INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The Aftermath &Damian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptywo apr 13, 2016 6:38 pm




Nog steeds was hij er nog niet in geslaagd om zichzelf volledig af te sluiten van de pijn in zijn lichaam. Zelfs niet in de onrustige slaap waar hij soms in weg zakte. Elk geluidje, hoe stil ook, drong tot hem door en hield hem wakker. Het regende de hele tijd door, en hoewel hij geen besef had van tijd, wist hij dat het geen moment op hield. Hij wist niet precies of hij er de oorzaak van was of niet, al kon dat wel. Hij bleef rustig door het geluid van de eindeloze stroom aan druppels tegen het raam. Misschien hield hij het daarom onbewust aan de gang, als een soort bezigheidstherapie om de verschrikkelijke pijn tegen te gaan.

Want ondanks dat hij zich ook wel bewust was van het feit dat ze hem op alle mogelijke manieren probeerden te verlossen van de pijn, het hielp niet echt. Misschien omdat hij in zijn gedachten nog steeds voor zich zag hoe hij lag te verbranden. Alsof hij een toeschouwer was geweest, in plaats van de man die verteerd werd door de vlammen. Maar hij kreeg de beelden niet weg. Af en toe werden ze onderbroken door stemmen, mensen die tegen elkaar aan het praten waren.. En iemand die tegen hem sprak. Iemand die hem probeerde te bereiken. Maar hij was er niet klaar voor, was in de brand niet alleen fysiek beschadigd geraakt maar ook mentaal. Hij kreeg het niet voor elkaar om zijn ogen te openen, dus bleef hij roerloos liggen.

In wat op een soort bad leek, met lauw water, al voelde het voor hem alsof het even warm was als zijn huid. De gewichtloosheid was echter wel fijn. Hij voelde nergens druk, behalve in zijn nek, waar zijn hoofd ergens op rustte zodat het niet onder water zou zakken. Clyde concentreerde zich op het geluid van de regen tegen het raam, zoals hij al die hele tijd had liggen doen. Tot het verstoord werd door het geluid van een deur die open en dicht ging en iemand die een stoel verschoof en er op ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptywo apr 13, 2016 8:01 pm


### words

tag: Clyde

Met een lege blik staarde Damian uit het raam van zijn kamer. Clyde was weer het slachtoffer geweest. Alleen dit keer was het anders. Het was niet zeker wanneer zijn hubby weer zou kunnen lopen en kunnen doen wat hij anders deed. Het brak zijn hart. Clyde was alles voor hem geworden. Tussen wanneer alles gebeurd was met hem en nu was het al vaker geweest dat de blonde man in elkaar was gestort door het verdriet dat hij had. Hij had er een hekel aan om degene die hij lief had pijn te zien lijden, Gelukkig wist hij zich nog groot te houden als er andee in de buurt waren. Leerlingen moesten hem niet zien huilen, en zijn collega’s ook niet. Nee, hij moest blijven overkomen als de persoon die ze allemaal kende. Vrolijke, relaxte Damian. Al was dat het probleem nu net. Hoe hij zich nu voelde was alles behalve wat hij gewend was. Vermoeid wreef hij door zijn ogen. Hij mocht het niet opgeven, nee. Dit keer was het zijn beurt om er in te blijven geloven dat het goed kwam met Clyde. Want als hij het niet deed, wie dan wel right? En als hij er al niet in geloofde, dan was er nog de vraag waarom hij hier zelf nog op deze bol rond liep. De keren dat hij al bij Clyde op de kamer was geweest, Clyde was niet wakker geweest. Maar dat vond hij niet erg, hij zou er hoe dan ook zijn voor hem. Als het niet soms aan de verpleging lag dan zou hij er zelf slapen om eerlijk te zijn. Het laatste wat hij wilde was hem alleen laten, er moest maar eens iets gebeuren.. Nee, het was zijn taak om zijn bae te beschermen, eentje waar hij al vaak genoeg in was gefaald..

Nadat hij een random shirt had aangetrokken besloot hij maar naar buiten te gaan. De gymlessen die had hij heel even on hold gezet, iets wat Jamie ook wel begreep in de omstandigheden. Natuurlijk ging hij zijn werk niet zo maar laten liggen, maar hij kon het nu gewoon weg niet opbrengen om voor de leerlingen te gaan staan en te doen alsof er niets aan de hand was. Niet dat het door niemand geweten was. Nee, volgens hem wisten de meeste er al wel van zo’n nieuws viel nooit lang stil te houden uiteindelijk. Met een knikje liep hij de ziekenboeg binnen. Ondertussen hadden ze hem hier al vaker gezien, een vaste klant om de totaal verkeerde reden.

Zachtjes duwde hij de deur van Clyde’s kamer open, om deze even zacht weer te sluiten. Voor een moment bleef hij staan op zijn plek. De man lag in het bad, waardoor de wonden er nog erger uit zagen. Moeizaam slikte hij om vervolgens een stoel vast te pakken en die neer te zetten naast het bad. Een klein zuchtje gleed over zijn lippen. Elke keer opnieuw viel het hem zwaar om Clyde in deze toestand te zien, maar hij kon niet weg blijven. Dat kon hij hem helemaal niet aan doen. Niet dat hij werkelijk zo slecht was dat hi hier zou weg blijven. Hell no. Voorzichtig streek hij een verdwaalde lok van zijn haar terug naar achteren. ‘Weetje, vanaf het eerste moment was ik verkocht Clyde. Ik was op slag verliefd, hoe ongeloofwaardig dat ook mag klinken. Ik hield vanaf de eerste seconde van je en ik zal altijd van je blijven houden. We komen hier samen wel door. Ik zal je niet alleen laten..’ Damian’s stem stierf haast weg op het einde. De tranen stonden in zijn ogen, maar hij weigerde om te te laten gaan. Niet in zijn bijzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptyza apr 23, 2016 5:51 pm




Er was zoveel dat hij er voor over zou hebben om nu in de regen te kunnen staan buiten. De koele druppels zouden misschien meer verkoeling bieden dan het water van het bad, al was hij ergens ook wel bang dat de impact pijn zou gaan doen. Hoe onwaarschijnlijk het ook klonk, het getik van de druppels water op zijn rauwe huid zou vast pijn doen. En eigenlijk was zijn wens ook onmogelijk. Hij kon helemaal niet meer staan. Nog steeds had hij geen gevoel in zijn onderlichaam, vanaf zijn zwaargewonde heup naar beneden was er helemaal niks. Geen controle, geen gevoel. Het was dat hij mensen had horen praten over de wonden op zijn lichaam dat hij wist dat ze er nog waren. Anders had hij evengoed geloofd dat ze weggebrand waren.

Iedereen dacht dat hij sliep, maar dat was dus niet waar. Veel mensen probeerden hem te bereiken, reactie uit te lokken, maar hij hield zich stil. Het was alleen hij en de regen. En de pijn. Zelfs op Damian’s vertrouwde, zachte stem reageerde hij niet. Misschien was dat ergens omdat hij zich schaamde. Hij had gefaald, en zwaar ook. Hij had Devon gefaald, en Damian. En Jamie en Jean ook. ‘Weetje, vanaf het eerste moment was ik verkocht Clyde. Ik was op slag verliefd, hoe ongeloofwaardig dat ook mag klinken. Ik hield vanaf de eerste seconde van je en ik zal altijd van je blijven houden. We komen hier samen wel door. Ik zal je niet alleen laten..’ Sprak de man zacht, zijn stem viel bijna helemaal weg naar het einde toe. Clyde voelde zijn lip trillen, kon de emotie niet tegenhouden. Zachtjes zuchtte hij, om Damian te laten weten dat hij hem gehoord had, maar verder kon hij zichzelf er niet toe bewegen om daadwerkelijk te reageren op zijn woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptydo apr 28, 2016 3:17 pm


### words

tag: Clyde

Al elke dag sinds het gebeurt was had hij enkele momenten van die dagen besteed aan het bed van zijn hubby, of hier. Het maakte al niet uit, waar Clyde heen werd verplaatst daar volgde hij. En ergens wilde hij het nog een stap verder drijven, hij wilde weer bij zijn hubby slapen. Iets wat hij ook al had gedaan, maar dat was omdat hij in slaap was gevallen naast zijn bed terwijl hij op een stoel zat. Niet profijtelijk voor zijn rug, maar het maakte hem niets uit. Momenteel had hij er alles voor over om bij Clyde te zijn. Er was nog niet tegen hem gezegd door Clyde, maar Damian was er bijna zeker van dat de grote man wist dat hij er was. Hell, hij zou niet meer weg gaan. Nooit meer. Dit was al de zoveelste keer dat hij hem gefaald had. Dat hij Clyde niet had kunnen beschermen ondanks dat het een van de dingen was die hij aan hem had beloofd. En kijk nu.. Hij zou misschien nooit meer kunnen stappen, laat staan surfen. Al was dat iets wat hij weigerde te geloven. Nee, zijn hubby zou iedereen verstelt doen laten staan en binnen no time weer op zijn benen staan. Een onhoorbare zucht gleed over zijn lippen. Dit was het typische gedrag van iemand die zichzelf iets probeerde wijs maken. Maar voor Damian was het momenteel een hou vast. Iets wat hij nodig had of hij zou hier helemaal aan onder door gaan en dan kon hij voor niemand nog een verschil maken.

Gedurende wat hij te zeggen had moest hij vechten tegen de tranen. Iets wat op het einde goed te horen was aan zijn stem. Maar hij won de strijd uiteindelijk, hoe zwak de overwinning ook mocht zijn. Het was zijn taak om nu sterk te zijn voor hun twee. Vanuit zijn ooghoeken merkte hij een zachte beweging op in het gezicht van de man voor wie hij alles zou doen. Een zachte trilling van zijn lip, gevolgd door een zucht. Er verscheen een minieme glimlach op zijn gezicht. Het was misschien amper iets, maar hij kon er uit op maken dat Clyde wakker was. Voorzichtig drukte hij een kus op zijn voorhoofd. ‘Alles komt weer goed Clyde, ik zal er alles aan doen om daar voor te zorgen.’ Prevelde hij zachtjes waarop hij zich weer neerzette in de stoel en kort met zijn hand door zijn haren ging. Hoe hij er voor ging zorgen was nog maar de vraag. Maar damn, hij zou alle nodige research doen die er voor nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptywo mei 18, 2016 8:09 pm




Als het niet aan zijn mutatie had gelegen, dan was hij er nu niet meer. Of hij er dankbaar moest voor zijn, wist hij niet. De pijn op zich was al bijna ondraagbaar, maar hij wist dat hij emotioneel ook helemaal gesloopt zou zijn als hij eenmaal zou zien wat voor schade hij had opgelopen in het vuur. Misschien was het dus beter geweest als er echt een einde aan gekomen was. Niet dat hij er happig op was om zijn leven te beëindigen, hij keek momenteel gewoon heel erg op tegen de aankomende tijd. Zijn lichaam moest herstellen, maar emotioneel gezien had hij ook een lange weg te gaan. En dan had hij zichzelf nog niet eens gezien, moest je na gaan.

Natuurlijk had hij de verplegers al horen praten, zowel tegen hem als tegen elkaar. Hij zag er niet uit, er bleef amper iets van hem over. Geen zenuwen meer, geen huid, geen spieren. Al had zijn mutatie er voor gezorgd dat die langzaam al weer opnieuw waren verschenen. Alleen ging het proces heel traag. Als een baby in ontwikkeling lag hij in het bad, al was hij in tegenstelling tot een baby bij zijn volle bewustzijn. Daarom was het ook logisch dat hij door had dat Damian ook weer op de kamer was verschenen. Het was dan ook niet echt te missen. Het deed hem deugd dat de man bijna elke dag kwam opdagen, maar langs de andere kant wou hij dat hij het niet deed. Want eerlijk, wat was hij nog waard?

Het was ook niet alsof hij ook maar iets kon doen om te helpen. Niks meer dan wat de verplegers deden of wat Clyde zelf kon doen. Hij kwam zichzelf alleen maar kwellen met het beeld van het hulpeloze, beschadigde en verlamde lichaam in het bad. En dat was niet gezond, dat kon ook helemaal niet. Dus ergens wou hij zeggen dat hij weg moest gaan, maar spreken leek zo onmogelijk dat hij gewoon maar zweeg. Al kon hij de kleine reacties niet tegenhouden, de reacties die de woorden van Damian toch bij hem uit lokten. Nu wist zijn hubby ook dat hij wakker was. Geluid dat er op wees dat hij dichterbij kwam was te horen, gevolgd door een zachte, tedere kus op zijn voorhoofd. ‘Alles komt weer goed Clyde, ik zal er alles aan doen om daar voor te zorgen.’ Zei hij zachtjes, bijna onhoorbaar.

Dus Damian beloofde hem dat het goed zou komen. Alleen, hoe moest hij hem geloven? Hoe kon hij ook? Met veel moeite opende hij zijn ogen, probeerde niet naar zichzelf te kijken maar vestigde zijn blik meteen op de man die in de stoel zat. "Er over liegen is niet nodig, Damian", Zei hij schor. Basically had hij al lang opgegeven. "Dat veranderd ook niks. Niks kan hier iets aan veranderen en ik heb het aanvaard", Vervolgde hij, waarna hij even de grootste moeite had om te slikken en zijn blik maar weer naar het plafond liet gaan zodat Damian de pijn in zijn ogen niet zou zien.


Laatst aangepast door Clyde Maddox op do mei 19, 2016 6:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptydo mei 19, 2016 2:56 pm


### words

tag: Clyde

Damian hoopte met heel zijn ziel dat het weer goed kwam met Clyde. Het moest gewoon goed komen, hij hield met zijn hart en ziel van de man en wilde hem nog niet opgeven. Daar was hij absoluut niet klaar voor. Dat zou het einde betekenen voor hem, dan konden ze hem beter meteen onder de grond stoppen want er was geen haar op zijn hoofd dat er aan dacht dat hij de rest van zijn verdere leven zonder Clyde zou doorbrengen. Clyde was zijn alles geworden. Hij besefte maar al te goed dat er een moeilijke tijd zat aan te komen, maar hij zou er door dik en dun zijn voor hem. Voor een moment richtte hij zijn ogen op het raam. Het was zijn taak om zijn verstand te richten op 1 ding nu, en dat was de recovery van zijn hubby. Beide hadden ze er niets aan als hij ook zou instorten. Nee, daar zou ooit wel een moment voor komen waarschijnlijk. Maar nu ging dit voor op alles.

Dat Clyde reageerde op hem was toch al een hele opluchting voor Damian. Ergens had hij wel een vermoeden gehad dat de man wakker was geweest, maar deze bevestiging betekende al heel veel voor hem. Het gaf hem hoop. Iets wat hij zeker nodig had. Zonder de hoop dat het echt goed zou komen was alles verloren en hij was er nog niet klaar voor om dat toe te geven. Nee, er zou een oplossing komen. Jamie of eender wie van de verplegers of andere docenten zou een manier vinden waarop alles goed kwam.

De tijd om te reageren op Clyde die zijn ogen open deed kreeg hij niet. De woorden die hij sprak kwamen aan als een klap. Hij voelde zijn hart in zijn schoenen zakken. Was dit het dan? Nee. Dit ging hij absoluut niet accepteren. Een woede vlamde in hem op. Clyde was altijd zo levenslustig. Waarom gaf hij op? Was zijn leven dan niets waard? Hun relatie? Moeizaam kwam hij overeind, waardoor hij hem recht in de ogen kon kijken. De emoties die in zijn blik lagen deden hem pijn, nog meer pijn dan alles. ‘En je denkt dat ik zo maar opgeef?’ Klonk het op een scherpe toon. Iets wat hij zich meteen bekloeg. ‘Dat ik jouw opgeef? Onze relatie?’ Kort schudde hij zijn hoofd. Hoe egoïstisch was hij nu eigenlijk zelf bezig? Alsof Clyde er wat aan kon doen dat hij geen uitweg zag. Het was een misplaatste woede geweest, een verzameling van opgekropte emoties die hem uiteindelijk nog eens zouden vellen.

‘Ik kan dit niet zonder jou Clyde. Je bent alles wat ik heb.’ De woede was bekoelt, in plaats daarvan kwam er verdriet. Moedeloos wreef hij kort door zijn ogen. Echt hoor als hij deze situatie moest beschrijven leek het alsof ze in de diepste put op aarde waren gevallen en moesten vechten om eruit te komen, samen. ‘Geef niet op. Ik geef het ook niet op, samen kunnen we hier door komen. Stop niet met erin te geloven. Ik smeek je.’ Piepte hij. Zachtjes streek hij over de man zijn kaaklijn, moest de neiging om hem tegen zich aan te trekken sterk onder drukken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptydo mei 19, 2016 7:46 pm




Zijn woorden bleven eventjes in de ruimte hangen, alsof ze eerst nog moesten doordringen. Ook wel een beetje tot zichzelf. Het uitspreken van die woorden, de bevestiging dat hij echt had opgegeven, viel hem ondanks alles wel zwaar. Dit was de eerste keer dat hij echt op gaf. Dat hij geen energie meer vond om er iets aan te doen. Wat best vreemd was, aangezien hij dankzij zijn Thorslaap net van de energie zou moeten barsten. Maar alles leek gewoon weg gesmolten te zijn in het vuur. Hoe moest hij hier ooit van herstellen als hij zelf niet eens de wilskracht had? Damian leek het helemaal niet met hem eens te zijn. Het hoofd van de man verscheen in zijn gezichtsveld, en hij keek niet al te blij.

Je zou het eerder boos kunnen noemen. Iets wat de toon in zijn stem bevestigde. ‘En je denkt dat ik zo maar opgeef?’ Zei hij nogal scherp. ‘Dat ik jouw opgeef? Onze relatie?’ Vervolgde hij. Clyde kon alleen maar zijn blik afwenden, om die van Damian te ontwijken. Dat de man hem niet op gaf, kon hij ergens wel snappen. Hij zou hetzelfde doen in zijn plaats. Natuurlijk wou hij de liefde van zijn leven niet opgeven. Dat zou hij niet over zijn hart krijgen. Maar hij had zichzelf opgegeven, dat was iets heel anders.

Het leek er ook niet op alsof hij zomaar zou weggaan nu, wat dan ook weer bevestigde dat hij wel de waarheid sprak. Ondanks de felheid waarmee de woorden gevallen waren. ‘Ik kan dit niet zonder jou Clyde. Je bent alles wat ik heb.’ Damian zag er verslagen uit, wreef even door zijn ogen. ‘Geef niet op. Ik geef het ook niet op, samen kunnen we hier door komen. Stop niet met erin te geloven. Ik smeek je.’ Zijn vinger ging kort langs zijn kaaklijn, en hoe erg hij het ook vond, hij trok zijn hoofd weg. Weg van Damian en zijn tedere, liefdevolle aanraking. Hij haatte zichzelf er om, maar hij kon dit niet verdragen nu. Met de tranen in zijn ogen en zijn stem bevend van de spanning kon hij nog maar twee woorden over zijn lippen brengen. "Te laat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptyvr mei 20, 2016 2:53 pm


### words

tag: Clyde

Het schuldgevoel kwam al omhoog. Hij had niet zo mogen praten tegen Clyde, het waren de emoties die de overhand kregen en niet zo’n klein beetje ook. Door alles werd zijn mutatie daar bovenop nog eens geactiveerd ook. Heel zacht, bijna onmerkzaam verdween de inkt uit de tattoeages op zijn lichaam en kwam zo terecht in zijn bloedbaan. Vanaf het moment dat hij aan zijn tirade was begonnen had Clyde zijn blik afgewend, iets wat hij in de voorbije tijd nog nooit had gedaan. Weer een slag in zijn gezicht. Op een of andere manier moest hij toch kunnen doordringen bij zijn hubby? Damn wat wilde hij graag een stukje van zijn eigen wilskracht aan de man geven, hij moest hem doen in zien dat het niet voorbij was. Dat er nog iets was om hoop in te stoppen. Dat Clyde zou gaan vechten al was het enkel voor hem.. Maar hij kon er niet op toe zien hoe de man van zijn leven gewoon op gaf.

De fatale slag kwam toen de man in het bad zijn hoofd weg draaide en hem zo ontweek. Een leegte vulde zijn lichaam. Het leek wel alsof zijn altijd zo vrolijke ziel gewoon uit zijn lijf werd gerukt, en gewoon een leeg omhulsel achter liet. Verslagen liet hij zijn hoofd hangen. Emotioneel gezien sloot hij zich af, wilde weg uit wellicht het meest pijnlijke moment van zijn leven. Dit was het dan? Zo maar voorbij? En hij kon er niets aan doen? Met een grote moeite slikte hij de brok in zijn keel weg. Ergens wilde hij met opgeheven hoofd weg lopen, wilde gewoon ergens gaan schreeuwen, met dingen gaan gooien, het maakte al niet uit. Ondertussen was de kleur van zijn pieces al helemaal verdwenen.

Hoelang hij in stilte bij het bed had gestaan wist hij niet, maar het leek wel alsof er uren waren gepasseerd. Damian kreeg niets meer gezegd. Elk woord dat in hem opkwam bleef hangen in zijn keel. Zijn gezichtsveld werd troebel en ademhaling was ondertussen al iets zwaarder geworden. Er was iets mis, iets zwaar mis met zijn lichaam, maar zelfs dat deerde hem op deze moment amper iets. ‘Clyde, ik g...’ In de helft van wat hij wilde zeggen zakte Damian in elkaar. Ergens zocht hij nog naar houvast, iets wat hij niet vond. De stoel die hij te pakken kreeg schoof met een luide knal tegen de muur. Luidkeels snakte hij naar adem, al leek er van lucht niets door te komen naar zijn longen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptyzo mei 22, 2016 11:04 pm




Alsof hij nog niet genoeg gebroken was, voelde hij zijn hart nu ook nog een keer in duizend stukjes uit elkaar vallen. Hij snapte zichzelf gewoon niet meer, was zo in de war. Alsof hij ineens een heel ander persoon was geworden en hij dat onmogelijk kon bevatten. En het was ook echt zo. Normaal vond hij het alleen maar fijn om bij Damian in de buurt te zijn. Het gaf hem energie, een veilig gevoel. Maar nu kon hij zijn aanwezigheid niet verdragen, laat staan zijn aanrakingen. En zijn lieve, bemoedigende woorden. Misschien was het omdat het zo ongeloofwaardig klonk. Alsof een paar woorden het allemaal zouden fixen. Damian maakte beloftes die hij onmogelijk kon nakomen, en dat stak hem. Ook al bedoelde de man het natuurlijk alleen maar goed.

Maar de laatste tijd leek alles gewoon mis te gaan. Hij had een student vermoord, een andere bijna laten doodgaan, nog een andere een trauma bezorgd omdat de eerste dood was, daarna de hele school in de steek gelaten omdat hij zo nodig in Thorslaap moest gaan.. En kijk nu, hij was amper een week weer wakker en de fouten bleven zich gewoon opstapelen. Met de tranen in zijn ogen ontweek hij Damian’s blik, voelde hem echter wel strak op hem gericht. Misschien was dat ook een deel van zijn frustratie. Hij wist zelf niet hoe hij er uit zag, maar hij voelde zich zo ontzettend zwak en kwetsbaar. Niemand hoorde hem zo te zien.

Het was door het geluid van zijn stem dat hij terug op keek. ‘Clyde, ik g...’ Klonk het, daarna was het stil op de luide knal van de stoel na. En daarna het raspende geluid van iemand in ademnood. Helemaal van slag fronste hij zijn wenkbrauwen. Nu voelde hij zich echt helemaal hulpeloos. De liefde van zijn leven, die hij zonet waarschijnlijk ook een trauma had bezorgd, lag op de grond wist hij veel wat te doen.. En hij lag verlamd in het bad. Hij kon hem niet eens zien. Zijn ademhaling versnelde ook, de tranen liepen vrijelijk over zijn kaken. De machine die zijn hartslag aan gaf, begon alarmerend te piepen. Het was waarschijnlijk ook daardoor dat er ineens drie verplegers de kamer binnen kwamen gestormd, om zich vervolgens te pletter te schrikken. Want deze keer was het niet Clyde die hulp nodig had, maar Damian, waardoor ze zich meteen over de neergestorte docent ontfermden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Emptydo mei 26, 2016 8:06 pm


### words

tag: Clyde

1 week. Clyde was niet langer wakker geweest dan een week en dan was er dit gebeurd. Was het hen dan helemaal niet gegund om samen gelukkig te zijn? Het bevatten kon hij niet. Hij wilde het niet. Clyde die op gaf, Damian was er te hard op gebrand dat alles goed zou komen ondanks alle tijd die er nodig zou zijn. De dokters hadden hem nog niet opgegeven. Al had dat misschien te maken met het feit dat hij hier was, dat hij elke dag aan de zijde van het bed stond in de hoop dat er misschien een mirakel zou gebeuren en Clyde in zijn armen zou springen. Ergens probeerde hij nog naar de juiste woorden te zoeken, naar de overtuiging die Clyde nodig zou hebben, maar de woorden bleven uit. Zeker al toen Clyde zich van hem weg draaide. Alarmbellen waren inmiddels al gaan rinkelen in zijn hoofd maar Damian vond de kracht niet meer om tegen alles te vechten.

Naar adem snakkend probeerde hij nog de kracht te zetten om zichzelf op te duwen, maar alles faalde. Niets bereikte hem nog van wat er om hem heen gebeurde. De verplegers die hem bij zijn bovenarmen hadden getilt om hem op een bed te leggen, hoe hij naar een andere plek werd gerolt, alles gebeurde terwijl hij zijn bewustzijn had verloren. Hoe het zo snel had kunnen gaan wist hij niet maar blijkbaar was een van zijn vitale organen momenteel in groot gevaar. Een dokter werd erbij geroepen. Damian kwam terecht in de bekwame handen van niemand anders dan Jamie. De geschokte uitdrukking op de man zijn gezicht bleef de gehele tijd aanwezig toen hij de woorden van de gymdocent aan het nemen was. Het was ook hij die opmerkte dat de normaal aanwezige kleuren op Damian’s lichaam volledig waren verdwenen. Het enige wat er nog van tattoo’s over was gebleven waren de outlines. Snel genoeg trok Jamie zijn conclusies. “Ik heb meteen een infuus nodig met antibiotica en vocht. Snel een beetje, anders haalt hij het niet.” Had hij op een vrij kalme toon gezegd tegen de verplegers die het meteen gingen klaar maken. Nog altijd was Damian buiten westen, Clyde had opgegeven. Dat was de doorslag geweest voor zijn eigen opgeven, voor zijn eigen vernieling. Het infuus werd bij hem ingebracht, nu zou het enkel een kwestie worden van tijd voor hij weer wakker zou worden. Tijd die hij alleen zou doorbrengen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The Aftermath &Damian Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Aftermath &Damian   The Aftermath &Damian Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Aftermath &Damian
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Damian Carter
» Damian J. Youth
» Invincible &Damian
» [AC] Fight the Darkness or become it... [Damian & Max]
» [AC] They say bad things happen for a reason. [Damian]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: