INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 What's going on between us? I lost track

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptyza feb 06, 2016 10:56 pm



Ky die haar moest trainen, ja, dat zag hij echt wel gebeuren. Straks ging ze ook nog beweren dat ze naar het fitnesscentrum wou gaan hier, of dat ze echt naar de lessen van Clyde zou gaan. Niet dat die lessen heel intensief waren, meer om hen een paar uurtjes stoom te laten afblazen in vormen van spelletjes. Best wel leuk tho, hij ging er graag heen. De lessen van Damian waren vaak wat sportiever, al vond hij dat ook niet erg. Maar Ce naar die lessen zien gaan? Naaah. Daarom dat hij ook wat de spot met haar dreef. “Ik word ook nooit serieus genomen” Mopperde ze, waarop hij haar even indringend aan keek. “Nee maar je hebt gelijk, ik houd tien minuten hardlopen waarschijnlijk niet eens vol” Zei ze toen, waardoor hij zelfvoldaan grijnsde. "Ik dacht het wel", Glimlachte hij scheef. "Maar daarom heb je mij, om alle fysieke dingen voor je te doen", Knipoogde hij. Niet dubbel bedoeld hoor, neeeeuh.

Uiteindelijk lagen ze alledrie (ja, het badeendje was ook een persoon) in het schommelding. Zachtjes wiegde het heen en weer, terwijl Ce een dekentje nam en tegen hem aan kwam liggen. Kijk, dit was perfect. Straks nog een kampvuurtje en hij kon hier de hele nacht blijven zitten. De nacht was zijn dag, hij was actiever, veel actiever. Plus, hij werd met rust gelaten. Er waren betrekkelijk minder nachtwezens op dit eiland dan dat er dagmensen waren. Ergens had hij het gevoel dat Ce geen van beide was. Die kon waarschijnlijk altijd slapen. Maar goed, somehow waren ze op het onderwerp romantiek aangekomen, en hij was dan toch wel de expert daar in. Zijn tweede naam was niet voor niks Valentyn. Eigenlijk had dat er niks mee te maken, maar ssht. “Hmm ik hou van romantiek” Sprak ze verleidelijk, nadat ze hem een kusje in zijn nek had gegeven. "Dan ben je aan het goeie adres", Grijnsde hij, waarna hij haar kin even op tilde en een kort kusje op haar lippen drukte.

Het was lief dat ze er mee in zat of hij wel van de zonsondergang kon genieten want ja vampier en alles. Maar de winterzon deed hem niet veel, en hij was in goed gezelschap. “Cutie” Was haar reactie, waardoor hij het topje van zijn tong naar haar uit stak. "Ik ben niet cute, ik ben een eng en angstaanjagend monster", Grijnsde hij. Maar zij vond dat duidelijk niet. Dus wie was er dan cute? Right. “In hoeveel landen heb jij gewoond?” Vroeg ze ineens random, waardoor hij even in gedachten verzonk. "Ah, let's see, obviously Oekraïene want daar ben ik geboren. Verder Rusland, Hongarije, dan naar Slowakije, verder naar Duitsland, dan bijna heel Europa behalve Italië en dan voor ik hierheen kwam ook nog even Ierland", Somde hij op. Hij miste er sowieso nog een paar, hij was bijvoorbeeld ook in Ijsland en Noorwegen geweest, maar daar had hij niet echt gewoond. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptyma feb 08, 2016 1:30 pm





"I guess it was to make me jealous? Cause you did a great job doing that"



Ze was nog best energiek vond ze. Voor iemand die niet eens een nap had kunnen nemen en een heel stuk door het bos had gelopen. Zo enthousiast allemaal dingen aan het summonen. Dat het slecht was voor haar conditie, dat wist ze wel. Maar beginnen over sporten vermoeide haar al. Ze zou het echt wel doen, als ze dat echt zou willen. Maar dat was het juist, ze vond het niet heel belangrijk. Tja misschien was het handig met feestjes om niet meteen kapot te zijn van het dansen na één liedje, maar dan alsnog. Hoe vaak ging ze naar een feest? Right, bijna nooit. "Ik dacht het wel", zei hij nadat ze toe gaf dat ze nog geen tien minuten lang rennen vol zou houden. "Maar daarom heb je mij, om alle fysieke dingen voor je te doen" zei hij met een knipoog. Damn, dan verscheen er meteen een ondeugend grijnsje op haar lippen waarbij ze een wenkbrauwwiebel deed. Hij had wel gelijk, Ky, de enige fysieke beweging die ze nodig had. Ze liet zich echt snel door hem verleiden. Maar dat moest niet. Hij was goed bezig maar hij had nog steeds de avond ervoor met een ander meisje in bed fysieke dingen gedaan. En Cecilia.. nou zo snel ging ze hem er niet mee weg laten komen. Ze had zijn excuses geaccepteerd en ze was niet meer boos op hem maar alsnog. “Hmm” begon ze verleidelijk en beet even op haar lip. “Heel smooth Ky, maar reken er maar niet op dat er vanavond fysieke dingen gebeuren” zei ze met een evil grijns op haar gezicht. Ze meende het wel tho. Owh wat kon ze toch gemeen zijn soms. Net als dat ze het badeendje misschien op zijn hoofd had gemikt.

Maar meestal was ze niet gemeen. Cecilia was een schatje voor Ky en dat wist hij zelf ook wel. Ze kwam knus tegen hem aan liggen en met het badeendje erbij was alles compleet. Heel romantisch, net als Ky, wat ze ook uitgelegd kreeg. Een romantisch en super knappe strigoi, daar was ze wel heel blij mee. "Dan ben je aan het goeie adres", zei hij en ze kreeg eindelijk een kusje op haar lippen. Ze had er eigenlijk best wel naar verlangen. Ze glimlachte en noemde hem een cutie toen hij zei dat hij van de zonsondergang kon genieten omdat hij het dan met haar kon bewonderen. Dat was cute. "Ik ben niet cute, ik ben een eng en angstaanjagend monster", zei hij en ze schoot meteen in de lach. Ja dat vond Cecilia dus totaal niet. “Angstaanjagend? Neee. Een monster? Misschien een beetje.” plaagde ze en prikte hem in zijn wang met haar vinger. Maar dat vond ze niet erg, en al helemaal zijn monsterlijke uiterlijk niet. Normaal was saai, en hij was wel erg lief. Ze vond het leuk om met hem te praten dus ze stelde maar een random vraag die in haar op kwam. "Ah, let's see, obviously Oekraïene want daar ben ik geboren. Verder Rusland, Hongarije, dan naar Slowakije, verder naar Duitsland, dan bijna heel Europa behalve Italië en dan voor ik hierheen kwam ook nog even Ierland" vertelde hij. Zo had hij dus landen waar zij niet was geweest en zij had in Italië gewoond, wat hij dus niet had. Tuurlijk verwachtte ze dezelfde vraag terug dus ze had er al over nagedacht. “Ik heb vooral veel in het westen en zuiden van Europa gewoond, niet in Duitsland tho. Italie is wel mooi trouwens, daar moet je ook een keer heen.. met mij. Mijn laatste 6 jaar hiervoor woonde ik in Hongarije.. tot ik dus wakker werd in een mortuarium.” zei ze en grinnikte even. Niet dat doodgaan heel leuk was maar eigenlijk het feit ze allebei al een tijd door Europa hadden rond gereisd, om elkaar vervolgens te ontmoeten ergens bij Amerika. “Oke nu mag jij een vraag stellen” zei ze nieuwsgierig en keek hem afwachtend aan.

Het ding wat ze tevoorschijn heeft gehaald
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptyma feb 08, 2016 8:30 pm



Ja, hij was wel heel smooth. Stiekem was hij een natuurtalent, opmerkingen als deze kwamen bijna vanzelf uit zijn mond. Het zat gewoon in hem. En het had wel effect, zo te zien. Ze keek hem ondeugend aan, wiebelde even met haar wenkbrauwen en grijnsde terwijl. Niet dat hij er iets mee wou bereiken tho, hij had sowieso ook niet genoeg bloed voor zo’n dingen vanavond. En het zou ergens niet juist voelen, om van Blue terug naar Ce te springen alsof het niks was. Ze mocht dan misschien denken dat hij een fuckboi was, maar ergens was dat niet helemaal waar. “Hmm” Ze beet even op haar lip. “Heel smooth Ky, maar reken er maar niet op dat er vanavond fysieke dingen gebeuren” Zei ze, en hij knikte begrijpend. "Dat snap ik wel", Glimlachte hij gemeend. Hij verwachtte helemaal niks van haar behalve een beetje gezelligheid en night night cuddles.

Gelukkig kon een kusje er wel nog af. Stiekem was dat toch wel het teken dat alles echt weer goed was, en niks kon hem nu blijer maken. Maar goed, dat maakte hem wel nog altijd niet cute hoor, nah. Hij was en bleef een Strigoi, iets waar mensen bang van moesten zijn pls. “Angstaanjagend? Neee. Een monster? Misschien een beetje.” Zei ze, terwijl ze in zijn wang porde. Hij beet even speels naar haar vinger, natuurlijk niet pijnlijk. Daarna flashte hij even zijn scherpe hoektande. "Onthoud dat maar", Zei hij mysterieus, terwijl hij zijn tandjes weer weg liet gaan, glimlachend alsof er niks gebeurd was. Nah, hij zou haar nooit iets kunnen aan doen, maar hij moest wel een beetje zijn legacy in eer houden hoor.

Haar vraag kwam wel onverwachts, maar het was wel een leuke. Braafjes antwoordde hij, en stelde dan de vraag terug. “Ik heb vooral veel in het westen en zuiden van Europa gewoond, niet in Duitsland tho. Italie is wel mooi trouwens, daar moet je ook een keer heen.. met mij. Mijn laatste 6 jaar hiervoor woonde ik in Hongarije.. tot ik dus wakker werd in een mortuarium.” Vertelde ze. Hij keek haar even verbaasd aan. Het was ook wel gek dat ze in hetzelfde werelddeel hadden gewoond en elkaar nooit hadden gezien. "Als we ooit van dit eiland af komen, dan gaan we samen naar Italië. Daar word ik nog niet gezocht, denk ik", Grijnsde hij. Ja, hij had beter nooit die ene vent vermoord, hij stond al internationaal geseind en dat had zijn case wel helemaal doen ontploffen.

“Oke nu mag jij een vraag stellen” Vroeg ze afwachtend. Hij dacht even na. Hij had wel duizend vragen momenteel. "Het is niet echt een vraag, maar vertel me even waarom je wakker werd in een mortuarium?" Vroeg hij. Dat was best een interessant verhaal, dat wist hij nu al. "Want ik weet dat je vreemde plekken hebt om te slapen, maar een mortuarium stond nu niet bepaald op mijn lijst", Grinnikte hij, waarna hij haar ook afwachtend aan keek, benieuwd naar haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptydi feb 09, 2016 10:52 pm





"I guess it was to make me jealous? Cause you did a great job doing that"



Dat ze erg lui was daar waren ze ook wel achter. En dan kon ze wel zeggen dat ze daar iets aan kon doen, maar het was gewoon een feit dat dat haar toch niet zou lukken. Waarop Ky een opmerking maakte die haar wel deed grijnzen. Jaa, dat was wel de enige soort beweging die ze deed. Gymlessen of fitness? Nee, ze deed wel aan beweging. Maar dan gewoon op een andere manier. Toch waarschuwde ze hem even, voor het geval hij er iets achter zocht. Ky kon heel verleidelijk zijn maar hij kon niks verwachten van de avond die zou komen. "Dat snap ik wel", ze hij gemeend. Goed, want Cecilia was heus niet zo makkelijk om te praten. Zo van de één naar de ander ging bij haar niet. Ze wilde dat Ky bij haar bleef slapen en verder niks. Naja knuffelen, dat kon ook nog wel. Zoals ze eigenlijk al deden. In het ding waar ze zo trots op was, op zachte kussens met een dekentje en badeendje. Plus, het uitzicht van de ondergaande zon. Dat zag er allemaal heel mooi uit maar ze genoot nog meer van de aandacht en romantische kusjes van Ky. Dat hij zichzelf romantisch vond begreep ze, en daar gaf ze hem zeker geen ongelijk in. Maar een monster? Cecilia vond van niet. Nou ja, misschien een lief monster, dus ze gaf toe dat hij een beetje een monster was. "Onthoud dat maar" zei hij en liet zijn tanden zien, niet eens figuurlijk maar letterlijk. Zijn dracula tandjes. Ze grinnikte even en hield maar haar mond. Ze wou hem eerst nog plagen door hem opnieuw cute te noemen. Maar nee, ze was onder de indruk, hij hoefde zich geen zorgen meer te maken.

Het onderwerp veranderde plots naar de landen waarin ze hadden gewoond. Haar schuld, zij kwam met die random vraag in haar hoofd. Wetend dat er toch wel een leuk gesprek uit zou komen. En zo wist ze weer iets nieuws over hem. Dat hij niet naar Italië was geweest bijvoorbeeld, en dat kon natuurlijk niet. "Als we ooit van dit eiland af komen, dan gaan we samen naar Italië. Daar word ik nog niet gezocht, denk ik" zei hij en ze schoot even in lach. Cecilia wist wel hoe dat was. Alleen dat was zooo lang geleden geweest, er werd waarschijnlijk al niet meer gezocht. En dat was echt maar een paar keer want ze was wel sneaky in haar crimes, niemand had haar ooit door gehad. Maar goed, zijn daden waren een vraag voor later. Eerst mocht hij een vraag stellen. "Het is niet echt een vraag, maar vertel me even waarom je wakker werd in een mortuarium?" vroeg hij. Tja, dat was wel te verwachten. Oh ja, maar misschien was het wel handig om uit te leggen. Voor als ze een keer dood zou gaan, dan wist hij in ieder geval dat ze weer terug zou komen. "Want ik weet dat je vreemde plekken hebt om te slapen, maar een mortuarium stond nu niet bepaald op mijn lijst" zei hij en ze grinnikte meteen even en zuchtte daarna. “Uhm, doodgaan? Mijn bloed heelt langzaam en ik kan dan een tijdje dood blijven zeg maar. Eerdere keren werd ik wakker in een kist maar de laatste keer dus in een mortuarium” zei ze alsof het heel normaal was. “Dus dan weet je nu dat als ik ooit weer per ongeluk ergens dood ga, dat ik dan altijd weer terug kom.” zei ze serieus. Altijd was niet overdreven, maar een feit. Het maakte niet uit erg het was, ze hoefde maar een mini beetje van haar eigen bloed te hebben om volledig te herstellen.

“Oke mijn beurt” zei ze met een glimlachje en dacht even na over wat ze wilde vragen. Hoe stom, de eerste doodnormale vraag die in haar opkwam was: Wat is je lievelingseten? Uhh bloed obviously. Oke, niet die vraag dus. “Ben je ooit getrouwd geweest? Of heb je ooit kinderen gehad?” vroeg ze. Cecilia nog nooit. Maar ze was ook nooit lang bij iemand gebleven. Commitment issues als onsterfelijke.

Het ding wat ze tevoorschijn heeft gehaald
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptyvr feb 26, 2016 3:58 am



Ergens was het wel super cute en alles dat ze hem geen monster vond. Het herinnerde hem aan het moment in het bad waar ze hem had verteld dat hij een warm persoon was, ondanks zijn koude uiterlijk. Het was alsof ze net kon zeggen wat hij wilde horen, al besefte hij dat zelf niet eens. Ze zei exact de goeie dingen op het goeie moment. Toch kon hij het niet laten om haar een beetje te plagen, beet daarom zachtjes in haar vinger. Hé, ze had hem gepord, dus het mocht wel ja. Nadat hij zijn super enge scherpe tandjes had geflasht, grinnikte ze, maar bleef ze wel stil. Boodschap aangekomen dus. Of ze het serieus nam, was nog maar de vraag. Maar nee, hij zou haar nooit iets aan doen, dat wist hij zelf heel zeker. Zelfs niet als zijn ‘leven’ er van af hing. Hij zou het zichzelf waarschijnlijk niet kunnen vergeven. Ky had niet het gevoel dat hun ontmoeting zomaar toeval was geweest. Daarvoor klikte het te goed.

Het ging ineens over landen op de wereld, landen waar ze allebei al eens geweest waren en landen waar ze ooit naartoe zouden gaan. Voor hem was alles prima, zolang ze er maar eentje kozen waar hij niet gezocht werd door de politie. Ze schoot in de lach toen hij dat zei, al meende hij het wel. Niet dat het zo’n interessant verhaal was. Zij had sowieso wel een cool verhaal voor hem in petto, want kom op, wakker worden in een mortuarium? “Uhm, doodgaan? Mijn bloed heelt langzaam en ik kan dan een tijdje dood blijven zeg maar. Eerdere keren werd ik wakker in een kist maar de laatste keer dus in een mortuarium” Zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Wow, ze was echt wel goed in slapen dus, ghehe. “Dus dan weet je nu dat als ik ooit weer per ongeluk ergens dood ga, dat ik dan altijd weer terug kom.” Vervolgde ze, waarop hij even haar hand op haar kaak legde en haar eventjes in de ogen keek. "Ik laat jou gewoon niet dood gaan, gek", Glimlachte hij scheef, waarna hij een kusje op haar neus drukte en toen speels even in het topje beet.

“Oke mijn beurt” Zei ze glimlachend, waarna ze even na dacht. “Ben je ooit getrouwd geweest? Of heb je ooit kinderen gehad?” Vroeg ze, een vraag waar hij meteen op kon antwoorden. "Nope. Mijn vader heeft geen geschikte bruid gevonden die bij mij paste voor ik veranderde in wat ik nu ben. Dus heeft hij mijn jongere broer eerst uit gehuwelijkt, want ja, ik was voor het gemak 'dood' verklaard", Legde hij uit, als het ook maar een beetje logisch was voor haar. "En ik wil misschien wel ooit kinderen, maar vanaf mijn eerste op de wereld komt, zijn mijn dagen geteld", Grijnsde hij. "Zie je, de zevende jongen in mijn bloedlijn word net zoals mij, en dan komt die mij vermoorden", Merkte hij losjes op. Het stelde ook niet zo heel veel voor. Zolang hij geen kinderen kreeg, kon hij zo lang blijven leven als hij wou. "Dus nee, liever geen kinderen. En jij? Heb jij een kinderwens?" Kaatste hij nieuwsgierig terug. Hij zag in haar nu niet bepaald een moederfiguur, maar dat kon hij ook compleet fout hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptyma maa 07, 2016 1:26 pm





"I guess it was to make me jealous? Cause you did a great job doing that"



Cecilia had al veel van Ky gevonden. Ze vond hem heel onbeleefd de eerste keer dat hij haar beet, ze vond hem een enorme klootzak in zijn kamer met Blue erbij. Maar een monster? Nee, dat nooit. Want het monster wat hij of anderen misschien zagen, werd voor haar onzichtbaar door wat zij in hem zag. Ky maakte haar aan het lachen, accepteerde haar zoals ze was en snapte haar beter dan iemand anders ooit had gedaan. Dat was voor haar onmogelijk een monster. Zelfs met de scherpe tanden die haar even liet zien. Oke, dan gaf ze hem een beetje zijn zin. Hij was een ini mini beetje een monster. Maar dat was het, alleen zijn tanden waren monsterlijk. Voor de rest bleef hij gewoon een cutie.

De nieuwsgierigheid in Cecilia voor hem was nog lang niet weg. Ze vond het namelijk elke keer weer leuk als ze iets nieuws over hem wist. De landen waar hij had gewoond verschilden wel wat van elkaar maar voor de rest hadden ze allebei niet in Amerika gewoond. Tja zij alleen de eerste tien jaar van haar leven. En ze had nooit de neiging gehad om terug te gaan, het zag er prima uit op de plaatjes maar ze ging er nog niet heen voordat ze heel Europa had gezien. Daar was ze mee bezig geweest, tot het incident waardoor ze op het eiland zat. Wakker worden in een mortuarium, ja dat was chaos. Daar wist ze niet onderuit te komen. Een kist was makkelijk, ergens heen teleporteren en ze kon weer verder. Net als alle andere plekken waar ze wel eens wakker was geworden. Maar goed, anders was ze nooit op het eiland geraakt, en in tegenstelling tot andere mutanten vond ze Genosha heel aangenaam. Ze waarschuwde Ky wel alvast, voor als ze weer een keer dood ging, want dat was iets wat ze lastig kon ontwijken. "Ik laat jou gewoon niet dood gaan, gek" zei hij waarbij ze grinnikte terwijl hij haar plagend op haar neus beet. “Ik ben benieuwd hoelang je dat vol gaat houden,” begon ze en haalde zijn haar door de war met haar hand. “Ik heb een talent in omkomen door van alles en nog wat” zei ze lachend. Het was waar, het was vaker haar eigen schuld geweest dan dat van een ander. Gelukkig, want de ergste keren dat ze dood was gegaan was moord, en dat voelde vreselijk.

Ze ging zelf maar weer ergens anders over beginnen door haar nieuwsgierigheid. Trouwen en kinderen, het zou heel goed kunnen toch? "Nope. Mijn vader heeft geen geschikte bruid gevonden die bij mij paste voor ik veranderde in wat ik nu ben. Dus heeft hij mijn jongere broer eerst uit gehuwelijkt, want ja, ik was voor het gemak 'dood' verklaard", begon hij waarbij haar glimlach weer verdween. Voordat hij veranderde? Was hij niet zo geboren. Daar moest ze hem nog naar vragen. "En ik wil misschien wel ooit kinderen, maar vanaf mijn eerste op de wereld komt, zijn mijn dagen geteld" hij grijnsde maar haar gezicht sprak alleen maar een ‘whut?’ uit. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en dacht na over zijn woorden. "Zie je, de zevende jongen in mijn bloedlijn word net zoals mij, en dan komt die mij vermoorden" legde hij uit en ze moest even in haar opnemen wat hij had verteld. Hij was de zevende geweest in een bloedlijn en daardoor was hij een strigoi? “Huh? je kan dood? Maar dat wil je nog niet?” vroeg ze verward. Niet dat ze wilde dat hij dood ging, dat zeker niet. Cecilia was al lang dood geweest als ze zo’n kans had gehad. Daarom begreep ze hem niet helemaal waarom hij nog nooit kinderen had gehad. “En weet je zeker dat er nooit iemand zwanger van je geworden is?” vroeg ze een beetje bezorgd. Het klonk raar maar ze was best wel freaked out. "Dus nee, liever geen kinderen. En jij? Heb jij een kinderwens?" vroeg hij terug. “Ik denk dat ik niet geweldige moeder skills heb. En ik zou het niet aankunnen om een kind te verliezen..I guess” zei ze gewoontjes terug, hij begreep vast wel wat ze bedoelde. “Dus nee, geen kinderwens” zei ze zeker. Ze had het wel eens gehad, dat ze een kind wilde. Maar dat was gewoon een beetje lastig.

Het ding wat ze tevoorschijn heeft gehaald
clothes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Emptydo jun 02, 2016 11:21 pm



Haar kwijt raken, nee, hij kon het zich niet voorstellen. Ze kenden elkaar nog maar net. En op zijn lange leven leek die tijd nog korter. Daarom, hij zou hard zijn best doen om haar in leven te houden, want serieus, hij zou waarschijnlijk een beetje doordraaien als ze ineens dood zou gaan. Nu goed, hij was toch op zijn minst al gewaarschuwd dat ze uiteindelijk weer tot leven zou komen, dankzij haar mutatie. Dat was al ergens een geruststelling. Maar hoe dan ook, hij wou toch niet van haar gescheiden worden. “Ik ben benieuwd hoelang je dat vol gaat houden,” Zei ze, waarna ze het weer niet kon laten om zijn haar in de war te halen. Ky trok zich een beetje weg, maar het had niet veel zin. “Ik heb een talent in omkomen door van alles en nog wat” Vervolgde ze, waarop hij haar even toch een beetje bezorgd aan keek. "Ach, dan kom ik je gewoon zoeken", Zei hij met een grijnsje, trok haar nog wat dichter tegen zich aan omdat de afstand nu ineens zoveel groter leek.

“Huh? je kan dood? Maar dat wil je nog niet?” Vroeg ze verbaasd, waarop hij even moest lachen. "Ja, ik kan dood, maar dat wil ik nog niet nee", Antwoordde hij met een glimlachje. "Ik heb nog veel om voor te leven", Vervolgde hij, porde haar even in haar zij om te laten weten dat het over haar ging, ghehe. Sterven, momenteel had hij er niet echt behoefte aan. Ook nooit echt gehad. Zijn leven was best chill geweest tot nu toe. Beetje feesten, het goeie leven leven gewoon. Hij had ook gewoon geluk gehad met Remmington, die hem altijd wist te entertainen. De man kon hem blijven verrassen, ondanks dat hij hem eigenlijk zijn hele leven had gekend. Hij had de man in dienst genomen toen hij net 18 was geworden, en hem uiteindelijk op pensioen gestuurd. De twee hadden de bijna heel Europa gezien, veel meegemaakt ook. Zowel goeie als minder goeie dingen. Maar over het algemeen had hij nooit een doodswens gehad. Plus, momenteel zag zijn leven er ook wel goed uit. Hij zat op een eiland, gewoon een beetje chillen, en had er gewoon iemand ontmoet die hem begreep. Dus nee, momenteel was in leven blijven wel zijn plan.

“En weet je zeker dat er nooit iemand zwanger van je geworden is?” Vroeg ze, waarbij hij eventjes moest slikken. "Ik heb wel al kinderen verwekt ja, maar ehm.. Daar is voor gezorgd", Zei hij schouderophalend. Hij had de baby's niet zelf vermoord, dat niet. Dat had Remmington voor hem gedaan. Maar hij was er zeker van dat de man zijn werk naar behoren had uitgevoerd. Het was best vreemd dat ze van het onderwerp kinderen bij doodgaan waren beland, maar goed, hij wou het onderwerp nog niet zomaar laten gaan. Want hij had natuurlijk dezelfde vraag voor haar. “Ik denk dat ik niet geweldige moeder skills heb. En ik zou het niet aankunnen om een kind te verliezen..I guess” Vertelde ze, waarop hij even knikte. “Dus nee, geen kinderwens” Concludeerde ze. "Mooi dat we het daar over eens zijn", Grinnikte hij. "Het zou ook wel raar zijn als we d'r een zouden adopteren en het er dan ouder uit ziet als wij", Lachtte hij, terwijl hij het zich probeerde voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's going on between us? I lost track   What's going on between us? I lost track - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's going on between us? I lost track
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» • lost little boy •
» I am lost boy from Neverland
» Lost like me ;; Open
» Lost in the silence
» You lost something OPEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: