INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 holding on to heaven ☆

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptyvr jul 04, 2014 8:14 pm


holding on to heaven ☆
Een speeltuin. Anna fronste en hield haar hoofd scheef, als een verwarde puppy. Het was jaren geleden dat ze zich aan een speeltuin gewaagd had en het gaf haar gemixte gevoelens. Ze wist hoe ze moest spelen. Dat was het probleem niet. Ze speelde en danste als het ware door haar leven en kon daar geen genoeg van krijgen. Om weer oog in oog met een echte speeltuin te staan, daar raakte ze echter verward van.

Ze liet zich op haar knieën zakken. Niet op de ‘ik voel me volledig verslagen’ manier, maar meer op de ‘ik weet niet goed wat ik moet doen dus ga ik maar even zitten’ manier. Ze staarde. Een speeltuin was waar het allemaal was begonnen. Het sloeg nergens op, haar broer was er niet meer en ze was alleen, dus de kans dat de geschiedenis zich zou herhalen was er niet. Was het een trauma? Misschien. Anna had geen verstand van trauma’s en hoe dat werkte en voelde. Het was veertien jaar geleden gebeurd, dan had ze toch vast geen last meer van het trauma? Misschien had ze wel zo’n naar gevoel in zich omdat ze ongesteld moest worden.

Dat haar rok in het zand lag wist ze. Ze had die keuze zelf gemaakt toen ze was gaan zitten. Het was maar een stuk kleding, niets om je zorgen om te maken. Ze kon zo een nieuwe aantrekken. Met de vingers van haar linker hand wriemelde ze aan de punten van de handschoenen van haar rechter hand. De neiging om ze uit te doen was groot, maar ze had zichzelf beloofd om ze aan te houden als ze niet aan het oefenen was. De speeltuin was geen veilige plek om te oefenen. Die les had ze wel geleerd, zelfs al herinnerde ze zich eigenlijk weinig van het ongeluk.

Maar wie kon het haar kwalijk nemen? Ze was vier tijdens het ongeluk. Niet alleen was ze uitzonderlijk jong om voor het eerst met haar mutatie te maken te krijgen, ze was nog jong en onschuldig en was nog lang niet klaar geweest voor de verantwoordelijkheid van iets zwaars als een mutatie. Zeker niet nu ze ook nog wist dat ze een class 4 was. Eén van de hoogste classes. Het was een eer, maar ook een vloek. Ze wist dat haar mutatie uitzonderlijk sterk was – gezien het feit dat ze op haar twaalfde hun gehele huis in kristal had gehuld, samen met een groot deel van de grasvelden er om heen – maar class 4? Ze had het zich niet kunnen indenken.
Toch was het zo en hoewel het haar nog vaak verbaasde, was haar class wel het laatste waar ze zich nu over bekommerde. Nu de gedachte aan haar broer een beetje weg zakten, kwam er een nieuw probleem naar boven: welk van de speeltoestellen wilde ze als eerste gebruik van maken?
Open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptyza aug 02, 2014 6:45 pm

Erik liep de schoolplein over. Zijn les was net gedaan en hij had vrij. Als hij naar nog één z’n les moest zou hij echt heel dit eiland vergiftigen. Zou best wel grappig zijn. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij was maar naar buiten gegaan. Dat was alleszins beter  dan heel de tijd in dat muffe, lawaaierige gebouw te zitten. Dit was nooit wat hij gewild had maar hij had toch nergens anders heen gekund. Behalve als hij ook nog gewild had dat ze zijn oren ofzo eraf sneden.

Slenterend liep hij over de stenen van de schoolplein die overgingen in gras waarna de bodem  zanderig werd. Hij keek naar de grond en vroeg zich af hoe het met Kinana zou zijn. Niet goed, hoog waarschijnlijk. Hij zuchtte, het was hier alleszins beter dan waar zij nu was.

Na een tijdje keek hij op. Een speeltuin? Mmh, deze had hij nog niet gezien. Hij liep dichterbij. Erik zag een meisje in het zand zitten. Anna, hij keek haar aan. Hij had haar nog niet eerder ontmoet. Wat niet erg raar was aangezien hij hier nog niet lang was. ’Hallo’ zei hij tegen haar. Hij keek haar aan. Hij leunde tegen één van de toestellen. ’Hopelijk is het hier niet even saai als binnen.’ mompelde hij half tegen zichzelf al dacht hij dat ze het wel gehoord had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptyzo aug 03, 2014 12:38 am


holding on to heaven ☆
De kabelbaan was een nee. Anna durfde er niet eens bij in de buurt te komen. Waarschijnlijk was het relatief veilig voor haar, maar het ongeluk bleef door haar hoofd rondspoken en er waren genoeg andere toestellen. Ze kon gaan schommelen, maar bijzonder genoeg had ze daar geen zin in. Een wip was alleen te gebruiken met twee mensen dus dat ging ook niet. Er stond nog een groot klimtoestel met een glijbaan en huisjes om je in te verbergen waar ze wel aan kon gaan hangen. Er was immers niemand die haar tegenhield.

Ze was precies halverwege met opstaan toen ze iemand iets hoorde zeggen. Ze draaide zich half om, haar voeten in dezelfde positie maar haar bovenlichaam nu zo gedraaid dat ze de jongen kon zien. Ze hield haar hoofd scheef als een verwarde puppy. Hij had een aparte verschijning, heel anders dan ze tot nu toe gezien had. Niet dat dat haar echt verbaasde. Zijzelf droeg meestal ook kleding die niet als gemiddeld gezien werd.
Haar onderlichaam draaide zich nu ook naar de vreemdeling toe. "Hallo!" begroette ze hem, in haar gebruikelijke vrolijke manier. Dat ze vond dat hij er apart uit zag, betekende niet dat ze hem anders zou behandelen. Iedereen verdiende een gelijke behandeling. Zelfs al zei hij dat het binnen saai was, waar Anna het helemáál niet mee eens was, maar dat was een mening en daar kon ze nog wel overheen kijken. Immers vond zij bijna alles leuk of interessant, en zo hield zij er ook van om nieuwe mensen te ontmoeten. Ze had dan ook geen moeite met het benaderen van de vreemdeling.

"Leuk hè, zo'n speeltuin? Als 18-jarige vinden mensen mij al snel te oud om op de toestellen te spelen, maar ik trek me daar niks van aan." Ze grijnsde scheef. Ergens had ze het vermoeden dat deze persoon niet voor de speeltoestellen naar de speeltuin was gekomen. Ze had echter wel eens vaker mensen verkeerd ingeschat, en zoals altijd zou ze hem niet beoordelen op wat voor gevoel ze bij zijn verschijning had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptyzo aug 03, 2014 7:06 pm

Het meisje draaide zich half om zodat ze hem kon zien. Hij zag hoe ze haar hoofd scheef hield. Een aparte verschijning, anders dan ze tot nu al had gezien, verbaasde haar niet en dan nog iets over dat ze zelf ook vaak kleding droeg die niet als gemiddeld gezien werd. Hij lachte, hij hield ervan om anderen te horen al was het soms nog zo irritant.

Ze had zich nu helemaal naar hem omgedraaid. "Hallo!" begroette ze hem terwijl hij haar bekeek. Ze klonk vrolijk, wat als zoals ze zelf zij, haar gebruikelijke manier was. Apart, die had hij nog niet gehoord. Hem anders behandelen? Misschien zou ze het maar beter doen als ze altijd zo vrolijk was. Erik zuchtte, weer zo eentje die zo goed als alles en iedereen interessant of leuk vond.

"Leuk hè, zo'n speeltuin? Als 18-jarige vinden mensen mij al snel te oud om op de toestellen te spelen, maar ik trek me daar niks van aan." Ze grijnsde. Erik haalde zijn schouders op. ’Ik vind er niet echt iets aan.’ antwoorde hij. En wat zou hem het kunnen schelen waar ze zich iets over aantrok. En wat voor nut zou z’n speeltuin dan hebben. Hij liet zijn blik over de toestellen glijden. Schommel, glijbaan, kabelbaan, wip en nog wat andere dingen. De meeste van die dingen waren niet zo interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptyza aug 23, 2014 12:30 pm


holding on to heaven ☆
De jongen straalde iets uit waar Anna een beetje ongemakkelijk van werd. Ze kon het eerst nog negeren, maar toen hij negatief op haar woorden reageerde voelde ze zich toch wel een beetje beledigd. Niet dat ze dat meteen uitstraalde - in tegendeel. Ze bleef altijd haar vrolijke zelf, zelfs in situaties waar anderen misschien braken.

... Oké, Anna moest toegeven dat ze niet áltijd vrolijk was. Ze probeerde het echter wel. Ze had op het moment geen echte reden om boos of verdrietig te zijn. Dat de jongen niet van speeltuinen hield, was niet haar probleem, maar het zijne. Anna wist prima dat meningen konden verschillen, en zij had zelf ervaren dat vrienden met verschillende meningen vaak heel gezellig konden zijn. Als je het over het een niet eens was, dan moest je gewoon iets anders vinden waar je wel over kon praten. Toch was ze een beetje in de war. Moest je dingen die je niet leuk vond niet juist vermijden?

"Nou, ik wel," reageerde ze met een trotse grijns. "Maar als jij het niks vind, waarom ben je hier dan?" Aan de ene kant wilde ze niet op antwoord wachten, maar gewoon de klimtoestellen uit proberen, maar ze was beleefd opgevoed en ze had er geen problemen mee om met mensen te praten, dus bleef ze staan. Ze had nog de hele dag om te spelen. Even tussendoor een gesprek houden was niet zo erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Emptydi aug 26, 2014 4:18 pm

Hoewel het meisje er nog steeds vrolijk uit zag hoorde hij direct dat ze zich wat beledigt vond. Erik lachte even. Hij straalde iets uit waar ze ongemakkelijk van werd. Zijn lachen stopte en veranderde in een wijde grijns. Oké, als zij al ongemakkelijk van hem kon worden dan zou hij al in de ziekenzaal moeten liggen alleen al door haar vrolijkheid. Hij had niets tegen vrolijk zijn, maar als je altijd vrolijk was dan moest je toch gek zijn?

"Nou, ik wel," reageerde Anna met een trotse grijns. ‘Trots’ Erik had geen idee waarom ze dat zou moeten zijn. Gewoon omdat ze van een klimrek en een schommel hield voelde ze zich trots. “Maar als jij het niks vind, waarom ben je hier dan?" Even keek hij haar aan en haalde zijn schouders op. ’Ik liep hier gewoon voorbij. En de rest van het eiland is het toch even erg als hier. Of denk je van niet, Anna.’ Zoals zij alles leuk leek te vinden konhij wel haar tegenovergestelde karakter gekregen hebben want tegenwoordig was vrolijk niet echt een woord dat in zijn woordenboek stond. Lachen deed hij wel nog, maar echt vrolijk zijn… Dat niet. Maar waarom zou hij ook. Iets om vrolijk om te zijn was er hier niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud
holding on to heaven ☆ Empty
BerichtOnderwerp: Re: holding on to heaven ☆   holding on to heaven ☆ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
holding on to heaven ☆
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Holding On For Some Kind Of Miracle
» Take me into your loving arms
» There is no God in heaven
» My own piece of heaven
» I Know You Want To Go To Heaven But You're Human Tonight

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: