INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydi mei 10, 2016 10:43 am




Het duurde niet lang tot Lydia van uit de cafetaria een kant en klaar bakje pasta had gehaald en naar haar kamer was gelopen. Ze was tot sinds kort goed gezind voor de verandering, maar dat betekende nog niet dat ze andere mensen liet genieten van haar goede humeur. Sterker nog, ze wilde er zelf van genieten en daar had ze niemand voor nodig om haar nacht leuk te maken. Met de warme pasta in haar handen ging ze voor haar bed op de grond zitten, terwijl ze de film The Notebook aanzette. Het was een van de vele films die ze al te vaak had gezien, maar dat zorgde er nog niet voor dat het een slechte film was. De film raakte haar nog altijd even goed dan de eerste keer dat ze hem had gezien. Ze mocht zelf dan wel geen hart hebben voor andere mede mensen, maar als ze alleen was en ze was film kijken dan was ze geheel iemand anders. Ze werd er op een of andere manier rustiger door en het liet haar gedachten even weg drijven aan wat er precies allemaal aan de hand was. Ook al had ze de afgelopen paar week niks anders gedaan dan film kijken en de lessen volgen. Het leek nu al dat ze aardiger was geworden al moest daar natuurlijk wel weer verandering in komen. Wanneer dat zou gebeuren zal ze vanzelf wel zien. Ze had er in ieder geval geen moeite mee om nog even wat langer rustiger te blijven, zodat zich beter kon focussen op haar schoolwerk en de films die ze keek.

Alle romantische films die ze in haar kast had staan had ze allemaal al gezien. Het betekende niet dat ze zelf een romanticus was, maar dat hield haar nog niet tegen om ze te kijken. Stiekem deed het haar wel een beetje denken aan Lorise. De enige Cupid in de hele school en zij had haar gemarteld. Het was dan iets meer dan een jaar geleden en in die tijd had ze al wel haar excuses aangeboden; maar toch. Lydia was wel in staat om dat nog een keer te doen. Toch moest ze wel bekennen dat ze liever iemand anders zou martelen en Lorise laten gaan. Een psychopaat had ook zo zijn/haar voorkeuren en uitzonderingen. Bij haar was Lorise een uitzondering. Ze mocht dan wel even aan Lorise denken dat zij haar uitzondering was, maar ze had nog niet eens gehad over Charlie. Charlie.. even zuchtte, terwijl zijn naam door haar hoofd ging. Ja, hij was pas een échte uitzondering. Ook al had ze hem een aantal keer vreselijk veel pijn gedaan, maar wat hield ze toch van hem. Hij was sterk geweest en hij had haar aanvallen overleefd waardoor ze tot hem aangetrokken was geworden. De afgelopen paar week mocht ze dan wel rustiger zijn geweest, maar stiekem was film kijken en schoolwerk maken niet het enige geweest. Ze had Charlie in de gaten gehouden om zelfs zo ver te gaan dat ze in bosjes kroop over in de boom voor zijn slaapkamer raam. Tot nu toe had ze geen idee of hij dat had opgemerkt, maar ze had wel een paar goeie foto’s kunnen nemen. Zelfs toen hij ging douchen!

Lydia was bijna op de helft van de film, toen ze hem pauze zette en de rest van de pasta dat ze niet meer hoefde op tafel zette. Van al dat denken aan Charlie kreeg ze het wel een beetje warm van. Niemand die haar kamer binnen zou komen zou dat moeten zien dat ze als een gek zat te blozen. Ze kon beter gewoon even een douche nemen, zodat mensen zouden denken dat het door de warmte kwam. Ze stond op van de grond en liep naar de badkamer. Niet ziend dat ze geen schone handdoeken meer had stapte ze onder de douche. Het water stroomde over haar naakte lichaam en spoelde de zeep van haar huid weg. De badkamer vulde zich met een lekkere rozen geur, terwijl ze nog even aan Charlie dacht en zichzelf toch wel dwong om hem nog even uit haar hoofd te zetten. Ze zette de douche weer uit en greep mis naar de schone handdoeken, waardoor ze even in zichzelf vloekte. Snel greep ze een handdoek die op de grond lag en deed hem om haar lichaam heen. De enige keus die ze had was dat ze moest zoeken naar iemand die haar een handdoek zou uit lenen. De enige persoon die aardig tegen haar was, was Lorise. Nja, ze moest zich er maar even door heen bijten dan. Ze liep de gang op en liep zonder schaamte naar de kamer van Lorise. Ze moest met haar handen de handdoek om haar lichaam vast houden, dus de voorbijgangers hadden geluk dat ze nu niet haar mutatie kon gebruiken. Niet dat ze er echt veel zin in hand...

Rayan & Lorise
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydo mei 12, 2016 1:04 pm


If you love him
you would understand

Het was maar heel eventjes geweest. Hij was binnengelopen en hij was zo weer weg. Zo kort maar het deed zoveel met haar. Om hem weer aan te kijken na alles wat er was gebeurd, hem horen praten als.. hem maar niet hoe ze gewend dat was. Het voelde gek en haar hart leek wel even stil te hebben gestaan. Dat moment, dat hij bij de deur nog om had gekeken en iets had gezegd. Precies zo’n moment dat ze wilde dat ze niet zo emotioneel werd. Het gevoel alsof ze door de grond kon zakken en geen woord over haar lippen kreeg. Ze wilde wel wat zeggen, zoveel eigenlijk. Maar het lukte niet, en daar had ze de moed niet voor. En ergens brak het haar hart wel dat hij weer terug de oude leek te zijn.. zonder gevoelens. Want voor haar, was er niet veel veranderd.

Maargoed, ze moest wel weer focussen. Diep in en uit ademen, misschien even blijven om er voor te zorgen dat er geen tranen uit. zouden komen. Ja, focus. Hij was niet voor niets langsgekomen. Er was iets wat ze moest regelen en daar had ze iemand voor nodig. Lorise dacht daarbij even aan iemand waarmee ze zelf ook al wat plezier mee had beleefd. Storm kwam ook wel even in haar hoofd op maar hem had ze al een keer bespeeld met haar mutatie’s en dan kwam ze bij Rayan. Ongelooflijk charmant en ondeugend, beter kon eigenlijk niet. Ze maakte zich wel een beetje zorgen of dat daarna goed zou aflopen maar dat waren zorgen voor later. Na het vinden van haar telefoon stuurde ze hem zo snel mogelijk een berichtje. Lorise had geluk, want hij durfde het ook nog aan. Respect hoor, en daarmee had ze meteen een deal en konden ze op zoek naar Lydia. Dus als hij naar haar kamer zou komen dan zouden ze samen wel op zoektocht gaan. Ergens vond ze het wel eng. Ze was vooral bang dat het hen zeer ging doen. Iets verliezen wat zo echt leek te zijn. Lydia zou sowieso weer een hekel krijgen aan haar en Rayan.. ze wist het niet. Ze was een beetje in gedachten verzonken tot dat het geklop op haar deur haar weer wakker schudde. Dat kon maar één iemand zijn.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydo mei 12, 2016 9:41 pm


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Met redelijk hoge verwachtingen liep hij door zijn kamer heen en weer, las nog een keer het gesprek met Lorise opnieuw. Een psycho wel, maar ze was mooi. En ze had een beetje liefde nodig. Dat kon hij wel regelen, op zich, al zou Cupid ook een handje helpen. Er was geen garantie dat het compleet veilig was, maar ergens trok hem dat wel aan. Dat was zijn roekeloze kantje. Zijn broer zou nu waarschijnlijk naar hem staan schreeuwen dat hij gek was, dat hij zijn gezond verstand moest gebruiken, maar ja helaas. Frey zat duizenden kilometers ver en had geen idee in welke problemen hij zich misschien zou storten momenteel. Maar hij had er zin in en er was niemand om hem tegen te houden. Dus stak hij zijn phone uiteindelijk in zijn broekzak en verliet zijn kamer, onderweg naar die van Lorise.

De meisjesgang was niet eens zo heel ver, en hij wist goed genoeg waar haar kamer was. Zijn research was on point, ghehe. Met een best vrolijk humeur liep hij de gang op, glimlachte even naar een paar meisjes die langs liepen. Genosha was echt een verzameling van allemaal mooie mensen joh. Net toen hij terug recht voor zich uit keek, zag hij ineens iemand voor de deur van Lorise’s slaapkamer staan. Gehuld in niks dan een handdoek. Rayan fronste even. Hmm wat? Vreemd. Wat hem ook op viel, was het vuurrode haar van de chick. Zou dit dan Lydia zijn? Ok, speciale outfit, maar hé, hij judgde niet hoor.

Lorise had niet gelogen tho. Ze was best wel aantrekkelijk, zag er momenteel ook redelijk onschuldig uit. Geen psycho trekjes of iets. De jongen stopte op een korte afstand van haar, toverde een vriendelijk grijnsje om zijn lippen. "Krijg jij niet koud zo?" Vroeg hij aan de chick waarvan hij dacht dat het Lydia was. "Ik krijg anders wel warm van jou tho", Vervolgde hij. Smooth maar weer hoor.


Laatst aangepast door Rayan Falk op vr mei 13, 2016 10:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyvr mei 13, 2016 9:22 am




Het was best awkward om geen schone handdoeken op haar kamer te hebben. Het zou geen probleem zijn geweest als de handdoek zelf iets droger was geweest en ze hem al niet twee keer had gebruikt. Als het om handdoeken ging dan was ze best wel een zwijntje. De rest van haar kamer was wel schoon, maar haar handdoeken was een heel ander verhaal. Ze had de handdoek om haar lichaam gewikkeld en naar de enige persoon gegaan die haar wel een schone handdoek zou geven. Ze had de vreemde blikken van de voorbijgaande mensen genegeerd en dat was het beste voor iedereen. Zij hoefde ze geen vuile blik op te zetten om een confrontatie aan te gaan. Ze was namelijk niet echt in staat om zo haar mutatie te gebruiken. Het liefst wilde ze er niet aan denken dat haar handdoek viel omdat ze boos was geworden. Ze was juist net tot rust gekomen, terwijl ze dacht aan Charlie. Het was niet echt iets wat mensen van haar zouden verwachten dat ze iets voelde voor iemand die ze had gemarteld. Hij had ook zo een van zijn messen naar haar toe gegooid, maar toch. Het was een hele uitdaging om voor iemand iets te voelen die de zelfde haat voor haar had. Het was gewoon een haat/liefde toestand en dat was niet iets wat ze zou negeren. Hoelang was het wel niet geleden dat ze zich zo voor iemand voelde? Gewoon veel te lang en wie weet zou Lorise haar willen helpen sinds ze haar excuses had aangeboden. Ook al was dat niet het doel waarom ze naar Lorise’s kamer ging, maar ze kon er nog wel naar vragen. Het kan dan wat minder awkward zijn.

Ze stond stil voor de slaapkamer deur van Lorise en ademde even diep uit. Ze moest nu echt haar best beentje voor zetten. Ze klopte op de deur, terwijl ze achter haar een stem hoorde. “Krijg jij niet koud zo?” vroeg de stem. Ze draaide zich om naar de jongen die de ballen had gekregen om tegen haar te gaan praten. Ze trok verbaasd haar wenkbrauwen op, terwijl hij vervolgde met een van de slechtste openingszinnen die ze zelf maar had kunnen horen. “Ik krijg ander wel warm van jou tho.” Had hij gezegd. Kort rolde ze met haar ogen en zuchtte. “Nee, ik heb het niet koud,” zei ze kalmpjes. Dat ze goed gezind was vandaag betekende niet dat ze dat snel weer op zij zou schuiven om keihard tegen iemand in te gaan. Voor al niet bij iemand die alleen maar stoer probeerde te doen met een slechte openingszin. “En dat je het warm krijgt door mij komt vast door mijn vurige haren,” zei ze om even smooth te doen met slechte zinnen dan dat hij had gedaan.

Lydia draaide zich weer terug naar de deur die open werd gedaan. De jongen die zich nog op veilige afstand bevond negeerde ze en ze richtte haar aandacht op Lorise. Zij was immers degene die ze zocht. “Hee, ik weet dat dit beetje onverwachts is, maar mag ik een handdoek lenen?” vroeg ze rustig en zo beleefd dat ze maar kon. Ze wilde niet weer die arme meid de stuipen op het lijf jagen. Al snapte ze het wel dat ze iets wat geschrokken of verbaasd keek. Het was niet elke dag dat Lydia op bezoek kwam om te vragen naar een handdoek. “Ik weet niet wie dit is, dus niet dat je er naar gaat vragen wie ik heb mee genomen naar je kamer,” zei ze wijzend naar de jongen. Ze bekeek hem even van top tot teen, waarna ze weer kalmpjes en relaxed naar de brunette keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyvr mei 13, 2016 10:35 am


If you love him
you would understand
Hoe langer ze erover nadacht hoe meer ze er een dubbel gevoel over kreeg. Misschien als het niet Charlie was geweest die het had gevraagd en hij niet de persoon was geweest wie ze stalkte dan was ze misschien helemaal niet meegegaan in het voorstel. Ze wilde wel onthouden dat het goed zat tussen Lydia en haar, en dat ze sorry had gezegd. Ergens wilde ze dat ze niet zo vastberaden was om haar mogelijk pijn te doen. Maar ze had nou net de persoon gekozen om te stalken waar Lorise eigenlijk nog teveel van hield. Dat ze zelf alles had verkloot bij Charlie hield haar jaloerzie niet tegen. En dat voelde heel vreemd voor Lorise. Dan ging Lydia haar maar weer haten, misschien was het ook wel zelfmoord om dit te doen, zo gek was Lydia wel. Alles om haar uit de buurt van Charlie en Adelyn te krijgen.

Al vrij vlug nadat ze het berichtje had verstuurd werd er al op de deur geklopt. Ze opende de deur en.. echt haar dag kon niet gekker worden. Lydia stond voor de deur en Rayan stond op een afstandje erbij. Had hij haar al gevonden? Hoe had.. “Hee, ik weet dat dit beetje onverwachts is, maar mag ik een handdoek lenen?” vroeg ze en Lorise knipperde haar ogen verbaasd en dacht even goed na. Oke toeval dus, ze was gewoon toevallig op het verkeerde moment naar Lorise gekomen, vanuit Lydia’s perspectief dan. Voor haar was het perfect. “Ik weet niet wie dit is, dus niet dat je er naar gaat vragen wie ik heb mee genomen naar je kamer,” zei ze erbij en Lorise keek even naar Rayan en lachte. Geen idee of hij wist dat het Lydia was.  “Oh uhm, tuurlijk Lydia. Ze liggen in de badkamer” zei ze en opende de deur wat verder zodat ze er langs kon. En dan had Rayan meteen de bevestiging dat het Lydia was. “Dat is Rayan..Hij uhm, is hier..” zei ze en maakte haar zin niet helemaal af. Lydia liep de badkamer in en Lorise snelde zichzelf even naar Rayan om snel haar armen om heen heen te slaan en hem kort even tegen haar aan drukte. “Dankje” fluisterde ze zacht en liep daarna haar kamer in. Ze keek niet Lydia's kant op om te voorkomen dat ze wat zag. “Kun je ze vinden?” vroeg ze en wachtte rustig af terwijl ze nadacht hoe ze het beste kon toeslaan.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydi mei 24, 2016 8:29 am


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Niet iedereen kon zijn smootheid waarderen. Het was ook altijd te zien welke persoon hij voor zich had. Sommigen smolten snel voor zijn charmes, bij anderen moest hij beter zijn best doen. Maar opgeven stond sowieso niet in zijn woordenboek. Hoe slecht de andere persoon ook reageerde op zijn pick up lines, hij vond altijd wel nieuwe uit, tot hij er een vond die wel werkte. De meer standaard pick up line werkte duidelijk niet bij de redhead op de gang. “Nee, ik heb het niet koud,” Reageerde ze bijna koeltjes. “En dat je het warm krijgt door mij komt vast door mijn vurige haren,” Vervolgde ze. Hoe slecht hij die grap ook vond, hij lachte toch even geamuseerd. Kijk, het was een poging tot humor, dat waardeerde hij even zeer hoor.

Anyways, het was duidelijk dat Lydia -want dit moest toch Lydia zijn?- Lorise ergens voor nodig had. Anders was ze niet naar de kamer gekomen. Want hij kon zich nu eventjes niet voorstellen dat Cupid haar beide prooien zomaar naar haar kamer zou laten komen zonder echt een plan te hebben. Nu goed, het lot had misschien besloten hen een handje te helpen. Lorise zelf deed al snel de deur open, en toen kwam aan het licht wat Lydia eigenlijk kwam doen. Er werd ook even bevestigd dat dit inderdaad Lydia was, dus dat was ook weer fijn.

Uiteindelijk werd de deur van de kamer geopend en kwam Lorise in zicht. Ze was duidelijk geschrokken van Lydia’s verschijning, wat hem ook wel duidelijk maakte dat de redhead hierheen was gekomen zonder dat Lorise er van wist. Maar oké, alles ging nu gewoon iets sneller in gang gezet worden? Lydia had dus een schone handdoek nodig, “Oh uhm, tuurlijk Lydia. Ze liggen in de badkamer” Informeerde Lorise, waarna ze de deur verder open deed. “Dat is Rayan..Hij uhm, is hier..” Begon Cupid, maar ze was blijkbaar zo geschrokken dat ze eventjes niks kon bedenken.

Lydia bleef gelukkig ook niet staan, maar liep naar de badkamer. Lorise snelde even op hem af en gaf hem een korte knuffel, die hij even beantwoordde. “Dankje” Fluisterde ze. "Don't mention it", Glimlachte hij zacht terug, terwijl hij achter haar aan d'r kamer in liep. “Kun je ze vinden?” Vroeg Lorise, terwijl ze heel specifiek niet richting de badkamer keek. Rayan daarentegen keek gewoon nieuwsgierig rond, de onschuld zelve wezend natuurlijk. Zijn blik viel op het bureau, waar een heleboel lesboeken op lagen. Oh, handig.

Snel pakte hij er een op, zonder dat Lydia dat kon zien, aangezien die nog in de badkamer stond. "Dus, lopen chicks hier op de gang wel vaker rond in enkel maar een handdoek?", Vroeg hij geamuseerd aan zowel Lorise als Lydia. "Anyways, ik heb m'n huiswerk af, bedankt dat ik je boek mocht lenen", Zei hij, gaf daarna het boek dat hij zogezegd had geleend maar eigenlijk zonet van tafel had geplukt terug aan haar. Nu had hij dus een excuus om hier te zijn. Lekker sneaky ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyza mei 28, 2016 12:51 pm




Hoe moeilijk het voor Lydia ook was om al die giftige blikken te negeren van die mensen die voorbij liep hield ze het toch vol om bij Loriso’s kamer aan te komen. Echt als ze meer aan had gedaan dan alleen een handdoek dan had ze echt eventjes met haar handjes gezwaaid om de meiden ergens anders te landen. Zo iets als ze bij Grace had gedaan in de planten kas. Dat was dan misschien ook een beetje heel erg uit de hand gelopen, maar het was lang geleden gebeurd. Ze was toen nog maar net op het eiland en nu zat ze hier al wel een tijdje. Ze had van een paar fouten iets geleerd en accepteerde dat ook, dat maakte haar alleen niet minder gevaarlijk.
Ergens was het nu wel ironisch om Lydia zo door de gang te zien lopen. Bij de paar uit de hand gelopen ruzie’s waar zij in betrokken was geweest was het Clyde die haar moest tegen houden. Ze had het hem moeilijk gemaakt om er niet aan toe te geven en zijn mutatie te gebruiken. Nu was het niets meer dan een enkele handdoek die haar er van weer hield om die meiden weg te gooien. Een handdoek nog wel! Het was toch niet geloven.

Het was ergens wel jammer dat toen ze aankwam bij de kamer van Lorise, er een jongen achter haar stond. Niet wetend of hij haar had gevolgd, omdat ze alleen in een handdoek liep of bij Lorise’s kamer moest zijn sprak ze toch terug in een van zijn “warme” opmerkingen. Het deed haar weinig tot niks dat hij geamuseerd lachte. Ze was namelijk niet in om een gesprek te voeren met een of ander persoon die haar had aangesproken. Ze was hier alleen voor een schone handdoek. Gelukkig had Lorise dan wel snel de deur op gedaan, zodat Lydia gelijk tot het onderwerp kon komen. De verbaasde blik in haar ogen begreep ze wel en het liefst wilde ze ook snel weer weg om zowel een gesprek met de jongen te voorkomen als Lorise een slechte reputatie te geven bij andere mensen dat ze bevriend was met een psychopaat. “Oh uhm, tuurlijk Lydia. Ze liggen in de badkamer” ging Lorise in op haar vraag. Ze knikte vriendelijk en stapte de kamer binnen, waarna ze toch even om draaide om te kijken naar de jongen die Lorise voorstelde aan haar als Rayan. Ze gaf verder geen reactie en liep naar de badkamer.

De handdoeken die netjes op een stapel lagen in een van de kastjes lieten Lydia zien hoe zwijn ze eigenlijk was in haar eigen badkamer. Haar kamer zag wel netjes uit, maar ze vergat de meeste van de tijd de badkamer ook op te ruimen als ze bezig was in haar kamer. Als ze uit de douche kwam gooide ze de handdoek gewoon op de grond en zei ze tegen zichzelf dat ze te lui was om de deksel van de wasmand omhoog te doen en de handdoek er in te proppen. Lorise was daarin tegen een stuk netter. Iets wat ze ook wel had verwacht van een Cupid. Veel moest ze er niet over nadenken en wisselde haar handdoek in voor een van de handdoeken van Lorise. In de andere kamer hoorde ze Lorise nog vragen:“Kun je ze vinden?” Snel wikkelde ze de handdoek strak om lichaam met haar eigen handdoek voor haar borst. Ze deed haar hoofd iets schuin om te luisteren wat Rayan vroeg waardoor haar wenkbrauwen even aandachtig om hoog gingen.

“Ja, dank je wel. Ik zal hem straks weer terug brengen,” zei ze, terwijl ze zich weer in de kamer bevond. Ze glimlachte naar Lorise en keek nog even naar Rayan om in te gaan in zijn opmerking. “Als er meer meiden rondliepen in alleen een handdoek komen ze vast allemaal uit jouw kamer vandaan,” sprak ze. In haar ogen leek hij in ieder geval wel een ras echte fuckboi, ook al stond hij daar zo onschuldig. Ze gaf echter geen reactie, toen hij een boek weer terug gaf aan Lorise en haar bedankte voor het lenen. Het waren haar zaken niet dat ze wel had opgemerkt dat Rayan aan het begin geen boek in zijn handen had gehad. Maar veel wilde ze er niet over nadenken. Ze wilde alleen weer terug naar haar eigen kamer en liep vlak langs Lorise en Rayan om de kamer weer te verlaten. Toch bleef ze nog even stil staan en bedankte ze haar nog een keer. Het was niet elke dag dat ze in een goed humeur was om iemand om hulp te vragen en te bedanken.
 
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydi mei 31, 2016 1:12 pm


If you love him
you would understand
Lorise moest echt even tot zichzelf komen en zeggen dat ze niet zo zenuwachtig moest zijn. Hoe vaak had ze dit wel niet gedaan? Precies, vaak genoeg. Te vaak eigenlijk. Op het eiland minder dan in het verleden maargoed. Sinds ze wist hoeveel imact haar mutaties konden hebben op iemand was ze er wel voorzichtiger mee geworden. Behalve haar lovingtouch, daar ging ze nog vrolijk mee door. Maar dat kon ook niet veel kwaad. Deze keer kon het zeker wel kwaad, op zoveel manieren en ze was best bang voor de gevolgen. Ze had net haar vertrouwen terug in Lydia en de zo genoemde ‘psycho’ deed helemaal niet zo gemeen meer tegen haar. Tenminste, dat probeerde ze en dat respecteerde Lorise wel.

En dan was dus de tijd aangebroken waarbij ze dat vertrouwen weer kon neerhalen. Als Lydia haar wraak wou achteraf dan begreep ze dat wel. Nadat ze het berichtje had verstuurd werd er al snel op de deur geklopt maar het was gek genoeg niet Rayan die voor haar deur stond. Nou ja, ook. Samen met Lydia. Precies de twee die ze moest hebben. Ze schrok wel een beetje van het rare toeval. Dat betekende dat het plan al vrij snel van start ging. Het was dus niet zo dat Rayan meteen al zo snel was geweest en Lydia al had meegenomen, ze kwam voor een handdoek. Heel normaal en eigenlijk al best bijzonder dat ze dan naar Lorise kwam. Ze verwees Lydia door naar de badkamer, want daar lagen de handdoeken, heel logisch natuurlijk. En in die korte tijd snelde ze naar Rayan om hem nog even te bedanken. Niet dat dat later niet kon maar alsnog, dat voelde voor haar goed. "Don't mention it" zei hij met een zacht glimlachje, wat haar weer even wat rustiger maakte.

Rayan liep mee haar kamer in en ze vroeg even aan Lydia of ze het kon vinden. Beetje een overbodige vraag, het was niet heel rommelig in de badkamer. "Dus, lopen chicks hier op de gang wel vaker rond in enkel maar een handdoek?" vroeg Rayan waarbij ze even grinnikte en Lydia weer de badkamer uit kwam. Rayan had even een reden bedacht om er te zijn, zogenaamd omdat hij een boek had geleend. “Ja, dank je wel. Ik zal hem straks weer terug brengen,” zei Lydia en Lorise haalde even haar schouders op. “Oh nou, je mag hem ook wel houden hoor” zei ze en glimlachte vriendelijk met toch wat onzekerheid. Dan hoefde ze na alles ook Lydia niet meer te confronteren door die handdoek. “Als er meer meiden rondliepen in alleen een handdoek komen ze vast allemaal uit jouw kamer vandaan,” zei Lydia toen als typische ‘jij stomme fuckboy’ opmerking. Jeetje, dan had Lorise slecht nieuws voor haar. Het moment dat Lydia aanstalten maakte om weg te lopen liet Lorise haar vingers al roze gloeien. Lydia ging eigenlijk best snel voorbij en gelukkig stopte ze nog om nogmaals dankje te zeggen. “Lydia, wacht” zei ze en reikte haar hand uit naar haar schouder waar ze haar hand voorzichtig op legde. Haar aanraking was gedaan, ze keek nog even naar de zacht roze gloei van haar vingers op haar schouder en trok ze weer terug. “Sorry” sprak ze gemeend en draaide daarna weer om naar Rayan waarbij ze hetzelfde deed. “Go get her” sprak ze hem zachtjes toe met een half glimlachje. Rustig liep ze haar kamer weer in. Ze had gedaan wat haar gevraagd was.

outfit
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydi mei 31, 2016 6:50 pm


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Dat Lydia tegelijk met hem in Lorise’s kamer was aangekomen, zorgde wel eventjes voor een probleempje. Hij had een reden nodig om hier te zijn, en zomaar het hele plan verraden was natuurlijk ook niet zo slim. Daarom dus het boek verhaal. Dat hij het geleend had om zijn huiswerk te maken. Wist de redhead veel, misschien had hij wel een mutatie waarmee hij dingen in een verborgen ruimte kon meedragen. Wow, eigenlijk zou dat best nog een chille mutatie zijn. Nooit meer je spullen moeten dragen, gewoon, met die mutatie je spullen mee slepen en als je iets nodig had, hops. Het gewoon tevoorschijn toveren?? Dat zou echt wel chill zijn ja. Maar helaas, hij was geëindigd als een half-draak met paarse ogen die met vuurballetjes en waterballetjes kon gooien.

Nee, dat was ook wel super chill eigenlijk. Het maakte ook wel indruk op de babes die hij probeerde te pullen. Maar dat was eigenlijk ook wel Lorise’s expertise. Haar mutatie zou hij ook wel willen hebben voor een dagje. Alhoewel, hij zou de chase ook wel missen. De moeite die hij er in moest steken. Daarom vond hij het wel eventjes jammer dat hij niet zelf zijn magic mocht laten werken op Lydia. Maar dat was niet het plan. Toch bleef hij er wel stiekem enthousiast over, op de een of andere manier. Het was weer een experience, zo zag hij het. Over de gevolgen dacht hij nu nog niet echt na. Dat zag hij daarna wel.

“Lydia, wacht” Hield Lorise haar tegen, waarna ze haar hand op haar schouder legde en er een soort rozige gloed van af kwam. “Sorry” Zei ze nog, waarna ze zich om draaide en hetzelfde proces bij hem uit voerde. Eventjes werd hij overdonderd door een heleboel emoties, zijn ogen werden een beetje groter, alsof hij aan de drugs zat. Het was zeker wel een fijn gevoel. En het trok hem recht naar Lydia toe. “Go get her” Glimlachte Lorise zachtjes, en hij knikte een beetje afwezig, dromerig. Hij schoot de kamer uit, Lydia achterna, trok de deur achter zich dicht.

"Jij denkt dat ik een fuckboi ben he?" Zei hij toen hij haar bijna had ingehaald. Hij stak zijn arm uit en hield haar tegen bij haar pols. Een soort shockje ging door hem heen, opnieuw dat fijne gevoel van daarnet maar intenser. Rayan draaide haar om en trok haar tegen zich aan, keek haar intens aan met zijn paars gloeiende ogen. "Geef me een kans om te bewijzen dat ik lief en loyaal ben", Fluisterde hij zachtjes, keek haar met een hoopvolle en verlangende blik aan. Als ze nu nee zou zeggen, zou dat zijn hart breken, en dat zei al heel veel. Want normaal carede hij echt helemaal niet als een chick hem af wees. Dan ging hij door naar de volgende, simpel. Maar dit, dit was heel anders. Hij wilde maar één iemand en dat was Lydia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydi jul 12, 2016 2:30 pm




Lydia was aangekomen bij Loriso’s kamer om een schonen handdoek te krijgen. Het was haar gelukt en verder was ze niet geïnteresseerd om nog verder een praatje te maken met de brunette of met de jongen, die blijkbaar Rayan heette. Ze wilde nu gewoon weer terug naar haar eigen kamer en zichzelf afdrogen om kleren aan te doen. De hele tijd in een geleende handdoek rond te lopen en verder niks was nou ook niet bepaald leuk of comfortabel. Eigenlijk voelde ze zich een beetje ongemakkelijk met zo naakt zijn. Al liet ze het niet merken aan Lorise, Rayan of naar de mensen die ze voorbij was gelopen op weg naar de kamer. Tuurlijk als ze haar handen vrij had had ze als die mensen wel de andere kant op laten kijken, maar ja.. soms moest ze het ook gewoon even laten liggen voor wat het was. Al die mensen konden er ook niks aan doen dat Lydia zo’n geweldig lichaam had. Dat bewees dan ook dat dat de reden was waarom Rayan haar had gevolgd en niet om richting Lorise te gaan. Zo speciaal was de brunette nou ook weer niet. Toch was het wel handig om de meid bevriend te hebben. Lydia had zo nu en dan wel iets gehoord over haar mutatie en de rood harige was niet geïnteresseerd om gekoppeld te worden.

Snel bedankte ze de brunette voor de handdoek en had vermeld dat ze hem zo weer terug zou brengen. Volgens Lorise mocht ze de handdoek houden, maar ze gaf er geen reactie op. Ze liep al richting de slaapkamer deur, toen ze ging op draaide omdat Lorise haar stem haar tegen hield. Ze voelde de lichte handdruk op haar schouder, waarna ze er licht geïrriteerd naar keek. De rozige gloed die er vanaf kwam zorgde er voor dat er een flits van boosheid door haar hoofd heen ging maar die ook snel weer verdween. Lydia voelde zich lichter en haar pupillen werden een beetje groter. Het gevoel dat ze in haar buik kreeg was zo vreemd. Iets wat ze in geen hele lange tijd meer had gevoeld. Met haar ogen nog gericht op haar schouder wankelde ze de ruimte uit de gang op. Terwijl ze liep knipperde ze een paar keer met haar ogen, maar ze kon zich niet boos voelen. Ze voelde zich verliefd. Het drong alleen nog niet tot haar op wie ze verliefd was tot ze die ene stem hoorde…

“Jij denkt dat ik een fuckboi ben he?” hoorde ze de stem. Ze bleef stil staan, toen ze bij haar pols werd gepakt. Ze voelde een vreemde tinteling door haar lichaam heen gaan en ze keek Rayan aan met haar groen bruine ogen. Het kriebelige gevoel dat ze kreeg in haar buik lieten een uitdagende verlangende glimlach op haar lippen verschijnen. “Maar dat ben je ook wel een beetje,” zei ze uitdagend speels. De jongen trok haar tegen zich aan, waardoor ze een gevoel kreeg waardoor ze zich speciaal voelde. Ze geloofde er helemaal niks meer van dat hij een fuckboi was, want hoe ze zich nu voelde zou ze echt voor hem vechten. Toch vond het wel even leuk om hem te zien met een hoopvolle en verlangende blik, terwijl hij sprak. “Geef me een kans om te bewijzen dat ik lief en loyaal ben,” fluisterde hij. Lydia grinnikte en ging met een hand over zijn wang, terwijl ze met moeite haar handdoek nog vast hield. “Van mij mag je wel meerdere kansen om het te bewijzen,” zei ze zachtjes. Vanaf zijn wang deed ze een plukje van zijn zwarte haren achter zijn oor. Elke keer als ze haar hand bewoog over zijn lichaam - in ieder geval over zijn wang - kreeg ze weer die vreemde kriebels, waardoor de glimlach niet meer van haar gezicht af ging. “Mag ik jou dan bewijzen dat ik best lief kan zijn en niet zo gemeen ben als mensen zeggen dat ik ben?” vroeg ze met lachje. Ze had een idee in haar hoofd hoe ze dat zou gaan bewijzen. Als hij haar net zo graag wilde als zij hem dan was het snel genoeg te bewijzen. wbw :]

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyza jul 30, 2016 7:07 pm


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Hoewel hij zich er op had proberen voor te bereiden, was het toch ook heel anders dan hij voorspeld had. Het voelde zoveel intenser dan hij zich had kunnen voorstellen. Hij was natuurlijk wel al een paar keer verliefd geweest, of meer een crush gehad op iemand.. Maar daar had hij nooit iets mee gedaan. Nu voelde het alsof hij bijna niet anders kon dan Lydia achterna lopen om haar tegen te houden. Zodat ze zou geloven dat hij meer was dan de fuckboi die ze in hem zag. Dat was dan ook precies wat hij deed, terwijl hij de kamer van Lorise verliet en het meisje achterna ging in de gang.

Vanaf hij haar pols beet nam, ging er een nieuwe golf van het intense gevoel door hem heen. Het voelde echt leuk, het kriebelde een beetje? Bij zijn woorden moest ze glimlachen, en hij keek er naar alsof het het de mooiste lach op de wereld was. “Maar dat ben je ook wel een beetje,” Zei ze lichtjes uitdagend. Maar Rayan was vastbesloten om haar het tegendeel te bewijzen. Voor hij het zelf besefte, had hij haar tegen zich aan getrokken. Het voelde alleen maar beter om haar dichter tegen zich aan te hebben.

Na zijn woorden legde ze haar hand langs zijn kaak, wat een lichte glimlach om zijn lippen toverde. Zijn blik was helemaal op haar gefocust. “Van mij mag je wel meerdere kansen om het te bewijzen,” Zei ze, waardoor hij even grinnikte. "Dank je", Zei hij, deels grappend maar ook gemeend. “Mag ik jou dan bewijzen dat ik best lief kan zijn en niet zo gemeen ben als mensen zeggen dat ik ben?” Vroeg ze. Rayan keek haar geruststellend aan. "Het kan mij weinig schelen wat anderen van je denken of zeggen", Zei hij sussend, verplaatste nu zijn handen zo dat hij haar wat losser vast had bij haar heupen, maar nog steeds dicht genoeg bij haar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptydo aug 04, 2016 7:36 pm




Het was zo lang geleden dat Lydia zich weer verliefd voelde. De laatste keer was ze een jaar of vijftien geweest en toen had ze zich zelf voor gesproken om nooit meer verliefd te worden. Maar dit. Dit ene gevoel dat ze had gekregen in haar buik als of vlinders in haar buik rond zweefde. Het was geweldig. Het enige waar ze aan dacht was Rayan en hoe graag ze hem wilde. Ze wilde er niet aan toe geven hoe verliefd ze was, maar ze kon er niks aan doen. Het ene moment dat hij haar weer raakte werd ze nog verliefder. Ze wilde dingen met hem doen waarvan ze dacht dat ze het nooit meer zou gaan willen doen. Ze wilde hem vast houden en bij hem blijven. Ze liet hem gewoon nooit meer gaan.

Het kleine ondeugende meisje dat zich diep in Lydia had verstopt was naar buiten gekomen. Ze genoot er van dat Rayan zich aan haar wilde bewijzen dat hij geen fuckboi was, maar dat ondeugende meisje kon er niks aan doen dan hem uitdagen. Hoe dichter ze tegen hem aan kwam hoe meer ze hem wilde hebben. Toch zou ze het niet toe geven, maar bij elke aanraking smolt ze een beetje weg. De glimlach die hij op zijn gezicht kreeg, terwijl ze met haar hand langs zijn kaak was gegaan was gewoon zo uber lief dat ze niks anders kon dan weg smelten. Alleen weg smelten was niet het enige wat ze deed. Zij wilde zichzelf ook bewijzen hoe lief ze was, maar wie weet was ze straks niet meer zo lief.

“Het kan mij weinig schelen wat anderen van je denken of zeggen” had hij sussend gezegd. Dat was serieus het liefste wat iemand ooit tegen haar heeft gezegd. Licht bloosde ze, terwijl ze voelde dat zijn handen dat zijn handen wat losser was bij haar heupen. “Gelukkig maar, want wie weet ben ik straks niet meer zo lief,“ zei ze ondeugend. Met haar wijsvinger en middelvinger “liep” ze over zijn schouder en bleef voor eventjes weg kijken, waarna ze hem weer aankeek in zijn mooie ogen. Ze leunde wat meer naar voren, zodat haar lippen vlakbij zijn oor waren. “Maar wil je hier echt blijven staan of loop je mee naar mij kamer, zodat ik even uit deze handdoek kan?” vroeg ze in zijn oor, waarna ze hem weel uitdagend en charmant te gelijk aan keek. wbw :]

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyma aug 08, 2016 6:05 pm


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Bij hem moest ze zich absoluut geen zorgen maken. Hij was roddels gewend, wist ook hoe vaak mensen gingen overdrijven zonder goeie reden. Gewoon omdat ze het leuk vonden of om anderen te kleineren, dat was alles. Hij had dan ook geleerd om dat gewoon te negeren. Dat ze een psycho was, moest hij eerst zien voor hij het geloofde. Want momenteel was er helemaal niks psycho aan. Ze was zo ontzettend lief en hij was totaal niet bang in haar buurt. Meer zelfs, hoe dichter hij bij haar stond, hoe beter hij zich voelde. Dan kon ze toch onmogelijk een psycho zijn, right? Wat ze over hem had gehoord, was dan wel weer waar, al kon hij natuurlijk ook gewoon trouw zijn. Als hij de juiste persoon ontmoette, dat was de enige voorwaarde.

En dankzij Lorise’s mutatie was Lydia zijn juiste persoon, voor nu. “Gelukkig maar, want wie weet ben ik straks niet meer zo lief," Waarschuwde ze hem ondeugend. De bruinharige trok even zijn wenkbrauw op. "Oh?" Vroeg hij zo onschuldig mogelijk. "Ik weet niet waar je het over hebt hoor", Zei hij licht grijnzend. Toen ze wat meer tegen hem aan leunde, voelde hij zich weer helemaal warm worden, blij met haar aanwezigheid en aanraking. "Maar wil je hier echt blijven staan of loop je mee naar mij kamer, zodat ik even uit deze handdoek kan?" Vroeg ze zachtjes in zijn oor. Nu kon hij natuurlijk niet meer doen alsof hij onschuldig was. "Zolang je beloofd niks anders aan te trekken dan", Zei hij met een scheef glimlachje terug, waarna hij haar afwachtend aan keek tot ze hem naar haar kamer zou brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptyma aug 08, 2016 10:10 pm




Voor Lydia was het genoeg geweest om alsmaar op de gang te blijven stel met enkel en alleen een handdoek om haar lichaam. Ten eerste wilde ze wat privacy en ten tweede wilde ze graag dat Rayan met haar mee ging. Als hij niet met haar mee zou gaan dan zou haar hartje ook wel breken. Wie had überhaupt gedacht dat de redhead een hart had? Nu had ze die zeker weten en het was gevuld met liefde. Liefde voor de persoon waarbij ze nu naast stond. Roddels zouden van zelf wel komen dat ze verliefd was geworden en dat hij moest oppassen voor haar. Maar ze had hem gezegd dat ze het wel wilde bewijzen dat ze lief was, maar daar zou straks niet zoveel meer van over blijven. Een onschuldige “oh” had over zijn lippen gerold, maar ze had met een uitdagende blik in haar ogen gezwegen. “Ik weet niet waar je het over hebt hoor,” zei hij licht grijnzend. Lydia grinnikte en schudde haar hoofd. “Je zal er in elk geval geen spijt van krijgen,” bevestigde ze, maar dat was alles wat ze nog zei aangezien hij het straks toch wel zou merken. Ze had wat naar voren geleund en in zijn oor gefluisterd of hij mee ging naar haar kamer, als reden dat ze uit haar handdoek wilde. Natuurlijk was uit haar handdoek gaan niet het enige wat ze wilde, maar ze wist dat ze dat niet hoefde toe voegen. “Zolang je beloofd niks anders aan te trekken dan,” zei hij met een schreef glimlachje. Een grijns kwam op haar gezicht en ze had haar schouders opgehaald. “Dat weet ik nog niet hoor,”’ zei ze, waarbij ze zijn hand vast pakte en hem naar haar kamer toe leidde.

Van Loriso’s kamer naar die van haar was het niet ver, maar voor Lydia mocht de afstand wel wat korter zijn aangezien ze bijna niet meer kon wachten. Ze had haar kamerdeur open gedaan en hem achter Rayan weer dicht gedaan. Het handige van haar kamer was dat ze geen kamer genoten had. Een psycho zijn had zo zijn voordelen. Ze draaide zich weer om naar Rayan en was naar hem toe gelopen, terwijl ze heel smooth haar armen om haar zijn nek heen legde waardoor haar handdoek op de grond viel. “Oeps,” zei ze, terwijl ze even naar haar lichaam keek en toen weer naar Rayan. “En wat doe jij normaal met meisjes die zo voor je staan?” vroeg ze speels en de grijns op haar gezicht verraadde alleen meer dat het niks uit maakte wat er zo gebeuren. wbw :]

Terug naar boven Ga naar beneden
Rayan Falk
Rayan Falk
Class 2
Aantal berichten : 241

Character Profile
Alias: Spyro
Age: 17
Occupation:
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Emptywo aug 10, 2016 10:58 pm


lights, camera, action
I'M DISTRACTED IMAGINING YOU
Het was zo moeilijk om haar niet nu al gewoon hier op de gang tegen de muur aan te drukken. Niet dat hij zich er om zou schamen, maar dat zou nogal een fuckboi move zijn en hij probeerde net te bewijzen dat hij dat niet was. Plus, hij voelde nogal heel erg veel op het moment, iets wat hij alleen maar kon toewijzen aan het feit dat hij verliefd was. Ondanks dat hij dus veel lust had naar haar, wilde hij het ook rustig aan doen, genieten van alles wat hij voelde. Naar haar kamer gaan leek dus geen slecht idee. Rayan liet zich mee slepen, focuste zijn paars gloeiende ogen even op hun handen, waar hij de bron van de tintelingen in zijn lichaam in zag.

Eenmaal op haar kamer aangekomen, deed ze de deur achter hem weer dicht. Nog altijd had hij zijn blik op haar gefocust, miste dan ook niks van het feit dat haar handdoek op een nogal toevallige manier op de grond viel. Haar armen had ze om zijn nek gelegd, waarbij ze hem nu onschuldig aan stond te kijken. “Oeps,” Zei ze, wat een scheve grijns om zijn lippen bracht. “En wat doe jij normaal met meisjes die zo voor je staan?” Vroeg ze. Rayan haalde even zijn wenkbrauwen op, zijn grijns werd alleen maar breder. Hij kon alles nu mooi gaan uitleggen, maar een demonstratie zou beter zijn, vond hij. Nog even liet hij zijn paarse ogen vonken, legde vervolgens zijn handen op haar onderrug. Hij trok haar dichter tegen zich aan, boog zijn hoofd toen naar haar toe en drukte zijn lippen gretig op die van haar, benieuwd naar het gevoel dat het hem zou geven. En eerlijk, het stelde hem absoluut niet teleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}   Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't shoot me with your arrows {& Rayan + Lorise}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Did your arrows shoot a happy ending for us bouth? [Lorise]
» Sometimes you're shooting broken arrows into the dark
» › don't shoot the messenger
» Rayan Falk
» Will you join me? (&Rayan)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: