INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Don't leave me || Closed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eoin Prewett
Eoin Prewett
Class 3
Aantal berichten : 50

Character Profile
Alias: Phobos
Age: 18
Occupation:
Don't leave me || Closed Empty
BerichtOnderwerp: Don't leave me || Closed   Don't leave me || Closed Emptyza jul 30, 2016 1:28 am

Je hoefde geen genie te zijn om te weten dat de jongen volledig in paniek was en er waarschijnlijk geen zinnig woord over zijn lippen zou komen totdat hij gekalmeerd was. Het was ook niet moeilijk om tot de conclusie te komen dat hij iets kwijt was aangezien er verschillende kastjes werden opengetrokken en er zelfs in vuilnisbakken werd gekeken om er zeker van te zijn dat het ding dat hij kwijt was daar niet in lag. Eoin leek geen oog te hebben voor andere mensen en als ze vroeger waar hij juist naar zocht, weigerde hij antwoord te geven. Er was hem altijd verteld dat hij dingen best zelf kon oplossen en dat was dan ook precies hetgeen dat hij nu aan het doen was. Misschien dat hij later nog wel om hulp zou vragen als hij hetgeen dat hij zocht echt niet kon vinden, maar voor nu zocht hij het liefst gewoon zelf zonder iemand echt op de hoogte te brengen.

Nu was natuurlijk de vraag wat hij juist verloren had en mensen die hem een beetje kenden of hem al veel hadden zijn rondlopen, zouden dat ook meteen weten: zijn pluche otter. Die knuffel betekende gewoon zoveel voor hem. Het was het enige dat hij had van zijn psychiater en ondanks het feit dat hij tegen zijn wil werd vastgehouden op en moment dat hij haar ontmoet had, had hij wel van haar gehouden. Ze had als een soort moeder gefungeerd nadat hij uit de armen van zijn biologische moeder was getrokken en zij was diegene die ervoor gezorgd had dat hij er mentaal niet volledig aan onderdoor gegaan was. Nadat hij daar was vertrokken en naar het eiland was gegaan, had die knuffel dienstgedaan als zijn psychiater. Het ding zei misschien niets terug, maar hij kon er wel zijn verhalen aan kwijt. Hij vertelde de otter altijd over zijn gevoelens, wat hem kwaad maakte of juist zorgde dat hij blij was. Het was het enige ding waar hij moed uit kon scheppen, zijn enige vriend.

Hij was al van binnen naar buiten gelopen en had zich op den duur een weg naar de speeltuin gebaand. Hij was daar eerder die dag ook geweest en het kon goed zijn dat zijn otter daar nog lag. De tranen begonnen op te wellen in zijn ogen. Niet alleen omdat hij het echt erg vond dat hij zijn knuffel had kwijtgeraakt, maar ook omdat hij zijn zonnebril binnen was vergeten en de zon zijn ogen liet prikken. Verslagen liet hij zich op een van de schommels zakken toen hij na overal gezocht te hebben de knuffel nog niet gevonden had. Eoin begon met zijn nagels over zijn linkerarm te schrapen, bleef net zolang doorgaan tot het pijn deed en er zelfs een beetje bloed opwelde. Heel de tijd rolde hetzelfde zinnetje over zijn lippen: ”Mijn schuld, mijn schuld, mijn schuld.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Zhanna Aleksandrova
Zhanna Aleksandrova
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Specter
Age: 19
Occupation:
Don't leave me || Closed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't leave me || Closed   Don't leave me || Closed Emptyza jul 30, 2016 1:03 pm




Fearless



Niets was beter dan het scheppen van een frisse lucht, alvorens diezelfde lucht te vervuilen met het roken van een sigaret. Er was tenslotte toch geen kind te bekennen in de speeltuin waar Zhanna zich op dit moment bevond. Het was een plek die ze tot de dag van vandaag nog niet ontdekt had. Iets wat al een heel wonder op zich was, want bijna elke dag verkende Zhanna wel weer een deel van het eiland en ze was er nu toch alweer bijna een maand. Hoewel ze deze plek wellicht bewust vermeden had in verband met de mutanten die ze kon tegenkomen, maar die zorg leek uiteindelijk onterecht te zijn geweest. Er was namelijk geen hon-… Wie was dat?

Zhanna kneep haar ogen tot spleetjes, en keek met een blik alsof er zojuist iemand haar terrein had betreden: haar rust had verstoord. De jongen leek haar echter niet eens gezien te hebben. Iets wat ze toch wel opvallend vond gezien hij ongeveer de hele speeltuin grondig onderzocht. Of… Zhanna hief vluchtig haar arm op en richtte haar ogen op haar eigen lichaam. Ze slaakte een zucht van opluchting toen ze tot de conclusie kwam dat haar mutatie niet in werking was getreden. De knul had inmiddels plaatsgenomen op een van de schommels en leek alles behalve een dreiging te vormen voor de rust waar Zhanna zoveel waarde aan hechtte.

Toch leek er absoluut iets flink mis te zijn met de situatie. Er kroop een kippenvel gevoel over haar lichaam toen Zhanna de jongen van achteren benaderde. Misschien iets wat achteraf niet een heel verstandige actie zou zijn, maar het onbedoeld laten schrikken van mensen was nu niet iets waar het meisje meer bij stilstond dankzij haar mutatie. Ze wist ook niet precies waarom ze dichterbij was gekomen. Het was namelijk niet alsof het meisje zich begaand voelde met alle mutanten op dit eiland, maar toch leek zich nog een klein stukje 'moederbezorgdheid' te schuilen in het lichaam die voor een lange tijd alleen duisternis gekend had. Het was een warme emotie die Zhanna sinds de dood van haar broertje niet meer gevoeld had. Voorzichtig zette ze nog een laatste stap dichterbij voordat ze haar mond opentrok.

“Wat is jouw schuld?”



Words: ||Tag: Eoin|| Note:  

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't leave me || Closed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's better if you leave me alone | open
» Leave me (& Finn)
» Let's leave the world behind &Arianna
» To vanish from the earth and leave nothing behind
» I know it hurts you but I just can't leave it alone [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: