INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It's just a little spider

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
It's just a little spider - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little spider   It's just a little spider - Pagina 2 Emptyma jan 19, 2015 9:11 pm

To me, it's a monster

Grace deed echt moeilijk en Lorise wist dat ze dat expres deed. Maar oke, ze moest echt weg. En ze mocht alle spinnen mee nemen. Dat zou het beste zijn. Maar dan moest Lorise haar ook dwarsliggen. Waarom was ze uberhaubt begonnen over een girltalk, Grace kreeg de smaak te pakken met de griltalk. Dat was niet bepaald een leuk iets. Waarom ze dat niet uitoefenen op haar spinnen, alleen en ergens anders? Grace vond de bedreiging niet leuk en bedreigde haar terug met de dood. Alsof Lorise zich daar iets van aan ging trekken. Grace haar ding met spinnetjes was echt erg, er zat gewoon weer een spin op haar arm. Gauw weg van de vensterbank en terug naar het onderwerp. Charlie, ze walgde van hem. Iets dat Lorise niet begreep en ook niet zal kunnen begrijpen, ergens geloofde ze er ook gewoon niks van. Misschien was dit haar manier wel, en nu zat ze duidelijk in de ontkenningsfase. "Het zou dan wel niet echt zijn en na die tijd zal ik hem gewoon weer haten.." zei Grace. Lorise trok een wenkbrauw op en keek haar verbaast aan. Oke, nu ging ze weer iets liegen, maar als het haar weg kreeg dan was het het waard right? "Had ik iets gezegd over een tijdelijke werking?" vroeg Lorise met een overtreffende grijns. "Ik kan je heel blij maken met het nieuwtje dat het dus zo lang doorgaat als ik wil." zei ze machtig. Dat loog ze dus, maar dat wist Grace niet. Oh, als ze zo van girltalk hield dan kon ze nog wel meer sappige details vertellen. Lorise wierp een sneel 'whatever'blik op Grace toen ze het zei over de spinnen. Ze dacht er wel even over na, arme jongens die door Grace waren gezoend. Of meisjes dat kon ook.

Lorise gaf eerlijk toe dat best een crush op Charlie had. "Tis toch hetzelfde voor mij.." zei ze koud. Omg ze begreep er echt niks van. Tuurlijk was een crush anders dan echte verliefdheid. Maar het had geen nut om dat uit te leggen. "Het is beide ontzettend nutteloos." vervolgde Grace. Alweer rolde Lorise met haar ogen. "Jij bent nutteloos" zei ze en schrok eigenlijk van wat eruit floepte. Ze zei iets gemeens. Dat was nieuw, misschien was het omdat Grace een pestkop was die het leuk vond om Lorise dwars te zitten. Maar alsnog, ze zei nooit zoiets, laat staan schelden. Lorise diste haar even door te zeggen dat als ze zo walgde van hem dat ze hem dan nooit had gekust. En zoal verwacht had ze daar een exuus voor. "Of je bent gewoon niet bang om datgene te doen waar je van walgt." zei ze, wauwie een heel slap exuus. "Ik heb gewoon geen smetvrees." vervolgde ze. Lorise begon gewoon te lachen. "Dat was een beetje een slap exuus, maar oke, dat mag in de ontkenningsfase" zei Lorise puur omdat Grace het onder ogen moest zien. Ze vertelde even verder over hoe het was met haar Cupido spel. "Doe je best.." zei Grace, ze bleef kalm liggen. Lorise wreef haar handen over haar gezicht en zuchtte diep. "UUghhh! Nu lukt mijn bedreiging om je weg te krijgen niet meer." zei ze teleurgesteld. Grace liet het gewoon toe. Ze zei 'doe je best'dat was een duidelijke overgave. Het betekende dus dat ze het niet erg vond als ze verliefd werden op elkaar. Ze vroeg er gewoon om, en Lorise ging het in geen miljoen jaar doen. Oke plan B het knopje bij Adelyns bed. Lorise wees er vermoeid naar toe. "Zie je dat knopje? hier slaapt een meisje en ze is blind duss als ik hier op druk komt Mevrouw Grey" zei ze en wees naar de deur. grace moest echt opzouten.
tag: Grace words: --- notes: --- outfit: outfit&Shoes&Headphones
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It's just a little spider - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little spider   It's just a little spider - Pagina 2 Emptyza feb 07, 2015 1:52 pm

itsy bitsy spider
Climbed up the water spout

Het boeide Grace echt even helemaal niets wat het meisje nu ging doen ofzo, ze mocht het best proberen om haar aan Charlie te koppelen en dit mocht ook wel lukken - liever niet maar goed - want het zou toch geen ene fuck schelen, Grace zou nooit van de jongen gaan houden, niet écht in ieder geval. Ze wist dat het zo nep was als wanneer Grace ooit aardig ging doen tegen iemand. Ze zou nooit aardig doen tegen mensen, daar was ze nog heel zeker van. "Had ik iets gezegd over een tijdelijke werking?" Zei het meisje vervolgens met een grijns. Oh hell to the no. Fuck die eerdere theorie dan maar, dat ging niet gebeuren. Iewl bah, joh, ze moest er echt niet aan denken dat ze voor altijd met Charlie haar leven zou.. Brr, nare gedachte. Wanneer ze een plaatje in haar hoofd ingebeeld kreeg van dat ze zelf in een witte jurk voor Charlie bij een altaar stond werd het haar even te veel. Nee, dat zei ze vast maar om Grace gewoon bang te maken, tuurlijk was het een tijdelijke werking, right? Oke, maar omdat ze dit niet zeker wist, moest ze misschien toch wat rustiger aan doen met haar bedreigingen? Ze wilde zeker niet het leven dat ze nu had riskeren voor een leven met Charlie, voor altijd. Ging gewoon niet gebeuren, oke? "Ik kan je heel blij maken met het nieuwtje dat het dus zo lang doorgaat als ik wil." Zei het meisje verder nog en Grace keek haar met flinke afkeur aan. ”I bet you’re a lair, dat gaat echt niet gebeuren. Just saying.” Zei Grace nu gewoon droogjes terug met een wat felle blik in haar ogen.

Het meisje rolde met haar ogen nadat Grace liefde of het hebben van een crush nutteloos noemde. "Jij bent nutteloos" Zei het meisje nu tegen haar en Grace grijnsde eventjes kort naar haar. Wat een lief compliment, maar dat was niet waar. Dit meisje was toch vele malen nuttelozer dan Grace dus wat maakte het uit? Grace was een fucking godin en dit meisje een kleine zielige Cupido. Niemand had een Cupido nodig, je kon toch best zelf beslissen of wie je verliefd werd of niet, of dat je helemaal niet verliefd zou worden. Haar insecten hadden Grace wel nodig. ”Ik feite ben jij meer nutteloos dan mij, Cupid.” Zei Grace wat spottend. "Dat was een beetje een slap exuus, maar oke, dat mag in de ontkenningsfase" Ging het meisje uiteindelijk verder over het onderwerp dat maar bleef hangen, Charlie. Grace wilde er gewoon het liefst over ophouden want ze had toch niet gelijk, Grace wist ook wel beter. En zeker niet dat ze in de ontkenningsfase zat, waar had ze het over? Grace schudde alleen zachtjes haar hoofd, een tikje teleurgesteld over de slimheid van het meisje. Om nog even duidelijk te maken dat het haar niet zoveel uitmaakte zei ze nog even dat het meisje best haar best mocht doen. Dan zou ze zien dat de bedreiging van haar niet uitmaakte en Grace er niet van onder de indruk was. "UUghhh! Nu lukt mijn bedreiging om je weg te krijgen niet meer." Zei het meisje nu teleurgesteld en zachtjes begon Grace eventjes te lachen om haar reactie. Jammer dan, Grace liet zichzelf niet zo makkelijk op haar knieën vallen. Vermoeid wees het meisje nu ineens naar een knopje. "Zie je dat knopje? hier slaapt een meisje en ze is blind duss als ik hier op druk komt Mevrouw Grey" Zei het meisje nu waarnaar ze wees naar de deur. Grace keek haar even kort met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze rolde zichzelf eventjes een beetje achteruit om met een hogere snelheid en makkelijker omhoog te komen van haar bed. Wanneer ze op twee benen stond keek ze het meisje eventjes grijnzend aan. ”Ach ja, ik denk dat ik ook maar ga.” Zei Grace nu koeltjes waarnaar ze richting de deur liep en ondertussen haar spin nog even mee pakte om die op haar schouder te zetten. ”Roep me maar gewoon wanneer je weer wat girltalk wil hebben, oke?” Zei Grace er nog plagend achteraan met een knipoog waarnaar ze de kamer verliet van het meisje..
TAGGED: Lorise → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
It's just a little spider - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little spider   It's just a little spider - Pagina 2 Emptyza feb 07, 2015 3:19 pm

To me, it's a monster

Dit meisje met de naam die iet bij haar paste moest echt weg, samen met haar spin. Serieus als je met spinnen om je heen leefde dan had je toch geen leven? Lorise deed haar best om haar bederiging wat enger te maken. Geen tijdelije werking, dat klonk blijkbaar niet goed voor Grace. ”I bet you’re a lair, dat gaat echt niet gebeuren. Just saying.” zei ze. Wahahauw. "Dat was geen keuze darling" zei Lorise met een neppe glimlach. Was Lorise nou echt zo boos? Ja dat was ze. Iemand pesten met een grote angst was niet grappig, helemaal niet. Ze snapte ook gewoon niet waarom Grace daar tot in staat was. Of uberhaubt andere pestkoppen. Waarom zou je iemand het leven zuur willen maken? Grace had toch gezien hoe bang ze was geweest de eerste keer dat ze die spin zag? Dat ze het in haar hoofd haalde om gewoon achter haar aan te lopen en haar extra te pesten. Echt ziek. Lorise was niet snel boos en scheldwoorden waren ook heel ver te vinden. Maar wow, er kwam een belediging uit, hoe zeldzaam was dat? ”Ik feite ben jij meer nutteloos dan mij, Cupid.” zei Grace. Urgh, irritatie was gewoon van haar lichaam af te lezen. Iemand die spinnen gezeldschap hield was belangrijker dan iemand die mensen bij elkaar brengt? Oh please. Iedereen wist toch dat liefde het beste enbelangrijkste in het leven was. Er waren meer mensen net als Lorise bang voor spinnen.

Grace werkte niet mee, echt totaal niet. Ze ging niet weg. Iets dat Lorise echt gek maakte. Hoe kon ze dat meisje dtoch laten weg gaan? Oke, plan B. Adelyn haar bed. Er zat een knopje bij het bed waardoor je er alleen maar op hoefde te drukken en dan kwam Jean, hoera. Lorise vertelde dat aan Grace en ze zag dat Grace daar geen behoefte aan had. Geweldig. ”Ach ja, ik denk dat ik ook maar ga.” zei Grace. Thank god eindelijk, Lorise keek ineens een stuk vroijker. "Ja fijn" zei ze en zwaaide even naar haar. Yes, ze nam de spin mee. ”Roep me maar gewoon wanneer je weer wat girltalk wil hebben, oke?” zei ze terwijl ze weg ging. "Tuurlijk" zei ze net als Grace. Ja doei, dat ging ze niet doen. Ze zou geen girltalk meer hebben met Grace, nooit meer. Gelukkig was ze nu weg. Lorise liep met een zucht naar haar bed en plofte erop neer. Waar was ze mee bezig? Ach wat maakte het uit, ze had nu nergens meer zin in. Wat meer liggen en muziek luisteren, dat had ze nodig na die angstaanjagende ervaring. Pff.. rust.
tag: Grace words: --- notes: --- outfit: outfit&Shoes&Headphones
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It's just a little spider - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little spider   It's just a little spider - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's just a little spider
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spider in the Morning Sun
» It´s just a spider.... &Grace

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: