INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Occupation:
Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptydo mei 05, 2016 5:50 pm

the beauty of a broken angel
cloacked in shadows and secrecy
"Wat had je dan gedacht wat bij me zou passen?" vroeg Logan haar op een wat afwezige toon. Even fronste ze nadenkend, ze had niet al echt iets bedacht wat hij zou kunnen zijn. Elke dag zat tegenwoordig wel vol met nieuwe verassingen en ze had verder geen idee wat voor mutaties er überhaupt allemaal wel niet bestonden in deze wereld waarin het een nog gekker was dan het ander. Daarom haalde ze ook maar losjes haar schouders op en besloot er niet verder op in te gaan, ze zou het namelijk niet weten. Om het gesprek niet stil te laten vallen vroeg ze hem of het een nare mutatie was om te hebben.  “Niet echt.” Waren er dan serieus mutanten die blij waren met hun mutatie, met het beetje in hun DNA wat ze niets anders maakte dan monsters, dan freaks? Dit hele eiland leek wel één grote freakshow, zelf hielp ze er natuurlijk ook een handje aan mee, misschien nog wel het ergste. “Het is geen last voor mij, alleen misschien voor de mensen om me heen.” Ja, als hij iemand zou verlammen en die op de grond zou vallen was dat inderdaad niet zo leuk voor die persoon. Clarissa vroeg zich af hoe het voelde om verlamd te zijn, dat was ze nog nooit geweest, evenals vergiftigd. Misschien wilde ze het ook wel helemaal niet voelen, het leek haar naar. Plots gooide ze het hele gesprek een andere kant op, een iet wat serieuzere kant waarbij ze hem vroeg of hij zo'n persoon was die de volgende dag zou doen alsof er niets was gebeurd, alsof hij haar niet herkende en niets meer met haar te maken wilde hebben. “Waarom vraag je dat?” vroeg de ander haar eerst. "Uit voorzichtigheid," zei ze terwijl ze hem afwachtend aankeek, maar het duurde wel wat lang tot hij met een antwoord kwam.  “Maar nee, zo ben ik niet.” Geloofde ze hem? Op dit moment moest ze dat maar, anders zou ze zichzelf en hem misschien nog wel gek maken. “Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen.” Haar hazelbruine ogen hield ze nog altijd op hem gericht. “Dacht je dat wel dan?” Clarissa wendde haar blik voor een kort moment af naar beneden. "Ik wist het niet, daarom vroeg ik het ook." Ze had geen idee hoe bekend hij was op deze school, wat voor vrienden hij had en wat het gevolg zou zijn als ze met hem om zou gaan. "Is het erg dat ik dat vraag dan?" vroeg ze hem toen weer licht twijfelend terwijl ze haar blik strak op zijn borstkas gericht hield.
tag: Logan | outfit: click & click
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2
Aantal berichten : 77

Character Profile
Alias: Paralysis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptydo mei 05, 2016 7:22 pm

wake me from these plastic dreams
Misschien zou het gevoelloos overkomen, hoe hij sprak over waarom hij niet echt veel problemen had met zijn mutaties, maar zo was hij eigenlijk gewoon. Hij zat dan wel hier, maar wie weet waar zijn toekomst hem heen had geleid als hij mutatieloos was geweest? Misschien was hij dan zelfs slechter af geweest. Maar of dit haar beeld van hem zou veranderen, dat wist hij niet, maar dan zou hij dat wel binnen enkele minuten merken. De serieuze toon waar het gesprek nu mee werd gevoerd gaf hem wel zo’n ingeving dat dat het had veroorzaakt. Of misschien leed Clarissa aan die typische vrouwelijke moodswings, dat kon ook. Logan vroeg zich daarom ook luidop af waarom ze opeens zo’n vraag zou stellen, maar de gewoonte van Clarissa om niet echt een duidelijk antwoord te geven keerde weer terug. Uit voorzichtigheid? Daar kon hij niet bepaald veel mee, maar goed, er werd van hem verwacht dat hij wel een duidelijk antwoord zou geven. Dus deed hij dat ook, zonder nog maar een spiertje in zijn gezicht te verrekken. De glimlach op zijn gezicht was bijna geheel verdwenen, al helemaal toen ze besloot dat zijn bovenlichaam interessanter was dan zijn gezicht. "Ik wist het niet, daarom vroeg ik het ook." Iet wat kritisch trok hij zijn wenkbrauwen op. Het was dan wel een logisch antwoord, maar.. niet bepaald het antwoord waar hij zo op had gehoopt. "Is het erg dat ik dat vraag dan?" Logan slaakte een korte zucht en liet zijn blik afdwalen naar de donkere nachtlucht. Ging ze echt weer op deze tour? Dat was helemaal nergens voor nodig. Na enkele seconden richtte hij zijn blik weer op haar en voor een tweede keer poogde hij haar blik naar hem te verzetten door haar kin iets omhoog te duwen. “Je hoeft echt niet bang te zijn voor me.” zei hij, maar zijn gezicht bleef nog wel wat strak. Het zou haar weer kunnen afschrikken, maar eerlijk gezegd zou dat dan maar moeten zijn zo. “Het is niet erg, het was gewoon.. apart.” merkte hij eerlijk op, niet zo heel erg geamuseerd meer op dit moment.
355 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptydo mei 05, 2016 8:08 pm

Waarom ze haar blik nou precies op zijn shirt had gericht wist ze zelf ook geen geldig argument te geven. Het was misschien wel makkelijker dan hem recht aan blijven kijken, hij klonk immers niet zo heel geamuseerd meer door de hele situatie waar ze hem nu in had gebracht. Elk klein detail van zijn shirt viel haar nu op, hoe het door haar toedoen nat was geworden en tegen zijn borstkas aan plakte. Maar heel lang de tijd had ze niet, want onverwachts tilde hij haar kin weer wat op waardoor ze wel weer gedwongen werd hem aan te kijken. “Je hoeft echt niet bang te zijn voor me.” De uitdrukking op zijn gezicht was strak, ze kon duidelijk zien dat hij niet zo geamuseerd meer was van haar. “Het is niet erg, het was gewoon.. apart.” Haar blik wendde ze dit keer niet meer af. Voor even opende ze haar mond om wat te zeggen, maar deze sloot ze weer toen ze merkte dat het een verkeerde woordkeuze was. "Ik ben niet bang voor je," zei ze uiteindelijk, en dat was niet gelogen. Als hij dacht dat ze opeens wat voorzichtiger was geworden omdat hij over zijn mutatie had verteld, dan moest hij weten dat dat niet zo was. "En ik wilde gewoon zeker weten dat de persoon waaraan ik mijn eerste zoen voor de rest van mijn leven aan zal linken niet iemand is die morgen doet alsof ik niet besta." Heel even ging haar blik langs hem heen, naar de donkere sterrenhemel, naar de halve maan in het speciaal. "En als ik je zojuist irriteerde.. dan.." mompelde ze terwijl ze wat omhoog kwam uit het water en haar gezicht wat dichterbij  bracht, haar blik nog altijd in die van hem, "dan sorry daarvoor." Het laatste beetje afstand overbrugde ze door haar lippen zachtjes, teder, tegen die van hem aan te drukken. Alle andere afstand tussen hun lichamen in verdween ook als sneeuw van de zon, ze legde namelijk haar handen weer op zijn schouders en trok hem zacht wat meer tegen zich aan.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptydo mei 05, 2016 9:40 pm

Er moest een reden zijn waarom ze haar blik zo opeens had verplaatst naar zijn bovenlichaam, het kon niet anders. Logan ergerde zich aan het feit dat hij er zo over nadacht en die ergernis begon zijn rol een beetje te spelen op zijn gelaatsuitdrukking. De glimlach op zijn gezicht was dus ook verdwenen en de zorgen of het haar zou afschrikken waren volledig uit zijn hoofd verdwenen. Toen ze ook nog leek te aarzelen om iets te zeggen, vertrok zijn mond voor een kort moment. Om haar voor een moment maar niet aan te hoeven kijken verplaatste hij zijn blik naar het wateroppervlak, totdat hij haar weer hoorde spreken. Met weinig verwachting keek hij haar weer aan. "Ik ben niet bang voor je," Zijn wenkbrauw trok hij weer omhoog, toch wel verbaasd door deze woorden. Nee? Logan snoof nog zachtjes, maar deed verder niets. Hij kon niet weg omdat ze zo dichtbij hem stond. "En ik wilde gewoon zeker weten dat de persoon waaraan ik mijn eerste zoen voor de rest van mijn leven aan zal linken niet iemand is die morgen doet alsof ik niet besta." Dat was nou juist hetgeen wat hij niet begreep. Zelf had hij geen enkel beeld meer van zijn eerste zoen. Waarom zou je daar emotionele waarde aan hechten? Waarom emotionele waarde hechten aan.. iets? Het was waarschijnlijk iets waar alleen hij niet aan deed. “Oh..” beet hij het woord wat terug. Het verklaarde dingen wel, maar hij was nooit goed geweest in het toegeven van zijn bittere gedrag. "En als ik je zojuist irriteerde.. dan.." Logan sperde zijn ogen wat open toen ze wat meer omhoog kwam uit het water en dichterbij kwam. De rand van het zwembad voorkwam dat hij naar achteren kon bewegen, dus stond hij aan de muur genageld. "dan sorry daarvoor." Zonder dat hij het wist was zijn ademhaling in zijn lucht blijven steken en drukte ze haar lippen weer tegen die van hem. De verbazing was van zijn gezicht te lezen, maar uiteindelijk gaf hij zich over aan haar zoen en sloot hij zijn ogen. Hij voelde hoe ze haar handen weer om zijn schouders plaatste en hem daardoor naar haar toe trok. Logan sloeg zijn armen weer om haar middel en hield zijn hoofd wat scheef zodat hij haar met wat meer passie terug kon zoenen.
Uiteindelijk verbrak hij het contact weer en verplaatste zijn handen naar haar hals en behield een minimaal contact tussen hun gezichten. Zijn blik ging van haar ogen naar het wateroppervlak onder hen. “Je irriteerde me niet.” beaamde hij gemompeld en keek hij toen weer aan vanonder zijn wimpers.
438 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptydo mei 05, 2016 11:09 pm

Ze hoorde hem zacht snuiven toen ze zei dat ze niet bang was voor hem. Geloofde hij het soms niet? Wilde hij dat ze bang was voor hem? Toch gaf ze haar uitleg nog, over dat ze zijn naam aan haar eerste zoen zou linken en dat ze wilde weten wat voor'n iemand hij was. Of hij morgen zou doen alsof hij beter was dan haar, ze was immers niet zo'n populair meisje en had vrijwel geen enkele vriendin gemaakt tot nu toe. “Oh..” zei hij na de uitleg, maar erg overtuigend klonk het niet bepaald. Had ze hem nu dan wel echt boos gemaakt? Hij leek niet verwacht te hebben dat ze omhoog zou komen uit het water, maar hij kon geen kant op omdat hij met zijn rug tegen de rand van het zwembad stond. Natuurlijk kon hij haar wegdrukken, ze wist vrijwel zeker dat hij sterker was tegenover haar menselijke vorm, de tijger was misschien sterker maar haar kleine lichaam stelde weinig voor, dus dat was niet zo moeilijk voor hem. Maar toen ze haar lippen tegen die van hem drukte, duwde hij haar niet weg, hij zoende haar juist terug. Ze voelde zijn lange armen weer rond haar middel toen ze hem tegen zich aan trok en haar armen op zijn schouders legde. Na een tijdje verbrak hij het contact weer, maar hun hoofden bleven dicht bij elkaar hangen. Hij had zijn handen verplaatst naar haar hals, waardoor ze ook geen kant meer op kon. Daarbij had ze haar handen ook nog steeds op zijn schouders liggen. “Je irriteerde me niet.” Haar ademhaling was iets versneld en ze zag hoe hij naar het water tussen hen in had gekeken, maar al snel daarna had ze zijn blik weer gevonden. "Je klonk anders niet zo vrolijk.." mompelde ze zacht terug, hard praten was nu alles behalve nodig. Haar zwarte jurkje bewoog nog altijd alle kanten op, en omdat ze nu zo dicht bij hem stond streek het tegen zijn benen aan, het werd immers licht bewogen door de stroming in het water. "Sorry.." zei ze er al snel achter aan, want ze bedacht zich dat haar opmerking wel een beetje verwijtend over zou kunnen komen. Haar onschuldige blik hield ze nog altijd op hem gericht.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 12:23 am

Of hij spijt had voor hoe hij reageerde op dit soort situaties? Nee, dat soort gevoelens voelde hij niet zo snel, voor niemand niet. Maar dat leek ook niet nodig te zijn, omdat ze hem opeens tegen de rand van het zwembad dreef en haar handen op zijn schouders legde. Toen haar lippen op die van hem werden geplaatst was er een heel klein moment van aarzeling bij hem, maar dat was meer door het verrassende element geweest van haar actie. Al snel drukte hij zijn lippen ook tegen die van haar en zorgde hij ervoor dat de ruimte tussen hen ook minimaal bleef. Zo bleef hun houding ook bewaard toen hij zijn lippen van die van haar haalde en haar na een moment weer aankeek. Hij voelde haar ademhaling tegen zijn natte huid, licht versneld, maar hij leek het niet te merken door zijn licht versnelde hartslag. Bloed ruiste door zijn oren en hij was zijn gevoel voor tijd bijna helemaal kwijt. "Je klonk anders niet zo vrolijk.." Haar zachte stemmetje.. het had de serieuze en harde rand verloren, het klonk zo veel prettiger dan dat. Logan’s lippen vormden zich tot een sarcastische glimlach en hij streelde haar kaaklijn zachtjes met zijn duim. “Ik ben nou eenmaal niet zo’n vrolijk persoon.” antwoordde hij, maar hij klonk er niet spijtig om. Zeker niet. Overbodige vrolijkheid was iets wat al snel uit zijn leven was verdwenen. "Sorry.." Werd er nog snel achteraan gezegd en met een kleine glimlach drukte hij zijn voorhoofd tegen die van haar, terwijl hij zijn wijsvinger tegen zijn lippen drukte in een ‘ssh’ gebaar. “Je hoeft niet zo vaak sorry tegen me te zeggen, ik hecht geen waarde aan dat woord.” antwoordde hij, dit keer zijn blik geen enkel moment verplaatsende van haar. Nu ze geen aandacht meer bood aan haar jurkje kon hij voelen waar die ergernis vandaan was gekomen eerst. De stof werd door de stroming van het zwembad heel lichtjes allerlei kanten opgeduwd. Hij voelde hoe haar jurkje langs zijn benen streek, maar dat betekende alleen maar dat ze nog altijd heel dicht op hem stond. “Dus maak je maar geen zorgen, mij kan je niet kwetsen.”
363 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 12:56 am

Wie weet had ze hem wel wat teveel gepushed met haar vragen, vond hij het weldegelijk vervelend dat ze hem in het zwembad had gewerkt, wat totaal niet met opzet gebeurd was. Maar toch leek het dat hij weer wat goedgezinder was nu. Een kleine glimlach vormde zich rond haar lippen toen ze voelde hoe hij met zijn duim zacht over haar kaaklijn streek. “Ik ben nou eenmaal niet zo’n vrolijk persoon.” Ze geloofde niet dat er iemand bestond die totaal geen vrolijkheid in zich had, maar ze had wel gemerkt dat Logan's vorm van vrolijkheid nogal snel kon veranderen naar een.. iets van bitterheid kon je het wel noemen? Ondertussen mompelde ze een excuus voor haar woorden, voor de zoveelste keer deze avond trouwens. Echter moest hij juist glimlachen om haar woorden en ze keek toe hoe hij zijn voorhoofd tegen de hare drukte en met een gebaar van zijn wijsvinger aangaf dat ze stil moest zijn, wat ze dan ook deed en er niet verder tegen in ging. “Je hoeft niet zo vaak sorry tegen me te zeggen, ik hecht geen waarde aan dat woord.” Hun blikken waren nog altijd op elkaar gericht, alsof ze beide het oogcontact niet wilde verbreken op dit moment. Clarissa tilde haar rechterhand van zijn schouder op en liet deze naar zijn nek gaan. Haar vingers waren nog steeds warm, hij zou dus wel moeten voelen dat ze het niet heel koud had op dit moment. Haar temperatuur was wel wat lager dan normaal, maar omdat ze nog niet uit het water was viel het nog mee. “Dus maak je maar geen zorgen, mij kan je niet kwetsen.” Voorzichtig glimachte ze, sowieso had ze er absoluut geen intenties voor om iemand te kwetsen, al helemaal Logan niet. Zacht liet ze haar hand omhoog glijden naar zijn gezicht en streek ze met haar zachte vingers over zijn wang heen. "Ik zou je niet bewust willen kwetsen," fluisterde ze terwijl ze hem met een kleine glimlach aan bleef kijken. Haar hartslag was nog altijd licht versneld, geen wonder omdat ze zo dichtbij waren nu. Zacht plagend drukte ze kort haar lippen tegen die van hem aan, dit was misschien wel nieuw voor haar, maar ze vond het werkelijlwaar geweldig. Eens kijken wat hij nu zou gaan doen.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 2:48 pm

Toen hij zijn gezichtsuitdrukking naar een iets vrolijkere verzette leek dat ook eenzelfde soort effect te hebben op haar. Hij hield zijn stem laag terwijl hij sprak en probeerde haar af te houden van het constante aanbieden van haar excuses voor dingen die er niet toededen. Gelukkig stribbelde ze ook niet tegen toen hij met zijn wijsvinger gebaarde dat ze stil moest zijn, dat betreffende. Haar hand plaatste ze tegen zijn nek, haar aanraking nog altijd veel warmer dan wat hij gewend was hoe mensen hem aanraakten. “Je heb toch geen koorts door dit nachtelijk zwemuitje?” vroeg hij, maar niet helemaal serieus bedoeld. Het was hem gewoon opgevallen. Met enkele woorden probeerde hij haar nog gerust te stellen dat ze hem niet zo snel kon kwetsen en honderd excuses hem niets zouden doen. Voor haar eigen bestwil, ze hoefde dat soort aandacht niet te besteden aan hem. Dat kostte haar veel minder moeite. De hand die in zijn nek had gelegen werd verplaatst naar zijn wang. Logan voelde zijn ademhaling wat gejaagder gaan. "Ik zou je niet bewust willen kwetsen," Het waren woorden die menig ander zouden hebben geraakt, maar ze waren niet meer dan woorden voor hem. De letterlijke betekenis snapte hij, maar de emotionele waarde die zij eraan hechtte kon hij niet achterhalen. Heel lang hoefde hij er ook niet over tobben want ze drukte haar lippen weer kort tegen die van hem. Heel even keek Logan haar verrast aan, de woorden die ze zojuist had gezegd bleven nog in zijn achterhoofd hangen, maar daarna legde hij zijn handen op haar warme schouders. “Dat is.. lief.” antwoordde hij op, maar hij kon de juiste toon voor zijn woorden niet vinden. Waren haar woorden lief bedoeld? Of zat hij er nu gewoon helemaal naast? Hij vond het maar niets, dus zocht hij zijn afleiding weer in iets anders. Nu merkte hij op dat de dreunende achtergrondmuziek geheel was gestopt en het schoolgebouw er minder verlicht uitzag dan daarnet. “Volgens mij zijn we de enige nog buiten..” Zijn blik had hij enkele seconden om zich heen laten gaan, maar nu keek hij Clarissa weer aan. “Ik vind die stilte veel beter klinken.” voegde hij er nog aan toe met een grijnsje.
371 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 3:26 pm

“Je heb toch geen koorts door dit nachtelijk zwemuitje?” vroeg hij haar toen en met een kleine glimlach schudde ze haar hoofd. Oh, hij moest natuurlijk gevoeld hebben dat haar lichaamstemperatuur hoger was dan die van een normaal persoon. Nou was niemand op dit eiland natuurlijk normaal, maar goed. Vast niet iedereen had een standaard temperatuur van veertig graden, waar ze vaak zelfs wat boven zat. Ondertussen verplaatste ze haar hand naar zijn wang en liet de toppen van haar vingers zacht tegen zijn huid aan komen, waarna ze hem vertelde dat ze hem nooit met opzet zou willen kwetsen. Ondanks dat hij zei dat hij niet echt gekwetst kon worden, ze zou niemand met opzet willen kwetsen. Kort drukte ze haar lippen tegen die van hem aan, hij leek voor een kort moment wel verbaasd te zijn, dat was schattig. “Dat is.. lief.” Met een kleine glimlach keek ze hem aan, was dat zo? Clarissa wist nog niet goed wat men onder lief zag, maar blijkbaar waren het dit soort dingen..? Zijn aandacht leek wat naar de omgeving te gaan en zelf maakte ze gebruik van het moment om hetzelfde te doen. “Volgens mij zijn we de enige nog buiten..” Nu hij het zei, ze hoorde de achtergrondmuziek ook niet meer, waarschijnlijk was het feestje afgelopen, of een docent had iedereen naar bed gestuurd. Hun blikken kruisten weer, haar aandacht was namelijk kort naar de sterrenhemel gegaan. “Ik vind die stilte veel beter klinken.” Een zachte grinnik kwam opzetten uit haar keel terwijl ze haar blik op hem gericht hield. "Ik ook," stemde ze met hem in, haar toon opnieuw weer zacht. "Maar wat kunnen we nog doen, nu iedereen op dit eiland slaapt, behalve wij." Tenminste, het grootste gedeelte van dit eiland zou nu wel slapen. Er waren altijd uitzonderingen, zoals zij op dit moment. Wie weet waren er nog wel meer mensen die in dit soort abnormale situaties zaten deze nacht, de kans was klein, maar was er wel.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 5:27 pm

Het antwoord was een glimlachende ‘nee’, maar dat maakte het nog altijd niet vreemd dat haar aanraking, zeker in dit koude water, zo warm was. Ach ja, het zou natuurlijk altijd iets met haar mutatie te maken kunnen hebben en omdat ze daar niet met veel liefde over had gesproken, besloot hij het maar voor goed achter zich te laten. Zelfs na zijn twijfelachtige woorden hoe die van haar geklonken hadden, bleef ze naar hem glimlachen. Het werd hem allemaal even te veel en verwarrend, want zulke situaties was hij uiteraard niet gewend door zijn harde karakter, dus probeerde hij zich op iets anders te concentreren. Hopend op enig teken van de buitenwereld, maar zelfs hun feestende mede leerlingen leken hem voor nu in de steek gelaten te hebben. Toch zat er wel iets rustgevend in die stilte, de kans dat iemand op dit tijdstip het zwembad in zou lopen was minimaal. Het had toch wel een voordeel. Logan richtte zijn blik weer op Clarissa, die zijn mening leek te delen. "Maar wat kunnen we nog doen, nu iedereen op dit eiland slaapt, behalve wij." Dat was nou een vraag waar hij altijd wel een antwoord op had. “Ik heb misschien wel een.. idee.” Logan pakte haar twee handen en legde ze rustig weer in het water, waarna hij zich omdraaide, zodat hij met zijn gezicht richting de rand van het zwembad keek, en plaatste zijn handen op de rand. Met een simpele beweging hief hij zichzelf op uit het water, door zich tegen de bodem afgezet te hebben, en klom al druipend van het water weer op het droge. Het gewicht van zijn kleding leek wel verdriedubbeld te zijn door het water en zijn shirt drukte tegen zijn bovenlichaam aan. De kou omvatte hem al snel, dus was hij van plan het snel te doen. Zijn jas lag gelukkig niet heel ver van het water. Nog altijd hoopte hij dat de schade niet al te groot was, maar gelukkig voelde de stof niet zo heel doorweekt meer aan als toen hij het had weggegooid. Druppels water gleden koud langs zijn gezegd en drupten op de jas terwijl hij met zijn hand door zijn binnenzak woelde. De aansteker vond hij al snel, het koude en natte metaal voorspelde echter niet veel goeds. Niet veel later raakten zijn vingertoppen het gewenste plastic aan. Toch was vrolijkheid ver te zoeken, aangezien hij zonder vuur niet veel kon doen. Met de peuk en zijn aansteker in zijn handen, de jas alweer op de grond gedropt, liep hij weer terug naar de rand van het zwembad. Daar bleef hij kort aarzelend staan, maar na een overweging besloot hij niet meer het water in te springen. Het was immers een ongeluk geweest dat hij erin was gevallen, nogmaals hoefde niet. “Kom,” Nadat hij was gaan zitten, zijn lange benen wel weer terugkerende in het water, tikte hij een paar keer op de stenen naast hem. Verder ging zijn aandacht weer uit naar de peuk tussen zijn vingers, die hij tussen zijn lippen plaatste. Er was onderhand wel een briesje gaan staan, dus maakte hij een kommetje met zijn handen. Hoopvol hield hij de aansteker bij het uiteinde en liet zijn duim over het vonkwiel gaan. Slechts enkele enthousiaste vlammetjes sprongen op uit het metaal, maar meer kreeg hij er niet van. Dit probeerde hij nog een paar keer, na elke mislukte poging werd de frons op zijn voorhoofd dieper en uiteindelijk gaf hij het maar op. De peuk haalde hij tussen zijn lippen vandaan en met iets van teleurstelling in zijn blik keek hij naar Clarissa. “Zou er misschien een kans zijn dat jij een aansteker hebt? Of iets wat vuur maakt?” Desnoods zou hij primitief met vuursteentjes aan de gang gaan.
627 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyvr mei 06, 2016 7:03 pm

Het was nu nog maar de vraag wat ze gingen doen, want zin om te gaan zwemmen had ze niet zo en hij waarschijnlijk ook niet. En die vraag stelde ze dus ook aan hem, wie weet was hij wel een wonder in het bedenken van activiteiten, iedereen had immers verborgen talenten. “Ik heb misschien wel een.. idee.” Vragend kantelde Clarissa haar hoofd, nieuwsgierig naar het idee wat hij in zijn hoofd had. Echter was het enige wat hij deed haar handen vastpakken en deze terug in het water brengen. Losjes liet ze haar armen hangen, afwachtend naar Logan kijkend. Hij draaide zich nu echter met zijn rug naar haar toe en klom het water uit. Kort twijfelde ze om er ook uit te komen, maar besloot hem niet de hele tijd te volgen en bleef in het water staan. Met haar handen bewoog ze geduldig door het water heen en produceerde ze een paar kringetjes op het eerst heldere oppervlak. Haar ogen waren gericht op Logan, haar oren hoorden hoe druppels water op de grond vielen omdat ze van hem af dropen. Hij pakte zijn jasje op van de grond en rommelde wat in de zakken ervan. Wat hij er precies uithaalde kon ze nog niet goed zien. Hij leek gevonden te hebben waar hij naar zocht en kwam terug wandelen naar de rand van het zwembad waar Clarissa nog altijd in stond. Hij leek even te twijfelen wat hij nu ging doen, maar ging toen op de rand van het zwembad zitten. “Kom,” zei hij en tikte een aantal keer naast zich op de stenen. Nog altijd had ze niet gezien wat hij precies had gepakt. Al snel plaatste ze haar armen op de rand, hees zichzelf met lichte moeite uit het water en draaide zich zo zodat ze op de kant kwam te zitten. Haar zwarte jurkje dobberde op het wateroppervlak en haar benen hingen evenals die van hem in het water. Nieuwsgierig keek ze toe wat hij aan het doen was. Hij had weer zo'n sigaret in zijn mond en met een aansteker probeerde hij het aan te steken, wat niet meer lukte. Met een vragende en afwachtende blik in haar ogen keek ze hem aan toen hij wat teleurstellend keek. Hij haalde de sigaret weer uit zijn mond en begom weer te spreken. “Zou er misschien een kans zijn dat jij een aansteker hebt? Of iets wat vuur maakt?” Een aansteker had ze niet, maar een nadenkende frons verscheen wel op haar gezicht terwijl ze haar blik naar haar handen richtte die op haar schoot lagen. "Nou.." begon ze toen twijfelend en ze slikte een keer, was dit wel verstandig? Wie weet werkte het niet eens. Haar rechterhand hief ze op van haar schoot en bewoog een beetje met haar vingers. Een minuut lang bleef ze ernaar kijken, bewoog zo nu en dan een beetje en vooral in haar hoofd gebeurde er heel veel, dat vuur moest aan gaan. En ja hoor, een enkel ding ging wel goed vandaag. Een klein vlammetje verscheen op het puntje van haar wijsvinger. Triomfantelijk keek ze naar Logan, kijk eens wat ze had gedaan! "Hier," zei ze met een brede glimlach en stak haar wijsvinger naar hem uit, zijn persoonlijke aansteker.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyza mei 07, 2016 6:41 pm

Natuurlijk had ze hem met nieuwsgierigheid in haar blik aangekeken, toen hij met een kleine glimlach had gezegd dat hij wel iets in zijn hoofd had om te doen. Maar die blik besloot hij nog niet te beantwoorden met woorden, maar slechts met mysterieuze ophaal van zijn wenkbrauw. Vervolgens had hij zich al omgedraaid, nadat hij zich had losgemaakt van haar handen, en duwde zichzelf omhoog uit het water. De wind was het hem niet dankbaar dat hij uit het water was gekomen, want al snel voelde hij de kou tegen zijn natte huid plakken. Het water dat opwarmde tegen zijn huid droop op de grond, waardoor hij al snel warmte verloor en als het ware kleine rillingen over zijn rug voelde lopen. Zijn zoektocht werd er dan ook niet geduldiger op, maar hij wist zich nog in toom te houden. Al snel, toen zijn handen de twee voorwerpen omklemden, liep hij terug richting het water, nog altijd even nat en besloot net op de rand van het zwembad te gaan zitten. Hij gebaarde dat Clarissa het beste naast hem kon plaatsnemen, zodat hij niet het gevaar liep voor een tweede keer in het water te vallen. Misschien wat minder efficiënt dan hij het had gedaan wist ze zich op de kant te hijsen en nam ze naast hem plaats. Met de peuk tussen zijn lippen trok hij een van zijn mondhoeken tevreden omhoog en daarna deed hij zijn pogingen zijn aansteker weer leven in te blazen. Niets leek te werken en met de kleine vonkjes kon hij niet veel. Hoopvol richtte hij zijn blik op haar, de peuk weer tussen zijn lippen vandaan gehaald, en vroeg of zij er misschien iets aan kon doen. Natuurlijk herinnerde hij zich dat ze onbekend was met bijna alles waar hij zich dagelijks mee bezig hield, maar niet geschoten was altijd mis. Toch leek het geluk niet aan zijn kant te staan, want fronsend begon ze naar haar handen te kijken. Logan volgde haar blik, maar kon op het eerste gezicht niet iets vinden wat voor hem eruit zag als een oplossing. Toch mompelde ze een ‘nou..’ die hem met een vonk van interesse in zijn blik deed opkijken. Nou wat? Vervolgens hief ze haar hand op, nog altijd geen voorwerp erin wat leek op iets wat voor vuur kon zorgen, en begon ze wat vaagjes met haar vingers te bewegen. Een paar seconden keek hij er nieuwsgierig naar, maar daarna ebde zijn interesse weg en was hij ervan overtuigd dat ze een grapje met hem uithaalde. Zag hij er dom uit dan? “Sorry, ik doe niet aan goochelshows.” zei hij, al rollend met zijn ogen, en net toen hij overeind had willen komen om zijn zoektocht naar iets anders in te zetten, merkte hij een lichtbron op, balancerend op de punt van haar vinger. Zeer enthousiast stak ze de vinger, waar vuur uit leek te komen, naar hem uit en Logan leunde automatisch wat naar achteren. Wie weet werd dat vlammetje straks een grote vlam. Clarissa leek er echter heel vrolijk onder te zijn. Met een lichte aarzelend stak hij de peuk weer tussen zijn lippen en hield het uiteinde bij het vreemde vuur, maar er gebeurde niets vreemd. De peuk begon gewoon te roken en de rook die hij binnen kreeg was niets anders dan gewoon. “Thanks.” murmelde hij en nam vervolgens een lange trek. De rook liet hij enkele moment opgesloten in zijn longen en uiteindelijk blies hij die hele teug weer uit, gevolgd door een uiterst tevreden zucht. Het ding haalde hij weer tussen zijn lippen uit en reikte hij naar haar uit. “Probeer eens.” zei hij, met een steeds schaapachtigere glimlach op zijn gezicht. De kou op zijn natte lichaam merkte hij eigenlijk niet eens meer op en de gedachte om zich eerst op te drogen was geheel uit zijn hoofd verdwenen. Dat waren zorgen voor later man.
650 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyza mei 07, 2016 7:48 pm

Nadenkend keek Clarissa naar haar vingers, zou ze dat vuur ook zo op kunnen roepen? Het was haar wel eens eerder gelukt, maar dat was een ongeluk geweest. Voorzichtig bewoog ze wat met haar vingers, zoh het vanzelf komen als ze het wilde of was er een ritueel voor? “Sorry, ik doe niet aan goochelshows.” Maar zijn woorden drongen niet meer tot haar door, ze was in soort van trance omdat ze zich volledig focuste op haar handen. Maar vlak na zijn woorden gebeurde het al, een klein vlammetje ontstond op het puntje van haar wijsvinger. Vrolijk stak ze haar vinger naar Logan uit, die iets leek te schrikken en wat achteruit leunde voor het vuur. De sigaret stak hij weer tussen zijn lippen en hield het uiteinde bij het kleine vlammetje op haar vinger. Hij leek het ding aangestoken te hebben en nieuwsgierig keek ze wat hij vervolgens deed. “Thanks.” Haar aandacht ging kort haar naar brandende vinger.. maar.. hoe kreeg ze het nu weer uit? Kort keek ze naar Logan, die te druk bezig was met zijn sigaret, en snel liet ze haar vinger in het water zakken. Met een zacht gesis doofde het vuur en kort keek ze betrapt zijn kant op, oeps. Het vuur was nu in elk geval geblust. Elk ding wat hij deed werd met grote nieuwsgierigheid gevolgd. Eerst hield hij zijn adem in, maar blies daarna met een tevreden zucht de rook weer uit. Niet begrijpend kantelde ze haar hoofd, net zo'n beweging die onschuldige kittens altijd maakten. Nu scheelde het dat ze ook wat katachtige trekjes had, dus het viel goed te praten in haar geval. “Probeer eens.” Nu had hij de sigaret uit zijn mond gehaald en reikte deze haar aan, twijfelend pakte ze het aan. Haar blik hield ze kort op hem gericht, ze moest maar doen wat hij net had gedaan. Twijfelend nam ze het ding tussen haar lippen en ademde een keer diep in. Ze voelde hoe haar longen zich vulden met rook en kort daarna blies ze alles weer uit. Kort hoestte ze, maar het gevoel wat ze daarna kreeg was wel.. goed. "Is dit dus.. normaal tegenwoordig?" vroeg ze toen met een kleine glimlach terwijl ze hem weer de sigaret gaf.
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2016 12:37 am

Natuurlijk klikte het later in zijn hoofd dat dat magische vuur haarmutatie moest zijn, maar at the time was hij alleen maar bezig met het aansteken van zijn sigaret. Misschien was hij wat te cynisch geweest en kroop Logan in zijn gewoonlijke humeur om haar vreemde vingerbewegingen niet zo positief in te zien. Dat betekende dus weer dat hij zichzelf niet zo snel kon aanpassen aan iemand. Gelukkig leek ze er niet veel van te vinden, ze gedroeg zich immers nog net zo enthousiast, en kon hij met behulp van haar mutatie het ‘feestje’ in gang zetten. The party didn’t start ‘till the drugs arrive, toch? Bij het nemen van zijn eerste trekje was zijn aandacht zo afgeleid van haar, dat hij enkel het kleine beetje stoom dat van het water af kwam opmerkte, maar veel leek hij er vervolgens niet van te vinden. De rook die over zijn lippen kwam vormde maar kort een wolk, maar al snel brokkelden de verschillende beetjes rook uiteen in langgerekte slierten. Helemaal tevreden en kalm reikte hij haar de peuk aan, een ander ding waar ze nooit iets van had gehad, maar deed het met behulp van een glimlach. Nog altijd leek ze zijn voorbeeld niet met alle overtuiging te volgen, maar de peuk kwam tussen haar lippen te zitten. Logan’s grijns werd nog groter toen ze bij het uitblazen van de rook begon te hoesten. Een typisch teken van een groentje. Voor zijn diepe stem had hij een nog best hoge lach en die liet hij dan ook plezierig horen. "Is dit dus.. normaal tegenwoordig?" Wow, opeens klonk ze als zo’n oud vrouwtje door deze woorden. Zonder iets te zeggen nam Logan de peuk over en hield hem tussen zijn vingers. “Voor mij wel.” antwoordde hij, zijn blik op het water gericht, waar de woorden die hij zocht wel in leken te drijven. Zijn aandacht wist hij er niet helemaal meer bij te houden, maar wat wel aanbleef houden was de glimlach op zijn gezicht. Of die nou echt vanuit Logan kwam of vanuit de peuk, dat was nog maar de vraag, maar hij leek er wel wat vrolijker op. “Het is gewoon..” Hij maakte wat vage handgebaren in de lucht, die eigenlijk helemaal nergens op sloegen, maar voor hem wel op dat moment. De sigaret plaatste hij weer tussen zijn lippen. “Ik vind die rook altijd zo mooi.” Via zijn neusgaten blies hij dat weer uit. “Vind je het iets?” Voor hem was dit zeker beter dan een beetje in het water staan. Al voelde hij zich wel wat koud worden nu.
431 words
& clarissa & outfit
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Emptyzo mei 08, 2016 12:57 am

Toen ze in hoesten uit was gebarsten hoorde ze hoe hij voor een moment zijn lach niet in kon houden. Voor een jongen had hij best wel een hoge lach, maar het was niet onplezierig om aan te horen. Hij had het voorwerp weer van haar overgenomen. Vervolgens stelde ze de vraag of dit soort dingen dus normaal waren in deze wereld. “Voor mij wel.” En met dat antwoord nam ze dus maar ook genoegen, ze kon immers niet weten dat wat voor hem normaal was voor andere niet normaal was. Veel dingen in dit wereldje snapte ze nog helemaal niet, zo bleef ze zich verwonderen over die sigaretten van hem. Het leek in elk geval dat het hem wat opvrolijkte, en onbewust was ze zelf ook wst zwierig in haar hoofd geworden. “Het is gewoon..” Met haar ogen volgde ze wat dromerig de gebaren die hij maakte met zijn handen, haar blik gleed vervolgens wat af naar de sterrenhemel. “Ik vind die rook altijd zo mooi.” Met de grootste bewondering die ze kon opbrenfen keek ze naar de rook die hij uit zijn neusgaten blies. Hij leek wel een draak zo. Niet dat ze ooit een echte draak had gezien, maar in de boekjes die ze als kind had gekeken, die met heel veel plaatjes, gingen vaak over draken. “Vind je het iets?” Enthousiast knikte ze met haar hoofd. Clarissa vond dit allemaal vreselijk interessant, iets wat alleen maar versterkt werd door de alcohol en drugs in haar lichaam. Voor een groentje was dit al helemaal ingrijpend natuurlijk. Met haar benen bewoog ze wat door het water heen, maakte rondjes en liet kleine golfjes ontstaan. Het was een doelloze actie, maar iets beters wist ze op dit moment niet te doen. "Mag ik nog eens proberen?" vroeg ze hem toen terwijl ze hem met die vragende, onschuldige blik weer aankeek. Alsof ze een kind was die haar snoepje wilde hebben.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]   Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa] - Pagina 4 Empty

Act like tomorrow doesn't excist [+Clarissa]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clarissa Mendoza
» @clarissatigris | Clarissa's Instagram
» Action and reaction | Clarissa and Gahiji

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Swimming Pool-
Ga naar: