INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 There's never been a way to make this easy [&Bella]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jay Raferty
Jay Raferty
Class 1
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Ghost
Age: 18
Occupation:
There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty
BerichtOnderwerp: There's never been a way to make this easy [&Bella]   There's never been a way to make this easy [&Bella] Emptyma feb 29, 2016 10:31 am

Who wrote the book on goodbye


Zwijgzaam was de jongen begonnen aan het opruimen van zijn kamer, was hij langzaam alle stapeltjes met kleding in zijn koffer aan het proppen in de hoop dat alles er nog in paste. Hij had namelijk best veel en er was niet echt veel bijgekomen maar nu leek de koffer alweer vol. Misschien was hij iets minder netjes geweest? Of het zou wel passen maar nu leek het even niet zo. Zuchtend keek hij naar de koffer en begon hij al zijn kleren aan te drukken zodat er meer plek zou zijn, en het werkte. Alleen paste er uiteindelijk in en hij was klaar om te gaan. Of nou ja, eigenlijk niet. Hij moest eerst nog even van iemand gedag zeggen en dat zou hij daarom ook eerst doen. Rustig haalde hij de koffer van zijn bed af en klapte hij de hendel uit zodat het makkelijker was om mee te nemen. Hij keek even terug naar zijn kamer en probeerde niet emotioneel te worden bij het feit dat hij het waarschijnlijk niet meer terug zou zien. Dat hij Bella straks niet meer terug zou zien, misschien. Het deed hem pijn, meer dan hij had gedacht. Dus hij deed snel de deur weer achter hem dicht om niet in de tranen te springen en maakte zijn weg naar het meisje waarvan hij hield op het eiland.

Zachtjes drukte hij de klink naar beneden om niet al te veel lawaai te maken, hij wistdat ze misschien nog kon liggen slapen. Met een soepele beweging kwam hij binnen door het kiertje dat hij had gemaakt en bleef hij bij de muur staan, keek hij nog even naar hoe ze sliep voordat hij verder naar binnen kwam. Zijn koffer zette hij bij de deur neer en die maakte hij weer dicht om vervolgens naar haar toe te lopen. Voorzichtig ging hij naast haar op het bed zitten en boog hij zich voorover om haar een kusje te geven op haar bovenarm die boven de dekens uitkwam. ”Hee, wakker worden.” Zei hij zacht en teder met een licht schorre ochtend stem. ”Ik ga zo weg dus ik moet afscheid van je nemen.” Liet hij daarbij weer even weten. Ze wist het namelijk al wel, ze wist dat hij weg zou gaan. Wist ook dat hij vandaag zou gaan, maar misschien niet al zo vroeg. Hij wist het zelf ook pas laat dat hij zo laat moest opstaan om het vliegtuig te hebben.

starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's never been a way to make this easy [&Bella]   There's never been a way to make this easy [&Bella] Emptydi maa 01, 2016 11:42 pm

 tag: Jay. words: a bunch.  notes: x
love comes slow, but it goes so
fast
Met veel moeite was Bella vannacht in slaap gevallen. Het was alsof de brok in haar keel plots iets was waar heer haar lichaam last van had en waar ze van zou breken. Hoe ze verder zou moeten gaan wist ze niet. Het was nu ook enkel nog wachten op het moment. En dat wachten  leek eeuwen te duren. Ze wilde niet dat het voorbij was, dat hij officieel weg zou zijn. Maar de weg ernaartoe was moeilijk en lang. Hoe zou ze zonder hem kunnen?  Ze had vaker vriendjes gehad, maar nog nooit dit gevoel waarbij ze niet wist of ze wel zonder hem kon leven. Ze kon eerlijk waar zeggen dat hij haar begreep en zij hem. Jay betekende zoveel voor haar, en ze hield met heel haar hart van hem. En ze wist dat haar hart zou breken doordat ze hem hoogstwaarschijnlijk niet meer zag, dat joeg haar angst aan.

Ze had niet in slaap kunnen komen afgelopen nacht. Zacht huilend had ze in haar bed gelegen, en had Jay gebeld. Ze kon gewoon niet de gedachte verdragen dat ze hem zou moeten missen. Hij was naar haar toegekomen en had haar getroost zoals hij alleen dat kon. En hij was bij haar gebleven tot ze weer in slaap was gevallen. Haar dromen waren daarna verbazingwekkend rustig geweest. Geen nachtmerries, maar ook geen zoete dromen. Hoe zouden ze zijn zonder hem? Ze zou Jay nooit vergeten, dat kon niet. Maar als hij er niet meer was zou ze hem alleen herinneren. Ze zou hem niet kunnen aanraken, hij zou fysiek ontbreken. En fysiek ontbreken zou misschien leiden tot mentaal ontbreken. Maar ze mocht hem niet vergeten, het mocht niet.

Ze werd half wakker doordat er een kusje op haar bovenarm werd gedrukt. ”Hee, wakker worden.” Klonk het zachtjes. Ze herkende de stem van Jay uit duizenden. En ze zou die vandaag voor het laatste horen. Ze hoopte vurig dat het voorlopig zou zijn, en dat ze hem weer terug zou zien. Bella opende haar ogen en kwam overeind. Even streek ze haar haren glad, en keek haar vriendje toen aan. ”Ik ga zo weg dus ik moet afscheid van je nemen.” Het kwam als een klap aan, toen ze besefte hoe snel dat was. Het duurde eventjes voordat ze langzaam knikte, en liet zien dat het tot haar doorgedrongen was. Haar ogen waren een beetje waterig, maar ze kon er niets aan doen. Ze bewoog zich wat naar voren, zodat ze in zijn armen lag en begroef haar hoofd in zijn schouder. "Kun je niet blijven?" Vroeg ze zachtjes met een beetje schorre stem. "Ik ben zo bang je nooit meer te zien." Vervolgde ze. Ze keek hem even aan, nog steeds met waterige ogen. Ze bewoog zich wat naar voren en drukte zacht een kus op zijn lippen. Ze kon dit niet vaak genoeg doen, zeker niet vandaag.

Pyjama

Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Raferty
Jay Raferty
Class 1
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Ghost
Age: 18
Occupation:
There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's never been a way to make this easy [&Bella]   There's never been a way to make this easy [&Bella] Emptywo maa 23, 2016 12:58 pm

Who wrote the book on goodbye


Hij voelde zich ook al de hele ochtend stil, net zoals hij dat ook al voelde toen hij haar gisteravond was gaan troosten. Want hij wilde haar namelijk niet hier achterlaten, helemaal alleen. Al maakte Jay zich er geen zorgen over dat ze makkelijk vrienden maakte, want het meisje was heel lief dus er moest heus wel iemand zijn die haar verder kon troosten. Hij vond het alleen jammer dat hij dat persoon dan niet meer kon zijn voor haar, dat hij dan zijn plek moest opgeven voor iemand anders. Sowieso wilde Jay namelijk ook niet dat Bella op hem ging wachten, omdat hij wist hoe de jaren konden gaan wanneer je elkaar voor een lange tijd niet zou zien. Iets wat hij haar gisteravond ook had geprobeerd duidelijk te maken, maar was nu natuurlijk nog niet helemaal hoefde in te zinken. Dat mocht ook later. Zolang ze haar hart maar open zou houden, en niet gesloten voor andere mensen buiten hem. Ze mocht van hem zelfs verliefd worden als dat zou gebeuren, want hij was hier namelijk de klootzak die haar liet gaan en dan had hij toch geen enige recht om haar te houden?

Alle gedachten daarover maakte hem alleen wel langzaam een beetje gek, omdat het idee van haar met iemand anders hem wel pijn deed, maar hij wist dat als hij nu ging hij haar volledig los moest laten. Hij zou haar nooit als een vogeltje in een kooitje van hem houden terwijl hij er niet zou zijn voor haar. Maar goed, hij moest dit laten gaan. Hij moest haar laten gaan nu. Dus zachtjes had hij een kusje op haar schouder gegeven en haar wakker gemaakt zodat ze wist dat hij weg zou gaan, omdat hij dan weer niet die ‘asshole’ wilde zijn die zonder gedag zou vertrekken om het makkelijker te maken. Zodat ze hem misschien zou haten en makkelijk door zou kunnen met haar leven? Nee waar sloeg dat op? Hij wilde haar nog een keer zien en een goed gedag geven. Ze opende haar ogen en kwam overeind terwijl ze haar mooie blonde haren glad streek. Zachtjes glimlachend keek hij haar aan en hielp haar een beetje met een plukje die moeilijk deed, maar zij waarschijnlijk niet zou zien. Met waterige ogen knikte ze wanneer hij zei dat hij zo zou vertrekken. Ze kwam tegen hem aangeleund en zachtjes aaide hij met zijn hand over haar hoofd heen. "Kun je niet blijven?" Vroeg ze met een schorre stem waarop ze brok in zijn keel weer kwam opzetten. Hij bleef haar even door aaiden vanaf haar haren nu naar haar rug. ”Nee, je weet dat ik dat niet kan.” Zei hij ook met waterige ogen. "Ik ben zo bang je nooit meer te zien." Zei ze vervolgens nog waarop ze hem weer aankeek. Nog zachtjes streek hij even langs haar wang voordat ze hem een kusje op zijn lippen drukte. ”Niet bang zijn, je zult me vast wel weer een keer zien, je hebt mijn nummer toch.” Fluisterde hij zachtjes waarna hij ook opnieuw zijn lippen terug op die van haar drukte. ”Maar beloof me wel dat je niet op mij zult blijven wachten, dat je je hart volgt naar waar het je ook heen leid.” Zei hij vervolgens terwijl hij wat naar achteren boog om haar weer aan te kijken. ”Als je hart wijst naar iemand anders die niet mij is, omdat je mij een lange tijd niet zult zien, mag je niet aan mij denken, oké? Dan moet je gewoon verder gaan met je leven.” Ging hij verder.


starship ranger becky , @ atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's never been a way to make this easy [&Bella]   There's never been a way to make this easy [&Bella] Emptywo feb 01, 2017 8:56 pm

tag: Jay. words: a bunch. notes: x
love comes slow, but it goes so
fast
Iedere aanblik die ze nu van de jongen zou hebben koesterde ze, aangezien dat hoogstwaarschijnlijk de laatste zou zijn in een lange tijd. Bella had nooit veel vertrouwen gehad in een relatie op lange afstand, ook al was Jay de enige aan wie ze haar hart wilde geven. De enige die echt tot haar was doorgedrongen zoals zij dat bij hem was. Ze had hem leren kennen via toeval, en ze wilde degene die haar nummer in zijn telefoon had gezet nog steeds hartelijk bedanken. Diegene had hun bij elkaar gebracht, en ze waren samen naar het bal geweest. Bij haar was daar de vonk al overgeslagen, ze kon het niet helpen. Hij was haar alles geworden, en toen het officieel werd, wilde ze hem ook niet meer loslaten. Hij had haar hart gestolen, zoals hij die altijd vast zou blijven houden. Ze kon hem gewoon niet loslaten, dat had ze hem zo vaak gezegd. Maar hun verhaal had een bocht de verkeerde richting in genomen, en hoewel ze nog steeds halsoverkop verliefd op hem was, zou hij haar nu gaan verlaten. Ze werd wakker toen hij zacht een kusje plaatste op haar bovenarm, en ze glimlachte even naar hem. Die glimlach verdween vrijwel meteen, toen ze zich weer realiseerde welke dag het vandaag was.

”Ik ga zo weg dus ik moet afscheid van je nemen.” Verdrietig staarde ze voor zich uit. Het was al erg dat hij weg moest, maar de woorden leken tien keer zo hard aan te komen. Deze woorden maakten het echt officieel, en ze was bang dat ze hem nooit meer zou zien. Zo was het altijd met relaties op lange afstand, als hij die überhaupt wilde behouden nu. Jay was een aantrekkelijke jongen, en hij zou zo weer aan een vriendin kunnen komen. Bella hoopte dat zij onvervangbaar was, en dat ze hem weer zou zien zodra zij hier klaar was met school, om dan hun verhaal voort te kunnen zetten. Maar ze zat ver weg van hem als hij eenmaal weg was, en contact kon ze dan nauwelijks hebben. Ze wist niet of de gedachte aan haar genoeg was om zijn liefde voor haar in stand te houden. Hij speelde met een plukje van haar haren, zoals hij dat zo vaak gedaan had. "Kun je niet blijven?" Vroeg ze met schorre stem, hopend dat hij zou blijven, en dat dit slechts een nare droom was. ”Nee, je weet dat ik dat niet kan.” Ze keek hem hierbij niet aan, maar bleef gewoon tegen hem aanleunen en probeerde zoveel mogelijk te genieten van hoe zijn hand over haar rug aaide, een gevoel wat ze vanmiddag waarschijnlijk kwijt zou zijn voor altijd. "Ik ben zo bang je nooit meer te zien." Vervolgde ze.

Zijn hand gleed even langs haar wang, en ze drukte een kusje op zijn lippen. Het liefst zou ze hem eeuwig hier houden, maar ze kon hem ook niet vasthouden hier. Ze zou hem moeten laten gaan. ”Niet bang zijn, je zult me vast wel weer een keer zien, je hebt mijn nummer toch.” Fluisterde hij en hij drukte zijn lippen nu zacht op die van haar. "Je weet dat ik daar niet mee kan leven, dat is niet zoals ik jou wil herinneren, aan slechts een nummer." Zei ze verdrietig. ”Maar beloof me wel dat je niet op mij zult blijven wachten, dat je je hart volgt naar waar het je ook heen leid.” Zei hij vervolgens en hij bewoog wat van haar af, en ze vond zijn donkere ogen. ”Als je hart wijst naar iemand anders die niet mij is, omdat je mij een lange tijd niet zult zien, mag je niet aan mij denken, oké? Dan moet je gewoon verder gaan met je leven.” Haar adem stokte wat, en ze schudde haar hoofd. Ze wilde het niet horen, net zoals ze het gister niet had willen horen. Een traan liep over haar wang, en ze keek hem weer aan. Hij wist even goed als haar dat ze niet zonder hem kon, dat had ze wel duidelijk gemaakt. Zelfs dat duidelijk maken ging ze missen, net zoals ze nu hun ruzies ging missen. Niet dat die er veel waren geweest, maar ze zou alles aan hem missen, ook zijn mindere kanten, als die er al waren. "Dit is niet zoals ons verhaal zou moeten eindigen." Zei ze met een snik, en ze trok hem zachtjes naar haar toe. Ze voelde hoe zijn armen haar omsloten, en voor een moment voelde ze zich precies zoals het hoorde: veilig en geliefd. "Ik kan niet zonder je Jay." Ze snikte nu wat harder, ze kon het niet helpen. Een tijdje zaten ze zo, en ze probeerde de tijd te vergeten. Kon dat maar, want ze werd uit haar gedachten gehaald door een alarm op haar telefoon. Het was tijd om afscheid te nemen.


Pyjama

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's never been a way to make this easy [&Bella]   There's never been a way to make this easy [&Bella] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's never been a way to make this easy [&Bella]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Breezeblocks|| Bella
» Bella Argent
» That's how easy love can be
» No one ever said it will be easy [Wesley]
» The ocean swears it won't be easy || Marshall

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: