INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Look how bright they shine for you {&Storm}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptywo jul 06, 2016 8:24 pm

.Always live before you die.

Iedere stilte die er was, hoe klein die ook mocht zijn vroeg hij zich af waar ze aan dacht. Soms leek Denni mijlen ver, soms werd haar glimlach onderbroken en vroeg hij zich meteen af welke gedachten ervoor zorgde dat die glimlach van haar lippen gleed. Dacht ze aan haar eigen leven? Dacht ze aan dit leven? Dacht ze aan zijn leven? Ondanks dat ze geen directe somberheid liet zien knaagde het aan hem … dacht hij nog steeds dat wat hij had gedaan haar beïnvloed had op een slechte manier. Achteraf gezien was hij altijd het meest bang voor Denni, omdat ze de gevoeligste was, het snelst te breken. Haar mening zou een op een vreemde manier altijd de puurste zijn, gevoed door al haar oprecht eerlijke emoties en haar van nature voorzichtige aard. Hij had het er nooit meer over gehad met Denni, over wat hij haar had aangedaan? Wat hij haar van zichzelf had laten zien … ze was de enige geweest. Hij had haar buiten gejaagd, uit zijn hart en uit zijn leven, uitgerekend haar. Om de druk van haar lichaam tegen het zijne te voelen was een opluchting. Want na alles wat hij dacht, na alles wat hij gezegd had over iedereen buiten houden was hij tot de conclusie gekomen dat hij dat niet kon doen. En dat … dat had hij te danken aan Denni. Haar opnieuw weg duwen was niet langer een optie maar hij wist even goed dat ze zich niet langer meer zou laten wegduwen. Daarvoor zag hij net dat beetje vastberadenheid in haar blik iedere keer ze naar hem opkeek.

Dus dat hij haar bodyguard wilde zijn … moest zijn, was niet meer dan logisch voor hem. Bij haar vraag keek hij haar gelijk aan, bestudeerde enkele seconden de grijns op haar lippen. Die was zo breed dat het automatisch de zijne wat verbreedde. ‘Gratis.’ Antwoordde hij uiteindelijk. ‘Zoveel ben ik je verschuldigd.’ Hij keek haar niet aan terwijl hij dat zei, het gewicht van de schuld droeg hij nog steeds mee en hij wilde niet dat ze het zou kunnen zien in zijn blik. Dus hij veranderde zijn uitdrukking nonchalant en snel terug naar de opgelaten charme. ‘Waarmee zou jij trouwens betalen als ik er toch iets voor in de plaats wilde?’ Vroeg hij met een trage glimlach. ‘Wat is mijn job omschrijving trouwens?’ Weer liet hij het zichzelf toe om verder te denken, ruimer te gaan denken, plezier te hebben in het gezelschap van Denni en de gespreken die ze voerden. Hij genoot er oprecht van, na alle drama was dit gewoon rust. Die rust bleef niet lang, ze was beledigd door wat hij zei, typisch vrouwen! Hij wist dat ze het niet oprecht meende maar het amuseerde hem. ‘Net als het een vrouwending is om zoveel te praten dat je het allemaal verdraaid en zo je gelijk krijgt.’ Hij kende wel wat van vrouwen, er was geen woordenboek op aarde die kon volbrengen waar vrouwen allemaal voor stonden. ‘Geef mij nou maar eens gelijk?’ Zei hij veel te lief, veel te charmant omdat hij wist dat die Britse charme nog steeds zijn sterkste wapen was.

Wat Denni zei over de aarde vanuit de hemel zien was een vredige zin op zich. Alles zou er vrediger uit zien van buiten af. Mensheid leefde op een planeet die ze uiteindelijk helemaal hielpen vernielen, binnen dit en honderden jaren zou er geen planeet meer zijn om op te leven. Maar zag je dat van buitenaf? Nee, vanuit de ruimte zou je enkel maar blauw en groenbruin zien, water en land en heel misschien het wit van enkele wolken. Maar dat zou het zijn, geen geweldig, geen vervuiling, je zou er helemaal niets van merken. Dus terwijl hij naar de sterren keek vroeg hij zich af of er daar ook een ster was met hetzelfde verhaal. Eventjes had hij de neiging om te vragen aan Denni of ze geloofde in buitenaards leven maar hij zweeg omdat ze zelf terug begon te praten. Hij begon spontaan te grinniken. ‘Dan zitten we goed samen.’ Glimlachte hij. Hij keek kort naar zijn voeten, om aan te geven dat hij ze liever ook stevig aan de grond zat. ‘Ik ben ook niet zo voor hoogtes, of in ieder geval hij is dat niet.’ Doelend naar de weerwolf. Hoogtevrees was ook zo afhankelijk van persoon tot persoon. ‘Dus dat betekend dat als ik je ooit weet mee te krijgen naar Londen, ik je niet in de Londen Eye zou krijgen?’ Vroeg hij haar helemaal nieuwsgierig en geïnteresseerd. Dat reuzenrad gaf je het beste beeld van heel Londen, zelf hij en Lupos zouden daar nog in gaan, alles voor de beste plaats van zijn meest favoriete stad. Dat ze ook hield van de geur van natuur deed hem zachtjes glimlachen. ‘Waar hou je niet van, eerlijk? Waar heb je een hekel aan?’ Vroeg hij haar nieuwgierig. Nu ze toch aan het onderwerp likes en dislikes waren kon hij haar maar beter eventjes verder uithoren.

‘Ik zou je niet kunnen vergeten.’ Glimlachte hij zwak, gemeend. Hij had niet echt een ster nodig om Denni niet te vergeten. Zelf als hij nu de kans kreeg om Lupos uit zijn leven te bannen en terug te gaan naar Londen, naar zijn normale leven … nee, hij zou haar, hij zou dit eiland niet kunnen vergeten. Op het eerste zicht zou hij niemand vergeten, tot de docenten aan toe maar na een tijdje zou het slijten. Zouden er nieuwe herinneringen uit Londen komen en de plaats innemen van zijn herinneringen op Genosha. Er waren maar een handvol personen die hij nooit zou kunnen vergeten, Denni was daar één van, net als Devon, Nadya en Kat. Want ieder van hen had iets voor hem gedaan dat hij nooit zelf had kunnen doen en daar zou hij hen eeuwig dankbaar voor zijn. Ze mochten het misschien niet weten, hij zou misschien niet meer van zich laten horen maar in het hart bleven ze altijd.

Terwijl hij naar de maan staarde, op de grond, naast Denni voelde hij altijd een steek van pijn door zijn hard. Geen fysieke pijn, meer het gevoel van angst dat zich één keer zijn bloedbaan door baande alvorens het zich in zijn hart verspreidde. Het gevoel duurde niet langer dan drie seconden maar het was er wel en het deed “pijn”. Alsof de pijn aankondigde hoe dichtbij het was, hoe snel de nacht van volle maan weer dichterbij kwam. Je kon het zo aflezen van zijn gezicht, die gemengde open blik van onrustig en een beetje angst. De maan hield zijn blik vast, alsof het hem testte, treiterde, uitdaagde en Lupos er iedere seconden meer en meer aan ging vast hangen. De beweging die Denni maakte, haar rug die ze rechtte trok hem opgelucht uit de trance. Hij rukte zijn blik los van de maan en keek opzij naar haar. Een normaal iemand zou het niet merken maar hij was niet normaal, hij was een weerwolf, hij had een zesde zintuig voor dingen als dit … De spanning die door haar lichaam ging. Lupos proefde geen angst maar hij proefde wel iets, iets van machteloosheid. ‘Denni,’ trok hij zachtjes haar aandacht. ‘Maak je geen zorgen, ik ben in goede handen.’ Stelde hij haar gerust. Hij zou bij Jamie zijn, in de Danger Room, veilig en weg van alle echte slachtoffers die hij kon maken. Er was geen veiligere plek voor hem om te zijn dan daar … hij hoopte enkel dat Lupos dat ook zou geloven. Hij duwde zijn gewicht kort een beetje tegen haar schouder aan. ‘Ik ben niet depressief dus mag je dat ook niet zijn.’ Glimlachte hij. Hij was het wel, maar je kon het gewoon moeilijk zien aan hem, het kwam altijd in fragmenten, stukjes, maar grotendeels hield hij het verborgen, niemand hoefde te weten hoe veraf hij was. En hij zou zeker deze avond daar niet door laten verpesten. Het onderwerp Camille Troy was het beste dat je kon doen om hem helemaal terug zijn Londense zelf te maken. Over haar vertellen was als terug in Londen zijn. Hoe voelde zo echt, het voelde zo goed maar het maakte het gemis natuurlijk niet minder dragelijker. Net als hij zijn broertje iedere dag bleef missen, zijn vrienden, de routine, het huis, zijn ouders, alles … hoe belachelijk klein het ook was. Zijn grootste wens was nog steeds terug gaan, hij probeerde het uit zijn hoofd te zetten maar er was altijd wel iets dat het terug bracht. Bij de woorden van Denni keek hij haar glimlachend aan. ‘Ze is de zus die ik nooit heb gehad. Je zou het goed met haar kunnen vinden.’ Hij keek weer naar boven naar de sterren terwijl hij even weg zonk in de gedachten dat Denni en Camille vriendinnen zouden kunnen worden. ‘Achteraf gezien,’ hij zweeg en keek haar plagend aan. ‘Ik ben niet zeker of ik jullie wel samen zou willen hebben in mijn leven.’ Grapte hij. Stel je voor … Cami verschilde niet veel van Denni en het tweetal samen zou hem hoogstwaarschijnlijk hoofdpijn bezorgen. Maar het deed hem wel lachen, op een geamuseerde manier. Toen ze hem op een onheilspellende manier een beetje uitdaagde keek hij haar quasi serieus aan. ‘Definieer leukere manieren?’ Fronste hij uiteindelijk geamuseerd. Hij stak zijn vinger op en hield haar tegen, schudde zijn hoofd. ‘Let op met wat je zegt, misschien laat ik je wel niet in mijn kamer straks.’ Zei hij op een even onheilspellend toontje, eveneens wiebelend met zijn wenkbrauwen.

Toen ze was uitgelachen liet ze haar hoofd terug op zijn schouder rusten, automatisch liet hij zijn kin wat tegen haar hoofd steunen, starend naar de sterren in de stilte die voor hem meer rust teweeg bracht dan een gesprek soms deed. Het was alsof zijn hoofd gestopt was met denken, vrede had genomen met de situatie en dat voelde zo geweldig goed aan. Toen ze begon te fluisteren, luisterde hij aandacht, zonder zijn blik van de sterren los te maken. ‘Misschien.’ Prevelde hij amper hoorbaar. Hij liet zijn blik van de sterren weg glijden en keek het observatorium in, bedenkelijk. ‘Kun je me naar Londen brengen?’ Vroeg hij zo zacht, zo voorzichtig dat je misschien zou denken dat je het niet gehoord had. Toen hij haar blik vond had hij iets kwetsbaar over zich hangen. Maar hij twijfelde er ook ontzettend over, dat zag je ook. Hij rukte zijn ogen weg van de hare en schudde zachtjes zijn hoofd. ‘Ik zou alles doen voor een beetje Londen maar ik weet niet of het zo gezond is eraan vast te blijven hangen als ik weet dat ik er misschien nooit meer terug heen kan.’ Hij keek twijfelt naar Denni alvorens hij dramatisch zuchtte en zijn hoofd tegen de reling achter zich liet rusten. ‘Sorry.’ Hij wist niet waarom hij het zei, omdat hij de sfeer verpestte? Omdat hij dit van haar vroeg? Maar hij zou zoveel overhebben voor een beetje Londen en moest ze dit kunnen doen, hem dit geven … Geen idee wat het met hem zou doen …
tag: Denni --- words: 1851 --- notes: Zoveel liefde <3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptydo jul 07, 2016 4:44 pm


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
LOOK HOW BRIGHT THEY SHINE FOR YOU
De blonde meid was zeker meer een denker dan een doener, hoewel zo soms ook haar spontane, impulsieve momenten kon hebben. Maar vaak dacht de meid goed na voordat ze iets deed of zei. Soms misschien wel teveel. Dennimae kon echt verdwijnen in haar eigen gedachtens. Het was dan ook niet heel bijzonder dat de meid stil werd en op een zekere zin afwezig leek. Vaak trok ze zich op dit soort momenten terug, naar de achtergrond, om haar omgeving te observeren. Observeren was ook iets wat de blondine graag deed. Bekijken hoe andere mensen bewogen, luisteren naar wat ze zeiden en alles zo goed mogelijk proberen te onthouden. Storm had het vaak over zijn 'overlevings instincten' die hij via Lupos kreeg en misschien was dat wel een overlevings instinct van Dennimae haar mutatie. Want hoe meer de meid opsloeg, hoe echter haar illusies leken. Het was een karaktereigenschap van haar, maar misschien was die gekomen vanwege haar mutatie.

‘Gratis.’ Antwoordde Storm en Dennimae wiebelde kort met haar wenkbrauwen. ‘Zoveel ben ik je verschuldigd.’ Voor een moment trokken Denni haar mondhoeken wat meer omlaag, verdween de brede grijns langzaam. Ze wist precies wat hij bedoelde, daar hoefde ze hem niet voor aan te kijken. "Dat ben je niet," Zei ze zachtjes, misschien wel te zachtjes voor hem om het te kunnen horen. Haar lichte ogen waren voor een kort moment op de grond gericht, al liet het horen van Storm zijn stem ze weer op hem richten. ‘Waarmee zou jij trouwens betalen als ik er toch iets voor in de plaats wilde?’ Dennimae grinnikte zachtjes, droeg alweer een grote glimlach rond haar lippen. "Hm," Bedenkelijk betrok ze haar gezicht en deed ze net alsof ze hard nadacht. Om er nog dat extra dramatische effectje aan te geven, omhelsde ze haar kin met haar wijsvinger en duim. "Dan zou ik toch eerst moeten zien hoe goed je het doet, om dan de waarde in te schatten." Besloot ze hem te antwoorden. "Tenzij jij nu al iets in gedachten hebt?" Uitdagend trok ze haar wenkbrauwen op en hield ze haar blik op de zijne terwijl haar ogen elk detail van zijn gezicht probeerde op te nemen. Voor zover dat ging in het donker. ‘Wat is mijn job omschrijving trouwens?’ Weer was er een grinnik te horen vanuit de blondine terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. "Enge mensen van me weghouden, zorgen dat ik geen domme fouten maak. Zoals bevriend worden met een mega beer, of Cupido die je elk moment een pijl in je kont kan schieten." Greens ze. "Nee, grapje natuurlijk. Als je gewoon jezelf bent, doe je het al meer als goed." De grote glimlach maakte plaats voor een lief glimlachje voordat ze haar arm weer om Storm zijn middel sloeg.
Natuurlijk was Dennimae het niet eens met het geen Storm zei over vrouwen. Ze moest haar geslacht natuurlijk wel verdedigen. ‘Net als het een vrouwending is om zoveel te praten dat je het allemaal verdraaid en zo je gelijk krijgt.’ De blondine moest hard lachen en schudde zacht haar hoofd. "We zijn gewoon goed met woorden, hoe jullie dat ontvangen is echt jou probleem." Grinnikte ze. Wat nou verdraaien? Jongens verstonden het gewoon verkeerd, vatte het anders op. En dan maar zeggen dat vrouwen moeilijk zijn.. Hah. ‘Geef mij nou maar eens gelijk?’ Storm gooide zijn Britsche charmes in de strijd, wat natuurlijk niet eerlijk was. "Wat jullie mannen altijd doen, is meteen een onschuldig koppie trekken en met die," Zachtjes drukte ze haar vinger tegen zijn rechter mondhoek. "Charmante glimlach opzetten. " Weer grinnikte ze. "Maar oké, misschien heb je een klein, minipini beetje gelijk." Dennimae trok haar ogen tot spleetjes en hield haar wijsvinger en duim een paar centimeter uit elkaar, om aan te tonen dat ze hem niet helemaal gelijk gaf. Nee, zo gemakkelijk zou ze niet toegeven aan zijn charmes. Al was het nooit erg om te zien als hij het probeerde.

‘Dan zitten we goed samen.’ Ze hadden beide niks met hoogtes, wat Dennimae ergens gerust stelde. Storm zou haar dus niet mee nemen op een gekke activiteit als bungee jumpen of iets. "Je had me moeten zien toen ik op Devon zijn rug zat, in berenvorm.." Ze grinnikte bij de gedachtens. Alleen het klimmen was al een ramp geweest, maar dat die beer zo groot kon zijn.. ‘Ik ben ook niet zo voor hoogtes, of in ieder geval hij is dat niet.’ Storm doelde op de weerwolf en Dennimae kon zich niet weerhouden om het te vragen. "En voordat Lupos er was, hield je toen wel van de hoogtes?" Ze vroeg het voorzichtig, niet goed wetend hoe hij er op zou reageren. ‘Dus dat betekend dat als ik je ooit weet mee te krijgen naar Londen, ik je niet in de Londen Eye zou krijgen?’ Dennimae grinnikte, schudde uitbundig haar hoofd. "Je mag heel veel van die charmens mogen gebruiken om mij in zo'n ding te krijgen." En het was waar, Storm mocht veel uit de kast halen wilde zij in een reuzenrad stappen. ‘Waar hou je niet van, eerlijk? Waar heb je een hekel aan?’ De meid grijnsde even, waarna ze goed nadacht. Eigenlijk genoot Dennimae wel van alles, op haar eigen manier. "Leugens," Zei ze, na een korte stilte.

‘Ik zou je niet kunnen vergeten.’ Dennimae kon aan Storm zijn stem horen dat het gemeend was, waardoor er een klein glimlachje om haar lippen ontstond. "Ik jou ook niet." Zei ze zachtjes en voor een moment leek ze weer dat kleine, verlegen meisje die hij bij het zwembad ontmoet had. Altijd als Denni over kwetsbare dingen sprak, dingen die erg dicht bij haar lagen, kreeg ze die verlegenheid en onschuld weer. Alsof ze door een klein windstootje omver geblazen kon worden. Maar ze meende het, evenveel als hij het meende. Als ze Storm na deze school nooit meer zou zien, zou ze hem nooit vergeten. Ze zou dit alles nooit vergeten. De blondine zou Londen vaker gaan bezoeken en alle plekken bekijken die Storm haar vertelde. De drankjes op terrasjes drinken die hij zou drinken, stappen in de disco's waar hij uit ging. Puur om het deel van zijn leven te kunnen proeven, te kunnen ervaren. En mochten ze elkaar nog tegen komen zou Denni hem ontvoeren naar New Orleans. Hij zou het nachtleven daar geweldig vinden, alle gekke feesten die daar gehouden worden. En misschien zou ze hem wat kruiden van de markt kunnen aansmeren. Zachtjes grinnikte de meid waarbij ze kort naar Storm keek. Hij zou gek van haar worden, ze kon zijn grijns al zien. Ook wist ze zeker dat Storm het goed zou kunnen vinden met Djayden. Ze hadden ongeveer dezelfde, flauwe humor en deelde hun liefde voor de dames en feestjes. Djowie was daar veel te serieus voor, wat hem natuurlijk niet kwalijk te nemen was. Nee, Storm zou zich nog best kunnen vermaken in New Orleans.

De maan, het geen dat Dennimae zoveel rust bracht, zou Storm nooit rust kunnen bieden. De blonde meid vond het vreselijk om te zien hoe Storm de naam verafschuwde. Het was logisch en ze begreep het, maar de verwarde en onrustige blik in zijn prachtige ogen deed haar zeer. Ze kon hem er niet mee helpen, zoals ze Devon niet had kunnen helpen in de ziekenzaal. En nu Taylor.. Haar mutatie had geen krachten om iemand te kunnen genezen, iemands pijn en angsten weg te nemen. Maar als ze het had gekunt.. Een stroom van spanning gleed door haar spieren heen en het was Storm niet ontgaan. Al had ze haar best gedaan het te verbergen, de zintuigen van Storm zouden al het onrust aan haar opmerken. ‘Denni,’ De blondine trok haar blik los van de maan, om de ogen van Storm te ontvangen. De meid betrok haar gezicht, waarbij je kon zien dat ze baalde van zichzelf, van haar mutatie. Ze was niet speciaal genoeg, niet daarmee. ‘Maak je geen zorgen, ik ben in goede handen.’ Storm wilde haar gerust stellen, maar het hielp niet echt. Natuurlijk vertrouwde ze er op dat Jamie wist wat hij deed en Storm had ook gelijk, hij was daar goed af. Maar het stelde haar er niet meer gerust op. De transformatie deed hem pijn, wat al vreselijk genoeg was. En hoewel Dennimae normaal gesproken heerlijk sliep als het volle maan was, zou ze met een volle maan nooit meer op haar gemak liggen. Waarschijnlijk zou ze de hele nacht wakker liggen, zich zorgen maken om hem. "Ik weet het," Sprak ze uiteindelijk zachtjes. "Maar ik wil je kunnen helpen," Haar stem klonk ongelovelijk kwetsbaar, alsof ze zichzelf vanbinnen aan het opeten was. En misschien deed ze dat ook wel, haar buik zat vol met zorgen. Bij het voelen van zijn gewist tegen haar schouden ontstond er toch een klein, maar zwak glimlachje op haar lippen. ‘Ik ben niet depressief dus mag je dat ook niet zijn.’ Bij het woord 'depressief' keek ze naar hem op, alsof ze zocht naar de waarheid achter zijn ogen. "Beloof je dat?" Vroeg ze, doelend op het niet depressief zijn.

De wending in hun gespreks onderwerp vleurde hun beide goed op. Dennimae vond het zo mooi om Storm over zijn verleden te horen praten. Hij heeft een mooie tijd gehad en Londen en vanwege Lupos heeft hij dat los moeten laten, hun moeten achter laten. Zijn broertje, vrienden, Camille.. Denni begreep heel goed hoe het was om mensen waar je ontzettend veel van hield achter te laten. Zij mistte haar broers iedere dag, mailde ze dan ook zo veel mogelijk over haar ervaringen hier. Het was wel moeilijk om te horen dat haar broertje zijn eerste prom had gehad en dat zij er niet bij was geweest om hem mooi te maken. Er niet was geweest om een pak met hem te kopen, een cadeautje voor zijn date.. Uberhaupth te weten welk meisje de gelukkige mocht zijn. Maar op de een of andere manier kon ze dat best goed loslaten, omdat het voor haar hier op het eiland veel beter ging dan thuis. Hier werd ze geaccepteerd, zelfs geliefd. Had ze vrienden, Storm. Ja, voor haar is het hier veel beter. ‘Ze is de zus die ik nooit heb gehad. Je zou het goed met haar kunnen vinden.’ Denni volgde Storm zijn blik naar de sterren en grinnikte zachtjes. "Als ik het zo hoor, denk ik dat ook wel." Verder zei ze niet veel, Storm leek weg te dromen in zijn gedachtens en dat wilde ze toelaten. ‘Achteraf gezien,’ Storm zweeg en keek haar plagend aan. ‘Ik ben niet zeker of ik jullie wel samen zou willen hebben in mijn leven.’ Grapte hij. Dennimae grinnikte zachtjes en schudde haar hoofd. "Zo erg ben ik toch niet, twee van mij zou je best aankunnen." Grapte ze terug.
Dennimae kende veel vervelende manieren om iemand wakker te maken, zeker als iemand een ochtendhumeur had. ‘Definieer leukere manieren?’ De blik op Storm zijn gezicht liet de blonde meid zachtjes lachen en plagend schudde ze haar hoofd. Nog voor ze kon antwoorden hief Storm zijn vinger op. ‘Let op met wat je zegt, misschien laat ik je wel niet in mijn kamer straks.’ Weer schudde de meid grinnikend haar hoofd. "Ondervind ze maar, dat is veel leuker dan als ik het zou verklappen." Plagend stak ze haar tong naar hem uit. Leuker voor haar, iniedergeval. "En je laat me er wel in, anders ga ik bij Devon klagen en kruip ik daar bij in bed." Serieus haalde ze haar wenkbrauwen op, alsof ze net een heel goed dreigement genoemd had.

Het was fijn om zo bij Storm te zitten, alsof Dennimae nooit anders gedaan had. Het was veilig, vertrouwd. Er ontstond een stilte waar de blonde meid van genoot, van het moment genoot. Zelfs met een stilte, dat ze normaal heel ongemakkelijk vond, voelde het goed. Niet ongemakkelijk, ze was ontspannen en rustig. Gelukkig op dit moment, met dit moment.
‘Misschien.’ Storms stem was zachtjes, even zacht als die van haar was geweest. Ze wilde hem er graag naar toe brengen en zou er zeker haar best voor gaan doen. ‘Kun je me naar Londen brengen?’ Voor een moment bleef de meid naar de sterren staren terwijl haar voorhoofd zich tot een frons fronsde. Voorzichtig tilde ze haar hoofd op, om naar Storm te kijken. De kwetsbaarheid in zijn blik deed iets met de meid, waardoor er weer enige spanning door haar lichaam zwom. Ze opende haar mond, maar meer dan wat gestamel kwam er niet uit. Dennimae had haar mutatie maar aan één iemand laten zien op dit eiland, Devon. Toen hij in de ziekenzaal lag en de meid hem uit zijn benauwde situatie wilde halen. Maar Storm naar Londen.. Dennimae voelde druk, bang dat ze hem niet het Londen kon laten zien zoals hij het zich herinnerde. ‘Ik zou alles doen voor een beetje Londen maar ik weet niet of het zo gezond is eraan vast te blijven hangen als ik weet dat ik er misschien nooit meer terug heen kan.’ De twijfeling in zijn gezicht liet Denni ook twijfelen. De dramatische zucht liet Denni haar ogen sluiten, maar bij zijn 'sorry' schoten ze meteen open. "Zeg geen sorry," mompelde ze, waarbij ze haar hand op zijn wang legde. "Ik ga mijn best doen, maar kan niet beloven dat het is zoals je het je herinnerd." Zei ze zachtjes terwijl ze voorzichtig glimlachde. De blondine sloot haar lichte ogen, waarbij haar gehele lichaam zich aanspande. Het observatorium vervaagde en voor een kort moment bevonden de twee zich in een witte ruimte. Langzaam kwamen de drukke geluiden van het Londense nachtleven naar boven en niet veel later werden ook de felle lampen van de reclame borden, huizen en auto's zichtbaar. Dennimae opende haar ogen en kreeg een kleine glimlach op haar lippen. Haar lichte ogen keken naar de Londen Eye, die aan de overkant van het water zichtbaar was. Langzaam kwam ze overreind en liet ze haar ogen de vrije loop. Achter hun bevond zich een grote toren met een klok er op en ontzettend veel gebouwen, die je ook aan de overkant van het water had. Over het water liepen twee bruggen. "Bedoelde je dit?" Vroeg ze zachtjes, waarbij ze Storm aankeek. De twee stonden voor een struikgewas, aan de rand van het water. Een koud briesje liet de blonde haren van de meid dansen en een grote glimlach sierde haar lippen. Het was haar gelukt, ze 'waren' in Londen. En het voelde levensecht.


-Zoveel liefde! <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptydo jul 07, 2016 9:02 pm

.Always live before you die.

“Dat ben je niet.” Zei ze zachtjes, zijn wolvengehoor had het opgepikt en hij wist niet of ze wilde dat hij het hoorde. Storm mocht nog zo hard en zelfzeker over komen langs buiten, vanbinnen was hij altijd al zachtaardig geweest. Een jongen van zijn leeftijd zou misschien niet zoveel om zijn familie geven, of zou dames na een geweldige nacht geen ontbijt serveren, of zou niet huilen op de begrafenis van een goede vriend. Hij gaf het nooit toe, hij stapelde het op en ondanks dat hij wist dat het niet gezond was bleef hij het doen. Sinds hij weerwolf was geworden was niets hem gunstig gezind geweest. Iedere ochtend na een volle maan werd hij wakker, doodziek, moe en met het vooruitzicht dat hij mensen had vermoord. Misschien één maar soms ook drie of vier, te zien wat Lupos vond op zijn tocht door het bos. Het zou onmenselijk zijn als je er geen schuldgevoel aan over hield. Storm deed dat wel, teveel, iedere keer opnieuw. Toen hij een negenjarig meisje haar verjaardag beroofde was het hem teveel geworden, had hij pillen geslikte in de hoop van het gevoel weg te kunnen rennen, om van dit leven weg te rennen. Die tweede uitbarsting had hij niet opnieuw gehad … tot hier in Genosha. Tot het moment dat hij Devon bebloed in het water zag zakken, dan wilde hij opnieuw sterven. Clyde had het hem gegeven, Lupos had het geweigerd en nu zat hij hier opnieuw. Alles wat er sinds dan gebeurd was stapelde zich opnieuw op, maar trager. Het negatieve kreeg altijd een beetje positief waardoor hij vanonder de schuld kon weg kruipen en weer een beetje kon gaan genieten van de kleine dingen.

Maar Denni was hij meer verschuldigd dan enkel een sorry ondanks dat ze zei van niet. Hij wist niet hoeveel pijn het haar had gedaan maar hij wist dat het waarschijnlijk wel genoeg was. Zelf had hij de nachten erop amper geslapen, ondanks de nachtmerries waren er ook de aanblikken geweest van Denni’s gezicht, haar pijn om zijn koude reacties, haar bezorgdheid en liefde die ontoereikbaar was tegenover hem. Hij had haar die kamer uitgestuurd en haar niet meer terug gezien, dat moment had hem gekraakt. Hij keek haar voor een kort moment aan, zag hoe ze evenzeer aan die momenten dacht en zelf nu … na alles voelde hij nog steeds de steek door zijn hart. ‘Jawel.’ Prevelde hij amper hoorbaar. Toch … die negatieve gebeurtenis had hem iets positief opgeleverd achteraf. Hij en Denni waren veel hechter geworden, het had hem wat verder gebracht in hun vriendschap. Net als het hem en Devon verder had gebracht na die vreselijke nacht. Camille zei altijd dat je iets goed moest zien in de slechte dingen, Storm had vaak aan dat gedacht, probeerde iets goed te zien in al dat slechte. En uiteindelijk kon hij maar op één ding komen dat goed was aan Lupos, en dat was deze plaats, Genosha.

De glimlach die ze rond haar lippen droeg daagde hem enkel meer uit om meer vragen te stellen, meer geamuseerde dingen in het onderwerp te gooien dat hen beide een plezier zou doen. Haar bedenkelijke blik deed afwachtend één van zijn wenkbrauwen omhoog gaan. ‘Heb jij zo weinig vertrouwen in mijn kunnen?’ Vroeg hij meteen beledigd toen ze zei dat ze eerste wilde zien hoe goed hij was alvorens ze over een prijs of waarde zou onderhandelen. Bij haar vraag trok zijn mondhoek weer in die charmante glimlach omhoog. ‘Ik wil je nog altijd eens die spaghetti van mij zien namaken.’ Hij wiebelde zijn wenkbrauwen, niet vergeten wat ze naast het ziekenbed had gezegd om hem op te beuren. Toen had hij het niet willen horen maar nu, kijken terwijl Denni aan het koken was kon oprecht interessant en amusant zijn op dezelfde moment. Hij kon zich er eerlijk gezegd al zo iets bij voorstellen. Toen ze begon uit te leggen wat zijn job omschrijving zou worden gooide hij zijn hoofd achterover en lachte luidop. ‘Van die grote beer kan ik beschermen, hij is niet zo groot en stoer als hij eruit ziet.’ Knipoogde Storm meteen. ‘Teddybeerformaat.’ Hij haalde zijn handen uit elkaar om aan te geven hoe teddyachtig Devon soms kon zijn. ‘En Cupido,’ hij zweeg en floot kort tussen zijn tanden. ‘Geen idee of ik je van haar kan beschermen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in het vangen van pijlen.’ Grapte hij. Alsof Lorise echt pijlen schoot, hij had er geen gezien toen ze het onschuldige deel van haar mutatie op hem gebruikte. Denni’s grote glimlach maakte plaats voor een lieve glimlach terwijl ze haar arm terug rond zijn middel sloeg. ‘Dat kan ik doen.’ Beloofde hij plechtig. Hij zou nooit bij iemand meer zichzelf zijn dan bij Camille, maar het leek alsof Denni die taak overnam nu hij hier was. Alsof hij meer zichzelf was met Lupos erbij, bij haar. Bij Nadya was er de kwetsbaarheid van alles en bij Devon … het waren jongens onder elkaar. Maar Denni, ze kwam aardig dicht in de buurt van de Storm Hall die altijd het beste uit de kast haalde voor Camille. Die liefde schonk, bekommerend was, behulpzaam, zorgeloos, grappig en charmant.

Het was amusant om een eeuwenoude vete tussen mannen en vrouwen boven te halen bij Denni. Want net als hij had verwacht verdedigde ze haar geslacht al evenzeer als hij dat deed langs zijn kant.  Hoe zij het ontvangen? Wat bedoelde ze daar nu weer mee, hij probeerde haar streng aan te kijken, standvastig, maar het lukte hem gewoon niet. Algauw begon hij zachtjes luidop te lachen. Toen ze verder ging, over zijn charmante glimlach en blik probeerde hij dat nog wat te versterken door lief te knipperen. ‘Zeg niet dat dit geen impact heeft?’ Vroeg hij haar met extra Brits accent en charme. Welke vrouw bezweek daar nu niet voor? Ze had wel gelijk, Storm praatte zich overal uit met charme, maar dat wilde niet zeggen dat hij eens nooit gelijk kon hebben. Maar ze gaf het toe, met een minipini beetje had hij gelijk. Hij richtte zijn blik terug naar voor en glimlachte zelfvoldaan. ‘Meer heb ik niet nodig.’ Concludeerde hij.

Hoogtes was niet zijn ding maar duidelijk ook niet het hare. Hij keek opzij naar haar toen ze het had over Devon en probeerde zich er iets bij voor te sterren. ‘Dat ik dat moeten missen heb, Denni op een gigantische beer.’ En gigantisch was wel lichtjes en zacht uitgedrukt want Devon was niet gigantisch, hij was reusachtig. Dus blijkbaar was de hoogte van de Ursus al genoeg voor Denni om hoogtevrees te hebben. Toen ze de naam, Lupos, in haar mond nam kregen zijn ogen kort iets waakzaam, niet lang maar het was er wel. Ze sprak het zo normaal uit, zo glad dat Storm er ergens van huiverde. ‘Niet echt.’ Antwoordde hij haar uiteindelijk. ‘De Londen Eye kon ik aan maar als je sprak over bergklimmen, uit een vliegtuig springen of in een luchtballon de stad over gaan dan zei ik altijd nee. Hoogtes is geen wolvending dus mijd ik onbewust alles met hoogtes omdat hij dat niet wil.’ Hij haalde nonchalant zijn schouders op. Niet dat er hier veel hoogtes waren om echt bang bij te worden, het hoogste punt op dit eiland was een gebouw of de kliffen bij het strand. Maar ze zou dus niet in de Londen Eye met hem gaan, hij trok quasi teleurgesteld zijn mondhoeken naar beneden. ‘Als het ooit zover komt dan gooi ik alles in de strijd om je het mooiste beeld van Londen te geven.’ Hij boog erbij, op een ridderlijke manier alsof hij daarmee de woorden in een belofte goot. Toen hij haar vroeg waar ze echt een hekel aan had leek ze even te moeten denken … maar uiteindelijk kwam het, leugens. ‘Wie niet.’ Reageerde hij haar meteen. Hij had er zelf ook een hekel aan maar hij betrapte zich er tegenwoordig vaker op dat hij leugens gebruikte om zijn mentaal slechte toestand te verdoezelen. Het was sowieso altijd een oppervlakkige gebruik, een leugentje om bestwil en eerlijk … Denni zou hem waarschijnlijk nooit op een leugen betrappen, gewoon omdat het zo eenvoudig was om eerlijk en open te zijn bij haar.

Hij vroeg zich ergens wel af hoe het allemaal zou uitgedraaid zijn moest hij deze mensen hier op Genosha in Londen zijn tegen gekomen. Waar zou hij Denni dan ontmoet hebben … op een feestje? Als een toerist die de weg vroeg? Iemand die voor een kraampje stond op één van de drukke pleinen? Waar hij haar ook zou ontmoeten het zou niet resulteren in dezelfde uitkomst als nu. Hij zou haar gegarandeerd hebben aangesproken, zijn charme zijn werk laten doen, haar zelf misschien ergens mee naartoe krijgen maar het zou nooit zijn als dit. Het zou niet zo hecht zijn, zo ontspannen en rustig. Hij zou haar toen waarschijnlijk dronken krijgen en haar misschien wel als de gentlemen hij was naar huis brengen, waar dat ook mocht zijn op dat ogenblik. Misschien kreeg hij meer, misschien minder maar hij was zeker dat het niet zou zijn als nu. Dus ja, Genosha bracht terug leven in zijn lichaam want dit had hij zich nooit kunnen voorstellen dat zou komen uit een weerwolvenbeet.

Het was zo tastbaar voor hem, voor Lupos, de zekere “sfeer” die er hing. En hij moest haar zorgen op één of andere manier kwijt zien te geraken, of haar in ieder geval gerust stellen. Ze stond zo hardnekkig naar de maan te staren dat hij haast haar gedachten kon lezen waar ze nu zat over te malen. Iedereen dicht bij Storm probeerde een manier te vinden om het voor hem gemakkelijker te maken, om hem te helpen en hij apprecieerde dat. Toen haar lichte ogen de zijne vonden keek hij haar onderzoekend aan, probeerde zijn zelfzekerheid voor één keer de overhand te laten nemen en haar gerust te stellen. Maar kon hij dat … Nadya, Devon en Kat waren degene die Lupos echt kende, die neus aan neus gestaan hadden met een deel van hem. Die hem de pijn hadden zien lijden en die achteraf er niet meer over praatte omdat ze wisten hoe zwaar het voor Storm was. Het feit dat hij na iedere volle maan twee dagen op de ziekenafdeling lag was vaak genoeg, Denni wist dat en het maakte haar machteloos en bang. En toen zei ze waar hij ergens bang voor was om het te horen, ze wilde hem helpen. ‘Je helpt.’ Zei hij zachtjes. Hij streek zijn vinger kort onder haar kin en glimlachte zachtjes. ‘Dit is helpen Denni.’ Wees hij naar de omgeving, naar haar. ‘Misschien stelt het voor jou niet veel voor maar voor mij wel.’ Hij hield zijn hoofd een tikkeltje schuin en glimlachte haar bemoedigend toe waarna hij zei dat ze niet depressief mocht worden als hij dat niet was. Toen ze vroeg of hij het zou beloven versomberde de glimlach voor een moment. ‘Nee, ik beloof je niets. Ik ga niet liegen tegen jou dus kan ik ook niets beloven. Maar ik wil het er niet over hebben, niet nu in ieder geval.’ Glimlachte hij ontspannen, dat alleen was al een indicatie dat zijn depressieve toestand wel erg op de achtergrond lag en dat was iets dat zij verwezenlijkte.

Camille en Denni vergelijken met elkaar bracht op een vreemde manier meer gelijkenissen naar voor dan hij eerst had gedacht. Ze waren beide verlegen op het eerste zicht en konden ook helemaal los gaan als ze net iets teveel gedronken hadden. Denni kon goed luisteren, Cami ook. Ze waren gedreven, behulpzaam en bekommerend om degene om wie ze gaven. ‘Jullie hebben wel heel wat weg van elkaar.’ Besefte hij na een kleine stilte. Of hij er twee van haar zou aankunnen? Hij keek haar aan en glimlachte traag. ‘Ik kan er vier van jou aan.’ Knipoogde hij charmant. Hij wist dat ze niets zou zeggen over de mogelijke manieren om hem wakker te maken. Hij grinnikte om haar woorden en schudde langzaam zijn hoofd. ‘Dan sta je beter heel vroeg op want ik ben een weerwolf en hij is altijd graag rond vier uur uit de veren voor een ochtendloopje.’ Hij trok een vies gezicht bij de woorden. Instinctief was Storm altijd zo vroeg wakker, of het waren nachtmerries of het was de drang van Lupos om te willen bewegen. Toen ze zei dat ze bij Devon zou kruipen fronste hij nonchalant zijn wenkbrauwen. ‘En wil je me nu jaloers maken?’ Vroeg hij haar gelijk. ‘Want ik word niet snel jaloers.’ Knipoogde hij er nog achter. Nee, Storm was niet snel onder de indruk of jaloers, hij vroeg zich af of Lupos dan kon worden …

Het gesprek was stilgevallen met haar stille belofte om hem op een dag naar hun Dennister te brengen. En het was geen onaangename stilte, het was gewoon, puur en ontspannen. In een kort moment sloot hij zijn ogen, probeerde houvast te vinden in dit gevoel, in deze situatie en voelde hoe hij meer dankbaarheid voor Denni vertoonde dan ooit tevoren. Het was lang geleden dat hij nog zo’n moment had gehad, met enkel positieve gedachten en iemand naast zich die waarschijnlijk net zo ontspannen was als hem. Hij had het eigenlijk niet willen vragen maar de woorden waren er sneller uit gekomen dan hij had gewild, hij vroeg of ze hem naar Londen kon brengen. Voor even was het doodstil en eerlijk … hij werd een klein beetje benauwd van die stilte. Tot ze haar hoofd van zijn schouder haalde en hem aan keek. Hij wist hoe kwetsbaar zijn blik nu stond, alsof hij haar net had gevraagd een volle maan met hem te spenderen. Hij voelde enige spanning maar het zorgde er niet voor dat hij zijn blik van haar los trok. Hij bleef haar aankijken, gaf haar een glimp van de gebroken Storm Hall die normaal gezien enkel Nadya te zien kreeg. Dus hij probeerde het uit te leggen, excuseerde zich uiteindelijk. “Zeg geen sorry.” Hij voelde haar hand tegen zijn wang en keek haar enkel maar aan, knikte amper zichtbaar en probeerde de warmte vanuit haar aanraking de kwetsbaarheid uit zijn blik doen verdrijven. ‘Ik vraag ook niet meer dan dat.’ Zei hij meteen op haar woorden. Hij wilde enkel Londen, een klein stukjes was al voldoende. Eigenlijk was het feit dat ze het wilde proberen al meer dan voldoende, dankbaarheid genoeg enkel al daarvoor. Hij keek voorzichtig naar haar toe, hoe ze zich concentreerde en aanspande. Alles rondom hen werd wit, dat zorgde voor wat verwarring, hij voelde meer druk van Lupos vanwege de plotse verandering in omgeving. Maar dan maakte dat wit plaats voor andere dingen … de drukte van verkeer, reclame, huizen, het water, de Londen Eye. Storm staarde, hij staarde naar de lichtjes die de Londen Eye in heel zijn verschijning haast deed glunderen. Hij keek naar het water dat onder het maanlicht glinsterde, hij keek naar de brug, de Big Ben achter hen. Het voelde zo echt, tot het briesje in zijn haar aan toe. Het voelde zo vertrouwd dat hij een krop in zijn keel kreeg en hij zijn ogen haast waterig voelde worden. En dan sprak Denni weer en het koste Storm alles om zijn blik van zijn “thuishaven” los te laten en naar haar te kijken. ‘Je zei dat je me niet kon helpen maar Denni,’ hij zweeg en keek terug Londen in. Dit was alles waar hij van gedroomd had, dit was het beeld dat hij maanden wilde zien. Hij wist dat het niet echt was maar het voelde zo echt, alsof hij net even naar Londen was geteleporteert. ‘Ik weet niet wat ik moet zeggen.’ Hij ademde beverig uit en keek haar weer aan, zijn ogen gleden over haar gezicht en er brak een glimlach open op zijn gezicht. ‘Dit is geweldig, dit is,’ hij legde zijn handen langs haar wangen en keek haar aandachtig aan. ‘Denk voor geen seconde dat je zwakker bent dan de andere, dat je me niet kan helpen want dit heeft niemand voor me kunnen doen. Dit is alles wat ik wilde, nodig had en enkel jij kon het me geven.’ Hij liet zijn handen vederlicht van haar gezicht afdwalen tot weer dat enthousiasme op zijn gezicht sprong.

Het was een soort enthousiasme dat je niet vaak zag bij Storm, omdat hij was vergeten hoe het was om ergens echt enthousiast over te zijn. Hij draaide zich terug naar de stad, naar het water en bleef voor een tel lang staan, nam alle details op en genoot er ten volle van. ‘Camille is een verschrikkelijke danser. Ze doet professioneel ballet maar als je haar ergens ten dansen vraagt dan klapt ze meteen toe. Toen er een nicht van haar trouwde vroeg ze me of ik haar wilde leren dansen, traag dansen. Omdat ze een date ging mee nemen en ze wilde het goed doen,’ hij keek opzij naar Denni en glimlachte opgelaten. ‘Dat ik heb ik haar daar geleerd.’ Wees hij enkele meters voor zich uit. Hij keek een moment lang bedenkelijk naar de plek alvorens hij zijn gsm bovenhaalde en door zijn muzieklijst scrolde. ‘Op dit nummer,’ hij draaide het scherm zodat Denni het kon zien en keek haar met zijn opgelaten charme aan. ‘Dennimae Elscot, durf je het aan om met me te dansen in Londen?’ Vroeg hij haar lief. ‘Dit kun je me niet weigeren, je maakt me momenteel de gelukkigste persoon op aarde.’ Hij hield zijn hand naar haar op en zette het nummer toch al op, kwestie dat ze maar moeilijk kon weigeren. Dit plaatje was compleet, Londen, Denni en het meest intens gelukkigste gevoel dat hij momenteel bezat omdat hij in dit beeld van haar zat …
tag: Denni --- words: 2954 --- notes: Zoveel liefde <3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptyma jul 11, 2016 12:31 am


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
LOOK HOW BRIGHT THEY SHINE FOR YOU
Hoe zachtjes de blondine ook zou spreken, Storm zou het bijna altijd kunnen horen. Soms vergat Dennimae hoe sterk zijn zintuigen wel niet waren. Zelfs zou ze het niet kunnen voorstellen, zoveel kunnen zien, horen, ruiken. De meid zou overprikkeld worden en zich niet kunnen afsluiten van de buitenwereld, zoals ze soms zo graag deed. Hoewel dat misschien alleen in het begin zou zijn, want aan de andere kant leek het haar een prachtige gave. Alle details kunnen zien, scherper en mooier dan zij nu kon. Ze zou zo veel meer van de wereld genieten, de negatieve delen aan de kant kunnen zetten en vollop genieten van de positieve werkingen. Want als Dennimae iets was, was ze zeker wel een levensgenieter. Ze kon genieten van de kleine dingentjes, die andere misschien wel voor zelfsprekend nemen. Bedankjes, complimentjes, de natuur, haar mede studenten. Overal zag ze wel iets positiefs om van te genieten. En dat zorgde voor de prachtige glimlach die ook nu rond haar lippen te vinden was. De meid was met zoveel al gelukkig, de aanwezigheid en gezelligheid van Storm was al genoeg om haar te laten ontspannen en genieten van de kleine dingen die ze samen deden. Het gelach, geouwehoer maar ook de serieuse gesprekken die soms ter sprake kwamen. Eigenlijk was alleen zijn, oprechte, glimlach al genoeg om haar te laten stralen.

Dennimae wist dat Storm zich nog steeds schuldig voelde over het gebeuren in de ziekenzaal en als ze er aan dacht was het ook iets dat haar nog steeds raakte. Het had haar gekwetst, ontzettend veel pijn en verdriet gedaan. Maar Storm had zijn excusses er voor aangeboden en de situatie zo goed mogelijk geprobeerd uit te leggen en de blondine had haar best gedaan hem in zijn keuzes te begrijpen. Dat betekende natuurlijk niet dat ze het eens was met het geen hij gedaan had en zelf had ze het zeker anders gedaan, maar ze had het hem vergeven. Iedereen verdiende immers een tweede kans en ze was zo blij dat ze hem die gegeven had. Want kijk hoe ze hier nu lopen, samen. Dennimae was oprecht gelukkig nu met hem aan haar zijde en ze waren er zeker hechter door geworden. Denni had het niet verwacht, maar het was wel gebeurd. ‘Jawel.’ Storm sprak zo zacht, dat de meid eerst dacht het niet goed verstaan te hebben. Ze kantelde haar hoofd om, zodat ze naar zijn gezicht kon kijken. "Het is nu goed, toch?" Glimlachte ze klein naar hem, terwijl ze haar woorden zacht uit sprak. Het zat goed nu en dat was wat telde. Gebeurd was gebeurd, ze waren er alleen maar sterker uit gekomen.

Welke prijs ze Storm zou geven voor zijn job als bodyguard, was toch wel iets waar ze even over na moest denken. Ze had hem veel te bieden, maar dat lag er natuurlijk aan of Storm zijn job wel goed uitvoerde. ‘Heb jij zo weinig vertrouwen in mijn kunnen?’ De beledigde toon in zijn stem, in combinatie met zijn opgetrokken wenkbrauw deden Dennimae doen grinniken. "Je weet maar nooit, misschien ligt je me wel op." Greens ze. Niet dat ze dat van hem zou verwachten. Als ze Storm echt nodig zou hebben en ze zou beroep op hem doen, zou hij haar komen helpen. Daar durfde ze haar vinger voor in het vuur te steken. ‘Ik wil je nog altijd eens die spaghetti van mij zien namaken.’ Voor een moment verdween Denni haar glimlach, toch wel iets geschrokken van zijn antwoord. Ze had niet verwacht dat het tot hem door gedrongen was, laat staan dat hij het onthouden had. Maar bij het zien van zijn wiebelende wenkbrauwen keerde al snel die brede glimlach terug en schudde ze lachend haar hoofd. "Weet je het zeker? Mijn kookkunsten zijn lang niet zo goed als die van jou.." Grinnikte ze. "Tevens, ik gebruik altijd groentens en sausjes die al klaar zijn. Ik snij het allemaal niet zelfs, zoals jij wel deed. Dus ik zou er niet echt aan kunnen tippen." Probeerde ze het idee onder de tafel te schuiven. Denni zou zeker een keer voor Storm willen koken, maar dan een ander gerecht misschien. Ze had een grote concurentie met zijn spaghetti en ze zou er zeker niet aan kunnen tippen. Bij haar omschrijving over zijn job, moest Storm uitbundig lachen wat er voor zorgde dat ook Dennimae in de lach schoot. "Niet lachen, ik meen het serieus! Dit is een heel slechte solicitatie, meneer Hall." Voor een kort moment keek ze hem streng aan, al straalde haar glimlach snel genoeg weer op haar lippen. ‘Van die grote beer kan ik beschermen, hij is niet zo groot en stoer als hij eruit ziet.’ Knipoogde Strom, al was Denni het niet helemaal eens met het geen hij zei. Devon niet zo groot? De meid had het geluk dat ze niet vertrapt was onder zijn enorme poten toen Devon voor haar neus shifte. In haar lichte ogen was Devon zeker wel groot.
Het zette Dennimae wel weer aan het denken, Storm vond Devon niet zo heel groot.. Welke grote had Lupos dan wel niet? Voorzichtig keek ze iets opzij, alsof ze het antwoord in zijn ogen kon vinden.
‘En Cupido,’ Storm zweeg en floot kort tussen zijn tanden. ‘Geen idee of ik je van haar kan beschermen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in het vangen van pijlen.’ Dennimae grinnikte om zijn opmerking, waarbij ze zich voorstelde dat Lorise echt pijlen in haar richting afschoot. "Ben benieuwd aan we ze me dan zou koppelen." Grinnikte ze bedenkelijk. Ze wist dat Taylor en Lorise haar graag samen zouden zien met Kat, maar had nog niet het idee gehad dat Lorise daar wat aan gedaan had.
Nee, het enige dat Storm voor haar zou kunnen doen was het geen hij nu deed. Hij was gewoon zichzelf, precies wat de meid nodig had. Ze kon zichzelf zijn bij hem en was hem hier zo dankbaar voor.

Het was te verwachten dat beide partijen hun geslacht zouden verdedigen, er werd ook niet minder van ze verwacht. Er werd wel altijd gezegd dat de dames hun looks, glimlach en charmes gebruikte om de mannen om hun vingers te winden, maar Storm kon daar anders ook vreselijk goed gebruik van maken. Als Dennimae hem niet kende was ze waarschijnlijk als een blok voor zijn versier trucs gevallen, net als ze bij Devon gehad had. De jongens wisten gewoon precies hoe ze het goede in haar naar boven moeste halen en op welke manier. Denni begreep het heel goed, ze had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Storm versterkte zijn charmes door eens lief met zijn ogen te knipperen. ‘Zeg niet dat dit geen impact heeft?’ Het klonk alsof hij al zijn Britsheid in zijn stem legde bij het spreken van die woorden. Dennimae lachte luidop, waarbij ze haar hoofd kort schudde. "Als ik je toch eens niet gekend had.." Ze maakte haar zin niet af, keek enkel uitdagend Storm zijn kant op. En toen moest ze hem wel een iniminipini beetje gelijk geven. ‘Meer heb ik niet nodig.’ Goedkeurend knikte de dame. "Gelukkig, want meer zou je ook niet krijgen." Greens ze.

‘Dat ik dat moeten missen heb, Denni op een gigantische beer.’ Dennimae schudde haar hoofd, haar blonde lokken dansde alle kanten op. "Je had er niet bij willen zijn, het was echt schamend." Grinnikte ze. Ja, ze had er wel eens charmanter bij gelopen. Haar vraag over Lupos leek Strom even van zijn stuk te brengen. Niet op een manier dat hij er van geschrokken was, eerder dat hij niet goed wist hoe te antwoorden. Dennimae hield haar blik op zijn gezicht, pijlend naar zijn reactie. Ze wilde hem niet boos maken of kwetsen, de vraag was er misschien ook wel eerder uit geweest dan gewild. Gelukkig reageerde Storm er normaal op en een opgelucht zuchtje verliet haar gekrulde lippen. ‘Niet echt. De Londen Eye kon ik aan maar als je sprak over bergklimmen, uit een vliegtuig springen of in een luchtballon de stad over gaan dan zei ik altijd nee. Hoogtes is geen wolvending dus mijd ik onbewust alles met hoogtes omdat hij dat niet wil.’ Sprak Storm, om vervolgens nonchalant zijn schouders op te halen. "Gelukkig, dan hoef ik niet bang te zijn dat je me opeens ontvoert en mee neemt in een luchtballon." Grapte ze, waarbij ze een klein sprongentje de lucht in maakte. Haar voette belandde weer veilig op de grond, waar ze thuis horen. Storm zou echt zijn best mogen doen haar in dat mega reuzenrad te krijgen in Londen. ‘Als het ooit zover komt dan gooi ik alles in de strijd om je het mooiste beeld van Londen te geven.’ Storm boog erbij en Denni kon haar lach niet inhouden. Een reuzenrad was niet alleen heel groot, maar ging ook nog eens ontzettend traag. En ze geloofde best dat je Londen dan op zijn mooist kon zien, maar die plekken bezocht ze dan liever te voet. "Ik zou je het wel graag zien proberen."
Waar had de blonde meid echt een hekel aan? In het begin schoot haar niet echt iets te binnen. Er waren altijd wel dingen die ergens een positieve twist aan gaven en anders zocht de meid er wel naar. Maar liegen, daar zat niks goeds aan. Misschien een leugentje om bestwil, maar echt liegen.. Nee. ‘Wie niet.’ Dennimae knikte. "Ik hou ook niet zo van druktes, zoals je misschien wel bekend is. Hoogtens dan en ik ben allergisch voor katten." Bedacht ze zich, na nog even goed nagedacht te hebben. Bij het woord 'katten' trok ze even een vies gezicht. Ja, die dieren waren absoluut geen dieren die op haar favo lijstje stonden. En hoewel de blondine een grote dierenfan was, hoefde katten niet in haar buurt te komen.

De maan.. Ergens had het gesprek een toch wel on aangename wending genomen over een onderwerp wat voor beide gevoelig was. Storm had er nooit echt veel over gepraat en Denni niet echt naar gevraagd. Ze wilde hem niet ongemakkelijk maken en al helemaal niet in een positie zetten waar hij liever niet stond, omdat ze zelf wist hoe dat voelde. En tevens maakte ze zich onwijs veel zorgen over hem tijdens een volle maan, dat ze nooit had geweten hoe het onderwerp naar boven te brengen. Het feit dat ze hem niet kon helpen was iets wat ze maar moeilijk kon accepteren. Storm was onwijs belangrijk voor haar geworden en ze kon hem niet eens helpen bij het geen hij het meest mee worstelde. En het knaagde aan haar, elke dag weer. Telkens als ze naar de maan keek, welke vorm hij ook droeg, moest ze even aan Storm kijken. Benieuwd en bezorgd om de dingen die door zijn hoofd moesten spoken. De mensen die slachtoffer waren geworden van Lupos, het schuld dat hij elke dag met zich mee moest dragen. Een schuldgevoel waar hij zelf niks aan kon doen, Maar toch met de concucenties moest leven. Haar lichte ogen keken naar de donkere van Storm en het gevoel van onmacht was in de hare te lezen. ‘Je helpt.’ Zei Storm zachtjes, waarbij Denni sloom haar hoofd schudde. Ze wilde haar blik van hem afwenden, maar zijn vinger onder haar kin hield haar blik op zijn kleine glimlach. Dit is helpen Denni.’ Storm wees naar de omgeving, naar haar. Dennimae wilde tegen hem ingaan, maar kreeg momenteel geen woorden over haar lippen gedrukt. Hoe was dit helpen? Ze deed niks, niets dat hem écht kon helpen. Niet in haar ogen, tenminste. ‘Misschien stelt het voor jou niet veel voor maar voor mij wel.’ En natuurlijk stelde het voor haar wel iets voor, Denni zou hier niet zomaar met een ander gaan zitten. Deze dingen delen, die ze met Storm deelde. Ze was zo kwetsbaar op dit moment, zoveel kwetsbaarder dan normaal. En het gevoel van onmacht maakte haar gek. De bezorgheid die in haar karakter zat was bij Storm misschien wel haar valkuil geworden. Misschien maakte ze zich ook wel teveel zorgen, Storm was in goeie handen bij Jamie. Maar Dennimae kon er niks aan doen, niks aan het gevoel dat ze er bij had. En het liefst zou ze er bij zijn, aangeschouwen hoe het met hem gaat. Met hem mee gaan naar de ziekenzaal als het daar toe zou eindigen en hem gezeldschap houden, ook op de momenten dat ze inslaap zou vallen. Maar ze kon niet met hem mee en het personeel zou het niet toelaten dat ze continu in de ziekenzaal zou zijn. En het maakte haar gek, het deed zo ontzettend veel met haar.

‘Nee, ik beloof je niets. Ik ga niet liegen tegen jou dus kan ik ook niets beloven. Maar ik wil het er niet over hebben, niet nu in ieder geval.’ De ontspanne glimlach rond zijn lippen bracht haar ook wat meer vertrouwen en langzaam begon ook zij weer iets te ontspannen. Hoewel het onderwerp hier nu afgesloten was, was het iets dat in haar achterhoofd bleef spoken. Maar hij wilde er nu niet over praten en Denni hield dan ook verder haar mond.
Dennimae had nooit echt veel over Camille gehoord, maar het klonk erg leuk om te horen dat Storm het idee had dat de dames het goed zouden kunnen vinden. Het was toch zijn beste vriendin geweest, iemand die veel voor hem betekend. ‘Jullie hebben wel heel wat weg van elkaar.’ Met een glimlach keek Denni naar hem op, om even kort te grinniken. Ook dat was leuk om te horen. "Wel allemaal positief, hoop ik?" Greens ze lichtjes. ‘Ik kan er vier van jou aan.’ Knipoogde Storm charmant en een lach rolde van Denni haar lippen af. "Denk maar, je hebt al moeite met mij alleen." Grinnikte ze waarbij ze zacht haar schouder tegen hem aanduwde om hem te plagen. Natuurlijk liet de meid niks los over haar manieren van wakkermaken. Het zou de hele verrassing verpesten, net als dat hij al wist van haar ontvoeringsplan. ‘Dan sta je beter heel vroeg op want ik ben een weerwolf en hij is altijd graag rond vier uur uit de veren voor een ochtendloopje.’ Storm trok een vies gezicht en ook Denni liet even zien dat ze niet zo van de ochtends hield. "Hm, laat dan maar. Ik slaap liever uit." Knikte ze. Ja, de blondine lach liever te lang dan te kort in bed. Tevens was het zo zacht en warm dat ze ook gewoon moeite had om op te kunnen staan. En al helemaal als ze straks warm tegen Storm aan lag. Haar poging om te dreigen met Devon, was helaas niet helemaal gelukt. Ze had gehoopt dat Storm wat meer zou happen, maar moest wel grinniken om zijn opmerking. "Misschien," Zei ze mysterieus, waarbij ze haar wenkbrauwen even ophaalde.

Londen, Storm vroeg of ze hem naar Londen kon brengen. Dennimae was naar de sterren blijven kijken, tot de woorden echt tot haar doorgedrongen waren. Haar lichte ogen bekeken het gezicht van Storm, die zoveel kwetsbaarheid toonde dan ze ooit van hem gezien had. En natuurlijk wilde ze hem naar Londen brengen, maar ze wang angstig. Bang dat het niet de Londen was die hij zich herinnerde, ze hem niet naar de goeie plek zou brengen. Dennimae's lichaam werd wat gespannen en de twijfel op haar gezicht liet haar voorhoofd iets samentrekken. De blik van Storm zei eigenlijk al genoeg, zijn uitleg was niet nodig geweest. Denni vertelde hem dat hij geen sorry hoefde te zeggen, ze begreep het. Ze begreep zijn vraag en zijn verlangens terug naar Londen. Al was het maar in zijn gedachtens, want dat was wat ze hem kon laten doen geloven. En ze wilde het voor hem doen, ze wilde hem Londen geven. Voorzichtig plaatste ze haar hand op zijn wang, om er zeker van te zijn dat ze op die manier in zijn bewust zijn kon treden. ‘Ik vraag ook niet meer dan dat.’ Zachtjes knikte Dennimae, glimlachte ze lief. Op het moment dat haar lichaam zich aanspande, veranderde de omgeving vrijwel meteen. De witte ruimte was het moment waarop Dennimae zocht naar de juiste omgeving. Normaal gesproken was het witte moment een flits, een kort moment. Maar ze wilde hem het perfecte beeld geven, er voor zorgen dat hij echt in Londen kwam. De meid had zelf misschien nooit in het echt gezien, maar de informatie en foto's waren genoeg geweest om haar dat levensechte beeld te geven. De witte ruimte verdween toen Denni het juiste plekje gevonden had. En het was haar gelukt, en hoe.

De geluiden van een drukke stad lieten Dennimae haar ogen openen en met een brede glimlach bekeek ze haar omgeving. Soms verbaasde de meid zichzelf met haar mutatie. Want hoewel ze eigenlijk allebei nog steeds op de grond van het observatorium zaten, waren ze in hun gedachtens in Londen. Het rook echt, klonk echt en zag er ongelofelijk mooi uit. De lichte kijkers volgde elk deeltje van Storm wat bewoog. Zijn lichaam dat overreind kwam, hoe hij zijn ogen over de omgeving liet glijden. En de blik die hij haar gaf, met moeite om Londen even los te laten. ‘Je zei dat je me niet kon helpen maar Denni,’ Het moment dat Storm zweeg en Londen in keek, gaf Denni zichzelf de kans om de uitdrukking op zijn gezicht te lezen. Nog steeds glimlachtte ze, trots. Trots dat dit haar gelukt was. ‘Ik weet niet wat ik moet zeggen.’ "Je hoeft niks te zeggen," Zei ze zacht, waarbij haar glimlachje iets verkleinde toen Storm haar gezicht bekeek. De glimlach die toen openbrak, was het geen waarvoor ze het deed. Het zien van Storm op dit moment was goud waard en een grinnikje verliet haar lippen. ‘Dit is geweldig, dit is,’De blondine voelde hoe Storm zijn handen op haar wangen legde en haar aandachtig bekeek. Haar lichte ogen waren strak op de zijne gericht en twinkelde van geluk. ‘Denk voor geen seconde dat je zwakker bent dan de andere, dat je me niet kan helpen want dit heeft niemand voor me kunnen doen. Dit is alles wat ik wilde, nodig had en enkel jij kon het me geven.’ Die woorden, de manier hoe Storm zich voelde. Denni voelde hoe haar ogen waterig werden en een grote glimlach haar lippen sierde. Storm nam zijn handen terug en Dennimae sloeg haar armen om zijn middel, om zichzelf tegen hem aan te drukken. Ze voelde hoe haar witte sneakers in de donkere zand wegzakte, wat haar aandacht trok. Ook dit was een moment waarbij ze besefte dat ze toch wel aardig wat in haar mars had. Wat het was gewoon bijna echt.

De enthousiasme die Storm over zich had, liet Denni ook helemaal opbloeien. Het was zo mooi om hem zo in sas te zien, te zien dat hij thuis is. Even weg van alle drama en verplichtingen, Lupos en alle andere problemen. Gewoon alleen hun twee in een stad die mooier was dan de verhalen die Storm er over vertelde. De Londen Eye die veel groter leek dan ze gedacht had. En het was overwelmend. Niet alleen voor Storm, ook voor haar. Want ze deelde zijn liefde en enthousiasme meer dan ze gedacht had. ‘Camille is een verschrikkelijke danser. Ze doet professioneel ballet maar als je haar ergens ten dansen vraagt dan klapt ze meteen toe. Toen er een nicht van haar trouwde vroeg ze me of ik haar wilde leren dansen, traag dansen. Omdat ze een date ging mee nemen en ze wilde het goed doen,’ Sprak Storm, na een korte stilte en verwerking van alle details. Dennimae ontmoette zijn blik en glimlachte open. ‘Dat ik heb ik haar daar geleerd.’ Dennimae probeerde de plek die hij ongeveer aanwees zo goed mogelijk te bekijken. "Wauw," Zei ze zachtjes. Ze wilde dat haar dat geleerd was, op zo'n magische plek. Nee, zij had haar danspasjes toch echt op een andere manier en lokatie moeten leren. Wat bedenkelijk keek ze opzij naar Storm toen hij zijn gsm uit zijn zak haalde. ‘Op dit nummer,’ Het nummer dat hij toonde.. Meteen verscheen die brede, oprechte glimlach weer rond Denni haar lippen. "Wat ben jij een ongelofelijke charmeur." Greens ze, duidelijk onder de indruk. ‘Dennimae Elscot, durf je het aan om met me te dansen in Londen?’ De vraag was zo lief gesteld, dat ze bijna geen nee kon zeggen. ‘Dit kun je me niet weigeren, je maakt me momenteel de gelukkigste persoon op aarde.’ Zachtjes grinnikte ze om zijn woorden en zodra ze de muziek hoorde, kon ze al helemaal geen nee meer zeggen. Voorzichtig liet ze haar hand in de zijne glijde, om enkele pasjes zijn kant op te zetten. Haar vrije hand plaatste ze bij zijn middel, om met een lief glimlachje naar Storm te kijken. Voor een moment sloot ze haar ogen, genieten van het geluid van het nummer. Denni kende deze dans en liet zichzelf gemakkelijk door Storm begeleiden. "She smiled at me on the subway, she was with another man." Zong ze zachtjes mee, haar stem helder en zuiver.

-De cuties <'3

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptyma jul 11, 2016 9:12 pm

.Always live before you die.

“Het is nu goed, toch?” Zei ze zacht, met die kleine glimlach en die lichte ogen die zijn zorgen een beetje deelden. Hij bleef in stilte naar haar kijken, probeerde iets uit haar blik te vangen dat zou kunnen zeggen dat ze er nog steeds hartzeer van had … maar het was er niet, of ze liet het niet zien. En naar haar kijken bracht alles terug een beetje boven water, hoe hij haar eerst had gesmeekt om weg te gaan, naar Devon te gaan. En hoe hij dan later koudweg de weerwolf representeerde die hij diep vanbinnen altijd zou zijn. Hoe hij haar hand had weggeduwd, haar aanrakingen verbeet achter een koud masker van haat en afgunst. Liefst van al was hij toen gebroken, waar ze bij was. Liefst van al had hij haar gewoon binnen gelaten in plaats van weg te sturen. Het was waarschijnlijk van de moeilijkste momenten in zijn leven, om nadien ook nog eens naar haar kamer te gaan, uit te leggen wat hij was en wie hij vertegenwoordigde. Hij wilde het er zo graag met haar over hebben, net als hij het er met Nadya zoveel over had maar hij kon het niet. Want Denni was zo onschuldig, zo goedgelovig dat hij haar niet durfde tonen wat hij echt was … schrik om haar weg te jagen. Dus hij sloeg zijn ogen neer en knikte zachtjes. Het was weer goed maar ze wist even goed als hem dat hij het zichzelf nooit zou kunnen vergeven, hoe graag hij het ergens ook wilde. Devon had gelijk, hij hield teveel vast vanuit het verleden terwijl Devon dat net niet deed. Ze moesten het evenwicht vinden tussen de twee in, loslaten en verder gaan. ‘Het is goed.’ Herhaalde hij haar woorden. Hij keek haar terug aan en glimlachte uiterst zwak. Ze hadden het overwonnen, één van de vele die nog zouden komen. Hoelang kon Denni het volhouden?

Wat hij niet zo gemakkelijk kon doen bij anderen maar wel bij Denni was gewoon loslaten. En net zo snel als hij gedeprimeerd was door de gedachten dat er nog een heleboel obstakels zouden komen was hij daar net zo snel weer met die glimlach van hem. Het maakte het ook allemaal een stuk gemakkelijker als je iemand naast je had zitten die met uitspraken kwam als oplichterij. ‘Ik zou je nooit durven oplichten.’ Protesteerde hij meteen. Voor wie zag ze hem eigenlijk aan? Eerst geen vertrouwen in zijn kunnen, nu oplichterij. Hij liet zijn afkeur voor haar woorden duidelijk merken, al kon je de humor uit zijn ogen natuurlijk niet wegcijferen. Het waren deze onzinnige discussies die de avond zo volledig maakten, die het voor hem gewoon eventjes normaal maakte. Dit was waar hij naar hunkerde, het idee dat Lupos er niet was. En op een vreemde manier was dat ook zo, hij voelde de weerwolf niet, het was alsof hij in een diepe slaap vredig toeluisterde op het geluk van Storm. Alsof de wolf hem dat nu net eventjes gunde.

Over Storm zijn spaghetti viel niet te discussiëren. Hij wist van zichzelf dat hij het goed kon en hij was niet bang om het te demonstreren aan anderen. Denni had er niet over geklaagd die avond, de allereerste avond na hun eerste ontmoeting aan het zwembad. Het was amusant om te weten hoeveel dit was veranderd, hoeveel zij was veranderd. Want het was een heel verschil, Tweetygirl van toen en Denni die nu naast hem zat. In zoveel mogelijk vormen was ze veranderd, beter geworden, gegroeid. Van onzekerheid naar standvastigheid, van twijfel naar zelfvertrouwen. Ze toonde het niet bij iedereen maar hij was één van de gelukkige die dat beetje transformatie in Denni mocht aanschouwen. En ergens voelde hij zich een beetje trots, niet dat hij er veel aan geholpen had. Maar hij was er altijd voor haar geweest, iedere vriendensamenkomst die ze hadden, elk moment dat er nieuwe mensen bij betrokken waren, elk moment dat akward was … was hij degene die haar geruststellend toe blikte of die haar iets zei waar ze van ontspande. ‘Dat is spaghetti mishandeling Denni.’ Zei hij afkeurend toen ze toe gaf dat ze blikproducten gebruikte. ‘Maar ik ben nu wel nieuwsgierig,’ hij ging een beetje verzitten zodat hij haar beter kon aankijken. ‘Wat zou je voor me maken? Wat is jouw specialiteit?’ Daagde hij haar eigenlijk een beetje uit om iets klaar te maken dat hem soort van omver zou blazen. Het was niet eerlijk natuurlijk, hij was altijd gewoon geweest om in een restaurant te werken, zowel opdienen als in de keuken werken dus hij kende de kneepjes van het vak. Daarnaast deed hij het ook gewoon graag, het was soort van een hobby geworden voor als er geen vrouwelijk schoon was in de omgeving om te entertainen. Ze probeerde zich er een beetje van onder te muizen, door hem de credits te geven en te zeggen dat ze nooit aan hem zou kunnen tippen. ‘Ik word heel nieuwsgierig nu, naar die kookkunsten van jou.’ Hij klopte zijn hand kort zachtjes op haar knie en keek haar met een brede grijns aan. Oh ja, dat was een zelfzekere blik, hij zou haar wel nog eens achter het fornuis krijgen. En het jammere aan deze weerwolf hier, was dat hij niet zo snel dingen vergat.

Hij moest haar beschermen tegen Devon en Lorise … Devon was geen probleem, al vroeg hij zich af waarom haar blik kort een beetje onderzoekend werd. Maar Lorise, dat was een heel paar andere mouwen. Voor die meid was één aanraking genoeg om heel je wereld op zijn kop te zetten, en hij kon het weten. Bij haar vraag aan wie Lorise haar zou koppelen glimlachte hij ontspannen. ‘Uit instinct Kat of Devon.’ Hij keek opzij naar haar en haalde zijn wenkbrauwen kort op. ‘Jij en Kat kunnen het goed met elkaar vinden, net als ik en Kat het goed met elkaar kunnen vinden. Jij en Devon, wel, die geschiedenis is al geschreven.’ Plaagde hij haar zachtjes. Er was niet veel dat hij niet wist van Devon, Denni was het eerste streepje geweest op hun competitie blad aan de deur. Bij hem was dat Kat geweest, om de simpele reden dat ze Lupos kon tegen houden. ‘Of tenzij je nog iemand anders verbergt waar we niet van weten?’ Vroeg hij haar met een heel onderzoekende blik. ‘Want dan moet je het me zeggen Denni, het is mijn taak om je te beschermen.’ Hij gebruikte haar woorden omdat er zo geen manier was hoe ze hier vanonder uit zou komen. Was er nog iemand waar Denni haar ogen op hield? Storm staarde bedenkelijk naar de sterren, ging alle momenten af dat hij Denni zag, dat hij haar glimlach zag maar hij kon niet meteen nog iemand bedenken. ‘Als Lorise je gaat koppelen dan moet ik eerst zeker weten dat je partner wel legit is.’ Hij begon zachtjes te lachen om zijn eigen woorden en schudde zijn hoofd. ‘Ik denk niet dat jij een Cupido nodig hebt.’ Besloot hij uiteindelijk, ze kon het aardig goed van zichzelf, anders zou ze nooit de ogen van Devon en Kat op haar gericht hebben gehad … en Storm zo nu en dan.

Dat zijn charme harten kon doen smelten wist hij. Het was zijn meest geliefde wapen in de strijd tegen … koppigheid? Vrouwelijke koppigheid? Precies. Ze waren lang zo koppig niet als ze zijn knappe glimlach zagen, te zwijgen over dat accent. Maar eens je hem kende … zoals Denni, je wist wel beter dan. Je wist dat hij je zo in de val lokte en je zijn spel liet meespelen. Maar je wist ook dat er onder al dat charmante en al die zelfzekerheid iets heel erg kwetsbaars zat. Vroeger was enkel Camille degene geweest die dat wist, die wist hoe zorgzaam en voorzichtig hij kon zijn. Je kon zijn hart toen niet zo snel breken, omdat hij die charme ook als bescherming op zich nam. Nu … na alles met Lupos was het allemaal veranderd. Storm kende de verantwoordelijkheden, hij was voorzichtiger maar nog steeds begaan. Hier waren er meerdere mensen die verkruimelde hart konden zien, Denni was daar één van.

Ze had het niet gevraagd omdat ze meer over Lupos wilde weten, ze had het gevraagd omdat ze meer over Storm wilde weten. En dat maakte het voor hem ook een stuk gemakkelijker om de naam, het woord over zijn lippen te krijgen. Dat was ook precies wat hij nodig had, geen vragen over de wolf, geen vragen die hem terug deprimerend naar beneden zouden trekken. En dat maakte het dragelijk, dit maakte het echt dragelijker om een weerwolf te zijn voor een keer. Hij wist dat ze ongetwijfeld vragen had maar ze negeerde die, ging op in het moment, glimlachte, gaf hem de tijd om over dat weerwolvendeel van hem te springen en hetzelfde plezier te beleven. ‘Nee, dat beloof ik je oprecht.’ Grinnikte hij toen ze opgelucht toe gaf dat hij haar niet zou mee smokkelen in een ballon. Maar wat hij wel zou proberen was haar in de Londen Eye krijgen. Storm had heel zijn leven in Londen doorgebracht, hij had ieder jaar van zijn leven al minstens vier keer in dat reuzenrad gezeten en vreemd genoeg verveelde het hem nooit. Vreemd genoeg had hij dan nooit last van hoogtevrees zoals hij zou hebben als hij in een luchtballon zou zitten. Ze wilde het hem graag zien proberen, hij keek haar samenzwerig aan. ‘Tuurlijk ga ik het proberen, je zou niet liever willen dan dat ik alles uit de kast haal om jou te overtuigen.’ Knipoogde hij charmant. Een jongen die alles voor je zou doen, wie wilde dat nou niet? Toen ze verder ging over de dingen waar ze een hekel aan had knikte hij langzaam instemmend, ja, hij wist dat druktes niet haar ding waren. ‘Vroeger kon het nooit druk genoeg zijn voor mij.’ Glimlachte hij zwak. ‘Nu niet meer. En ik heb geen hekel aan katten maar door mijn wolvenbloed hebben ze een hekel aan mij.’ Hij lachte kort om het beeld dat hij kreeg van Taylor haar katten, de maakte zich altijd snel uit te voeten als hij de kamer kwam binnen gewandeld. ‘Dus we zitten nog steeds goed samen.’ Concludeerde hij goedkeurend. Geen hoogtes, check. Geen drukte, check. Geen katten, check.

Zijn blik naar de maan had genoeg uit gelokt, het had ervoor gezorgd dat Denni haar bezorgdheid uitte over het feit dat ze hem niet kon helpen. En het had ervoor gezorgd dat zij het allereerste beetje kwetsbaarheid van hem te zien kreeg. Storm had zich sinds het ongeluk voor iedereen afgesloten, zelf naar Nadya toe keek hij zich te hebben terug getrokken. Hij wist dat ze het zou kunnen zien, hij wist dat ze regelrecht door dat masker heen zou kunnen kijken. Daarnaast ontvluchtte hij zo veel mogelijk de drama, dingen die een gesprek zouden kunnen triggeren met Lupos als onderwerp. Hij had al die dagen, weken, zorgvuldig volgehouden dat alles in orde was tot hij het zelf ging gaan geloven. Maar toen hij zijn ogen op Denni richtte viel dat masker praktisch weg, kon ze zien wat hem al die dagen en weken al opvrat. Maar haar geruststellen zou niet helpen, daar was ze veel te gevoelig voor, daarvoor had ze veel te veel oog voor detail. Ze schudde haar hoofd bij zijn woorden en hij sloot zelf voor een kort moment zijn ogen voor hij haar opnieuw aan keek. ‘Je helpt.’ Prevelde hij amper hoorbaar. Al zou hij haar dan tien keer, twintig keer, honderd keer moeten zeggen tot ze het zou gaan geloven. Hij had genoeg “hulp” tegen Lupos maar er was ook wat hulp nodig voor Storm. Hij keek naar de onzekerheid in haar blik, de twijfel over wat hij net had gezegd. Hij liet zijn vinger vanonder haar kin weg glijden en bleef haar een tijdje in stilte aan kijken, net genoeg zodat hij bij zichzelf iets voelde knappen … iets dat hem zei dat hij haar manier van hulp misschien wel meer nodig had dan die van de anderen. Dus hij kon haar ook niet beloven en enkel omdat hij ontspande, omdat hij haar toe glimlachte zag hij dat ze het ook deed. Ze wilde vast erover verder gaan maar ze respecteerde zijn wens om dat niet te doen. Als hij vannacht zou wakker worden door Lupos of nachtmerries en haar misschien ook zou wakker maken dan zou hij er misschien over beginnen, omdat het hem echt teisterde. Maar hij hoopte dat het niet zou gebeuren, hij hoopte dat hij voor één keer gewoon volkomen normaal kon zijn … Bij haar, bij Denni.

Toen ze weer over Camille begon knikte hij enthousiast. ‘Ik kan geen negatieve dingen zeggen over Camille.’ Glimlachte hij zwakjes. Nee, zijn vriendin was in alle mogelijke vlakken de beste persoon voor hem om mee samen te blijven maar dat was het nooit geweest. Ze was altijd de vriendin aan zijn zijde maar nooit had één van hen daar anders aan gedacht. Toen ze benadrukte dat hij al veel moeite had met haar alleen greens hij uitbundig. ‘Dat denk jij.’ Hij keek nonchalant naar de sterren, met die kleine glimlach van hem op zijn lippen. Toen ze immers sprak over het uitslapen keek hij haar kort aan. ‘Ik ook maar ik heb daar helaas niet over te beslissen.’ Hij keek een moment lang naar de sterren, denkend over hoe deze nacht misschien wel anders kon zijn dan de anderen enkel en alleen omdat Denni er was. ‘Al hoop ik dat vannacht beter zal zijn.’ Hij zuchtte, dramatisch, en schonk haar dan een charmante glimlach. Gelukkig leerde hij wel om gaan met de weinig slaap, het was een gewoonte geworden. Ze kon ook altijd bij Devon? Nu probeerde ze iemand jaloers te krijgen die dat eigenlijk bijna nooit was. Haar mysterieuze woordje bevestigde dat. ‘Doe je best lieverd maar mij krijg je niet zo heel snel jaloers.’ Beloofde hij haar plechtig. Hij had ook nooit echt veel lief gehad om er later jaloers op te zijn. Buiten Camille dan, haar als een beste vriendin was iets dat hij koesterde, dus als ze twee dagen weg was met vrienden of dergelijke vroeg hij zich altijd wel ergens af of ze iemand beter had gevonden dan hem. Maar dat idee verdween als sneeuw voor de zon iedere keer ze weer veel te vroeg voor de drempel stond van hun huis.

Storm wist niet wat hij moest verwachten van haar mutatie. Hij wist niet wat hij er zich bij zou moeten voorstellen. Misschien kreeg hij een stilstaand beeld van Londen, misschien was het niet zo echt als het “echte” Londen. Maar hij had dit niet verwacht, hij had niet verwacht dat dit hetgeen was dat zij voor elkaar kreeg. Tot in de afwerking van de straatverlichting zaten er details, het water kabbelde, hij hoorde het verkeer aan de overkant van de rivier, hij zag de lichtjes op de Londen Eye, hij voelde de malse grond onder zijn voeten. Hij was dan ook veel te snel recht gekomen, staarde vol ongeloof naar de stad waar hij zoveel van hield. Londen was iets voor hem zo dierbaar als Camille was. Het was raar, voor een jongen als hem om van zoiets te houden maar het was iets dat hem helemaal had, waar hij echt trots op was, waar hij van hield. Dat hij deze stad moest verlaten voor zijn mutatie had hem pijn gedaan. En al die maanden, al die acht maanden had hij gehoopt op een dag terug te kunnen. En dit was het … dit voelde voor hem als een beetje thuis komen. Hij keek op naar de Londen Eye, naar de maan die erbovenuit scheen en het brak hem vanbinnen. Niet zozeer om het gemis van de stad maar om het gebaar dat Denni hem hier toonde. Hij wist echt niet wat hij moest zeggen en hij was normaal zo snel met woorden. Dus toen hij opzij keek naar Denni kon je het gewoon in zijn ogen lezen, de dankbaarheid, de liefde en nergens ook maar iets van die wolf, die pijn, die haat tegenover zichzelf en de situatie waar hij in zat. Hij legde zijn handen langs haar wangen terwijl hij naar haar keek, licht hoofdschuddend omdat hij in eerste instantie niet wist wat hij moest zeggen. Maar dan kwam het … daar kwam de dankbaarheid voor dit alles. Het was veel voor hem om te omvatten maar dit was het beste wat iemand hem kon geven. Hij zag iets van een waterige glans in haar ogen en hij glimlachte liefdevol, liet haar los om dan meteen haar armen om hem heen te voelen. Hij liet zijn hoofd op het hare rustte, staarde naar de stad die in het donker er nog beter uit zag dan bij daglicht. Vreemd genoeg maakte het hem niet verdrietig, Londen was hem ontnomen door Lupos en hij had gedacht dat het hem zou achtervolgen. Maar hij voelde niets buiten de liefde voor wat Denni net had gedaan, voor haar zelf.

Al dat zorgde voor dat enthousiasme, het enthousiasme om Denni ten dans te vragen in de enige plek die echt als thuis zou voelen. Genosha had veel voor hem gedaan maar het zou nooit zijn als deze plek. Toen ze benadrukte hoe een goede charmeur hij was kwam zijn verleidelijke glimlach op zijn lippen. ‘Ik weet het,’ stemde hij zachtjes in. ‘En het werkt meestal.’ Het was niet dat hij haar veel keuze liet. En hij zag ook aan Denni dat ze dit niet wilde weigeren dus had hij de muziek aan gezet nog voor er echt over kon gaan nadenken. Hij stak zijn gsm terug in zijn achterzak, genoeg om de muziek er enkel te laten zijn voor hen. Ze legde haar hand in het zijne, haar vrije tegen rond zijn middel en hij deed hetzelfde. Keek naar de twinkelde ogen die naar hem opkeken, naar het geluk dat zij weerspiegelde en hij zelf zozeer uitstraalde. Ze sloot haar ogen, liet zijn meegaan in dit moment deze dans en Storm wilde hetzelfde ergens doen. Maar hij deed het niet, hij keek naar de stad terwijl hij Denni zo soepel en traag meenam in het nummer. Klagen over zijn dansen kon hij niet doen, Storm kende de kneepjes van het vak. Toen hij haar zachtjes hoorde zingen, op de meest zuiverste en helderste manier kon hij het niet laten naar haar terug te kijken, een beetje te glimlachen. Maar hij zei niets, hij luisterde naar haar, naar de muziek, voelde de dans, de omgeving, rook Londen en haar en in geen van die gevallen maakte het iets los bij de wolf.

Toen het liedje op zijn einde kwam draaide hij haar onder haar arm door en glimlachte zachtjes geamuseerd. ‘Nu kun je altijd zeggen dat je een keer in Londen hebt gedanst.’ Zei hij zachtjes, nog steeds Denni’s hand vast, zijn extreme lichaamswarmte haar laten verwarmen. Hij keek terug op naar de stad en voelde het dan, de vermoeidheid. Het was iets dat hij nooit meer had gevoeld sinds hij weerwolf was geworden. Hij was iedere moment van de dag alert, aandachtig en blijkbaar verborg dat alle diepe moeite. Maar nu had hij alles los gelaten, had hij letterlijk alles los gelaten, de alertheid was weg, de spanning was weg, de behoedzaamheid was weg, alles was weg en hij voelde het … hij voelde de impact die Lupos op zijn lichaam had voor het eerst. ‘Hoelang kun je dit standaard volhouden? Put het je niet uit?’ Vroeg hij haar zachtjes, zijn ogen op de stad gericht alsof hij naar niets liever wilde kijken … maar dan weer, er was iets dat hij liever zag momenteel en dat was haar. Hij verlegde zijn blik terug naar Denni, aandachtig en voorzichtig op dezelfde moment. ‘Dit tripje kost me meer energie dan een standaard schoolweek.’ Gaf hij zwak toe. ‘Ik weet niet hoe je het doet Denni,’ hij keek haar nog steeds aan terwijl hij probeerde uit te leggen hoe het haar lukte om hem zo thuis te brengen en niemand anders dat kon. ‘maar ik ben doodmoe en gelukkig, oprecht, dat is niemand gelukt in de acht maanden dat ik hem mee draag in mijn leven.’ Hij drukte een kus op haar voorhoofd en keek nog een laatste keer naar Londen. ‘Nu weet ik waar ik mijn beetje thuis kan vinden.’ Hij keek terug naar haar en glimlachte liefdevol, zij was zijn beetje Londen, niet enkel vanwege dit maar vanwege alles wat ze kon doen. Ze kon het beeld laten varen, niets zou zijn nacht nu nog kapot kunnen maken, zelf Lupos niet …
tag: Denni --- words: 3448 --- notes: Zoveel liefde <3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptywo jul 13, 2016 12:13 am


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
LOOK HOW BRIGHT THEY SHINE FOR YOU
Katerzyna, Taylor, Karlie, Devon, Lorse, Storm.. Wat zou de blondine zonder ze moeten? Ieder van hen bracht het beste van Dennimae naar boven, op hun eigen geweldige manier. De een meer dan de andere, maar allemaal brachten ze hun steentje bij bij de ontwikkeling van Denni. En ze was hun er ontzettend dankbaar voor. Devon en Storm hadden tot nu toe het meest bij haar geholpen. Door hun heeft ze zoveel geleerd, zelfvertrouwen gekregen en maakte ze gemakkelijker contact met nieuwe mensen. Storm had haar geleerd hoe ze moest ontspannen, hoe ze zichzelf kon zijn zonder tien keer na te hoeven denken. Spontaniteit, dat was iets dat ze echt aan hem te danken had.

En zelfs na hun akkefietje in de ziekenzaal was ze ontzettend dankbaar naar Storm toe. Tot en met de dag van vandaag wist Denni nog steeds niet wat of wie Lupos precies is. Ze wist dat het een weerwolf is, vol bloedlust en dat Storm er weinig tot geen controle over heeft. Lupos is koud en kil en nam soms de overhand over Storm. En om eerlijk te zijn? Denni was bang voor Lupos, oprecht bang. Niet dat ze nu bang was dat Storm haar iets aan zou doen, bang voor het geen Lupos was. Bang voor de volle maan, bang voor het geen Lupos kon aanrichten. Hij deed Storm zoveel slechts, kon zijn dierbare zo van hem afnemen. Had dat al eens gedaan. En daar was de blonde meid zo bang voor, dat Lupos het Storm zo zwaar zou maken dat het zijn leven zou kosten. En het had niet veel gescheeld of dat was gebeurd. Dennimae was bang hem te verliezen, bang Storm aan de weerwolf te verliezen en zij er niet was geweest om er iets aan te kunnen doen. Bang dit alles, het geen hun hadden, te verliezen. ‘Het is goed.’ Een klein glimlachje vormde haar lippen. Het was inderdaad goed, zorgen maken was niet nodig. Het ging oké met Storm nu en ze waren samen, hij was bij haar. Alles was goed.

‘Ik zou je nooit durven oplichten.’ Protesteerde Storm meteen en Dennimae grinnikte luidop. Nonchalant haalde ze kort haar schouders op. "Je weet het maar nooit met die charmante boys," Knipoogde ze hem toe. Natuurlijk zou Storm haar niet oplichten, tenminste daar ging ze absoluut niet van uit. Maar een beetje plagen kon geen kwaad. Dat was ook wat de blondine zo fijn vond bij Storm, na wat serieuzere gesprekken kon het geouwehoer ook nog gewoon. Het was normaal, vredig en fijn. Voor de verandering een keertje geen drama en misschien was dat wel wat de meid nodig had, wat hun beide nodig hadden. Er hing oorlog in de lucht omtred het eiland, Dennimae kon aanvoelen dat er iets niet klopte. De manier hoe de leraren toch aardig gestrest rond liepen en er meer trainingen werden ingezet. Iets klopte niet. Maar hier nu met Storm was alles goed. Weg van al het vervelende, gewoon samen tijd doorbrengen. En op dit moment had Denni niks liever gewilt.

Dennimae zou met liefde voor Storm koken, al wist ze op voorhand dat ze niet tegen zijn kookkunsten op kon. Helaas moest ze toegeven dat hij een betere keukenprinses was dan zij. En het was niet dat ze koken niet leuk vond, het zat gewoon niet echt in haar. Ze had er totaal geen gevoel voor en wist niet welke producten goed samen gingen. De blonde meid moest een beschrijving hebben of een gerecht vaker gemaakt hebben, wilde het nog ergens naar smaken. Maar het aanbod om voor hem te koken helemaal afslaan deed ze niet. Alleen zou het zeker geen spaghetti worden, uit voorzorg. Dat idee probeerde ze onder de tafel te schuiven. Denni besefte eigenlijk niet hoeveel proces ze had gemaakt in de maanden dat ze nu hier op Ghenosa was. Elke dag leerde ze bij, niet alleen van de lessen, maar vooral van de sociale contacten met de geweldige vrienden die ze hier gemaakt had. Als je keek naar het meisje dat hier aangekomen was, een rugzak vol verleden bij zich en naar het meisje die hier nu naast Storm naar de sterren keek. Maanden geleden had ze dit echt niet van zichzelf kunnen denken. Maar zij was niet de enige die gegroeid was, Storm in zekere zin ook. Bij haar iniedergeval. Hij stelde zich steeds meer naar haar open, toonde steeds meer het gevoel dat hij onder zijn prachtige gezicht verborg. Hij liet het meer toe dat andere hem wilde helpen en leek steeds meer te accepteren wat hij bij zich droeg, instaat daar wat aan te veranderen. Denni vond het zo mooi om te zien hoe gewild hij was en er nog altijd zo nuchter over kon zijn. Zijn echte gevoelens op afstand houden, maar het langzamerhand toch meer wilde tonen. Alsof de grote drempel, waar ze samen tegen aan liepen, eindelijk overbrugt was.

‘Dat is spaghetti mishandeling Denni.’ Zei Storm afkeurend toen ze toe gaf dat ze blikproducten gebruikte. De blondine fronsde haar voorhoofd iets. "Diepvries groentes kunnen anders ook heel goed smaken hoor, als ik het klaarmaak proef je het verschil amper." De woorden kwamen quasi mopperend uit haar mond en voor een kort moment keek ze de jongen beledigd aan. Niet dat ze het lang vol kon houden, haar stralende glimlach verlichtte haar gezicht al snel weer. ‘Maar ik ben nu wel nieuwsgierig, wat zou je voor me maken? Wat is jouw specialiteit?’ De uitdagende ondertoon in Storm zijn stem liet de meid doen grinniken. "Laten we dat maar als een verassing houden, hm?" Op haar beurt uitdagend, haalde ze haar wenkbrauwen op. ‘Ik word heel nieuwsgierig nu, naar die kookkunsten van jou.’ Bij het voelen van zijn klopje op haar knie, haalde ze amusant haar wenkbrauwen op. "Het zelf proeven is altijd beter dan het voorgekauwd krijgen, niet?" Eerlijk zei ze het alleen omdat ze niet echt een specialiteit had. Ze zou binnenkort in de bibliotheek maar eens wat gerechten gaan opzoeken in een kookboek, het voorproberen en dan pas aan Storm tonen. Mocht het eetbaar zijn, natuurlijk. Ze wilde niet compleet afgaan bij de Britse kookprinses.

Het onderwerp ging van haar kookkunsten, naar hem als bodyguard. Lorise beschikte over de mutatie van liefde, iets wat Dennimae erg interessant vond. Liefde was een gevoel dat mensen voor elkaar hadden en ergens vond ze het vreemd dat Lorise daar in kon bemiddelen, totaal kon veranderen. Maar aan de andere kant was niks meer vreemd op een eiland vol mutanten, ieder met zijn eigen specialiteit. Speciaal op hun eigen manier. En daar hoorde de blondine ook bij, al zag ze het zelf niet altijd zo. ‘Uit instinct Kat of Devon.’ Zei Storm, doelend op haar vraag aan wie Lorise haar zou koppelen. Vragend kantelde ze haar hoofd, waarbij ze hem aankeek. ‘Jij en Kat kunnen het goed met elkaar vinden, net als ik en Kat het goed met elkaar kunnen vinden. Jij en Devon, wel, die geschiedenis is al geschreven.’ Dennimae greens, schudde kort haar hoofd. "Die geschiedenis zal zich niet herhalen, verwacht ik." Zei ze, ietwat zachter. De blondine heeft een hele tijd met wat gevoelens voor Devon rondgelopen, gevoelens die ze zelf niet goed kon verklaren. Denni is nooit echt verliefd geweest op een jongen. Ze valt op jongens, daar is ze zeker van. Maar echt liefde heeft ze tot nu toe alleen nog bij een meisje gevoeld. Devon was de eerste waar ze meer gevoel bij had, maar dat was nu allemaal vergeten. Dennimae had zich er bij neer gelegd dat ze vrienden waren en was hier tevreden mee. Tevens kon ze niet wachten tot Taylor en Devon samen zouden komen. En Kat, tja. Kat..
‘Of tenzij je nog iemand anders verbergt waar we niet van weten?’ De stem van Storm haalde haar uit haar gedachtens terug en een grijns vormde rond haar lippen bij het zien van zijn onderzoekende blik. Net alsof hij haar vader was en ze net verteld had dat ze een eerste vriendje had. ‘Want dan moet je het me zeggen Denni, het is mijn taak om je te beschermen.’ Een luide lach liet ze horen en hoofdschuddend probeerde ze hem aan te kijken. "Ga je dat nu echt tegen me gebruiken?" Vroeg ze, nog steeds half lachend. "Maar mocht er iemand zijn, jij bent de eerste die het hoort." Verzekerde ze hem, waarbij ze haar gezicht zo serieus mogelijk probeerde te houden. Dennimae was op die manier nooit zo goed met het uitspreken van haar gevoelens en mocht er iemand in haar hartje spoken, zal het nog wel even duren voordat dat ter spraken kwam. Storms blik ging naar de sterren en Dennimae bespeurde zijn gezicht. Het leek alsof hij echt over iemand nadacht die haar hart gestolen zou hebben. Een kleine glimlachje vormde haar lippen. Het schatje ook. ‘Als Lorise je gaat koppelen dan moet ik eerst zeker weten dat je partner wel legit is.’ Evenals Storm begon ook Denni om zijn woorden te lachen. "En wat is volgens jou 'legit'? Hoe moet mijn toekomstige partner zijn? Ook nog voorkeur voor man of vrouw toevallig?" Grinnikte ze. ‘Ik denk niet dat jij een Cupido nodig hebt.’ En weer kreeg hij het voor elkaar om haar verlegen te maken. Al was daar niet altijd veel voor nodig, maar nu was het een goeie manier van verlegen. Een compliment die haar veel goeds deed, omdat ze erg onzeker was op dat vlak. Ze antwoordde niet, glimlachte enkel liefjes naar hem.

De blodine had gevraagd over Lupos, waarvan ze achteraf wat spijt van begon te krijgen. Het hele Lupos, weerwolf en volle maan onderwerp was iets gevoeligs en het liefst verzweeg ze elke vraag die ze er over had. Niet alleen omdat ze bang was om Storm ongemakkelijk te maken, maar ook omdat ze het zelf een moeilijk onderwerp vond. Echter had ze deze vraag gesteld om meer over Storm te weten en zo vatte hij hem gelukkig ook op. ‘Nee, dat beloof ik je oprecht.’ Grinnikte Storm toen ze opgelucht vertelde dat hij haar niet in een ballon zou stoppen. "Al zeggen ze dat het wel heel mooi moet zijn," Haar lichte ogen keken naar die van Storm, waarbij een glimlachje haar lippen sierde. ‘Tuurlijk ga ik het proberen, je zou niet liever willen dan dat ik alles uit de kast haal om jou te overtuigen.’ God, ze zag het hem al proberen. Dennimae wist zeker dat Storm er echt alles aan zou doen om haar in dat reuzenrad te krijgen. Kippenvel bekroop haar rug alleen bij het idee al. Storm knikte instemmend over de dingen die zij opsomde, waar ze een hekel aan had. ‘Vroeger kon het nooit druk genoeg zijn voor mij.’ Glimlachte hij zwak. ‘Nu niet meer. En ik heb geen hekel aan katten maar door mijn wolvenbloed hebben ze een hekel aan mij.’ Storm lachtte, Denni schudde enkel grijnzend haar hoofd. "Katten moeten mij juist altijd hebben," Haar gezicht betrok, waarbij een afkeurende blik op haar gezicht stond. "Alsof die beesten kunnen ruiken dat ik er allergisch voor ben. Misschien doen ze het er wel om, ze verharen ook altijd enorm bij mij in de beurt. Volgensmij laten ze spontaan hun haren vallen als ze me zien." Mopperde ze verder. Ja, katten waren dus duidelijk absoluut niet haar ding. Gelukkig die van Storm ook niet, kon ze vanacht gerust slapen zonder bang te hoeven zijn last van haar allergiëen te hebben.

Het onderwerp over de maan, haar bezorgdheid, kwetsbaarheid en onmacht gaven een draai aan de sweer die er bij hun hing. De meid had het niet willen verpesten, maar had het onderwerp moeilijk kunnen vermijden. Ze moest het kwijt, moest het met hem delen. Storm had geen idee wat er allemaal in haar omging, wat dit wel niet allemaal met haar deed. En meer dan ze verteld had, zou ze hem niet vertellen. Hij hoefde niet te weten hoe haar dit langzamerhand uit elkaar haalde, hoe de zorgen in haar buik haar soms buikpijn gaven dat ze er ziek van werd. En dan niet alleen over Storm, over Lupos, maar over veel meer. Toen ze nog bij New Orleans woonde, maakte ze zich soms zulke erge zorgen dat ze er van had overgegeven. Een stresskip was ze zeker en ze kon er totaal niet mee omgaan. Dus stopte ze het weg, verborg ze haar zorgen. Het zou Storm breken als ze hem alles zou vertellen. Echt veel over haar verleden had ze ook nog niet met hem gedeeld. Het zou haar breken, wat hem weer zou breken. En wilde ze hem er mee lastig vallen? Het was beter als het in de dovenpot werd gestopt, misschien dat het ooit op een goed moment ter sprake zou komen. Maar nu.. Dennimae was zo kwetsbaar nu, bezorgd om de volgende volle maan. Het liefst zou ze in de Dangerroom bij hem zitten. Jamie zou haar er nooit toelaten en zo wel, zou Storm het niet willen. ‘Je helpt.’ Zachtjes trilde Denni haar lip, probeerde ze zich van hem af te wenden. Maar de kwetsbaarheid die hij in zijn ogen droeg, hoewel hij haar zo goed mogelijk probeerde gerust te stellen, hield haar aandacht. Ze had hem nog nooit echt kwetsbaar gezien. Uiteindelijk drukte ze een kleine glimlach rond haar lippen. Storm ontspande, gaf haar de ruimte om langzaam ook weer tot ontspanning te komen. Voorzichtig zuchtte ze, om de meeste spanning los te laten. Ze sloot haar ogen, liet haar hoofd op zijn schouder rusten. "Ik ben zo blij dat je bij me bent, dat ik jou heb mogen leren kennen." Sprak ze zachtjes, lief.

‘Ik kan geen negatieve dingen zeggen over Camille.’ Dennimae glimlachte begrijpelijk. "Ik zou ook echt niks negatiefs over mijn broers kunnen zeggen. Ik denk dat je ze ook wel zou mogen." Haar glimlach werd iets breder en haar lichte ogen begonnen te twinkelen bij haar gedachtens aan haar broers. Het waren de drie belangrijkste personen in haar leven en er zou niemand ooit boven hun kunnen komen te staan. Dennimae wist zeker dat, mocht ze ooit echt van iemand gaan houden, haar broers altijd op één bleven. Aan haar oudste broer had ze, letterlijk, haar leven te danken. En dat was iets wat ze met geen enkele hoeveelheid liefde kon af betalen. ‘Dat denk jij.’ Sprak Storm met een kleine glimlach, zijn blik naar de sterren. Dennimae grinnikte. "En of je moeite met mij hebt," Greens ze. "Ik weet zeker dat je morgen al zat van mij bent." Ze meende het natuurlijk niet, Storm zou haar niet zat zijn. Dat wist ze best. En zij zou hem ook nooit zat kunnen worden, al zou hij elke dag rond haar zijn. Ze zagen elkaar al zowat elke dag en ze kon geen genoeg van hem krijgen. Storm gaf aan dat, vanwege Lupos, hij niet meer kon uitslapen. De blondine gaf duidelijk aan dat uitslapen echter wel haar ding was. ‘Ik ook maar ik heb daar helaas niet over te beslissen.’ Kort liet ze haar lichte ogen over zijn gezicht glijden, nam de structuur van zijn gezicht voor de zoveelste keer in zich op, alsof ze zocht naar een verandering. ‘Al hoop ik dat vannacht beter zal zijn.’ Storm zuchtte, dramatisch, en schonk haar dan een charmante glimlach. Dennimae glimlachtte ook, hoopvol. "En anders pak ik je zo strak beet dat je wel moet blijven liggen." Ze knipoogde de. Ja, die spierballen van haar zouden hem wel even goed op zijn plek houden. Hah, die jongen kwam voorlopig in de ochtend zijn bed nog niet uit. Zachtjes grinnikte Denni op haar eigen gedachtens. Haar plannetje om te dreigen met Devon leek echter te mislukken. ‘Doe je best lieverd maar mij krijg je niet zo heel snel jaloers.’ Dennimae trok een pruillip, waarbij ze een blonde lok achter haar oor streek. "Dus je zou het niet erg vinden als ik bij Devon zou slapen?" Vroeg ze teleurgesteld, alsof hij haar net afgewezen had.

Hoewel de blonde meid zelf nog nooit in Londen was geweest, was het haar gelukt om hun samen in Londen te krijgen. Het was dan ook niet gek dat er een trotse glimlach rond haar lippen sierde. Denni keek werkelijk haar ogen uit. Het was prachtig, zo prachtig.. Het was niets te vergelijken met New Orleans, maar zeker net zo mooi. Misschien zelfs dat tikkeltje mooier. En het zien van Storm zijn reactie maakte het alleen nog maar mooier. Voor een moment bekeek Dennimae naar de manier hoe hij dit in zich op nam. Zodra hij zich tot haar wendde, zijn handen op haar wangen plaatste, voelde ze hoe ze emotioneel werd. Denni had niet verwacht dat ze hem dit echt had kunnen geven. Ze liet haar mutatie zelden zien, het was niet iets waar ze mee wilde opscheppen. Maar telkens verbaasde ze zichzelf wat ze eigenlijk wel niet kon met haar mutatie. En ook dit waren van die momenten dat ze meer gegroeid was als ze gedacht had. Stukje bij stukje begon ze zichzelf steeds meer te accepteren. Liefdevol sloeg ze haar armen om Storm zijn middel om haar ogen te sluiten bij het voelen van zijn hoofd.

Echter had de blondine niet verwacht dat Storm haar ten dans zou vragen. Zelfs bij het horen van zijn verhaal over Camille, was het niet in haar opgekomen. Ze kon het niet weigeren, zeker niet toen hij zijn charmens gebruikte. ‘Ik weet het,’ Stemde Storm zachtjes in, toen ze hem dit vertelde. ‘En het werkt meestal.’ Dennimae grinnikte zachtjes. "Daar hoef je mij niet meer van te overtuigen," Nee, de blondine viel soms nog wel eens voor zijn charmes. Zeker als hij dan zulke liedjes ging gebruiken. Denni moest het hem nageven, Storm wist wel hoe je een dame moest inpalmen. Voorzichtig legde ze haar hand in de zijne, liet ze Storm leidden. Denni genoot van de muziek, de sfeer die Londen hun gaf, de parfun van Storm die in haar neusgaten danste. Ze genoot van het moment, van hem. Alsof ze in een sprookje speelde, al miste de mooie jurk. Maar dit was even perfect, tenminste voor haar. De blondine kende het liedje uit haar hoofd, wat ze dan ook liet horen. Normaal zong ze niet zo snel bij anderen. Bij Devon had ze ook gezongen, de dag dat ze elkaar ontmoet hadden. Ze had zich toen vrij genoeg en op haar gemak genoeg gevoeld om het te kunnen. En ze was nu zo ontspannen, oprecht gelukkig, dat het vanzelf ging. De muziek trok haar en ze beleefde dit moment zo intens gelukkig.

Storm draaide haar onder zijn arm door toen het liedje tot zijn einde kwam en Dennimae grinnikte zacht terwijl haar lichaam het rondje maakte. ‘Nu kun je altijd zeggen dat je een keer in Londen hebt gedanst.’ Zei Storm zachtjes, waarbij Denni voorzichtig in zijn hand kneep. "Mag ik dan ook opscheppen dat ik met de enige echte Brit, Storm Hall, in Londen heb gedanst?" Greens ze, haar stem even zacht als de zijne geweest was. Denni had altijd het gevoel dat ze extreem koud aan voelde bij Storm en Devon. Hun lichamen waren zo ontzettend warm, op een aangename manier. Ze genoot dan ook oprecht van de warmte die zijn hand haar schonk, dat ze zachtjes met haar duim over de rug van zijn hand streek. Haar lichte ogen keken naar het nachtleven van Londen, dat van deze afstand nog altijd levendig leek. "Heb ik je het goeie beeld gegeven?" Vroeg ze, voor de extra bevestiging.
‘Hoelang kun je dit standaard volhouden? Put het je niet uit?’ De vraag kwam onverwachts, waardoor de meid voor een kort moment naar Londen bleef kijken. "Ehm," Zei ze zacht, bedenkelijk. Haar lichte ogen gleden naar die van Storm. Het was een goeie vraag. "Dat weet ik niet precies," Gaf ze zachtjes toe. "Het verschilt, het ligt er aan hoe ik me voel. Als ik fit ben, kan ik dit aardig lang volhouden. Uren, zelfs. Maar is er iets waar ik mee zit, ben ik emotioneel niet zo stabiel of simpelweg moe, kan het wegvallen." Tevens kreeg ze er hoofdpijn van, wanneer ze te vermoeid was om haar mutatie in stand te houden. Als ze zich er doorheen zette, in tijden van gevaar bijvoorbeeld, kon ze flauwvallen. Het was haar vaak genoeg gebeurd, toen ze zichzelf een hele dag onzichtbaar wilde maken. Ieder die in haar omgeving kwam gaf ze de illusie dat ze er helemaal niet was. Het was zeer vermoeiend geweest en had haar lichaam uitgeput. ‘Dit tripje kost me meer energie dan een standaard schoolweek.’ Gaf Storm toe en de meid glimlachtte, kneep zacht in zijn hand om aan te tonen dat ze het begreep. ‘Ik weet niet hoe je het doet Denni,’ Wat verlegen wendde ze haar blik af, om bij zijn volgende woorden weer naar hem te kijken. ‘maar ik ben doodmoe en gelukkig, oprecht, dat is niemand gelukt in de acht maanden dat ik hem mee draag in mijn leven.’ De kus op haar voorhoofd liet haar haar ogen sluiten. ‘Nu weet ik waar ik mijn beetje thuis kan vinden.’ En die blik die Storm haar schonk, de manier van glimlachen.. Ze smolt, Denni smolt er weer van weg. Ze was zo gelukkig dat ze hem dit kon geven, dat hij het zo waardeerde. "Als je terug wilt moet je het zeggen," Ferluisterde ze. Dennimae besefte nu dat ze eigenlijk ook wel vermoeid begon te worden en ze wilde niet dat zijn beeld van Londen zou afbrokkelen omdat zij het beeld niet rechtop kon houden. Maar ze wilde hier eigenlijk niet weg. Ze was gelukkig nu, gelukkig met hem naast haar. Storm was echt belangrijk voor haar, en eigenlijk veel belangrijker dan ze momenteel besefte.

-De cuties! <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptywo jul 13, 2016 12:45 pm

.Always live before you die.

Soms wilde hij echt gedachten lezen, het zou in zijn geval zoveel gemakkelijker zijn om te zien wat andere dachten van een situatie, van zijn situatie, wat hun échte mening was over Storm Hall. Hij was altijd de meest zelfzekerste persoon geweest maar het was iets dat hij een beetje was verloren door Lupos. Hij was zoveel meer aan zichzelf beginnen twijfelen, had zoveel meer in zichzelf veranderd dat hij nauwelijks nog de Storm Hall was vanuit Londen. Hij liet het niet zien, hij gedroeg zich nog steeds zo goed mogelijk als zijn oude zelf. En Lupos bracht die onzekerheid door naar anderen waardoor hij twijfelde of hij wel helemaal zichzelf was. Daarom zou het gewoon gemakkelijk zijn, om in andermans hoofd te zijn … al was hij niet zeker of hij wilde weten wat hij daar zou lezen. Hij kon gemakkelijk mensen lezen maar als hij naar Denni keek zou hij zoveel meer willen weten. Zou hij willen weten waar ze aan dacht, wat ze over hem dacht, wat ze van deze situatie dacht. Misschien was het beter om het niet te ontdekken maar het was iets instinctief van hem geworden om de kleine details te weten te komen. Het was alsof Lupos hem daar voor motiveerde, hem aanspoorde om meer en meer over dingen te weten in hulp naar het overrompelen ervan. Maar wat zouden ze vinden in zijn hoofd? Buiten een donker depressieve plaats? Zouden ze Lupos voelen? Zouden ze zijn pijn voelen? Gedachten lezen zou in zoveel gevallen een gemak voor hem zijn, maar evenzeer een vloek, net als Lupos dat was.

Hij herinnerde zich nog goed hoe de keuken was binnengekomen op de avond van hun eerste ontmoeting. Ze was de eerste die zijn “kookkunsten” had mogen leren kennen en ze was aangenaam verrast geweest dat iemand als Storm, die achter de meiden zat en er nog eens goed uit zag ook, ook maar iets deed als koken. Dat gaf je de tweede helft van Storm waaraan je kon merken dat hij al behoorlijk volwassen in het leven stond. Bij Storm was een drank, en feestjes, plezier en de dames plezieren maar hij was ook heel gericht naar de toekomst. Hij wilde vooruit op een zeker niveau in zijn leven. Hij had hobby’s, hij studeerde goed, hij was zelfzeker over dat deel van zichzelf. Maar sinds acht maand geleden had hij geleerd dat het nutteloos was om vooruit te kijken. Niet dat hij zijn hele toekomst al had uitgestippeld maar Londen had hem zelfzekerheid genoeg gegeven om vooruit te denken. Dat hij hier dingen kon doen die hij thuis ook kon doen stelde hem ergens gerust. Devon zaagde vaak over het feit dat hij zijn lessen volgde maar het was iets wat Storm wilde, iets wat hem een beetje houvast gaf … net als dat koken. Dat hij mocht koken voor Denni was waarschijnlijk één van de leukste dingen geweest die hij hier had mogen doen. Net als dit, net als dit wandelen onder de sterren met iemand naast je die je zo vertrouwd was dat je even kon vergeten. Onbewust was dat twee keer Denni geweest, ze wisten het geen van beide maar blijkbaar hadden ze meer aan elkaar dan ze beide beseften.

Toen ze diepvriesgroenten bij smaak ging vergelijken met de echte verse groenten trok hij grote ogen. ‘Wat?’ Vroeg hij meteen helemaal in protest. ‘Ik zou je smaakpupillen eens laten nakijken Denni.’ Glimlachte hij scheef. Hoe kon ze dat nou zeggen, niets is beter dan een volledig vers gerecht … waar geen diepvriesproducten bij kwamen kijken. ‘Je zal altijd het verschil proeven. En ik wil het je bewijzen voor als je me niet geloofd.’ Zei hij gelijk ferm, terwijl hij kort zijn schouder tegen haar lichaam duwde waardoor ze genoodzaakt was een stapje opzij te doen zodat ze haar evenwicht zou kunnen bewaren. Hij schudde nog steeds ongelovig zijn hoofd, hoe kon ze zoiets zeggen. ‘Je beledigt mijn hobby.’ Mopperde hij op dezelfde manier als haar. Hij gaf haar een scheve blik, met een kleine glimlach op zijn lippen. Als er iets was dat hij eeuwig zou verdedigen dan was het toch de dingen die hij graag deed, zijn geslacht en … nouja, Lupos. Toen ze hem antwoordde op zijn nieuwsgierige vraag rolde hij geamuseerd met zijn ogen. ‘Dat antwoord had ik wel zien aankomen.’ Grinnikte hij. ‘Je zegt dit gewoon omdat je geen flauw idee hebt van wat je goed kan koken.’ Hij gooide zijn arm over haar schouder en trok haar plagend weer dichter tegen zich aan. ‘Geen nood Denni, ik ga niet oordelen.’ Vervolgde hij troosten. Maar hij kon zijn lach niet achterhouden, dus hij grinnikte zachtjes. Hij zag Denni al ergens komende dagen op het internet of in de bibliotheek op zoek gaan naar een goed kookboek met gerechten die ze misschien tot een mooi einde zou kunnen brengen. En nu hij dat dacht zou hij waarschijnlijk nog wat meer op haar letten. Dankzij Lupos kon hij iedereen over het eiland gemakkelijk volgen. Dus als ze in de bibliotheek zou zijn zou hij een kleine ommetje maken enkel en alleen om haar daar onschuldig als hij is, aan te treffen in kookboeken lezend. Dat beeld gaf hem wel enige voldoening en dat zag je aan zijn blik.

Geschiedenis zou zich blijkbaar niet herhalen, hij keek haar een moment lang onderzoekend aan. Hij had altijd gedacht dat Denni zich een beetje aangetrokken voelde tot Devon maar nu ze dit zei trok hij die bedenking terug. Devon had haar een hele hoop rozen geschonken bij Valentijn maar nooit was daar iets verder van gekomen. Denni was op dat vlak een even groot raadsel als sommige anderen waren. Niemand wist alles van Denni, ze hield dingen voor zichzelf, liet dat onzekere je misschien wel vragen stellen. Maar niemand had ook de moeite genomen meer te vragen, Storm ook niet. Hij betrapte zichzelf erop dat hij het weer deed, egoïstisch zijn. Hij had nooit iets achter Devon gezocht tot na volle maan, tot zijn kamergenoot zijn verleden uit de doeken deed. Er waren zoveel signalen geweest maar Storm had ze genegeerd omdat Lupos zoveel van hem vroeg. Dat was egoïstisch, net als nu. Hij keek een tel lang zwijgend naar Denni, terwijl hij in zijn hoofd de kronkel probeerde recht te trekken maar hij zweeg. Hij ging ervan uit dat als er iets te vertellen was dat wel zou komen als de tijd rijp was. Toen ze weer sprak kwam zijn geamuseerde grijns meteen terug. Hij haalde onschuldig zijn schouders op, ja, hij zou het tegen haar gebruiken want zij had hem tenslotte aangesteld tot zijn bodyguard. Toen ze hem verzekerde dat hij de eerste was die het zou weten fronste hij afwachtend zijn wenkbrauwen, ze probeerde serieus te zijn maar daar zag hij voorbij. ‘Ik geloof je niet.’ Schudde hij gelijk zijn hoofd. Maar hij zou het snel genoeg weten, details als geuren en geluiden kon je voor hem niet achterhouden. Dus hij zou het weten als er iemand anders was, enkel aan de geur verandering of gesprekken waarvan hij de stem niet herkende. Bij haar vraag krabde hij kort door zijn haar, alsof hij heel hard begon te denken. ‘Jij moet iemand hebben die je aan het lachen maakt, die je wakker kust in de ochtend en je verwend de hele dag door, en het doet er niet toe wat het is, een man of vrouw,’ hij zweeg en keek haar nieuwsgierig aan. ‘Klink goed he?’ Hij haalde zijn wenkbrauwen tweemaal op. ‘Het schijnt dat de Britten aan die eisen voldoen.’ Merkte hij nonchalant op, alsof hij niet zelf een Brit was. Maar toen werd hij een beetje serieus. ‘Je verdiend een goed iemand Denni, iemand die je doet stralen want zoveel ben je waard.’ En hij meende ieder woord van wat hij net had gezegd. Zoveel was ze waard, zoveel verdiende ze.

Haar opmerking over de katten deed hem zachtjes lachen. Zo was het wel, problemen die je probeerde te vermijden leken je altijd op een rare manier te achtervolgen of op te zoeken. En daar kon Storm nu echt wel over mee praten. Hij had in zijn leven nooit problemen gehad maar nu leek Lupos problemen als een magneet aan te trekken. Dus hij kon zich voorstellen hoe het voor Denni was, vluchten van katten maar de katten bleven haar overal maar volgen. Net als hij bleef vluchten van de maan maar de wolf gewoon getrouw bleef volgen. En Storm had eerlijk gezegd het uithoudingsvermogen er niet voor om te blijven volgen. Hij wilde gewoon opgeven maar dan weer waren er altijd mensen of gebeurtenissen die hem motiveerde een beetje door te bijten, nog een beetje verder te gaan.

Haar bezorgdheid was niet gemakkelijk om te settelen, ze geloofde hem niet volkomen. Toch niet als hij zei dat ze echt wel hielp. En hij begreep haar ergens wel, ze hielp niet op dezelfde manier als de anderen. Devon, Nadya en Kat konden Lupos tegenhouden, hun vriendschap was er een groot deel gekomen door de het tegenhouden van de weerwolf. Denni kon dat niet, Denni zou de wolf nooit volledig kunnen tegenhouden. Ze zou hem niet kunnen helpen en dat idee deed hem evenveel pijn als het haar waarschijnlijk pijn deed. Bij haar woorden kwam een vertederende glimlach op zijn lippen. Ze was blij hier met hem te zijn, ondanks haar bezorgdheid, ondanks haar angst was dit een opluchting voor hem om te horen. ‘Dat is geheel wederzijds ook.’ Hij drukte zijn lippen kort tegen haar haren en glimlacht lief. Vanaf het eerste moment in dat zwembad tot nu, iedereen had op een bepaald moment een zware last met Hall als vriend maar één voor één waren ze er gebleven, Denni ook.

‘Hoeveel broers heb je?’ Vroeg hij gelijk nieuwsgierig. Hij had haar al vaker over haar broers horen praten en net als hij van Levi en Camille hield als broer en zus deed Denni dat ook bij de hare. Storm was geen moeilijk persoon om met om te gaan, hij kon het met iedereen aardig snel en goed vinden. Althans de oude Storm, deze Storm was een stuk voorzichtiger als het aan kwam op vriendschappen sluiten. Haar opmerking immers over de vier Denni’s die hij aan kon bracht meteen tegenreactie. Hij grinnikte op haar woorden. ‘Oh Denni,’ zuchtte hij geheel geamuseerd. ‘Ik word jullie dames nooit zat.’ Hij keek haar aan en knipoogde speels. ‘Zeker jou niet, niet na alles.’ En dat schonk een beetje liefde aan de situatie. Hij was haar veel verschuldigd maar deze nacht bracht ook heel veel tot zijn recht. ‘Goed!’ Stemde hij enthousiast in met haar voorstel dat ze hem zou vast pakken en niet meer zou laten gaan. ‘Dat zou moeten werken voor mij, hopelijk is je invloed diep genoeg voor hem.’ Hij aarzelde even maar bleef uiteindelijk glimlachen. Lupos zou zo snel niet te overtuigen zijn om in bed te blijven. Helaas.

Het was als één van die romantische filmscene’s. Een jongen die een meisje ten dans vroeg onder de sterrenhemel, met de straatlantaarn die een zachte gloed over de omgeving wierp en een reuzenrad aan de andere kant van het zacht kabbelende water. Het liedje dat je zo diep meenam in het moment dat ongetwijfeld meerderen voor het tv scherm zouden zitten huilen om het oooh-moment. Voor Storm was het perfect, Denni was in zijn ogen op dit moment gewoon perfect. Hij keek op haar neer, met die vreemde glimlach van geluk op zijn lippen, met dat vreemde gevoel van acceptatie in zijn buik. Dit was zo één van de momenten die hij graag had beleefd, het scoorde zelf helemaal boven aan zijn lijst. Dat hij dit met Denni kon doen was niet omdat zij er toevallig was, het was omdat ze daadwerkelijk zoveel om haar gaf dat hij het haar had gevraagd hem hierheen te brengen en ook nog eens lief had. Toen de dans ten einde was hield hij haar nog steeds dicht tegen zich aan. Bij haar woorden kwam zijn charmante glimlach op zijn lippen. ‘Natuurlijk.’ Glimlachte hij meteen. Hij voelde hoe haar duim over zijn hand streek en een aanraking als dat zou meteen een weerwolf triggeren maar het gebeurde niet. Hij wist hoe kwetsbaar hij was, hij sterk Lupos zou zijn als hij nu door zou breken maar het kon hem voor een seconde gewoon niet schelen. Bij haar vraag keek hij haar verbaast aan. ‘Het is perfect.’ Hij hief zijn hand op, hield haar hoofd tegen om naar Londen te draaiden door zijn vinger tegen haar wang te leggen. ‘Je moet zelfzekerder zijn, meer zelfvertrouwen hebben. Dit is het beste dat iemand heeft gedaan voor me sinds ik weerwolf ben.’ Hij zweeg even en glimlachte voorzichtig. ‘Echt.’ Zei hij er nog na. Dat moest ze beseffen, zelf zijn aankomende verjaardag zou lang niet zo perfect zijn als dit! Blijkbaar moest ze eventjes denken over zijn vraag hoelang ze dit kon volhouden. Hij keek haar onderzoekend aan terwijl ze langzaam haar antwoord gaf, alsof hij op zoek was naar een beetje vermoeidheid van haar kant. Want bij hem zou het waarschijnlijk al ergens te zien zijn. Ze kon dit uren volhouden … als ze wilden konden ze hier nog een uur zitten. Zijn blik gleed terug naar de stad en bij haar woorden knikte hij langzaam. ‘Laten we terug gaan.’ Besloot hij uiteindelijk. Zijn blik ging naar de sterren en hij ademde langzaam uit. ‘Bedankt.’ Hij keek haar aan, zijn blik was zwaarder dan het woord, liet zoveel meer zien. En toen alles weer op zijn plaats viel, toen Londen wegzakte en plaats maakte voor Genosha voelde hij geen telleurstelling of zoiets. Hij voelde zich nog steeds gelukkig en perfect. ‘Ik ben toe aan slaap,’ besloot hij met een kleine glimlach. ‘Of ben je mij al beu?’ Knipoogde hij …
tag: Denni --- words: 2405 --- notes: Zoveel liefde <3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptydo jul 14, 2016 9:40 pm


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
LOOK HOW BRIGHT THEY SHINE FOR YOU
De avond dat Storm voor de blodine gekookt had, was zeker een mooie avond geweest. Net als de andere momenten dat ze de jongen gezien had. Tijdens de lessen, maar vooral buiten de lessen. De feestjes die ze samen doorbrachten, het kampvuur. Maar de momenten dat ze alleen waren, waren even magisch geweest dan de momenten met de groep. Dennimae was altijd blij als ze de dag met Storm mocht doorbrengen, zelfs na het gebeuren in de ziekenzaal. Misschien zelfs wel meer na het gebeuren in de ziekenzaal.

Haar gebruik van diepvries groentes viel niet zo goed in de smaak bij Storm. Ze probeerde het nog te verdedigen, maar hij leek haar niet te willen geloven. ‘Wat?’ En daar kwam het protest al. Dennimae had haar blik serieus getrokken, maar voelde hoe de grijns probeerde door te breken. Echter hield ze het tegen, Storm zou deze zoveelste discussie niet zomaar winnen. ‘Ik zou je smaakpupillen eens laten nakijken Denni.’ Een grinnik verliet haar lippen bij het horen van zijn opmerking. "Er is niks met mijn smaakpupillen. Ik vond jou eten toch ook heerlijk?" Probeerde ze zichzelf te verdedigen, haar gezicht weer strak getrokken. ‘Je zal altijd het verschil proeven. En ik wil het je bewijzen voor als je me niet geloofd.’ Door Storms schouder duwtje raakte de blonde meid uit evenwicht en moest ze een stapje opzij zetten om niet te vallen. Een quasi verwaande blik -ja, Denni kon nog wel eens verwaand of arrogant kijken- schonk ze de jongen zodra ze naar hem opzij keek. "Heb je zo erg het gevoel dat de deze discussie gaat verliezen, dat je al moet duwen?' Vroeg ze, haar stem lichtelijk geïrriteerd. Niet echt natuurlijk en haar grijns kwam dan ook snel weer ter plaatsen. ‘Je beledigt mijn hobby.’ Mopperde Storm en Denni kon een valse grinnik niet onderdrukken. Het was zo´n grinnik die je in films altijd hoorde, als de een de ander belachelijk maakte. "Misschien moet je dan een leukere hobby zoeken?" Plagend stak ze het puntje van haar tong naar hem toe. Dennimae had gezegd dat ze haar gerecht als een verassing wilde houden, maar eigenlijk had ze geen idee dat ze wilde koken. Het zou wel iets met pasta's worden en waarschijnlijk iets van vis. Langzaam begonnen er meerdere ingredienten in haar hoofd te verzamelen, maar Storm onderbrak haar gedachtens voor ze er ook maar iets van een gerecht van kon maken. ‘Dat antwoord had ik wel zien aankomen.’ Grinnikte Storm. ‘Je zegt dit gewoon omdat je geen flauw idee hebt van wat je goed kan koken.’ Beledigt keek de blonde meid hem aan. Storm trok haar weer naar zich toe en mopperend frunnikte ze aan de onderkant van zijn shirt. "Niettes, het word een gerecht met pasta en vis." Haar stem was zacht, alsof ze echt beledigt was. Storm hoefde niet te weten dat dat idee haar net te binnen was geschoten. ‘Geen nood Denni, ik ga niet oordelen.’ De woorden waren troostend, de zachte grinnik die volgde echter niet. Maar Denni kon de schijn niet meer ophouden en ook rond haar lippen was een brede grijns te zien. De blonde meid was nu meer gedreven dan ooit om een heerlijk gerecht neer te zetten. En dat zou ze nog doen ook.

Kat en Devon, dat waren de gene waar Storm van verwachtte dat Lorise ze aan Denni zou koppelen. De geschiedenis tussen haar en Devon was al geschreven, maar zou zich niet meer herhalen. En eigenlijk zou de blonde meid het helemaal niet meer willen herhalen. Eerder misschien wel, maar uiteindelijk was de vriendschap die ze met Devon had vele malen belangrijker. En Kat, Kat was weer een heel ander verhaal. Tussen Kat en Dennimae is er nooit iets echt bijzonders gebeurd en eigenlijk betwijfelde de blonde meid of dat ooit nog ging komen. Ze zou het niet erg vinden, moest ze toegeven. Maar het was er gewoon nog nooit van gekomen. Storm keek Denni aan, alsof hij haar gedachtens uit haar hoofd aan het trekken was. Denni grinnikte kort om zijn serieuze blik, maar kreeg het er ergens ook benauwd van. Ze wist dat er een tijd kwam dat ze ooit iets over haar verleden kwijt zou moeten aan wie dan ook. In principe, als je keek naar Storms verleden sinds hij Lupos heeft, van het hare heel erg mee. Er zijn mensen die erger hebben meegemaakt. Maar ieder heeft zijn eigen waarheid, voelt pijn op een andere manier. Voor iemand kan het overlijden van iemand pijn doen, terwijl iemand anders even veel pijn voelt als dien hond is overleden. En toen vertelde Denni dat ze het Storm als eerste zou zeggen, mocht ze verliefd worden op iemand. ‘Ik geloof je niet.’ Schudde hij gelijk zijn hoofd. Wat verbaasd keek de blonde meid hem aan. "Hoezo niet?" Vroeg ze dan ook gelijk, oprecht verbaasd. En ergens had hij gelijk, Denni zou het niet meteen aan hem vertellen. Maar hij zou wel de eerste zijn, dat beloofde ze. Misschien niet hardop tegen hem, maar hij zou echt de eerste zijn die het te weten zou komen.
Een grinnikje verliet haar keel zodra Storm aan zijn haren begon te krabben na haar vraag. ‘Jij moet iemand hebben die je aan het lachen maakt, die je wakker kust in de ochtend en je verwend de hele dag door, en het doet er niet toe wat het is, een man of vrouw,’ Een glimlachje sierde haar lippen toen Storm haar nieuwsgierig aankeek. ‘Klink goed he?’ Instemmend knikte Denni. "Klinkt zeker goed, maar waar vind ik zo iemand?" Grinnikte ze.‘Het schijnt dat de Britten aan die eisen voldoen.’ Lachend gooide Denni haar hoofd naar achteren bij het horen van zijn opmerking. "Smooth, Storm. Heel smooth." Sprak ze half lachend. Charmeurtje. Toen Storm zijn gezicht serieuzer trok, werd die van Dennimae dat automatisch ook, benieuwd wat er komen zou. ‘Je verdiend een goed iemand Denni, iemand die je doet stralen want zoveel ben je waard.’ Een lief glimlachje vormde haar lippen. "En onthou dat jij ook zo iemand waard bent." Zei ze zachtjes, om haar schouder even tegen de zijne te duwen.

Er zou altijd dat beetje tussen Storm en Denni in staan. Het geen dat de blondine hem niet kon helpen op een manier als ze wilde, als de andere hem hielpen. En het feit dat Storm hier ook niks aan kon veranderen. Het was een pijn, die waarschijnlijk van beide kanten kwam en elke dag aan Denni vrat. Ze was het zat om doelloos toe te kijken hoe de andere moesten inspringen als er iets aan de hand was met Storm omtreft Lupos en zij aan de zijlijn moest zitten. Ze zat vaak genoeg aan de zijlijn, maar wilde daar niet zijn als het om het helpen van haar vrienden ging. Maar ze moest wel. Ze kon hem niet helpen en dat zou iets zijn, zolang Storm een deel uitmaakte van haar leven, iets dat aan haar zou knagen. Maar mocht het Storm niet zijn, dan was het iemand anders wel. En Denni moest er mee leren leven, maar accepteren ging niet. ‘Dat is geheel wederzijds ook.’ Zachtjes voelde ze hoe Storm zijn lippen tegen haar haren drukte en genietend sloot Denni haar ogen. Ja, ze was oprecht dankbaar hem ontmoet te hebben en in haar leven te hebben gesloten.

Nieuwsgierig vroeg Storm hoeveel broers ze had. "2 oudere broers en 1 jongere broertje." Glimlachtte ze naar hem. "Djowie, mijn oudste broer, is nu 28. Hij heeft voor ons allen gezorgd toen mijn moeder ons verliet. Djayden is nu 23 en heeft toen de tijd ook veel opgegeven om voor ons te kunnen zorgen. Dun is nu 9." Haar glimlach werd iets kleiner, maar liefdevol toen ze de naam van haar jongste broertje uitsprak. Het kind was pas 3 geweest toen hun moeder hun achter gelaten had. Het had in de kranten van New Orleans gestaan en sinds dien werd het gezin heel anders behandeld, maar zeker niet beter. Denni is haar broers dankbaar voor alles dat ze voor haar en Dun gedaan hebben. "Het was heel moeilijk om Dun achter te laten, maar ik wist dat mijn broers voor hem zouden zorgen." Zei ze zachtjes, nog steeds met datzelfde liefdevolle glimlachje. Verder in details trad ze niet, dat zou ooit nog wel eens komen. Storm had nu al meer informatie over haar verleden dan wie dan ook op dit eiland. Oh Denni,’ Zuchtte Storm geheel geamuseerd. ‘Ik word jullie dames nooit zat.’ De speelse knipoog die de meid kreeg liet haar grinniken. "Ik ben niet zomaar een 'dame'" Knipoogde ze op haar beurt speels. Nee, ergens was ze wel een aparte. Maar dan kwam de hele betekenis van apart weer, want wat was nog 'apart' op een eiland vol mutanten? ‘Zeker jou niet, niet na alles.’ En weer kwam dat liefdevolle glimlachje rond haar lippen.
En wat het vroege opstaan betreft.. Denni zou hem echt vasthouden. ‘Goed!’ Stemde Storm enthousiast in. Waarschijnlijk zou ze toch half op hem liggen, haar slaapmanier kennende. Er was geen eens plek voor Storm om het bed te kunnen verlaten. ‘Dat zou moeten werken voor mij, hopelijk is je invloed diep genoeg voor hem.’ Dennimae knikte hoopvol. "Natuurlijk! Ik slaap toch aan de kant van de deur," Kort keek ze hem streng aan, zodat hij wist dat ze ook vanacht aan die kant sliep. "En er zou niet eens plek zijn voor jou om dat bed uit te kunnen stappen. Dus jij, en 'hij', hebben geen keus." En daarmee sloot ze dit af. Ze hadden gewoon geen keus, punt.

Als je de dame maanden geleden had gezegd dat ze nu, op dit moment, met Storm onder de sterren zou dansen had ze je uitgelachen. En als je er dan bij had gezegd dat het in Londen zou zijn, tijdens haar illusie, had ze je al helemaal uitgelachen. Dennimae had dit nooit van zichzelf verwacht. Maar het gebeurde echt, nu en hier. Hier in Londen, onder haar mutatie. Haar krachten, haar verbeelding. En het was zo magisch mooi, dat ze er bijna geen woorden voor had. Het liedje die Storm had gespeeld maakte het gehele plaatje compleet, alsof hij het er voor uitgezocht had. ‘Natuurlijk.’ Glimlachte Storm toen ze vroeg of ze mocht opscheppen. Een lief glimlachje sierde haar lippen. Of ze er echt over ging opscheppen? Waarschijnlijk niet. Ze zou dit moment voor haarzelf houden, voor hun. Tevens was er niemand waar ze het mee zou willen delen dan Storm. Dennimae had dat extra beetje bevesteging nodig, waar ze dan ook hardop om vroeg. ‘Het is perfect.’ Denni glimlachte bescheidde en nog voordat ze haar hoofd uberhaupth weg kon draaien, hield Storm haar tegen. ‘Je moet zelfzekerder zijn, meer zelfvertrouwen hebben. Dit is het beste dat iemand heeft gedaan voor me sinds ik weerwolf ben.’ Storm zweeg even en glimlachte voorzichtig. ‘Echt.’ Denni wilde weer haar hoofd wegdraaien, uit een soort automatisme als ze verlegen werd. "Stop, anders moet ik nog huilen." Zei ze zachtjes met een klein, maar liefdevolle glimlach. En ze meende het, momenteel was ze zo kwetsbaar dat Storm met nog meer woorden haar kon laten huilen. Maar dan wel voor het eerst in tijden, tranen van gelukkigheid.
Bij de vraag hoelang ze dit vol kon houden had ze tijd nodig om na te denken. Het verschilde per keer en momenteel voelde ze zich aardig goed om dit nog wel een uur vol te kunnen houden. Maar Storm zag er, voor het eerst, echt vermoeid uit. Vandaar dat ze zei dat hij maar aan moest geven wanneer hij terug wilde. ‘Laten we terug gaan.’ Besloot Storm en Denni knikte. Ze liet hem los, glimlachte. ‘Bedankt.’ En met het zien van zijn blik, die zo veel voor haar betekende, liet ze het beeld langzaam verwateren. De geluiden werden minder en het licht werd waziger. De witte ruimte, die eerder een aardige tijd aanwezig was geweest, kwam nu in een flits voorbij. En daar zaten ze weer, naast elkaar op de grond van het observatorium. Dennimae opende haar lichte ogen en haalde voorzichtig haar hand van zijn wang, die daar al die tijd nog gezeten had. ‘Ik ben toe aan slaap,’ De blondine knikte instemmend. "Ik stiekem ook wel" Zei ze zachtjes. ‘Of ben je mij al beu?’ Een brede glimlach sierde haar gezicht. "Ik kan jou nooit beu zijn." Grinnikte ze, terwijl ze overreind kwam. Ze reek haar hand uit naar Storm. "Lets go."

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptyvr jul 15, 2016 9:21 pm

.Always live before you die.

Storm is nooit in zijn leven ook maar een moment lang een pessimist geweest, hij zag altijd alles positief in het leven. Had op alle problemen die optimistische commentaar waar anderen zich hopeloos aan gingen ergeren. Dat was Storm en dat was wat Lupos hem had afgenomen. De eerste zes maanden kwam hij confronterend dicht in de buurt van die afgrond, één keer had hij hem genomen, door zichzelf op één of andere manier van het leven te ontdoen en zelf dat had Lupos hem niet toegelaten. De tweede keer had hij de afgrond genomen de nacht van volle maan, toen Devon degene was geweest die het amper had gehaald. Storm had drie weken lang enkel maar gestaard, alle opties overwegend, hem zichzelf alle hoop ontnomen. En het was alsof er één of andere God met hem zat te spelen, hem die verschrikkelijke momenten te geven om hem dan dit te geven. Een wandeling onder de sterren met Denni tegen zich aan, dat ontspande gevoel, dat goede gevoel. En dat zorgde dat hij altijd aan het twijfelen was, of dit wel goed was. Of hij zou moeten toegeven aan het gevoel dat hij ook ontspanning kon vinden, vriendschap, liefde misschien zelfs. En iedere keer dat een reële kans werd in zijn hoofd deed Lupos iets waardoor hij er meteen spijt van kreeg. Zo zou het altijd gaan, tot er iets zou komen dat hem de steevaste motivatie en doorzetting zou geven om ertegen te vechten.

‘ik hoop voor jou dat dat niet gelogen was.’ Zei hij met een sceptische blik en een kleine grijns tot gevolg. Maar hij zou het weten, iemand die loog kreeg onregelmatigheid in hun hartslag dus hij zou het meteen kunnen weten als er iemand loog. Ze had dat niet gedaan, in die hele avond had ze niets gezegd waarvan hij zou kunnen gaan twijfelen aan haar woorden. Daarnaast, er had nog nooit iemand gezegd dat zijn spaghetti niet goed was, hij was overheerlijk. Dat had de weerwolf hem nou eens niet ontnomen, integendeel, hij was nog verfijnder vanwege zijn gevoelige smaakpupillen. De duw en haar opmerking als gevolgd deed hij zachtjes grinniken, hij sloeg zijn hoofd achterover en keek grijnzend naar de sterren alvorens hij Denni terug aan keek. ‘Ik ga deze niet verliezen.’ Besloot hij ferm, hij kon dit namelijk nog de hele avond volhouden. Toen ze opperde dat hij misschien een andere hobby moest gaan zoeken trok hij fronsend zijn wenkbrauw omhoog. ‘Jij bent mijn nieuwe hobby,’ hij keek haar aan en knipoogde speels. ‘Ik ben je bodyguard remember.’ Hij gaf haar nog een duwtje, zachter en trok haar dan grijnzend weer tegen zich aan. Zoveel plezier had hij in het onbelangrijke van dit hele gesprek. En dat was ook precies dat voor dat ontspande gevoel zorgde dat nu door hem heen ging. Ze was duidelijk beledigd over zijn opmerking, al kon hij haar eigenlijk al lang niet meer serieus nemen na alles wat ze nu al hadden besproken. Pasta met vis? Hij keek haar bedenkelijk aan en knikte dan goedkeurend. ‘Ik krijg er nu al honger van.’ Zei hij plagend, terwijl hij op zijn eigen buik klopte en haar een steelse blik wierp. Opmerkingen als, laat de paste niet overkoken en de vis niet te gaar worden, gaf hij niet want hij wist dat ze dan dubbel zo beledigd zou zijn. In ieder geval, paste met vis was een zeer mooie starter, zeker als hij degene was die van de andere kant van de keuken zou toekijken. Het beeld deed hem zachtjes glimlachen, ze zou het waarschijnlijk niet verdragen dat kritische kok Hall op haar vingers zat te kijken. Toch, het was een amuserende gedachte.

Storm was geen goede relatieadviseur, dat zou hij zelf toegeven. Voornamelijk omdat hij nog nooit een serieuze relatie had gehad om er echt advies over te kunnen geven. Maar dat wilde niet zeggen dat hij geen oog had voor de details. Hij had veel relaties zien passeren in Londen, vooral Ethan was een verschrikkelijke brokkenpiloot als het aan kwam op relaties. Maar het was wel om er wat naar te kijken, en zeker als Camille haar er mee ging gaan moeien want ja, zij was de perfecte relatieadviseur. Hoeveel keer ze al de perfecte vriendin voor Storm had omschreven, het was ontelbaar. Dus toen Denni zei dat hij de eerste zou zijn die het zou weten als er iemand anders was geloofde hij haar niet, en ze wilde meteen weten waarom. Het was een oprecht verbaasde vraag, hij zag het aan haar blik. ‘Omdat je het niet gaat willen toegeven, zo ben je nu eenmaal Denni.’ Hij haalde zijn schouders op en keek haar aan. ‘Ik mag je nog zo zelfzeker maken, zoiets zou je in eerste instantie niet durven zeggen.’ Hij keek terug naar voor, denkend over zijn eigen woorden. ‘Zekerheid, pas als je het zeker bent dan neem je initiatief. Want dat ben jij.’ Hij tikte haar kort op de schouder, knipoogde en glimlachte charmante. Hij begon haar al wel aardig te kennen, onzekerheden heersten groot deel van haar leven. Het was eigen aan Denni om te twijfelen, net als het eigen was voor Storm om altijd iedere situatie dubbel te nemen. Maar zeggen wat ze nodig had was gemakkelijk, omdat het grotendeels ook oprecht was. Trouwens wil niemand een jongen die je ziet s’ochtends als je wakker werd en s’avonds als je ging slapen? Iedereen wilde zo iemand, zelf Kat met al haar vrijheid zou uiteindelijk ook hunkeren naar zoiets. En er was niets zo perfect als een Brit. Dat deed hij haar natuurlijk meteen luidop lachen. ‘Het was het beste waar ik kon opkomen.’ Gaf hij schouderophalend toe, natuurlijk mee grijnzend om haar woorden.

Toen ze zei dat hij dit evenzeer verdiende als haar werd hij weer een beetje depressief vanbinnen. ‘Dat is niet voor mij weggelegd Denni.’ Hij keek opzij naar haar en schudde langzaam zijn hoofd. ‘Zelf als ik zou willen,’ hij zweeg en trok een moeilijke blik. Hoeveel keer hij daar al had over na gedacht. Het was vreemd voor Storm, want hij was altijd de vrije vogel geweest, kon zich nooit goed hechten aan iets en nu was het alsof hij op zoek was naar een plaats om te landen. Misschien was het wolveninstinct, misschien was het waar Lupos hem in had veranderd, hij wist het niet. ‘Ik ben een weerwolf en ik heb hem niet onder controle. Het begin van de maand is worstelen om mezelf terug gezond en fit te krijgen, het einde om met een rothumeur omdat ik hem altijd moet tegenhouden. Te zwijgen over volle maan. Je weet maar al te goed hoe het is en je kent hem amper.’ Het laatste was een vermoeiend geprevel, zoals hij zich altijd voelde als hij het moest opnemen voor Lupos. De slapeloze nachten, de vele momenten buiten waren maar een klein ding waarmee je rekening moest houden als je bij Storm wilde zijn. Maar Lupos zelf, de volle inhoud van de wereld was iets helemaal anders. Hij verdiende het misschien wel, de rust, het gevoel van liefde maar hij hoopte er niet naar. Hij wilde het zichzelf niet gunnen, hoe spijtig dat hij dat diep vanbinnen ook vond. Hij keek opzij naar Denni en zag dat ze er natuurlijk mee bezig was. ‘Zeg, kijk eerst naar je eigen geluk, dan word ik meteen ook al wat gelukkiger.’ Knipoogde hij. Het was nog altijd het beste dat je kon doen, Storm was enorm naar buiten gericht, zorgzaam om anderen en dat was de enige manier hoe je hem kon helpen, als hij dat bij anderen kon.

Toen ze over haar broers vertelde verdreef dat grotendeels de onrust die hij voor even had gehad. Hij keek opzij naar Denni, met zijn nieuwsgierige bruine ogen waar je niets meer in kon vinden van eerder. ‘Drie broers.’ Hij floot tussen zijn tanden. Hij had zijn handen vol aan één broer, hoe moest het dan voor Djowie zijn om twee broers en een zus onder controle te houden. Of voor Denni om al meteen met drie broers te zitten. Toen ze het had over hun moeder die hen had achter gelaten keek hij haar voor enkele tellen een beetje onderzoekend aan, uit bezorgdheid. De jongste van haar broers was een jaar jonger dan zijn eigen kleine broer. ‘Denni en drie broers,’ hij keek haar aan en schudde ongelovig zijn hoofd. ‘Jij hebt waarschijnlijk ook wel je mannetje moeten staan dan.’ Glimlachte hij zachtjes. Zeker als er geen moeder was om ze te sturen, naar een vader durfde hij niet vragen. Toen ze zei hoe moeilijk het was om haar kleinste broer achter te laten knikte hij langzaam instemmend. ‘Dat is iets waar ik kan over meespreken.’ Zei hij stilletjes, met zijn gedachten bij Levi voor een moment. Alle herinneringen waren mooie herinnering, hij wenste gewoon dat hij er kon blijven maken. Dat Levi een stukje van Genosha kon zien want … wat zou zijn broer in de wolken zijn met deze plaats.

Ze ging aan de kant van de deur slapen. Storm fronste geamuseerd zijn wenkbrauwen en keek haar zijdelings aan, ontmoette haar strenge blik en hij stak gelijk onschuldig zijn handen op. ‘Wat de dame wil.’ Zei hij meteen toegefelijk. Alsof het hem iets kon schelen waar ze zou slapen, het was tenslotte in zijn bed dus hij mocht niet klagen. ‘Je klinkt net Camille, die had ook zo gewoontes.’ Zoals ze bevoordeeld altijd rechts van Storm wandelde en nooit links. Hij had nooit begrepen van waar die rare gewoontes kwamen maar blijkbaar was het een vrouwending. “Jij en ‘hij’ hebben geen keus.” Haar verwoording maakte het voor een moment lang grappig. Hij was behoorlijk stil als het aan kwam op wegsluipen, hij zou er een uitdaging van willen maar dan weer, ze bleef slapen, hij wilde het liefst van al zo lang mogelijk in bed blijven liggen en nog wat lessen missen ook alleen al om haar. ‘We zullen ons best doen.’ Beloofde hij plechtig. Als Lupos vannacht zou willen rennen dan zou Storm dat zo strak mogelijk onder controle proberen houden. Gelijk wat die wolf vannacht wilde, hij zou het niet krijgen. Dat was wat hij nu dacht, hopelijk hield hij het lang genoeg vol.

Als hij de herinneringen moest tellen waar hij oprecht gelukkig van werd sinds hij weerwolf was geworden dan wat dit moment er één van. Niet omdat het Londen was maar omdat het Denni haar mutatie was hem dit te kunnen tonen. Eigenlijk had hij er maar oprecht drie, drie gelukkige momenten sinds hij weerwolf was geworden en dat was gewoon uitermate laag voor iemand als Storm. Dit was er één van, net als het eerste contact terug met Camille en de gehele aanwezigheid van Devon in zijn leven. Dit moment was iets waar hij in wilde blijven hangen, waar hij in wilde blijven slapen desnoods maar hij wist als geen ander dat hij niet kon leven in het verleden. Toch was hij zielsgelukkig dat Denni hem dat beetje verleden kon schenken. Hij had zijn vinger nog steeds tegen haar wang liggen toen ze zei dat hij moest stoppen of ze zou gaan halen. Er kwam een liefdevolle glimlach op zijn lippen terwijl hij zijn vinger van haar wang liet weg glijden. ‘Niet doen.’ Glimlachte hij zachtjes. Hij zou niet willen dat ze hier begon te huilen, zelf niet als het om geluk zou zijn want dan zou hij emotionele worden en domme dingen gaan doen waarschijnlijk. Ze zag de vermoeidheid ook in zijn ogen en dat maakte het enkel realistischer voor hem. Hij was moe, echt moe, hij was in maanden niet meer moe geweest. Dus ja, ook dit voelde als een beetje geluk aan. Het beeld van Londen vervaagde zo zacht dat Storm nog net alle details ervan kon opnemen. Hij bleef staren, tot er geen Londen meer was en ze beide weer in het observatorium zaten. Het enige wat bleef waren de sterren en de maan. Hij keek er een tel lang in stilte naar voor hij zijn blik langzaam opzij liet glijden naar Denni die opperde dat ze ook wel wat slaap kon gebruiken. Ze kwam recht en stak haar hand naar hem uit. Hij keek haar beledigd aan. ‘Het is andersom hoor.’ Knipoogde hij om haar hand dan toch maar aan te nemen en voornamelijk uit eigen gewicht recht kwam. Hij trok haar kort nog eens tegen zijn aan en liet zijn arm dan om haar schouders rusten terwijl ze beide naar buiten wandelden.

De hele weg terug, de veilige weg weliswaar, waren ze beide in hun eigen gedachten verzonken. Storm was bij afgelopen avond en het gevoel van de vermoeidheid dat hem had overgenomen. Hij was ook deels met zijn gedachten bij Lupos, uit angst misschien. Ze zou blijven slapen en hij was bang dat de weerwolf hem dat zou afnemen. Maar dan was misschien beter om het te negeren, in de ontspannen sfeer te blijven geloven en zich niet druk te maken om dat deel van hem. ‘Ik weet niet waar je aan denkt maar ik hoop dat het goede dingen zijn?’ Hij keek haar hoopvol aan terwijl hij de deur van het gebouw open hield voor haar. Hij wilde niet dat zou denken aan Lupos of de angst van Storm die zou wegrennen in het holst van de nacht. Hij wilde net zoveel doen voor haar als zij voor hem had gedaan. Het was doodstil in de gangen, Storm kende de weg blindelings, hij liep het dagelijks in deze stilte. Hier en daar hoorde je wel nog stemmen maar die kwamen voornamelijk van beneden in de lounge en de gezamenlijke ruimtes. Ze kwamen niemand tegen op weg naar hun kamer, wat op zich ook niet vreemd was, het was ergens middernacht. Storm viste de kamersleutel uit zijn zak en draaide zich kort om naar Denni. ‘Heb jij nog iets nodig uit je kamer?’ Vroeg hij stiller dan normaal, terwijl hij zijn deur van het slot draaide terwijl hij haar afwachtend aankeek. ‘Anders loop ik mee, zoniet, mijn kamer is jouw kamer voor vannacht, doe alsof je thuis bent,’ hij zweeg en glimlachte zachtjes. Devon was er niet, zoals gedacht, die zat waarschijnlijk ergens benden tussen andere dames, net zo weinig slaap nodig als Storm soms. ‘Wat niet moeilijk voor je zal zijn.’ Knipoogde hij. Anders zou ze het nooit hebben voorgesteld, en eerlijk, Storm hunkerde hier even hard naar als haar, het gevoel van veiligheid, gezelschap, rust …
tag: Denni --- words: 2411 --- notes: Zoveel liefde <3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Emptyza jul 16, 2016 6:36 pm


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
LOOK HOW BRIGHT THEY SHINE FOR YOU
Het was een verassende avond geweest, dat moest de blondine toegeven. Toen ze haar kamer verlaten had met haar plan om naar de sterren te kijken, had ze niet verwacht Storm tegen te komen. En om dan samen met hem naar de sterren te mogen kijken, naar hun 'eigen' Dennister, was geweldig. En dan het moment in Londen.. Dennimae had er geen woorden voor. Het was zo'n mooi, intens moment geweest dat ze er op de terug weg nog steeds over aan het nadenken was. De weg terug was gelukkig een stuk gemakkelijker te lopen en voor een moment dacht ze terug aan de heenweg. Het liet een klein glimlachje om haar lippen vormen en de meid kantelde haar hoofd om Storms gezicht te kunnen zien. Storm zag er echter minder vrolijk uit, wat haar glimlach langzaam liet verdwijnen. Waar zat hij met zijn hoofd? Bij Lupos, de volle maan? Misschien dat hij wel aan haar, dat hij stiekem helemaal niet wilde dat ze bleef slapen. Echter weef ze die gedachtens snel weg. Als Storm haar niet had willen hebben vanacht, had hij dat echt wel laten merken. En eerlijk gezegd was er voor Denni geen mooiere afsluiting voor de avond dan tegen Storm aan inslaap te vallen.

Als de echte gentleman die hij was, opende hij de deur van het gebouw voor haar. ‘Ik weet niet waar je aan denkt maar ik hoop dat het goede dingen zijn?’ Een klein glimlachje verscheen rond haar lippen terwijl ze de school binnenstapte. "Ik dacht aan jou, aan deze avond." Haar glimlach werd breder zodra ze haar hoofd naar Storm draaide. "Dus ja, goede dingen."
De gangen waren bijna eng stil. Heel zacht hoorde je geroesemoes, waarschijnlijk van de openbare ruimtes. Maar onderweg naar Storm zijn kamer, die Denni haast uit haar hoofd kende, kwam het tweetal niemand tegen. ‘Heb jij nog iets nodig uit je kamer?’ De blonde meid schudde haar hoofd, waarbij Storm vertelde dat ze mocht doen alsof ze thuis was. De deur werd geopend en Denni haar lichte kijkers gleden meteen de kamer door. Het eerste wat haar opviel, maar niet verbaaste was dat Devon er niet was. ‘Wat niet moeilijk voor je zal zijn.’ Knipoogde Storm. "Dat komt helemaal goed." Grinnikte ze zachtjes, waarna ze meteen haar sneakers uittrok. Vervolgens wandelde ze naar een kledingkast, niet wetend of het die van Storm of Devon was. Maar toen ze hem opende en de kleding even bekeek, leek het op de kledingkast van Storm. Ze viste een wit t-shirt uit de kast en hield hem kort voor haar lichaam. Well, het zou wel doen. Dennimae had zichzelf al snel ontdaan van haar kleding en trok het t-shirt gemakkelijk over haar bh heen. Dat ze hier in haar ondergrond voor Storm stond interesseerde haar eigenlijk weinig. Een bikini was net zo weinig. Het witte shirt was haar iets te groot en ruim, waardoor het als een veel te weide jurk net over haar billen viel. Met een klein glimlachje wurmde ze zich bij Storm in bed, trok ze de dekens tot over haar schouders. Ze trok haar benen op, waardoor er ééntje automatisch over het been van Storm werd geslagen. Ja, ze sliep een beetje ruim. Maar ze moest hem vasthouden in verband met het vroege opstaan, dus eigenlijk mocht Storm niet klagen. Haar handen maakte ze tot vuisten en liet ze tegen haar borst en de buik van Storm rusten. Denni nestelde haar hoofd tegen Storm zijn borst aan, waardoor haar gezicht zich een beetje verborg onder de deken. "Weltrusten, Storm Hall." Ferluisterde ze zachtjes. "Bedankt voor deze avond." Dennimae sloot haar ogen en liet de vermoeidheid haar naar een toch redelijk diepe slaap brengen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look how bright they shine for you {&Storm}   Look how bright they shine for you {&Storm} - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look how bright they shine for you {&Storm}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't bring the storm, I am the storm [Dante]
» Every light needs to shine, so do you. [Nadya]
» If the world gets you down don't be afraid to wrestle it.. Shine
» For your eyes only [Storm]
» It's dark outside {&Storm}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Observatory-
Ga naar: