Mia Marte Araiza- Class 3
- Aantal berichten : 101
Character Profile Alias: Ometeotl Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: The old me is dead and gone zo sep 04, 2016 2:54 pm | |
| De ademhaling van de man werd zwaarder, sneller, alsof hij zich hevig inspande. Iets wat in principe ook het geval was, met haar hulp vocht zijn lichaam voor herstel. Een strijd die enkel zij kon zien, en hij kon voelen. De pijn moest ondragelijk zijn, maar hij hield vol. Met zijn handen rond het dekbed geklemd, en zijn blauwe ogen op haar gericht. Zo langzamerhand begon ze respect voor de man te krijgen. Het feit dat hij deze pijn vrijwillig doorstond gaf blijk van kracht. Een kracht die bij veel mensen ontbrak. “Denk je dat ze me zouden geloven?” zei ze, terwijl ze de man kort aan keek en haar wenkbrauw op trok. Mia was zich er dondersgoed van bewust dat wat zij deed niet toegestaan was, maar het kon haar bar weinig schelen. Wat konden ze haar nu eigenlijk maken? Haar opsluiten, in principe deden ze dat al. Bovendien deed zij iets, wat kennelijk nog niemand eerder gelukt was, Clyde het gevoel in zijn benen terug geven.
Haar blik hield Mia strak op zijn benen gericht, terwijl Clyde een poging deed zijn tenen te bewegen. De spieren in zijn boven benen spanden aan, signalen gingen door zijn zenuwen maar kwamen vlak onder zijn knie tot stilstand. Rustig bekeek ze de zenuwen, zag dat de verbindingen nog niet geheel hersteld waren. Kort keek ze op naar de man, die redelijk emotieloos had geconstateerd dat er niks gebeurde. “Het is slechts het begin. Zo kan ik zien wat er nog hersteld moet worden.” zei ze rustig, volledig overtuigd van haar eigen kunnen. Dit was niet de eerste keer dat ze iemand het gevoel in zijn benen terug gaf. Het was echter wel de eerste keer dat ze het bij een mutant deed.
Geduldig ging ze verder, bij iedere zenuw en bij ieder zenuwuiteinde stond ze iets langer stil om er zeker van te zijn dat die volledig hersteld was. Geconcentreerd keek ze naar het geen wat alleen zij zag, een lichte frons stond op haar voorhoofd. Het zachte, korte geknetter ontging haar. Pas op het moment dat Clyde zei dat ze achteruit moest keek ze op. Bliksem leek over zijn arm te dansen. Gefascineerd keek ze er naar, deed een poging de oorsprong van de stroom in zijn lichaam te vinden. Achteruit ging ze niet, maar ze trok haar handen terug. “Wat voor mutatie heb je?” vroeg ze nieuwsgierig, terwijl ze behoedzaam haar eigen mutatie op de zenuwen in zijn arm focuste opzoek naar het geen waar de energie uit voortkwam.
|
|
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: The old me is dead and gone zo sep 04, 2016 4:51 pm | |
| De pijn werd erger met de tijd. Maar tot nu toe was het nog draagbaar. Vroeger had hij over het algemeen veel minder last van pijn. Als iemand hem een klap gaf of hem ergens tegen aan gooide, dan zorgde zijn mutatie er wel voor dat hij er bijna niks van merkte. Maar nu zat de pijn vanbinnen, in zijn zenuwen. Dezelfde zenuwen die in het vuur waren verwoest. Om zichzelf er van af te leiden, probeerde hij een gesprekje gaande te houden. “Denk je dat ze me zouden geloven?” Vroeg ze toen hij vertelde dat hij wel zou zeggen dat ze verdwaald was. Clyde sloeg zijn ogen neer. "Nee", Zei hij eerlijk. Het had niet veel zin om er over te liegen.. Maar hij wist ook dat hij er wel voor kon zorgen dat ze geen straf zou krijgen, of dat dit niet in haar dossier zou komen.
Mia vroeg hem zijn tenen te bewegen, een opdracht waar hij in faalde. “Het is slechts het begin. Zo kan ik zien wat er nog hersteld moet worden.” Stelde ze hem gerust, en hij knikte even. Zachtjes haalde hij diep adem en liet de lucht weer uit zijn longen ontsnappen, klaar voor de volgende golf van pijn die ze op hem los zou laten. Om hem te herstellen, natuurlijk. Die gedachte zorgde er voor dat hij zich er door heen kon pushen. Voor zijn part ging ze nog een tijdje door, maar er was blijkbaar iets dat daar niet echt mee akkoord ging. Zijn mutatie begon in de verdediging te schieten, had blijkbaar door gekregen dat iemand met zijn genen aan het rotzooien was.
Net op tijd waarschuwde hij haar er voor om achteruit te gaan, voor ze een shock kreeg. De bliksem kronkelde nog even over zijn armen, uiterst geconcentreerd spande hij zich in om het weer te laten verdwijnen. Het geknetter stierf uit, de bliksem verdween. Opgelucht hapte hij even naar adem, liet zijn hoofd toen even in het kussen zakken en probeerde op adem te komen. “Wat voor mutatie heb je?” Vroeg ze, en even kwam er onwillekeurig een glimlach om zijn lippen. In de vorm van zelfspot, natuurlijk. "Heb je ooit over Thor gehoord? De Noorse god van donder en bliksem enzo?" Vroeg hij. Voor hij verder sprak, drukte hij zichzelf weer wat meer omhoog zodat hij haar weer aan kon kijken. "Ik ben een soort van een afstammeling van hem. Ik had zijn krachten", Hij wees even in een vaag gebaar naar zijn lichaam. "Tot dit dus gebeurde."
|
|