INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Goddamn Innocents ..vs. Jackie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptywo nov 04, 2015 3:03 pm



Zachtjes sloop hij de kamer uit. Niet dat hij persé stil moest zijn omdat iemand hem weg zou zien gaan, maar het was nacht, dus dan was het niet zo slim om veel lawaai te maken. Niemand moest echt weten waar hij heen ging momenteel, sinds het ook niemand’s business was. De jongen had zich goed aangekleed, hij ging immers naar de kelders, en daar kon het behoorlijk frisser zijn dan op de slaapkamers. Er brandde namelijk geen verwarming, al was het nu ook niet om te zeggen dat het even koud was als buiten. Plus, hij had zijn leren vest gewoon te hard gemist. Waarom hij het ding niet meer droeg, was hem ook een raadsel, maar voor deze gelegenheid had hij het met plezier uit zijn kast gehaald.

Onderweg naar de kelder kwam hij niemand tegen, hoorde hij nergens een lawaai dat er op kon wijzen dat hij gevolgd werd of dat er nog iemand rond liep. Dus hij voelde zich redelijk veilig, bijna een ninja om eerlijk te zijn. Tot hij de laatste hoek om kwam en oog in oog stond met Jackie. Great, daar ging zijn plan om sneaky tot in de kelder te raken. Es zou hier niet blij mee zijn, ze hield er niet van als een vreemdeling zijn of haar neus in hun zaken stak. Maar met Jackie had hij geen keus, ze zou in zijn gedachten sowieso al zien waar hij heen ging en waarom.. En zomaar langs haar heen sneaken had ook niet echt zin, want ze had hem overduidelijk ook al gezien, dus hij wachtte maar af of ze iets zou zeggen of niet.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Age: 17
Occupation: Troublemaker
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptywo nov 04, 2015 6:53 pm

Slapeloze nachten, ze kwam bij Jackie niet echt vaak voor. Ze had tenslotte niet zo vaak last van nachtmerries of er waren ook geen andere dingen die haar bezig konden houden. Toch lag ze nu wakker, kon ze niet slapen omdat ze eigenlijk ook gewoon niet moe was. Grace en Aurélia lagen gewoon te slapen, en dat was ook maar goed ook. Zeker ook omdat ze zich toch ergens zorgen begon te maken over het blonde meisje, die steeds vaker wel last leek te hebben van nare dromen. Soms merkte Jackie het, want zij sliep tenslotte altijd eerder dan haar, en dan hielp ze het meisje er ook wel weer vanaf door haar dromen vrolijker te maken. Het enige nadeel was alleen dat Grace haar geheimen niet echt meer geheim waren voor Jackie, ze wist nu precies wat het meisje meegemaakt had en het was niet bepaald fijn. Oké, dat waren dan ook misschien de enige moment waarop ze wenste dat ze geen mutatie had die in andermans hoofd kon kruipen..

Grommend kwam ze overeind van haar bed en wierp ze kort een blik op haar slapende kamergenoten, die ook echt diep in slaap waren. Hoe konden ze? Zuchtend draaide Jackie zich om en trok ze wat kleren aan over haar ondergoed. Vervolgens liep ze gewoon de deur uit en besloot ze wat over de gangen te spoken, tot ze een doel zou vinden. Een doel die ze toch redelijk snel vond, sinds haar maag begon te knorren. Oké, op naar de cafetaria dan maar, alleen was ze nu al wel de verkeerde kant op gelopen. Ach ja, who cares? Ze draaide weer om en begon met een vreemde omweg richting de cafetaria te lopen. Hierdoor kwam ze langs de deur naar de kelders en niet veel later wanneer ze het hoekje om ging stond ze recht voor iemands neus. Ze keek meteen op in de ogen van een bekende en meteen kwam er een glimlach op haar gezicht. Haar hand zette ze in haar zij en nieuwsgierig keek ze hem aan met haar bruine ogen. Wat deed hij nu hier nog zo laat? ”Hee Dante, wat doe jij nou hier? En ook nog zo laat.” Vroeg ze waarna ze een grijnsde. ”Heb je een secret lover of iets?” Vroeg ze er nog plagend achteraan met wiebelende wenkbrauwen. Maar nee, eigenlijk had ze de reden al opgepikt, stiekem, ook al was het maar een klein deel. Dit wist hij alleen niet, of wel natuurlijk. Hij wist ook wel af van haar telepathische krachten. ”Wat voor zaken?” Vroeg ze vervolgens dan ook maar gewoon, want tja ze wist het toch al een beetje, en Jackie was natuurlijk nieuwsgierig als het op dit soort dingen aankwam..
JACKIE MORRISON
Anything you say can and will be held against you
So only say my name
[color:6e65=969696]THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptywo nov 04, 2015 8:18 pm



Wauw, hij voelde zich wel serieus betrapt momenteel. Juist van alle mensen op het eiland, moest er een telepaat in de gang staan. Ja mooi dit, anders was hij er met een snel leugentje van af gekomen. Dat hij een sigaret nodig had en op weg was naar buiten. Dat was best aannemelijk, roken in het gebouw mocht niet en hij was natuurlijk de braafheid zelve ahum. Maar aangezien Jackie de waarheid snel genoeg in zijn hoofd zou zien, had het eigenlijk totaal geen zin om te staan liegen.

”Hee Dante, wat doe jij nou hier? En ook nog zo laat.” Sprak ze hem aan, waarna ze grijnsde. ”Heb je een secret lover of iets?” Vroeg ze plagend, waardoor hij toch even moest terug grijnzen. "Ik kwam gewoon toevallig langs, er komt geen secret lover of iets aan te pas", Zei hij, en het was ook wel de waarheid, behalve dan dat het niet toevallig was. Heck hij wist goed genoeg waarom hij hier langs liep.

”Wat voor zaken?” Vroeg ze vervolgens nieuwsgierig. Ja damn, daar had je het dus al. Bendezaken. "Oh, gewoon, ik heb afgesproken met wat vrienden", Zei hij. Ook weer de waarheid, maar niet om onschuldig rond te hangen. Want ja, dat gebeurde gewoon niet in het midden van de nacht. "Dus euhm, ik ben al laat, ik spreek je later nog wel es?" Vroeg hij, in de hoop dat ze zich zou laten afschepen en hij alsnog langs haar heen kon glippen.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:04 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Age: 17
Occupation: Troublemaker
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptywo nov 04, 2015 11:05 pm

Het was toch wel grappig hoe ze dan precies net iemand die ze kende tegenkwam, en dan gelukkig nog wel iemand die ze wel mocht, anders was het nog een ander verhaal geweest. Nu waren er nog niet veel mensen waar Jackie ‘echt’ ruzie mee had gehad, de meeste mensen die ze hier op het eiland haatte waren mensen die Grace of Aurélia haatte. Dat waren dus eigenlijk gewoon Aly en Lydia, met nog wat van die bijfiguren zoals Adrian en Charlie. Voor de rest, nah, was er eigenlijk nog veel te weinig gebeurd. Waar misschien toch eens verandering in moest komen tho, want hoe ging ze anders haar Alias waarmaken?

Jackie had al wel wat ideetjes, een paar echté masterplans om wat mensen een slechte dag te bezorgen, met name voor Aly had ze wel een paar. Die anderen zouden iets moeilijker worden. "Ik kwam gewoon toevallig langs, er komt geen secret lover of iets aan te pas" Zei hij, waarop ze hem even onderzoekend aankeek, alsof ze hem niet geloofde, of in ieder geval niet helemaal. Het woord ‘toevallig’ was voor haar niet helemaal right. ”Geen secret lover dus?” Vroeg ze hem nog onderzoekend. Oh man, wat was ze toch weer eens nieuwsgierig. Hier zou hij niet aan ontkomen, en dat wist hij zelf waarschijnlijk evengoed. Als hij haar tenminste al een beetje kende wist hij onderhand al wel dat ze dit ging winnen. Ze zou erachter komen, no matter what.

Bendezaken? Hoorde ze dat nu goed? Ze zat echt te veel in zijn hoofd nu, het was echt volledig gedaan met zijn privé denken. Haar telepathie maakte het ook gewoon te makkelijk voor haar om aan informatie te komen, ze kon het niet weerstaan om het niet te doen. "Oh, gewoon, ik heb afgesproken met wat vrienden" Ging hij verder op haar vraag, maar het was wel aan het blik te zien dat het al lang geen zin meer had om er nog ongeïnteresseerd over te doen. Jackie was er namelijk al maar al te geïnteresseerd in. "Dus euhm, ik ben al laat, ik spreek je later nog wel es?" Vroeg hij vervolgens, hopend dat hij langs haar kon glippen. Yea, ho maar, dat ging niet zomaar. Ze verbreedde zichzelf eventjes zodat hij al helemaal niets langs haar heen kon, en al zou hij dat wel doen.. Dat kon hij maar beter gewoon niet doen. ”Mag ik mee? Ben wel benieuwd naar jou vrienden en anders moet ik zelf nog eens opzoeken, maar dit is alleen makkelijker.” Vroeg ze gewoon zonder schaamte aan hem. ”Kan ook niet zo goed slapen.” Gaf ze er nog als een reden bij, dus hij moest haar wel meenemen.
JACKIE MORRISON
Anything you say can and will be held against you
So only say my name
[color:c39e=969696]THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptydo nov 05, 2015 12:01 am



”Geen secret lover dus?” Vroeg ze nog een keer, voor de zekerheid. Dante haalde zijn wenkbrauw op. Wauw, die drukte door zeg. "Nope", Zei hij, liet de p tussen zijn lippen poppen met een hard geluidje. Eerlijk, hij vond Jackie fijn gezelschap, zou gerust met haar willen chillen op eender welk moment.. Maar niet nu, niet vannacht. Waar hij heen ging, was zij niet welkom, en hij had die regels niet gemaakt. Het waren hun regels, van de club, en dat was altijd al zo geweest. Maar die regels waren waarschijnlijk niet mutant-proof, want natuurlijk zou ze nieuwsgierig worden door de bepaalde dingen die hij aan het denken was.

En hij wist hoe koppig ze kon zijn. Voor hij langs haar heen kon glippen, had ze hem al tegengehouden met een milde verandering in haar lichaamstaal. Fuck. ”Mag ik mee? Ben wel benieuwd naar jou vrienden en anders moet ik zelf nog eens opzoeken, maar dit is alleen makkelijker.” Zei ze. Dante keek haar perplex aan. ”Kan ook niet zo goed slapen.” Vervolgde ze, en hij begon nu toch wel lichtjes te panikeren. God, hij was al laat, en nu raakte hij ook niet van haar af. "Luister even, nee, dat kan niet. Echt niet.. Misschien ben jij benieuwd naar hen, maar omgekeerd weet ik 100% zeker dat dat niet zo is", Drukte hij haar op het hart. Esther zou haar levend villen, bij wijze van spreken, als ze hem naar de kelder zou volgen.


Laatst aangepast door Dante Rivera op do dec 03, 2015 2:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Age: 17
Occupation: Troublemaker
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptydo nov 05, 2015 1:48 pm

Dit kon eigenlijk nu al op een manier eindigen, en dat was dat Jackie haar zin uiteindelijk toch zou krijgen. Ze was veel te koppig en luisteren naar Dante, dat deed ze de vorige keer ook al niet. Tenzij hij haar gewoon normaal dingen zou vertellen, maar als hij wilde dat ze iets niet deed, dat deed ze dat gewoon. Niet om hem dwars te zitten, dat niet. Het was uiteindelijk toch maar beter geweest tho, anders had ze hem ook niet terug kunnen brengen naar de realiteit. "Nope" Zei hij waarbij de de p met een hard geluidje liet poppen. Ze knikte opnieuw even. Al was het wel gewoon even om hem te plagen, ze wist zelf ook wel dat dat niet aan de gang was. Hoewel, ze had toen op het strandfeest wel met een meisje gezien, en hoewel ze daar ook wel nieuwsgierig naar was, waren er nu toch andere dingen die haar hoofd bezig hielden.

Zoals die bendezaken, want dat klonk wel interessant genoeg en daar zat ze nu momenteel met haar hoofd meer bij. Ze hield hem even tegen zodat hij niet langs haar heen kon glippen, zoals hij dat eigenlijk wilde doen. Vroeg hem vervolgens zonder schaamte of ze mee mocht, al was het stiekem al geen vraag meer. Hij keek haar wat perplex aan en begon lichtjes te panikeren. Wauw, was het zo erg dan? "Luister even, nee, dat kan niet. Echt niet.. Misschien ben jij benieuwd naar hen, maar omgekeerd weet ik 100% zeker dat dat niet zo is" Legde hij uit, maar ook hij moest wel weten dat ze er niet echt naar zou luisteren. Daarvoor was het al te laat en was ze ook stomweg veel te eigenwijs. Zeker ook omdat het hele ‘bende idee’ haar wel aansprak, ze verveelde zich enorm op het eiland en dat klonk wel als een leuke manier van tijdsbesteding. In zijn hoofd klonken ze ook best gevaarlijk, vooral de Esther die haar levend zou villen, als ze daar eens de kans voor zou krijgen dan. Toch liet ze even blijken alsof ze de boodschap begreep en licht beangstigd werd door wat hij haar vertelde, en wat ze in zijn hoofd hoorde. ”Oke,” Zei ze even braafjes waarbij ze zichzelf erbij neerlegde, kuch kuch. ”Dan zie ik je later wel,” Vervolgde ze met een knipoogje waarbij ze zich omdraaide. Beetje jammer dat ze al wist waar die bijeenkomst gehouden werd. Ze liep namelijk regelrecht op de kelder af, ghehe..
JACKIE MORRISON
Anything you say can and will be held against you
So only say my name
[color:e3ab=969696]THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptydo dec 03, 2015 2:27 am



Nee, echt serieus, hij zou niet eens weten wat Esther zou doen als er ineens een vreemde chick in de kelder stond op een Die Hard meeting. Ze waren altijd al kieskeurig geweest over nieuwe bendeleden, en hij wist ook goed genoeg dat ze hier op het eiland niet op zoek waren naar nieuwe leden. Dus het was een groot risico dat Jackie mee zou gaan naar beneden, voor zowel haar als hem. Es had het wel een soort van goed gemaakt door zijn leven te redden, maar hij was nog altijd niet vergeten dat ze hem ook had aangevallen.. Haar beste vriend, überhaupt. Maar ze had het toch gedaan, en er plezier in gehad, en hoewel hij hoopte dat ze dat niet meer zou doen, was er nog altijd die lichte angst dat het nog een keer zou kunnen gebeuren.

Gelukkig had Jackie zich laten overhalen. ”Oke,” Gaf ze toe. ”Dan zie ik je later wel,” Vervolgde ze, en met een wantrouwende blik in zijn ogen keek hij haar na. Nee, hij geloofde het niet. En hij kreeg gelijk ook. Ze liep recht op de kelder af, en had al bijna de klink naar beneden getrokken. "Wacht", Siste hij, waarna hij met een zuchtje naar de deur liep. "Laat mij dan op z'n minst eerst gaan", Zei hij, een beetje gekwetst omdat ze zomaar over hem heen walste. Och ja, hij was het wel gewend tho. De jongen deed de deur open en liep de keldertrap af, waar Esther en Christian een aanwezig waren. Hij trok een andere deur open en liep het lokaaltje binnen waar ze al een paar keer samen waren gekomen.

"Heyo", Zei hij ter begroeting. Esther stond op uit de zetel, had geen oog voor hem. Haar ijsblauwe ogen keken dwars door hem heen (eigenlijk langs hem heen maar oké zo voelde het), recht naar Jackie. "Wat is dat, babyboy? Wie zei dat je iemand mocht meebrengen?" Vroeg ze met een koele, berekende stem. Dante haalde even zijn schouders op. "Hé, ik heb geprobeerd d'r tegen te houden, maar ze luisterde niet, dus niet mijn probleem", Zei hij terug, gaf haar wel bewust geen attitude omdat ze daar ook sowieso niet mee gediend zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Age: 17
Occupation: Troublemaker
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptyzo dec 06, 2015 1:11 pm

Ze kon wel uit zijn gedachten opmaken dat hij gewoon echt niet wilde dat ze mee ging omdat die bende die dus ‘Die Hard’ heette nogal een gesloten iets was, geen nieuwe leden werden toegelaten, of moeilijk in ieder geval. Daarbij leek Es de meest gevaarlijke, want die had Dante al eens aangevallen maar ook zijn leven gered. Hmm.. Nee, Jackie liet zich niet verjagen alleen daardoor. Zij kon dit wel, zeker met haar mutaties. Ze was tenslotte ook helemaal niet bang, niet zoals Dante dat stiekem wel was over de risico’s die eraan vast zaten, maar ook dan zou ze hem wel helpen. Het was ook niet de bedoeling dat hij in de problemen kwam bij zijn vrienden of bendeleden alleen vanwege Jackie.

Maar goed, echt weggaan ging dus sowieso niet, daarvoor was ze al veel te nieuwsgierig gemaakt. Ze liet Dante weten dat ze naar hem had geluisterd en liep vervolgens gewoon naar de kelder toe, ghehe. Nee, als hij haar beter kende moest hij dat geweten hebben. Al helemaal wanneer Jackie zichzelf overgaf en zou zeggen dat iets wel of niet zou doen, dan deed ze vaak precies het tegenovergestelde. "Wacht" Siste Dante waardoor Jack even omkeek naar hem en stopte met wat ze aan het doen was. Met een zuchtje liep hij naar haar toe. "Laat mij dan op z'n minst eerst gaan" Zei hij wat gekwetst waarop ze even kort grinnikte. ”Och och,” Zei wat medelevend, maar niet heel erg gemeend, meer om hem te pesten.

Hij deed de deur open en ze volgde hem de keldertrap af en door de andere deur naar een ander kamertje. Zij kwam wat grijnzend achter hem weg gestapt wanneer hij hen begroette. "Heyo" Zei hij en het meisje met de rode haren stond op, die waarschijnlijk Es heette. Jackie kon meteen opmerken dat ze het niet heel erg leuk vond dat iemand mee was gekomen, maar dat was dan haar probleem. "Wat is dat, babyboy? Wie zei dat je iemand mocht meebrengen?" Zei ze met een koele, berekende blik waarop Jackie weer even grijnsde. Ze wist niet waarom, maar somehow mocht ze haar wel. Hoe ze Dante gewoon babyboy noemde, dat was best wel grappig. Daar ging Jack hem ook nog wel mee pesten. "Hé, ik heb geprobeerd d'r tegen te houden, maar ze luisterde niet, dus niet mijn probleem" Liet Dante weten nadat hij zijn schouders opgehaald had, waardoor Jack hem even grijnzend aankeek. ”Nee, inderdaad niet zijn probleem, ik liet hem geen keuze.” Zei ze waarbij ze Dante even een stootje met haar elleboog gaf en zich vervolgens weer op de andere twee richtte en wat stappen dichterbij deed. Angst was niet te vinden in haar ogen, puur omdat ze deze ook gewoon helemaal onder controle had. Wel zorgde ze ervoor dat hun een klein beetje ervan mochten proeven, niet teveel want hun moesten niet bang worden voor haar. Alleen de indruk wekken dat ze gewoon niet het lieverdje was zoals ze er misschien uit mocht zien. ”Ik hoorde dat jullie een soort bende hebben? Ik ben best wel geïnteresseerd in wat Dante hier precies doet, en wil me er ook bij voegen.” Liet ze maar gewoon weten zonder enige twijfel. Eens zien hoe ze hierop zouden reageren.
JACKIE MORRISON
Anything you say can and will be held against you
So only say my name
[color:0789=969696]THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptyzo dec 06, 2015 5:21 pm



Tuurlijk had hij gelijk, Esther was duidelijk helemaal niet blij met de verschijning van Jackie op hun bijeenkomst. Christian bleef momenteel gewoon nog zitten, maar hield de situatie in de gaten, als de stille kracht die hij was. Hem moest je sowieso ook niet onderschatten, hij kon echt gevaarlijk zijn als hij wou, maar dan vooral ook op Esther’s bevel. Jackie was ondertussen naast hem komen staan. ”Nee, inderdaad niet zijn probleem, ik liet hem geen keuze.” Zei ze met een grijnsje, terwijl ze hem een stootje gaf met haar elleboog. Daarna stapte ze hem voorbij, richting Es en Chris. Dante stapte maar wat opzij, beslist niet van plan om in de pijn te delen moest iemand beslissen om de ander aan te vallen. Serieus, als het hier zou ontploffen, wist hij helemaal niet wat hij zou moeten doen. Hij vond Jackie aardig, maar Esther was zijn beste vriendin en Christian zat ook al zo lang in de bende.. En daar had hij trouw aan gezworen.

”Ik hoorde dat jullie een soort bende hebben? Ik ben best wel geïnteresseerd in wat Dante hier precies doet, en wil me er ook bij voegen.” Sprak ze vervolgens, en om de een of andere reden stond Christian op als de grote rots die hij was, om vlak achter Esther te gaan staan en zijn ogen op Jackie vestigde. Esther snoof even, keek Jackie met een kille blik aan. Ze kruiste haar armen over elkaar en begon toen zachtjes te lachen. Geen aangename lach tho, absoluut niet. "Waarom denk je dat je ook maar een fractie van goed genoeg bent om bij onze bende te komen?" Zei ze toen met een redelijk bitchy toontje, waarna ze Jackie even bestuderend aan keek. "Besides, deze bende is niet voor iemand met losse eindjes uit het verleden" Stak ze toen. Dante wist niet goed over wat het ging, maar had wel een vermoeden dat Esther meer wist over Jackie's verleden dan hij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Age: 17
Occupation: Troublemaker
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Emptyma dec 07, 2015 8:31 pm

Het was echt niet omdat ze Dante graag dwars zou zitten of om vervelend tegen hem te doen. Jackie was gewoon eigenwijs en nieuwsgierig van nature, en niemand had dit nog ooit aan haar kunnen veranderen. Daarbij was ze tenslotte iemand zonder angsten die overal wel naar binnen durfde te lopen, al zouden zich daar nog zulke vreemde dingen gaande zijn, ze was er niet bang voor. Dat was ook wel aan haar te zien, zonder enige angst was ze naast Dante gaan staan en had ze hem een stootje gegeven, want ze wist dat ze dit bij hem wel kon doen. Hij zou haar toch niet terug meppen of wat dan ook, en zelfs al zou hij dat doen maakte het nog steeds niets uit. Jackie wist wel dat ze uiteindelijk de jongen wel aankon, voor hem was ze dus zeker niet bang.

Ook niet voor die twee andere mensen in de kelder tho, hoewel ze toch wel iets harder leken dan Dante, en misschien ook wel wat gevaarlijker. Niet dat ze Dante daarin ooit zou onderschatten, maar ze wist in ieder geval wel dat zij veilig was voor hem. Daarbij, ze kon ook alle acties gewoon van te voren horen aankomen in de gedachten van die Esther en Christian. Christian stond ook ineens heel snel op wanneer Jackie gesproken had, maar ze schrok er niet van, ze keek hem alleen ook even aan over de schouder van Esther. Haar blik was niet dreigend of intimideren, gewoon kalm en serieus. Esther snoof even voordat ze haar armen over elkaar plaatste en begon te lachen. Niet echt een leuke, vrolijke aangename lach, maar again, het deed haar niets. Ze trok haar kin een beetje hoogachtend op en bleef ze gewoon in de ogen aankijken. "Waarom denk je dat je ook maar een fractie van goed genoeg bent om bij onze bende te komen?" Zei het rode meisje met een bitchy toontje terwijl ze haar bestuderend bekeek, maar Jackie bleef alleen maar grijnzen, heel zeker van zichzelf. Serieus, Jackie had soms misschien zelfs wel een beetje teveel een ego, vond zichzelf soms gewoon echt helemaal geweldig. Nou ja, niet soms eigenlijk, wel vaker dan dat.

"Besides, deze bende is niet voor iemand met losse eindjes uit het verleden" Zei ze vervolgens, waarop Jackie toch even haar ogen zachtjes samen kneep. Ze zette een tikje dreigend een stap naar voren om hen vervolgens weer met haar kalme pokerface aan te kijken. Oei, ze wist van haar verleden blijkbaar, iets wat Jackie enorm kon frustreren. Maar ze liet zichzelf daardoor niet door de mand vallen. ”Wat voor losse eindjes? Het verleden is in het verleden, daar valt niets meer aan te doen. Ik heb me er al lang bij neergelegd.” Zei ze heel overtuigend, hoewel het misschien diep van binnen niet zo was maar goed, dat waren details. Het was ook niet zo dat Jackie er nog vaak last van had, ze dacht er vaak ook helemaal niet meer aan, dus volledig gelogen was het ook niet. ”En..” Begon ze waarop ze de de angst in de kamer liet toenemen, waardoor Esther, Christian en Dante deze zouden voelen en zelfs kippenvel konden krijgen. Ze stapte dichter naar de twee toe terwijl ze dit dus omhoog bracht en keek ze weer met een grijnsje aan. ”Ik denk zelfs dat ik best wel een leuke kandidaat ben.” Zei ze waarop ze zichzelf even verplaatste naar een donker hoekje, om dan ook maar even te laten zien wat ze kon doen. Wanneer ze bijna nog nauwelijks zichtbaar was veranderde ze in een grote zwarte merrie met een glimmende vacht. Je zag haar niet veranderen, al kon je nu wel de glinstering van de vacht zien op het licht. Haar hoeven kon je ook horen als wanneer ze tussen Esther en Christian in kwam te staan met een laag handend hoofd, omdat ze anders veel te groot zou zijn. Ze brieste even en blies haar adem uit via haar grote zwarte neusgaten. ”Dus, wat denken jullie?” Vroeg ze via haar telepathie maar wel zo dat iedereen het kon horen in zijn of haar hoofd.
JACKIE MORRISON
Anything you say can and will be held against you
So only say my name
[color:31a4=969696]THANKS ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goddamn Innocents ..vs. Jackie   Goddamn Innocents ..vs. Jackie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goddamn Innocents ..vs. Jackie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goddamn Sweethearts (+Sierra)
» Don't be afraid (& Jackie)
» Some way to spent the day. [Jackie]
» You pussy! {{JACKIE}}
» Jackie River Morrison

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Basement-
Ga naar: