|
|
| You and me forever, God forgive us | |
| Auteur | Bericht |
---|
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: You and me forever, God forgive us wo dec 02, 2015 12:03 pm | |
| De hele situatie ging maar aan hem voorbij, hij leek er geen grip op te hebben, zat eigenlijk vooral in zijn eigen wereldje. Hoe minder hij mee kreeg van wat er allemaal gebeurde, hoe beter dat was, vond hij zelf dan. Het was nog maar de tweede dag, maar het leek alsof hij al een eeuwigheid het bezig was geworden van Amadéo. Hoe het allemaal zo was gelopen, snapte hij nog altijd niet helemaal. Misschien had hij het onbewust onderdrukt, om trauma’s te voorkomen? Dat kon wel gebeuren, had hij gelezen in een boek in de bibliotheek. Het was pas toen de zwarte wolf naast hem zijn tanden in zijn schouder boorde, dat hij uit zijn verdoofde toestand kwam. Hij schrok heel erg, meer dan dat het eigenlijk pijn deed, en hij liet een korte schreeuw horen. Toch bleef hij gewoon zitten, durfde niet op te kijken of te bewegen. Voetstappen liepen langs hem heen, kwamen bijna gelijk weer terug en stopten deze keer bij hem.
Bijna kromp hij in elkaar, maar toen hij de geur van Grace rook, ontspande hij zich een beetje. Er werd iets in zijn hand geduwd en vervolgens naar zijn gewonde schouder gebracht. ”Ik krijg je hier wel uit,” Zei ze, maar hij reageerde niet meer. Vervolgens was er een heleboel commotie, en verscheen Grace weer naast hem. Haar arm gleed onder zijn goeie, en ze trok hem overeind. Zijn spieren voelden wat stram door het stilzitten, maar hij bleef wel overeind, al steunde hij wel wat op Grace. Hij merkte hoe ze begonnen te lopen, maar hij wist niet waar ze heen gingen. Tot hij de geur van ontsmetting rook. De ziekenboeg? Waarom gingen ze daar nu weer heen? En waarom liet Amadéo dat toe?
Terug weggezakt in zichzelf zat hij wat voor zich uit te kijken, liet braaf toe hoe een verpleegster zijn shirt uit trok en de wond begon te ontsmetten. Ineens keek hij op en keek hij wat verward en verwilderd om hem heen. "Waar.. Waar is hij?" Bracht hij uit, doelend op Amadéo. Dit was foute boel, hij was ongehoorzaam, straks werd hij er voor gestraft ofzo..
&Grace |
| | | Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us wo dec 02, 2015 1:05 pm | |
| 'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth | Hij reageerde niet wanneer ze hem vertelde dat ze hem eruit zou krijgen, allemaal dingen die ervoor zouden zorgen dat Grace er harder voor zou vechten om hem terug te krijgen. Hij zat in een soort vreemde trance ofzo, maar hoe had hij hem daarin gekregen. Via zijn mutatie gewoon of op een hardere manier? Hij had hem sowieso pijn gedaan, dat kon niet anders. Ze had het gezien in zijn blik wanneer hij haar toch even aan had gekeken. Hoe dan ook, hij zou ervoor boeten, maar dat leek niet meer aan haar om te doen, wat natuurlijk alleen maar beter was. Ze wilde dit het liefst niet zelf oplossen, ze zou het wel doen als het nodig was maar als Jean zich ermee zou bemoeien was dat eigenlijk alleen maar beter. Zij was het schoolhoofd, zij zou vast wel weten wat ze hiermee aanmoest, beter dan Grace dat zou weten. Ze was tenslotte zelf ook veel zwakker dan de vrouw en had niet veel te zeggen over de wilde halfling, waardoor ze al een plan had bedacht zijn wolf in gijzeling te nemen.
In ieder geval, zo was het niet gegaan. Ze had nog wel het mes in haar broek gestoken zitten maar was niet meer van plan die ergens voor te gebruiken. Het was enkel geweest om mee te dreigen en dat was nu niet meer nodig. Jean had haar verteld Maurim naar de ziekenzaal te brengen en dat was wat ze ging doen, niets anders. De jongen hoopte ze gewoon niet meer te zien, en anders.. Tja, dan zou hij nog wel wat van Grace te horen krijgen maar ze zou niet helemaal psycho gaan op hem, daarvoor was ze - hopelijk - wel beter dan hem. Maurim leunde toch zachtjes op haar wanneer ze hem overeind geholpen had en Grace was eigenlijk alleen al blij dat hij tenminste reageerde op haar hulp. Wat betekende dat hij toch nog niet helemaal weg was? Ze hoopte van niet. Rustig was ze begonnen naar de ziekenzaal te lopen met haar arm onder Maurim’s goede arm, zodat hij altijd steun aan haar zou hebben. Weg van de vreemde jongen die hem zo in zijn macht had gekregen. Onderweg zuchtte ze even opgelucht, want dat was ze ook. Dit had ook anders kunnen aflopen.
Bij de ziekenzaal aangekomen kwam meteen iemand op hun aflopen en ze wees Grace de weg naar een kamertje om hem heen te brengen. Ze bracht hem naar het bed toe zonder een woord te zeggen en liet hem daar pas los, maar wel met lichte moeite die zich alleen in haar hoofd plaats vond. Langzaam deed ze wat stapjes naar achteren en liet ze de vrouw erbij om zijn shirt uit te trekken en de wond te ontsmetten. Ze liep zelf even kort weg naar de deur om er zeker van te zijn dat de jongen hun niet gevolgd was, of een van zijn wolven. Voor de zekerheid sloot ze zelf de deur, zo bang was ze geworden voor de gast. Zachtjes liep ze vervolgens terug en zag ze Maurim ineens wat verward en verwilderd opkijken. "Waar.. Waar is hij?" Vroeg hij waarop Grace voor hem kwam te staan. ”Hij is niet hier, maak je maar geen zorgen. Jean is met hem aan het praten.” Legde ze uit waarop ze kort de vrouw aankeek die even met van alles bezig was. ”En hij zal je ook niet meer zien.. Ik blijf bij je.” Vertelde ze vervolgens zachtjes met een bezorgde blik in haar ogen die ook wat angst weergaf. Nee, ze zou nu niet van zijn zijde wijken, echt niet..
|
|
| | | Maurim Kosorukov- Class 2
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us wo dec 02, 2015 1:25 pm | |
| De jongen had de neiging om meteen op te springen om zijn alpha te gaan zoeken. Hoe langer hij weg bleef, hoe erger het zou zijn eenmaal hij terug was. Hij wist nog steeds niet veel van wat er gebeurd was, behalve dat hij terug moest gaan. Het bevel dreunde nog na in zijn hoofd, keer op keer, en als hij niet gehoorzaamde dan zou er sowieso iets slechts gebeuren. De verpleegster was ondertussen bezig met het ontsmetten van zijn wond, waarna ze even weg stapte naar een tafeltje dat vol lag met verband, scharen, compressen enzovoort. Zijn lichte paniek zakte een beetje toen Grace voor hem kwam staan. ”Hij is niet hier, maak je maar geen zorgen. Jean is met hem aan het praten.” Vertelde ze, waardoor hij even opgelucht keek, maar dan weer weg zakte in zijn ongerustheid. Maurim moest erg zijn best doen om stil te blijven zitten, en niet haar vast te nemen om haar dan niet meer los te laten. Maar dat kon hij niet doen, om verschillende redenen, dus bleef hij maar gewoon zitten en beet hij zachtjes op zijn kaak.
”En hij zal je ook niet meer zien.. Ik blijf bij je.” Beloofde ze hem toen, maar hij schudde zijn hoofd. "Ik moet terug", Zei hij met een angstige, verstikte stem. De verpleegster kwam ondertussen ook weer naast hem staan, maar voor Grace plaats kon maken, greep hij haar hand vast en trok haar naast zich op het bed. Ondertussen begon de verpleegster met zachte hand een verband rond zijn schouder af te rollen. "Je moet oppassen van hem", Zei hij ondertussen nadat hij even had geslikt, waarna hij Grace met een smekende blik aan keek. "Blijf uit zijn buurt, hij is gevaarlijk", Vervolgde hij, terwijl hij even in haar hand kneep om zijn woorden kracht bij te zetten. Hij wou niet dat ze het riskeerde om hem te helpen, uiteindelijk zou hij er wel uit raken, zeker als Jean zich er bij had bemoeid, maar in tussentijd moest ze geduld hebben en geen domme dingen gaan doen.
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us wo dec 02, 2015 8:17 pm | |
| 'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth | Ze wist eerlijk gezegd niet precies wat ze moest doen, ze was angstig en nog altijd in lichte paniek door de vreemde verschijning van die jongen. Hij had iets over hem heen wat haar bang maakte, zeker omdat hij ook al Maurim pijn had gedaan, iets wat Grace zelfs nooit had gekund. De jongen had haar helemaal veranderd. Misschien had hij het zelf niet zo heel erg door maar het was wel zo. En die psychopaat vond het nog gewoon leuk om hem te kwellen, iets wat Grace gewoon angst aanjoeg. Nee, ze moest er echt niet aan denken hem ooit weer te zien, of in de buurt van Maurim te hebben. Dan zou ze er zelf als lijfwacht wel tussen komen staan, want hij mocht hem echt niet nog meer pijn doen. Daarom checkte ze nu ook even goed dat de jongen niet stiekem aan Jean was ontkomen, niet omdat Grace dacht dat daar een mogelijkheid voor was maar je kon het nooit weten.
Aan Maurim kon ze ook wel iets van paniek zien, en ze wilde hem heel graag geruststellen, alleen wist ze niet helemaal hoe. Daarbij zat de verpleegster ook in de weg, want Grace wilde haar niet in de weg lopen. Zij moest er tenslotte voor zorgen dat het goed kwam met zijn wond, want een ontsteking moest er ook nog eens bij komen. De onzekerheid was in haar ogen te vinden, die schoten van de deur, naar Maurim, naar de verpleegster die nog even bezig was met verband en doekjes. Heel even leek hij ook opgelucht te zijn wanneer ze vertelde over dat hij bij Jean was, maar het duurde niet zo heel lang. Wanneer ze verder ging schudde hij even zijn hoofd. "Ik moet terug" Zei hij met een angstige en verstikte stem waardoor Grace meteen in een houding schoot om hem tegen te houden als hij weg mocht schieten. Hij mocht hier nog niet weg, en al zeker niet naar die ene jongen. Dit deed hij gelukkig niet waardoor ze weer kon ontspannen. ”Nee, Jean lost het wel op, je hoeft niet meer terug.” Zei ze wat paniekerig, bang dat hij toch terug zou gaan. Ze keek de verpleegster ook even angstig aan wanneer ze terug kwam maar waarop haar blik toch weer verzachtte. Even wilde ze aan de kant stappen om haar meer ruimte te geven maar voordat ze dit daadwerkelijk kon doen pakte Maurim haar hand en trok hij haar naast zich op bed. Ze stapte op en klom naast hem iets beter op het bed om hem vervolgens aan te kijken, en de verpleegster ook even die begon aan het verband.
"Je moet oppassen van hem" Zei hij nadat hij even geslikt had en hij haar smekend aankeek. Zachtjes knikte ze terwijl ze hem diep in de ogen aankeek met haar blauwe ogen die ook lichtjes wazig waren, de hele tijd al. Kwam ook een beetje door de stres en het zat allemaal een beetje hoog, maar dat gold waarschijnlijk voor beide wel. "Blijf uit zijn buurt, hij is gevaarlijk" Zei hij vervolgens waarbij hij even in haar hand kneep om er kracht bij te zetten. Nog een keer knikte ze even en keek ze hem met een klein glimlachje aan. ”Is goed, maak je maar geen zorgen, ik zal hem niet weer opzoeken. Maar dan moet jij ook uit zijn buurt blijven, oké?” Vroeg ze zachtjes terwijl ze zachtjes met haar benen wiegde onder het bed. ”Als hij je weer in zijn macht krijg dan zal ik er namelijk weer alles aan doen om je terug te krijgen.. Het is namelijk niet eerlijk wat hij doet..” Vervolgde ze zachtjes..
|
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us do dec 03, 2015 12:11 am | |
| Het gedrag van Grace maakte hem nog zenuwachtiger. Lichtjes begonnen de gebeurtenissen van eerder door te dringen, en hij vond het maar niks. Grace had veel te veel geriskeerd, ze had gewoon iemand moeten halen van de leerkrachten en Amadéo hebben ontweken. Wist ze dan niet hoe gevaarlijk hij kon zijn? De alpha was niet bepaald blij met mensen die zich kwamen moeien met zijn pack, en daar was hij nu ook deel van, dus hij kon wel eens heel lelijk hebben gedaan tegen Grace. En dat mocht niet hoor, echt niet. Hij zou serieus niet weten wat hij met zichzelf zou moeten doen als er iets met haar zou gebeuren. Hij probeerde dat net al de hele tijd te voorkomen, dat ze gevaar zou lopen van bijvoorbeeld Lydia of Charlie. Dus ergens was hij zeker wel blij dat Jean naar de cafetaria was gekomen, als een reddende engel uit de hemel, en dat ze Amadéo had meegenomen.
Maar hoe dan ook moest hij terug die avond, hij kon er niet aan ontkomen. Het was niet dat hij het wou, maar hij werd bijna richting de wilde jongen toe getrokken. Zachtjes sprak hij zijn ongerustheid uit, maar zij schoot er zelf ook weer door in paniek. ”Nee, Jean lost het wel op, je hoeft niet meer terug.” Zei ze, waardoor hij even slikte. "Maar wat als het Jean niet lukt?" Zei hij zachtjes met een hese stem. Niet dat hij twijfelde aan het schoolhoofd, maar hij kon het even gewoon niet vergeten. De verpleegster leidde hem toen af, terwijl hij Grace als steun op het bed trok. Het was even stil, tot hij zich weer tot zijn vriendin richtte om haar bijna te smeken om het gewoon te laten zoals het was.
Ze knikte en keek hem met een glimlachje aan. ”Is goed, maak je maar geen zorgen, ik zal hem niet weer opzoeken. Maar dan moet jij ook uit zijn buurt blijven, oké?” Zei ze, en hij knikte ook, al wist hij dat hij zich daar niet echt aan zou kunnen houden. Tenzij Jean een deal kon maken met Amadéo, en de jongen hem helemaal liet gaan. ”Als hij je weer in zijn macht krijg dan zal ik er namelijk weer alles aan doen om je terug te krijgen.. Het is namelijk niet eerlijk wat hij doet..” Vervolgde ze, waarbij hij haar even verbaasd aan keek. "Ik ben nog steeds in zijn macht nu, het is gewoon omdat hij nu niet hier is, dat ik met je kan praten enzo", Legde hij uit. Hij keek haar even met spijt in zijn ogen aan. "Ik moet echt terug straks, maar misschien heeft Jean het tegen dan opgelost", Zei hij zachtjes. De verpleegster was ondertussen klaar met zijn schouder. "Dank je", Zei hij, waarop ze even glimlachte en de kamer verliet. Ze sloot ook de deur weer. Misschien was dat wel beter zo.. Want hij had nog steeds de neiging om naar Amadéo te lopen, en dat wou hij toch wel zo lang mogelijk uitstellen.
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us za dec 05, 2015 10:16 pm | |
| 'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth | Het was allemaal ook een beetje een vervelende situatie waarin Grace eigenlijk geen idee had wat ze moest doen. Ze gokte en hoopte erop dat Jean het allemaal op zou lossen, maar wat als dat haar niet lukte? Of wat als de jongen haar voor de gek zou houden? Wat als hij toch nog achter Maurim aan zou gaan? Dat was toch bijna onmogelijk, Jean zou het wel fixen. Het moest wel, ze kon het toch ook niet toelaten op haar school dat een leerling de ander zo behandelde als de jongen dat bij Maurim deed? Dat mocht toch niet? Maar wat als het allemaal niet zo was, wat zou zij dan moeten doen? De jongen was namelijk gevaarlijk, dat liet Maurim wel duidelijk weten. Niet dat haar Grace tegen zou houden om voor Maurim te vechten, want wat dat betrof zou niemand haar kunnen stoppen. Maar hoe kon ze hem het beste beschermen?
Daarbij wist ze ook niet wat ze moest doen bij hem, moest ze hem een knuffel geven? Zoals hij dat ook bij haar had gedaan wanneer zij in de ziekenzaal lag. Kon ze dat doen? Moest ze bij hem blijven of hem juist met rust laten omdat ze eigenlijk te overbezorgd was over hem. Zoveel vragen, en ze had er geen antwoord op. Hij was ook heel onrustig, iets wat hij op een gegeven moment ook uitsprak, maar Grace wilde niet dat hij terug ging. Absoluut niet, dat ging gewoon niet en ze raakte daarom ook alweer licht in paniek. "Maar wat als het Jean niet lukt?" Vroeg hij haar waarbij ze hem nog altijd met lichte paniek aankeek. ”Vast wel.. Het lukt haar vast wel.” Zei ze, niet alleen om hem gerust te stellen, maar ook zichzelf. Want ze voelde zichzelf ook heel gespannen en duidelijk niet op haar gemak.
Gelukkig had Maurim haar het bed op getrokken en was ze nu naast hem komen zitten, anders was ze weer voor de verpleegster weggelopen en was ze waarschijnlijk gaan ijsberen omdat ze teveel spanning voelde, werd er zelfs een klein beetje misselijk van. Toch hoopte ze het nu een beetje rustig te laten gaan, al kon het eigenlijk nog tot Maurim haar zou verzekeren dat hij niet weg ging. Hoewel hij moeilijk nu van haar zijde weg kon, Grace ging hem niet alleen laten. Hij keek haar even verbaast aan. "Ik ben nog steeds in zijn macht nu, het is gewoon omdat hij nu niet hier is, dat ik met je kan praten enzo" Zei hij waarop ze hem nog even lang in de ogen aan bleef kijken met een doorzoekende blik. Ze wilde niet dat hij in zijn macht zou blijven, al dat zou betekenen dat Maurim elke seconde bij hem zou zijn en nooit meer met haar zou praten, het idee alleen al was te pijnlijk. Maar daarbij was het ook oneerlijk tegenover hem. "Ik moet echt terug straks, maar misschien heeft Jean het tegen dan opgelost" Zei hij waarbij ze verpleegster ook klaar was met zijn schouder en een stap terug zette, iets waarbij Grace dan bang was dat hij weg zou lopen, daarom pakte ze zijn hand. Het was een beetje uit angst dat ze deze pakte en haar vingers met die van hem had samengevlochten, zodat hij niet weg kon. Haar blauwe ogen bleven op hem gericht en keken eventjes een seconde weg wanneer de verpleegster de deur sloot nadat Maurim haar bedankt had. ”Blijf dan in ieder geval nog even.” Zei ze licht verslagen en met heel veel moeite, want ze wilde niet dat hij ging. Ze keek eventjes naar haar schoot en naar haar hand die zijn hand vast had, om haar ogen maar even ergens anders op te richten, uit lichte angst. Ze was echt bang voor wat hij met hem zou doen. Al duurde het toch niet zo heel lang meer voordat ze zich terug naar hem draaide en hem even een knuffel gaf, zoals hij ook altijd bij haar deed en het maakte altijd ook Grace zich beter voelde, misschien deed dit dat ook bij hem?
|
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us wo dec 09, 2015 11:32 pm | |
| Of zijn zorgen terecht waren, zou hij pas die avond weten. Hij voelde zich toch nog niet anders dan daarnet, en hij had nog altijd de diepe neiging om naar Amadéo te lopen vanaf het moment dat de verpleegster hem had verzorgd. Maar Grace hield hem tegen, gelukkig. En ze probeerde hem gerust te stellen door te vertellen dat Jean het wel zou fixen. Maurim deed zijn uiterste best om haar te geloven, al lukte het maar half, iets waar hij best kwaad om was. Op zichzelf dan. Sinds wanneer vertrouwde hij haar niet meer? Had de halfling hem dan zo verpest dat hij zijn eigen beste vriendin niet meer geloofde? Opnieuw was hij bijna op gesprongen, maar haar hand hield hem tegen. Een beetje verbaasd keek hij naar haar hand, die in de zijne lag, al moest hij daarna lichtjes glimlachen. De jongen hield haar hand vast alsof het het laatste was dat hem hier op aarde hield. Want ergens was het wel zo.. Anders was hij al naar de zevende hemel gevlogen.
”Blijf dan in ieder geval nog even.” Zei ze, zacht smekend. Maurim knikte zachtjes. "Zo lang als ik kan", Fluisterde hij terug. En hij meende het ook. Hij beet even in zijn onderlip om een nieuwe golf van paniek te onderdrukken, maar nog voor hij er in kon zakken, voelde hij ineens haar armen rond zich heen. Eventjes schrok hij er van, was het niet gewend dat ze zoiets zo spontaan zou doen.. Maar hij ontspande bijna meteen weer, zijn mondhoeken trokken nog verder omhoog en hij knuffelde haar terug. "Sorry als ik je heb teleurgesteld", Zei hij met spijt in zijn stem. Hij had beter moeten opletten, dan was dit allemaal niet gebeurd..
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us zo dec 13, 2015 11:58 am | |
| 'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth | Grace was eigenlijk al lang blij dat Maurim daar bij die ene jongen weg was en dat die jongen met Jean mee had moeten komen. Ze wist bijna zeker dat Jean ook wel doorhad dat wat hij deed niet oké was, en ze zou er ook vast wel iets aan doen. Desnoods ervoor zorgen dat hij niet meer bij Maurim in de buurt kon komen? Hoewel dat natuurlijk moeilijk was op een eiland met enkel een school waar iedereen op zat. Ze zou vast wel een oplossing bedenken, en anders zou Grace mooi zijn persoonlijke bodyguard worden. Het was dan wel waar dat ze niet de sterkste mutant was, maar er moest toch wel een manier zijn om hem van die jongen te beschermen? En anders, zelfs als dat niet zo was zou Grace zichzelf nog wel in het vuur gooien voor hem. Maar nee, Jean zou het wel fixen, ze moest hier helemaal niet over nadenken. Zo ver zou het niet namelijk niet komen.. Hoopte ze.
Wanneer hij weer bijna opgesprongen was had Grace nu een beetje paniekerig zijn hand snel vast gepakt, omdat ze niet wilde dat hij weer weg ging. Ze wilde niet dat hij terug ging naar die jongen die hem alleen maar pijn deed, en daarbij had ze hem gemist. Omdat hij bij die jongen was geweest had Grace hem even niet gezien en het was al veel te lang dat ze haar beste vriend niet meer in haar buurt had gehad. Haar vingers vlocht ze in die van hem om het hem nog moeilijker te maken en ze zag hem wat verbaast naar hun handen kijken. Ineens voelde Grace ook dat haar hart iets sneller begon te kloppen en dat ze een warm gevoel van binnen kreeg, met wat kriebels in haar buik. Waardoor ze ook zachtjes iets roder werd in haar gezicht, terwijl ze ook naar zijn handen keek. Door even te slikken probeerde ze het blozen een beetje weg te werken en keek ze hem ook met een klein glimlachje aan wanneer hij dit deed.
Hij knikte zachtjes wanneer ze hem vroeg om nog even bij haar te blijven. "Zo lang als ik kan" Zei hij terug waarop ze hem met een lieve glimlach aankeek, die ook veel blijdschap uitstraalde. Ze wilde namelijk ook helemaal niet dat hij weg ging, desnoods zaten ze hier de hele dag, gewoon voor de zekerheid. De verpleegsters gingen hun er vast ook niet weg sturen, misschien konden ze zelfs zeggen dat Maurim moest blijven om die jongen maar nog iets langer op afstand te houden, als Jean het nog niet geregeld moest hebben dan. Ze zag hem even op zijn lip bijten, op een licht paniekerige manier waardoor ze al snel iets naar voren kwam om haar armen om hem heen te slaan. Hier leek hij even van te schrikken, misschien wel omdat hij dat niet van haar gewend was. Normaal was hij degene die knuffels liep uit te delen en Grace bleef altijd het liefst een beetje uit de buurt van eigenlijk überhaupt lichamelijk contact. Niet dat ze dit deed bij zijn knuffels, maar ze was zelf altijd iets ongemakkelijker met dat soort dingen. Nu wilde ze hem alleen knuffelen, omdat ze hem miste en gewoon omdat ze dat wilde. Hij knuffelde haar dan ook terug. "Sorry als ik je heb teleurgesteld" Zei hij met spijt waardoor ze hem even steviger tegen haar aan knuffelde. ”Nee, nee, tuurlijk heb je me niet teleurgesteld, jij kon er niets aandoen. De enige met schuld hier is die ene jongen, hij zat fout en jij niet.” Zei ze zachtjes terug.
|
|
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us zo dec 13, 2015 5:10 pm | |
| Over het algemeen voelde hij zich echt opgejaagd, als een wild dier die in het nauw werd gedreven door jagers. En dat was precies de goeie beschrijving, al was het maar één jager. Nu ja, als je zijn wolvenroedel niet mee rekende. De andere wolven waren over het algemeen niet agressief geweest naar hem toe, hadden hem meteen beschouwd als een van hen, maar dat maakte alles net zoveel enger. Alsof het definitief was en hij voor eeuwig in die roedel zou moeten blijven. Het bracht hem alleen maar meer in paniek, hoe langer hij er aan dacht. En dan nog die eindeloos durende druk om naar Amadéo te gaan, die bleef ook in zijn hele lichaam nazinderen. Als een virus die zich meer en meer begon te verspreiden. Het zag er allemaal zo hopeloos uit, al probeerde Grace hem natuurlijk moed in te spreken.
Maar wat hem het meest kalmeerde, was toch haar zachte aanraking. En haar knuffel, waar hij eerst even van schrok maar toen met alle plezier terug keerde. Het trok hem deels terug in het nu, zodat hij stopte met nadenken over de jongen met zijn bende wolven. Het zorgde er ook voor dat hij zich realiseerde hoe het voor haar moest geweest zijn om hem zo te zien. Daarom zei hij ook sorry, vond dat wel op z’n plek momenteel. ”Nee, nee, tuurlijk heb je me niet teleurgesteld, jij kon er niets aandoen. De enige met schuld hier is die ene jongen, hij zat fout en jij niet.” Reageerde ze echter zacht protesterend terug. Hij zuchtte even maar knikte toen. "Zijn naam is trouwens Amadéo", Liet hij haar weten. Dan kon ze er rekening mee houden en eventueel sneller gewaarschuwd worden als hij in de buurt was. "Bedankt, voor alles trouwens", Zei hij toen met een glimlachje, terwijl hij terug recht op het bed ging zitten. Zijn bruine ogen schoten naar de deur toen daar een klopje op klonk, en hij spande zijn spieren licht op toen die dan ook langzaam open ging.
|
| | | Amadéo Delvaux- Class 3
- Aantal berichten : 262
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us zo dec 13, 2015 5:13 pm | |
| Heaven and Hell lives in all of us And I've been cast astray Met een nog steeds boze blik in zijn ogen, liep de halfling door de gang. Voor hem liep Jean, die hem naar de ziekenzaal begeleidde. Het gesprek had naar zijn mening echt lang geduurd, al kon het niet meer dan een uur zijn. Maar dat wist hij dus niet eens heel zeker. Hoe dan ook, het was lang genoeg geweest om er voor te zorgen dat hij nu zou doen wat iedereen zo graag wilde; hun lievelingetje terug krijgen. Hij werd al bijna weer woedend bij het idee alleen al, al hield hij zich zo goed mogelijk in. Niet dat hij het kon verstoppen, ze had het waarschijnlijk al lang door dat hij zich nog altijd kwaad voelde. Maar hé, dat was hoe hij zich zijn hele leven al voelde, en dat zou één gesprekje niet oplossen. Het schoolhoofd was even bij de balie blijven staan, had zachtjes iets gevraagd en was toen verder gelopen. Bij een deur bleef ze staan en draaide zich weer om naar hem, om hem afwachtend aan te kijken. Amadéo zuchtte, liep naar de deur en klopte er zachtjes op. Daarna deed hij de deur open, stond oog in oog met Maurim en Grace. Die zagen er allebei heel gespannen uit. Jean kwam achter hem in het zicht staan, en hij stapte een paar passen vooruit. "Kijk me aan", Zei hij nors, waarna hij oogcontact zocht met de jongen en hem even intens aan keek. Daarna richtte hij zijn blik naar de grond en keek hij het schoolhoofd aan. "Het is gebeurd", Meldde hij, al had ze dat waarschijnlijk ook al door. Hoera, Maurim was weer vrij, wat een feest allemaal. |
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us wo jan 06, 2016 9:26 pm | |
| 'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth | Ze probeerde Maurim zo goed mogelijk te troosten, hem ervan te verzekeren dat er niets met hem zou gebeuren, niet zolang zij ook leefde op deze blauw/groene planeet. Hem zou ze berschermen met al haar spinnetjes en insecten, iemand moest hem maar met een vinger pijn willen doen. Nee, ze kon het echt niet hebben dat hij pijn moest lijden of opgejaagd zou worden door een of andere psychopaat, dat kon niet. Het was niet eerlijk en daarom moest ze voor hem opstappen, als zijn vriend. Ze had geen idee wat die jongen nu precies had willen bereiken hiermee, maar het moest stoppen en ze hoopte dat Jean dat wel zou afhandelen zodat het ook zou stoppen. Iemand zo op deze manier behandelen was gewoonweg wreed.
Daarbij gaf ze haar ‘eerste knuffel’ die uit haar eigen beweging kwam, iets waar hij eerst van leek te schrikken maar al snel sloeg hij ook zijn armen om haar heen. Zachtjes zuchtte ze opgelucht wanneer hij dit deed, want het betekende dat ze hem nog niet kwijt was. Dat hij niet zo gehypnotiseerd was waardoor hij haar niet meer herkende. Iets wat ze natuurlijk al wel iets langer door had, maar nu voelde het helemaal zo dat hij terug was. Hij zei ook sorry voor zijn gedrag van net maar dat was iets wat ze hem al lang vergeven had. Eerlijk, daar hoefde hij zich geen zorgen over te maken. "Zijn naam is trouwens Amadéo" Liet hij vervolgens weten waarop ze even knikte, dat was wel even handig om te weten. Zo kon ze hem bij zijn naam noemen en wist ze met wie ze precies te maken had. "Bedankt, voor alles trouwens" Zei hij en ging weer recht in het bed zitten waardoor zij haar armen ook om hem weghaalde. Haar handen legde ze op haar eigen schoot neer terwijl ze hem aan bleef kijken met een vriendelijk glimlachje. ”Geen probleem..” Zei ze zachtjes waarop ze vervolgens al snel haar hoofd richting de deur draaide waarop iemand klopte.
Diegene kwam ook meteen binnen en meteen keek ze met een gespannen gezicht naar de jongen. Amadéo.. Langzaam gleed ze van het bed af en keek ze hem waarschuwend aan tot ze Jean achter hem in de deuropening zag stappen. Ze keek haar ook even wat onzeker aan, en misschien licht angstig. Slikte even en keek Amadéo weer aan wanneer hij wat stappen dichterbij zette. Meteen pakte ze weer Maurim’s hand vast en zette ze een stapje dichter naar hem toe, om toch wat schuin voor hem te gaan staan, voor het geval dat. Het was puur omdat ze hem wilde beschermen, ondanks dat er misschien niets zou gebeuren omdat Jean daar stond, ze was gewoon erg onzeker over wat er misschien wel kon gebeuren. "Kijk me aan" Zei hij nors, een toon die haar niet aanstond maar ze liet het eventjes over haar heen glijden. Hij keek even naar de grond en vervolgens naar Jean, iets wat Grace aandachtig volgde. "Het is gebeurd" Meldde hij waarop Grace snel Maurim weer aankeek. Opgelucht glimlachte ze kort om vervolgens toch haar blik terug te laten gaan naar Amadéo, want ze vertrouwde hem alsnog voor geen meter..
|
|
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: You and me forever, God forgive us | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |