INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Die hard [&Dante]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
Die hard [&Dante] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptydi mei 26, 2015 3:39 pm

Dat ze eventjes verwachtte dat hij een goeie ruiter was, ging er ook alweer helemaal over. Hij werd al bijna duizelig van de hoogte alleen al, laat staan van haar snelheid. Gelukkig maakte ze al geen plotse bewegingen, of het was echt wel gedaan met hem. Niet dat een val meteen ook dodelijk was, ook vooral omdat ze over het zand aan het galopperen was. Toch had hij niet echt zin om zand te happen, dus hij bleef ook liever gewoon zitten, in de mate dat het nog mogelijk was. Hij zag er vast uit als een of ander wild konijn, hoe hij op en neer zat te bouncen.

Uiteindelijk was hij toch veilig en in één stuk aangekomen. Nu ja, op zijn nogal onvaste benen na dan. Daar was hij echter snel genoeg van hersteld om haar sarcastisch aan te spreken. Een sarcastische rol van haar ogen was het antwoord, waarna ze terug shifte en hem toch van een normaal antwoord voorzag. ”Ja en dan mag jij de leraren vertellen dat je te laat in de les kwam omdat je ontvoert werd door een paard naar het puntje van het eiland en zelf de weg terug mocht vinden.” Zei ze even sarcastisch en bot terug. "Maak je daar maar geen zorgen om, ik ga niet meer naar de fucking lessen", Zei hij. Yeah, die had hij ook al opgegeven holla. ”Denk je echt dat ik je hier alleen heen heb gebracht om vervolgens weer vrolijk weg te draven? Sorry schat maar ik doe niet aan pony ritjes.” Vervolgde ze, en hij volgde haar terwijl ze op een omgevallen boom ging gaan zitten.

”Serieus gast, get over yourself!” Begon ze, en hij voelde de bui al hangen. Een preek, alweer, waar hij niet op zat te wachten. Dante zuchtte diep en hoorbaar, rolde met zijn ogen en sloeg zijn armen over elkaar. ”Ga je nu echt serieus de rest van je leven in een kast zitten janken omdat je iemand kwijt bent geraakt?” Vervolgde ze, iets zachter maar nog steeds extreem aanvallend. Hij voelde haar emoties en daarbij ook haar ongeduld en ongeloof. ”Dat het niet jou schuld was en dat jij dit niet wilde, oké, dat snap ik maar je kan je niet voor eeuwig verstoppen, dat is gewoon laf en je schiet er niets mee op.” Ging ze verder, en nu voelde hij een emotie die hij niet echt snel kon benoemen. Haar laatste woorden registreerde hij maar amper, maar hij liet haar maar dromen dat hij dat ooit zou beloven.

Zwijgend bleef hij haar aankijken, terwijl zijn gedachten alle richtingen uit sprongen. Naar zijn biologische ouders, die hem al weg hadden gegeven nog voor hij oud genoeg was om maar te bewijzen dat hij wel een goeie zoon was. Naar zijn pleegouders, die hem die kans gelukkig wel hadden gegeven. Naar Adrian, zijn broer waar hij zoveel eerder een band mee zou kunnen hebben opgebouwd, als hij daar de kans voor had gehad. En dan weer aan haar. "Als je me echt wil judgen, doe dan je fucking research juist, my fucking god", Gromde hij geërgerd.

"Ik heb nog nooit in mijn hele leven het gevoel gehad dat ik genoeg was, behalve bij haar. De laatste 6 maanden heb ik gevochten voor haar geluk en het mijne, en nu is zij weg en daarmee ook alles en wauw het spijt me zo erg voor jou dat ik meer tijd nodig heb om er over te komen want waarom zou je dit ook doen zonder dat er iets meer achter zit?" Zei hij luider dan hij anders al gesproken had in deze conversatie. Hij balde zijn handen tot vuisten, maar liet zijn armen niet los van elkaar. Het laatste wat hij wou was een gevecht. "En by the way, ik verbied jou ook niet om in je bed te liggen. Die kast is mijn bed, de enige plek waar ik toch een beetje slaap kan halen in een nacht, dus vergeet 't maar dat ik je ga beloven dat ik er niet meer in ga", Zei hij een beetje zachter, maar toch nog altijd geïrriteerd.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:46 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Occupation: Troublemaker
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2015 7:25 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Ze had echt geen idee of dit zou helpen of dat ze ook maar een klein beetje tot hem door kon dringen, wilde enkel gewoon proberen hem weer een beetje wakker te schudden, dat het zo niet langer door kon gaan. Heel snel begon Jackie niet iemand mee te nemen om te praten - waarbij ze eigenlijk ook nog niet eens een vriendelijk gesprek ging voeren omdat dat haar niet zo goed afging - en nam ze al zeker niemand op haar rug, al had dat meer aan de situatie gelegen. Beter ging ze eigenlijk iemand zoeken die dit beter kon, Grace misschien, zij leek Jackie misschien wel geschikt, je hoefde alleen maar een goed woord te zeggen over spinnen en dat had je haar ook op haar knieën. Zelf maakte ze hier ook wel eens gebruik, heel soms dan. Ach ja, het meisje mocht dat wel een beetje vreemd zijn, eigenlijk had Jackie wel geen slecht woord over haar te zeggen, op het feit na dat in hun kamer overal spinnen zaten dan. Ze maakte wel een cool team samen, dat moest ze toegeven, hun alle drie by the way.

"Maak je daar maar geen zorgen om, ik ga niet meer naar de fucking lessen" Zei hij maar hij kreeg enkel en alleen een ongeïnteresseerde blik voordat ze op de boomstam ging zitten. Tja, ze had geen zin om te staan en als hij erbij wilde zitten mocht dat natuurlijk maar hij leek liever te willen blijven staan. Nog steeds misschien een beetje te hard begon ze hem duidelijk te maken dat hij moest stoppen met zielig voelen voor zichzelf. Ze besloot uiteindelijk toch iets zachter te praten en wat vriendelijker tegen hem te doen, want ze kreeg al door dat het zo niet zou werken. Het was wel de enige manier waarop Jackie wist te communiceren, ze liet nooit emoties zien aan niemand en nu ook niet, puur omdat ze die ook niet voelde. Misschien ergens diep in een hoekje van haar koude hart maar nee, die liet ze niet doorschijnen. Jackie was zo hard tegen zichzelf als dat ze tegen andere mensen was, dus liet het zichzelf ook echt niet toe om iets te voelen of wat dan ook. ‘Ze leek daarom wel altijd een harteloze bitch maar ook zij had haar wonden en littekens die makkelijk weer open te halen waren.

Hij bleef haar een tijdje zwijgend aankijken en Jackie liet hem, ze liet hem denken maar hield ondertussen hem wel in de gaten met haar gedachten. Hoe hard ze het ook vond om toe te geven, herkende ze het goed van teleurstelling, haar eigen moeder had haar al sinds haar geboorte genegeerd omdat ze bang was voor haar eigen dochter, dat terwijl alles wat Jackie ooit had gedaan was om haar te beschermen. Nooit leek haar moeder dat te begrijpen dus was het een eeuwige stilte die tussen hun in groeide. "Als je me echt wil judgen, doe dan je fucking research juist, my fucking god" Gromde hij naar haar maar ze keek hem niet onder de indruk aan en sloeg haar armen over elkaar heen. Trok eventjes haar wenkbrauw op. Sorry, ze had geen zin om door zijn hele hoofd af te speuren naar alles wat er met de jongen gebeurd was, dan kreeg ze bovendien hoofdpijn als gevolg dus liever niet. "Ik heb nog nooit in mijn hele leven het gevoel gehad dat ik genoeg was, behalve bij haar. De laatste 6 maanden heb ik gevochten voor haar geluk en het mijne, en nu is zij weg en daarmee ook alles en wauw het spijt me zo erg voor jou dat ik meer tijd nodig heb om er over te komen want waarom zou je dit ook doen zonder dat er iets meer achter zit?" Zei hij luid terug als reactie op haar woorden en Jackie bleef hem luisterend aankijken. Zuchtte eventjes en liet de blik in haar ogen iets verzachten. ”Wees blij dat je tenminste iets heb gehad, je kon er eerder ook zonder leven dus dan kan dat nu ook wel weer, maar ik snap dat het misschien moeilijk is om terug te gaan naar niets. Sorry.” Zei ze terug zonder hem aan te kijken en met kaken lichtjes aangespannen omdat het ergens moeilijker was voor haar om te zeggen. Ze voelde ergens woede opkomen maar wist het te onderdrukken. Keek hem weer aan en hij was ook heel boos blijkbaar want zijn vuisten waren gebald, maar ze bleef zelf gewoon kalm. "En by the way, ik verbied jou ook niet om in je bed te liggen. Die kast is mijn bed, de enige plek waar ik toch een beetje slaap kan halen in een nacht, dus vergeet 't maar dat ik je ga beloven dat ik er niet meer in ga" Vervolgde hij een beetje zachter maar nog altijd geïrriteerd, alleen Jackie was nu echt klaar met zijn weerwoorden. ”Right..” Zei ze kalm terug waarna ze opstond en hem eventjes zwijgend in de ogen aankeek. ”Loop maar terug.” Zei ze vervolgens met een scherpte in haar stem waarna ze zich van hem weg draaide en begon weg te lopen, alleen al snel was ze weer geen meisje meer maar een merrie. Stappend begon ze weg te lopen, voor hem om nog een kleine kans te krijgen een reactie te geven, alleen ho maar dat ze het terug ging brengen. Het was eigenlijk nog best een goed idee geweest van hem, kon hij gelijk even nadenken op de weg terug.

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2015 9:20 pm

Geen enkele emotie bij haar, toch niet voor zover hij kon zien. Misschien had ze nog ergens een mutatie waarmee ze de zijne kon afblocken, maar hij was nu even niet van plan om te experimenteren of hij haar emoties kon beïnvloeden. Want met alle woede die hij in zich had, zou hij haar misschien nog kwaad maken, en dat was niet het beste plan. Niet dat hij nu goed bezig was, maar okay. Het was deels haar schuld hoor, hij had zijn hele balans verpest, en als hij eenmaal onderweg was naar een emotionele ontploffing, dan kon hij zichzelf moeilijk afremmen. Het lag niet zo erg aan de emoties zelf, maar aan zijn mutatie, waar hij soms gewoon geen controle over had.

Zijn kleine uitbarsting was dan ook wel nog het minste van wat er kon gebeuren in deze situatie. En waarom.. Misschien omdat hij ergens toch respect had voor wat ze probeerde, alleen wist hij niet of het zou werken. ”Wees blij dat je tenminste iets hebt gehad, je kon er eerder ook zonder leven dus dan kan dat nu ook wel weer, maar ik snap dat het misschien moeilijk is om terug te gaan naar niets. Sorry.” Zei ze zonder hem aan te kijken, en ineens kwam er toch een emotie in haar boven. Right, dat zat er dus toch nog in. Ze had wel een punt tho, en als hij minder boos was, dan was het misschien dieper tot hem door gedrongen.

Voor nu kon hij niet anders dan geërgerd door gaan met zijn tirade. ”Right..” Was het enige antwoord dat hij nog kreeg. ”Loop maar terug.” Zei ze scherp, waarna ze zich omdraaide en ineens weer veranderde in haar grote merrievorm. Ze begon weg te stappen, en hij keek hoe ze tussen de bomen verdween. Fuck.. Waarom sloeg hij er toch elke keer weer in om de mensen die moeite voor hem wilden doen, weg te jagen? Dante zuchtte even diep en liep toen achter haar aan. Een korte sprint en ze kwam terug in zicht.

"Wacht..", Riep hij, net niet wanhopig klinkend. Hij sloeg zijn blik neer, voelde zijn kaken rood kleuren, schaamde zich ineens om zijn gedrag van eerder. "Sorry..", Zei hij, nadat hij zijn keel even had geschraapt. "Je hebt gelijk, wat je daarnet zei", Vervolgde hij, en hij meende het ook echt. Het was wel een feit, hij had het altijd zonder Adrian, zijn biologische ouders, zonder Liv gedaan. De enige die echt altijd al aan zijn zij had gestaan, was Esther. Zelfs toen ze naar Amerika was verhuisd, hadden ze contact gehouden. En zelfs Es duwde hij weg. Misschien moest hij haar gaan opzoeken ofzo. Dante keek omhoog, keek haar aan in haar donkere ogen. "Grazie", Zei hij met een kleine, oprechte glimlach.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2015 10:32 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Oké dit kreeg ze dus terug voor haar kleine poging om iets te doen voor de jongen, om hem te helpen in te zien dat het niet moeilijk hoefde te zijn om verder te gaan. Hij had tenslotte eerst ook zonder haar kunnen leven, en zonder alle andere mensen die er niet voor hem waren dus waarom zou dat nu ineens niet mee zo kunnen. Ofcourse, ze kon het begrijpen dat het niet leuk was om terug te gaan naar de staat waarin ze er bijna weer volledig alleen voor stond. Tbh kon ze zich zelf niet helemaal in zijn situatie plaatsten omdat zij het altijd al in haar eentje had moeten doen. Haar moeder had ook nooit maar iets gedaan om Jackie te helpen, die deed alsof het meisje niet bestond. Ze liep rond door haar huis, at het eten wat ze klaarmaakte maar ze spraken nooit een woord en zelfs een kleine glimlach af en toe was nog te veel geweest. Het grootste gedeelte van de dag was haar moeder ook niet thuis en was ze helemaal alleen. Deed wel klusjes, maar gewoon uit zichzelf omdat ze zich dan verveelde en iets voor haar moeder wilde doen maar dit leek haar nooit op te vallen. De enige vrienden waren de jongens in het skatepark vlak bij haar huis waar ze vaak de hele dag rond hing, want naar school ging ze niet omdat hier met haar mutatie toch makkelijk onderuit kon komen.

Dat hij zich nu alsnog zo geïrriteerd tegen haar gedroeg maakte dat ze een beetje haar motivatie kwijt raakte om met dit gesprek verder te gaan, omdat het toch niet zou helpen want hij was veel te koppig om in te zien dat het tijd was voor hem om verder te gaan, zoals ze hem probeerde uit te leggen. Veel nut had het dus niet meer en dus liet ze maar even kortaf weten dat hij wel terug mocht lopen, want terugbrengen ging ze nu zeker niet doen. Ze ging nog wel een rondje op hem eiland doen ofzo want ze had nog niet genoeg van de buitenlucht en wilde nog wel even haar benen strekken, als de merrie natuurlijk. Wel gunde ze hem nog de kans iets te zeggen door gewoon weg te stappen, al leek het er niet meer van te komen. Nou, ze wenste hem veel geluk in terug lopen, ze had hem een heel eind van de school weggebracht. Net wilde ze weg draven tot ze uiteindelijk wel weer iets hoorde. "Wacht.." Hoorde ze hem roepen en ze draaide haar hoofd om. Daar stond Dante weer en ze stopte met lopen maar bleef met haar achterkant naar hem toe staan. "Sorry.." Zei hij kort nadat hij zijn keel had geschraapt en terwijl hij naar de grond had gekeken. Kalm bleef ze staan kijken en had ze haar oren luisterend naar hem toe gericht met een vriendelijke blik in haar grote bruine ogen. "Je hebt gelijk, wat je daarnet zei" Vervolgde hij waarna Jackie haar grote zwarte merrie lichaam omdraaide en naar hem toe begon te lopen. Bleef wel op een paar meter afstand van hem staan. Kort maakte ze uit zijn gedachten op dat hij eigenlijk wel echt naar haar had geluisterd en dat hij het meende. "Grazie" Zei hij waarbij hij haar weer in de ogen aankeek en een glimlach liet zien.

Lang en hoorbaar ademde ze uit en verlaagde ze haar hoofd door haar hals te voor haar uit te strekken. Haar ogen lieten iets zachts zien en keken hem vriendelijk aan. Ze had hem eigenlijk terug willen laten lopen, om na te denken over dit alles en omdat ze er eigenlijk ook helemaal klaar mee was, maar oké dit maakte het toch wel een beetje weer goed. Je kon haar bijna soort van zien opgeven aan die standvastigheid dat ze hij die hele weg maar gewoon terug mocht lopen en gaf hem alleen met haar blik al toestemming weer op haar rug te klimmen. Ze knikte er ook even naar hem haar neus en blies wat lucht uit door haar neusgaten. Om het hem ook iets prettiger te maken zou ze deze keer geen vaart erin gooien, zou ze nu enkel en alleen blijven stappen zodat hij niet weer door die hel hoefde te gaan, want hij had het niet makkelijk gehad. Haar houding was nu wel een stuk kalmer en zou nu ook vast wel een stuk vertrouwder aanvoelen omdat ze gewoon ontspannen stond met haar hals vooruit gestrekt. Ondanks dat ze ook gewoon tegen hem kon praten via zijn gedachten, wilde ze hem nu ook wel het respect tonen door dat niet te doen, gewoon uit zijn hoofd te blijven. Het was voor haar geen moeite dat te laten wanneer ze niet in iemands hoofd wilde zitten, ze had dat prima onder controle. Ze hield er bovendien ook wel van om gewoon in het paarden gedaante te zitten zonder met iemand te hoeven praten. De stilte beviel haar wel. Natuurlijk zou hij tegen haar aan mogen praten, want zijn stem kon ze nog altijd horen en verstaan. Ze zou nu alleen even niets terugzeggen - tenzij het echt nodig was en hij dat van haar vroeg - omdat ze nu niet zijn hoofd in kroop met haar telepathie..

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptywo mei 27, 2015 11:53 pm

Tbh was hij wel een beetje zenuwachtig dat hij het goed verpest had. Want ondanks dat ze een aparte manier had om hem te helpen, was het wel tot hem door gedrongen. En al bij al was ze nog steeds chill, en hij zou het best wel stom vinden als hij deze kans op een nieuw skatemaatje zomaar liet schieten. Daarom deed hij iets waar hij normaal eigenlijk te koppig voor was, hij liep haar achterna en verontschuldigde zich. Heck, hij gaf haar zelfs gelijk. De angst dat ze hem gewoon vierkant zou uitlachen en hem hier dan alleen zou laten, was wel een beetje aanwezig. Daarom keek hij naar de grond, deels beschaamd om zijn eerdere gedrag en deels omdat hij bang was dat ze hem gewoon nog dieper de grond in zou boren.

Maar hij hoorde geen gelach en hij voelde ook geen spottende emoties in haar lichaam, dus hij keek toch op. Jackie had zich naar hem toe gedraaid en was dichterbij gekomen, maar ze had deze keer geen dreigende houding of boze blik in haar ogen. Voor het eerst zag ze er rustig uit en keek ze bijna vriendelijk. Wauw.. Wat een sorry kon veroorzaken. Nu ja, het zou vast wel zijn omdat ze wist dat hij het ook echt meende, iets waar ze anders nog had over kunnen discussiëren. Voor deze keer was hij dus ergens wel blij met haar telepathie.

Telepathie was deze keer echter niet nodig. Ze knikte naar haar rug en trok zijn aandacht door wat lucht uit haar neus te blazen. Even schoot hij toch weer in paniek. Moest hij echt nog een keer.. Maar ze zag er wel veel kalmer uit tbh. Misschien zou ze deze keer niet als een gek over het strand gaan rennen. Langs de andere kant, met haar wist je nooit, had hij wel gemerkt. Oh god, nu moest hij er weer op klimmen. "Een ingebouwde ladder zou zo handig zijn", Zuchtte hij, maar ergens was hij ook wel vereerd dat hij op haar rug mocht zitten. Hij had zo het idee dat ze dat niet zo vaak toe liet. Daarom zei hij maar niks meer en begon hij weer aan de letterlijke klim naar boven. Uiteindelijk zat hij er weer bovenop, en nam hij opnieuw een plukje van haar manen vast. "Ik weet niet wat jij er van vind, maar voor mij hoef je niet meteen terug te gaan naar het schoolgebouw? Ik bedoel ik vraag je niet om een pony ritje ofzo, maar ik heb nog even geen zin om terug te gaan, dus als je me ergens wil afdroppen in de buurt van het skatepark ofzo..", Zei hij toen, al hoopte hij stiekem dat ze hem toch nog even zou meenemen op haar rug, want ja eigenlijk was het wel leuk tbh.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2015 1:42 am

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Kalm stond ze daar alleen maar hem aan te kijken, zonder enig kwaad in haar grote bruine ogen maar een en al kalmte, kan niet vaak voor tho. Jackie was iemand die graag angst en paniek zaaide en daarbij ook nog een liefde had voor pranks. Ja, ze had er zelfs al een paar bedacht, grote pranks waarmee ze de school een beetje kon terroriseren. Hierbij had ze bij sommige wel de hulp nodig van Grace en Aurélia maar hea, die hielpen haar wel. Ze had er alleen ook al eentje in gedachten die ze ergens in de komende weken wel eens kon uitvoeren. Kon ze iedereen hier een beetje aan het werk zetten en het ze tegelijk ook nog eens heel moeilijk maken. Dat was namelijk wie ze was, die problemen zocht die hield van lol maken, zeker wanneer het dus ging om andere mensen een beetje plagen en pesten. Emoties, daar zag je niet van, die zaten diep opgeborgen. Zelfs Dante zou hier geen toegang tot krijgen, wat misschien wel niet helemaal eerlijk was gezien zij wel toegang had tot die van hem. Maar als je het zo zou bekijken kon ze al haar emoties maar beter de wereld in gooien, wat ze dus echt niet ging doen, dus het was wel oké.

Waarom ze hem ook weer op haar rug liet, was een raadsel. Misschien zou ze het stiekem toch wel leuk vinden om andere mensen op haar rug te laten, zolang ze er natuurlijk geen misbruik van zouden maken en haar dingen hingen opdragen. Ze wilde wel gewoon doen wat ze zelf wilde dan. Het gewicht kon ze makkelijk hebben, dat was echt helemaal geen probleem voor haar, of gewoon voor paarden in het algemeen dan. Het betekende by the way echt niet dat iedereen gewoon zomaar een ritje mocht maken, dat ging ze echt helemaal niet doen. Mocht je op haar rug klimmen, dan had je gewoon zwaar geluk gehad. Over klimmen gesproken. "Een ingebouwde ladder zou zo handig zijn" Zuchtte hij en eventjes brieste ze wat misschien leek op zachtjes gelach, of waar het voor gedoeld was in ieder geval. Het zou er wel een beetje raar uitzien maar voor hem was het misschien wel makkelijk. Zelf kon ze heel sierlijk in een keer op een paard zonder tuig springen. Je ging er gewoon voor staan bij zijn borst en pakte een plukje manen en whoppa, je zat erop. Maar goed, niet iedereen bezat die techniek dus ze liet Dante maar gewoon even letterlijk op haar klimmen.

Hij nam weer een plukje van haar manen af en hij zat tot haar verbazing nu wel helemaal meteen goed, net achter de schoft waar je ook hoorde te zitten bij een paard zonder tuig. Ze begon op rustig tempo te stappen tussen de bomen door en liet het daar ook bij, vond ze zelf ook wel even fijn om gewoon te stappen en haar nek lang uit te kunnen strekken. "Ik weet niet wat jij er van vind, maar voor mij hoef je niet meteen terug te gaan naar het schoolgebouw? Ik bedoel ik vraag je niet om een pony ritje ofzo, maar ik heb nog even geen zin om terug te gaan, dus als je me ergens wil afdroppen in de buurt van het skatepark ofzo.." Vertelde hij en vanbinnen moest ze even grijnzen. Hmm, dus hij vond het toch stiekem wel leuk hea? Nou ja, hij zat tenminste weer op haar rug, was dus niet getraumatiseerd door haar nogal vluchtige rit hierheen. En het was haar eigen keuze geweest hem weer op haar rug te laten gaan, dus oké hij mocht wel eventjes genieten van een ritje. Ze draaide zichzelf om met haar lichaam om om dan ook maar een omweg te nemen. Keek heel eventjes achterom waarna ze haar blik weer voor haar uit liet gaan. ”Omdat je het zo lief vraagt, maar geen pony ritje tho, ik ben geen fucking pony.” Zei ze eventjes grinnikend terug via hun gedachten. ”Als je trouwens sneller wil mag dat ook, dan kun je dat gewoon zeggen en zal ik eerst zachtjes beginnen. Je moet gewoon ontspannen en mee gaan in het ritme, niet vastgrijpen. Maar stappen is ook gewoon oké.” Vervolgde ze met wat uitleg. Dit gaf ze hem puur cadeau hoor, zou ze zeker niet vaker doen. Rustig stapte ze verder en duurde het niet lang voordat ze het bos weer uit waren, omdat ze die ook niet ver in was gegaan. Ze liep al snel weer over het zand heen van het strand en de zon scheen hier prachtig over het water heen. Heel eventjes schudde ze haar nek en liep ze richting de zee, waar ze met haar hoeven door het steeds aanspoelende zeewater liep..

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptydo mei 28, 2015 4:11 pm

Hoe emoties eigenlijk helemaal konden omdraaien van het ene moment op het andere. Jackie was eerst geïrriteerd geweest, en waarschijnlijk ook behoorlijk pissed op hem. Niet dat hij dat zeker wist, en dat was dan ook voor het eerst. Normaal kon niemand echt emoties voor hem verbergen. Zelfs Adrian niet, al deed hij nog zo zijn best. Misschien lag het gewoon aan het feit dat hij zelf te hard in zijn eigen emoties zat momenteel, of ze was gewoon tè emotieloos. Dat kon natuurlijk ook, als ze vaak haar emoties terug drong, dat ze er gewoon beter in werd. Het feit was wel dat hij zich zelf ook een stuk kalmer voelde toen hij zag hoe haar houding tegenover hem wat zachter was.

Zonder verdere ongelukken was hij op haar rug terecht gekomen. Nu ze zelf niet zo ongeduldig was, was het voor hem ook makkelijker om zich te ontspannen op haar rug. Stiekem vond hij het wel jammer dat ze hem terug zou brengen naar het schoolgebouw tho. Ondanks dat het een redelijk bewogen voormiddag was geweest, had hij het wel fijn gevonden om actually een keer buiten te zijn. Hij had meer van het eiland gezien in een uur dan dat hij in de afgelopen maand had gezien. Daarom stelde hij voorzichtig voor dat ze hem best mocht afdroppen bij het skatepark, maar diep vanbinnen hoopte hij dat ze nog even een omweg zou maken of zoiets.

”Omdat je het zo lief vraagt, maar geen pony ritje tho, ik ben geen fucking pony.” Was haar antwoord, en hij lachte ook even. Ze gaf hem ook nog even instructies, zodat hij minder risico liep om te vallen. Hij deed maar meteen wat ze vroeg en ontspande zich, probeerde ook niet om naar beneden te kijken, maar recht voor zich uit. Was beter voor zijn evenwicht, dat was bij het skaten namelijk ook zo. Het duurde dan ook niet lang voor hij zich wat zelfzekerder voelde en ook wat om zich heen begon te kijken. Dit was best een vreemde ervaring, maar zeker wel een leuke eigenlijk.

Uiteindelijk waren ze ook weer op het strand terecht gekomen, waar ze dichter bij het water liep dan eerst. Hij keek even over het water en voelde zich opvallend vrolijk worden. "Ey.. Je mag best sneller als je wil", Zei hij boven het geluid van de golven heen. Yeah, eigenlijk kon hij hier best van genieten. Het was een beetje zoals skaten. Hij was afgeleid van zijn gedachten en hij voelde zich een beetje enthousiast. Maar eigenlijk, waarom zou hij de enige zijn die er van mocht genieten? Hij wist dat zij zich inhield, maar hoe kon je hier nu emotieloos bij blijven? Daarom besloot hij om haar een handje te helpen, of ze er nu toestemming voor gaf of niet. Ze had hem ook niet om toestemming gevraagd.

Daarom legde hij zijn hand op haar hals, lichtjes, en begon hij met zijn mutatie zijn enthousiasme en vrolijkheid op haar over te brengen. Ze zou nog kunnen proberen om zich er tegen te verzetten, maar uiteindelijk zou ze niet anders kunnen dan het aanvaarden. Hij was best geskilld met zijn mutatie als het aan kwam op het manipuleren van anderen. Zijn eigen emoties gebruiken om die van haar te versterken of te vervangen, was dan ook een van de makkelijkere onderdelen er van. Ondertussen moest hij natuurlijk ook nog altijd een beetje opletten dat hij niet viel, maar dat kwam sowieso ook wel goed tbh.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptydi jun 02, 2015 2:38 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Kalm en ontspannen stond ze voor zijn neus me haar oren opzij gedraaid en haar hoofd laag voor haar borst hangend. Vriendelijk keken haar bruine ogen hem aan, heel anders dan ze eerst hadden gedaan. Toen was ze vooral heel intimiderend geweest en kwam ze waarschijnlijk heel dreigend over. Het was enkel een verontschuldiging die ze nodig had gehad om het hem te kunnen vergeven en de dreigende houding te laten gaan. Zelf had hij ergens ook wel een verontschuldiging van haar verdiend want zelf had ze het ook niet al te goed aangepakt, maar hea dat ging ze hem misschien ook nog wel geven ook. Hij had haar tenminste al zover gekregen dat ze hem terug wilde brengen, en nog wel een omweg wilde nemen om hem nog even van een ritje te genieten op de rug van een paard, omdat ze wist dat dit best leuk kon zijn en hij dat vast ook wel zo zou vinden.

Rustig stapte ze tussen de bomen door die een schaduw over haar zwart glimmende vacht heen wierp waardoor het alleen maar nog diepere zwart leek dan normaal. Het duurde alleen niet lang voordat ze weer het strand had bereikt en haar hoeven zich nu voortbewogen over zand. Ze liet hem bepalen hoe snel ze ging en als hij niet sneller wilde vond ze dat eigenlijk ook prima, het liefst ging ze zelf nog wel een stuk sneller maar als hij dat toch nog een beetje te eng vond, kon ze dat begrijpen. Het was bovendien zeker niet een van de makkelijkste dingen, zonder zadel rijden. Haar hoeven raakte het zeewater wanneer ze besloot dichter bij de zee te stappen en haar hals was gestrekt naar voren waarbij haar pas nog steeds grote maar rustige passen bevatte. "Ey.. Je mag best sneller als je wil" Hoorde ze hem boven de golven uit zeggen en even draaide ze haar oren naar achterom hem beter te horen. Je kon de golven namelijk duidelijk in hun ritme horen waarin ze aanspoelden en weer teruggetrokken werden. Rustig draaide ze haar oren weer naar voren en hief ze haar hoofd weer zachtjes op, waarbij ze dus liet merken wat sneller te gaan. Zachtjes begon ze sneller te stappen maar net wanneer ze besloot over te gaan in draf voelde ze zijn hand op haar hals.

Een vreemd gevoel van enthousiasme en blijheid drong haar binnen vanuit de hand en eventjes draaide ze wat verward met haar oren, maar kon ze uiteindelijk niets anders dan het gevoel gewoon binnen laten stromen. Ze ging langzaam over in een rustige draf waarin ze ook langzaam de snelheid opbouwde. Ze lette daarom ook op de evenwicht van Dante, misschien kon ze hem nog helpen mocht hij zijn evenwicht voor een moment verliezen. Zodra ze overging in de galop begon ze iets verder de zee in te rennen, zodat als hij wel mocht vallen, hij in het water zou vallen wat een stuk zachter zou zijn dan in het zand. Hierdoor vlogen de spetters door de lucht en het maakte Jackie helemaal vrolijk om met zo’n snelheid door het water heen te rennen. Het water zorgde er wel voor dat ze niet altijd even zuiver was in haar beweging en zich soms een beetje verstapte. Al probeerde ze zichzelf wel weer goed te herstellen van een verstapping in het water.

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2015 12:00 am

Het besef dat hij eigenlijk op Jackie’s rug zat, kwam pas toen ze weer begon te praten in zijn hoofd en instructies gaf. Een echt paard zou zoiets niet doen ofcourse, maar hey, het was ergens ook wel handig. Trippy en handig. Want serieus, het zou nooit in hem op gekomen zijn om zomaar op een paard te kruipen en dan hoppa maar te zien waar hij terecht zou komen. Daar had zij hem natuurlijk ook een handje mee geholpen, door hem eigenlijk nogal te dwingen op haar rug te klimmen. Maargoed, nu was hij zowaar vrijwillig mee gegaan, en hij vond het nog best wel leuk ook. Het was eens iets anders dan skaten, maar het verzette zijn gedachten evengoed. Niet dat hij nu meteen zou gaan besluiten dat hij wou paardrijden, maar waarom niet het beste maken van de situatie en toch proberen om er van te genieten?

Maar hij was en bleef wel iemand die kickte op snelheid. En je leerde niet wennen aan de snelheid als er geen snelheid was. Het was echt wel te vergelijken met skaten, je moest gewoon oefenen. Dus daarom vroeg hij of ze sneller wou, want tja, er lag zand en zand viel toch wel zachter dan tegen een boom aan knallen of op beton vallen. Dus zo erg kon het niet zijn, right? De zwarte oren van het paard draaiden naar hem toe, als teken dat ze hem gehoord had, en ze begon iets sneller te stappen. Hij concentreerde zich deze keer gewoon op zijn evenwicht, en niet het vastklampen, want dat hielp blijkbaar toch niet. Haar gang was gelukkig redelijk stabiel, zodat hij redelijk snel wende aan het ritme en de beweging.

Er was echter nog steeds geen gevoel te bespeuren bij haar, iets wat hij wel jammer vond. Daarom besloot Dante om zijn emoties met haar te delen, als een soort van bedankje voor alle moeite die ze voor hem deed. Blijkbaar had het wel effect, want haar gedrag werd iets anders dan eerder. Ze begon nu ook haar snelheid op te voeren, en langzaam kroop er een grijnsje op zijn gezicht. Jackie begon dieper het water in te lopen, dat nu hoog opspatte rond haar poten. Ze ging nu weer in galop, maar toch nog iets trager dan toen ze naar het bos waren gegaan eerder. Gelukkig had hij zijn phone in zijn kamer laten liggen omdat hij moest oplaten, want al snel waren zijn kleren wel nat geworden. Oh well, daar kon hij nog wel mee leven eigenlijk.

Het was alsof hij op een eilandje zat midden in de zee. Een eilandje dat wel heel snel vooruit ging tho, maar dat vond hij niet erg. Hij voelde zich vrij, hij voelde zich vrolijk en boven alles voelde hij zich gewoon goed. Dante begon te lachen, eerst zachtjes, maar toen harder en harder. Af en toe schreeuwde hij ook, maar uit enthousiasme, niet uit angst. Ze schoof soms een beetje uit op de zandbodem, maar ook dat vond hij niet eens eng. Zijn vrolijkheid en enthousiasme groeide, en bij haar groeide het dus ook mee. Hun emotionele band die hij gelegd had was nu sterk genoeg om te blijven zelfs als hij zijn hand los liet. En dat was precies wat hij deed. Het was riskant en roekeloos, maar whatever. Dante spreidde zijn armen uit, alsof hij kon vliegen.

Nog geen minuut later werd dat ook waarheid, want hij vloog van haar rug af. Het was het waard tho, al zei hij het zelf. Even verdween hij tussen de golven, maar al snel kwam hij weer boven en liet hij zichzelf met een golf mee drijven naar het strand. Daar stond hij op en strompelde hij wat verder, met een beetje moeite aangezien zijn kleren nu drijfnat waren. Hij liet zich vallen in het zand en rolde op zijn rug, sloot voor even zijn ogen om van de warme zon te genieten. Het kon hem nu even niks schelen of Jackie zou door rennen of terug zou komen, ze mocht hem gerust laten liggen. Dan zou hij haar later wel opzoeken om haar te bedanken, want dat verdiende ze wel tbh.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptyvr jun 05, 2015 11:22 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Ergens vond ze het wel heel jammer dat ze niet eerder achter deze mutatie was gekomen, dan was ze er echt veel vaker op uit gegaan om even te galopperen. Niet dat ze dat echt goed kon doen in London maar ze kon wel de bus nemen naar een rustige plek met natuur waar ze wel even los kon gaan, zonder dan mensen haar misschien zagen. Mensen moesten dan natuurlijk ook niet denken dat ze een losgebroken paard was en moeite gaan lopen doen haar te vangen met de nodige hulpdiensten die eraan te pas kwamen. Dit was haar gelukkig nog nooit overkomen maar dat kwam ook puur doordat ze het niet wist. Hoe kon ze ook, de gedachte kwam ook niet zomaar in haar op dat ze misschien in een groot zwart paard kon veranderen, hoe kon ze dat stukje van haar dan weten. Pas tijdens een uitbarsting van woede, angst, verdriet en paniek vond ze de kracht om in de zwarte merrie te veranderen. Maar nu deed ze eigenlijk niets liever, ze hield er namelijk echt van om los en vrij te kunnen rennen op volle snelheid, die ook nog eens écht heel hard kon gaan.

Nu moest ze zich wel inhouden tho, ze had geen idee of het nu wel een slim idee was om weer ineens weg te sprinten. Hij had net er wel op blijven zitten, maar ze wist zelf ook heel goed hoeveel moeite hij ermee had gehad en het was waarschijnlijk ook geen fijne ervaring geweest. Ze wist hem nu wel even te vertellen hoe hij zijn evenwicht beter kon bewaren, namelijk door gewoon te ontspannen en niet vast te klemmen maar juist te voelen hoe haar spieren bewogen en daar het ritme in te vinden. Dit had ze hem eerder ook wel kunnen vertellen, maar toen had ze ergens wat haast gehad en voelde ze nog irritatie waardoor ze sowieso al niet zo aardig zou zijn. Uiteindelijk besloot Dante toch aan te geven dat ze wel het tempo mocht opvoeren, iets wat ze dan ook met plezier deed. Hierbij deed hij alleen ook nog iets met haar gevoel, besloot blijkbaar iets te doen waardoor ze zich vrolijker voelde. Geen idee wat het precies was en hoe hij het deed maar het werkte toch en ze kon er niet veel op inbrengen. Het vrolijke en enthousiaste gevoel drong haar lichaam binnen en gaven haar een soort kick om nog harder te gaan.

In vol tempo galoppeerde ze door het water heen - iets waardoor haar ritme soms wel een beetje verstoord werd omdat het voor haar ook iets moeilijker werd tegen de kracht van het water in te gaan - en vlogen de spetters alle kanten uit. Haar benen en buik werden kletsnat en ze ging nog heel snel ondanks dat het water haar wel een beetje remde, de spieren in haar benen waren wel heel sterk en die konden wel behoorlijk wat kracht van het water hebben. Ze hoorde Dante langzaam steeds harder lachen en dit versterkte haar gevoel ook enorm, ze vond het leuk om te horen hoe hij er ook lol in had. Wow oké, dit kon haar meestal niet zoveel boeien. Wat had hij met haar emoties gedaan daarnet? Wtf. Het werd ook steeds erger, het leek wel te groeien. Ze werd hierdoor ook nog verder aangespoord om meer kracht te zetten tegen het water om nog sneller te gaan, begon er echt een race van te maken om te zien hoe snel ze kon. Heel snel blijkbaar. Het was een wonder dat hij nog steeds op haar rug zat, al had Jackie wel een redelijk gelijkmatige galop en was ze redelijk stil, hobbelde niet al te erg. Luid kon je haar horen ademen van de inspanning.

Uiteindelijk voelde ze hoe Dante haar manen losliet en kreeg ze langzaam door dat hij zijn armen in de lucht spreidde, blijkbaar had hij het goed te pakken. Van binnen was ze echt aan het grijnzen en was ze toch ergens ook trots op hem, dat hij bleef zitten. Alleen lang duurde het niet echt lang want het duurde waarschijnlijk maar een minuut ofzo en ze merkte dat hij zou gaan vallen. Ze had ook geen tijd om hem eventjes met haar neus een handje te helpen, iets wat ze ook beter niet kon doen want ze moest haar aandacht erbij houden voordat ze zelf ook nog zou struikelen over haar eigen benen. Het enige wat ze hoorde was een plots achter haar en ze voelde dat Dante gewoon niet meer op haar rug zat. Oeps, ze kon dan maar beter weer even terug gaan. Natuurlijk kon ze hem ook gewoon laten liggen in de zee, want hij zou zichzelf vast wel verder kunnen redden, maar hea, wat voor vriend zou ze zijn als ze dat deed. Langzaam begon ze vaart te verminderen, iets wat wel eventjes duurde omdat ze behoorlijk snel was gegaan. Ze draaide zichzelf en galoppeerde terug over het zand heen.

Na een paar minuten kwam ze ook weer terug bij hem en begon ze verder haar snelheid te minderen tot ze weer aan het stappen was. Haar zwarte vacht was helemaal nat en haar natte manen kleefden aan haar hals vast. Met lange passen liep ze naar de jongen toe die op het zand lag op zijn rug. Hij had zijn ogen gesloten maar vertrok zijn gezicht niet pijnlijk dus gokte ze niet dat het was omdat hij pijn had. Al zou hij het vast wel voelen, dat wel. Kon ook niet anders als je met die snelheid in het water viel van toch nog redelijke hoogte, want Jackie was ook zeker geen kleintje. Haar hals had ze naar beneden toe uitgestrekt met haar neus naar de grond toe. Ze stopte en bleef bij hem staan terwijl ze hem aankeek met haar grote bruine paardenogen. ”Are you okey?” Vroeg ze toch even voor de zekerheid via haar Telepathie..

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 1:51 am

Dit was zo anders dan de wilde rit hierheen. Dit kon hij serieus wel vaker doen, al wist hij dat dit ook wel bij deze ene keer zou blijven. Het was wel eens iets anders dan skaten, maar het gaf hem evengoed dezelfde kick. Een kick die hij al heel lang niet meer gevoeld had, een die hem nu liet weten dat hij wel nog leefde. Iets wat hij een lange tijd niet meer had gedaan eigenlijk. Het was alsof Jackie deze keer Eleanor was en hem gewoon terug tot leven had gewekt nadat de bom was ontploft. Dat Olivia zijn tweede bom zou zijn, had hij nooit gedacht, maar het was wel zo. Yeah, zelfs op de rug van de grote zwarte merrie had hij nog tijd voor deze filosofische rotzooi, maar het deed hem voor het eerst gewoon geen pijn meer.

De emoties begonnen hem echter wel over te nemen nu. Geen stomme emoties meer, maar pure extase. Dit was gewoon te geweldig voor woorden. Dankzij zijn mutatie had hij bij Jackie ook die gevoelens veroorzaakt, en nu sterkte zij hem aan op haar beurt. Beste idee van de dag tbh. Nee, dat moest wel haar idee zijn geweest om hem even wakker te schudden. Want ja, daar was ze wel in geslaagd. Maar hij moest toch nog even die laatste grens over, de ultieme kick hebben en dan gewoon op die high blijven voort gaan. Dus hij nam het besluit om haar los te laten, ook al wist hij dat hij dan zou vallen.

De voorspelling kwam snel genoeg uit, en hoewel hij best wel hard neerkwam, was het niet pijnlijker dan van een ramp vallen. Hij voelde wel pijn in zijn knie en heup, maar het was maar een val. Dante was uit het water gestrompeld en had zich gewoon in het zand op zijn rug gelegd. Hij gaf er even gewoon niet om. Het enige dat hij hoorde op zijn ademhaling en de zee na, waren de passen van Jackie, die naar hem toe kwam gestapt. ”Are you okey?” Hoorde hij in zijn hoofd, en hij opende zijn ogen om haar aan te kijken in haar grote bruine ogen. "You bet I am", Grijnsde hij breed. "Ik ben al lang niet meer zo okey geweest als nu tbh”, Vervolgde hij. Hij sloot zijn ogen weer en merkte dat zijn hartslag langzaam begon te dalen. "Als je wil mag je naast me komen liggen hoor. Even relaxen. Of je gaat weer rennen, het maakt mij niet uit, maar ik blijf nog even hier.. Ik wil de zonsondergang zien", Zei hij, en terwijl hij dat zei wist hij dat het de perfecte manier was om deze dag af te sluiten.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 5:06 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Iets vertelde haar dat ze het goed had gedaan om hem wakker te schudden, misschien deed ze dat nu zelfs beter dan net waar ze hem nog probeerde terug te halen naar de realiteit met woorden en was ze toen te streng voor hem, en wat te gevoelloos en gemeen. Maar dit leek te werken, het enige wat hij leek nodig te hebben was wat motivatie en hij moest zien dat het het nog waard was om te leven. Het was nooit in haar opgekomen, zelfs niet wanneer ze hem nog een keer op haar rug liet om hem - met een omweg - terug te brengen. Nu pas realiseerde ze dat dit de juiste manier was omdat ze hem hoorde lachen en schreeuwen uit plezier, iets wat hij nu ook op haar overbracht. Ze begon zichzelf ook steeds vrolijker te voelen en ze genoot van de snelheid waarmee ze zelf door het water galoppeerde. Het was ook gewoon te mooi hoe de zon het strand gewoon prachtig maakte en de zee een heldere blauwe kleur gaf, het was heerlijk om dat zo snel mogelijk door het water te racen.

Het werd steeds beter en het gevoel bleef maar aansterken, maar met haar kracht en snelheid tot ze uiteindelijk echt niet meer sneller kon. Ze zou deze nacht wel heel lekker gaan slapen in ieder geval, tenzij ze spierpijn zou krijgen maar grote kans dat ze daar dan gewoon heerlijk doorheen zou kunnen slapen omdat ze gewoon te moe zou zijn. Hoe ze hier waren gekomen wist ze ook echt niet meer maar ze was er stiekem wel blij mee, hoewel ze ook blij was geweest met gewoon de hele dag skaten, maar dit was toch even wel puur genieten. Niet alleen voor haar en ze merkte dat Dante zelf zo goed de vibe te pakken had dat hij haar los begon te laten, iets wat hij misschien beter niet had kunnen doen want het duurde ook niet erg lang. Al snel voelde ze dat er niemand meer op haar rug zat en ze had een duidelijke plons in het water gehoord. Ze draaide haar oren naar achteren en rende nog even door om vervolgens een boog te maken om weer terug te galopperen. Haar snelheid was al een stuk minder omdat ze anders Dante weer zo voorbij zou rennen en langzaam nam ze terug tot ze naast hem stond. Ze had haar neus naar de grond toe gestoken en keek hem nu aan terwijl ze hem even vroeg of het wel ging. Hij opende zijn ogen en keek haar nu ook aan. Haar natte manen hingen naar beneden en zachtjes druppelde ze water op het zand. "You bet I am" Zei hij en ondanks dat een paard niet echt kon glimlach kon je wel zien dat er iets van vrolijkheid van haar gezicht afkwam. "Ik ben al lang niet meer zo okey geweest als nu tbh” Zei hij vervolgens. ”Mooi, dan ben ik toch nog ergens goed voor geweest right?” Zei ze lachend terug via zijn gedachten. Hij sloot zijn ogen weer en ze kwam ook weer een klein beetje omhoog met haar hoofd, keek eventjes uit over de zee en de zon die over het water scheen. "Als je wil mag je naast me komen liggen hoor. Even relaxen. Of je gaat weer rennen, het maakt mij niet uit, maar ik blijf nog even hier.. Ik wil de zonsondergang zien" Hoorde ze hem uiteindelijk nog zeggen en dat klonk eigenlijk nog best wel als een goed idee. Het duurde niet lang voor haar om een beslissing te nemen en ze stapte even van hem weg, maakte een rondje en veranderde terug.

”Dan blijf ik ook hier,” Zei ze waarna ze zich naast hem neerdropte in het zand. Haar lange zwarte haren waren kleddernat net zoals haar kleren maar dat maakte niets uit. Ze zwiepte wel eerst haar haren even naar achteren voordat ze ook helemaal neer ging liggen. De golven van de zee raakte haar voeten en eventjes wist ze haar schoenen uit te friemelen en naast haar neer te leggen, zonder echt overeind te komen. Ze sloot ook haar ogen en voelde de warmte van de zon op haar huid, iets wat gewoon heerlijk voelde. Het was echt zo dat Jackie nog veel te weinig echt van de zon had genoten, soms scheen de zon ook wel heel mooi in London maar omdat haar relatie met haar moeder niet zo goed was geweest had ze de stad bijna nooit verlaten. Ze kende bijna het bestaan niet van stranden en de natuur op de parken in London na dan, waar ze el geen strand hadden dan. ”Dit is echt té goed gewoon.” Zei ze met een glimlach op haar gezicht terwijl ze lag te genieten van de zon. ”Puur genieten..” Vervolgde ze zachtjes, alsof ze heel ver weg was, bijna weg viel omdat ze in slaap viel. Wat ze trouwens niet deed hoor, ze bleef er wel gewoon hij, dat wel.

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptyma jun 15, 2015 1:45 am

Nope, hij had er toch wel echt geen spijt meer van dat hij uit zijn kast was gekomen vandaag. Eerst toch wel een beetje, vooral toen het hele kidnap-gedoe zich had voor gedaan. Hij had echt wel voor zijn leven gevreesd tbh. Niet dat hij er geen ervaring mee had, met dood gaan, maar toch. Eleanor zat nu vast ergens tussen haar plantjes op wortels te kauwen, dus die zou hem niet komen redden als hij ergens rond een boom geplooid hing. En toch had hij zijn handen los gelaten, al was de situatie wel anders. Jackie had somehow zijn vertrouwen gewonnen, zelfs na alle gebeurtenissen van eerder. En dat was heel wat hoor. Hij had waarschijnlijk meer gepraat tegen haar dan tegen eender wie sinds Liv weg was. Maar eigenlijk.. Was dat echt dom geweest. Er waren mensen geweest die hem hadden proberen te helpen, en die had hij weg geduwd.

Jackie had hem wakker geschud, en daar was hij dankbaar voor. Toen ze dan ook vroeg of hij ok was, loog hij niet met zijn antwoord. ”Mooi, dan ben ik toch nog ergens goed voor geweest right?” Lachte ze in zijn hoofd, en hij lachte even mee. Daar had hij niks van terug, hij was best wel bot geweest tegen haar ja, maar dat lag al achter hen. Als een soort vrede offer nodigde hij haar uit om gewoon met hem te chillen tot de zon onder was. Gelukkig was hij nu nog warm, aangezien ze allebei doorweekt waren. Echt lang zou het niet meer duren tho. ”Dan blijf ik ook hier,” Stemde ze in, en ineens zat ze als persoon gewoon terug naast hem, alsof er niks gebeurd was. Shapeshifters..

Even was het stil, en genoten ze beiden van de zon en de warmte en gewoon de sfeer in het algemeen. ”Dit is echt té goed gewoon.” Sprak ze toen, en hij hmm-de even instemmend. ”Puur genieten..” Mompelde ze er achter aan. Omygod, viel ze nu in slaap? Dat zou hij ook wel kunnen hoor atm. Or nah. "Waar ik vroeger vaak ging skaten, scheen de zon ook de hele dag door. Het had precies de goeie ligging, ook geen gebouwen er om heen om schaduw te veroorzaken. En als de zon bijna onder ging, werd alles oranje. Zo het moment dat je voelt dat het koeler wordt, maar dat de zon er toch nog is, snap je wel? Dat was altijd mijn lievelingsmoment", Vertelde hij met een glimlachje, al had hij eigenlijk geen idee waarom hij dit met haar sharede. Misschien gewoon wel omdat hij haar wel aardig vond, en het waardeerde dat ze hem mee had genomen naar hier om een soortgelijk moment te beleven als vroeger..

Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptydo jun 18, 2015 4:22 pm

Jackie Morrison
I need more dreams
And less life
Tag; Dante

Het was vooral de snelheid waar Jackie het meest van kon genieten, ze wind in haar manen en het water dat tegen het lichaam van de zwarte merrie aansprong. Spetters water die door de lucht vlogen en langzaam haar helemaal nat maakte en ook Dante niet oversloegen. Ze mocht eigenlijk maar hopen dat hij nu niets bij zich zou hebben wat kapot zou gaan door het water, niet dat Jackie daar normaal veel zorgen om maakte want tja dat deed ze niet. Al heel lang kon het haar niets schelen, alleen soms kon ze toch wel een beetje geven om dingen. Zoals het feit dat Dante een geweldige skater was die eigenlijk zijn leven aan het weg gooien was, for real, en dat omdat hij niet verder kon gaan nadat zijn hart was gebroken. Het was niet vaak dat Jackie dan iets voor iemand wilde doen maar zelf had ze ook ingezien dat dit misschien wel te erg was, deze jongen kon zich echt niet heel zijn leven opsluiten in een kast, dat was zonde. Talenten waren misschien wel de dingen die ze het meeste koesterde?

Ze was ergens wel blij om te horen dat het goed ging met Dante nadat hij was gevallen, ze had het namelijk wel stoer gevonden van hem dat hij durfde zijn armen in de lucht te steken maar erg goed had het niet uitgepakt. Ach ja, hij had in ieder geval het risico genomen en dat was misschien ook maar heel goed. Soms moest je niet bang zijn om te vallen. Zelf vond ze het ook nog best een goed voorstel om nog even te blijven liggen, want ze was ook wel behoorlijk moe geworden van het galopperen door het water heen. Ze zou er ook nog zeker last van krijgen maar dit alles was het het waart geweest. Simpel binnen een paar seconden veranderde ze terug en ging ze naast hem in het zand liggen. Ondanks dat het nog maar lente was scheen de zon al heel lekker warm hier op het strand, ze zou bijna zweren dat het al zomer was. De kou van de natte kleren was nog helemaal niet te voelen, straks waarschijnlijk wel als de temperatuur weer af zou nemen. Maar zoals het nu was kon ze prima even liggen slapen, niet dat ze dat zou doen maar ze zou ook best elk moment weg kunnen vallen. "Waar ik vroeger vaak ging skaten, scheen de zon ook de hele dag door. Het had precies de goeie ligging, ook geen gebouwen er om heen om schaduw te veroorzaken. En als de zon bijna onder ging, werd alles oranje. Zo het moment dat je voelt dat het koeler wordt, maar dat de zon er toch nog is, snap je wel? Dat was altijd mijn lievelingsmoment" Vertelde hij en met ogen gesloten luisterde ze naar het verhaal, snapte ze het helemaal ondanks dat ze zelf nooit zoiets gehad, had ze het wel gewilt. Zachtjes mompelde ze begrijpend terug. ”Het is best jammer, ik heb bijna heel mijn leven in de binnenstad van London geleefd en ondanks dat het natuurlijk ook wel cool daar is, heb ik toch dit soort dingen altijd gemist. Je hebt daar wel parken maar het is niets vergeleken met dit.. Dit is gewoon anders, er is meer vrijheid en je kan hier makkelijker ademhalen.” Deelde ze zelf nu ook met hem mee. Tja, als hij dingen met haar ging delen dan kon ze dat zelf ook maar beter doen, right? Anders was het zo eenzijdig en leek het alsof zij hem niet vertrouwde. Nu had ze hem natuurlijk ook nooit zo terug willen brengen als ze hem niet vertrouwde, maar goed je snapte wat ze bedoelde.

Notes; -
thanks
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Emptyma jun 22, 2015 11:36 pm

Heimwee naar Italië was nog nooit zo erg geweest als op dit moment. Hij miste het rondhangen met zijn vrienden, en dan vooral met Esther. Dat waren de herinneringen die hem voor altijd zouden bijblijven maar die hij nooit meer terug zou krijgen. Want Esther had nu Christian, en eigenlijk had zij hem niet meer zo hard nodig als hij haar nodig had. Het was niet echt iets voor haar om iemand te missen, en al zeker niet nu ze wel belangrijkere dingen aan haar hoofd had. Ze had zijn passie voor het skaten nooit echt gedeeld, maar natuurlijk hing ze vaak genoeg ook rond in het parkje waar alle andere mensen zaten te chillen. Soms om zelf te chillen, soms om zaken te doen.

Maar ze had hem nooit verboden zijn leven te leven zoals hij het wilde, en dat maakte haar zo geweldig. Damn, ja, hij miste haar best heel hard. En diep vanbinnen wist hij wel dat ze ook nog om hem gaf, dat was wel tot uiting gekomen toen ze hem naar de ziekenhuisafdeling had gesleept op de dag dat Olivia weg was gegaan, maar toch. Toch was er een soort drempel tussen hen waardoor hij afgeschrikt werd om haar aan te spreken, ook al zat ze hier op hetzelfde eiland als hij.

Langs de andere kant bracht het ook wel mooie herinneringen met zich mee. Heimwee kon dus ook wel iets positiefs zijn, vooral als je datgene wat je miste kon vinden in nieuwe dingen rond je heen. Zoals de zonsondergang hier op het strand, dat hem deed denken aan het skatepark waar hij zo vaak had gezeten. Voorzichtig deelde hij die herinnering met Jackie, ook al wist hij niet echt waarom precies. Omdat hij wel aan voelde dat het kon? Zoiets. En het was een goeie gok geweest, aangezien ze zelf ook iets uit haar jeugd deelde.

”Het is best jammer, ik heb bijna heel mijn leven in de binnenstad van London geleefd en ondanks dat het natuurlijk ook wel cool daar is, heb ik toch dit soort dingen altijd gemist. Je hebt daar wel parken maar het is niets vergeleken met dit.. Dit is gewoon anders, er is meer vrijheid en je kan hier makkelijker ademhalen.” Vertelde ze, en hij glimlachte even toen hij besefte dat ze wel gelijk had. "Liv is naar New York vertrokken.. En ze mag het hebben, ik vind 't leuker hier", Grijnsde hij, waarna hij kort zijn spieren aanspande en rechtop ging zitten en zag hoe de zon het water nu raakte met het uiterste puntje en zo weerspiegeld werd op de golven. En op dat moment wist hij dat hij meende wat hij zei, hij vond het echt leuker hier, of dat nu met of zonder haar was.

Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Die hard [&Dante]   Die hard [&Dante] - Pagina 2 Empty

Die hard [&Dante]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who's this Dante guy?
» It's a me again [+Dante]