INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyzo jan 04, 2015 10:50 pm

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

“Goedemiddag, little princess” zei een stem, die het gordijn open sloeg. Geïrriteerd sloeg Amber haar arm voor haar gezicht. “Ik had wel gedacht dat je stond te popelen om naar buiten te gaan” zei de zuster verbaasd tegen haar “Eergisteren en gisteren mocht je ook al! Maar je bent helemaal niet gegaan…” Amber gromde wat onverstaanbaars en draaide zich om in haar bed. “Kom op, het is bijna etenstijd! Het zou zo goed voor je zijn om eens naar buiten te gaan, onder de mensen te komen. Waarom ga je niet naar beneden om in de cafetaria te eten, even een rondje buiten te lopen en dan kom je daarna weer terug hier naar toe en zorg ik dat er een kopje thee en een leuke film voor je klaar staat.” Amber keek over het deken naar de mollige vrouw. Ze had krullend haar, een brilletje stond op haar gezicht en ze had al het enthousiasme die een jonge moeder hoorde te hebben. Helaas vond Amber het heel erg irritant, al had ze de vrouw wel in haar hart gesloten. De vrouw was er wel voor haar geweest toen ze het nodig had.

Ze zuchtte zachtjes. Er was geen haar op haar lichaam die de rest van de school onder ogen wilde komen. Maar…maar toch zou het een keer moeten. Amber sloeg haar ogen ten hemel en ging onder de dekens liggen. Geïrriteerd gilde ze eventjes onder de dekens en sloeg toen de dekens weer terug. “Oke, you got me. Ik ga wel naar beneden. Maar als ik nog kwader, geïrriteerder of verdrietiger terugkom dan dat ik al was, dan krijg ik ook nog een extra koekje bij de thee.” Dat hoefde niet overigens, Amber kon echt niet veel eten. Ze was heel erg aangekomen sinds ze in dit bed lag. Dat was nog een frustratie uit haar jeugd. Grace had alles kunnen eten, maar Amber kon echt niet zomaar alles pakken. Haar zuster glimlachte vriendelijk en hielp Amber naar de rand van haar bed.

“Je hebt hier zeker geen heels maat 38 staan?” bromde Amber en de zuster lachte. “Schat, voorlopig draag jij alleen nog maar 0 centimeter hakken. Ik vond deze in je kamer overigens…” Een paar zwarte All Stars werden tevoorschijn gehaald en Amber keek walgend naar die dingen. Die had ze alleen om te sporten. Ze liet haar zuster de dingen aan doen en keek toen in de spiegel. Ze leek in iets meer op het meisje wat ze een tijdje geleden nog wat. Op haar gezicht zaten nog steeds blauwe plekken, al waren de schaafwonden wel weg. Make-up op doen zat er helaas niet in, omdat dat slecht voor haar huid zou zijn. Haar haren zaten in een rommelige knot, omdat die motherfu….omdat die jongen een deel van haar haren eruit had getrokken. Op deze manier viel het helemaal niet op. Verder had ze een trainingsbroek aan, een wit shirt met een zwart vestje erover heen en die gekke zwarte All Stars dan. Ze leek in niets meer op Amber Brown, alleen de ketting om haar nek met haar naam verraadde nog dat zij het was.

“Hier zijn je krukken, je weet hoe het werkt, hè? Ik heb even nagedacht, en als je het buiten nou lekker vind, mag je best nog een halfuurtje extra weg blijven. Nou, succes en dan zie ik je zo meteen.” Amber stond op de gang en stak haar armen in de krukken. Voorzichtig begon ze naar voren te hoppen. Het ging allemaal zo verschrikkelijk langzaam. Het eerste stuk had ze nog geen leerlingen tegengekomen. Maar toen ze in de buurt van de cafetaria kwam, hoorde ze de stemmen. Het gelach van de mensen, de stomme roddels die ze aan het verspreiden waren over God weet wie een nieuwe broek aan had en er een gat in had. Hoe konden deze mensen dat toch interessant vinden? Maar toen ze eenmaal voor de cafetaria stond, haalde ze diep adem. Goed, je lot onder ogen komen was iets waar ze niet zo goed in zou zijn.

Voorzichtig kwam ze de cafetaria binnen en na de eerste stappen had ze al weer spijt dat ze was gegaan. Een paar hoofden draaiden haar richting op, begonnen heftig te fluisteren met hun buren en één jongen deed niet eens de moeite om het te verbergen en wees gewoon naar haar. Maar Amber hield zich groot en hopte naar haar eindbestemming: de plek waar ze wat eten zou kunnen krijgen. Voorzichtig pakte ze een dienblad en legde deze neer. Het was hamburgerdag. God, daar had ze nu echt geen trek in. Maar thank God, er was ook salade. “Alleen salad alsjeblieft…en een flesje water…” mompelde ze en glimlachte even moeizaam naar Céline. Toen ze eenmaal haar spulletjes had, keek ze twijfelend naar de spullen. Hoe ging ze dit meekrijgen?

“Laat mij je maar eventjes helpen…” hoorde ze een stem zeggen en ze draaide zich om. Voor haar stond een meisje dat ze op haar eerste dag in de bibliotheek had gepest. Het meisje pakte haar spullen en draaide zich toen om. Het meisje liet het dienblad uit haar handen vallen en verbaasd staarde Amber haar aan. “O wacht, als je niet misschien het meest zielige hoopje mens was dat er bestond, had ik je misschien wel geholpen.” De razernij borrelde in Amber. Ze wilde haar krukken neergooien, het meisje met haar gezicht door de salade halen en vervolgens het hele flesje water door haar neus gieten. Tot haar grote frustratie begonnen mensen om haar heen te lachen. “Wacht maar, trut, wacht maar tot ik weer kan lopen, dan sta jij als eerste op het lijstje” gromde Amber en liep weg. Ze was onderweg naar de keuken, want veel verder kon ze niet lopen en ze wilde alleen zijn. Helemaal alleen, want dan zou ze kunnen huilen.

Eenmaal in de keuken aangekomen, keek Amber naar de toetjes die er klaar stonden. Appeltaart, perentaart en meer van dat soort dingen. Ze slikte en keek weg van het spul. Een traan liep over haar wang. Ze was zojuist door de grootste loser van de school belachelijk gemaakt. Ze wist niet hoeveel ze nog kon hebben voor dat ze in zou storten. Haar hand gleed naar een perentaart en pikte er een rozijntje uit. Mmm…mmm heerlijk zoet. Er lag een vorkje naast. Amber slikte. Als ze nu een puntje zou nemen, dan zou ze te dik worden. Veel te dik. Maar wat maakte het uit? Iedereen zag haar toch al als een soort loser. En ze had honger, zo’n honger. Bovendien stonden er door de keuken nog ongeveer 20 taarten. Eentje zouden ze vast niet missen… Amber greep het vorkje en stak het in de taart. Een stuk belandde in haar mond en ze at hem op. Ze slikte het door, maar het gaf haar geen voldoening. Nog een stuk in haar mond en ze slikte het door. En nog een. En nog een. En nog een.

Amber staarde naar de lege taartschaal en ze begon te huilen. God, ze was in een paar dagen zo verschrikkelijk zwak geworden. Ze zakte tegen een keukenkastje op de grond en huilde harder. Ze veegde een paar kruimels van haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyma jan 05, 2015 10:13 pm


Diepe concentratie. Ha ja, dat was wel nodig voor hetgeen hij stond te doen momenteel. Heel intens stond hij naar de oven te kijken, waar een lading van wel 8 taarten mooi knapperig en bruin stond te worden. Het was de eerste keer dat hij mocht helpen in de keuken, en een heel nieuwe wereld was open gegaan voor de Russische knul. Bloem zat nog in zijn haar, zelfs een streep op zijn gezicht, en zijn armen waren ook niet meer de properste. Zijn handen daarentegen waren brandschoon. Céline had hem verteld hoe belangrijk dat was, dus natuurlijk had hij braafjes wel 20 keer zijn handen gewassen die voormiddag.

Momenteel was de drukte in de kantine groot, het was tijd voor het middagmaal, dus hij was helemaal op zijn eentje verantwoordelijk voor de laatste taarten, die later die middag klaar zouden staan voor wie dan ook die zin had in een stukje. Maurim was best trots, Céline had hem gezegd dat hij het goed had gedaan. In tegenstelling tot zijn opa, die hem nooit snel genoeg de keuken uit kon krijgen, aangezien de jongen eigenlijk totaal geen verstand had van koken. Maar Céline was geduldig geweest, en hij was een leergierige jonge knul die ook niet bang was om zijn handen vuil te maken. En dat werd beloond natuurlijk.

Doordat hij zo diep geconcentreerd was, en eigenlijk op de grond voor de oven zat, had hij nooit door gekregen hoe iemand de keuken was binnen gekomen en een van de taarten had opgegeten. Toen hij dan ook recht stond, schrok hij zich een ongeluk. Hij zag de dader in kwestie niet doordat zij nu op de grond zat, maar omg wow. Zaten er geesten in de keuken of stond hij te dromen. Met een beetje een bange uitdrukking liep hij naar de schaal toe, die echt wel leeg was. En toen zag hij haar zitten. In eerste instantie werd hij een beetje kwaad hoor.

"Sorry maar die taart was wel om te delen hoor, niet om helemaal in je eentje op te-", Hij onderbrak zichzelf toen hij zag dat ze aan het huilen was. Meteen hield hij op en liep hij naar haar toe, om haar bezorgd aan te kijken. Was die taart niet lekker geweest dan? Had ze buikpijn gekregen? "Rustig maar, het geeft niet, er zijn nog genoeg andere taarten en ik zal het tegen niemand zeggen", Zei hij, een beetje onbehulpzaam omdat hij niet echt wist wat hij met deze situatie moest doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyma jan 05, 2015 11:11 pm

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

Ze kneep zachtjes in een velletje van haar buik. Vroeger was dit alles zo strak, tot op het bot. Nu had ze een buikje. Amber huilde harder, ze had zo spijt dat ze die rottaart had opgegeten. Ze was kotsmisselijk, voelde zich nog dikker en lelijker en ze wilde gewoon terug naar haar kamer. Haar eigen kamer, waar ze stiekem nog een beetje tequila over had. Of ze wilde de pillen innemen, maar dat mocht niet van Max. Eigenlijk kon het haar vrij weinig schelen, maar ze had een belofte gemaakt. En als Amber Brown een belofte maakte, dan hield ze zich hier ook aan. Maar het was gewoon zo verleidelijk. Dat rottige potje stond gewoon altijd standaard op haar nachtkastje, dus ze kon er zo makkelijk bij. Misschien moest ze het binnenkort maar eens gaan verstoppen, dan hoefde ze er niet meer over na te denken.

Maar er was een stem en voetstappen. Ze kwamen bij aan het andere deel van de keuken vandaan. Shit, er was dus die hele tijd iemand geweest? Had die persoon haar zien eten van de taart? Ze keek de andere kant op. Dat die rottige taart toevallig wel om te delen was. Fuck die andere mensen, zij maakten haar toch belachelijk? Ze gunden hen geen enkele hap van de taart. Ongelovig staarde Amber eventjes de jongen eventjes aan. Als dit niet zo verschrikkelijk vervelend was geweest, dan had ze er misschien nog wel omgelachen. Maar dit was niet om te lachen. “Als die taarten mijn enige problemen waren, had ik je zelfs nog geholpen om er nog eentje kwijt te raken” zei Amber met een betraand gezicht, terwijl ze flink haar ogen droog wreef. Ze slikte en keek de jongen even aan. Met haar gezicht vol met blauwe plekken en zonder make-up was ze niet echt bekend voor hem. Amber had geen idee in hoeverre alle verhalen waren door geroddeld.

“Als ik je vertel wie ik ben, ga je misschien heel anders over dit meisje hier op de grond denken” stelde Amber Brown vast en knikte. “En dan zou je het misschien leuk vinden om mij, net als de mensen daar belachelijk te maken, dus ik stel voor dat ik er van door ga…” Voorzichtig pakte ze een van haar krukken beet en probeerde zich omhoog te trekken. Een luide kreun van pijn was door de keuken hoorbaar en ze greep zich eventjes vast aan het keukenblad. Haar ribben deden zo verschrikkelijk veel pijn, dat ze dacht dat bijna van haar stokkie ging zoveel pijn deed het. Hijgend keek ze voor zich en zag de taarten voor zich staan. Verdomme, rotdingen, rot op uit mijn leven.

Met een ruk draaide Amber zich om, maar botste zo tegen de jongen op. “Sorry” mompelde Amber en pakte zich weer vast aan het keukenblad. Au, pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptydi jan 06, 2015 12:55 am


Dat Céline hem helemaal alleen op de taarten liet letten, het liet zijn hart wel gloeien van trots hoor. Dit zou hij sowieso aan Jamie gaan vertellen straks. Heck, hij zou de man persoonlijk een stuk brengen en hem dwingen om het op te eten. Als ze lekker waren, natuurlijk, al twijfelde hij er niet echt aan. Céline had nog altijd het grootste deel van het werk gedaan, maar dan nog. Maurim keek echt wel uit naar de dag waarop hij het volledig alleen kon. Want ja, daarvoor was hij hier wel. Dingen bijleren. Niet dat hij ooit nog in een keuken zou staan als hij van dit eiland kwam, want hij had geen huis of geld om een huis te kopen, maar dat kon hem nu even niet veel schelen.

De jongen was vrolijk en niks kon hem down maken. Behalve natuurlijk toen hij merkte hoe iemand een van de taarten naar binnen had gespeeld zonder te delen. Niet dat zijn downheid lang duurde, daarvoor was hij te Maurim vandaag. Het meisje leek echter wel heel down te zijn, en er niet echt boven op te raken, zelfs niet na het eten van zo’n heerlijke taart. Tenzij hij natuurlijk niet lekker was geweest.. Right. Hij merkte toch wel even op dat die taarten ervoor waren om gedeeld te worden. “Als die taarten mijn enige problemen waren, had ik je zelfs nog geholpen om er nog eentje kwijt te raken” Reageerde ze, waarna ze de tranen van haar gezicht weg veegde. Maurim voelde zich schuldig, echt hoor. Hij wou dat hij die opmerking niet gegeven had.

Snel verontschuldigde hij zich tegenover het meisje, maar daar leek ze ook niet zo blij mee. Ze slikte en ze keek hem aan, en nu viel het hem op hoe haar gezicht onder de blauwe plekken zat. Ok damn, dat zag er eigenlijk echt niet goed uit? “Als ik je vertel wie ik ben, ga je misschien heel anders over dit meisje hier op de grond denken” Zei ze, en ze knikte. “En dan zou je het misschien leuk vinden om mij, net als de mensen daar belachelijk te maken, dus ik stel voor dat ik er van door ga…” Maurim stond even perplex te kijken. How, oké, wacht. Zei ze nu net dat hij haar belachelijk zou maken?

Ondertussen had ze zich omhoog gewerkt, en hij zag ook hoe ze op krukken liep. Een kreun van pijn verliet haar mond en bezorgd keek hij haar aan. Ze botste tegen hem op en mompelde sorry, waarna ze zich aan het keukenblad vast hield. De jongen was even helemaal van de wereld geblazen. "Euhm, ik weet niet waarom je dat zou denken, maar ik ben wel de laatste persoon die eender wie belachelijk zou maken", Zei hij een tikkeltje gekwetst, terwijl hij behulpzaam een stoel richting haar schoof. "En trouwens, het is echt druk nu, misschien zou je beter hier wachten tot de meeste mutanten klaar zijn met eten en terug weg zijn", Merkte hij op, terwijl hij haar vragend aan keek, benieuwd naar wat ze zou doen. "Ik laat je verder wel met rust hoor", Verzekerde hij haar toen. Hij wou gewoon dat ze even bleef zitten om te bekomen, want zo liet hij haar echt niet naar buiten lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptywo jan 07, 2015 7:28 pm

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

“Euhm, ik weet niet waarom je dat zou denken, maar ik ben wel de laatste persoon die eender wie belachelijk zou maken.” Amber keek hem met betraande ogen aan. Het was moeilijk om te geloven dat er iemand was die haar niet belachelijk zou maken. Ze draaide haar hoofd weg van hem. “Dat zeggen ze allemaal, maar iedereen vind wel een manier om iemand klein te krijgen. De een is daar gevoeliger voor dan de ander en ik haat het om toe te geven, maar ik ben er nu erg gevoelig voor, dus…” Daarmee bedoelde ze duidelijk te maken dat ze het nu echt even niet zou kunnen hebben als hij haar belachelijk zou maken. Amber zou niet sterk genoeg in haar schoenen staan om hem verbaal af te kunnen maken als hij dat probeerde. En wat had het voor zin? Zonder haar make-up, zonder haar eyeliner die zo dik rond haar ogen zat, zonder haar haren die langs haar lichaam gleden en zonder haar hoge hakken was ze toch geen Amber Brown? Nee, nu was ze het meisje dat vroeger overschaduwd werd door Grace.

Amber keek naar de stoel die hij voor haar had neergezet. Het was iets dat ze met alle liefde aan zou nemen, maar zou hij er iets voor terugwillen? In Ambers wereld gaf niemand ooit zomaar wat en zat er altijd een ‘maar’ aan verbonden. Toch keek ze hem eventjes dankbaar aan en ging op de stoel zitten. Ze wilde haar benen automatisch over elkaar heen slaan, maar dat werd haar ruw afgerekend. De pijn in haar ribben was zo vervelend, het liet haar niet toe wat ze wilde. “Ik laat je verder wel met rust hoor…” Amber knikte en haar ogen volgden hem door de keuken. Ze schudde haar hoofd en begreep er helemaal geen pepernoot van. Waarom deed hij dit voor haar? Voor haar weten had ze hem nog nooit gezien. Niet dat ze het erg vond, ze kon wel iemand gebruiken die haar niet ging uitschelden of belachelijk ging maken omdat ze Amber Brown was, het meisje dat tot nu toe alles fout deed in haar leven.

“Waarom doe je dit?” vroeg ze toen “Waarom ben je zo aardig voor me?” Haar stem klonk een beetje ontroerd, ze vond het wel top van hem hoor, maar ze begreep het gewoon niet. “Ik bedoel, ik heb net een van je heerlijke taarten helemaal opgegeten. Als ik iemand tegen was gekomen die dat had gedaan, had ik diegene echt wel even laten weten dat ik het er niet mee eens was.” Ze schudde haar hoofd en keek naar beneden. Daar zag ze een vetrolletje zitten. Het kwam overigens omdat ze zat, niet omdat ze echt te dik was. Amber kneep zachtjes in haar vel en rolde met haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptydo jan 08, 2015 1:17 am


Dat ze echt dacht dat hij haar zomaar zou uitlachen. Het was duidelijk dat ze geen idee had wie hij was, evenmin dat hij ook wist wie zij was. Hij had wel een idee, maar hij wilde geen vooroordelen hebben. Aan roddels deed hij niet mee, zo’n dingen vond hij echt laag, vooral als het achter iemand’s rug om ging. Hij was er sterk tegen hoor, en dat liet hij ook wel merken. Als mensen begonnen met roddelen, liep hij gewoon weg zonder nog iets te zeggen. Hij had wel dingen meegekregen over dat iemand bijna vermoord was, en hij had wel het vermoeden dat dit meisje wel eens dat meisje kon zijn, maar dan nog veroordeelde hij haar niet. Ze zou vast wel een reden hebben gehad om zoiets mee te maken, right?

Maurim kon het dan ook wel niet aan om er haar niet op aan te spreken. Hij zag hoe ze tranen in haar ogen had, en de neiging om haar te knuffelen was zo groot dat hij zichzelf echt wel tegenhield door het tafelblad vast te houden. “Dat zeggen ze allemaal, maar iedereen vind wel een manier om iemand klein te krijgen. De een is daar gevoeliger voor dan de ander en ik haat het om toe te geven, maar ik ben er nu erg gevoelig voor, dus…” Zei ze, nadat ze van hem weg had gekeken. Zijn hart sloeg wel even een tel over, en een steek van medelijden ging door hem heen. Hij wou haar geruststellen, maar hij wist niet hoe. Dus hij besloot maar om haar gewoon haar zin te geven, maar niet voordat ze toch even was gaan zitten en zou wachten tot de drukte in de kantine over was en ze rustig weg kon gaan.

Het meisje ging uiteindelijk zitten, en hij beloofde om haar met rust te laten, want ja, dat was wat ze wou. Alleen zijn. En hij respecteerde dat. Hij begon met het schoonmaken van het blad waar ze daarnet het deeg hadden gemaakt, en hij zorgde echt wel dat het leek alsof er niks was gebeurd. Gewoon om Céline blij te maken hoor. “Waarom doe je dit?” Vroeg ze plots, en hij keek wat verbaasd op van zijn werk. Het zag er vast zo stom uit, met zijn haar wit door de bloem en alsof hij warpaint op zijn gezicht had (dat was ook gewoon bloem hoor). “Waarom ben je zo aardig voor me?” Ging ze verder, en hij keek even naar een hoopje bloem op het tafelblad, waarin hij nu afwezig zat te tekenen met zijn vinger.

“Ik bedoel, ik heb net een van je heerlijke taarten helemaal opgegeten. Als ik iemand tegen was gekomen die dat had gedaan, had ik diegene echt wel even laten weten dat ik het er niet mee eens was.” Vervolgde ze, waarna ze naar beneden keek en in haar buik porde. Maurim haalde kort zijn schouders op. "Ik ben door de juiste persoon opgevoed denk ik", Zei hij simpel. "Ik ken jou niet en jij kent mij niet, dus op dit moment heb jij mij nog nooit iets misdaan. Dat je mijn taart op at, is meer een compliment", Grijnsde hij toen. "Nu weet ik dat hij lekker is", Vervolgde hij luchtig, waarna hij op haar af stapte en het toch wel even iets moest verduidelijken.

Zachtjes trok hij haar hand weg van haar buik en keek haar even doordringend aan. "En niemand, niemand heeft het recht om iemand belachelijk te maken om wat dan ook. Wat maakt het uit wat ze over je denken? Leef gewoon je leven, en als je daarbij beslist om een hele taart op te eten, dan waarom ook niet?" Vervolgde hij, waarna hij haar hand weer los liet en tegen het aanrecht leunde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyvr jan 09, 2015 1:02 am

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

God, dit was wel eventjes iets heel anders dan een Max of een Charlie hoor. Hij deed haar nog het meeste aan Sierra denken: puur, lief en goed van hart. Amber staarde even naar hem, naar zijn in bloem gehulde haren, naar de bloem op zijn wangen en hoe hij eventjes in de bloem aan het tekenen was. Het intrigeerde haar. Ergens zag ze dat hij een hoop had meegemaakt, maar dat zijn blik op de wereld niet zo veranderd was als dat bij haar. Misschien had hij een andere keuze gehad in het leven? Hoe oud zou hij zijn, zestien, zeventien? Jongen dan haar in ieder geval. Amber luisterde naar zijn woorden en knikte. Ze begreep zijn manier van denken wel, maar het was zo anders dan haar eigen levensstijl. Zij haatte bij definitie iedereen die haar ook maar aankeek, maar bij deze jongen was het onmogelijk. Een zachte zucht ontsnapte uit haar mond en haar wenkbrauwen fronsten zich. Ze staarde de jongen eventjes aan en een triest glimlachje verscheen op haar gezicht.

De jongen kwam naar haar toe gelopen en haalde haar hand van haar buik weg. “En niemand, niemand heeft het recht om iemand belachelijk te maken om wat dan ook. Wat maakt het uit wat ze over je denken? Leef gewoon je leven, en als je daarbij beslist om een hele taart op te eten, waarom dan ook niet?” Amber glimlachte en schudde haar hoofd.  “De reden…de reden is waarom het niet zou moeten. Ik deed het niet omdat ik trek had in een taart, maar om mezelf te straffen. Don’t worry, je taart was geen straf om te eten, maar het is niet bepaald…gezond. En I don’t know, het gaat veel verder dan dat en het is gewoon allemaal fucked up en I know, ik heb altijd met de ‘I don’t give a fuck’ attitude geleefd, maar het laat me nu gewoon in de steek.” Ze greep met haar handen in haar haren en zuchtte toen. En toen keek ze hem nog een keer en stond heel erg voorzichtig op.

Zachtjes kwam ze op hem afgelopen. “En jij maakt heel mijn filosofie in de war! Ik moet van mezelf iedereen haten die zich ook maar een seconde met mij bemoeid, maar ik kan jou om de een of andere reden niet haten.” Een klein glimlachje stond even op haar gezicht. Voor een paar seconden sloeg ze even haar armen om hem heen en woelde ze even met haar hand door zijn haren. In haar hoofd telde ze af van vijf naar nul, Amber was geen knuffelaar. Ze liet hem los en ging voorzichtig weer naar de stoel. Zachtjes ging ze zitten. “Waarom maak je al die taarten trouwens? Is er een of ander feest ofzo waar ik niets van af weet? Als het mijn begrafenis is, moet ik toch bekennen dat ik me nu even ga verstoppen…” Een grijns stond op haar gezicht. O hell no. Ze konden haar ribben breken, ze konden haar haren eruit trekken, ze konden alles doen, behalve dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyvr jan 09, 2015 1:28 am


Zijn opa had hem goed opgevoed, dat was een feit. De man was zijn grote voorbeeld, dat was hij eigenlijk zijn hele leven al geweest. Hij zou echt niet weten wat er van hem zou terecht zijn gekomen als hij geen opa als Vaughn had gehad. Hij was zo geduldig geweest, zo accepterend. Hij wist dat hij hem vaak wel een beetje had laten zitten toen hij als wolf op pad was getrokken, soms weg bleef voor een paar weken. En toch had hij hem er nooit om veroordeeld. Altijd stond hij voor hem klaar, dag en nacht. Eigenlijk vaak ’s nachts, als hij niet kon slapen door zijn dromen en de angst die hij vaak wel voelde. Dan was hij er altijd om hem in slaap te praten, door verhaaltjes te vertellen. Wat kon hij goed vertellen..

Even glipten de verdrietige gedachten zijn hoofd weer binnen, maar hij dacht snel aan iets anders. Het meisje hielp hem er gelukkig wel mee, door hem wat afleiding te geven. Ze zag er zelf zo triest uit, hij kon het nu niet maken om zelf triest te lopen wezen, want dat zou het alleen maar erger maken. Nee, hij moest positieve Maurim zijn, de Maurim die uiteindelijk iedereen toch wel weer aan het lachen kreeg! Ze vertelde hem de reden dat ze de taart had opgegeten, en heel even voelde hij weer dat medelijden. Aandachtig luisterde hij naar haar woorden, want hoewel hij meestal degene was die onverstoord verder ging met praten, was hij ook een goede luisteraar. Nog zoiets dat hij van zijn opa had geleerd.

Het meisje stond op en liep voorzichtig op hem af. Eey, had hij niet gezegd dat ze moest zitten? “En jij maakt heel mijn filosofie in de war! Ik moet van mezelf iedereen haten die zich ook maar een seconde met mij bemoeid, maar ik kan jou om de een of andere reden niet haten.” Zei ze, en even sprong een grote grijns om zijn lippen. Aawww yeah, dat was het beste wat hij ooit gehoord had. Hij voelde zich wel even heel speciaal hoor. En toen deed ze iets onverwachts, ze nam hem vast en woelde zelfs door zijn haar heen, net zoals zijn opa zo vaak deed. Losjes knuffelde hij haar terug, en liet los op het moment dat zij dat ook deed. Het was misschien maar kort, maar hij wist dat ze het allebei wel meenden. Het maakte hem warm vanbinnen en een gelukzalige blik stond in zijn ogen, alsof hij zonet het mooiste cadeautje ooit had gekregen.

Braafjes ging ze toen weer zitten. Beter. “Waarom maak je al die taarten trouwens? Is er een of ander feest ofzo waar ik niets van af weet? Als het mijn begrafenis is, moet ik toch bekennen dat ik me nu even ga verstoppen…” Zei ze, en hij grinnikte even om haar woorden. Hij bestudeerde even de bloem op zijn handen. Ooops, geen schone handen meer. Maar hij ging ze niet wassen, nee, hij had een betere bestemming voor de bloem. Hij boog wat voorover en met een enthousiaste glimlach tekende hij ook twee streepjes warpaint of ja, however het ook heette nu het bloem was, op haar kaken. "Zo, die verdien je wel, want echt, ik vind je echt wel heel dapper dat je dit tegen mij verteld", Zei hij met een glimlachje.

Even dacht hij na over het ‘waarom’ van dit kookgebeuren. ”Hier in Maurim's keuken vallen er geen doden", Grijnsde hij, waarna hij even bedenkelijk keek. ”Denk ik.. Hoop ik“, Gooide hij er achter aan, terwijl hij op het aanrecht hopte en het zich makkelijk maakte. Voor zover dat kon op een aanrecht natuurlijk. "Nee, ik hielp gewoon Céline, ik wou het ook graag eens proberen en dingen bij leren en alles, snap je? En toen werd ik iets tè enthousiast en nu ja, toen gebeurde dit", Zei hij, knikkend naar al de taarten. Yeah, eenmaal hij de smaak te pakken had gekregen, was hij niet meer te stoppen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyza jan 10, 2015 1:57 am

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

De jongen had haar teruggeknuffeld en dat vond Amber voor deze ene keer niet erg. Het was nu even nodig voor haar dat ze kon laten zien dat ze de jongen waardeerde om wat hij deed. God, ging ze nu teveel mensen in haar hart sluiten? Sierra kon ze niet haten, Max kon ze niet haten, deze jongen kon ze ook niet haten. Maar als je het goed bekeek, hoeveel mensen waren er op aarde? Precies, heel erg veel. Dan was drie op die heel erg veel mensen wel heel erg weinig. Want voor de rest haatte ze gewoon iedereen. Natuurlijk waren er wel mensen die ze minder haatte en die ze meer haatte, maar in principe kwam het allemaal op hetzelfde neer: ze haatte iedereen. Behalve de personen dan die eerder genoemd zijn aangezien ik het nu niet weer allemaal ga herhalen.

Geschokt keek Amber hem even aan toen hij wat naar voren kwam. Wat ging hij nu doen? De jongen tekende warpaint op haar gezicht en ze sloot even haar ogen toen ze zijn vingers op haar huid voelde. Oké, ergens diep in haar borrelde nu iets, aangezien ze er een bloedhekel aan had als mensen haar gezicht aanraakte. Maar dit was…best lief. “Zo, die verdien je wel, want echt, ik vind je wel heel dapper dat je dit tegen mij verteld.” Er ontstond een brok in de keel van Amber. Oké, ze wilde weer gaan huilen. De jongen was zo lief voor haar, maar Amber zou als van alles omschrijven, maar dapper vond ze zichzelf niet. Eigenlijk vond ze zichzelf heel erg laf. God, waar had ze dit allemaal aan verdiend? Maar Amber moest sterk zijn en niet gaan huilen. De jongen had haar zojuist dapper genoemd, dan moest ze dat natuurlijk wel waar gaan maken. Niet huilen, Amber, dat was nergens voor nodig.

Ah, hij zei zijn naam. Maurim, een mooie naam. Een naam die niet veel voorkwam, het sierde de jongen. De reden waarom hij hier was vond Amber wel bij de jongen passen. Amber glimlachte naar hem en knikte toen, ze begreep het. Het leek een jongen die iedereen wilde helpen, iedereen vrolijk wilde maken, maar was hij dat zelf ook? Daar kon Amber niet achterkomen, maar daar was de gelegenheid ook niet voor. Toch kreeg ze wel een idee waarmee ze hem kon bedanken, iets waarvan ze dacht dat hij het wel zou kunnen waarderen. Heel voorzichtig stond ze weer op en pakte haar krukken. Ze stak haar handen in allebei de dingen en liep toen voorzichtig naar het aanrecht. “Nou Maurim, je zegt net dat er geen gewonden in je keuken vallen…” zei Amber met een grijns “Maar je hebt nu wel Amber voor je, hè.” Haar hand gleed naar bloem die nog op het aanrecht lag en stak haar hand erin. Enthousiast gooide ze het op hem.

Het was een bloemgevecht, jaaaa! “Nu komt die warpaint goed van pas!” zei ze enthousiast en zo snel als haar krukken het toelieten liep ze weg, om zich te verbergen. Toch zou ze Maurim wel een beetje laten winnen hoor, dat verdiende hij wel. Zeker na het maken van die goddelijke taarten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyza jan 10, 2015 10:53 pm


De knuffel die hij haar had gegeven, was om twee redenen heel voorzichtig en zacht. Ten eerste omdat ze duidelijk wel last had van haar ribben. Yeah, als hij haar ging knuffelen zoals hij normaal knuffelde, dan zou ze veel te veel pijn hebben. Ten tweede ook omdat hij wel wist dat zij niet zo van het knuffelen was, en hij wou het voor haar niet nog meer awkward te maken. Hoe leuk hij knuffels ook vond, hij wou dat ze zich zo goed mogelijk voelde, want dat was voor hem al even belangrijk als een knuffel krijgen.

Maurim vond het ook meer dan gepast dat ze ook warpaint op haar gezicht kreeg. Ze was in zijn ogen echt wel een dappere krijger, die vocht tegen het onrecht dat haar werd aangedaan door de stomme niet-krijgers op dit eiland. In zijn keuken deelde hij de streepjes uit, echt wel! Nu ja, in Céline haar keuken dan, maar aangezien hij de verantwoordelijkheid even had, vond hij het wel meer dan oké dat ze ook streepjes kreeg, als een echte keukensoldaat of whatever het ook moest voorstellen.

In zijn hoofd was het cool oké, give the boy a break. Het meisje stond weer op en kwam op hem afgelopen. “Nou Maurim, je zegt net dat er geen gewonden in je keuken vallen…” Zei ze met een grijnsje. “Maar je hebt nu wel Amber voor je, hè.” Zei ze, en even werd hij bang. Omfg, zou ze hem aanvallen nu? Want ze had nu wel even bevestigd dat zij Amber was, wat hij dus al die tijd wel gedacht had.

Maar nee, hij weigerde om vooroordelen te hebben. Ze had hem niks misdaan, dus waarom zou hij haar gewelddadig of gemeen vinden? En dat hij geen vooroordelen had, was maar beter ook. Ze gooide ineens gewoon wat bloem op hem, omfg. Dus ze wou echt een bloemgevecht doen? De jongen dook lachend weg, zich verstoppend voor een nieuwe aanval.

“Nu komt die warpaint goed van pas!” Riep ze, waarna hij hoorde hoe ze van hem weg liep. Maurim lachte opnieuw. "Ik ben wel nog steeds het opperhoofd hoor!" Riep hij vrolijk terug, waarna hij wat bloem van het aanrecht schraapte en in zijn handen hield. Subtiel sneakte hij door de keuken, tussen de aanrechten door, richting waar ze zou moeten zitten.

En toen spotte hij haar, zittend achter het laatste aanrecht. Ghehehe. Als een echte James Bond sprong hij op het aanrecht en gleed hij er over. In zijn awesome vlucht gooide hij de bloem richting haar, maar door de beweging schatte hij het niet goed in en raakte hij haar niet echt. N’aww :c "Ik heb je toch een beetje geraakt?" Probeerde hij zijn coole actie nog te redden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptyma jan 12, 2015 11:12 pm

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

Amber wilde dit wel een beetje voor hem doen. De jongen….pfff, hij leek haar zo onschuldig, zo lief en misschien een beetje naïef, maar die mensen had je ook nodig. Je had the bitches, zoals Amber en je had de liefjes, zoals Maurim. En diep van binnen wilde Amber niets anders doen dan die liefjes, zoals Maurim, beschermen. En hem natuurlijk gelukkig zien. Niet dat ze dat romantisch bedoelde, maar ze wilde hem oprecht gelukkig zien. Hij had haar hart gestolen, niet op een romantische manier again, en daar zou hij best nog wel eens van kunnen profiteren. Want een vriendschap met Amber zorgde ervoor dat je altijd standaard bescherm was, je kon de gekste dingen verwachten en stiekem kon je al haar problemen bij haar kwijt. Al moeten die problemen dan wel samengevat worden in 2 minuten, anders kreeg ze een woedeaanval, wat nou weer niet zo gezellig was.

Maurim gooide ook wat bloem naar haar, maar gooide er verschrikkelijk naast. “Ik heb je toch een beetje geraakt?” Amber glimlachte eventjes en haar hand gleed naar het gevallen bloem. Zonder dat hij het zag gooide ze wat over haar arm heen. “Ja, moet je kijken Maurim, o mijn god! Je hebt heel mijn arm vies gemaakt…” Een pruillipje ontstond op haar gezicht en ze kwam naar hem toe gehinkt met haar prachtige krukken. “Dit doen we een keertje over, oké? Als mijn lichaam niet bij elke klap die het krijgt in elkaar stort als een soort Jenga gebouw” zei Amber grinnikend “Serieus, als ik nog één keer moet bukken dan val ik uit elkaar hoor…” Haar ribben, haar alles deed gewoon zo verschrikkelijk veel pijn. “Hey, en nu weet je in ieder geval wat ik voor mijn verjaardag wil!” Haar wenkbrauwen schoten vrolijk omhoog “One of your delicies pies ofcourseee!”

Ze hinkte terug naar haar stoel en ging er voorzichtig op zitten. Kijk, dat was beter, veel beter. Ze staarde Maurim even aan en stak twee vingers naar hem op, als een peaceteken. Ja, ze mocht Maurim eigenlijk best wel. Al moest hij natuurlijk niet heel erg druk gaan doen op de dagen dat ze chagrijnig was, anders zou ze misschien een beetje kattig over kunnen komen. Maar net als bij Sierra zou ze hem gewoon zijn zin geven. Sierra en Maurim zouden haar twee oogappeltjes worden, gewoon omdat ze dat verdienden. Niet om met haar om te gaan, maar gewoon om te weten dat er iemand voor hen klaar stond. Want fuck it. Fuck it all. Sierra had haar gered toen ze er aan toe was, Maurim deed nu dit voor haar. “Je moet me leren hoe je dat doet!” zei Amber toen “Om even alle vooroordelen uit de wereld te helpen over vrouwen horen in de keuken: ik kan niet eens een ei bakken…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptydi jan 13, 2015 12:17 am


Een bloemgevecht in de keuken, god, Céline zou ‘m vermoorden. Hij had de opdracht gekregen om de keuken op te ruimen en het netjes te houden tot ze terug kwam om hem met de laatste taarten te helpen. De chef was zeker geen gemene vrouw en ze zou waarschijnlijk niet echt boos worden, maar hij wou haar niet teleurstellen door haar vertrouwen te beschadigen. Als ze hem vertrouwde om hem hier in de keuken achter te laten op de eerste dag, dan kon hij het toch niet maken om haar meteen al te bewijzen dat hij niet te vertrouwen was, right?

Maar hij moest toch wel even tonen wat voor een coole moves hij had. Alhoewel, hij wist niet eens zeker of hij haar geraakt had. Toch maar even checken dan. “Ja, moet je kijken Maurim, o mijn god! Je hebt heel mijn arm vies gemaakt…” Zei ze met een pruillipje. Maurim lachte even vrolijk. Heck yeah, hij had echt wel super secret agent moves enzo. "Hier, wacht", Zei hij, terwijl hij snel met een handdoek haar arm terug schoon maakte. "Zo goed als nieuw ofzo?" Lachte hij toen. Oh god, had de jongen stiekem van de bloem gesnoven ofzo?

“Dit doen we een keertje over, oké? Als mijn lichaam niet bij elke klap die het krijgt in elkaar stort als een soort Jenga gebouw. Serieus, als ik nog één keer moet bukken dan val ik uit elkaar hoor…” Zei ze toen, en opnieuw bezorgd keek hij haar aan. Meteen kalmeerde hij weer, omyfuckinggod, Amber had pijn en hij liep hier vrolijk heen en weer te springen. Niet zo aardig van hem hoor. "Okay, deal! Euhm.. Sorry", Zei hij toen, terwijl hij even zijn handen even afveegde aan de handdoek en haar wat schuldbewust aan keek. "Soms ben ik iets te enthousiast, zoals ik eerder al zei", Zei hij toen met een scheef glimlachje.

Amber vertelde dat ze wel zo’n taart wou voor haar verjaardag. "Die krijg je hoor", Zei hij met een glimlachje. Ja, persoonlijk zou hij hem bezorgen, met een strik er rond ofzo. "Als je me zegt wanneer je jarig bent ofcourse", Vervolgde hij met een vragende blik in zijn ogen. Oh yeah, hij was echt een pro in verjaardagen onthouden hoor. Jaja. Stiekem gebruikte hij de kalender op zijn gsm maar sssht.

Ze ging terug zitten en maakte even een vreemd teken naar hem. Okaay, dat snapte hij niet. "Wat doe je?" Vroeg hij nieuwsgierig. Echt hoor, al die jaren afgelegen wonen was niet echt bevorderend voor sociale interactie. “Je moet me leren hoe je dat doet! Om even alle vooroordelen uit de wereld te helpen over vrouwen horen in de keuken: ik kan niet eens een ei bakken…” Zei ze toen, en hij lachte even. "Oh, de echte sterrenchef hier is nochtans een vrouw hoor", Zei hij, en hij haalde zijn schouders op. "Dit is ook de eerste keer dat ik iets maak in een keuken, by the way. Dus geen idee of dat ei mij ook zou lukken", Bekende hij toen. "Mijn opa hield me voor mijn veiligheid en die van zichzelf natuurlijk gewoon weg uit de keuken", Lachte hij toen, terwijl hij met de handdoek de bloem van de grond begon te poetsen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptydo jan 22, 2015 7:06 pm

For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Tumblr_muiticJ3JJ1qbltmio1_500
Father did you miss me? I've been locked up a while.
I got caught for what I did but took it all in style, laid to rest all my confessions I gave way back when.
Now I'm versed in so much worse, so I am back again.

“Wat doe je?” Amber haalde haar schouders op. “Het is gewoon een teken dat je naar iemand maakt, een peace teken. Gewoon een leuk teken.” Amber glimlachte en probeerde op haar manier een beetje mee te helpen aan het opruimen, ook al ging dat natuurlijk niet zo heel erg goed bij haar. Maar toch hielp ze een beetje mee. “De meeste vrouwen kunnen wel goed koken hoor, ik kan het alleen niet.” Amber haalde haar schouders op. Ze luisterde hoe hij vertelde over zijn opa en eigenlijk wilde ze vragen waarom hij bij zijn opa leefde, maar Ambers ogen schoten naar de klok. Fuck, ze had al vijf minuten geleden weer terug op de afdeling moeten zijn. Ze wilde hem best nog wel wat dingen vragen, maar ja. Things go as they go.

“Het spijt me, ik moet nu gaan” zei Amber. Ze hinkte naar haar krukken en stak haar armen erin. Nu moest ze met deze dingen aan haar armen haar lot van crimineel ondergaan. Maar ze zou haar warpaint wel houden hoor. Ze draaide zich eventjes terug naar Maurim. “Het was leuk kennis te maken, succes met je taarten hier nog. Komt wel goed, ze zijn lekker. Ik spreek je nog wel.” Met een knik verliet ze de ruimte, met haar hoofd naar beneden gebogen. Fuck these people.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Emptydo jan 22, 2015 9:07 pm


Soms wou hij dat hij wat meer vrienden had gehad die net zo cool waren als Amber. Want zoals hij soms sukkelde met de meest normale dingen, het was gewoon awkward. Zoals nu, nu ze dat rare teken naar hem maakte. Gelukkig stelde ze hem snel gerust dat het een positief teken was. Niet dat hij gedacht had dat ze een gemeen teken naar hem zou maken, maar toch, het was wel een geruststelling. Toen ze hem vroeg hoe hij zo had leren koken, moest hij toch wel toegeven dat hij niet het meesterbrein achter deze meesterwerken was.

“De meeste vrouwen kunnen wel goed koken hoor, ik kan het alleen niet.” Zei ze toen schouderophalend. Maurim grinnikte even. Yeah, zelf was hij ook niet echt een keukenwonder hoor. Het was al een mirakel dat heel het eiland niet was afgebrand. Nu goed, er waren waarschijnlijk wel mutanten die snel vuur konden doven, maar toch. In zijn gedachten verzonken had hij bijna niet gemerkt hoe ze weg was gegaan. Haar stem haalde hem er echter weer uit, maar zijn hoofd bleef terug wegdrijven.

"Bedankt, en het was ook fijn om jou te ontmoeten. Tot ooit en word maar snel beter ok?" Zei hij met een glimlachje, maar deze keer lachten zijn ogen niet mee. Ze zag het echter niet meer omdat ze al richting de deur liep. Maurim beet even op zijn lip en staarde toen naar de taarten. Allemaal dingen die hij van zijn opa had moeten leren.. Nee, eigenlijk van zijn moeder. Of zijn vader. Hij wist niet eens wie er kookte in het gezin. En daar zou hij nooit achterkomen.

Deze keer was hij het die tegen de kast omlaag zakte. Met trillende handen legde hij de handdoek weg, zijn blikveld al wazig door opkomende tranen. Hoe een totaal random gesprek in zoiets kon eindigen, hij snapte het niet. De laatste tijd had hij er zo weinig last van gehad, was hij gespaard gebleven van nachtmerries en sombere gedachten. En nu ineens leek het alsof alles in één keer kwam. Zonder het echt te beseffen shifte hij naar zijn wolvenvorm, stormde door de deur naar de cafetaria, daarna door de gang en toen naar buiten, richting het bos. Een diep trieste huil verliet zijn bek terwijl hij rende, waarna hij tussen de bomen verdween en blind van verdriet bleef rennen zonder echt een doel te hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)   For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We are each our own devil, and we make this world our Hell.
» Let's make some music [open]
» [AC] Being alone doesn't make you weak, like some people think [open]
» A lonely spell to conjure you, but conjure hell is all I do /OPEN
» And you'll finally see the thruth, that a hero lies in you. [Felix Adams]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: