INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Anastasia Alexandrovna
Anastasia Alexandrovna
Class 4
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Amaranthine
Age: 15
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyza maa 12, 2016 6:19 pm

De examens komen er weer aan, yeah! D:
Dus ik ga nog wat minder actief zijn dan normaal :'D

Dit geldt voor Anya (ook al is ze nog niet af :'D) Taylor, Rhae, Dahlia, Tina en de rest van de bende :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyzo maa 20, 2016 9:55 pm

Hey all! Vanaf 21 maart tot en met 2 april zal ik bijna niet aanwezig zijn op Prophecy of Fate - de reden hiervoor is dat morgen mijn tentamenweek begint, en ik van 29 maart tot en met 2 april in Keulen ben op studiereis. Er is wel wifi in het hotel waar we zitten dus ik ben wel via Whatsapp bereikbaar, maar ik neem aan dat we daar niet vaak zullen gaan zitten en vooral de stad gaan verkennen. (a) Of ik moet ergens een wifi-kathedraal ontdekken, natuurlijk.
Postjes komen deze twee weken dus niet of heel erg langzaam en ook adminzaken zullen hierom wat vertraagd gaan - als je sneller antwoord wilt op je vraag, neem dan contact op met Dianta of Max.

Dit geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Anastasia Alexandrovna
Anastasia Alexandrovna
Class 4
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Amaranthine
Age: 15
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptydo maa 31, 2016 7:41 pm

Vanaf morgen tot zondag kan ik helaas niet posten :c
In het kampvuur topic mag Taylor natuurlijk gegodmod worden :]

Dit geldt voor; Taylor, Dahlia, Anastasia, Rhaenyra-Kari, ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptywo apr 06, 2016 3:52 pm

Ik ben een soort van afwezig tot volgende week vrijdag.
Niet helemaal afwezig afwezig, maar ik heb toetsen en ik wil me daar even op focussen. Dus ik ben op en aan online en zal heel misschien wat posten.

Dit geld voor: Aiden O'Reilly en Vick Moore
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Rayne Defoe
Rayne Defoe
Class 3
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Jinx
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyza apr 09, 2016 3:32 pm

Ik ben 't helemaal vergeten te zeggen, maar in elk geval is mijn laptop dus kapot gegaan en ik heb het heel erg druk met mijn hond, dus ik kan voorlopig erg weinig online komen en al helemaal niet posten. Ik heb geen idee over wanneer ik weer actief kan worden, aangezien ik voorlopig geen nieuwe laptop kan kopen en ik niet weet wanneer de problemen met mijn hond over zijn.

Dit geldt voor Rayne Defoe en Keegan Salivas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alistair Templar
Alistair Templar
Class 3
Aantal berichten : 19

Character Profile
Alias: Gallant
Age: My youth is eternal
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptywo apr 13, 2016 9:45 pm

Oké dus ja ik zei dat ik het stom druk had en dat is nog steeds zo maar er zijn ook andere redenen bij gekomen. Blijkbaar zit ik in een neerwaartse spiraal qua mijn emotionele staat en al die scheiss, ik ga er liever niet te diep op in <3
Sorry hiervoor, maar ik kan me op het moment ECHT even niet tot posten zetten. Ik heb geen idee wanneer dit overgaat en de kans is groot dat het alleen maar erger gaat worden dus ja, my bad.
Ik heb dus oprecht ook geen idee of ik ooit terugkom of hoe shit gaat lopen voor mij maar laten we maar niet gelijk te dramatisch doen, 't enige waar ik zeker van ben is dat ik hoogstwaarschijnlijk een lange tijd niet actief ga zijn c:

Geldt voor Alistair & Miwa
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptywo apr 13, 2016 10:01 pm

Aankomende drie weekenden (met deze weekend mee geteld) heb ik het erg druk waar door ik niet zeker weet of ik dan wel zou kunnen posten.

Dit geld voor Noëlle, Kieron en Vanellope
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyma apr 18, 2016 10:03 pm

Sommige was het al wel op gevallen, de laatste tijd ben ik een beetje afwezig. Helaas gaat dit ook nog even zo blijven. Ik heb het op het moment heel erg druk met het afronden van m'n bachelor en andere verplichten, waardoor ik eigenlijk nauwelijks nog tijd over heb.. Zo nu en dan zal ik nog wel een postje plaatsen en online komen, maar het zal niet heel veel en vaak zijn, helaas :(

Door een pb'tje te sturen naar Raven of me op Facebook een berichtje te sturen, kunnen jullie me overigens wel altijd bereiken!

Dit geldt voor Nadya, Raven, Wyot en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva Dias
Ziva Dias
Class 3
Aantal berichten : 121

Character Profile
Alias: Djez
Age: I look 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyza apr 23, 2016 1:38 am

Ik ga in de mei vakantie een week naar Italië voor een bruiloft :]
Dus ben vanaf 2 mei tot 8 mei niet online. Dit geld voor Dennimae Elscot, Ziva Dias, Kim bannel, Rhaegys Maclou en Yale McGuire :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptydo apr 28, 2016 1:48 pm

Een onverwachte sleepover zorgt er voor dat ik vanaf vandaag tot aan maandag 2 mei niet tot weinig online kan zijn maar sowieso niet zou kunnen posten.

Dit geld voor Noëlle Mazier, Kieron Tevere en natuurlijk Vanellope Salazar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyza apr 30, 2016 10:35 pm

Hola chicas & chicos,

Misschien hebben een paar van jullie het al opgemerkt, maar ik ben dus van 1 tot en met 5 mei afwezig, omdat ik op studiereis ga naar Madrid. Ik zal niet online kunnen komen en niet kunnen posten. Misschien dat ik wel op whatsapp bereikbaar ben als er wifi is. (a)
Maar dus, adminzaken lopen hiermee dus ook vertraging op - stuur als je snel antwoord wilt een pb'tje naar Max of Dianta zodat zij je verder kunnen helpen.

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Arabella Stonem
Arabella Stonem
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Viper
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptyzo mei 01, 2016 10:10 pm

Ik was helemaal vergeten door te geven dat ik in Berlijn zit :') Ik zit hier nog tot zaterdag voor studie, dus tot dan ben ik niet aanwezig

Geldt alleen voor Arabella
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptydi mei 03, 2016 12:31 pm

Ik ben van 04|05 tot 08|05 op 'weekend' met mijn familie!
Heb in tussentijd nog veel te doen voor school, dus posten zal er voor mij helaas een tijdje niet meer in zitten...

Dit geldt voor Conor, Devon, Eloise, Oliver, Sebastian en Topaz
Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptywo mei 04, 2016 8:11 pm

Ik wil ook nog even aangeven dat ik de komende weken niet zoveel online zal zijn of zou posten, natuurlijk wanneer ik tijd heb wel c: maar ik heb jammer genoeg de laatste weken al een beetje een tijdgebrek en dit zal nog even doorgaan :c
Heb nu namelijk elke dag stage van 9 tot 5 en dan zal ik sowieso nog online kunnen komen
Daarbij nog een verzorgpaardje en zal ik over een tijdje vrijwilliger worden bij een nieuwe zeehondenopvang om zeehondjes te voeren en verzorgen.
De stage duurt nog 8 weken en dan ben ik daar pas klaar mee

Geld voor Aly, Grace, Valkyrie, Jackie, Katerzyna, June, Daniek, Jay, Rachelle, Salina en Valentina (kill me als ik een vergeet xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Emptydi mei 10, 2016 6:30 pm

Hier ben ik weer, en zoals sommigen van jullie misschien al hebben voelen aankomen:
Ik ga weer afwezig zijn voor een tijdje
Loop aardig wat achter voor school en ik besef dat ik enorm veel tijd verlies door my beloved PoF..
Sowieso ga ik nog wel online komen en in randomness aanwezig zijn, maar mijn posts gaan weer een tijdje langer op zich gaan laten wachten D:
Mijn oprechte excuses aan iedereen die nog op een reply van mij wacht, maar ik moet eventjes prioriteiten stellen!
Tegen de zomervakantie ga ik weer full-mode gaan en kunnen jullie watervallen aan posts van mij verwachten!


Dit geldt voor Conor, Devon, Eloise, Oliver, Sebastian en Topaz ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: