INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Make me a Sandwich [&Judas]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptydo sep 29, 2016 8:27 pm

De lounge was een wonderbaarlijke plek. Het was een klein wonder, een regenboogje in dit gebouw. Wren kon er geen genoeg van krijgen hier te zijn. Tja, ze moest ermee dealen dat er af en toe ook andere mensen waren, maar de voornaamste aanwezigen hier waren koffie en eten. En Wren zou die twee nooit aan iemand anders voorstellen, ze wilde hen nooit delen. Daarom had ze ook gelijk de paar mensen die in de lounge waren afgeschrokken, voor ze zelf een heerlijk - verdiend, voor haar harde werk - kopje koffie haalde. Zwart, hmm, suiker en melk waren voor watjes en Wren was zeker weten geen watje. Vond ze.

Ahh, het was heerlijk rustig nu. Ze had zichzelf op de bank gepositioneerd, rug tegen de ene leuning en benen uitgestrekt over de gehele bank. Of in ieder geval, tot zover ze kwam. Wren was niet zo lang, dus was het moeilijk voor haar om de hele bank in te nemen. De hoop kussens die ze achter haar voeten had gegooid moest echter genoeg zijn als hint. Vriendelijke reminder dat Wren Máraz best met je kón praten, maar het simpelweg niet wilde.
Het feit dat ze hier zo fijn zat maakte wel dat Wren zich weer eens ontzettend goed voelde over zichzelf. Dit had ze eventjes helemaal zelf geregeld, strong independent woman dat ze was. Er was alleen één klein probleempje; ze begon honger te krijgen. En als ze eten wilde, dan moest ze opstaan. Het was een dilemma, waar ze toch die paar extra slokjes koffie voor nodig had. Alas, ze kwam er maar niet uit.

Maar! De deur ging open en iemand kwam de lounge binnen. Normaal gesproken had die persoon zich klaar moeten maken voor een world of hurt, maar vandaag had hij - het was een hij, toch? Ze had niet goed gekeken - geluk. Hij mocht blijven en kreeg zelfs de eer Wren te voederen. Wren besloot dat ze dit heugdelijke nieuws gelijk aan haar nieuwste onderdaan zou mededelen.
'HEY! JIJ DAAR,' schreeuwde ze dan ook naar de nieuweling, niet van plan om zomaar genegeerd te worden. Ze wachtte even voor de show, zodat ze een slokje koffie kon nemen. 'Zo te zien sta jij dichterbij de keuken dan ik.' Wat een prachtig statement. Het werd tijd voor Wren om haar strong, independent woman attitude even te droppen. 'Waarom ga je daar niet heen? Ik denk dat je er goed past,' ging ze verder. Maar pff, zo kwam ze er niet. Toen de persoon niet snel genoeg reageerde naar Wrens wensen rolde ze met haar ogen. 'Okay, dummy, we beginnen opnieuw,' zuchtte ze overdreven. Niet dat de persoon zolang gewacht had, maar er was nog geen eten en dat stelde haar teleur. 'Ga naar de keuken en maak een sandwich voor me.' Zo. Vooruit met de geit! Wren keek de andere persoon verwachtingsvol aan, maar zei verder niks meer. Praatjes vulden geen gaatjes, hop, ze verwachtte resultaat. En. Wel. NU.

[&Judas, hopelijk kan je er wat mee!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Judas Morlock
Judas Morlock
Class 3
Aantal berichten : 212

Character Profile
Alias: Fallen Angel
Age: 17
Occupation:
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptydo sep 29, 2016 8:52 pm

One
The number of purposes you serve

Voor één keer had Judas eens een rustige dag. Er waren geen domme lessen waar hij niet aan deel wilde nemen en nog niemand had het bloed van onder zijn nagels weten te halen. Hij had eveneens ook te horen gekregen dat het gips rond zijn arm er nog maar enkele weken aan moest zitten en dan kon het eraf. Alleen dat al had zijn dag goed gemaakt, want het ding irriteerde hem enorm. Als hij in de les wat moest schrijven, was dat met links en liet dat net niet zijn dominante hand zijn.
Enkel zijn keuzen om naar de lounge te gaan was een grote fout geweest. Hij had gedacht dat één persoon nog wel mee viel, maar helaas voor hem, het geluk stond zoals gewoonlijk niet aan zijn kant.

Judas trok één wenkbrauw op wanneer het blauw harige meisje tegen hem begon te spreken - nee, hem begon te commanderen voor een sandwich. Zijn ogen gleden van de blauwe naar de bar en dan weer terug. Ho even. Ze verwachten toch niet echt dat hij haar eten ging klaarmaken? Aan de blik die hij kreeg, merkte hij alvast dat het wel zo was. Ze wilde dat hij het effectief deed. Even vernauwde hij zijn ogen, maar zei nog niet direct iets.
Dan deed Judas iets wat hij normaal niet zou doen. Hij ging effectief naar de keuken om voor haar iets te maken van eten. Volledig in stilte en het leek bijna alsof dat hij haar gewoon gehoorzaamde. Hij nam een stuk boterham en smeerde er een dikke laag choco op. Veel keuze was er niet aan beleg in de kleine bar, dus ze moest het maar doen met wat ze kreeg.

De boterham was gelukkig snel gesmeerd en hij wandelde weer naar het meisje, rond de zetel, zodat hij voor haar kwam te staan. Voor even leek het alsof hij haar gewoon de boterham wilde overhandigen, maar dan in een snelle beweging duwde hij de besmeerde kant naar het gezicht van het meisje. Ho hij hoopte zo hard dat het recht in haar gezicht kwam. Dat was de enige reden dat hij er een goede dikke laag choco op gedaan had.

‘Dat je stikt in je sandwich,’ gromde Judas tegen het meisje.
Op Genosha had Judas al heel wat meegemaakt en zijn meeste ontmoetingen verliepen niet goed. Dat het met het meisje goed ging komen betwijfelde hij meteen. In ieder geval moest Judas haar al niet, omdat ze zo maar even dacht een prinses te zijn die iedereen kon commanderen. Dan had ze het goed aan. Van Judas kreeg ze enkel een vernietigende blik toegeworpen.

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptyma okt 03, 2016 9:22 pm

Wren grijnsde tevreden toen de onbekende die binnen was gekomen ook daadwerkelijk naar de keuken liep. Tja, zo'n soort indruk maakte ze dan ook gewoon op mensen! Aan zelfverzekerheid kwam Wren niets tekort. Daarom bleef ze ook rustig zitten, terwijl ze de jongen observeerde terwijl hij brood en beleg pakte. Pff, ze zou hem vergeven omdat het de eerste keer was dat hij iets voor haar maakte, maar chocopasta gold niet echt als "sandwich". Hoe dan ook, choco pasta was wel like, de nectar van de goden ofzo. Ze zou de fout wel door de vingers zien. ...Mits hij een beetje voortmaakte. Kom op, ze had honger! Het was niet alsof er zoveel mensen de lounge ingelopen kwamen. Maar Wren maande zichzelf nog wat geduld te hebben en er vooral blij mee te zijn dat ze er zelf niets voor had moeten doen. Want dat was natuurlijk het belangrijkste in deze hele situatie.

Nou, daar was ie dan! Wren keek blij op naar de jongen die haar het voedsel kwam brengen, stak haar handen al uit en overwoog zélfs om hem te bedanken- toen hij het nodig bleek te vinden het brood in haar gezicht te duwen. Wren kreeg nog wel wat van de lekkernij binnen toen ze geschokt naar adem hapte, maar het brood gleed al vrij snel van haar gezicht af, op naar de grond. De rest van de chocopasta zat lekker op haar hele gezicht en waarschijnlijk zelfs in haar haren. Hier had ze even niets van terug.

'Dat je stikt in je sandwich,' zei het jong tegen haar. Even bleef Wren stil, maar toen.. 'Pffft,' was het enige wat ze eruit kon krijgen, terwijl ze probeerde haar lachen in te houden. 'Jij durft,' zei ze, terwijl ze harder begon te lachen. Niet alleen omdat ze er dom uit moest zien met al die chocopasta op haar kop. Wren verloor daarna geen seconde en greep naar het shirt van de jongen, bracht tegelijkertijd haar hele lichaam naar voren zodat ze erin een paar grote halen haar gezicht aan af kon doen. Dat verdiende hij.

Daarna deed ze weer een stap achteruit, en ging op de bank staan. Zodat ze toch wat meer op ooghoogte van de jongen kon staan. Ze wees autoritair naar hem, haar hele arm uitgestrekt en haar vingertje irritant opzij bewegend. 'Tutut, je begon nog wel zo goed!' De grote grijns op haar gezicht maakte het allemaal nog wat raarder. Was ze nu boos, of niet? Wren wist het zelf ook niet, maar háár kon het niet schelen; zij deed gewoon waar ze zin in had. 'Ik bedoel, hoe KOM je erop, het is een goeie,' ging ze goed gehumeurd verder. In haar tijd met Allen en Charlie had ze op zijn minst geleerd om om een goede grap ten koste van jou te kunnen lachen.

'Maaaaar,' Wren was nog niet klaar. Lachen erom kon, maar je moest weten dat Wren je nooit zou vergeven tot ze twee keer zo hard wraak had genomen. Dat waren de regels van de straat. Niemand rustte voordat de schande rechtgezet was. 'Je moet hier wel je prijsje voor betalen!' Wren keek de jongen uitdagend aan. Ze wist nog niet echt hoe ze wraak zou nemen, maar ze zou vanzelf wel wat moois tegenkomen. Met dit soort dingen kon ze heel af en toe wel geduld hebben. Tot er een plan was, dan moest het zo snel mogelijk uitgevoerd worden!
'Dusss, heb jij enige ideetjes, meneer de schuldige?' vroeg ze. Ze hoopte dat het hem nog meer zou irriteren als ze zo uit de hoogte deed, aangezien hij het daar niet van moest hebben. Het was niet echt haar doel om hem te intimideren; ze had al snel doorgehad dat al die badass mutanten op dit rare eiland allemaal al teveel feelies verloren waren om bang te worden van een schreeuwende smurf. Maar dat betekende niet dat ze deze houding weg moest gooien. Nee, ze wist zeker dat ze hiermee wel wat bloed onder zijn nagels weg kon schrapen. 'Kom maar met de goede ideeën! Als je niet snel genoeg bent verzin ik wat en ik weet zeker dat je dát niet leuk gaat vinden!' Wren kondigde het bijna aan alsof het een competitie was en gooide zelfs haar arm omhoog, vuist gebald, als om haar enthousiasme aan te geven. Natuurlijk, zo'n nare vrolijke houding was al naar op zichzelf, maar Wren was oprecht blij. Zij had haar lol voor vandaag weer gevonden. En ze zou hem er niet zomaar vandoor laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Judas Morlock
Judas Morlock
Class 3
Aantal berichten : 212

Character Profile
Alias: Fallen Angel
Age: 17
Occupation:
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptydi okt 04, 2016 5:29 pm

One
The number of purposes you serve

Fantastisch. De boterham had haar recht in het gezicht geraakt, maar de choco eindigde al snel ook aan zijn T-shirt. Ze had zijn T-shirt vast genomen om haar gezicht eraan af te vegen, maar in een vlotte beweging greep de jongen naar het blauwe haar van het meisje. Het was een automatische reactie.
Niet lang nadien ging ze alweer op de zetel staan. Met een grijns op haar gezicht, alsof ze het helemaal niet erg vond. Ze vond het precies zelfs een geweldige actie van hem geweest, maar Judas leek niet onder de indruk van haar toneeltje. Hij stond erbij en keek ernaar. Letterlijk. Woorden verlieten zijn mond niet en hij liet haar simpelweg doen.

Judas had meteen gerold met zijn ogen wanneer het meisje verkondigde dat hij ‘een prijsje’ moest betalen. De blik in zijn ogen kon je absoluut niet geamuseerd noemen. Hoe zeiden mensen dat? Als blikken konden doden, lag het meisje de grond op? In dat geval toch niet, dan was het nog erger dan de dood. Ze mocht blij zijn dat het enkel wat choco was en dat hij enkel een boterham in haar gezicht had geduwd. Judas kennende ging het er meestal een pak erger aan toe met alle gevolgen vandien. Daar kon zijn geliefde broer over meespreken.
Veel reactie kreeg het meisje enkel niet van hem. Ongeïnteresseerd krapte hij door zijn haar en keek daarbij even weg. De uitdagende blik en de energie van het meisje werd daarmee niet beantwoord en volledig genegeerd.
Ze vroeg hem of hij ideetjes had, maar ze kreeg enkel een giftige blik van Judas. Haar vrolijkheid zou hij zou kunnen laten verdwijnen. Hij was best benieuwd hoe ze eruit zou zien als ze zichzelf een complete mislukking zou voelen. De ergste mislukking die ooit bestaan had. Dan ging ze niet meer met dat zelfvertrouwen van haar op de zetel staan.

De jongen trok zijn wenkbrauwen op in een frons wanneer ze haar armen in de lucht gooide. Wat een geweldige persoon was hij weer tegen gekomen. Mooi niet dat hij deed wat ze wilde. Het enige wat hij zou doen als prijs was haar een handje helpen met zijn eigen voorstel. ‘Zoals ik zei; stik in je sandwich,’ zei Judas voordat hij zich omdraaide. In die beweging zwaaide hij zijn enige werkende vleugel zacht mee zodat die tegen het meisje aan zou komen, dat was toch de bedoeling. Hard zou het niet zijn, misschien genoeg om haar uit evenwicht te brengen, maar niet om letsels te veroorzaken.
Judas keek ook niet meer achterom en liep gewoon naar een zetel die iets verder stond om daarin plaats te nemen. Hij had werkelijk geen zin om zich bezig te houden met iemand als dat meisje. Je kon haar enkel beschrijven als ronduit irritant. Meer woorden zou je er niet aan willen verspillen. Vanuit zijn ooghoeken keek Judas wel even naar haar. Enkel om te weten of ze op de grond was geland of niet. Dan zou zijn dag weer goed zijn als hij haar letterlijk gevloerd had.

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptydi okt 11, 2016 10:30 pm

HAH, pasta aan zijn shirt. Dat maakte Wren nou best wel gelukkig. Gewoon, hoe ze dit even professioneel en oh zo volwassen aan het afhandelen was. Ze leerde wel. Die houding ging echter de deur weer uit toen de jongen een snok aan haar haren gaf. Wrens automatische verdediging sprong in werking en ze begon hem met beide handen weg te bitchslappen tot hij losliet. Het leverde hem een geïrriteerde blik op van de kleine dictator, maar ze liet het haar niet teveel in de weg zitten. Het volgende moment stond ze alweer op de bank. Gelukkig was de jongen ook niet heel lang, dus ze had niet het gevoel dat ze al teveel moest compenseren.

Deze jongen was wel vreemd. Hij vond haar óf niet leuk, óf hij had gewoon een prima gevoel voor humor. Want aan de ene kant sloeg hij pasta in haar gezicht, maar aan de andere kant luisterde hij ook heel braaf naar haar verhaal. Zulke onderdanen had ze nodig. Wren negeerde het cruciale feit dat de jongen niet echt aan het luisteren was. Wat boeide haar dat nou? Hij negeerde haar overduidelijk, iedereen zou dat zien, maar Wrens ego beschermde haar voor dat soort dingen. Hij keek gewoon weg omdat hij als enige door had dat het niet netjes was om naar je leider te staren. Hij durfde haar niet te onderbreken, ook. Tja, voor Wren was dit gewoon waarheid.

Maar, alles even terzijde, wat ging hij doen om haar terug te betalen voor de pasta in haar gezicht? Meneer zelf had niet al teveel ideeën. Nee, in plaats daarvan botste hij met zijn vleug- Wacht, hold it. Vleugels? Wren besteedde nooit echt veel aandacht aan anderen, maar dit was wel even een opvallend dingetje. Hier kon ze misschien wel wat mee.. Als ze ermee gedeald had dat de vleugel haar zowat omver sloeg. Wren was klein en daardoor ook niet erg zwaar. Ook had ze zich niet per se voorbereid op die zwiepende vleugel, dus het enige wat ze kon doen was naar de vleugel grijpen en hopen dat ze nog een paar veren zou kunnen grijpen om haar val naar de grond iets langzamer te laten gaan. De vleugel was dichtbij, dus op zich had ze nog best wat kans om er met haar grijpende handen in terecht te komen.

Maar zelfs als ze de vleugel deels vast kon grijpen, landde ze alsnog op de grond. 'UGH,' klaagde Wren luid, lekker overdreven. Ze was niet van hoog gevallen. Maar hey, dat betekende niet dat ze niet kon doen alsof ze gewond was! Wat dat betrof had ze een voetballer moeten zijn. Wren bleef dan ook even zieligjes op de grond liggen. Niet voor de jongen, pff, maar voor eventuele camera's. Als ze dan terug keken konden ze zien dat zij óverduidelijk het slachtoffer was in deze situatie!
De jongen was ondertussen in een stoel gaan zitten. Stik in je sandwich, pff, opmerkingen als die waren maar één keer grappig. Het bracht haar wel op een ideetje. Snel, waar lag die mislukte sandwich nu? De jongen leek niet echt veel aandacht voor haar te hebben, dus begon Wren snel naar het stukje brood te zoeken. Ahh, daar. Het lag op de grond, natuurlijk, maar er zat wonder boven wonder nog wel wat pasta op. Nice.

Wren kwam weer overeind, lang niet van plan om op te geven. Als je het bloed onder mensen hun nagels uit wilde halen was opgeven één van de laatste dingen die je deed! Ze benaderde de jongen weer, met snelle passen, de boterham ietwat achter zich houdend. 'Ik weet het al!' onverstoord pakte ze haar laatste onderwerp weer op. 'Je moet een rondje met me vliegen! Like, je hebt vleugels, kan je ze net zo goed voor een goed doel gebruiken.' Stort nu geld op fonds 666, help een arme Wren. Terwijl ze sprak ging ze zo staan dat ze tegen de leuning van de stoel aanleunde, rug naar de jongen toe. Misschien niet handig op het eerste gezicht, tot je wist wat haar plan was. 'Dus, goed idee, of goed idee?' vroeg Wren enthousiast, waarna ze op de leuning ging zitten en zichzelf zo naar achteren liet glijden, zodat ze op de schoot van de jongen terecht zou komen. Vlak daarna zwiepte ze haar arm naar voren, in een poging de vieze boterham weer tegen hem aan zou kunnen duwen. Liefst in zijn gezicht, maar eigenlijk was elk stukje blote huid goed. Zolang hij de stoffige pasta maar over zich heen zou voelen glijden. Hopelijk lukte het, want dat maakte dingen alweer beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Judas Morlock
Judas Morlock
Class 3
Aantal berichten : 212

Character Profile
Alias: Fallen Angel
Age: 17
Occupation:
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptywo okt 12, 2016 4:38 pm

One
The number of purposes you serve

Judas stond er wel bijna voor bekend dat hij voor problemen zorgde. Zijn tweede dag al had hij een gevecht gestart, zijn arm gebroken en heel wat mensen tot zijn vijand weten te krijgen. Ook had hij al een bezoekje mogen brengen aan een peacekeeper en toch veranderde het hem niet. Waarom zou hij aardig zijn tegen mensen die hij niet mocht? Voor hem zou het enkel goed zijn, moest hij niemand op het eiland tegenkomen. Wat hij deed met het meisje was ook nog zeer aardig voor hem. Het was een simpele boterham en met wat water was de choco zo weg.
Maar helaas escaleerde het en gaf het meisje ook niet op.

Super. Zijn vleugel had het meisje weten te raken en het was hard genoeg om een reactie uit haar te krijgen. Dat was het enige wat Judas wilde en eigenlijk was hij er ook tevreden mee. Het enige wat hem dood ergerde, was het feit dat ze zijn vleugel voor even wist vast te grijpen. Judas bracht zijn vleugel dan ook al omhoog en als ze niet los had gelaten, had ze een harde klap kunnen verwachten en enkele pijnlijke plekken. Maar gelukkig viel ze simpelweg de grond op.
De act die ze erbij deed, negeerde hij volkomen. Ondertussen besloot hij zelf rustig op de zetel te gaan zitten, om toch nog even te kunnen genieten van zijn vrije dag.
En toen kwam het. De paar woorden die ervoor zorgde dat Judas niet enkel geërgerd was, maar ronduit woest.
Ter compensatie moest hij haar meenemen op een vlucht.

De hand die op hem af kwam met de boterham erin greep hij in een snelle beweging naar haar arm. De druk die hij zou uitoefenen, was hard genoeg om zijn knokkels volledig wit te laten worden. Van zijn gezicht was niets anders af te lezen dan pure woede en voor sommigen kon het beangstigend overkomen. Als een blik kon doden, was het meisje al meerdere keren achter elkaar gestorven. ‘Wat?’ vroeg hij, maar het was niet meteen de bedoeling dat het meisje daarop ging antwoorden. De druk die hij zou kunnen uitoefenen of haar arm, werd ook alleen maar harder en misschien kon hij zelfs zijn nagels in haar vel hebben zitten. Judas zou het niet erg vinden, moest ze een letsel krijgen van zijn nagels.
Zonder erbij na te denken, haalde hij vervolgens met zijn andere arm uit naar haar gezicht. Ja, er hing nog gips aan en het zou pijn doen als hij haar zou raken, maar dat had hij ervoor over. De gips zorgde enkel voor meer effect.
Mensen moesten gewoon stoppen met spreken over zijn vleugels en al helemaal als ze de onderwerpen aanhield, die het meisje besprak. Had ze geen ogen in haar kop? Miste ze iedere hersencel? Dat moest zijn als ze zelf niet doorhad, dat wat ze zei niet kon. Natuurlijk ging Judas er meteen van uit, dat het was om hem te pesten of plagen, maar hij ging er niet vanuit dat ze het serieus meende. Dat zou alleen erger zijn.
‘Ik neem mijn woorden terug. Stik niet in je eten. Ik wil dat jij het meest miserabele leven ooit gaat leiden,’ zei Judas zo kalm, maar tegelijkertijd met zoveel haat. Als de woorden niet tot haar zouden doordringen, ging hij haar nog wel laten voelen wat hij bedoelde.

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptyvr nov 11, 2016 9:17 pm

'JEEZ,' uitte Wren, nu toch wel geïrriteerd. Hij durfde zomaar haar práchtige plan naar de maan te helpen door haar arm vast te grijpen. De boterham - die alleen door de krachten van de natuur tegen haar handpalm gedrukt was gebleven tijdens haar zwaai - gleed naar beneden en viel tussen hen in. En nu zat ze daar, beetje awkard, maar ze zat en dan hoefde ze tenminste geen moeite doen om te blijven staan. Wren wist echter niet zeker hoe blij ze moest zijn met dat voordeel.
'Wat?' vroeg de jongen, demanding, boos. 'Pff, ik had je toch zeker niet op je.. vleugelpennen getrapt?' zei ze, lachend. Haha, ze was echt ontzettend grappig. En als het om de zwakke plekken van mensen ging, dan was Wren zowat een bloedhond. Een drugs opsporende pitbull. Of zo'n mopshond, met zo'n plat gezicht, maar Wren wist niet zeker hoe goed die waren in verdachte stoffen zoeken...

Maar dat had even niks met haar huidige situatie te maken. Het enige wat er toe deed was dat Wren het heerlijk vond, ronduit geweldig, als iemand reageerde op haar provocaties. Liet zien waar het pijn deed. Zodat zij vervolgens keer op keer uit kon halen naar die zwakke plek en die jongen hier meer pijn kon doen dan hij op het moment voor elkaar kreeg. Maar even serieus, hij was wel een top class bitch, om zo met zijn nagels te vechten. Daar kon ze nog iets van leren!
Voordat ze iets kon zeggen over zijn gebruik van nagels moest ze echter zichzelf spontaan achterover laten vallen om de klap van zijn arm te ontwijken. Waarschijnlijk had hij haar geraakt als ze een seconde later ontweken had, nu scheerde de arm rakelings over haar gezicht. 'Hey!' durfde Wren nog beledigd te zeggen. Waar was dát nu weer voor nodig?

Ze kwam echter niet meer zo gemakkelijk overeind uit haar positie. Doordat ze zich zo achterover had laten vallen lag ze nu in een wat onnatuurlijke positie met haar rug, waardoor haar zwakke buikspieren niet genoeg waren om overeind te komen. En tja, zich met haar arm opdrukken was geen optie, aangezien haar arm op het moment in puree omgezet werd door de agressieve jongen.
En toen kwam de bedreiging. Ze moest toegeven, hij deed het goed. Als ze niet zo'n dikke schedel gehad had - waar bedreigingen niet goed doorheen konden - en al meerdere malen gehoord had dat ze de volgende dag neergestoken zou worden, was ze bang geworden. Maar Wren was niet van plan dit haar wat te laten doen. 'Haha, grappig, ik heb tenminste jouw vleugels niet,' zei ze. 'Dan zou mijn leven pas een rotzooi zijn.' BURN. Ze was echt, echt ontzettend grappig. No doubt about it. De prijs die ze hiervoor zou moeten betalen was nog niet duidelijk, maar Wren begon zich al wel vast te concentreren op haar mutaties. Als het moest zou ze schreeuwen, als hij wat zou proberen zou ze pogen hem te blokkeren. Want deze jongen leek haar geen ongevaarlijk nerdje en ze was vrij zeker dat hij het - net als die jongen met dat Siciliaanse temperament - niet erg zou vinden om haar keel door te snijden. Maar tja, dat zou ze zometeen zien, toch?

OOC: #suicidemission LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
Judas Morlock
Judas Morlock
Class 3
Aantal berichten : 212

Character Profile
Alias: Fallen Angel
Age: 17
Occupation:
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Emptyzo dec 04, 2016 2:05 pm

One
The number of purposes you serve

Wie het meisje ook was, ze haalde echt het bloed vanonder Judas zijn nagels vandaan. Hij moest moeite doen om geen bloempot naar haar hoofd te gooien of haar uit het raam te kieperen. Al haar woorden waren verkeerd gekozen, maar ze leek er plezier in te hebben. Dat terwijl het Judas kwaad maakten, maar het maakte hem vooral kwaad omdat het eigenlijk pijn deed. Voor hem was het kwetsend om dat allemaal te horen. Enkel verwoordde hij het verdriet in woede.


Zijn kiezen stonden stevig op elkaar geklemt en zijn grijze ogen haalde hij geen moment van het meisje af. Uiteindelijk werd het voor Judas ook te veel. Mensen die hem kende, wisten dat hij aggressief kon reageren als je het ging uitlokken. Vooral Mattheüs had het mogen ondervinden en het meisje ook als ze zo verder ging doen. Zijn eerste poging om haar gezicht te raken was daar het bewijs van. Het deerde Judas niet eens dat hij zijn gebroken arm daarvoor zou gebruiken, het gips zou er enkel voor zorgen dat het nog harder aankwam. Helaas kon ze het deels ontwijken en kwam zijn arm maar zacht langs haar gezicht.
Ze klonk beledigend wanneer ze erop reageerde. ‘Mis, wat jammer, volgende keer moet ik beter mijn best doen,’ sprak hij enkel serieus. Volgende keer zou hij inderdaad niet missen.


Het was alsof dat elk spiertje in zijn lichaam voor enkele tellen leken te blokkeren wanneer hij het meisje hoorde praten. De woorden schoten bij Judas zeker in het verkeerde keelgat en zijn blik verduisterde meteen. Wat dacht dat mens niet waar ze mee bezig was. ‘Je vindt jezelf vast bijzonder grappig,’ zei Judas terwijl hij met trage passen naar haar toe wandelde. Hij moest in zijn hoofd houden dat het geen slim plan was om weer een gevecht te starten. Om weer iemand de ziekenzaal in te krijgen, maar ze lokte het zelf uit. Meneer Clyde ging daar vast blij mee zijn, als hij weer in gesprek moest gaan met Judas. Ze konden er nog een wekelijkse bezigheid van maken, maar dat was niet iets wat de jongen wilde. Hij moest het dan maar op zijn manier doen, zonder de harde klappen, maar inspelen op emoties. ‘Misschien dat je zelfbeeld eens moet veranderen,’ sprak hij en op dat moment zocht hij naar haar emoties, klaar om ze te veranderen. ‘Hoe voelt het om waardeloos te zijn? Het gevoel dat je een mislukking bent? Je bent gewoon het verdrietigste meisje op aarde dat zichzelf haat omdat ze niks kan,’ begon Judas te spreken, maar op dat zelfde moment was hij haar emoties aan het proberen te manipuleren, zodat ze zich inderdaad ging voelen zoals hij gezegd had. Judas kon niet klagen met een mutatie om emoties te manipuleren. ‘Want eigenlijk ben je gewoon heel onzeker,’ voegde hij er nog aan toe en effectief probeerde hij haar emoties en gevoelens zo aan te passen, dat ze effectief onzeker werd.
Als dit niet zou werken, moest hij het maar weer op de harde manier doen.


BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Make me a Sandwich [&Judas] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Make me a Sandwich [&Judas]   Make me a Sandwich [&Judas] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Make me a Sandwich [&Judas]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I need somebody -- Help -- Not just anybody [&Judas]
» Do you still believe in one another? || Judas
» Judas Morlock
» Head over heels [Judas]
» TheMorgue | Judas's Tumblr

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Lounge-
Ga naar: