INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The only one for me [& Wren]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
The only one for me [& Wren] Empty
BerichtOnderwerp: The only one for me [& Wren]   The only one for me [& Wren] Emptydo sep 22, 2016 3:28 pm

Was het 'misbruik maken van de situatie' als hij zijn moeder overhaalde om geld over te maken zodat hij een pak kon bestellen? Nee toch? Zoiets was een investering in zijn...toekomst? En toen Allen had verteld dat er een deftig bal was en hij een meisje had uitgevraagd begon mams meteen helemaal dolenthousiast te praten over do's en don'ts. Dus dan verdiende hij wel wat financiële compensatie voor het feit dat hij naar haar geouwehoer luisterde. In Ierland hadden ze het niet zo op nette aangelegenheden als een bal, daar was het meer zuipen en vreugdevuren bouwen, maar dat betekende niet dat moeder Maureen er niet van droomde haar zoon in een pak te zien met een lief meisje aan zijn arm. En lief leek ze zeker, vrolijk ook, al was ze soms een beetje te verlegen om dat te laten merken. Tess heette ze, ze kwam uit Luxemburg wat super cool was en ze was zo anders dan de meeste meiden waar hij meestal achteraan ging. Het was een frisse wind in zijn date gebied, want ze had tot zijn verrassing ja gezegd toen hij haar impulsief meevroeg naar het feest! Wat kon er nu nog mis gaan, right?!

Hummend trok Allen zijn groene pak aan. Het idee om in het groen te gaan was in hem opgekomen in een ontzettend dronken en vermoeide bui, wat meestal niet tot goede ideeën leidde, maar het voelde in ieder geval wel lekker origineel tussen alle smokings en andere zwarte pakken. En hij zou het kunnen hergebruiken op Saint Patricks Day! Mega efficient. Allen was ontzettend benieuwd wat de avond hem en Tess te bieden had - Hij kende haar nog niet heel goed, maar daar zou zeker verandering in komen! Ze hadden al eerder gekust, simpel, alleen first base, maar daarna was Tess spoorloos verdwenen toen hij voorstelde samen een alcoholisch drankje te drinken. Dat vond hij best jammer, want hij vond het wel een interessante combinatie van eigenschappen. Aan de ene kant had Tess allerlei punten die hij als saai of raar zou bestempelen, ze dronk niet, ze las dikke boeken. Maar aan de andere kant had ze hem wel gekust toen hij haar met een flirterige openingszin benaderde, wat duidde op verborgen spontaniteit. En dat was nieuw, dat was anders. Daar wilde hij meer van weten! Dus Allen had uiteindelijk maar gewoon gedaan waar hij al een tijdje over twijfelde. Haar opzoeken, haar uit vragen. En dat bewees maar weer eens dat zelfverzekerdheid een groot goed was, nee had je en ja kon je krijgen.

Nog steeds in een opperbest humeur stond Allen bij de grote houten poort van het feest te wachten. Dan konden ze samen naar binnen gaan, lekker officieel. Dat had hij haar ook ge-sms't voor hij weg ging, dus ze kon nu ieder moment komen. Hij checkte zijn mobiel voor de tijd en stak die daarna weer gauw weg in zijn diepste zak. Het stond op stil, want hij kon natuurlijk niet gestoord worden. Speciaal voor haar was hij iets te vroeg gekomen (door hard door te rennen), hij kon natuurlijk zijn date niet laten wachten. Afwachtend frunnikte hij met het plastic prulletje dat hij in zijn handen had, een typisch Allen-cadeautje. Zodra hij Tess zag grijnsde hij van oor tot oor en liep in haar richting. “Tess! Een hele goede avond gewenst,” begroette hij haar. “Al kan ik stiekem nu al garanderen dat dat goed gaat komen.” Dat was de Allen-garantie.

Het was een bijzonder gezicht om Tess in een feestelijke jurk te zien – misschien waren broeken en strakke t-shirts toch outfits die haar beter stonden. Maar hij waardeerde de moeite die ze had gedaan, want het was duidelijk dat ze niet helemaal in haar element was. Gelukkig zou Allen haar vandaag op haar gemak stellen – zonder alcohol nog wel. Hij knipoogde en hield dan de plastic kroon met roze, paarse en blauwe glimmers erin omhoog. “Kan ik je verblijden met dit prachtige authentieke kroonjuweel of mag ik hem zelf houden?” Allen had wat dit soort dingen betreft totaal geen schaamte, dus hij zou met plezier zelf de prinsessenkroon opzetten als Tess dat van hem verlangde. Zo lang hij een samenzweerder had in zulke grappen maakte het niet uit wat anderen van hem dachten. En zo’n aanbod was natuurlijk perfect om Tess een beetje los te maken.

Het meisje lachte zachtjes om zijn grapje, een genot om te horen. Iemand aan het lachen maken, dat was echt iets waar Allen op kickte, bijna een verslaving. “Het is een sprookjesbal, idioot, geen kroning.” Plagerig stootte ze hem tegen zijn schouder, wat Allen zonder meer toe liet. Lichamelijk contact initiëren was een teken van interesse volgens het internet! “Wát?!” reageerde Allen dan ook geschokt. “Heb ik weer eens mijn uitnodigingen door elkaar gehaald, haha, ik ken zo veel koninklijke families moet je weten...” Tess was duidelijk niet onder de indruk, ze begon hem al een beetje door te hebben. “Wil je wat drinken? Punch? Alcoholvrij?” Dat was eigenlijk gewoon gemengd fruitsap natuurlijk, maar hij zou de sfeer mooi niet verpesten door daar zo betweterig over te gaan doen. Nee, hij had met Tess en Tess alleen afgesproken, dus met haar zou hij er een geweldige avond van maken. Dus dat betekende ook dat hij haar niet onder druk zou zetten om alcohol te nuttigen.

Notes: Outfit impressie(minus de vage stropdas clip en de riem) - Voor Wren
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
The only one for me [& Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The only one for me [& Wren]   The only one for me [& Wren] Emptydi okt 11, 2016 11:03 pm

Ze kon zich niet echt veel herinneren van het dronken gesprek dat ze met Allen gehad had midden in de nacht, maar haar telefoon gaf haar al het bewijs dat ze nodig had. Natuurlijk was ze te lui geweest om het hele gesprek terug te lezen, maar het kwam er totaal op neer dat ze een deal hadden. Een dare. Zonder de truth optie, maar wie deed daar nu aan? Dat was totally voor losers.
Maar goed Wren was niet de persoon die een uitdaging uit de weg ging. Als ze met Allen een deal had om als stomme prinses met een leprachaun te gaan, dan deed ze dat. Hallo, ze kreeg er een kroon voor! En stiekem was het natuurlijk leuk om zoveel lol te hebben met Allen en eh, soort van onofficieel toch een date voor het bal te hebben? Ofzo, haha, ze bedoelde er niks mee verder. Maar het was ook niet alsof iemand anders haar gevraagd had om te gaan. Misschien had ze die ene gast waar ze chocopasta naar gegooid had moeten vragen. Hij was vást graag met haar naar het bal gegaan, huehuehue.

Goed, daar was ze dan. Laat. Fashionably late, wilde ze het maar noemen. Ze had haar prachtige prinsessenjurk aan en zelfs een toverstokje met een ster erop en van die glitterende slierten eraan. Ze had haar best gedaan. De jurk was paars en haar schoenen waren een matchend paars, met van die lelijke gouden glitters erop. Het was een prachtige ramp. Een kroon had ze niet, want die zou ze nog krijgen. Ze had de jurk last minute uit de kist van de één of andere toneelclub kunnen stelen en ze was er trots op. En daarbij had ze het nog voor elkaar gekregen om haar haren enigszins fatsoenlijk te vlechten, zoals een echte Rapunzel. Wren had zelfs nog een paarse mantel met van dat nep hermelijn-bont over haar schouders geslagen: die was voor Allen, kon hij toch nog een beetje bij haar passen. Lelijke leprachaun was natuurlijk een stijlkeuze, maar ze zou het iets beter voor hem maken. She was a generous god.

Wren had nog even bij de ingang staan wachten, in de hoop Allen tegen te komen als hij door de poorten gelopen kwam. Want ja, als ze eenmaal op het feestje was ging het wat meer moeite kosten. Maar ze hadden geen tijd afgesproken en nadat Wren al een stuk of vijf mensen een vernietigende "DON'T JUDGE ME, LOOK AT YOURSELF" blik toegeworpen had besloot ze dat het wel goed was geweest. Ze ging dit feestje geweldig maken.
Nu was Wren best wel in een goed humeur, dus ze had nog niet gepoogd ruzie te maken met mensen of iets dergelijks. Nee, ze moest wat drank in haar handen krijgen, Allen vinden en dan maakte het haar allemaal niet meer zoveel uit.

Het eerste wat Wren dan ook deed toen ze tussen de andere mensen op het feestje liep, was zich langzaam maar zeker een weg banen naar de tafel met de punch en de drank. Dat was het eerste wat ze nodig had. Goed, ze had de punch in haar handen, nu was het tijd om haar lelijke leprachaun te zoeken! Beetje navigeren, zich inhouden om niet gewoon - dat was veel effectiever - zijn naam rond te schreeuwen. Maar godzijdank hadden niet al teveel mensen rood haar en ja hoor, Wren had haar ginger al snel gevonden. Koers aanpassen, toet toet, aan de kant!

'HEY!' zei Wren enthousiast, terwijl ze compleet het meisje dat bij Allen stond voorbij liep. 'Zoals je ziet heb ik me aan de deal gehouden, dus kom maar op met je kroon,' zei Wren. Ze stak demanding de hand zonder punch naar Allen uit. Toch kon ze haar nieuwsgierigheid niet inhouden en draaide zich om, naar de ander. Die had met Allen staan praten, dus ze moest er wel even kennis van nemen. Of het was een saai persoon waar hij per ongeluk mee in contact was gekomen (nerd germs, ew), of het was een nieuw, leuk persoon! Wren wierp een kritische blik op de ander. Ze was best vrolijk vandaag, zag de kroon op het hoofd van het meisje ook nog even niet, dus stak ze haar hand op en lachte breed. 'Hooooii, ik ben Wren! Wie ben jij? En waar kom jij nu weer vandaan, like, ik heb je hier nog nooit gezien!' Wren had geen idee in welk donker gat dit meisje had gezeten. Maar ach, als ze er een goede reden voor had kon ze haar dat wel vergeven. Ze richtte haar aandacht daarna weer op Allen. 'Ik heb al punch, maar ik neem aan dat jij ook wat wil?' Daarna porde ze hem wat met haar elleboog. 'En ik zag ook al leuke zooi staan die we erbij kunnen gooien!' Beetje rum, beetje wodka, alles om de punch wat minder saai te maken. Ja, Wren voelde zich best blij en het was goed aan haar te zien. De mogelijke rampsituatie die zich langzaam aan het ontwikkelen was, voelde ze nog niet aankomen. Nee, dit ging gewoon een leuke avond worden!

Dress: KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
The only one for me [& Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The only one for me [& Wren]   The only one for me [& Wren] Emptyma nov 07, 2016 11:10 pm

Ahh het was echt heel lief om te zien hoe Tess straalde. Dat maakte Allen nou blij. Het was niet dat hij zichzelf als een soort barmhartige samaritaan zag, die een zielige loner een fijne avond bood. Hij vond zichzelf geen redder in nood ofzo, want Tess was geen hulpeloos prinsesje. Nee, hij vond het heerlijk om te zien hoe zij óók blij leek te zijn om hem te zien – want stiekem was hij wel even bang geweest dat Tess eigenlijk alleen ja had gezegd omdat.. Omdat ze geen nee durfde te zeggen. Allen wist ook wel dat hij best intens kon zijn, soms zelfs pittig intens. Maar ze was gekomen! En het leek erop dat ze er zin in had. Yes!

Dus maakte hij dikke indruk met een prachtige plastic kroon die hij samen met zijn pak had besteld op Ebay. Dronken aankopen moest je omarmen, niet terugsturen als een of andere lame-o weam-o. De kroon deed ze even op, maar aan haar gezicht te zien zat de plastic diadeem constructie niet heel goed. “We delen wel,” besloot Tess, “Jij mag hem straks flaunten.” En dat vond hij dikke prima, wat Allen aangaf met dubbele duimpjes omhoog. “En nu punch!” Hij bood Tess een arm aan en leidde haar voor een kort moment naar de punch-tafel, maar helaas was het nogal druk op de weg. Hij liet haar los en draaide zich naar haar om. “Als je uit het zicht raakt, zie ik je aan de andere zijde!” En daar gingen ze. Perfect in sync. Als het dansen even goed ging als dit, dan werd dit geweldig.

Het tweetal prooste en wisselde wat woorden over de kleding, de drankjes, de versieringen. Allen gaf toe dat al dit gesparkle niet echt zijn ding was en Tess grijnsde duivels. “Hier, King Sparkles, dan pas je bij de omgeving.” Berustend zette hij de kroon op zijn rode haren en draaide een showend rondje en- HEY. Oookeyyy dan, wie dacht er nou weer dat het een goed idee was om te schreeuwen? Dat was vrij makkelijk te zien, want ze was niet echt uhm, subtiel gekleed.
Jep, duidelijk, het was Wren.
En ze was de.. nee, even voor extra nadruk: DE lelijkste prinses OOIT.
Allen begon te lachen en kon eigenlijk niet meer stoppen. Hij klapte haast dubbel en hoorde maar half wat ze zei. Met zijn hand moest hij z’n fancy kroontje tegenhouden om te voorkomen dat die viel, zo hard schudde hij van het lachen. “Je... Je-hahahaha, je bent een..” Hij kon het niet eens in één keer uit z’n bek krijgen. “Ahahaha, wat moet je voorstellen? Je bent.. Je bent- Hohohohuehue- En je wilt een, hahaha, een króón?! Wie denk je dat je bent? De-de friggin trollenkoningin?!?” Nee hij wist niets meer van zijn eigen uitdaging, dus dit was vooral hilarisch.

Tess stond een beetje afwachtend toe te kijken, maar toen Wren haar aansprak was het meisje niet van plan terug te houden. “Luxemburg.” Sprak ze droogjes toen Wren begon te gillen over waar ze vandaan kwam. “Waar kom jíj vandaan, de speelgoedwinkel?” Allen kwam maar gauw tussen beiden met een grote grijns. “Jaaa, dit is Tess!” riep Allen vrolijk. Het begon wel aan hem te knagen dat Wren opeens een prinses was. En een kroon eisde. Van hem. Die hij nog bij zich had ook. Zo veel toeval, kon het universum dat wel aan? Hmm. Hij had echt meer tijd nodig. Ofwel om na te denken, ofwel heel hard weg te rennen. “Eh, ja, Wren, ga jij even de punch opleuken? Beste barman skills!”

OOC: What even. Idk. Sassy Tess tho.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The only one for me [& Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: The only one for me [& Wren]   The only one for me [& Wren] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The only one for me [& Wren]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Apologetic [&Wren]
» Wren Máraz
» You snooze, you lose [66 ;; Wren]
» Don't judge a book by its cover, bro [& Wren]
» Not a drunk deal - eh - dial [Wren]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest :: Fairytale Ball-
Ga naar: