INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Age: 20
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydi mei 17, 2016 8:41 pm

Omg oeps ik schaam me ik zie nu pas dat ik hier helemaal nooit heb gezegd dat ik hard bezig ben met die kut examens en dat ik me bewust even zo min mogelijk meng hier in gesprekken op het topic want dan voel ik steeds de drang om te kijken. Omg mis jullie wel hoor. Nog tot volgende week donderdag en dan ga ik weer heel actief zijn (als ik niet te druk bezig ben met vieren dat ik eindelijk klaar ben met de middelbare) en dan ga ik ook eindelijk overal posten waar ik nu niet aan toe kom. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyzo mei 22, 2016 12:43 pm

Door de komende examens ga ik wat minder actief zijn :aap:

Dit geldt voor: Taylor, Dahlia, Anastasia, Rhaenyra-Kari en Edith
Terug naar boven Ga naar beneden
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Age: 18 [481]
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydi mei 24, 2016 9:38 pm

Vanaf morgenochtend t/m vrijdagavond (21:00 op precies te zijn...) ben ik afwezig vanwege stage en concert enzo ^^

Dit geld voor Vick Moore en Aiden O'Reilly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydi mei 24, 2016 10:36 pm

Door de drukke laatste weken van het schooljaar ben ik niet zo actief qua posten :c

Dit geldt voor al mijn accounts (Ivy, Clarissa.. you know xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyvr jun 03, 2016 8:56 pm

Oohjee het is na lange tijd weer zo ver gekomen dat ik hier een berichtje moet plaatsen  D:
Ik ben de weken hiervoor al wat minder actief geweest door school, maar het komende weekend tot en met 9 juni heb ik het zo druk dat er nauwelijks tijd zal zijn om ook maar 1 postje te plaatsen. Ik ga proberen om iedere dag toch 1 postje te plaatsen, maar ik zal er waarschijnlijk niet aan toe komen.
Nu maar hopen dat ik alle toetsen overleef xD

Dus ik ben afwezig van 3 juni tot en met 9 juni
Dit geldt voor al mijn accounts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyza jun 04, 2016 1:12 pm

Omg dit is zo erg, maar ik moet me dus ook afwezig melden jkdsjfg
De leerstof die ik moet kennen voor mijn examens, is ingewikkelder dan ik had ingeschat, en 's avonds ben ik dan vaak gewoon te moe in mijn hoofd om een goeie post neer te zetten. Ik denk dus dat het beter is om gewoon 's avonds te chillen ipv te proberen posten. Het spijt me heel erg voor alle mensen waar ik topics mee heb!!

Voor admin-gerelateerde zaken ben ik ofc wel nog bereikbaar via pb (Clyde Maddox) of whatsapp c:

Deze afwezigheid geldt voor (ohjee komtie hoor) Amadéo, Charlie, Clyde, Dante, Eros, Frej, Howard, Jayson, Kai, Kyrylo, Marshall, Maurim, Raeen, Rayan, Roran, Skye, Sullivan en Sverrir
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyzo jun 05, 2016 12:52 am

Tot mijn spijt meld ik me wegens drukte met school en persoonlijke redenen af voor een onbepaalde tijd van PoF. Ik kan niet precies een tijd geven aangezien dit de drukste maand gaat worden wanneer 't komt tot zowel digitale als map portfolio's inleveren en laten checken en daar heb ik ook nog andere dingen buiten school bij waardoor m'n hoofd totaal niet op RPG gericht staat. 'Khad gehoopt dat het maar van korte duur zou zijn maar helaas niet.

Dus bij deze is het niet verboden om PB's te sturen of wat dan ook maar belangrijke vragen/zaken die je 't liefst snel opgelost wilt hebben die gelieve naar Veronica aka Jamie Nicholls te sturen of Max aka Clyde Maddox!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyma jun 06, 2016 6:40 pm

Hey dears,

Driemaal is scheepsrecht, misschien dat een paar het een beetje hebben zien aankomen maar ik ga me tijdelijk gedeeltelijk afwezig melden op PoF vanwege tentamens en deadlines voor mijn werkstuk. Ik leer vooral in de ochtend en in de middag en zal waarschijnlijk pas 's avonds weer op de site verschijnen (voel je vrij om 'Veronica ga leren!' te pb'en als ik in de middag of ochtend online ben). Ik reageer dus nog steeds op topics en pb'tjes, maar dit loopt wel wat vertraging op!

Dit zal ongeveer tot 21 juni duren - hopelijk heb ik hierna alle tentamens achter de rug.

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Kylie Roberts
Kylie Roberts
Class 4
Aantal berichten : 250

Character Profile
Alias: Aurora
Age: 10 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydi jun 07, 2016 3:25 pm

hoi hoi,

door school ben ik nu voor de komende vier weken minder actief. Elke vrijdag kom ik nog wel even kijken, maar ik kan nu niet posten. Ik had eerste niet verwacht dat ik dit moest doen, maar ik heb me sterk vergist in de opdrachten.
sorry guys voor het wachten op posts...

Dit geld voor al mijn chars :c (de chars staan onder de onderschrift)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydi jun 07, 2016 9:15 pm

Ik ben ontzettend druk, verrassing haha. Gelukkig ben ik niet de enige, samen zullen we het volhouden :']
Anyway, ik ben wat minder regelmatig aanwezig, maar zeker nog proberen m'n topics actief te houden.
Dit duurt tot ik mijn scriptie af heb, wat op 1 juli moet zijn ~\( ; w ;   )\
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyza jul 02, 2016 4:27 pm

Ik ben van 05|07 tot 12|07 op vakantie naar Hongarije, Balaton Sound festival :la:
Die week ga ik dus niet online zijn op PoF. Heel misschien af en toe op whatsapp (als er WiFi in het huisje is hahaha geen idee).

Dit geldt voor Conor, Devon, Eloise, Oliver, Sebastian en Topaz ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptyvr jul 08, 2016 4:51 pm

Ik ben dit weekend waarschijnlijk niet aan wezig op PoF en ga ook weer meer werken waardoor ik ook wat minder actief zal zijn. Maar dit weekend ben ik er sowieso niet :3

Dit geldt voor: Dennimae, Kim, Ziva, Rhaegys en Yale
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydo jul 14, 2016 8:10 pm

Volgende week donderdag, 21 juli ga ik 10 dagen op vakantie naar Turkije :la:
Ik kom de 31ste terug :3

Misschien dat als ik wifi heb af en toe mijn hoofd een keer om de hoek steek, maar posten gaat het in de vakantie niet worden ghehehe.

Dit geldt voor: Dennimae, Kim, Ziva, Rhaegys en Yale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydo jul 14, 2016 9:24 pm

Oh ja, ook nog even hier melden. Vanaf 16 juli gaan Nienke en ik naar Frankrijk op vakantie. Tot 9 augustus D: Dus ja dan kunnen we heel misschien tussendoor posten want we hebben wifi en een laptop maar dat is niet zeker. We zullen er wel zijn in Whatsapp groep waarschijnlijk maar niet zoveel op het forum.

Dit geld voor mij en Nienke. Dus dat hele zootje chars bij elkaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Emptydo jul 14, 2016 9:58 pm

Ik ben vanaf morgenvroeg tot 25 juli op kamp. Ik neem geen laptop mee waardoor ik niet ga kunnen posten, maar waarschijnlijk ga ik het niet kunnen laten om toch zo nu en dan eens een kijkje te komen nemen x)

Dit geldt voor Walsh, Calvin, Charlie, Eoin en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: