INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [Room 13] Ghost town

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 8:02 am

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Gelukkig begon ze nu niet alles uit haar koffer te halen, wat daar ook al in zou kunnen zitten. Wat waren van die typische meisjesdingen? Make-up? Stapels kleding die uit het niets kwamen? Wow, hij raakte off topic met zijn gedachten, dus begon hij maar over dingen die hij per se hetzelfde wilde houding. Tegen veranderingen kon hij wel, maar niet als het ten nadele was van zijn leefomgeving. Het beetje privacy wat hij dus nog kon bewaren met een kamergenoot was door zijn gebied af te bakenen. En natuurlijk zijn slaap. Toch zag ze de nodigheid om haar mond te openen. Christophe trok zijn wenkbrauw iets op en richtte zijn blik naar het plafond, de enige plek in de kamer waar zijn rommel niet had kunnen komen. "Aan dat tweede zal ik mij proberen te houden, maar over dat eerste.. kan ik niet volledig beloven." Het was al het gedeelte ‘proberen te houden’ dat hem ergerde. Nee, ze moest gewoon zeggen ‘zal ik doen’. Had zij dan geen slaap nodig ofzo? “Hmm, wat zou je aan deze kant van de kamer moeten doen, dan?” vroeg hij sceptisch. Waren meisjes niet allergisch voor rommel? Of was ze zo’n schoonmaaktypetje.. Brr, had hij weer. "Moet ik trouwens bang zijn van een vriendinnetje wat hier wel eens komt logeren?" De gedachte alleen al deed hem lachen en hij keek haar zijdelings weer aan. “Nee sorry, geen vrouwelijk gezelschap voor je.” antwoordde hij goudeerlijk. Hij interesseerde zich niet zo veel voor liefde, regenbogen en glitters. “Ik neem aan dat je als nieuweling ook niet gelijk iemand hebt gevonden?” vroeg hij, just tob e sure. Al nam ze twee gozers mee, alles was voor hem prima, zolang ze hem maar met rust lieten. Dat was gewoon zijn gouden voorwaarde dat ze zijn kamer mocht delen.
words: idc | tag: ivy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 6:23 pm

go down with this ship

Toen ze had gezegd wat ze vond van zijn huisregels kon ze het niet laten om te blijven grijnzen. Blijkbaar was hij niet bepaald tevreden met het antwoord wat ze gegeven had, maar dat boeide haar voor geen ene meter. “Hmm, wat zou je aan deze kant van de kamer moeten doen, dan?” vroeg hij toen sceptisch. Luchtig haalde ze haar schouders op, geen tijd nodig hebbend om een antwoord terug te kaatsen. "Wie weet wat daar wel allemaal voor interessants te vinden is," merkte ze op en probeerde de luchtige toon erin te houden, ghehe. Tevens kreeg ze antwoord op haar vraag of hij een vriendin of iets had wat hier wel eens over de vloer kwam. Daarbij had ze ook zijn interesse weer gevangen. “Nee sorry, geen vrouwelijk gezelschap voor je.” Dat scheelde al heel wat. “Ik neem aan dat je als nieuweling ook niet gelijk iemand hebt gevonden?” Ivy schudde nog altijd licht grijnzend haar hoofd. "Ik ga heus niet met de eerste beste dude die ik tegenkom hier, hoor." Nee, ze was flirterig maar ook weer niet op die manier. Toch was ze niet vies van een beetje aandacht, zolang het maar iemand was die er zelf ook niet bepaald slecht uitzag vond ze het allang goed. Op haar instagram kreeg ze zo nu en dan wel berichtjes, onder andere van mensen die al op Genosha Island woonden. Daarvan zou ze snel wel eens uitzoeken wie het precies waren. "Doe je veel op social media?" vroeg ze toen heel nonchalant aan haar roomie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 9:00 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Hij vond het wat vreemd dat ze juist niet aan zijn eerste voorwaarde kon voldoen. Er lag hier alleen maar rommel, aan opruimen zou echt niemand willen beginnen. Dus dan moest ze maar aan haar kant van de kamer blijven. Die zou straks toch niet moeilijk te onderscheiden zijn, aangezien zij hem wel een meisje leek dat netjes met haar eigendommen omging. Ze haalde haar schouders maar op. Totaal niet meegaand bromde hij wat. Dit stond hem niet aan. "Wie weet wat daar wel allemaal voor interessants te vinden is," Christophe fronste en draaide zijn hoofd nu naar haar om. Wat bedoelde ze daar nou mee? “Dat gaat jou sowieso niet aan ben ik bang..” Niet dat hij geheimen had, waar hij van wist, maar hij hield ook weer niet zo van de gedachte dat ze tussen zijn spullen rond zou gaan neuzen. Ze wilde hierna weten of hij wel eens vrouwelijk gezelschap over de vloer kreeg, een kort antwoord kreeg ze, nee. "Ik ga heus niet met de eerste beste dude die ik tegenkom hier, hoor." Omdat zijn interesse weer wat afdroop, richtte hij zijn dagdromende blik weer op het plafond. “Anders had je allang aan m’n voeten moeten liggen.” Omdat ze zo van zijn ego genoot gooide hij dit maar weer in het gesprek [<3]. Blijkbaar bleef ze het niet houden bij die paar vraagjes. Social media? “Hm, ik hoop dat je ondertussen door hebt dat ik niet zo van het sociale gedrag ben. Dus nee, niet echt. Waarom?” Was ze dan zo’n tutje dat de hele tijd zat te twitteren of selfies te maken?
words: idc | tag: ivy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 10:18 pm

go down with this ship
Het deed haar goed dat de ander zijn hoofd naar haar omdraaide en haar duidelijk vragend aankeek, hij was wel erg van de privacy zeg. “Dat gaat jou sowieso niet aan ben ik bang..” Ivy kroop ondertussen wat verder op haar bed zodat ze met haar rug tegen de muur aan kon leunen, benen nog altijd wat opgetrokken en zijn kant op kijkend. "Wie weet had ik het wel helemaal niet over je spullen," zei ze met een mysterieus toontje en grinnikte vervolgens. Ze mocht dan wel een vampier zijn, zonder kloppend hart, haar soort van humor bezat ze nog altijd. Nadat ze had gezegd dat ze niet met de eerste de beste dude zou gaan ging Christophe weer verder met werken aan zijn eigen ego. “Anders had je allang aan m’n voeten moeten liggen.” Ivy grijnsde voor een kort moment en ging met haar hand door haar bruine lokken heen. "Hey, ik mag niet aan jouw kant van de kamer komen dus dat wordt jammer genoeg moeilijk." Ze trok een kort pruillipje en liet zich achterover vallen op haar bed, dit keer wel met de intentie om niet meteen weer overeind te vliegen omdat het niet lekker lag. “Hm, ik hoop dat je ondertussen door hebt dat ik niet zo van het sociale gedrag ben. Dus nee, niet echt. Waarom?” Terwijl ze naar het plafond keek kantelde ze haar hoofd een was ze even stil. "Mocht ik ooit een foto van een slapende Christophe plaatsen, dan weet ik in elk geval dat je het niet meteen zal zien en kan ik mij voorbereiden tegen een boze soortgenoot."
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 10:49 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Voor nu hield hij haar nog goed in de gaten. Het was al erg dat zijn oase van rust nu gedeeld moest worden met een ander, maar als ze dan ook nog op zijn geclaimde gebied kan.. ja dat ging gewoon niet. Ging dat niet tegen de regels van eerlijkheid in? Ivy had zich ondertussen al helemaal op haar bed genesteld, iets waar hij een kwartier geleden nog fel op in was gegaan, maar onderhand had hij wel door dat tegenstribbelen haar het alleen maar meer naar haar zin deed maken. Dan moest hij het er maar mee doen. "Wie weet had ik het wel helemaal niet over je spullen," De eerste paar seconden die verliepen naar haar woorden staarde hij haar een beetje niet begrijpend aan, totdat het kwartje viel. Oh.. Oh. Damn, die ging snel. Het was dan eigenlijk ook een wonder dat ze niet met de eerste de beste dude iets had gekregen. "Hey, ik mag niet aan jouw kant van de kamer komen dus dat wordt jammer genoeg moeilijk." ging ze weer verder. Christophe grinnikte wat, meer om haar pogingen. Nu was zijn ‘ego’ opeens vermakelijk, hm? “Als jij je laat stoppen door een niet bestaande grens, dan zijn wij niet meant to be, my dear Juliet.” antwoordde hij zo poëtisch mogelijk. "Mocht ik ooit een foto van een slapende Christophe plaatsen, dan weet ik in elk geval dat je het niet meteen zal zien en kan ik mij voorbereiden tegen een boze soortgenoot." Als hij al irritaties kreeg van dat constante getik, dan was dit vele malen erger. Christophe schoot overeind en schudde met zijn hoofd. “Tenzij je een camera hebt die over dit hele eind,” hij gebaarde van haar bed richting het zijne (de kans was tamelijk klein dat hij ooit haar bed voor het zijne zou aanzien) en liet haar blik voor geen moment los. “kan inzoomen, ben je dan in overtreding met die regel.” En misschien ook de tweede.
words: idc | tag: ivy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydo maa 17, 2016 11:27 pm

go down with this ship

Ivy hoorde hoe de ander kort moest grinniken, maar bij hem kon ze op de één of andere manier niet zo goed plaatsen of het positief of negatief bedoeld was. Uitlachen of toelachen. “Als jij je laat stoppen door een niet bestaande grens, dan zijn wij niet meant to be, my dear Juliet.” Wat een poëet was het toch zeg, die ging er zomaar Romeo en Juliet bijhalen. "Je bent wel erg vol van jezelf, je zomaar vergelijken met onze beloved Romeo." Bij die laatste twee woorden sprak ze met een overdreven Engels accent, wat classy klonk uit haar mond. Het hele camera gebeuren moest hij maar met een korreltje zout nemen hoor, want hij vloog meteen overeind alsof hij een waakse pitbull was die een indringer op zijn terrein had. Nou ja.. misschien had hij die ook wel. “Tenzij je een camera hebt die over dit hele eind,” begon hij terwijl hij met zijn hand de lengte tussen hun bedden aangaf, “kan inzoomen, ben je dan in overtreding met die regel.” Ivy maakte een 'o' gebaar met haar mond, maar de grijns die er nog altijd was gaf wel aan dat zijn bedreiging of wat het dan ook moest voorstellen niet echt overtuigend overkwam. "Wie weet beschik ik daar wel over. Je zal het nooit weten, of ik over de grens ga of gewoon een camera hebt die goed in kon zoomen." Niemand had een camera die zo goed in kon zoomen, en eerst was ze ook helemaal niet van plan geweest om een random foto van haar roomie op Instagram te plaatsen. Totdat hij zo grappig had gereageerd, toen was het wel aanlokkelijk om het alsnog te gaan doen. Maar niet nu. Later. Als hij sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptyma maa 21, 2016 4:29 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Echt erg zat hij er niet mee in, ze leek hem sowieso niet het typetje dat zich aan de regels hield. "Je bent wel erg vol van jezelf, je zomaar vergelijken met onze beloved Romeo." ze had een accent opgezet en Christophe keek haar onder de indruk aan. (Helaas had hij dat trucje nog niet onder de knie, om zijn accent aan en uit te zetten). Maar stond die zogenaamde Romeo zo hoog dan? Het was gewoon een dramatisch knulletje dat emotioneel bij het raam van zijn meisje bleef staan, totdat hij aandacht kreeg. Als hij daar niet aan kon tippen, dan had ze wel een heel laag beeld over hem. (Dat was dus even nergens voor nodig). “Ik hoop dat ik toch wel wat hoger sta dan een Romeo. Is hij zo geliefd bij je dan?” Was het haar lievelingsstuk? Of misschien was zij wel een Juliet die haar Romeo was kwijtgeraakt. Och, och, arm kind.
Zijn privacy had hij echter nu op een nummer een prioriteit gezet. Voor hem heerste er maar een dunne streep tussen zijn slaap en zijn privé leven, kwam je in de buurt van de een, dan kwam je in de buurt van het ander. "Wie weet beschik ik daar wel over. Je zal het nooit weten, of ik over de grens ga of gewoon een camera hebt die goed in kon zoomen." Totaal niet goedkeurend kneep hij zijn ogen samen. “Je bent d’r geweest als je het doet, ik waarschuw je nu al.” Oh hij zou binnen enkele minuten ervoor zorgen dat ze de kamer niet in kwam of dat haar spullen ‘opeens’ buiten lagen. “Heb je geen vriendinnetjes om je mee bezig te houden?” Dit hoefde hij er totaal niet bij te hebben, nee. Straks ging ze hem nog als een jonge hond volgen, omdat ze niet goed wist wat waar was. Brr.. dan had hij echt nergens rust.
words: idc | tag: ivy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptydi maa 22, 2016 11:11 pm

go down with this ship
Het was te verwachten geweest dat hij weer verder zou gaan met lichtelijk bijdehand doen.  “Ik hoop dat ik toch wel wat hoger sta dan een Romeo. Is hij zo geliefd bij je dan?” Ivy haalde dan ook luchtig haar schouders op toen hij deze vraag aan haar stelde. "Niet bepaald, om eerlijk te zijn ken ik het stuk zelf niet eens zo goed," zei ze en voelde hoe haar mondhoeken lichtjes omhoog trokken. "Hmn, hoger dan een Romeo eh? Eerst zien dan geloven." Het gedeelte over zijn privacy was echter een stuk interessanter, want hij leek het niet echt leuk dat ze zo luchtig deed over zijn opgestelde grens. Eentje waarvan ze zeker niet bang was om overheen te stappen. “Je bent d’r geweest als je het doet, ik waarschuw je nu al.” Een kort lachje rolde over haar lippen. “Heb je geen vriendinnetjes om je mee bezig te houden?” Ivy schudde haar hoofd kort, nog altijd wat na grijnzend. "Ik ben nu al benieuwd hoe je dat wil gaan doen. En nee, ik heb geen vriendinnetjes hier aangezien ik hier net ben gearriveerd." Ondertussen rekte ze zich eventjes kort uit en stond ze op, pakte de koffer en gooide deze niet bepaald voorzichtig op het bed. Eventjes leek het erop dat het ding er net zo hard weer af zou stuiteren, maar dat gebeurde niet. Met haar rug naar Christophe's kant van de kamer toe klikte ze de bovenkant los en vouwde ze het open. Rustig begon ze haar spullen eruit te halen. Voornamelijk kleding eigenlijk, veel andere persoonlijke bezittingen had ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptyza maa 26, 2016 10:21 am

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
"Niet bepaald, om eerlijk te zijn ken ik het stuk zelf niet eens zo goed," Oh.. zij was er zo een die maar met de grote massa mee ging. Natuurlijk kende iedereen het bekende stuk wel, maar herkende iedereen wel de genialiteit erachter? Elke regel bevatte wel --! Nu had Christophe zichzelf in zijn gedachten wel verraden dat zijn ogen wel eens door enkele stukken van Shakespeare waren geflitst, maar goed, hij had te veel tijd, ergens moest je het mee doden toch? “Dus.. je kent het stuk niet goed, maar toch is het je beloved Romeo? Oh.. ik snap het al, je hebt het natuurlijk over Leonardo DiCaprio.” Ivy bleef een meisje, tbh, dus ze zal hem wel helemaal het einde vinden. "Hmn, hoger dan een Romeo eh? Eerst zien dan geloven." Maar als hij ermee moest competen, dan werd het wel, toegegeven, moeilijk. Die bewijzen mocht ze op eigen houtje gaan verzamelen tho, want hij hoefde het voor zichzelf niet per se te tonen. Zolang ze hem er maar niet mee stoorde, daar had hij echt een hekel aan. Kon ze zich niet bezighouden met andere meisjes om van die snotterfilms te gaan kijken? Helaas was het antwoord daarop ‘nee’. "Ik ben nu al benieuwd hoe je dat wil gaan doen. En nee, ik heb geen vriendinnetjes hier aangezien ik hier net ben gearriveerd." Hij rolde met zijn ogen. Waarom moest ze zo bijdehand en moeilijk doen? “Nou ik zeg, wees eens braaf een social butterfly en vind er een paar.” Dit keer kwam hij ook overeind en stapte richting de kamerdeur. Nooit had hij verwacht dat hij de eerste zou zijn die de kamer zou verlaten (nog altijd hoopte hij dat ze in zou zien dat ze niet in deze zwijnenstal zou willen leven), maar hij hoefde het niet te zien hoe ze haar kledingcollectie zou opbergen. Daar kwam waarschijnlijk geen einde aan. “Ik ga naar buiten, ik zie je ooit wel weer eens.” Half was hij de deur uitgestapt, maar toch liet hij zijn hoofd nog een keer om de deur verschijnen om een ‘I’ve got my eyes on you’ sign te maken.
words: idc | tag: ivy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Emptyza maa 26, 2016 10:41 am

go down with this ship
Het was lichtelijk vervelend dat hij er zo lang op door bleef gaan, maar dat liet ze natuurlijk niet merken want dat zou voor hem juist een voldoening zijn. “Dus.. je kent het stuk niet goed, maar toch is het je beloved Romeo? Oh.. ik snap het al, je hebt het natuurlijk over Leonardo DiCaprio.” Ivy rolde een keer met haar ogen en zuchtte toen, whatever. Nu was het wel zo dat ze die acteur in zijn jongere jaren had gezien, en bij die gedachte verscheen er een kleine grijns op haar gezicht. Oké, flauw. “Nou ik zeg, wees eens braaf een social butterfly en vind er een paar.” Oh, dus nu wilde hij opeens dat ze vrienden ging maken? Met optrokken wenkbrauw keek ze hem aan, maar hield expres haar mond dicht. De ander kwam nu overeind en liep naar de kamerdeur, een teken dat hij geen pogingen meer zou doen om haar eruit te werken. Zelfvoldaan grijnsde ze kort terwijl ze weer verder ging met haar kleding. “Ik ga naar buiten, ik zie je ooit wel weer eens.” De ander was de deur al half uit, maar voor een kort moment stak hij zijn hoofd toch nog de kamer binnen en maakte een gebaar wat duidelijk maken dat ie d'r in de gaten zou houden. Grinnikend schudde Ivy haar hoofd. "Je doet maar," wuifde ze hem weg met een simpel handgebaar en ging ondertussen verder met het uitpakken van haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Room 13] Ghost town   [Room 13] Ghost town - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Room 13] Ghost town
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Let's get out of this town {{ The big bad BEAR}}
» Room 17 [Esther & Serena's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Mixed-
Ga naar: