INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 There's no blame in keeping the one you love safe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
There's no blame in keeping the one you love safe Empty
BerichtOnderwerp: There's no blame in keeping the one you love safe   There's no blame in keeping the one you love safe Emptyzo jun 07, 2015 5:29 pm


### words

tag: Jamie

Dat hij dit ging doen zonder werkelijk te overlegd hebben met Clyde was ergens best wel laag. Maar hij wist wat Clyde zou gaan zeggen als hij het aan hem zou vertellen, die zou hem proberen tegen houden en wel ja daar had hij geen zin in. Hij was het beu om te zien hoe zijn hubby verscheen na een of andere tussenkomst bij leerlingen. Het brak zijn hart elke keer weer als hij hem in alle staten vond na een of andere redding of hoe je het ook wilde noemen. Dit was echt niet hoe hij het zich voor had gesteld dat het zou zijn. Damian had hem al vaak genoeg mogen troosten na zo’n dingen en ja oké hij deed het graag maar alsnog het was echt niet cool. Clyde had al zoveel meegemaakt in zijn leven, daar moest niet nog al dat extra’s bij komen. Nee, die moest eerst zichzelf weer wat opladen en zo. Daarom had hij een afspraak gemaakt met Jamie. Desnoods nam hij het even over van zijn boyfriend maar alles was beter dan dit.

Stil was hij uit bed gesneakt, al had hij toch nog wel eventjes een mini kusje gedrukt op zijn wang waardoor er een glimlach verscheen op het gezicht van de man die in zijn bed lag. Nee, oké Damian niet treuzelen nu anders komt er niets van in huis! In alle stilte had hij zich aangekleed om dan de gang op te lopen en te vertrekken in de richting van de kantoren. Al maakte hij nog wel even een pitstop in de cafetaria want zijn buikje schreeuwde eventjes om de honger. Céline had zijn favoriete snack al klaar staan. For real die vrouw dacht toch echt aan alles hoor. ‘Thanks Céline, en geniet nog van je dag.’ Gooide hij er in alle vrolijkheid nog achteraan voor hij, zijn muffin en een muffin voor Jamie natuurlijk, want dat was wel zo aardig van hem.

Hij draaide zijn cap backwards op zijn hoofd en na drie simpele klopjes op de deur werd hij al meteen verwelkomt door Jamie. Oké, gelukkig was het nog niet zo heel vroeg anders had hij hier waarschijnlijk al geeuwend gestaan en nou dat kwam niet bepaald goed over of zo. ]‘Ik hoop dat ik je niet van je nachtrust heb gehaald mate.’ Sprak hij terwijl er een brede grijns verscheen op zijn gezicht. Snel genoeg volgde hij Jamie naar zijn bureau waar hij uiteindelijk de twee muffins neer zette. ‘Ik had geen idee of je de tijd hebt gehad om iets te gaan halen om te eten, dus bij deze.’  Kort streek Damian over zijn eigen wang en liet zich vervolgens neerzakken op een van de stoelen. Juist ja, hoe ging hij dit op een deftige manier zeggen? Gewoon eerlijk zijn, dat was het beste wat hij kon doen op momenten als dit

Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
There's no blame in keeping the one you love safe Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's no blame in keeping the one you love safe   There's no blame in keeping the one you love safe Emptydo jul 16, 2015 9:48 pm


❝ And there’s a whole life in that, in knowing that the sun is there. ❞

Het was weer even wennen, wakker worden met het geluid van de wekker op zijn mobiel. Bijna altijd was het Jean geweest die hem 's morgens zachtjes wakker schudde, vooral in de winter wanneer het buiten nog donker was en Jamie amper zijn ogen open kon doen. Nu was het hartje zomer en schenen er een paar zonnestralen door de ramen naar binnen ook al was het - voor Jamies doen - veel te vroeg in de ochtend.
Hij kwam overeind en liet zichzelf opwarmen door de eerste zonnestralen terwijl hij zijn mobiel pakte. Met een glimlach ontgrendelde hij het apparaat (met een collage van foto's van Kate en hem op het nieuwjaarsfeest) en las het berichtje van Jean, die nu in New York zat bij de Verenigde Naties.
Er moesten akkoorden worden gesloten en gemaakt, toespraken worden georganiseerd en vooral verdragen die binnenkort afliepen moesten worden verlengd. Zijn glimlach veranderde in een frons toen hij Jean's bericht las. De Raad was niet akkoord gegaan met hun voorstel om het toezicht op de school af te bouwen. Integendeel: de Raad, en dan vooral de Verenigde Staten, wilden, nee, éisten dat het toezicht op de school en heel Genosha Island verscherpt werd, vanwege het 'gevaar' van de school, de leerlingen en het hele mutantenras op zich - de uitkomsten van een nieuw 'onderzoek'.
'Ze maken het ons niet makkelijk. Ik bel je zo terug, Jeanie.' typte Jamie nog terug voordat hij met een zucht zijn telefoon terug legde. Wat kon hij er anders op zeggen? Tegen de Verenigde Naties konden ze simpelweg niet op en als ze er wel op zouden reageren zou het als een provocatie worden gezien. Jamie wilde bijna zijn hoofd in zijn handen leggen, maar herpakte zich nog net.

Right.

Nu moest hij op Damian focussen; een afspraak met de muziekleraar was immers de reden dat hij zo vroeg wakker was.

Jamie was maar een paar minuten in zijn kantoor - zijn koffie was nog niet eens klaar - toen hij drie klopjes op de deur hoorde. Hij snelde al naar de deur en werd meteen begroet door zijn collega, die zich glimlachend afvroeg of hij hem niet van zijn nachtrust afgehouden had. 'Nee joh,' grijnsde Jamie. 'Het is zomer,' zei hij, wenkend naar de ramen van zijn kantoor die uitkeken op het zonovergoten eiland, 'dus dat kan ik wel hebben. Kom binnen.'  
Hij schoof de stoel van zijn bureau aan voor Damian en draaide zich om naar het koffiezetapparaat. 'Wil je ook iets?' vroeg hij terwijl hij weer met een kop koffie terug naar het bureau liep, waar tot zijn grote vreugde twee muffins stonden.
'Een muffin, het beste begin van de dag,' glimlachte Jamie. 'Ik wilde net nog naar Céline gaan om snel iets te halen.' Hij had altijd respect gehad voor de vrouw, de heuse chef de cuisine van het eiland, die voor het ochtendgloren al opstond en alles klaarmaakte voor de leerlingen en docenten die vroeg ontbeten.
'Maar well, Damian,' begon hij terwijl hij het papiertje van de muffin afhaalde, 'wat is precies de reden van deze afspraak op toch wel een heel vroeg tijdstip?'

NOTES tag: damian

TEMPLATE BY MINNIE DARLING OF SHINE
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
There's no blame in keeping the one you love safe Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's no blame in keeping the one you love safe   There's no blame in keeping the one you love safe Emptydi aug 04, 2015 10:19 pm


### words

tag: Jamie

Om eerlijk te zijn hoe dichter hij bij het kantoor van Jamie was gekomen des te meer hij weer de drang had om terug naar zijn warme bed te gaan en naast Clyde te kruipen. Maar goed, hij ging eventjes niet de oversized baby spelen die hij altijd was. Nah, op dit moment was het eventjes grote meneer Youth. Yeah right, thank god dat de grootste helft van school nog sliep want anders hadden de telepaten onder hun waarschijnlijk nu wel even dood gelachen om zijn gedachte of zo. Zelf vond hij het tbh maar heel dom van zichzelf, maar dat ging hij eventjes achter zich laten. Aangezien hij zich nu toch al voor de deur van Jamie bevond en vrijwel meteen werd binnen gelaten door de man. Voor eventjes moest hij lachen om de opmerking van de man. ‘Zomer of niet, zon of niet ik prefereer mijn bed en Clyde naast me op dit uur van de dag.’ Dat was misschien eventjes veel te eerlijk, en meer gedetailleerd dan eigenlijk nodig maar dat blamede hij maar op het vroege op staan. ‘Als je iets hebt van water dan graag.’ Jup, hij moest en zou toch nog eventjes die stiekeme gezondheidsfreak die hij was uithangen hoor. Afgezien van de muffins die hij bij had dan. Maar dat was stiekem gewoon een illusie die heel snel zou verdwijnen in hun buik.

‘Ik dacht ik kan maar beter een beetje vooruit denken. Oké, nee heel stiekem heeft Céline me die mee gegeven, waarschijnlijk dacht ze dat ik hem stiekem nog aan Clyde ging geven of zo.’ Glimlachte hij kort. Stiekem sneakte hij soms wel wat mee naar boven ja, en natuurlijk zorgde hij en zijn hubby dat ze alles op eten want meh ze hadden even geen zin in van die vieze insecten of zo. No offence aan de liefhebbers, maar serieus nee. Jamie zette uiteindelijk een glas water voor zijn neus om daarna plaats te nemen tegenover hem.

‘Om het simpel te stellen, Clyde. Ik maak me zorgen om hem, en ja misschien klinkt het heel kinderachtig of over bezorgd of wat dan ook. Maar het is al meerdere malen gebeurd dat hij toch best vrij shakend terug komt ’s avonds..’ Damian begon zelf ook te prutsen aan het papiertje van de muffin en haalde even diep adem. ‘Ik probeer hem bij te staan in al die dingen en ik weet dat hij er zelf voor gekozen heeft, maar het neemt niet weg dat hij al zo veel heeft meegemaakt.. En ik ben bang dat het hem misschien ooit teveel gaat worden.’ Wonder bij wonder had hij het papiertje er vrij snel afgekregen en nam hij een kleine hap van de overheerlijke blueberry muffin. Céline en haar skills 11/10.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
There's no blame in keeping the one you love safe Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's no blame in keeping the one you love safe   There's no blame in keeping the one you love safe Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's no blame in keeping the one you love safe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» Love Will Take You There...
» No Love (+ Open)
» Yes,I am a pyromaniac and I love it
» Pup's needs a lot of love and much more & Jensen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Offices :: Jamie's Office-
Ga naar: