INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Sometimes you're shooting broken arrows into the dark

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Age: 20 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptywo apr 27, 2016 6:24 pm

the beauty of a broken angel
cloacked in shadows and secrecy
Natuurlijk was ze niet naar Genosha gehaald om een beetje te in haar kamer te zitten denken hoe het allemaal verder moest, ze had een klein beetje geld op een rekening van haar moeder staan, wat nu eigenlijk op haar naam was gezet en helemaal van haar alleen was. Het was een klein spaarpotje geweest wat maar een beetje was blijven staan na haar moeders dood. Immers was er geen ander familielid geweest die het geld op had geëist, dus had iedereen het maar gelaten zoals het was. Maar nu had Clarissa het geldpotje van haar moeder geclaimd, maar met alleen een beetje geld kwam je nog niet ver in deze wereld, dat was wel iets wat ze begrepen had in de paar weken die ze nu weer spendeerde in haar menselijke vorm. Maar er waren nog zoveel dingen waar ze geen haar van begreep. Ze had dan ook al wel een paar lessen gevolgd hier, maar veel was ze er niet mee opgeschoten. Het was wel duidelijk dat ze een heel eind achter liep. Geen wonder, want ze was op zevenjarige leeftijd al veranderd in een tijger. En een tijger hoefde niet te lezen, niet te rekenen, niet te schrijven. Het enige wat ze had geleerd in die twaalf jaar was het optimaal gebruiken van haar zintuigen. Nu ze weer mens was moest ze al die andere dingen ook leren, of ze het nou leuk vond of niet. Er was haar dan ook de opdracht gegeven om de docenten van de meest belangrijke vakken aan te spreken en te vragen om hulp, omdat de meeste dingen die in de lessen besproken werden totale hocus pocus voor haar waren. Urenlang had ze dus ook al naar haar wiskundeboeken gestaard, veel wijzer was ze er echter niet van geworden. Geen wonder als je nooit een rekenbasis had opgebouwd. In elk geval was ze nu dus onderweg naar het wiskundelokaal, om dan nog maar te hopen dat de docent in kwestie aanwezig was. Clarissa had geen idee waar ze moest zijn, hoe de leraar die wiskunde gaf eruit zag en ook niet precies wat ze moest vragen. Al die gangen leken zo op elkaar, ze had nu al geen idee meer welke kant ze op moest om hier weer weg te komen. Daarom sprak ze maar een random persoon in de gang aan, vroeg hem waar het wiskundelokaal was en kreeg als reactie een snelle beschrijving terug van welke kant ze op moest. Met iets meer hoop dat ze er uiteindelijk ook werkelijk zou geraken liep ze verder. Uiteindelijk stopte ze met lopen, daar was de deur waarvan de jongen had gezegd dat dit het lokaal was waar ze wezen moest. Ze hees het bandje van haar tas wat beter over haar schouder heen en liep toen naar de deur toe die voor een deel open stond. Eerst keek ze of ze leerlingen zag zitten, wat niet het geval was. Gelukkig maar, want anders was ze meteen weer weggegaan. Voorzichtig klopte ze op de deur, keek het lokaal binnen en zag dat er wel iemand aanwezig had, al had ze geen idee of dat de leraar was of niet. “Ehm.. is dit het wiskundelokaal?” vroeg ze toen voor de zekerheid en slikte een keer.
tag: Andy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Santiago
Andy Santiago
Aantal berichten : 17

Character Profile
Alias: Pallas
Age: 33 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptywo apr 27, 2016 11:29 pm

locked without a key

Het was inderdaad echt een wiskundelokaal. Andy liep met zijn tas en een kopje stomende koffie zijn toegewezen lokaal binnen en nam het goed in zich op. Het rook er een beetje muf, misschien omdat er al een poosje geen les was gegeven door gebrek aan leraar, maar dat was geen reden om het zo te laten ruiken. Toen hij zijn spullen op zijn bureau had gezet liep hij stug door naar de grote ramen en opende er twee op een kiertje, net open genoeg dat er een klein briesje doorheen kwam, maar niet open genoeg dat al het papierwerk op de grond verstrooid werd. Met een tevreden zucht draaide hij zich om en leunde tegen de veranda, zijn armen over elkaar slaand. Jup, hier zou hij nog wel wat maandjes bivakkeren. Voor vandaag waren er geen lessen ingepland, omdat hijzelf nog moest acclimatiseren aan het gebouw, de mensen en de stof zelf. Dus vandaag werd vooral een dag die hij zou besteden aan het voorbereiden van zijn komende lessen. De man stapte weer op zijn bureau en rolde de stoel erachter wat naar achteren zodat hij erop kon gaan zitten. Met een kleine frons opende hij zijn koffer en pakte er verschillende boeken uit. Een voor een stalde hij ze uit op zijn bureau en sloeg ze ook open. Well.. waar zou hij het beste kunnen beginnen?
Als het niet aan zijn bijna onvergeetachtige hoofd had gelegen, had hij de koffie door al zijn werk laten afkoelen, maar zo nu en dan gunde hij zichzelf een klein pauze en nam hij een klein slokje van de bittere subsantie. Andy was een van die personen die koffie absoluut niet te drinken vond, maar om zichzelf wakker te houden was het helaas wel een noodzaak. En hoe kouder de drank werd, hoe minder graag bij zijn lippen op de mok zette. Gelukkig bevond hij zich net in een van die pauzes, waarbij hij soms wat raar naar de warme mok keek alsof de inhoud opeens beter zou smaken, toen er op de deur geklopt werd. (Waarschijnlijk zou hij dit niet opgemerkt hebben als hij bezig was geweest, oeps). Andy keek op, dankbaar voor een excuus om het laatste beetje koffie niet achterover te hoeven gooien en toverde een vriendelijk glimlach op zijn gelaat. Er stond een meisje in de deuropening, gekleed in lichte kleuren, dat er een beetje weifelend bij stond. “Ehm.. is dit het wiskundelokaal?” vroeg ze dan ook met een onzeker stemmetje en Andy knikte langzaam. Wat die studenten hier allemaal hadden tegen wiskunde was een groot vraagteken voor hem, maar goed. “Als dat niet zo zou zijn, dan zou ik fout zitten.” glimlachte hij hartelijk en kwam overeind uit zijn stoel. Hij wilde niet overkomen als een bittere leraar die star op zijn zetel bleef zitten als een leerling een vraag had. “Zoek je alleen de weg of heb je daadwerkelijk een vraag?” Onderhand was hij naar haar toegelopen en hield hij zijn hoofd een beetje schuin.
“Oh sorry! Ik ben Andy Santiago, de nieuwe wiskunde leraar.” Vrolijk stak hij zijn hand naar haar uit ter begroeting.

+ Clarissa + x +
▲▲▲
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Age: 20 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptydo apr 28, 2016 10:57 am

the beauty of a broken angel
cloacked in shadows and secrecy
Terwijl ze het lokaal in keek hees ze het oranje bandje van haar tas nog wat beter over haar schouder heen. Er waren geen andere leerlingen aanwezig, wat maar goed was ook want anders was het er niet makkelijker op geworden. Haar blik was blijven hangen op een man die achter het bureau zat met een mok in zijn handen, er lagen aardig wat boeken voor zijn neus dus wie weet zou ze hem wel storen met het één of ander. Maar de vriendelijke glimlach die op zijn gezicht verscheen toen hij opkeek na haar klopje op de deur spoorde haar aan om wat woorden over haar lippen te krijgen. Het was niet echt dat ze een verlegen persoonlijkheid was, het was gewoon een beetje een ongemakkelijke situatie voor haar. Daarom kwam haar stem wat onzekerder over dan ze eigenlijk wilde, waardoor ze kort op de binnenkant van haar wang beet. Echter knikte de man langzaam toen ze vroeg of dit het wiskundelokaal zat, dat bespaarde haar dus al één faal minder voor de dag. Als het ook nog zo was geweest dat ze bij het verkeerde lokaal stond, dan was ze sowieso terug gegaan naar haar kamer om daar de rest van de dag te blijven zitten. “Als dat niet zo zou zijn, dan zou ik fout zitten.” Clarissa moest zich inhouden om niet kort te fronsen, maar wist toch een kleine glimlach op haar gezicht te krijgen. Hij zag er tenminste niet grumpy of iets uit, iets wat ze zich wel had laten wijsmaken wat de meeste leraren waren. “Zoek je alleen de weg of heb je daadwerkelijk een vraag?” Hij was ondertussen naar de deur toe gekomen waar ze nog altijd wat onhandig bleef staan. “Eh.. ja.. ik heb een vraag,” zei ze toen weer wat stuntelig. Als er iets was waar ze goed in was, dan was het wel awkward overkomen. “Oh sorry! Ik ben Andy Santiago, de nieuwe wiskunde leraar.” De man stak vrolijk zijn hand uit, die ze dan ook met een kleine glimlach aannam en deze kort schudde. Toch was het iets wat ze met een soort voorzichtigheid gedaan had, waarschijnlijk met de gedachte in haar achterhoofd dat ze best wel warme handen moest hebben vergeleken met hem, daarbij nog niet gesproken over het feit dat haar handen vuur konden produceren wat ze voor geen meter in de hand had. Dat was een ding wat ze wel had onthouden, mensen begroette elkaar door de hand te schudden. Het kon soms best wel verwarrend zijn voor haar, veel dingen begreep ze nog niet of had ze nog nooit gezien. En bepaalde vakken, eigenlijk alle vakken, vielen onder de categorie dingen waar ze geen snars van snapte. “Clarissa Mendoza, nieuwe leerlinge.” Als hij niet had gezegd dat hij hier tevens nieuw was, dan had hij haar desnoods wijs kunnen maken dat hij zijn hele leven al op dit eiland verbleef. “Fijn om te horen dat ik niet de enige nieuweling hier ben,” zei ze toen terwijl ze wat naar hem omhoog keek. Yeah, ze was niet bepaald lang en veel mensen torende al boven haar uit als het erop aankwam. “Maar ik ben hier dus inderdaad met een.. vraag.” Soort van vraag dan. Jeetje, hoe ging ze dit brengen zonder meteen heel dom over te komen. “Geeft u.. eh.. bijlessen?” Ja, zo zou je het wel kunnen noemen toch? Dat was toch het goede woord ervoor, bijlessen? Clarissa had werkelijk geen flauw idee, dit was allemaal nieuw voor haar.
tag: Andy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Santiago
Andy Santiago
Aantal berichten : 17

Character Profile
Alias: Pallas
Age: 33 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptyma mei 02, 2016 9:32 pm

locked without a key

De koffie was nu gedoemd om weggegooid te worden, maar goed ook, want dat laatste restje was nooit weg te krijgen met een glimlach. Ze vroeg hem op een zacht en verlegen toontje of dit het wiskundelokaal was. Niemand anders was de hele ochtend hier naar binnen gekomen, dus nee, Andy was er zeker van dat dit zijn lokaal voor de komende maanden zou zijn. Om het wat directer en beleefder te maken was hij opgestaan uit zijn stoel en was hij naar de deur toe gelopen, zodat hij niet door het halve lokaal zou hoeven te schreeuwen. Heel erg zeker klonk ze niet, maar het kwam er op neer dat ze hier naartoe was gekomen voor een vraag. Voordat Andy haar die vraag liet stellen, schoot het hem te binnen dat hij zich zeer onbeleefd nog helemaal niet had voorgesteld. Als nieuwe leraar vond hij dit wel noodzakelijk. Met een klein glimlachje schudde ze zijn uitgestoken hand. Als ze niet van die warme handen had gehad, dan zou hij waarschijnlijk niet eens gevoeld hebben dat ze zijn hand voor zo’n kort moment had vastgehouden. Misschien was ze wel heel nerveus? (Al hoopte hij niet dat hij dat effect had op leerlingen). “Clarissa Mendoza, nieuwe leerlinge.” stelde ze zichzelf gelukkig nog wel voor. Ah. De naam en het gezicht waren al in zijn geheugen gegrift voordat hij het door had. “Aangenaam, aangenaam!” zei hij vervolgens enthousiast. “Fijn om te horen dat ik niet de enige nieuweling hier ben,” Om deze opmerking moest Andy op een melodieuze toon lachen. Die had hij nog niet gehoord tijdens zijn korte verblijf hier. “Het zou me niets verbazen als het blijkt dat ik hier nog korter ben dan jij.” glimlachte hij vrolijk.
“Maar ik ben hier dus inderdaad met een.. vraag.” Oh right, daar was ze voor gekomen. Als ze dat niet had gezegd.. nee dan was hij het niet vergeten. Het had dan vast wel ergens in zijn hoofd geknaagd. Andy hield zijn hoofd wat scheef en wachtte rustig af op wat haar vraag was. “Geeft u.. eh.. bijlessen?” Om eerlijk te zijn was hij wel verrast door deze vraag. “Oh..” Alsof het antwoord achter hem stond, draaide hij zich half om in de richting van het lokaal. “Ik heb nog geen enkele les gegeven en nu al iemand die om bijles vraagt.” Het had wel iets grappigs, moest hij bekennen. Andy draaide zich weer terug naar Clarissa, nog altijd de uiterst vriendelijke blik in zijn blauwe ogen. “Maar natuurlijk geef ik die. Mag ik vragen waarom? Is het echt noodzakelijk? Ik heb immers nog niet gezien hoe het met je wiskunde staat, nu al een oproep doen voor bijles is.. bijzonder.” Ze was wel heel zeker van haar zaak dat ze bijles nodig was. Maar zou het echt zo’n ramp zijn?

+ Clarissa + x +
▲▲▲
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Age: 20 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptyma mei 02, 2016 10:39 pm

the beauty of a broken angel
cloacked in shadows and secrecy
Natuurlijk moest ze zich nu aan hem voorstellen, immers had hij dat net ook gedaan, dus zei ze haar naam terwijl ze zijn hand schudde. “Aangenaam, aangenaam!” zei de man en Clarissa glimlachte kort maar vriendelijk. Hij was dus de nieuwe wiskundeleraar, vooral het woordje nieuw zorgde er onbewust voor dat ze zich al wat meer op haar gemak voelde. Dat liet ze dan ook merken door er een opmerking over te maken, daar schaamde ze zich dan niet zo erg voor. Daarbij was het er al uit voordat ze erg in had. Hij vond het duidelijk wel grappig, want hij begon te lachen. “Het zou me niets verbazen als het blijkt dat ik hier nog korter ben dan jij.” Nou, dat was misschien nog wel beter. Dan was ze tenminste niet helemaal het grootste groentje hier. Kort grijnsde ze, maar kwam daarna al snel met het antwoord waarom ze hier was. Men had haar op de missie gestuurd om bij bepaalde vakken bijlessen aan te vragen, anders zou ze al helemaal niet normaal kunnen functioneren tijdens de lessen zelf. Zoveel om in te halen, Clarissa twijfelde of haar dat ooit nog wel zou gaan lukken, want zo te horen had ze echt veel gemist. “Oh..” Het leek alsof ze hem toch wel een beetje overdonderd had met haar vraag, welke leerlinge kwam er nou immers al zo snel bijles vragen? Laat staan in wiskunde, al wist Clarissa nog niet eens goed wat het allemaal precies inhield. Een paar dingen had ze zich wijs laten maken, daar bleef het ook bij. De ander draaide zich half om in de richting van zijn lokaal, hmn? “Ik heb nog geen enkele les gegeven en nu al iemand die om bijles vraagt.” Ondanks haar misschien iet wat rare vraag bleef hij vriendelijk kijken, iets wat ervoor zorgde dat ze zich zeker meer op haar gemak begon te voelen. “Maar natuurlijk geef ik die. Mag ik vragen waarom? Is het echt noodzakelijk? Ik heb immers nog niet gezien hoe het met je wiskunde staat, nu al een oproep doen voor bijles is.. bijzonder.” Er viel voor een kort moment een stilte, al kwam dat omdat er een diep nadenkende blik op haar gezicht verscheen, eens denken hoe ze dit ging brengen zonder dat hij meteen van verbazing achterover sloeg. "Ik heb nog nooit wiskunde gehad.. rekenen ook niet." Als dat niet klonk als iemand die wel wat bijlessen kon gebruiken, wist ze het ook niet. Misschien was het verstandig om haar situatie kort aan hem uit te leggen, anders zou hij nog gekke dingen gaan denken over een meisje wat altijd de lessen geskipt had. Of erger, hij zou haar niet meer serieus nemen en denken dat ze een leerlinge was die hier kwam om hem nu al uit te testen. "Ik heb nogal wat problemen gehad met mijn mutaties, op mijn zevende ben ik veranderd naar mijn shapeshifter vorm en een paar weken geleden ben ik daar pas uit gekomen." Met andere woorden, ze had nog nooit op school gezeten en moest nu hoog nodig al die jaren inhalen. Help.
tag: Andy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Santiago
Andy Santiago
Aantal berichten : 17

Character Profile
Alias: Pallas
Age: 33 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptydo mei 05, 2016 6:21 pm

locked without a key

Na een paar woordjes gewisseld te hebben leek de leerlinge zich wat beter in haar vel te voelen. Misschien dat het aanzicht om met een leraar te praten eng was, maar eenmaal door de voorstellingsronde met Andy en je wist al dat je bijna niets te vrezen had van hem. Zo zat hij nou eenmaal in elkaar, maar niet iedereen wilde de moeite doen om hem zo te leren kennen. Maar dat leerlingen meestal problemen hadden met wiskunde, dat kon hij begrijpen, maar dat er na een dag al iemand voor de deur zou staan met de vraag om bijles? Dat had hij niet eens kunnen dromen. Het was een vreemd verzoek, zo vroeg, maar omdat hij graag mee wilde werken aan betere cijfers, vertelde hij haar dat het mogelijk was die in te plannen. Toch wilde hij wel een reden weten voor haar zogenaamde achterstand, want pubers waren altijd goed in het groot praten van dingen. Ze bleef dan ook even stil, maar omdat Andy een zeer geduldig persoon was, kon hij wachten. De man leunde met zijn rug tegen de deurpost en sloeg zijn armen over elkaar. "Ik heb nog nooit wiskunde gehad.. rekenen ook niet." Au. Daar ging zijn hartje. Zoiets had hij niet verwacht. Andy had zijn mond open willen trekken om te vragen hoe dat in hemelsnaam had kunnen gebeuren, gezien wiskunde een van de hoofdvakken waren op bijna elke school, maar ze leek nog niet uitgepraat. Met een wat bezorgde frons richtte hij zijn blik op haar. Als het waar was, had ze inderdaad heel veel om in te halen. "Ik heb nogal wat problemen gehad met mijn mutaties, op mijn zevende ben ik veranderd naar mijn shapeshifter vorm en een paar weken geleden ben ik daar pas uit gekomen." Andy begon langzaam te knikken en wreef nadenkend met zijn wijsvinger en duim over zijn kin. “Hmm.. hmm.” Haar situatie leek wat duidelijker te zijn nu, maar dat zorgde er niet voor dat zijn zorgen weg waren voor haar. “Dat lijkt me duidelijk dan. Heb je misschien je rooster bij je? Dan kan ik kijken of we alvast wat vaste data kunnen prikken. Oh, laten we naar mijn bureau gaan, dat praat wat makkelijker.” Andy draaide zich weer om en liep richting zijn bureau, waar al die boeken nog wat slordig uitgespreid lagen over de tafel. Zonder er nog een blik op de richten sloeg hij ze dicht en legde ze op een ‘nette’ stapel, waarna hij op zijn bureaustoel ging zitten. Een wat netter bureau werkte toch wel beter, ja. “Eh, ga zitten.” Hij wenkte naar de stoelen die achter de voorste rij tafels stonden, daar kon ze er wel een van pakken.
“Heb je ook met andere leraren gesproken over bijlessen?” vroeg hij vervolgens, zijn ellebogen op het tafelblad geplant en haar geduldig aankijkende. “Ik neem immers aan dat je ook van de andere vakken dit soort lessen nodig hebt?” Zijn wenkbrauwen trok hij wat omhoog. Als dat het geval was, wat hij aannam, dan kreeg ze een ontzettend druk rooster. Dus daarom zou hij haar ook niet meteen willen overvallen met allerlei bijlessen. Leerlingen hadden terecht hun rust nodig. “Ook lijkt het me slim om met een van de training teachers af te spreken. Je weet maar nooit hoe je mutatie weer kan op spelen, toch?” Het was niet niets, vanaf je zevende in een shapeshifter vorm te moeten zitten. Daarom vertrouwde hij het ook niet meteen dat nu alles tiptop in orde was.

+ Clarissa + x +
▲▲▲
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarissa Mendoza
Clarissa Mendoza
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tigris
Age: 20 years
Occupation:
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Emptydo mei 05, 2016 11:33 pm

the beauty of a broken angel
cloacked in shadows and secrecy
Het was maar beter om haar verhaal er meteen uit te gooien, dan hoefde ze er verder niet mysterieus over te doen en ontstonden er ook geen verdere misverstanden over het feit dat ze nog nooit actief deel had genomen aan school. Hoe ongemakkelijk zou het immers zijn als hij telkens naar dingen zou moeten vragen en het uiteindelijk als een puzzeltje bij elkaar moest zoeken. Nee, dan zei ze liever alles meteen zodat hij de situatie snapte en hij haar gewoon kon helpen met hetgeen waarvoor ze hier kwam. Niet dat ze haast had, er waren geen lessen voor haar deze dag omdat ze de tijd had gekregen wat docenten op te zoeken en zich wat voor te bereiden voor een aantal dingen. Wiskunde was toch wel iets wat vaak terug kwam, ook in veel andere vakken die ze zou moeten gaan volgen. Daarbij was het ook wel handig als je überhaupt een beetje kon rekenen in het algemeen, een basis die ze ook al miste. De ander leek de situatie echter te snappen en knikte wat nadenkend. “Hmm.. hmm.” Nou, dat was er dus ook meteen uit. Ze was nog maar een paar weken mens en dat was het, punt. “Dat lijkt me duidelijk dan. Heb je misschien je rooster bij je? Dan kan ik kijken of we alvast wat vaste data kunnen prikken. Oh, laten we naar mijn bureau gaan, dat praat wat makkelijker.” Hij snapte haar situatie, mooi. Dan hoefde ze het niet op het detail verder uit te leggen. In elk geval nodigde hij haar uit om zijn lokaal in te komen en zelf ging de man al richting zijn bureau. Met een instemmende knik met haar hoofd volgde ze hem naar binnen en liet ze haar blik een keer kort het lokaal rond gaan, er stonden vast een hele hoop spullen hier die ze niet kende, maar ze had geen tijd om alles rustig te gaan staan bekijken nu. Oh ja, het rooster. Die had ze wel bij zich, right? De ander had de boeken op het bureau vluchtig opgestapeld zodat er wat meer ruimte ontstond, en was gaan zitten. “Eh, ga zitten.” Hij wees naar de voorste rij stoelen, waar ze zich dus ook neer liet zakken, haar tas op schoot trok en begon te zoeken naar dat verdomde rooster, waar was het nou toch weer gebleven? “Heb je ook met andere leraren gesproken over bijlessen?” Clarissa keek op van haar tas en schudde haar hoofd van nee. "Nog niet, maar ik was wel van plan om dat zo snel mogelijk nog te doen." Al had ze wel het gevoel dat ze straks niet nog meer moed had om nog een docent op te zoeken, ééntje was wel voldoende voor vandaag, anders kon ze de stress straks niet meer handelen. Oké, beetje overdreven misschien, maar dit was niet helemaal haar ding. Nog niet in elk geval, het was raar. “Ik neem immers aan dat je ook van de andere vakken dit soort lessen nodig hebt?” Nu knikte ze van ja, waarbij haar roodbruine lokken wat mee bewogen met haar hoofd. "Al is wiskunde wel een van de belangrijkste vakken.. dacht ik tenminste.." Haar stem was op het eind van de zin wat weggestorven en ze keek met een lichte frons naar haar tas terwijl ze door ging met zoeken naar het rooster. Ja, ze kon niet alles onthouden wat mensen random in haar hoofd propten hoor. Zo lang was ze nog niet in deze hele samenleving en dit soort dingetjes gingen soms het ene oor in en het andere oor uit, hoe erg ze haar best ook deed. “Ook lijkt het me slim om met een van de training teachers af te spreken. Je weet maar nooit hoe je mutatie weer kan op spelen, toch?” Ah, daar was het rooster. Licht triomfantelijk legde ze het neer op de tafel, had ze het toch nog maar mooi gevonden. Het was lichtelijk verfrommeld, maar toch nog wel goed leesbaar. "Eh.. ja dat is wel een goed idee.. ik heb namelijk nog niet zoveel weet wat mijn mutaties precies inhouden." Het kon inderdaad gebeuren dat ze opeens zou shapeshiften in een tijger, of zo'n trainingspop weer in de fik steken zonder dat ze het bewust deed, oeps. Ondertussen had ze haar tas op de grond gezet en schoof ze het papier zijn kant op, daar was haar rooster dan. Het dingetje over haar vuur mutatie had ze nog niet genoemd, maar ze had het woord mutatie in meervoud gezegd, dus misschien zou hij wel ergens een link leggen en er later nog naar vragen. Clarissa wilde niet al te opschepperig overkomen wat betreft haar mutaties, want ze wist vrijwel zeker dat haar leven er heel anders uit had gezien zonder ze.
tag: Andy | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes you're shooting broken arrows into the dark   Sometimes you're shooting broken arrows into the dark Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes you're shooting broken arrows into the dark
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Be careful making wishes in the dark, dark [Salina&Jayson's room]
» Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}
» Can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?
» Did your arrows shoot a happy ending for us bouth? [Lorise]
» I've been finding out where you've broken in

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Math Class-
Ga naar: