INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Apologetic [&Wren]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptywo okt 12, 2016 7:04 pm

De les was zojuist afgelopen, maar Lorelei was nog geconcentreerd over haar tafeltje gebogen terwijl ze verwoest de laatste hand aan haar aantekeningen legde. Het niveau van het onderwijs hier lag schrikbarend veel hoger dan de kleinschalige dorpsschool van thuis en Lorelei was doodsbang om slechte resultaten te halen. Dus schreef ze collegeblokken vol, lette bijna altijd op tijdens de les. Het was niet goed voor haar om zo te stressen, dat wist ze ook wel, het bracht haar mutaties alleen maar meer naar voren, wat de kans vergrootte dat ze zomaar opeens verdween of dat ze totaal afgeleid raakte door de impulsen van haar gevaren-sensors.

Dat de rest van de leerlingen zo snel mogelijk het lokaal verlieten hielp dan ook wel om haar even de rust te geven om het laatste stuk van de les samen te vatten. Ze moest nog even wat vragen, en daarna bleek het inpakken van haar rugtas toch ook weer een grotere klus dan ze had verwacht. Lorelei's blik viel op de klok die in het lokaal hing, waarop het meisje zich begon te haasten. Shit, straks kwam ze nog te laat bij haar volgende les! Dat gezegd hebbende begonnen andere tieners het lokaal al binnen te stromen. Sommigen keken haar een beetje bevreemd aan, logisch ook, want wat deed ze hier nog. Ze had al lang weg moeten zijn, naar het volgende lokaal. Paniekerig stond ze bij de deuropening, maar niemand leek van plan haar even voorrang te verlenen nu ze eenmaal bezig waren met binnenstromen.

Pas toen het lokaal bijna helemaal gevuld was met leerlingen kon ze ontsnappen, maar de gevreesde TRIIIING van de bel gaf al aan dat ze sowieso niet meer op tijd aan zou komen bij haar volgende bestemming. Lorelei's handen grepen de lussen van haar rugzak stevig vast en ze zette de pas er in. Uiteraard niet voordat ze de docent gedag had gezegd - die haar wat bevreemd aan keek. Door de stress werd het moeilijk om haar gedachten op een rijtje te houden, letterlijk, want haar mutatie vergrootte elke bedreiging tot een olifant. Wat te laat komen gelijk maakte aan enorm voor gek staan voor de hele school. Met een luide klap botsten twee laatkomers tegen elkaar. Gepijnigd greep Lorelei naar haar ribbenkast, waar de schouder van de ander hard tegenaan was gekomen. Ze keek naar de ander en zag een wild uiterlijk, iemand waarvoor ze vroeger waarschijnlijk de straat was over gestoken om haar te ontwijken. Het was op zich al een klein wonder dat Lorelei hier nog stond, want ze had evengoed al ergens op een hele andere plek kunnen zijn. ''Ik, sorrysorry, ik had- eh, heb haast!'' Lorelei had geen tijd te verliezen, ze moest rennen springen vliegen duiken vallen, opstaan en weer door gaan. Opzij, opzij, enge blauwharige punk, het spijt me echt maar ik moet gaan!

[Sorry not sorry, or well, very sorry.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyvr okt 14, 2016 7:30 pm

Het geluid van de bel liet Wren alleen maar fronsen. Waarom dat soort geluiden altijd hard en snerpend moesten zijn, dat snapte ze niet. Maar in plaats van haar opbouwende frustratie op anderen af te reageren, besloot ze zeer volwassen een slokje van haar koffie te nemen. Die eigenlijk nog best verdomde heet was. Ach, ze was een grote meid en ze kon een langzaam wegbrandende tong best aan. Ondertussen bleef ze zich, zeer geoefend, een weg banen door de leerlingen die naar hun les probeerden te gaan. Dat ze tegen de stroom inliep kon haar niet boeien. Ze was niet eens van plan om op tijd in de les te komen, dus wat maakte dat nu uit? Ze had haar koffie, ze had haar ochtendlessen al gemist. Puur het feit dat ze niet gelijk van school getrapt wilde worden motiveerde haar om toch maar naar het nieuwe lokaal te strompelen.

Haar onverantwoordelijke gedrag in het schoolverkeer zorgde ervoor dat ze best wat blikken toegeworpen kreeg, maar Wren kon iedereen gemakkelijk negeren door haar geheime wapen: vandaag had ze een grote, zwarte zonnebril op haar hoofd, met spiegelende glazen. Ze hoopte dat mensen dachten dat ze het deed om cool te zijn, maar ze deed het eigenlijk om haar ontzettend vermoeide ogen wat rust te geven. De Ultimate Disco was een vet feest geweest, maar ze had wel weer geleerd dat tot 6 uur wakker blijven geen strak plan was. Gelukkig boeide ze zelf niet zo om haar schoolprestaties.

Wren voelde de irritaties van de dag steeds verder opbouwen. Ze was dan nog maar een half uur wakker, maar ze had nu al moeten dealen met een langzame trol voor het koffie apparaat en een paar botsingen in de gang maar net kunnen ontwijken. Daarbij had ze in de lounge ook nog eens geen nuttige dingen kunnen vinden tegen haar kater, dus voor nu had ze maar een pijnstiller ingenomen en zich voorgenomen om veel water te drinken. In koffie zat water, toch?
Maar het grootste irritatiepunt van de dag was dat ene moment dat haar alles afnam. De ráke botsing, in de gang. Een scherpe pijn schoot door haar hoofd van de klap en haar koffie klotste uit het bekertje, waardoor de helft - ploef - op de grond terecht kwam. Dat dééd je toch niet?!

Wren keek dan ook woedend op naar de persoon voor haar. De zonnebril deed er niet veel aan om die verwoestende blik te verbergen. Het meisje - ze was langer dan Wren, maar wat boeide dat? - keek alsof ze pijn had en daarbij leek ze ook nog eens gestresst. Sorry sorry, ze wilde doorlopen. Maar weet je wat? Dat kan je niet zomaar doen als je tegen Wren aanloopt.
'EN?' daagde Wren de ander uit, met een luide stem. 'Jij gaat nergens heen! Het is allemaal jouw schuld, weet je?' Wren was niet van plan om ook maar één grammetje schuld op zich te nemen. Nee dankje, ze volgde een schuldvrij dieet, kon ze niet even een uitzonderingetje op maken. Wren keek even naar de koffie op de grond en prikte toen met haar vinger naar de ander. 'Als jij niet zo'n dikke koe was geweest, was dit nooit gebeurd! Kijk nou wat je gedaan hebt? Je gaat nieuwe koffie voor me kopen! Nu! En daarna kijken we nog wel hoe je dit goed gaat maken!' Als het meisje aanstalten zou maken om door te lopen zou Wren haar gewoon bij haar zielige armpje grijpen. Ondanks alles besloot Wren zich wel een beetje te focussen met haar mutatie, zodat ze iets kon doen als dat kreng hier tegenover haar dacht er makkelijk tussenuit te kunnen komen met haar mutatie. Want nee, als je ruzie zocht moest je het gevecht ook afmaken.
Kom. Maar. Op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyza okt 15, 2016 1:48 pm

Het speet haar, oprecht. Het was niet alsof ze expres tegen mensen aan liep om zo contacten te leggen en vrienden te maken. Zeker niet als ze haast had! Normaal gesproken had ze echt de tijd genomen om te checken of de ander in orde was, en zou ze helpen de plas waterige bruine koffie - dat liet ze echt niet liggen als uitglij-valstrik voor de concierges om op te ruimen, ze was geen monster. Normaal gesproken had ze dat gedaan. Eerlijk waar. Maar nu ze haast had wilde ze zo gauw mogelijk weg, hoe vervelend het ook was. Haar les was eventjes belangrijker dan dit lopende verkeersongelukje. En sowieso was het meisje er vrij zeker van dat de ander in orde was, aan de stoere houding te zien.

Waarom de ander op een herfstachtige dag midden in een gebouw een zonnebril droeg was haar een raadsel. Maar niet eentje die ze per se op wilde lossen. Dus excuseerde Lorelei zich haastig en maakte aanstalte om langs haar felgekleurde metgezel te spurten, op naar haar les. Maar blijkbaar - zo werd ze geinformeerd - ging ze nergens heen. Oh. Lorelei stond verschrikt stokstijf stil, een beetje zoals de flauwvallende geiten die totaal verstijfden wanneer ze schrokken. Automatisch verkrampten Lorelei's schouders, haar nek kromde zich een ietsie klein beetje, net genoeg om haar onbewuste angst door te geven aan de blauwharige, die als een havik op haar prooi af kwam met keiharde woorden. ''Ik- Sorry dat ik je koffie morste,'' murmelde ze, frunnikend aan het zwarte lint waarmee de banden van haar rugzak versteld kon worden. ''Maar ik moet echt naar mijn les.'' Het deed niet eens zo veel met haar dat het blijkbaar allemaal haar schuld was, nee, dat was een mindset die Lorelei nog wel gewend was.

Maar er was iets anders, iets subtielers, maar o zo venijnig voor een meisje zo onzeker als dit witharige kind. Iets waarmee ze al een tijdje in haar maag zat. Uiterlijk. Het lag gevoelig, dat was zeker. Lorelei was grotendeels afgeschermd geweest van seksualiserende uitspraken, maar toen ze plotseling in Vegas stond riepen dronken mannen dat ze wel eens wat kleur op haar wangen zouden brengen of andere schunnige opmerkingen. Dit was het tegenovergestelde daarvan, maar niet minder kwalijk. Het kwam allemaal neer op uiterlijk en 1 blik was voor de blauwharige blijkbaar genoeg om daar een oordeel over te vellen. Zo mogelijk kromp Lorelei nog verder ineen, als ze een schildpad was geweest was ze zo verdwenen. ''K-kan ik je niet gewoon wat geld geven voor een nieuw kopje?'' Hoewel Lorelei het niet breed had sinds ze weg was gegaan met weinig meer dan een koffertje vol, ontweek ze deze confrontatie maar al te graag, zelfs al kostte dat haar geld wat ze niet kon missen. ''Het spijt me echt,'' voegde ze er nog maar aan toe, alles om weg te mogen van deze draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyma nov 07, 2016 9:45 pm

Mensen keken om in het voorbij lopen, maar ze waren allemaal te hard bezig met naar hun lokaal zijn. De enkelen die Wren al tegen het lijf gelopen waren wisten wel beter dan zich hiermee te bemoeien. De stroom week zelfs een beetje uiteen, als om de twee wat ruimte te geven. Gelukkig had Wren meer dan genoeg ego om die extra ruimte op te vullen: ze rechtte haar rug dan ook wat meer en staarde het meisje recht in de ogen. Dat zou vast effect hebben, zelfs met een zonnebril.
En inderdaad, Wren stelde zichzelf niet teleur - maar wanneer had ze dat ooit gedaan? - en ze was dan ook tevreden om te zien dat het meisje alleen maar verder in elkaar kroop. Tja, dat kreeg je als je haar koffie morste. Wren was niet rijk en ze had minder geduld dan geld.

Wren ging ondertussen verder met het negeren van de protesten van de ander. Ze had zelfs het briljante idee om haar na te wauwelen. Wren zette een irritant hoog stemmetje op en maakte met haar hand een "snap snap" beweging, alsof de hand sprak. 'S-sorry, weehh, les, ik ben een nerd, wehh,' aapte ze het kind na, gooide er nog wat zelf gedubde huilgeluiden bij. Want God, deze kleuter klonk alsof ze elk moment in tranen uit kon barsten. Het feit dat dit Wren net zoveel kon boeien als de les die ze aan het missen was, werd duidelijk toen de blauwharige haar enorme bek nog verder opentrok.
Kon ze haar niet wat geld geven om het goed te maken? Het speet haar echt? Blabla, ga huilen dan. Wren haalde haar neus op en wierp een arrogante blik op het kind. 'Wat? Geld?' Wren liet het gehele bekertje koffie nu uit haar handen vallen zodat ze effectief haar armen over elkaar kon slaan. Als ze het zelf deed, maakte het niet uit. 'Wil je me omkopen? Denk je soms dat je BETER bent dan ik?!' Wren verhief haar stem steeds meer en probeerde de overhand te krijgen op de witharige, door wat meer naar voren te komen en te proberen haar al ineengekropen vorm te overschaduwen. 'Denk je dat ik zo GOEDKOOP ben?!'

Maar plots hield Wren op. In haar hoofd was een kwartje gevallen, eentje voor een goed wraakplannetje voor dit schemiel voor haar. Dit rottende stuk vuil, deze koffie-moordenaar. Wren sloeg haar hand voor haar mond, alsof ze wat ergs gezegd had. 'Oeps.' Dat was het enige wat eruit kwam, ze liet even een stilte vallen voordat ze verder ging. Maar eerst haalde ze haar bril voor haar ogen weg en plaatste die op haar oog. Ze had wallen en zag er niet heel fris uit, maar wel een stuk menselijker. En toen deed Wren iets erg "on-Wren-achtigs". Ze stak haar hand uit. Stak haar hand uit, als een peace offering, en lachte zelfs naar het meisje.
'Ah, dat was niet aardig van me. Kun je me vergeven? Het is door mijn mutatie, weet je wel... Maar ik heb het er liever niet over.' Weer die lieve glimlach. Als ze Wren gekend had, waren alle alarmbellen gaan rinkelen. Dit was niet hoe het meisje reageerde, zelfs niet als je je aardig vond. Maar de nieuweling kon dat onmogelijk weten en Wren was van plan er gebruik van te maken. Ze wachtte even af of de ander haar hand aan zou nemen voor ze verder ging.
'Ik realiseer het me nu pas,' ging ze verder, liefjes, 'dat je zei dat je naar de les moet! Dat is wel echt heel belangrijk!' Ze dacht even na en klapte toen in haar handen, alsof ze een idee had. 'Ik weet het al! Waar heb je les? Ik ga het helemaal goed maken! Ik zal je naar je lokaal brengen, dan verdwaal je sowieso niet!' Wren grijnsde breed - en veel te gelukkig - naar haar opponent. Oh, wacht maar meisje, wacht maar. Wrens plannen waren nooit erg slim of uitgebreid, maar ook nooit erg aardig.
'Oh, trouwens, ik ben Wren. Wren Máraz. En wie ben jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptydo nov 10, 2016 10:14 pm

Het was een zielig gezicht. Lorelei stond te trillen als een rietje tegenover een kind wat minstens een halve kop kleiner was dan zij. Maar het witharige meisje stond niet zo sterk in haar schoenen en de ander straalde juist het exact omgekeerde daarvan uit: ZelfVertrouwen – met meerdere hoofdletters ja. Het contrast tussen hen was in kleur en persoonlijkheid allebei levensgroot.
Het feit dat de ander zo snel switchte tussen boos gillen en pesterig nawauwelen hielp niet mee. Het was boosheid om niets, maar dat maakte de boosheid niet minder eng. En het was een kinderlijke tactiek, maar het stootte exact tegen Lorelei’s zere plekken. Ze wist alle hokjes af te strepen met haar gedrag. “Ik wil gewoon niet te laat komen,” jammerde Lorelei gekwetst.

Met opengesperde ogen keek ze toe hoe de plastic beker in slowmotion naar de grond suisde. De laatste beetjes koffie klotsten uit de kop en spetterden alle kanten op. “Nee, neeneenee!” Dit ging echt helemaal niet goed, waarom ging het nooit goed wanneer ze gewoon haar best deed een normale dag te hebben, als een normale leerling op een normale middelbare school. “Zo bedoelde ik het helemaal niet, ik-“

En dat leek te werken. De ander kalmeerde. Het was een wonder! Lorelei toverde zo snel mogelijk een lach op haar gezicht. Ze wilde niet het risico lopen dat de ander van gedachten veranderde en haar weer belachelijk begon te maken. Hah, wat nou wie goed doet die goed ontmoet is onzin. Die uitgestoken hand was het levende bewijs dat het zeker wel werkte! “Natuurlijk, het was mijn schuld, ik had beter uit moeten kijken.” Het was de eeuwige hielenlikkende meebuigende kant van haar, zelfs nu de ander haar excuses aanbood moest Lorelei er nog over door gaan. Een beetje ongemakkelijk schudde Lorelei de ander de hand.

Alle aardige woorden waren een beetje overweldigend. Lorelei voelde haar wangen gloeien van de warmte dat haar aanbod veroorzaakte. “Oh, als je er echt op staat, dan graag,” gaf ze toe. Het was dan wel niet zo ver, maar misschien kon ze een kort, doch gezellig gesprekje hebben onderweg. “Ik ben Lorelei.” Moest ze ook haar achternaam zeggen nu, zoals Wren Maraz had gedaan? Lorelei was niet goed in zulke formaliteiten. “Vagner,” voegde ze er vlug aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyvr nov 11, 2016 9:51 pm

Wren hield er wel van om haar tactieken 180 om te gooien, even de andere windrichting in. Niet dat ze het écht aardig bedoelde, maar daar zou zo'n dom kind als degene die nu tegenover haar stond niet snel achterkomen. Kom op, hoe kon je geloven dat iemand die je net letterlijk uit had staan schelden het goed met je voor had? Het was om eerlijk te zijn dan wel weer hilarisch hoe het meisje dacht dat haar zielige gejank ervoor zorgde dat Wren bij draaide. Maar goed, die life lesson kon ze op de harde manier leren.
Ze wilde gewoon niet te laat komen, dacht dat koffie gevoelens had en begon daarna te roepen dat ze het écht niet zo bedoelde. Hoe kon Wren daar nu nee tegen zeggen? ... Dat wilde ze zich nog even bedenken, time out, even die hulplijnen inschakelen. Maar goed, Wren voelde wel de morele obligatie door te gaan met dit plan. Ze had hier immers de rest van haar koffie voor opgeofferd en dat mocht de ander weten ook. Ze ging hier voor boeten, dat stond vast.

Oh god, ze láchte! Wat zielig, wat ongelofelijk sneu! Wren had moeite haar lach in te houden en hoopte dat de grijns die op haar gezicht verscheen als "oprecht" geïnterpreteerd zou worden. Wat een goedgelovige sukkel was dit kind, zo dom, zo naïef. Wren voelde de neiging nu aardig tegen haar te doen en haar vertrouwen te winnen zodat ze haar op latere momenten compleet voor paal kon zetten. Maar goed, ze had een plan en daar zou ze zich nu aan houden.
Het was haar schuld, damn right, dus knikte Wren ook meelevend toen de ander dat zei. 'Het komt wel goed,' zei ze. Voor haar. Alleen Wren verdiende een happy ending. Maar dat wist.. Lorelei.. Vagner.. (waar kwam zíj nu weer vandaan?) niet. God, waarom praatte ze zo langzaam? Wren verwachtte wat meer energie! Maar ja, als je er zo saai uitzag had je waarschijnlijk niet veel om energiek over te doen.

En toen ging Wren lopen, nadat ze Lorli had ontfutseld in welk lokaal ze zat. 'Natuurlijk loop ik mee! Ik was er immers bij, dus ik weet waarom je te laat bent,' zei Wren. Nog steeds vermeed ze het woord "sorry" en zei ze niet dat "het haar schuld was". Want dat waren concepten waar Wren maar zelden van hoorde en die eigenlijk ook niet in haar woordenboek stonden. Dit waren termen gereserveerd voor een selecte groep goede vrienden van Wren. Zelfs haar ouders hadden deze woorden nog maar een enkele keer mogen horen. Dus daar gingen ze, het plasje koffie achterlatend, op naar het lokaal. Wren lachte breed, blij dat haar plannetje zo soepel ging. Ze ging dit meisje eens een lesje leren. Op naar het lokaal!

Ze waren er snel genoeg. Vier minuutjes lopen, hoogstens. 'We zijn er!' Wren begon enthousiast sneller te lopen, alles om eerder bij de deur te zijn dan Lorli. Die zou nooit doorhebben wat Wren van plan was. Maar het was wel even key dat ze niet het lokaal in zou lopen.. Dus haastte Wren zich naar de deur, die ze zonder verdere gène opensmeet.
Alle ogen in de klas waren ineens op haar gericht. De leraar had haar waarschijnlijk alleen maar gezien met de introductieles, toen was ze er geweest. 'HOOII,' groette Wren ze vrolijk. 'Geen zorgen, ik ben zo weer weg! Ik kwam maar even wat afleveren!' Ze keek even breed lachend om naar Lorli. 'Lorli komt vandaag niet naar de les, ze is te lelijk om in de les te zitten,' deelde Wren ze toen met een sad uitdrukking mee. 'Dat snappen jullie wel, toch?' De leraar fronste, maar wist overduidelijk ook niet wat hij met de situatie aan moest. 'Dussss ze gaat met mij mee vandaag. Sayanora bitches! Lorelei Vagner, OUT!' Met die glorieuze laatste woorden greep Wren Lorli's arm vast en trok het kind mee, al haar kracht erachter gooiend. 'En nu,' deelde ze mee, nadat ze de deur van het klaslokaal weer dicht geknikker had, 'gaan we mijn koffie halen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptywo dec 07, 2016 9:38 pm

Eindelijk ging dit gesprek de goede kant op, Wren Maraz stelde zich voor, en stelde meteen daarna voor dat ze samen naar het lokaal zouden lopen. Lorelei vroeg zich even af of Wren dan zelf niet alleen maar later zou komen, dat zou namelijk ook niet handig zijn! Maar hoe kon ze zo’n aardig aanbod nou afslaan? Ze snakte naar contact, naar vrienden, kennissen. Zelfs een kort gesprekje met een voorbijganger over hoe mooi het weer was, dat was al genoeg om haar dag een stuk beter te maken. Te triest eigenlijk– hoe kon je op een gigantische school vol mutanten van je eigen leeftijd geen enkele vriendin hebben? Dat was weer precies haar geluk natuurlijk. Hoewel, geluk.. Het lag misschien ook aan haarzelf, zoals Lorelei de laatste tijd steeds meer was gaan geloven.
Ze was niet leuk genoeg, niet interessant, niet knap. Saai. Suf. Ze was het type dat tegen iemand anders botste en dan niet eens het probleem kon oplossen. Gelukkig wist Wren het in haar hart te vinden om haar te vergeven. Dat was de kerstgedachte. Wren begon daadkrachtig te lopen. “Moeten we dat niet.. Opruimen? Nee?” vroeg Lorelei een beetje verdwaasd, maar ze hobbelde desondanks gehoorzaam achter Wren aan. Het was een geval van leidende herder en verloren schaapje.

Dus liet ze Wren ook logischerwijs voorgaan bij het lokaal, terwijl de blauwharige daar helemaal niet moest zijn. Logisch was het niet, maar het leek goed te gaan. Lorelei fronsde lichtjes toen Wren haar beschreef als iets wat afgeleverd moest worden en wilde al bijna naar binnen sjokken om aan een vrij tafeltje te gaan zitten. Maar voordat dat kon gebeuren golfden Wrens woorden als een tsunami over haar heen. En dat was dat. De deur ging dicht, wat behoorlijk definitief aanvoelde. Die hele groep tieners kon ze nu ook nooit meer normaal aankijken.

Ze was te geschokt om te huilen. Nog nooit had iemand zoiets gemeens tegen haar gezegd. Zo direct. Zonder enige gene. Dat was misschien nog wel het ergste. Daardoor kwam het over alsof het simpelweg een feit was. Alsof Wren de waarheid vermelde, niets verzon, niet loog om haar pijn te doen – maar dat gewoon die werkelijkheid pijn deed. Lorelei keek Wren wezenloos aan. “Waarom zei je dat?” vroeg ze dan kleintjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyzo jan 15, 2017 2:24 pm

Wren negeerde Lorli's opmerking over de gevallen koffie terwijl ze stevig doorliep. Hoewel dit leuk was, ging ze het niet te lang uitstellen: ze had nog steeds haar shot koffie nodig en een half kopje deed het gewoon niet. Wat Wrens humeur wel iets verbeterde was het feit dat Lorli gewoonweg niet doorhad dat Wrens self detonating function al in werking was getreden. Ze was nu alleen even rustig om even goed wraak te nemen op het meisje, maar de domme koe zou er niet zo gemakkelijk vanaf komen als ze hoopte! De valse lach die over haar gezicht flitste was niet te zien voor Lorli, die achter haar aan liep. Wren kon soms niet geloven hoe gemakkelijk mensen te manipuleren waren. Het was bizar, maar ook zo leuk. Als er alleen maar mensen waren die niet naar hun ware koningin luisterde was de wereld alleen maar ziek irritant.

Dit was trouwens net als één van die grappen. Hoe zet je een sukkel voor paal? Deurtje open, deurtje dicht. Wren wist niet echt meer goed hoe die grap ging, ze moest het even aan Allen vragen. Daarvoor pakte ze haar telefoon uit de zak van haar vest en activeerde het ding wat onhandig met één hand, terwijl ze met haar andere hand Lorli achter zich aan bleef slepen. Ze negeerde het zwakke stemmetje van het meisje achter zich terwijl ze naar haar messenger ging en vergeefs een paar keer klikte, totdat ze eindelijk de chat met Mr. Mischief geopend had.

> Yo, hoe ging die sick joke over die sukkel/nerd nou?
> Like, iets met deurtje open BURN deurtje dicht
> Jij weet dat wel right
> Antwoord asap ik zit nu in de sukkelbusiness ga even lol hebben


Ze schoof de telefoon weer terug in haar zak en besloot nu pas Lorli te antwoorden, al gold het waarschijnlijk niet als een antwoord als het ergens anders over ging. 'Kijk nou, we zijn al bijna bij het cafetaria! Tijd voor koffie~!' Wren klonk vrolijk, te vrolijk voor iemand die net iets verschrikkelijk naars gedaan had. Enige probleem was dat ze er niet mee zat. De counter kwam in zicht en Wren kon alleen maar blij zijn met het succes van haar plan. Te horen aan Lorli's zachte stemmetje had haar opmerking haar genoeg pijn gedaan om in ieder geval de gemorste koffie deels goed te maken. Jammer genoeg voor haar was wren nog niet klaar met haar.
Ze stopte abrupt maar trok door aan Lorli's arm, zodat meisje voor Wren uit geduw werd, richting de counter. 'Zwart, geen melk, geen suiker, groot,' vertelde Wren het meisje. 'Als je niet genoeg geld hebt bied je maar aan om in de keuken te werken ofzo. Weet ik veel. Je verzint wel wat!' Nu liet Wren haar arm los, alleen maar om haar arm goed door die van Lorli te haken. Ze glimlachte enthousiast naar de ander, als om te zeggen dat ze er toch niet zomaar vandoor zou gaan. 'We gaan een leuke dag hebben!'

OOC: Classic lunch time bully xD Kijk maar uit of ze gaat al je lunch geld stelen elke dag o:
Also, random Mr. Mischief interaction because why not??
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorelei Vagner
Lorelei Vagner
Class 2
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Adrenaline
Age: 17
Occupation:
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptyma maa 06, 2017 10:47 pm

Als Lorelei haar ouders moest geloven was het al onbeleefd om weg te kijken tijdens een gesprek, of de krant erbij te pakken. Maar Wren keek schaamteloos op haar telefoon, de rest van de wereld, en zo dus ook haar, volkomen negerend. Ergens voelde Lorelei irritatie, maar dat werd overschaduwd door een bewondering. De daadkrachtige Wren deed gewoon wat ze wilde en dat was iets waar Lorelei alleen maar van kon dromen. Dat ze er vervolgens op uit werd gestuurd om een ingewikkelde koffie-bestelling te regelen was wat minder leuk. Maar ook wel terecht, zij had Wren's koffie immers gemorst (of dat was in ieder geval de versie van gebeurtenissen die Wren succesvol in haar hoofd had geplaatst).

''O-ok!'' Er volgde nog net geen ja baas. Wren wilde koffie, maar Wren praatte ook door alsof het allemaal wel vanzelf aan zou komen vliegen - en liet haar ondertussen mooi niet los. ''Heel leuk,'' echo'de Lorelei mak.  Ze zou het bijna gaan geloven. De hele dag nog? Dat kon toch helemaal niet? Ze had straks nog lessen. Misschien bedoelde Wren gewoon na schooltijd, dat zou het vast zijn. "Maar als je koffie wil moet je me- Moet ik wel even in de rij gaan staan." Bijna was ze voor zichzelf opgekomen, iets waarvoor ze verontschuldigend glimlachte. Please don't take this the wrong way. Ze wilde gewoon koffie gaan halen - groot, zwart, melk. Nee geen melk, geen melk en geen suiker. Gewoon zwart dus. En groot. Ohjee. Lorelei voelde in haar zak op zoek naar muntjes en wat zelfverzekerdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Emptydi aug 15, 2017 7:49 pm

Wren vermeldde maar bij haar bestelling dat zwarte koffie geen melk én geen suiker bevatte. Het was haar teveel gedoe om het meisje om koffie te blijven sturen totdat ze het goed had, ze had immers niet de hele dag de tijd om koffie te halen! Nee, nee, iemand zo cool als Wren had wel betere dingen te doen op een dag. Zoals? Coole dingen. Duh.

Wren negeerde het meeste wat het meisje zei gewoon, erg interessant was het niet. Zolang ze niet opstandig werd was het prima. Gelukkig voor Lorli slikte ze de tweede helft van een slechte zin in en maakte er wat beters van. Wren tikte met haar hand tegen haar eigen voorhoofd en trok een verbaasd gezicht. 'Ohja, natuuuuuurlijk! Hoe kon ik dát nu vergeten?!' Ze begon Lorli nu richting de rij te duwen. 'Hier, ga vooral je gang, veel plezier!' Zodra Lorli goed in de rij stond, liet ze haar eindelijk los. 'Als je me zoekt zit ik daar aan die tafel. Geen zorgen, ik kan vanaf hier zien of de mensen achter de kassa wel aardig tegen je zijn,' lachtte Wren, iets te vriendelijk. Ze kon heel toevallig óók zien of Lorli er vandoor ging of niet. Wat handig allemaal!

Wren stak nog even haar hand op naar Lorli, als de mega-vriendelijke persoon die ze was. Daarna ging ze op een stoeltje aan de tafel zitten. Er zaten godzijdank geen andere mensen, zij had even privé-tijd nodig met haar nieuwe beste vriendinnetje. Die waarschijnlijk van de zenuwen zou vergeten wat voor zichzelf te halen - dat mocht toch best, gekkie - en alleen voor Wren. Maar beter haalde ze wat voor Wren, want anders zwaaide er wat. Haha. Dan zwaaide er vriendelijk wat. Ze waren op een openbare plaats, Wren zou zich gedragen. Wellicht op een ziekelijk neppe manier, maar ze zou zich gedragen.

Ze viste verveeld haar telefoon uit haar zak toen het wat lang duurde, vergat helemaal dat ze beloofd had als een waakhond op Lorli te letten. Om heel eerlijk te zijn dacht ze niet dat het meisje het lef had om er zomaar vandoor te gaan en als dat wel het geval was zou Wren haar gemakkelijk terugvinden en eens vriendelijk laten weten waarom dat onbeleefd was. Af en toe keek ze op en ze vroeg zich af waarom de mensen die de koffie maakten zo langzaam waren. Like, zij had gewoon echt behoefte aan haar koffie! Dat mensen daar geen begrip voor op konden brengen liet haar soms toch denken dat er wat met deze generatie aan de hand was. Pff, de problemen van de wereld tegenwoordig... Beter had Lorli snel haar koffie te pakken. En beter was die koffie tot de rand gevuld!

[Na lange tijd gaat Lorelei's torture toch weer verder /sadface]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Apologetic [&Wren] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apologetic [&Wren]   Apologetic [&Wren] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apologetic [&Wren]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The only one for me [& Wren]
» Wren Máraz
» You snooze, you lose [66 ;; Wren]
» Don't judge a book by its cover, bro [& Wren]
» Not a drunk deal - eh - dial [Wren]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Biology Class-
Ga naar: