niet, hij zou elke dag zitten aftellen naar het gevreesde moment dat zijn tijd zou gekomen zijn, er zou geen moment zijn dat hij niet met dat idee in zijn achterhoofd zat. Dus het was beter, voor hen allebei, dat ze dit gewoon niet zouden doen. Hoewel hij het maar al te graag zou willen. Charlie probeerde het voorzichtig te brengen, maar hoe deed je dat.. Zoiets zei je ook niet zomaar. Het deed hem pijn om te zien dat ze er om moest huilen. “Je hebt gelijk” Zei ze zacht, waarna ze haar hand los trok en het bed uit trok. Charlie zuchtte even onhoorbaar, raapte zijn boxer van de grond en trok die ook aan.

Zijn shirt vond hij niet onmiddellijk, dus hij trok maar gewoon zijn sweater over zijn hoofd. Het bleef een tijdje stil, zij keek uit het raam, hij keek naar haar. “Dus ik moet je loslaten? Verder gaan zonder jou?” Vroeg ze uiteindelijk. De jongen kreeg een benauwd gevoel in zijn keel. Langzaam stond hij op en ging hij naast haar staan, keek heel even mee naar buiten, op het schoolpijn. "Love comes easy to the people who deserve it", Zei hij na een korte stilte. "Jij bent Cupid. Je ademt bijna liefde en romantiek. Je kan me niet zeggen dat je bang bent om zonder liefde te zijn. Je raakte zelfs mij in mijn hart, Lorise", Vervolgde hij, waarna hij zijn armen kruiste en tegen het raam aan leunde, om haar aan te kijken.

"Als er iemand is die iemand kan vinden om gelukkig te maken en zelf door gelukkig gemaakt te worden, dan ben jij het wel. Ik wou dat ik die persoon voor je kon zijn. Al was het maar tijdelijk", Zei hij eerlijk, al wist hij zeker dat zij dat niet zou willen. "Maar dan hou ik je weg bij de persoon die zoiets voor de rest van je leven zou kunnen doen", Charlie draaide zich weer om naar het raam, keek neer op het schoolplein. Er waren een paar jongens aan het basketten, een ander groepje zat op het muurtje bij de fontein. "Het kan evengoed één van hun daar beneden zijn, who knows", Zei hij om even de optimist te zijn, al voelde hij zijn hart met de seconde meer en meer breken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptydo jan 07, 2016 11:55 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Lorise had nog nooit in korte tijd zoveel pijn gehad aan het ding waarvoor ze leefde, liefde. Ze was het ook echt niet gewend om zoveel te huilen op één dag. En ze wist zelf ook wel dat haar verdriet niet bleef bij één dag. Na alles wat ze nu had meegemaakt wist ze dat ze er de komende tijd nog echt niet van geheeld zou zijn. Roméo kwijtraken was al een ding. Maar met Charlie had ze het gevoel alsof ze nooit vrede zou kunnen hebben met hun situatie. Hij was de enige die ze wilde maar ze konden niet verder. Ze had haar hand teruggetrokken en was iets aan gaan trekken. Lorise was niet goed in boos worden, als ze dat kon dan had ze haar pijn uitgeschreeuwd en razend verteld dat hij weg moest gaan. Maar dat zat niet in haar, ze liet nooit woede toe en verdronk dan liever in haar tranen.

Ze bleef bleef bij het raam staan en staarde naar buiten voordat ze hem een vraag vroeg waar ze eigenlijk het antwoord wel op wist.  "Love comes easy to the people who deserve it" zei hij en ze begreep hem maar het deed haar nog niks. "Jij bent Cupid. Je ademt bijna liefde en romantiek. Je kan me niet zeggen dat je bang bent om zonder liefde te zijn. Je raakte zelfs mij in mijn hart, Lorise" sprak hij en ze keek hem even kort aan. Zijn woorden waren zo lief maar geen enkel impuls in haar lichaam kreeg het voor elkaar om een dan ook maar een klein lachje te laten zien. Ze kon alleen maar even diep inademen om niet te binnen met huilen en wegkijken van Charlie. "Als er iemand is die iemand kan vinden om gelukkig te maken en zelf door gelukkig gemaakt te worden, dan ben jij het wel. Ik wou dat ik die persoon voor je kon zijn. Al was het maar tijdelijk". Ze schudde haar hoofd even uit protest, ze wilde niet iemand anders. Ze knipperde met haar ogen om haar tranen in te houden en haar lip trilde voordat ze iets wilde zeggen maar hij was haar voor. "Maar dan hou ik je weg bij de persoon die zoiets voor de rest van je leven zou kunnen doen" zei hij en ze begreep het. Het was de beste optie om hem los te laten.

"Het kan evengoed één van hun daar beneden zijn, who knows" zei hij terwijl hij naar het groepje jongens keek dat aan het basketballen was. En dit was iets wat ze herkende van eerder. “Stop” kwam er schor uit maar wel duidelijk, en op een hardere toon dan dat ze normaal sprak. Dit was het, dat ene dingetje waar ze dus wel een beetje genoeg van kreeg. Ze wilde niet denken aan iemand anders, ze wilde niet een van de jongens die daar aan het basketballen waren. “Ik heb dit al eerder gehoord. Roméo praatte net zo, voordat hij me voorgoed achterliet. Je klinkt precies zoals hem” begon ze tegen Charlie op een toon waarvan ze zelf ook een beetje schrok. Het klonk zo hard en het duurde niet lang voordat in tranen uitbarstte. Ze wist niet eens dat ze dat kon, boos klinken. “Begrijp je dan niet dat.. iemand anders. Het laatste is waar ik nu aan wil denken” kwam er een stuk zachter uit dan wat ze daarvoor had gezegd. Ze slikte even haalde nog een keer diep adem. “Alsjeblief, Charlie. Wil je weg gaan? Ik zou graag alleen willen zijn” zei ze en keek hem nog een keer aan voordat ze weer weg keek.  

sweater&socks - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr jan 08, 2016 11:42 am


fallen angel
fragile and broken

Als er iets was waar Charlie echt waardeloos in was, dan was het veel praten. Maar nu leken de woorden als vanzelf te komen, woorden die ze misschien niet zou willen horen, maar er stond geen rem op. De jongen gaf altijd zijn mening eerlijk en hard, zoals de waarheid ook meestal was. Hij had er een slecht gevoel bij, maar spijt had hij niet. Hij zou zichzelf niet censureren, voor niemand. “Stop” Zei ze schor, maar dwingend. Charlie keek haar een beetje verbaasd aan. “Ik heb dit al eerder gehoord. Roméo praatte net zo, voordat hij me voorgoed achterliet. Je klinkt precies zoals hem” Vuurde ze op hem af. Een siddering gleed over zijn rug, onbewust vormden zijn handen zich om tot vuisten. “Begrijp je dan niet dat.. iemand anders. Het laatste is waar ik nu aan wil denken” Zei ze terwijl de tranen over haar wangen stroomden. Hij was echt sprakeloos. “Alsjeblief, Charlie. Wil je weg gaan? Ik zou graag alleen willen zijn” De woorden leken hem in stukjes te scheuren.

Met trillende handen raapte hij zijn donkere jogging op, trok die aan en stapte in zijn schoenen. Zonder nog om te kijken liep hij naar de deur, kreeg amper het slot nog open. De tranen stonden in zijn ogen, maar hij was Charlie. Charlie huilde niet. Met de deur in zijn hand bleef hij staan, klampte zich er aan vast alsof hij anders om zou vallen. "Heb je dat ook tegen Roméo gezegd voor je met mij het bed in dook?" Zei hij uiteindelijk nog, zonder om te kijken. "A broken heart won't heal twice", Vervolgde hij, waarna hij de gang op stapte. De deur liet hij open. Als hij hem nu zou moeten sluiten, dan zou de klap nazinderen in het hele gebouw. Met grote passen en een agressieve houding liep hij weg, richting zijn kamer.

Zijn vader had gelijk gehad. Elke keer opnieuw had hij gelijk gehad. Trillend leunde hij tegen de deur van zijn kamer, zijn hoofd steunend tegen het hout. Langzaam liet hij zichzelf zakken. Niet huilen. Niet huilen. Maar de pijn was zo erg. Veel erger dan de eerste keer. Zijn blik viel op zijn kast, en met alle moeite sleepte hij zichzelf er bijna naartoe. Hij trok de deur open, zocht even tussen zijn opgevouwde kleren en vond zijn fles Crown Royal. "Wat ga jij doen", Klonk de strenge stem in zijn hoofd. "Zorgen dat het gevoel weg gaat", Gromde hij terug, terwijl hij de dop van de fles draaide en hem aan zijn lippen zette. "Charlie, stop", Klonk de stem weer streng, maar hij was niet van plan om te luisteren.

Een kwartier en een halve fles later voelde hij het niet meer. Maar het zou terugkomen, dat wist hij. Wazig nam hij nog een slok, begon zachtjes te lachen om zichzelf en de situatie. "To love is to destroy", Mompelde hij de woorden van zijn vader na. Hij realiseerde zich dat hij net zo klonk als hem. En hij wou het niet meer. Maar niks zou hem kunnen doden. Behalve.. Wankelend stond hij op, baande zich een weg naar zijn bed. Zijn hand vond uiteindelijk één van zijn Engelendolken. Met de grootste moeite zocht hij de naam. "Ridwan", Mompelde hij, maar er gebeurde niks. ”Jongeling, wat ben je van plan“, Vroeg Ezechiël zacht. "Waar lijkt het op", Snauwde hij terug. Hij had geen zin in dit.

Met een zwaai gooide hij de dolk weg, nam dan maar een gewoon werpmes. De bron van de pijn aanpakken. De jongen trok zijn sweater uit, gooide hem ook op de grond. Zijn ademhaling versnelde, hij voelde het koude staal op zijn huid. De jongen slikte nog een keer, keek weg van zijn borst en duwde de dolk iets dieper. Warm, gouden bloed liep naar beneden. Hij was al zo ver, nu de rest nog. Met een zachte zucht van pijn draaide hij het lemmet een beetje om, stond op het punt om verder te duwen en.. Toen werd alles zwart.



Laatst aangepast door Charlie Garroway op vr jan 08, 2016 3:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Adelyn Tremblay
Adelyn Tremblay
Class 1
Aantal berichten : 50

Character Profile
Alias: Winky
Age: 16
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr jan 08, 2016 1:31 pm

DON'T YOU DARE LEAVE ME
Zoals gebruikelijk was ze in de gymzaal bezig met rek en strek oefeningen op een matje en had Damian voor haar de ringen tevoorschijn gehaald zodat ze daar ook aan kon hangen, wat ze enorm van hem apprecieerde. De lessen waren immers over voor vandaag en als ze niet bij Charlie was of in de les dan deed ze aan wat ze het leukste vond om te doen: het slangenmeisje zijn dat ze was geweest in het circus. Maanden waren inmiddels verstreken en Adelyn voelde zich beter op het eiland dan ze zich in het begin had gevoeld. Het deed minder zeer om aan de dood van haar tante en vriendin te denken en ze raakte steeds minder in paniek als ze harde geluiden hoorde. Wat deels ook kwam doordat Charlie haar haar zicht had teruggegeven en ze een nieuwe mutatie in zichzelf had wakker gemaakt wanneer ze nog blind was geweest. Het was nog altijd een raadsel hoe maar ze voelde zich wel een stuk veiliger daardoor. Adelyn voelde zich er veiliger door nu ze kon voelen of er iemand haar kant op zou komen als ze met de grond in aanraking stond. Haar gehoor liet haar echter ook niet in de steek, die was nog altijd versterkt gebleven. Maar als er echt iets was waar ze nog altijd moeite mee had dan waren het stormachtige avonden en gelukkig had ze dan permissie om uit haar kamer te sneaken om bij Charlie te overnachten. Of nog bij hem te blijven als ze al bij hem was. Ze wist niet hoe ze hem zo snel had leren vertrouwen maar ze wist wel dat ze hem echt kon vertrouwen. Niet alleen doordat hij  aardig tegen haar was van alle mensen op het eiland maar omdat hij haar wist te kalmeren als ze in een panieksituatie zat, als ze bedolven was door angst. Charlie was de enige die haar daarbij kon steunen, al waren haar kamergenoten nog zo zorgzaam, alleen hij bracht haar terug naar kalmte.

Wanneer er een nieuw nummer aansprong op haar mobiel na de lange circusmelodie van het standaard halfuur merkte ze pas op hoe diep ze in gedachten was geweest en haar gedachten niet leeg had gehad. Al maakte het niets uit. Het was niet alsof ze aan het oefenen was voor een echte show. Ze liet een zucht en strekte haar lichaam uit terwijl ze met haar knieën door de ringen hing, het bloed steeg langzaam maar zeker naar haar hoofd. De blondine stopte met zwaaien en trok soepel haar benen eruit, boog haar rug zodat ze met haar handen vlak boven het matje terecht kwam en ze vervolgens met een soepele beweging op het matje landde. Damian had haar verteld dat hij de ringen wel weer terug omhoog zou halen en dat ze het matje ook kon laten liggen maar uit principe pakte ze die toch op en bracht die terug naar de rest van de gym materialen. Ze was niet onbeleefd en wou de docent geen extra werk geven voor haar bezigheden.

Met haar waterflesje en mobiel was ze in haar circuspakje terug naar boven gegaan. Ze voelde zich weer helemaal fit. En een beetje bezweet maar dat was logisch na een workout. Omdat ze deels kleren bij Charlie had liggen en deels in haar eigen kamer maakte het niet uit of ze naar haar eigen kamer ging of naar die van Charlie en maakte ze de keuze om naar die van haar beste vriend te gaan. Zo.. kon ze hem inmiddels wel noemen, toch? Terwijl ze door de gang liep nam ze een slokje vanuit haar waterflesje en was ze blij dat ze niemand tegengekomen was. Zichtbaar als zowel onzichtbaar. Ze had tenminste niemand gevoeld die over de gang liep.. tenzij degene zweefde.. alles was mogelijk op dit eiland. Adelyn kreeg er kippenvel van als ze eraan dacht, iemand die de mutatie had om als geest rond te zweven en iedereen te bespioneren- het was gewoon de kou die ze in de gang voelde die die gedachten in haar hoofd tot gang bracht. Ze schudde het maar van zich af en opende de deur van Charlie's kamer, niet zeker of hij er was- totdat haar ogen op het levenloze lichaam van de jongen terecht kwamen en ze een gil slaakte. In paniek stamelde ze naar achter en liet de spullen vallen die ze in haar handen had gehad. Dit was niet waar. Haar ademhaling ging meteen ernstig omhoog, net zoals haar hartslag en de adrenaline die in haar lijf gierde. Zodra er een deur open ging aan het einde van de gang pakte ze haar spullen, sprintte ze de kamer binnen en gooide de deur dicht, kwam op haar knieën bij Charlie's lichaam. Zonder na te denken was ze in zijn gouden bloed gaan zitten en nam ze hem bij zijn schouders vast. ''Charlie? Charlie reageer alsjeblieft..'' Bracht ze in paniek uit terwijl ze hem zachtjes heen en weer schudde. Het leek niet te werken. En dus legde ze twee vingers in zijn nek om te voelen of er nog een hartslag was.. dit kon niet waar zijn. ''Charlie, wat je ook gedaan hebt.. verlaat me niet.'' Slikte ze met een brok in haar keel terwijl de tranen die in haar ogen op geweld waren over haar wangen rolden. Ze moest hem naar de ziekenzaal brengen- ze moest iets doen. Maar ze kon hem niet zomaar optillen- wat als ze hem nog meer zou verwonden door hem per ongeluk te laten vallen. Hij was veel langer en had zoveel spieren, dat kon ze nooit zo van de trap af tillen. Ze liet hem trillend los en greep naar de mobiel die naast haar lag net buiten bereik van Charlie's bloed en wist die aan te zetten. Haar vingers gingen naar de sneltoetsen en wouden die van Jean aan drukken maar tikten per ongeluk die van Clyde aan- al was dat zelfs beter. Het apparaat ging over totdat de piepjes stopten. ''C-Clyde? Noodsituatie.. Charlie's kamer.. kom snel alsjeblieft.'' Piepte ze bang en ze streek al snikkend met de rug van haar vingers over Charlie's wang heen. ''Je bent m'n beste en enige echte vriend.. blijf bij me.''

I NEED YOU
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr jan 08, 2016 4:07 pm




Het was de eerste dag dat hij uit het ziekenhuis was ontslagen. En toch mocht hij van zowel Damian, Jean als Jamie nog geen zware fysieke opdrachten uitvoeren. Ze waren bang dat hij terug in coma zou vallen, hij moest het rustig aan doen, hij moest zich niet te druk maken. En hoewel hij hen alle drie duizend keer had proberen te overtuigen dat hij zich beter voelde dan ooit, toch geloofden ze hem niet. Omdat ze ergens dachten dat hij loog.. Vooral omdat hij nu pas alle gebeurtenissen van die ene rampzalige nacht op een rijtje kon beginnen zetten. Hij had zelfs een datum en uur gekregen voor een gesprek met Norah, de psycholoog die op school was aangesteld om leerlingen te begeleiden. Uiteindelijk had hij maar braafjes geknikt, was ergens ook wel blij dat hij niet meteen les moest geven aan Storm, Devon of Nadya. Hij wist namelijk niet of hij hen nu al onder ogen zou kunnen komen.

Dus zat hij in zijn kantoor op de gang van de andere kantoren te werken aan de database van mutanten. Die moest vaak worden bijgevuld, zeker omdat er nu veel nieuwe leerlingen waren. Daar was hij mee bezig, tot hij ineens zijn phone hoorde afgaan. Verbaasd over de beller nam hij op. "Hallo?" Vroeg hij, waarna hij naar de verontrustende woorden luisterde. ''C-Clyde? Noodsituatie.. Charlie's kamer.. kom snel alsjeblieft.'' Klonk de stem van Adelyn, compleet in paniek. Meteen sprong de man op, rende de deur uit en nam nog net de tijd om het kantoortje te sluiten. Hij sprintte weg, richting de traphal naar de jongensafdeling.

Binnen de 3 minuten stond hij voor de deur van Charlie’ kamer. Hij opende die en keek half geshockt naar het tafereel. Adelyn zat geknield bij het bed, huilend, met haar hand op Charlie’s bovenarm. En de jongen zelf bewoog niet. Meteen sprong hij naar het bed. ”Rustig maar, ik ben er. Mag ik er even bij?” Vroeg hij, duwde heel zachtjes het blonde meisje wat aan de kant. Het mes dat ter hoogte van het hart van de donkerharige jongen tot halverwege het lemmet in zijn borst zat, zei genoeg. Hij kon dit onmogelijk overleefd hebben. Maar toch, hij zou Clyde niet zijn als hij niet op zijn minst zou proberen om hem te redden. Ze hadden Storm uiteindelijk ook gered, en voor zover hij Charlie kende, was hij net zo’n vechter.

Met het levenloze lichaam van de jongen in zijn armen, rende hij regelrecht naar de ziekenboeg. "Ik heb hulp nodig hier", Riep hij, en meteen sprongen er al twee verplegers recht. Hij liep hen achterna, legde Charlie’s lichaam voorzichtig op het bed dat ze hadden open gelegd. Snel begonnen ze hem te onderzoeken. "Het zit vast gegroeid", Mompelde de ene verpleger verbaasd. Clyde keek even achterom, naar Adelyn. "Dit hoef je niet te zien, Adelyn.. Misschien is het beter dat je buiten wacht", Zei hij voorzichtig. Ze zouden Charlie sowieso moeten opereren. "Maar zijn hart is nog in orde?" Vroeg hij vervolgens, maar de man schudde zijn hoofd. "Er zit hoe dan ook een gat in. Als we het mes er zo uit trekken, bloed hij misschien alsnog dood. Voor nu heeft het mes er net voor gezorgd dat zijn bloed de tijd had om de wond te helen", Legde de man uit, terwijl hij een heleboel dingen neer krabbelde op een blad. De andere was intussen bezig met het inprikken van een paar infusen. "Dat wordt opereren", Meldde hij nog, waarna hij Clyde ook vriendelijk verzocht om de kamer te verlaten, wat de man dan ook deed. Charlie was nu in de handen van de artsen, die zeker capabel genoeg waren om hem te redden.. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Emptyvr jan 08, 2016 4:43 pm


the other time you made me dance but now I act insane
I try to find a reason and I try not to be strange

Met alle woorden die hij uitsprak werd ze alleen maar verdrietiger. Hoe ze eerst nog geen woede toeliet was dit de eerste keer in haar leven dat ze zich zo had gevoeld. Ze stond kalm bij het raam naar buiten te staren maar vanbinnen raasden gevoelens door haar hoofd. Zijn woorden als messen in har hart. Ze wilde niemand anders dan hem en ze kon niet bij hem zijn. Hij had gelijk, in alles. Lorise leefde voor liefde, haar mooiste en meest dierbare dromen gingen over trouwen en kinderen krijgen. En met Charlie was dat onmogelijk. Toch voelden de uren die ze met hem had doorgebracht zo lang, en ze vond het zo fijn om bij hem te zijn. Maar ze kon niet altijd krijgen wat haar hartje begeerde.

Hij begon over hoe ze iemand anders kon vinden en al dat soort dingen. Ze hield het niet meer, ze schrok van haarzelf en de toon die ze tegen Charlie aansloeg. Ze barstte in tranen uit en ze geen enkel controle meer over haar woorden. Ze kraamde eruit wat in haar op kwam en wist alleen maar dat het helemaal niet zacht en aardig klonk. Nog nooit had ze dit punt bereikt. De keren dat ze hem aan keek zag ze de verwarring ook in zijn ogen, hoe had ze dat ooit kunnen zeggen? Lorise hapte naar adem om haar stem nog onder controle te houden en vroeg hem toen of hij weg wilde gaan. Want dat was misschien beter. Hij deed precies wat ze van hem gevraagd had en Lorise huilde zachtjes verder en hield haarzelf stevig vast aan de vensterbank. "Heb je dat ook tegen Roméo gezegd voor je met mij het bed in dook?" zei hij en ze verstijfde bij zijn woorden. "A broken heart won't heal twice" zei hij daarna en voor ze om kon kijken was hij weg.

Hij was weg en ze wist dat hem voorgoed kwijt was. “Charlie..” kwam er nog zachtjes uit maar het had geen zin meer. Hij was weg.  Ze kon niet meer blijven staan en tijdens het huilen hapte ze naar adem. Ze stortte in en kroop in elkaar, leunend tegen de muur. Ze sloeg haar armen om haar knieën en trok ze naar haar buik terwijl er geen einde kwam aan tranen. 

sweater&socks - bra/underwear
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Almost is never enough - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost is never enough   Almost is never enough - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Almost is never enough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: