INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 There's only a thin line between reality and imagination

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's only a thin line between reality and imagination   There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 4:32 pm


We only got,
86,400 seconds in the day,
To turn it all around or throw it all away
____________________________________________________________________
Raven

Voor een moment keek Raven zwijgend naar Lorise die over de binnenplaats van het ijsdoolhof liep. Een naïeve, wandelende zuurstok die hij irritant genoeg wel aardig moest vinden. Gelukkig, had hij nog wel genoeg controle over zichzelf om haar niet de naam te vertellen van het meisje dat hij leuk vond. Of eigenlijk de meisjes, maar hij ging er van uit dat ze hem niet kon kopellen aan een illusie. “Ik hoop het ook niet voor me” reageerde ze op zijn opmerking. Vervolgens veranderde ze van onderwerp, iets wat Raven wel kon waarderen. Liefde was nu eenmaal niet zijn favoriete gespreksonderwerp, dat was het nooit geweest. Het was alleen wel een beetje jammer dat Lorise door zijn leugen heen leek te prikken, althans ze begon ineens allemaal vragen te stellen. Raven schudde zijn hoofd, moest zacht lachen. Dat kind had echt te vaak Frozen gekeken. “Hoe vaak heb jij die film wel niet gezien?” merkte hij droogjes op. “Maar om te antwoorden op je vragen, ja ik kan het ijs laten ontdooien maar dat lijkt me niet heel handig aangezien we midden op het meer zitten.” begon hij. Natuurlijk, kon hij haar ook gewoon de waarheid vertellen maar wat was daar leuk aan? Nee het was veel leuker om mensen een beetje voor de gek te houden en daar was zijn mutatie bij uitstek geschikt voor. Om te kijken hoe ver hij kon gaan voor ze zich besefte dat er iets niet klopte. Meestal duurde dat heel lang, al leek het er op dat de meeste mutanten er iets gevoeliger voor waren dan gewone mensen. “En ik heb een jas aan omdat ik het niet chill vindt als iedereen direct weet wat ik ken. Dan krijg je allemaal van die Frozen vragen daar heb ik niet altijd zin in.” zei hij met een knipoogje. “Maar jij bent hier dus pas net? Hoe vind je het tot nu toe?” vroeg Raven, om maar weer eens van onderwerp te veranderen. Als ze te veel vragen zou ze misschien wel inzien dat hij aan het liegen was, dat hij haar gewoon in de waan had gelaten dat hij een mannelijke versie van Elsa was. Natuurlijk, kon hij wel de illusie creëren dat het ijs smolt alleen zou ze dan waarschijnlijk beseffen dat hij haar voor de gek had gehouden zodra hij weg was en het meer weer bedekt was met een dik pak ijs. Bovendien was hij oprecht wel benieuwd naar hoe ze het tot nu toe op het eiland vond.
words: xx // tag: Lorise // notes: ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's only a thin line between reality and imagination   There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Emptyzo feb 01, 2015 8:20 pm

I'm just a moving part

Okey, Raven de mannelijke Elsa. Hij was wel verliefd op iemand maar hij wou dus haar naam niet zeggen en het er niet over hebben. Alright, dan niet. Ze wou hem niet dwingen om ergens over te praten. Lorise wou een leuk gesprek, niet vervelend. Ze liep wel even rond, als ze aan het bewegen was dan had ze het namelijk iets warmer. Ze vroeg zich af waarom Raven een jas droeg enzo want als iemand met ijspowers zou je toch geen last moeten hebben van de kou? Ze vroeg het hem gewoon. “Hoe vaak heb jij die film wel niet gezien?” vroeg hij. Lorise begon te lachen. "Uhmm vaak.." zei ze met een grijns. Ja ze was de tel kwijt hoor. Ze had het van kleins af aan een leuke film gevonden dus hoevaak ze hem had gekeken was natuurlijk ontelbaar veel.  “Maar om te antwoorden op je vragen, ja ik kan het ijs laten ontdooien maar dat lijkt me niet heel handig aangezien we midden op het meer zitten.” vertelde hij. Ja uhh, dat begreep ze zelf ook wel. Lorise rolde even met haar ogen en keek Raven daarna aan met een halve glimlach. "Ik ben niet dom hoor, maar ik bedoelde. Het is wel handiger als de muren er niet zijn om eruit te komen" zei ze lachend. Ja dat scheelde een hoop. Dan kwam ze makkelijk weer uit het doolhof. Nu verwachtte ze wel een andwoord dat zei dat ze er zelf uit moest komen maar gelukkig had ze haar lovingtouch gebruikt. Dan kon hij niet tegen haar puppyblik op hoor.  “En ik heb een jas aan omdat ik het niet chill vindt als iedereen direct weet wat ik ken. Dan krijg je allemaal van die Frozen vragen daar heb ik niet altijd zin in.” vertelde Raven. verbaasd keek ze op. "Huh? Dus je draagt een jas zodat mensen niet meteen weten wat je kan.. Maar je zit wel in een ijsdoolhof?" vroeg ze voor verduidelijking. Echt, als iemand in een doolhof zat gemaakt van ijs dan was de link met een ijsmutatie makkelijk te leggen. "Maar sorry voor de Frozen vragen" zei ze er nog lief achteraan. Ja hij had wel gezegd dat hij niet altijd zin had in Frozen vragen. Ze begreep Raven soms niet maar ze bleef wel lief en aardig. alsof ze ooit gemeen kon doen.. nope. “Maar jij bent hier dus pas net? Hoe vind je het tot nu toe?” vroeg hij. Lorise knikte meteen en dacht even na. "Jep, ik vind het er wel leuk uitzien hier. Ik denk dat je hier best wel leuke dingen kan doen" zei ze eerlijk. ze wist het natuurlijk niet want ze was nieuw dus dat wa logisch. Toch had ze wel een goed gevoel erover. Ze zal vast wel vriendinnen maken enzo, dat ging zeker wel goedkomen. En aan leuke jongens ook geen gebrek. Phoe, ze had wel een beetje rondgekeken en het zag er niet slecht uit. Al zag ze ook best veel koppels dus er zouden best al wat bezet zijn.Niet dat ze dat erg vond, ze vond het juist leuk om liefde om haar heen te zien.
tag: Raven words: --- notes: (: outfit:click&click
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's only a thin line between reality and imagination   There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Emptyvr feb 06, 2015 12:56 pm


We only got,
86,400 seconds in the day,
To turn it all around or throw it all away
____________________________________________________________________
Raven
“Uhmm vaak..” antwoorde Lorise met een grijns. Ja, dat was te merken. Raven lachte kort, zelf had hij de film ook meer dan één keer gezien al was dat iets wat hij wijselijk voor zich hield. Simpelweg, omdat hij haar niet wou vertellen dat hij een dochtertje van vijf had en hij ook liever niet gezien werd als de jongen die verslaafd was aan Disney films. Het laatste was niet waar en het eerste, tja dat riep alleen maar vragen op. Het was niet zo dat hij zich schaamde voor Aileen, zeker niet maar mensen wouden altijd direct alles weten. Hoe oud hij was toen hij haar kreeg. Waarom hij niet bij haar was en de meest confronterende vraag wie haar moeder was. Als reactie op zijn volgende woorden rolde Lorise met haar ogen, keek ze hem aan met een halve glimlach. "Ik ben niet dom hoor, maar ik bedoelde. Het is wel handiger als de muren er niet zijn om eruit te komen” Daar had ze wel een punt, niet dat hij de weg niet zou kunnen vinden als hij de muren staande zou houden. Natuurlijk, zou hij de weg kunnen vinden hij had het doolhof per slot van rekening zelf gecreëerd. “Oké, sorry. Ja, ik kan de muren wel laten smelten straks.” zei hij lachend, waarna hij een trekje van zijn sigaret nam. "Huh? Dus je draagt een jas zodat mensen niet meteen weten wat je kan.. Maar je zit wel in een ijsdoolhof?" vroeg ze. Damn, hij moest echt beter na denken voor hij antwoord gaf als hij haar wou laten blijven geloven dat hij een ijsmutatie had. “Tja, zolang mensen de weg naar binnen niet konden vinden zouden ze ook niet weten dat ik het was.” antwoorde hij schouder ophalend. Lorise verontschuldigde zich voor de Frozen vragen, hij glimlachte even naar haar. “Het is niet erg, van jouw kan ik het hebben.” zei hij. Waarschijnlijk was de enige rede dat hij haar nieuwsgierigheid kon hebben het feit dat ze haar mutatie op hem had losgelaten, maar oké. Misschien was het wel goed voor hem als hij direct vriendschappelijk met iemand om ging, in plaats van pas wanneer hij erachter kwam dat iemand interessant was. Oké, vriendschappelijk op zijn eigen manier. Raven was altijd een beetje direct en bot, zelfs wanneer hij het niet echt vijandig bedoelde. Er waren maar weinig mensen tegen wie hij echt lief was, eigenlijk waren er maar twee mensen en dat waren Aileen en Avery. "Jep, ik vind het er wel leuk uitzien hier. Ik denk dat je hier best wel leuke dingen kan doen" antwoorde Lorise op zijn vraag over hoe ze het tot nu toe vond. “Het is hier in elk geval niet saai.” zei Raven, met een glimlachje waarna hij overeind kwam. Nam nog een laatste trekje van zijn praktisch opgerookte sigaret, voor hij deze op het ijs liet vallen en uit trapte. “Zal ik je maar eens bevrijden uit dit ijs doolhof.” zei hij, met een jongensachtige grijns op zijn gezicht. Moeiteloos liet hij de muren verdwijnen, creëerde de illusie dat ze verdampte waardoor ze al snel weer midden op het bevroren meer stonden zonder een spoor van de muren die er zojuist hadden gestaan.
words: xx // tag: Lorise // notes: ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's only a thin line between reality and imagination   There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Emptyza feb 07, 2015 10:53 pm

I'm just a moving part

Frozen, dat was deze plek zeker. De film had ze ook al zo vaak gezien. Ze schaamde zich er niet voor hoor. Nee, niemand was te oud voor een disney film. Lorise loog niet over dat soort dingen, of over andere dingen. de gedachte over uit het doolhof komen kwam steeds vaker langs in haar hoofd. Als ze hier zonder hulp uit zou moeten komen dan ging het lang duren. “Oké, sorry. Ja, ik kan de muren wel laten smelten straks.” zei hij. Lorise keek opgelucht, dat was fijn. “Tja, zolang mensen de weg naar binnen niet konden vinden zouden ze ook niet weten dat ik het was.” zei hij. Oke, ze ging nu wel ophouden met doorvragen. Want ze kon wel doorvragen, jaa daarmee kon ze heel lang doorgaan. Maar dat deed ze niet. Dan zat Raven dus met allemaal lastige vragen. "Oke, daar heb je een punt" gaf ze terug terwijl ze zelf wel anders wist. Als hij niet wou dat mensen hem zouden vinden, waarom had hij dan niet een soort van dome gemmakt waar niemand bij kon. Want bij het binnenhof van een doolhof kon je wel komen. het was Lorise ook gelukt dus een ander vast ook wel. Hij zei dat hij het wel van haar kon hebben, de Frozen vragen. Lorise glimlachte, een typisch voordeel van lovingtouch. Geen gemene andwoorden of opmerkingen. En dat alleen maar door in zijn wang te prikken, prachtig toch?

Hij vroeg naar wat ze van de school. Lorise zei dat het haar wel leuk leek. Echt, iedereen had mutatie's en wat was nou leuker dan je mutatie niet hoeven te verbergen? Serieus, ze kon gewoon vragen aan iemand of hij of zij Cupid hulp wou, het kon gewoon. . “Het is hier in elk geval niet saai.” zei Raven. Lorise grinnkte, nee dat zeker niet. "Een school vol mutanten. Sensatie" zei en met een lachje. Uhm ja een school vol mutaten. Je kon wel elke dag iets leuks meemaken met iemand die iets cools kon. Vandaag al, iemand met ijspowers! Als dat al kon dan was ze echt nieuwsgierig naar de rest van de school. “Zal ik je maar eens bevrijden uit dit ijs doolhof.” zei hij. Lorise knikte met een glimlach. Ze keek toe hoe de muren weg verdampten en er niks meer van over bleef. Ze stonden nog steeds op het ijs, maar dan zonder doolhof. Geamuseerd keek Lorise toe. "Fijn, dankje" zei ze en begon met lopen. "Hey uhm, ik zie je nog wel eens denk ik" zei ze en daarmee wou ze zeggen dat ze weg ging. "Ik heb wel iets gebruikt op je dus ik zal waarschijnlijk nog wel een tijdje in je hoofd rond spoken. Maar dat gaat wel weer over hoor." zei ze er bij met een lachje. "Ik heb nog een heel eiland om te ontdekken dus.. Tot ziens Raven" zei ze en draaide zich om en liep weg. Ze zwaaide nog even naar Raven en liep daarna weer naar de school.
tag: Raven words: --- notes: (: outfit:click&click
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's only a thin line between reality and imagination   There's only a thin line between reality and imagination - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's only a thin line between reality and imagination
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Use your imagination and pretend it looks like home
» No escape from reality (&Robb)
» If this is reality I'm not interested (Nadya)
» Out of line, out of place
» our words fall out of line ;

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: