INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 We are each our own devil, and we make this world our Hell.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Julian Moore
Julian Moore
Class 2
Aantal berichten : 43

Character Profile
Alias: Julian
Age: 20 year
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyzo aug 02, 2015 10:27 am


Vroem Vroem, om het voor mezelf overzichtelijk te houden. En voor anderen om te zien wie ik allemaal speel... Hieronder staan al mijn chars, met hun openstaande topics, kaders en andere droppingdingetjes voor hen. <3

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 15ch5w1
- MOSTLY PLOTTING -

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 33v2r9k
- MOSTLY PLOTTING -

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 2gujfhc
X - Wesley Nerteaux - All the bad akward stuff with new places.
X - Eloise Poundrick - Flowers, rain, me.

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 16h5ezt
X - Damian Carter - Wandering.
X - Damian Carter - No sweat, no glory.
X - Damian Carter - The only place left to remember.
X - Damian Carter - They say bad things happen for a reason.
X - Oliver Marron - The perfect sky is blue.
X - Wyot Hunter - The benefit of the morning.
X - Damian Carter - The night is dark and full of terrors.
X - Kellin Goodwin - All the books.
X - June Southers - God knows what is hiding in those weak and sunken lives.
X - Oliver Marron - Here it is in my hands in my veins and overlands.
X - Rhaegys Maclou - The lungs of the morning.
X - Noah De Luca - Everything was so devoid of colour.
X - Oliver Marron - It's not supposed to go like that.
X - Christophe Rémy - You're not the ordinary type.

We are each our own devil, and we make this world our Hell. Jhuhs3
X - Devon Garnet - You have bad days and other bad days.
X - Dahlia Leto - How to survive you're first day ... for dummies.
X - Acelet Dorian - Different vieuw.
X - Jackie Morrison - Some way tot spent the day.
X - Nadya Kyla - Full Moon.
X - Devon Garnet - Storm in the hall of Devon.



Laatst aangepast door Julian Moore op do okt 01, 2015 7:31 pm; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Moore
Julian Moore
Class 2
Aantal berichten : 43

Character Profile
Alias: Julian
Age: 20 year
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyzo aug 02, 2015 4:08 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. Bhccis
TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST
Code:
[table align="center" bgcolor="#000000" cellpadding="0" cellspacing="0" width="335"][tr][td valign="top"][img]http://i61.tinypic.com/bhccis.jpg[/img]<div style='margin-top: -340px; margin-left: 350px; margin-right: 30px; margin-bottom: 50px; width: 500 px; height: 290px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=garamond][color=#dec9e5][size=10]TEKST TEKST
[/size][/color][/font]</div>[/td]
[/tr]
[/table]

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 5fs00h
TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST
Code:
[table align="center" bgcolor="#000000" cellpadding="0" cellspacing="0" width="335"][tr][td valign="top"][img]http://i61.tinypic.com/5fs00h.png[/img]<div style='margin-top: -650px; margin-left: 35px; margin-right: 30px; margin-bottom: 500px; width: 500 px; height: 150px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=garamond][color=#000000][size=10]TEKST TEKST
[/size][/color][/font]</div>[/td]
[/tr]
[/table]


Laatst aangepast door Julian Moore op wo sep 09, 2015 7:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra Udinov
Alexandra Udinov
Class 2
Aantal berichten : 12
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptydi aug 04, 2015 2:25 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 29l23ck
TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST


We are each our own devil, and we make this world our Hell. 34r97cn
Code:
[table align="center" bgcolor="#000000" cellpadding="0" cellspacing="0" width="335"][tr][td valign="top"][img]http://i60.tinypic.com/29l23ck.jpg[/img]<div style='margin-top: -330px; margin-left: 35px; margin-right: 25px; margin-bottom: -13px; width: 500 px; height: 170px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=garamond][color=#000000][size=10]TEKST TEKST
[/size][/color][/font]
</div>
[center][img]http://i57.tinypic.com/34r97cn.png[/img][/center]
[/td]
[/tr]
[/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyma aug 17, 2015 9:47 pm

-


Laatst aangepast door Allison Argent op za sep 12, 2015 11:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptydi aug 25, 2015 1:37 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 1y2zi9

De gebarentaal fascineerde haar, ze keek aandachtig naar iedere beweging die hij maakte met zijn handen. Waarschijnlijk omdat het iets was dat ze nooit eerder had gezien of geleerd, ze leerde graag nieuwe dingen. Helaas had deze school een hoop nieuwe dingen, nieuwe dingen waardoor Allison’s hoofd wel een heksenketel leek en ze wel vaker met een zware hoofdpijn rond liep. Zoveel informatie als deze drie voorbije dagen had ze nog nooit in haar leven gehad. Alles was hier zo geweldig groot en intens dat het vermoeiend was. Haar nachten en dromen waren zwart, normaal was ze een hele actieve slaper, zag ze gebeurtenissen afspelen van overal op de wereld. Maar de gebarentaal had bijna iets normaals, iets dat niet “gestoord” was in deze toch wel “gestoorde” wereld. Het was rustgevende om de gestage bewegingen van zijn handen te volgen.

De gedachten die hij door stuurde deed haar van zijn handen naar zijn gezicht opkijken. De scheve grijns die hij gaf beantwoorde ze met een glimlach. ‘Goed om weten.’ Knikte ze. Dat was één van de voordelen in deze “ongelukkige” situatie, mensen die een zintuig kwijt waren kregen een upgrade voor de anderen. Dus het was logisch dat Damien veel beter kon zien, misschien wel ruiken, smaken en voelen omdat hij doof was. Wat het niet minder dramatisch maakte, een zintuig verliezen is afschuwelijk. Of tenzij je ermee bent geboren, dan weet je niets beter.

Ze kruiste haar ene been over haar andere en liet haar hoofd op haar hand rusten terwijl ze Damien aan keek. “Mutatie” de gedachte zweefde tussen hen in en Allison glimlachte somber. ‘Bij gebrek aan een beter woord.’ Verklaarde ze. Het was een mislukte wereld, waarom werden zij mutanten genoemd als er ergere monster waren zonder krachten die hen opjaagde in politiek vlak. De kranten stonden er vol van. Damian’s gedachten rukten haar uit haar eigen gedachten en ze keek hem opnieuw aan. ‘Ik denk,’ ze zweeg en keek kort naar het zand terwijl ze probeerde te verwoorden wat ze wilde zeggen. ‘Ik denk dat het afhankelijk is van je omgeving. Als je vrienden om je heen hebt om je te helpen dan kom je er uiteindelijk wel. Maar als er iemand is die je steeds terug trekt, tegen houd dan blijf je hangen op een hoogte waar je niet aan kan ontsnappen. Zolang je jezelf opgejaagd door het gevoel dat je met je meebrengt, zolang het ook zal duren voor je rust vind.’ Ze zweeg en keek hem lange tijd in stilte aan. ‘Ik kan leven met wat ik ben maar dat wil niet zeggen dat ik rust vind. Ik zie dingen die zich afspelen op verre plaatsen. Ik kan bevoorbeeld zien wat er nu op de school gebeurd, of in gelijk welk land op de wereld, ik zie het heden. Maar dat heden volgt me ook, snachts, als ik ziek ben, verdrietig, gelukkig, geliefd of gelijk welke emotie,’ ze zweeg en haalde diep adem. ‘Ik kan het onder controle houden doorheen de dag maar de nachten zijn verschrikkelijk, ik word altijd wakker geschud door een nieuwe activiteit ergens op de wereld. Kan ik ermee leven?’ Ze zweeg en knikte langzaam. ‘Ja, maar zal het me breken? Ooit wel. Ik denk dat iedereen op dit eiland ermee kan leven maar of het je gelukkig maakt? Geen idee.’ Ze zweeg en staarde naar het zand, ze groef haar tenen erin en dacht na over wat ze net had gezegd…
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptydo aug 27, 2015 9:12 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 2hefzlyWe are each our own devil, and we make this world our Hell. 29fzhaeWe are each our own devil, and we make this world our Hell. 2lk9mw3

De gebarentaal fascineerde haar, ze keek aandachtig naar iedere beweging die hij maakte met zijn handen. Waarschijnlijk omdat het iets was dat ze nooit eerder had gezien of geleerd, ze leerde graag nieuwe dingen. Helaas had deze school een hoop nieuwe dingen, nieuwe dingen waardoor Allison’s hoofd wel een heksenketel leek en ze wel vaker met een zware hoofdpijn rond liep. Zoveel informatie als deze drie voorbije dagen had ze nog nooit in haar leven gehad. Alles was hier zo geweldig groot en intens dat het vermoeiend was. Haar nachten en dromen waren zwart, normaal was ze een hele actieve slaper, zag ze gebeurtenissen afspelen van overal op de wereld. Maar de gebarentaal had bijna iets normaals, iets dat niet “gestoord” was in deze toch wel “gestoorde” wereld. Het was rustgevende om de gestage bewegingen van zijn handen te volgen.

De gedachten die hij door stuurde deed haar van zijn handen naar zijn gezicht opkijken. De scheve grijns die hij gaf beantwoorde ze met een glimlach. ‘Goed om weten.’ Knikte ze. Dat was één van de voordelen in deze “ongelukkige” situatie, mensen die een zintuig kwijt waren kregen een upgrade voor de anderen. Dus het was logisch dat Damien veel beter kon zien, misschien wel ruiken, smaken en voelen omdat hij doof was. Wat het niet minder dramatisch maakte, een zintuig verliezen is afschuwelijk. Of tenzij je ermee bent geboren, dan weet je niets beter.

Ze kruiste haar ene been over haar andere en liet haar hoofd op haar hand rusten terwijl ze Damien aan keek. “Mutatie” de gedachte zweefde tussen hen in en Allison glimlachte somber. ‘Bij gebrek aan een beter woord.’ Verklaarde ze. Het was een mislukte wereld, waarom werden zij mutanten genoemd als er ergere monster waren zonder krachten die hen opjaagde in politiek vlak. De kranten stonden er vol van. Damian’s gedachten rukten haar uit haar eigen gedachten en ze keek hem opnieuw aan. ‘Ik denk,’ ze zweeg en keek kort naar het zand terwijl ze probeerde te verwoorden wat ze wilde zeggen. ‘Ik denk dat het afhankelijk is van je omgeving. Als je vrienden om je heen hebt om je te helpen dan kom je er uiteindelijk wel. Maar als er iemand is die je steeds terug trekt, tegen houd dan blijf je hangen op een hoogte waar je niet aan kan ontsnappen. Zolang je jezelf opgejaagd door het gevoel dat je met je meebrengt, zolang het ook zal duren voor je rust vind.’ Ze zweeg en keek hem lange tijd in stilte aan. ‘Ik kan leven met wat ik ben maar dat wil niet zeggen dat ik rust vind. Ik zie dingen die zich afspelen op verre plaatsen. Ik kan bevoorbeeld zien wat er nu op de school gebeurd, of in gelijk welk land op de wereld, ik zie het heden. Maar dat heden volgt me ook, snachts, als ik ziek ben, verdrietig, gelukkig, geliefd of gelijk welke emotie,’ ze zweeg en haalde diep adem. ‘Ik kan het onder controle houden doorheen de dag maar de nachten zijn verschrikkelijk, ik word altijd wakker geschud door een nieuwe activiteit ergens op de wereld. Kan ik ermee leven?’ Ze zweeg en knikte langzaam. ‘Ja, maar zal het me breken? Ooit wel. Ik denk dat iedereen op dit eiland ermee kan leven maar of het je gelukkig maakt? Geen idee.’ Ze zweeg en staarde naar het zand, ze groef haar tenen erin en dacht na over wat ze net had gezegd…
Terug naar boven Ga naar beneden
Lincoln Campbell
Lincoln Campbell
Class 3
Aantal berichten : 16

Character Profile
Alias: Sparkplug
Age: 20 years
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyvr sep 04, 2015 10:18 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 4t4lr9We are each our own devil, and we make this world our Hell. 34hjbdk

WIP, charactersheet of Lincoln <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lincoln Campbell
Lincoln Campbell
Class 3
Aantal berichten : 16

Character Profile
Alias: Sparkplug
Age: 20 years
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyvr sep 11, 2015 1:37 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 23k664z
TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyza sep 12, 2015 10:21 am

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 116s5ugWe are each our own devil, and we make this world our Hell. 2yyxlvkWe are each our own devil, and we make this world our Hell. 2eppq4g

De gebarentaal fascineerde haar, ze keek aandachtig naar iedere beweging die hij maakte met zijn handen. Waarschijnlijk omdat het iets was dat ze nooit eerder had gezien of geleerd, ze leerde graag nieuwe dingen. Helaas had deze school een hoop nieuwe dingen, nieuwe dingen waardoor Allison’s hoofd wel een heksenketel leek en ze wel vaker met een zware hoofdpijn rond liep. Zoveel informatie als deze drie voorbije dagen had ze nog nooit in haar leven gehad. Alles was hier zo geweldig groot en intens dat het vermoeiend was. Haar nachten en dromen waren zwart, normaal was ze een hele actieve slaper, zag ze gebeurtenissen afspelen van overal op de wereld. Maar de gebarentaal had bijna iets normaals, iets dat niet “gestoord” was in deze toch wel “gestoorde” wereld. Het was rustgevende om de gestage bewegingen van zijn handen te volgen.

De gedachten die hij door stuurde deed haar van zijn handen naar zijn gezicht opkijken. De scheve grijns die hij gaf beantwoorde ze met een glimlach. ‘Goed om weten.’ Knikte ze. Dat was één van de voordelen in deze “ongelukkige” situatie, mensen die een zintuig kwijt waren kregen een upgrade voor de anderen. Dus het was logisch dat Damien veel beter kon zien, misschien wel ruiken, smaken en voelen omdat hij doof was. Wat het niet minder dramatisch maakte, een zintuig verliezen is afschuwelijk. Of tenzij je ermee bent geboren, dan weet je niets beter.

Ze kruiste haar ene been over haar andere en liet haar hoofd op haar hand rusten terwijl ze Damien aan keek. “Mutatie” de gedachte zweefde tussen hen in en Allison glimlachte somber. ‘Bij gebrek aan een beter woord.’ Verklaarde ze. Het was een mislukte wereld, waarom werden zij mutanten genoemd als er ergere monster waren zonder krachten die hen opjaagde in politiek vlak. De kranten stonden er vol van. Damian’s gedachten rukten haar uit haar eigen gedachten en ze keek hem opnieuw aan. ‘Ik denk,’ ze zweeg en keek kort naar het zand terwijl ze probeerde te verwoorden wat ze wilde zeggen. ‘Ik denk dat het afhankelijk is van je omgeving. Als je vrienden om je heen hebt om je te helpen dan kom je er uiteindelijk wel. Maar als er iemand is die je steeds terug trekt, tegen houd dan blijf je hangen op een hoogte waar je niet aan kan ontsnappen. Zolang je jezelf opgejaagd door het gevoel dat je met je meebrengt, zolang het ook zal duren voor je rust vind.’ Ze zweeg en keek hem lange tijd in stilte aan. ‘Ik kan leven met wat ik ben maar dat wil niet zeggen dat ik rust vind. Ik zie dingen die zich afspelen op verre plaatsen. Ik kan bevoorbeeld zien wat er nu op de school gebeurd, of in gelijk welk land op de wereld, ik zie het heden. Maar dat heden volgt me ook, snachts, als ik ziek ben, verdrietig, gelukkig, geliefd of gelijk welke emotie,’ ze zweeg en haalde diep adem. ‘Ik kan het onder controle houden doorheen de dag maar de nachten zijn verschrikkelijk, ik word altijd wakker geschud door een nieuwe activiteit ergens op de wereld. Kan ik ermee leven?’ Ze zweeg en knikte langzaam. ‘Ja, maar zal het me breken? Ooit wel. Ik denk dat iedereen op dit eiland ermee kan leven maar of het je gelukkig maakt? Geen idee.’ Ze zweeg en staarde naar het zand, ze groef haar tenen erin en dacht na over wat ze net had gezegd…

We are each our own devil, and we make this world our Hell. 99ow3r
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptyma sep 14, 2015 9:56 pm

We are each our own devil, and we make this world our Hell. KqAFgKgWe are each our own devil, and we make this world our Hell. UC3JaB3We are each our own devil, and we make this world our Hell. GfQx1j1

We are each our own devil, and we make this world our Hell. DJYmvUY


Laatst aangepast door Storm Hall op do sep 17, 2015 1:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptywo sep 16, 2015 9:17 pm





Het was niet gemakkelijk om te overleven in een wereld waar het haast onmogelijk was te overleven. Zeker als je een mutant was voor dat feit. Voor zolang het al mee ging werden mutanten opgejaagd, vermoord, afgeslacht, gevangen genomen, verhoord of gebruikt voor wat ze konden. Ze werden gecontroleerd door de maatschappij, beheerst door de hogeren in de wereld. Hun krachten en mutaties werden benut, ze werden onderzocht, getemd en in het leger gestoken. Was er een vrije mutant? Waarschijnlijk wel, maar die zaten dan allemaal weg gestoken in kleine hoekjes en kantjes, ze durfden niet naar buiten omdat ze bang waren. En dan had je de vrije mutanten die rebelleren tegen de oversten maar die werden gewoon plat gewalst, plat gespoten en opgepakt. Het was altijd maar die cirkel, één ding doen zorgde gelijk voor een tegenreactie, één grote kettingbotsing waarbij alles gevolgen had. Mutanten werden getraind, gedrild haast tot ze perfect waren. Iedere mutatie had zijn grenzen, niemand kon instinctief “verkeerd” of “slecht” zijn, er zat altijd wel wat goed in die mutanten. Precies alsof God hierboven het geschenk gaf met ieder zijn voordeel. Maar dan had je Storm, ontembaar, gevaarlijk, buitensporig en volledig over gelaten aan het lot van de maan … hij was een vloek. Althans, zo zag hij het.

Na zes keiharde maanden, en tal van doden, overleven had Storm het grotendeels opgegeven. Het was heel wat als je in het bos wakker werd, in bloed besmeurd, doodziek om later de kranten te lezen. “Roofdier slaat toe” Of “Seriemoordenaar is er weer” en weten dat jouw naam elk moment in het artikel kan verschijnen. Storm had er genoeg van, dat beetje doorzettingsvermogen had hij noch net. Genoeg om naar de enige veilige plek te gaan waar mutanten samen zaten, om het er zelf een stuk onveiliger te gaan maken. Maar hier was hij dan, twee weken voor de volle maan, net genoeg tijd om ergens een hok of een betonnen kamer te vinden waar hij zichzelf zou kunnen vast ketenen of om briefjes rond te hangen met “grote boze wolf bij eerstvolgende volle maan, wees gewaarschuwd” … er was een reden waarom Storm hier zo humoristisch mee om ging, het was het enige waardige dat er nog was. Hij hoopte enkel dat de mutanten hem zouden kunnen afweren eens het zover was.

De eerste week zou je Storm, of Hal, hij verkoos liever Hal. Hij haatte zijn ouders nog steeds om de naam die ze hem gaven. De eerste week zou je hem niet in de drukte binnen vinden, het was hier, in het bos al lastig genoeg om aan alle nieuwe dingen te wennen. Alles één voor één, hield hij zichzelf voor. Hij stond tegen een boom, zijn voorhoofd raakte de ruwe schors, zijn handen lagen ineen gestrengeld op zijn hoofd. Zijn ogen gesloten probeerde hij alles in zijn omgeving te leren kennen puur op gehoor en reukzin. Het was teveel informatie voor Storm om in één keer op te nemen dus hij moest constant zijn gedachten verleggen, zijn hartslag controleren voor hij terug informatie opnam uit zijn omgeving. Hij bracht zijn arm naar beneden en keek naar zijn horloge, geen klok, maar zijn hartslag, die was nog steeds rustig. Hij duwde zich af van de boom en wandelde naar een klein beekje, hij hurkte er neer en spette wat water in zijn gezicht. Dat er iemand naderde, had hij gehoord en geroken nog voor het dichtbij genoeg was …


Laatst aangepast door Storm Hall op ma okt 05, 2015 4:33 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptydo sep 17, 2015 10:40 am

Storm Hall

Thanks to Janne, because she is amazing!

Only a big bad wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Emptydo sep 17, 2015 1:42 pm


"Full moon Lupos, time to trasform and become the monster."
Storm's volle maan sheet.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We are each our own devil, and we make this world our Hell.   We are each our own devil, and we make this world our Hell. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We are each our own devil, and we make this world our Hell.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Been to hell, I can show you the devil
» [16+]Make deals with every devil in sight (James, Aura & Olivia)
» For the lies that I make, I'm going to hell (+ OPEN)
» Does this thing we have even make sense, when I got the whole world in front of me (closed)
» I thought I saw the devil this morning

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: