INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 When the wolf runs the show. [Denni]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyza jul 16, 2016 6:50 pm

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

De laatste dagen waren altijd de lastigste maar nu leek het alsof Storm nog veel verder weg was dan normaal. Hij was niet geconcentreerd, niet gefocust en al helemaal niet bij de les. Alles wat hem werd gezegd leek langs hem heen te gaan, alles wat hij deed was uit een waas van verstrooidheid en frustratie. En het was precies die toestand waar Lupos zo aan zat te vreten, de wolf hield er van dat Storm zo onstabiel was, hij hield ervan dat de jongen met zijn gedachten mijlenver weg was. Het gaf hem controle, volledige controle. Storm had het niet eens door maar Lupos had al zoveel informatie gekregen, had al zoveel keer blijk gegeven van zijn aanwezigheid. De enige die het wel op viel was de beer, de kamergenoot van Storm. Hij stelde meermaals voor om naar de ziekenzaal te gaan, om naar de kalmering te vragen die hem altijd een paar uur vooruit hielp. Maar Lupos had controle, hij zorgde ervoor dat Storm iedere vorm van hulp weigerde, dat Storm alles negeerde wat leek op iets van bezorgdheid en gezelschap. Zijn kamergenoot probeerde tot de humeurigheid door te dringen maar letterlijk alles leek langs Storm heen te lopen, tot het uiteindelijk te veel was en hij zijn geduld verloor. ‘Devon stop!’ Siste Storm, zijn ogen met die gevaarlijk roodachtige glans die je waarschuwde om het niet verder te drijven dan nodig. Hij had zijn hand tot een vuist gebaald, keek naar Devon en opende dan trillend weer zijn vingers. Hij ademde beverig uit en verliet de kamer … uit veiligheidsoverwegingen.

Het was de derde dag voor volle maan, nog twee nachten en het was tijd voor Lupos om buiten te spelen. De wolf hunkerde hier zo naar dat het voor Storm ondragelijk werd om tussen de mensen te lopen. In afgelopen week had hij zich verstandelijk genoeg van alle grote druktes vermeden, hij ontvluchtte de lessen, de vrienden, hij ontvluchtte iedereen die geen grip kon hebben op dat andere deel van hem. Het was pijnlijk om te zien, de machteloosheid werd bij Devon zelf zo groot dat ook hij radeloos werd. Dus het was beter om gewoon te verdwijnen, hij zou de drie dagen buiten door brengen, hij zou de drie dagen gewoon niets meer van hem laten horen. Het was het veiligste, het was het enige wat Storm kon doen om iedereen op afstand te houden van Lupos want hij was nu de baas. Het zou amper een fractie van een seconde duren om hem te laten transformeren. Storm was er bang voor, die angst knaagde een gat in zijn bewustzijn, genoeg om Lupos er te laten huizen. Genoeg om toch die controle weg te geven omdat hij zelf de kracht niet had om te vechten want zo gefocust hij normaal was, zo zwak was hij nu.

De bomen, het bos in het algemeen bood wat rust. Storm vond zichzelf terug in hoe verder hij door het bos wandelde. Lupos vond vrijheid in het opnemen van de geuren die zich in de natuur bevonden. Maar hij vond ook plezier in het opsporen van de mensen die door het bos wandelde, het waren er niet veel maar er waren er wel een paar mensen, enkelingen die aan het joggen waren of die gewoon door het bos dwaalden net als hij nu deed. Hij ging niet diep genoeg, hij bleef aan de rand maar het gaf voldoening. Storm sloot zijn ogen, probeerde het beetje ademruimte dat hij had te gebruiken om orde te scheppen in de chaos die Lupos aanbracht. Drie dagen … drie dagen en hij zou weer de pijn moeten doorstaan, hij zou weer de misselijkheid proeven, hij zou weer opgesloten zitten in de donkere kamer waar hij Lupos niet kon beheersen. Die angst voedde die misselijkheid, zorgde ervoor dat hij zich niet kon concentreren op de chaos in zijn hoofd. Er zou nooit een dag komen dat hij helemaal voorbereidt was op wat volle maan zou brengen. De laatste was hij menselijk gebleven door Kat, die ervoor had hij Devon bijna vermoord, een meisje gebeten en zelf twee uur klinisch dood geweest … die daarvoor had hij het opgenomen tegen een draak met als gevolg in de ziekenboeg te belanden met een haast afgevroren hand. Wat zou deze volle maan brengen? Eentje in de Danger Room, met een onbekende en haar mutaties. Het was veilig, probeerde hij zichzelf voor te houden. Hij zou Devon geen pijn kunnen doen, of Kat, of Lorise, of gelijk wie op deze school. Hij was zo opgegaan in de gedachten dat Lupos hem automatisch ergens heen had geleidt, naar een beekje waar hij zijn eigen spiegelbeeld kon zien, zijn matte bleke gezicht, de donkere vermoeide bruine ogen met dat tintje rood en kwaadaardigheid. Toen hij zijn naam hoorde, niet Hall maar echt zijn naam kwam zijn hoofd met een ruk naar boven. Lupos had het sneller door dan Storm zelf. Hij had al veel sneller de geur aan de persoon kunnen hangen nog voor Storm de stem aan de persoon kon hangen. ‘Nee.’ Je hoorde het niet, zijn lippen bewogen miniem, produceerde geen klank terwijl hij zich langzaam omdraaide en haar aanstaarde. ‘Denni nee,’ de angst voor haar aanwezigheid zo dicht bij Lupos overwelmde hem. Lupos vond plezier in de die angst, Storm kon haast voelen hoe de wolf haar helemaal begon te analyseren, van geur tot bewegingen, zelf tot de relatie en gevoelens die zijn gastheer voelde tegenover haar. En dat ging dieper, dieper dan Lupos gewoon was, maar het was bevredigend. Storm durfde zich amper te bewegen terwijl hij naar Denni keek. Het was bijna drie weken geleden dat ze hem Londen had laten zien, en in die drie weken hadden ze elkaar nog vaak gezien, zowel in als buiten de lessen. Storm wist niet wat het was, maar er was iets veranderd waardoor hij nu een hele hoop paniek moest tegenhouden. ‘Denni, je moet gaan, ik ben ver van mezelf en ik wil niet dat hij,’ hij zweeg en keek naar zijn eigen hartslagmeter, het zat al zo hoog, zo net tegen de grens dat het onuitstaanbaar werd voor hem om ernaar te kijken. Hij kwam in beweging, iedere stap die hij zette was zo voorzichtig, zo vooruitgedacht en zo vol onrust en angst. Storm bleef voor haar staan, bracht zijn handen naar omhoog en omvatte bibberend haar gezicht, toch, ondanks alles was de aanraking voorzichtig en teder. ‘Ik weet dat je wilt helpen maar dat kan je enkel doen door weg te gaan, ver weg van mij zodat ik weet dat je veilig bent.’ Prevelde hij. Zijn ogen namen ieder detail van haar gezicht op. Zijn ogen slechts een zwakke schijn van de echt zorgzame Storm. ‘Ik wil je geen pijn doen, maar hij wil wel, heel graag zelfs.’ Hij liet zijn vingers van haar gezicht dwalen en baalde zijn vingers weer tot vuisten, stapte aarzelend achteruit, weg van haar. ‘Ga.’ Knikte hij het bospad aan terug richting school. Ze mocht hier niet zijn, ze mocht hier niet zijn op zijn zwakste moment. Wat als zijn droom uit zou komen? Wat als hij straks wakker zou worden en Denni lag bebloed op de grond? Wat als Lupos haar als zijn slachtoffer zou aanduiden? En onbewust deed Lupos exact dat, hij zette de geur van Denni vast in zijn geheugen en daarmee maakte hij haar volgende slachtoffer voor volle maan …

Denni
words: 1234
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyza jul 16, 2016 7:55 pm


Dennimae Elscot


TAG:: StormieWormie
And the wolves all cry, to fill the night with hollering
Een grote, brede en zo liefdevolle glimlach straalde rond de blonde meid haar lippen. Haar lichte ogen keken naar het scherm van haar laptop, waar haar broetje actief aan het zwaaien was. Dun had eindelijk het skypen ondekt en dit was de tweede keer deze week dat ze haar broertje voor het scherm kon zien. De jongen had hele verhalen over school, hoe de vriendin van Djowie met hem op sjouw was geweest. Dennimae vond het geweldig om haar familie van zo dichtbij te kunnen zien, maar het bleef in haar achterhoofd spoken dat ze toch zo ver weg waren. Op de achtergrond schreeuwde Djayden dat ze gingen voetballen en met een licht verdrietig gezicht sloot Dun de skype verbinding. En toen was het zwart. Met nogsteeds een glimlach staarde Denni naar het zwarte scherm, tot de relaiteit weer insloeg. Haar broertje was buiten voetballen en normaal gesproken had Denni hem na die tijd weer gezien. Maar het was anders nu. Nu moest ze wachten tot het volgende moment dat ze elkaar weer konden spreken via een computer scherm. Een steek in haar borst liet haar glimlach compleet verdwijnen toen ze zichzelf overreind drukte, van het bed af. Ze kon Dun niet vasthouden, voor een hele tijd niet. De dagen dat ze in mei bij hun was geweest was geweldig, maar maakte het nu alleen maar moeilijker na zo'n skype gesprek.

Langzaam liet ze haar witte sneakers over de gang bewegen. Denni droeg altijd haar witte schoenen, die tot haar eigen verbazing nog redelijk mooi waren. Normaal waren haar passen sneller, maar nu had ze geen plek om heen te wandelen. Ze voelde zich verlaten, alleen. De blijheid en gelukkigheid die ze nog geen 10 minuten eerder had gevoeld, waren totaal verdwenen zodra het zwarte scherm haar terug naar hier bracht. En toch was het fijn de knul even gesproken te hebben. Denni haalde haar mobiel uit haar zak en scrolde door haar instagram heen, terwijl ze ondertussen al op de begane grond gekomen was. Een klein glimlachje sierde haar lippen toen ze een post van Storm zag, waarna ze instagram afsloot en zijn nummer belde.
De blondine opende de deur naar buiten, het schoolplein op. Na de laatste piep van haar telefoon, als teken dat Storm niet had opgenomen, drukte ze het ding zuchtend uit. Haar lichte ogen gleden over de omgeving, maar Denni nam niks in zich op. Haar gedachtens lagen nog steeds bij haar broers. Wat doelloos liep ze rond, terwijl haar gedachtens in haar hoofd aan het malen waren. Zelfs toen ze het bos instapte, had ze niet het bewuste idee waar ze zich eigenlijk bevond. Niet dat ze ver liep, een maar al te bekend persoon verscheen op haar netvlies. "Storm," Greens de blodine. "Dat ik nou juist jou,-" Haar stem stopte abrupt met praten, evenals ze stopte met lopen zodra Storm omdraaide en haar onderbrak. ‘Denni nee,’ Meteen betrok het gezicht van de blondine bij het zien van Storm. Hij zag er zo slecht uit.. De meid had totaal niet gedacht aan het feit dat het bijna volle maan was en was vergeten vandaag even bij hem langs te gaan. Ze was te veel bezig geweest met haar broertje.. "Storm," Sprak ze zijn naam nogmaals uit, veel zachter en duidelijk bezorgd. Meteen stroomde de spanning als een idoot door haar lichaam heen, hoewel ze normaal zo ontspannen was in zijn bijzijn. Haar hart klopte hard, wat hem waarschijnlijk niet zou ontgaan. Storm merkte alle veranderingen aan haar lichaam, zeker als Lupos dichtbij was. ‘Denni, je moet gaan, ik ben ver van mezelf en ik wil niet dat hij,’ De blonde meid volgde zijn blik naar de hartslag meter en beet hard op de binnenkant van haar lip. Meteen begon ze langzaam haar hoofd te schudden. Ze wilde niet gaan, kon hem zo niet achter laten. Storm kwam voorzichtig, zo voorzichtig op haar afgelopen en Dennimae bleef haast vastgenageld aan de grond staan. Ze wilde hem omarmen en nooit meer los laten, maar kreeg totaal geen beweging in haar kleine lichaam. Haar ogen werder groter zodra Denni Storm zijn bibberende handen om haar gezicht voelde. Bezorgd keek ze hem aan terwijl haar ogen zochten naar de standvastigheid van Storm in de zijne. Maar het was ver te zoeken.  ‘Ik weet dat je wilt helpen maar dat kan je enkel doen door weg te gaan, ver weg van mij zodat ik weet dat je veilig bent.’ "Ik ben veilig," Ging ze er meteen tegen in, misschien wel feller dan ze eigenlijk bedoeld had.  ‘Ik wil je geen pijn doen, maar hij wil wel, heel graag zelfs.’ Ze wilde zijn handen aanraken zodra hij haar gezicht losliet, maar liet het zichzelf niet toe. Ze wilde geen dingen bij Storm triggeren. Hij stapte van haar weg en weer schudde de blonde meid langzaam haar hoofd. "Je gaat me geen pijn doen," Haar stem zacht, liefdevol. Maar je hoorde dat ze niet van plan was dit zonder tegenstribbelen op te geven. "Je kan dit volhouden, Storm. Kijk hoever je al gekomen bent de afgelopen weken." Wat bemoedigend glimlachte ze, misschien wel meer voor zichzelf dan echt voor Storm. ‘Ga.’ Denni hield haar blik strak op die van Storm gericht, zelfs toen hij naar het bospand knikte. "Nee." Zei ze krachtig, standvastig. "Je gaat me niet nog eens wegjagen, weet je nog? We gaan dit samen doen." Er was een soort zelfvertrouwen in haar stem te horen die je niet van haar kende. Denni was zo vastberaden te blijven, er voor hem te zijn, dat het een kracht in haar naar boven haalde die ze zelf niet eens kende.



Laatst aangepast door Dennimae Elscot op zo jul 17, 2016 2:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyza jul 16, 2016 10:40 pm

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Het was alsof de wereld langzaam stopte met draaien, alsof iedere seconde die van dan af voorbij kwam een eeuw leek te duren. Het onschuldige vertrouwen in haar stem … ze had geen flauw idee van welke dag het was, van hoeveel dagen er nog waren tot zijn volle maan. Storm sprak er niet veel over. Zeker niet met Denni dus hij nam het haar niet kwalijk dat ze het niet wist. Hij nam het zichzelf kwalijk dat hij haar niet had horen komen. Dat hij zelf in de vijf minuutjes aan rust voor zichzelf enkel maar gedacht had aan de weerwolf. Kylie had gelijk, hij was een egoïst, op de momenten als deze besefte hij dat maar al te goed. Hij had Devon afgesnauwd omdat de weerwolf zoveel van hem vroeg, hij had iedereen weg geduwd omdat hij dat het beste vond. Dus ja … dat kind had gelijk, hij dacht enkel maar aan zichzelf en niet aan de anderen. Maar kon het ook anders? Kon hij dat deel van zichzelf negeren terwijl het als een ziekte voelde op zijn huid, terwijl het als een marteling aanvoelde, als een insect dat hem van binnen uit op vrat. Kon hij het negeren? Was hij egoïstisch om iedereen op afstand te houden voor hun veiligheid?

Hij staarde naar Denni, naar de reactie van haar hele lichaam. Hij hoefde niet te kijken om het te weten, hij voelde het, hij voelde de sfeer rondom haar veranderen. Hij hoorde haar hartslag praktisch onder de grond naar hem toe daveren terwijl ze het besefte, terwijl ze besefte dat dit één van de momenten was dat je liever niet bij hem was. En toch … toch herhaalde ze zijn naam, en toch zag hij de bezorgdheid in haar ogen. Zijn handen trilden zo hevig dat hij ze echt tegen zijn lichaam moest drukken om het onopgemerkt te laten voorbij gaan. Zijn hart klopte te snel, gevaarlijk snel en het deed pijn in zijn borstkast. Hij kon zich niet bewegen, hij kon het niet terwijl hij naar haar keek en alles van drie weken geleden terug naar boven liet komen. Hoe ze tegen hem aan gekropen was, hoe ze hem welterusten had gewenst en bijna meteen naast hem in slaap gevallen was. Hoe hij nog ruim een half uur in stilte naar de regelmatigheid van haar ademhaling had geluisterd. Hoe haar warmte bij hem was achtergebleven. En hij was in slaap gevallen met haar hoofd tegen zijn borstkast, haar rust had een deken over zijn onrust geworpen en het was de eerste keer dat hij zo snel in slaap was gevallen. Lupos was er niet geweest die nacht, er was enkel die droom van haar, van Denni die door het bos rende. Ze rende voor haar leven, er hing bloed aan haar handen en ze schreeuwde, ze schreeuwde de longen uit haar lijf. Hij had haar zo gemakkelijk ingehaald, haar tegen de bosgrond gewerkt en net als zijn tanden door haar keel wilde bijten schrok hij wakker met zijn rood doorlopende ogen, de stille drift om te jagen onderaan zijn maag. En het enige geruststellend in dat moment was Denni geweest, haar ademhaling, haar hartslag zo dichtbij. Maar het had hem niet meer los gelaten, de droom had hem niet meer los gelaten. En nu hij Denni hier voor zich zag staan leek het als een levensecht beeld uit die droom. Het enige verschil was dat hij nog Storm was en niet Lupos. Hoe lang kon hij dit volhouden, hoe hard zou hij zijn best moeten doen om haar deze keer weg te krijgen? Het vooruitzicht deed pijn, maar dan weer, heel zijn lichaam deed ondragelijk veel pijn.

Haar huid voelde haast ijskoud aan onder zijn broeierig warme vingertoppen. Het bood hem geen troost, geen rust, niet zoals het normaal zou doen. Maar hij deed het, in de hoop dat het zou aan slaan en ze zou luisteren. “Ik ben veilig.” Protesteerde ze zachtjes. Hij sloot zijn ogen en schudde zachtjes zijn hoofd. ‘Je bent altijd veilig bij me Denni maar ik ben maar kwart op deze wereld momenteel.’ Hij liet haar los. Alsof hij wakker schoot en schrok van zijn eigen handelingen. Zijn vinger trilden, vonden zich een weg terug naar zijn eigen lichaam waar hij ze in vuisten weer tegen zich aan drukte. Afstand … hij moest afstand bewaren en liefst zo snel mogelijk. Lupos lag als een slang toe te kijken, hij was zo alert, hij was zo aanwezig in zijn geest dat Storm amper nog iets durfde doen. Bang dat elke beweging er eentje teveel zou zijn. Iedere stap de hij achteruit zette was voor haar een reden meer om te blijven. Hij keek over zijn schouder, naar de weg dat dieper het bos zou inleiden, hij zou niet kunnen rennen, het zou Lupos triggeren. Toen Denni weer sprak bracht hij zijn blik heel voorzichtig en kwetsbaar terug naar de hare. ‘Ik zag hem je vermoorden.’ Prevelde hij zachtjes, hij keek naar de grond, te bang om de reactie in haar ogen te zien. ‘De nacht dat je bleef slapen heb ik gedroomd hoe hij op je jaagde, hoe hij je vermoordde.’ Hij slikte moeizaam, keek haar langzaam weer aan. ‘Ik kan het niet uit mijn hoofd zetten Denni.’ Hij drukte zijn handpalm tegen zijn voorhoofd. De emoties stokten zich op in zijn lichaam en hij voelde dat beetje grip dat hij nog had langzaamaan weg glijden. ‘Hij maakt me zwak door deze dingen, ik ben te zwak doordat ik dit toelaat in mijn hoofd.’ Hij ademde scherp in en klemde zijn handen door zijn haar, kneep zijn ogen dicht en schudde hevig zijn hoofd. Hij draaide zich naar het beekje, met zijn rug naar haar toe en staarde secondenlang het water in. Ga … maar ze wilde niet gaan. Haar zelfzekerheid, de kracht van dat woord wakkerde het vijandige in Lupos aan. Hij kon het niet hebben dat iemand zich tegenover hem of Storm ging stellen, al zeker niet in deze staat. Toen ze verder ging kromp hij in eerste instantie wat ineen. ‘Snap je het niet,’ hij draaide zich om en keek haar aan, zijn blik lichtjes verhit door het temperament waarmee Lupos controle begon te nemen. ‘ik wil je niet wegjagen. Ik wil je niet wegjagen zoals ik toen heb gedaan, ik wil je niet wegjagen om je veilig te houden. Ik wil je wegjagen om je levend te houden.’ Hij keek haar doordringend aan, tikte bibberend tegen zijn eigen hoofd. ‘Hij brak me al één keer door Devon haast van me af te nemen, geen hem niet het genoegen om dat nog een keer te doen, ik weet niet,’ zijn stem stokte en hij keek naar de grond. ‘Ik heb er niets aan als je dood bent, ik smeek het je Denni, please ga terug. Ga naar Devon en blijf bij hem tot na volle maan.’ De wanhopige toon kon ze niet negeren, de angst, de smeekbede kon ze niet negeren en toch bleef ze staan. Wat moest hij doen om haar hier weg te krijgen zonder dat het Lupos zou triggeren …

Denni
words: 1185
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyzo jul 17, 2016 3:24 pm



Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
And the wolves all cry, to fill the night with hollering
Schuldgevoel bekroop de meid bij het zien van de toestand van Storm. Hij zag er zo ontzettend slecht uit, dat Denni er van geschrokken was. Ze was de volle maan helemaal vergeten. Maar dat was niet het enige waar ze zich schuldig over voelde. Storm oogde zwakker voor een volle maan dan hij eerder gedaan had. Zou het komen vanwege het feit dat ze hem naar Londen heeft gebracht? Dat ze zijn emotionele staat op de een of andere zo heeft aangetast dat Lupos er de overhand van genomen had? Zachtjes beet Dennimae op de binnenkant van haar lip, haar lichte ogen strak op Storm gericht. Ze wilde niet weg, ze was het zat om steeds aan de zijlijn te zitten. Was ze naïf? Ja. Ze had geen idee wat haar keuze om te blijven met Storm zouden doen, maar vooral wat het met Lupos zou doen. Dus ging ze tegen hem in, dat ze wel veilig was. ‘Je bent altijd veilig bij me Denni maar ik ben maar kwart op deze wereld momenteel.’ Storm liet haar los en meteen verscheen die o zo bekende, bezorgde blik in haar ogen. Storm trilde ontzettend en eigenlijk zou zijn gehele lichaams taal genoeg moeten zeggen tegen Denni, dat ze voor één keer eens naar hem luisterde, maar ze wilde niet. Kon hem hier niet in zijn eentje achter laten. Wie wel? Hij zag er zo verdomd slecht uit, alleen daar kreeg ze al angst van. En weer voelde de blonde meid het geen dat altijd wel iets tussen hun in zou staan. Lupos en het geen dat Denni hem er niet bij kon helpen. Of eigenlijk kreeg ze niet eens de kans om het te proberen. En daar begon ze ietwat pissig over te worden, waardoor haar stem wat meer felheid kreeg dan ze eigenlijk bedoelde. Maar Storm moest ophouden met het wegduwen van mensen in tijd van nood. Het was al heel wat dat hij de volle maan met Jamie door zou brengen, maar ook nu had hij het moeilijk. En kon hij het Denni echt kwalijk nemen dat ze hem wilde blijven helpen, na alle omstandigheden?

Storms blik was enorm kwetsbaar toen Denni haar volgende woorden uitsprak. Ze had hem kwetsbaar gezien drie weken geleden, maar dit was een hele andere kwetsbaarheid. Weer een hint van zijn kant af, die ze probeerde te negeren. ‘Ik zag hem je vermoorden.’ Storm keek naar de grond terwijl hij de woorden zachtjes uitsprak. Denni wist niet hoe te reageren, stond alweer aan de grond genageld. Haar gezicht betrok zich steeds, wist niet welke emotie ze daar aan moest koppelen. ‘De nacht dat je bleef slapen heb ik gedroomd hoe hij op je jaagde, hoe hij je vermoordde.’ En toen fronsde de meid haar wenkbrauwen en kon je zien dat ze gekwetst was. "Waarom heb je me dat toen niet verteld?" Vroeg ze ongebegrijpelijk terwijl ze hem onderbrak. Voor een kort moment wende ze haar blik naar de grond, schudde ze zachtjes haar hoofd. Door de spanning en alles rondom deze situatie maakte haar emotinoneel, maar ze hield het tegen. Denni wist niet hoe Lupos zou reageren als ze zichzelf ook maar de kans gaf iets van verdriet te laten zien. Dus hief ze haar hoofd en was er een stndvastigheid in Denni haar blik die, mocht ze zichzelf in de spiegel zien, haarzelf enorm zou doen verbazen. ‘Hij maakt me zwak door deze dingen, ik ben te zwak doordat ik dit toelaat in mijn hoofd.’ Voor een kort moment observeerde de blondine Storm. Hij leek in de war, in gevecht met zichzelf. Of Lupos. "Laat hem dan niet toe in je hoofd. Denk aan de leuke dingen," Probeerde ze hem bemoedigend toe te ferluisteren. Maar zo snel kon ze niet met een voorbeeld komen. Wat waren op dit soort momenten goede dingen voor Storm om te horen? Weer beet Denni zachtjes op de binnenkant van haar lip.

‘Snap je het niet,’ Storm draaide zich om en de standvastigheid waarmee Denni tegenover hem stond, leek hem net zo te gaan irriteren als dat het toen in de ziekenzaal gedaan had. ‘ik wil je niet wegjagen. Ik wil je niet wegjagen zoals ik toen heb gedaan, ik wil je niet wegjagen om je veilig te houden. Ik wil je wegjagen om je levend te houden.’ Denni kneep haar ogen iets samen bij het zien van zijn tikkende zenuwtrek. "Storm," Dit keer kwam zijn naam er wat geïrriteerder uit, waarbij de haar ogen sloot toen hij doorsprak. . ‘Hij brak me al één keer door Devon haast van me af te nemen, geen hem niet het genoegen om dat nog een keer te doen, ik weet niet,’ Storm zijn stem stokte en hij keek naar de grond. ‘Ik heb er niets aan als je dood bent, ik smeek het je Denni, please ga terug. Ga naar Devon en blijf bij hem tot na volle maan.’ Storm begon haast te smeken en voor een moment keek de meid hem zwijgend aan. Langzaam kantelde ze haar hoofd iets, waarbij haar emoties toch de overhand namen. "Jij snapt mij ook niet," Zei ze zachtjes. "Laat me het proberen, alsjebliefd. Laat me nou een keer toe, daarbinnen. Misschien kan ik meer bereiken dan je denkt." Dan ze beide dachten. Dennimae klonk misschien wel even wanhopig als Storm, maar er was nog steeds die kracht en standvastigheid, misschien ook wel wat zelfvertrouwen. Ze kon het proberen, toch? En ze wilde hem gewoon niet achter laten, niet in deze toestand. Denni moest er voor hem zijn, zoals Storm er altijd voor haar was. "Nu ben ik je bodyguard." Glimlachte ze zwak, al was het helemaal geen tijd voor grapjes. Ze probeerde enkel die focus van Lupos af te leggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyzo jul 17, 2016 4:15 pm

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Het bewustzijn van de weerwolf was zo vlakblij, het streek langs zijn geest alsof een dun glazen wand het enige was wat hem en Denni gescheiden hield. Als een tijger uit één of andere armzalige zoo wandelde hij heen en weer, wachtend tot het moment dat die wand zou breken en hij de vrijheid kreeg. Maar ondertussen keek hij, proefde hij haar twijfel en angst op zijn tong, hoorde hij haar hartslag in de aders van haar keel kloppen. Het fixeerde Lupos zo erg dat Storm onbewust ook voor een tel lang naar haar keel keek, naar de plaats waar haar slagaders zich een weg zocht naar hart. En toen haalde Lupos zijn blik ervan weg en ademde Storm haperend uit. Lupos was op zekere hoogte sterker geworden, slimmer, intelligenter. Waar vroeger zijn enige verlangen was om te jagen, te doden was er nu ook meer genot in de jacht. Was het idee om expres trager te rennen zodat zij meer angst zou voelen aanlokkender dan de snelle haal van zijn tanden. Was het idee om haar te horen schreeuwen even bevredigend als haar zien doodbloeden op de bosgrond. Dus ging hij liggen achter die breekbare wand en keek toe naar alles wat ze deed, wat ze zei. Wachtte hij tot Storm dit niet meer kon tegenhouden en zou breken, tot hij iets van emoties zou toelaten waardoor hij nog onstabieler werd dan hij al was. Het was een kwestie van tijd, de weerwolf hoefde niets meer te doen dan wachten, wachten en misschien wel watertanden bij het idee dat zij de volgende zou zijn die hij tussen zijn tanden zou rijgen.

“Waarom heb je me dat toen niet gezegd?” Onderbrak ze hem. Storm keek haar verward aan, voor een seconde omdat zijn gedachten een moment lang gedeeld waren met Lupos. Waarom had hij haar dat niet gezegd? Hij had zich niet anders gedragen die ochtend, het was deel geworden van de normale façade van hem. Hij was een goede leugenaar geworden sinds laatste volle maan, het werd gemakkelijker om dingen achter te houden. Denni had het dus niet gemerkt, ze had het niet gezien dat hij in zijn achterhoofd opnieuw en opnieuw de beelden te zien kreeg. ‘Omdat,’ hij zweeg en keek veel te lang naar een boom terwijl hij probeerde te bedenken wat hij moest zeggen. Niet omdat hij gebrek had aan woorden maar omdat hij zich amper kon concentreren op de realiteit. ‘ik wilde niet dat het invloed zou hebben op jou.’ Hij keek haar weer aan, met een moeilijke blik. ‘Wat ik droom zijn vaak verlangens, wensen, onbewuste boodschappen.’ Wat moest hij haar zeggen? Dat Lupos haar zo graag dood wilde dat het hem s’nachts wakker hield? Hij had geleerd dat de wolf zijn slachtoffers strategischer begon te kiezen. Al wie een bedreiging was voor Storm wilde hij kwijt enkel en alleen zodat hij het vrij spel zou krijgen wat hij wilde. Denni was een obstakel en obstakels moest je wegruimen. Hij zou bijna willen knikken bij die gedachten, meer die van Lupos dan de zijne maar hij deed het niet. Hij hield zijn blik op Denni gericht, begon hardnekkig te zoeken naar een restje Storm om haar gerust te stellen en weg te krijgen. Maar er was niet veel Storm meer over om te redden nu, daar zou Denni niets aan kunnen veranderen tot die volle maan was gepasseerd. Toch was het ongewoon voor Storm om zo veraf te zijn, het was ongewoon voor Lupos om al zoveel macht te hebben. Al sinds ze Londen had laten zien was Storm op één of andere manier niet meer bij de les, Lupos wist dat en maakte daar gebruik van.

Denk aan de leuke dingen? ‘Daar is het te laat voor Denni, hij is,’ hij tikte zwak tegen zijn hoofd. ‘hij is er al.’ Prevelde hij erachter. Hij kon niet terug vechten tegen Lupos, niet in dit stadium in ieder geval. Het was te laat, het kwaad was al geschied, het was enkel een kwestie van tijd voor het echt zou losbreken. Wat voor leuke dingen waren er tegenwoordig trouwens nog om aan terug te denken … Zijn verjaardag? Londen? Zijn vrienden? Allemaal genoeg herinneringen die je zouden doen lachen, maar tevens ook gevoelens en emoties zouden los maken en was het dat niet net dat hij moest tegenhouden. Hij kon haar raad niet opvolgen, zelf als hij wilde, zelf niet als ze een voorbeeld zou geven. Hij moest zichzelf afschermen, hij moest zich afschermen van haar. Hij kon Devon bellen … of Nadya, zij wisten de ernst van de situatie … zij zouden Denni hier weg krijgen. Hij voelde haar zijn broekzak, beseft dat hij alles achtergelaten had in zijn kamer om geen afleiding te hebben van het echte gevecht met zichzelf. Dus er was geen telefoon om haar in veiligheid te brengen, geen Devon, geen Nadya. Er waren enkel zijn woorden en die nam ze niet aan.

Haar zelfzekerheid had Lupos weer rechtop gekregen, hij was weer beginnen ijsberen langs die dunne breekbare wand. Toen ze zijn naam opnieuw uitsprak wakkerde het rood aan in zijn ogen, Lupos … het was Lupos nu. Storm was maar kwart op deze wereld dus ze moest zijn naam niet gebruiken, hij was de baas, hij wilde de kracht hebben. En hij werd ongeduldig, hij werd ongeduldig omdat Storm toch nog zoveel geduld kon opbrengen om geen emoties in het spel te gooien. En toen ze weer begon te spreken was het alsof Lupos vertraagde in zijn hoofd, alsof hij zijn kop draaide, haar aankeek en luisterde naar wat ze zei. Storm schudde meteen zijn hoofd, kneep zijn ogen dicht toen hij de lichtte druk voelde van de weerwolf. Breek Storm, breek; dacht de wolf. ‘Nee.’ Prevelde Storm, hij zette een stap achteruit, net niet in het beekje. Hij keek over zijn schouder en dan wild weer naar Denni, hief zijn handen afwerend op voor zijn borst haar waarschuwend dat ze niet dichterbij moest komen. En toen zei ze iets waardoor hij bevroor op zijn plek, hij bleef haar onbeweeglijk aankijken terwijl zijn wolvenzicht voor een kort moment het enige was wat hij kon zien. Toen hij weer sprak was zijn stem koud, afstandelijk en was iedere emoties verdreven uit zijn blik. De angst was weg, de twijfel en Storm hing aan een zijden draadje vast terwijl hij het defensief voor Lupos begon op te nemen. ‘Niemand kan een bodyguard zijn voor mij. Hij is te sterk, jij bent class 1 Denni, hij weet dat. Als je denkt dat je kan winnen van hem dan heb je het fout. Hij leert nog steeds bij en er is geen situatie waarin ik kan voorspellen wat hij gaat doen. Maar wat hij nu wil doen is op jou jagen.’ Hij zweeg terwijl hij haar aanwees, met de koude afstandelijkheid die ze waarschijnlijk al eens op de ziekenboeg had gezien. ‘Ga!’ Beval hij haar. ‘Dit is niet helpen, dit is in de weg lopen.’ Het klonk meer op een grom dan iets anders maar het waren hoorbare woorden geweest. Hij probeerde zijn lichaam in beweging te zetten maar Lupos hield hem tegen, nieuwsgierig als dat beest was wilde hij weten hoe ze zou reageren. Voorspelde hij dat haar reactie misschien wel zijn vrijheid zou garanderen …

Denni
words: 1214
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyzo jul 17, 2016 9:23 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
And the wolves all cry, to fill the night with hollering
Om eerlijk te zijn had de blonde meid nooit verwacht Storm in zo'n situatie te zien. Denni had er genoeg over gehoord, eindresultaten van gezien, maar had nooit gedacht het gebeuren zelf te zien. En ook dit gaf weer aan hoe naïf de meid eigenlijk was. Want wat had ze anders verwacht? Storm was één van haar beste vrienden, ze trok heel veel met hem op. Had ze dan echt gedacht dat ze dit voor altijd kon blijven ontlopen? Dennimae slikte, voelde hoe moeilijk het speeksel door haar keel gleed, alsof er een groot obstakel in de weg zat. Haar lichte ogen waren op Storm gericht, namen elke beweging van hem zorgvuldig in zich op. Denni straalde kaltme uit, alsof ze de situatie onder controle had. Maar van binnen waren alle bellen en toeters te keer aan het gaan. Ze probeerde de situatie te plaatsen, de beste keuzes te maken en bij alles wat Storm deed of zei, een gevoel te koppelen. Maar daar was de meid nooit echt goed in geweest, de juiste gevoelens bij de juiste situaties te plaatsen. Het was dan ook een ontzettende warboel in haar hoofd en dat zou Storm, of Lupos, zeker niet ontgaan zijn.

Toen Storm vertelde over zijn droom, was de meid duidelijk gekwetst. Normaal gesproken, als hij zo iets tegen haar had gezegd tijdens andere omstandigheden, had ze hem gerust gesteld. Hem in haar armen gesloten en gerustellende woorden toe gefluisterd. Maar nu, op dit moment, deels door de spanning die er hing, werd ze er kwaad om. En niet alleen zozeer op hem, dat hij het haar niet had verteld, maar ook op zichzelf. Dat haar niks was opgevallen de ochtend dat ze samen wakker waren geworden. Dat zij, even vrolijk als altijd, zonder enig vermoeden een tijd later zijn kamer had verlaten. ‘Omdat,’ Storm zweeg, had zijn blik naar de boom gericht. Een tikkeltje nieuwsgierig wilde Dennimae weten waar hij zo verdomd lang naar moest staren in plaats van gewoon antwoord te geven, maar ze kreeg haar blik niet van hem afgetrokken. Veel te bang om een beweging te missen. En ergens in haar achterhoofd wist ze wel dat Storm momenteel niet zichzelf was, dat was aan alles duidelijk. Maar de meid had moeite om er door heen te prikken, zoals ze had gehad in de ziekenzaal. Denni wist niet hoe het was als er nog iets, 'iemand', in je lichaam schuilhield. Klaar om elk moment los te breken als je even niet oplet. Ze kende het niet en kon zich er nu niet in inleven, hoe erg ze haar best er ook voor zou doen. Het was de onwetendheid, naïfiteit en vertrouwen in Storm die haar hier hielden, hoewel ze in haar achterhoofd wist dat ze naar hem moest luisteren.
‘ik wilde niet dat het invloed zou hebben op jou.’ Storms blik was moeilijk en eigenlijk wilde Denni er meteen op in gaan, maar hield voor even haar mond. Haar gezicht betrok ook in een moeilijke uitdrukking, zoekend naar enige bevestiging van Storm in zijn gezicht. Ze vond niks. ‘Wat ik droom zijn vaak verlangens, wensen, onbewuste boodschappen.’ "Verlangens," Herhaalde ze zachtjes. Zo zacht, dat het woord amper over haar lippen ging. Was ze dan te dicht bij gekomen? Had ze afstand moeten houden die avond? Weer een vlaag van schuldgevoel, wat haar weer een hoop onzekerheden gaf. Denni begon weer aan zichzelf te twijfelen, of ze dingen anders aan had moeten pakken. Maar wat had ze anders moeten doen? Ze was nou eenmaal dicht naar Storm toe gegroeid en had geen seconde van hun tijd samen anders willen doen.

Weer probeerde ze een brok weg te slikken. Haar pogingen een beetje tot Storm door te dringen, werden weg gewuift. ‘Daar is het te laat voor Denni, hij is,’ Storm tikte tegen zijn hoofd en Denni trok haar wenkbrauwen weer tot een moeilijke frons. ‘hij is er al.’ Leuke dingen was momenteel ook wel een betwijfelend iets. Camille was leuk, maar bracht teveel emoties met zich mee. Evenals Londen. En Devon, daar kon ze ook moeilijk over beginnen na de afgelopen volle maan. Nadya.. Dennimae wist niet eens hoe het zat tussen die twee op dit moment, dus hield ze daar ook maar haar mond over. In plaats van opbeurende woorden, die ze normaal gesproken altijd klaar had liggen, staarde ze hem aan. Elk klein detailtje die veranderde aan Storm had ze door, voelde hoe de spanning tussen hun alleen maar erger werd. Hij voelde in zijn zakken, alsof hij naar iets op zoek was. "Wat zoek je?" Vroeg ze en alweer kwam het er niet uit zoals gepland. Ze snauwde het bijna, hoewel dat helemaal niet nodig was geweest. Dennimae begon zichzelf op te vreten aan zorgen, maar ook aan het feit dat Storm haar kwetste. Beledigde, door weer haar hulp af te slaan. Ze was te eigenwijs, te vastberaden om te helpen waardoor ze niet luisterde. Ze negeerde de hints die Storm, misschien wel onbewust, met zijn lichaam liet zien. Denni zou hem mee moeten nemen naar de ziekenzaal, daar voor hulp zoeken. Maar of hij met haar mee zou gaan? Het idee alleen al zou hem waarschijnlijk nog kwader maken, dus hield ze daar haar mond maar over. En er was alweer een stilte die haar alleen maar meer opfokte. Dennimae probeerde zo goed mogelijk op deze situatie te reageren, maar sloeg daardoor misschien juist wel de bood mis. Ze deed te erg haar best het te begrijpen, dat ze niet inzag wat er op dit moment eigenlijk tegenover haar stond. Het was Storm niet meer, ze wilde het alleen niet geloven.

En toen veranderde Storm zijn houding nogmaals. Hij werd.. Kwader, afstandelijker. Dennimae zag in zijn ogen hetzelfde als ze gezien had in de ziekenzaal, al leek er nu helemaal niks meer van Storm over te zijn. Ze moest beter weten, maar de woorden die hij sprak waren meer dan alleen kwetsend. Ze braken haar, diep van binnen. Storm wist hoezeer ze aan zichzelf twijfelde en nog haalde hij zulke woorden over zijn lippen. ‘Niemand kan een bodyguard zijn voor mij. Hij is te sterk, jij bent class 1 Denni, hij weet dat. Als je denkt dat je kan winnen van hem dan heb je het fout. Hij leert nog steeds bij en er is geen situatie waarin ik kan voorspellen wat hij gaat doen. Maar wat hij nu wil doen is op jou jagen.’ Storm wees naar haar en neusophalend, kantelde ze haar hoofd iets naar achter. Denni's lip begon te trillen en haar emoties danste als gekken door haar lichaam heen. Dit is het geen Lupos wil, sprak ze zichzelf toe. Maar ze ging er in mee, liet zichzelf te veel opfokken om nu het juiste te handelen. "Class 1?" Herhaalde ze, haar stem vol afkeur en felheid wat duidelijk liet zien dat ze meer dan beledigt was door het geen hij net gezegd had. En ergens wist Denni wel dat de Storm zoals zij hem kende, de Storm waar ze nu zo hard naar opzoek was, zoiets niet zou zeggen. Hij wist hoe onzeker en ontevreden ze over haar mutatie was. Het stak in haar hart, en goed ook. "Ben ik niet goed genoeg, wil je dat zeggen? Was Londen niet echt genoeg voor je, dat je nu aan mijn kunnen twijfeld?" Denni haar blik was kwaad, evenals de toon in haar stem. Ze beet de woorden haast naar hem toe en voelde hoe de tranen tegen haar ogen drukte. Weer beet ze op haar onderlip, zichzelf niet toelatend om nu te huilen. Het bevel negeerde ze zwijgend, evenals zijn andere woorden. De blondine was nu nog meer gedreven hem te helpen, hem zijn ongelijk te bewijzen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyma jul 18, 2016 10:39 am

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Dit was zijn schuld … het is haar schuld … dit was zijn schuld … het is haar schuld. De constante weder gedachte van de weerwolf maakte hem gek, bijna zo erg dat hij luidop tegen dat monster wilde roepen. Het was allemaal veel gemakkelijker geweest toen Lupos nog niet zo ver ontwikkeld was, toen het zweeg en enkel maar kwam als het wilde jagen. Dit alles zorgde ervoor dat Storm niet de standvastigheid vond om te blijven vechten, want als hij terug duwde daar dan duwde Lupos gewoon op een andere plaats weer. De weerwolf verzette geen poot en Storm was niet sterk genoeg om te kunnen winnen. Maar met Denni in de buurt wilde hij niets liever dan winnen, hij wilde niet dat ze zag hoe allesoverheersend dit deel van hem was, hij wilde niet dat ze zag hoe kwetsbaar en gebroken hij in dit stadium was. Ze verdiende dit deel van hem niet, ze was er te gevoelig voor en Storm wist exact hoe dat zou aflopen … het zou haar breken. Lupos zou haar kapot slaan in scherven die misschien niet meer vielen te lijmen. Die gedachten waren genoeg voor Storm om een beetje energie te putten uit haar aanwezigheid en het te gebruiken tegen Lupos. Maar het enige wat de wolf deed was kijken en moest hij kunnen waarschijnlijk ook zwak emotieloos grijnzen, dit kun je niet winnen Storm.

Iedere emotie op haar gezicht kwam dubbel en dik aan bij Storm. Hij was al zo oplettend naar anderen maar hij was dat dubbel naar Denni. Haar emoties hadden het meeste impact, haar gevoelens en angst brachten hem het meest van slag. Liefst van alles wilde hij haar aanraken, haar smeken om terug te gaan naar de ziekenzaal, haar gerust stellen dat het uiteindelijk wel in orde zou komen. Maar dat deel van hem was al zover afgedreven dat hij er geen houvast meer aan had. Toen ze één van zijn woorden herhaalde schoot de paniek door zijn ogen. ‘Zijn verlangens.’ Prevelde Storm amper hoorbaar. Het was altijd was Lupos wilde. De nachten draaiden altijd om de wolf, want dan was hij het actiefst en had hij zin om de leuke dingen te doen. ‘Ik zou nooit,’ hij keek haar aan, wanhopig. Ze zou toch niet echt denken dat Storm het verlangen zou hebben haar te doden, ondanks Lupos? Die gedachten begonnen zo aan hem te knagen dat hij zenuwachtiger werd, dat hij naar zijn hartslagmeter staarde en weer naar haar, dat hij begon te wiegen op de balen van zijn voeten. Nee, dat kon ze niet denken. ‘Denni,’ hij zweeg, strekte zijn hand kort naar haar uit en trok het dan defensief terug tegen zijn lichaam. ‘Ik zou zoiets niet doen.’ Jawel, zei een stemmetje ergens in zijn achterhoofd. ‘Geloof me, alstublieft.’ Smeekte hij. Als ze Storm en Lupos als één ging zien dan was alle hoop weg. Als iemand dat van hem ging denken, buiten zichzelf, dan zou hij er alles aan doen om zichzelf en de wolf kapot te maken. Hij keek haar aan, het bruin in zijn ogen smolt onder dat gevaarlijke rode, de wanhoop, de angst, de agressie. Het beetje goede in al dat slechte en Storm probeerde er tegenop te werken maar hij was gewoon te … sterk.

Ze wist vast geen blijf met die stemmingswisselingen van hem. Wat moest het dan zijn voor Devon om die laatste week dag in dag uit met hem door te brengen. Normaal was zijn geest wel iets meer geordend, normaal kon Storm erdoorheen met kalmering en een gewoon humeurige bui. Maar het was niets in vergelijking met dit … kwam het door dat hij niet volledig was kunnen transformeren afgelopen volle maan? Of kwam het door haar. Hij keek naar Denni, kouder, afstandelijker en ondanks dat hij het niet wilde voelde dat als de enige oplossing. Het was alsof de wolf niets liever wilde dan dat de wereld rondom zich heen afbrokkelde, dat hij zijn vrienden kwetste ondanks dat hij dit niet wilde. Hij stopte met tasten in zijn zakken toen ze hem kortaf vroeg wat hij zocht. Zijn ogen keken haar aan, in zijn blik de waarschuwing om haar attitude wat naar beneden te brengen.

Alles wat hij zei kwam door Lupos maar van zodra hij het zei was het alsof een deeltje Storm noch vocht voor enige controle. Van zodra hij haar emoties zag, van zodra hij de kwetsende blik zag in haar ogen was een iets van hem dat naar adem snakte. Wat had hij gedaan? Verbouwereerd door wat hij, Lupos, net had gezegd staarde hij haar aan. Keek hij toe hoe haar ogen waterig werden en ze zijn woorden herhaalde. En wilde iets zeggen maar er kwam niets. Ook Storm ontving de volle impact van zijn eigen woorden. Hij had haar twijfel en onzekerheid gebruikt als een wapen, een wapen dat haar zou breken en dan ook meteen hem. “Ben ik niet goed genoeg, wil je dat zeggen? Was Londen niet echt genoeg voor je, dat je nu aan mijn kunnen twijfelt?” Zei ze kwaad. Hij wilde achteruit stappen maar het beekje hield dat tegen. Zijn hartslagmeter begon zachtjes te piepen en Storm staarde naar Denni zonder op het geluid in de gaan. Het zou haar maar één verkeerd woord, één verkeerde beweging kosten en die glazen wand waarachter Lupos zat zou breken. Het zou maar één verkeerd woord of beweging van hem kosten om hetzelfde resultaat te krijgen. ‘Denni,’ terug zo gebroken en helemaal in de war stak hij zijn handen in een onderdanig gebaar naar boven. ‘Laat hem je niet kwaad maken, het is exact wat hij wil.’ Hij draaide zich om en stapte met een ruime stap over het beekje. Hij baalde zijn bibberige handen weer tot vuisten. Hij draaide zich voorzichtig terug naar Denni, alsof er iemand hem met een pistool onder bedwang hield. ‘Ik wil je niet kwijt.’ Het kwam er zo zacht uit dat hij niet wist of ze het zou horen. Hij voelde de misselijkheid, hij voelde zich slap worden in zijn benen. Hij zakte tegen een boom in elkaar, probeerde alles wat hij nog had aan vechtlust te gebruiken tegen Lupos voor haar. Ze mocht hem niet zien transformeren, hij zou haar niet doden. Hij sloot zijn ogen, dacht aan haar, hoe ze Londen toonde, hoe ze hadden gedanst onder de sterren, hoe ze tegen hem aan was gekropen, haar glimlach, haar zachte blik, haar lichte ogen. En iets in dit alles verwarde de weerwolf, net genoeg om hem eventjes stil te krijgen, genoeg om zijn hartslag voor een moment naar beneden te krijgen, om Storm toch nog eventjes die rust te gunnen. Hij keek op naar Denni die daar nog steeds stond aan de andere kant. ‘Ga, als je het niet wilt doen voor mij, doe het dan voor de anderen.’ Prevelde hij. En dat was de eerste oprechte Storm-zin die er sinds ze er was, uit kwam. Hij wilde haar niet kwijt, als hij dat lang genoeg zou blijven zeggen zou het misschien nog in orde komen …

Denni
words: 1179
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyma jul 18, 2016 5:34 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
And the wolves all cry, to fill the night with hollering
Het was allemaal zo ontzettend dubbel. De gehele situatie met Lupos was dubbel. Denni vertrouwde Storm blindelinks en ze wilde hem meer dan wat helpen bij zijn gevecht. Maar aan de andere kant wist ze dat ze moest gaan, naar hem moest luisteren voordat Lupos de complete overhand zou nemen. De blodine wilde hem zo graag helpen, kon het niet over haar hart verkrijgen hem hier nu alleen te laten. Dat zat niet in haar, daar was Storm veel te speciaal voor. Als ze nu weg zou gaan en hem zou iets overkomen.. Dennimae beet op de binnenkant van haar onderlip. Ze zou het zichzelf nooit vergeven.

Ze wilde huilen, zo graag huilen. Door haar knieën zakken en Lupos smeken Storm met rust te laten. Hem de jongen laten zijn die Dennimae in hem zag, die binnen in dat lichaam ergens verschuilde. De jongen waar de blondine zo ontzettend gek op was, misschien wel meer dan ze op dit moment besefte. Denni wilde Lupos van hem wegnemen, de pijn die hij voelde weghalen. Maar ze kon het niet. Ze kon niet eens huilen nu, bang dat Lupos daar gebruik van zou maken. En ze kon niks bij Storm wegnemen, ze had er de krachten niet voor. Ze kon het verdomme niet eens tegen gaan. Langzaam zakte haar moed steeds verder weg. Denni wilde vechten voor Storm en zou dat altijd blijven doen, maar hoe? Ze werd er wanhopig, onzeker van. Storm duwde haar weer weg. Niet zoals in de ziekenzaal, maar nog stond hij haar aanwezigheid niet toe. Het maakte haar allemaal zo gefrustreerd. Alleen het feit dat ze niks voor hem kon betekenen, sneed haar. En langzaam brak het haar op.

Maar Denni huilde niet, probeerde zo weinig emotie te laten zien. Enkel de vastberadenheid  toonde ze, en ondertussen ook haar opgekropte kwetsbaarheid en frustratie. Storm mompelde iets, maar Dennimae kon niet verstaan wat hij vertelde. ‘Ik zou nooit,’ Zijn wanhopige blik liet haar meteen haar hoofd doen schudde. "Weet ik," Antwoorde ze zachtjes terug. Ze wist dat het niet Storm zijn verlangens waren. Maar hij kon het haar niet kwalijk nemen dat ze er van geschrokken was. Lupos had die verlangens en dat was al beangstigend genoeg voor haar om het op het lopen te zetten. Maar Storm betekende te veel voor de blondine om hem hier, in deze toestand, achter te laten. ‘Denni,’ Storm reikte zijn hand, maar trok deze al snel weer naar zijn lichaam terug. Weer besprong de blonde meid haar gezicht van emotie naar emotie. Denni haar gezicht sprak boekdelen, zeker voor iemand als Storm die haar goed kende. En ook als ze verward was, als nu, was dat duidelijk zichtbaar. Hoe erg ze ook haar best deed niks te laten merken. ‘Ik zou zoiets niet doen.’ Voor een kort moment kneep ze haar ogen bijna samen, waarbij ze de tranen tegen hield. ‘Geloof me, alstublieft.’ "Ik weet het, Storm. Zo bedoelde ik het niet. Ik vertrouw je, het is goed." Zei ze zachtjes terwijl haar voeten twee passen richting Storm zette. Toen ze besefte dat ze naar hem toe gekomen was, stopte ze meteen met lopen. Ze wilde hem geruststellen, maar wist niet hoe. Enkel met woorden ging het haar niet lukken, was ze bang. Toen Storm Denni aankeek, kreeg ze haar blik niet van zijn ogen af. Zijn, normaal prachtige ogen, leken totaal niet meer op zijn eigen ogen. Niet dat mooie bruin, waar Dennimae uren in kon verdwalen. Niet die zachtheid, tederheid die ze normaal naar haar uitstralen. Niks. Het enige dat ze zag was het rode, de koudheid van de wolf die haar aanstaarde.

Storm zocht in zijn zak naar iets en door de gehele situatie wist Dennimae niet eens meer echt raad met zichzelf. Af en toe vroeg een stemmentje in haar hoofd wat ze hier nog deed, maar dan was het aanblik van Storm genoeg om haar weer dat kleine beetje kracht te geven. In een situatie waar één van de twee instorte, moest de ander toch sterk blijven? Voor hun beide? Denni wilde nu sterk blijven, sterk voor Storm en haar. Maar het was zo ontzettend moeilijk. Haar vraag kwam er dan ook zo verkeerd uit, dat het juist niks goeds deed aan Storm zijn kant. De blik die ze kreeg zei genoeg en meteen hield de meid haar mond. Onbewust was ze Lupos aan het uitdagen. Haar goeie bedoelingen werden niet goed geformuleerd.

Het was niet echt Storm meer die tegen haar sprak en ergens wist ze dat wel. Denni wist wel beter, ze wist echt wel beter. Maar alsnog liet ze zich opfokken, liet ze zich kwetsen. Storm kende haar zo goed, wist waar haar zwaktes lagen. En Lupos maakte hier gebruik van. Maar de woorden, de manier hoe het gesproken werd lieten elk beetje zelfvertrouwen die ze na Londen had opgebouwd, meteen weer in kleine stukjes van haar afvallen. Dennimae werd kwaad, gekwetst en de woorden schoten uit haar mond voor dat ze er erg in had. Storms hartslag meter begon te piepen en Denni schrok van het plotse geluid, van haar eigen reactie. Onderzoekend bekeek ze Storm en probeerde ze de echte Storm in het lichaam terug te vinden. ‘Denni,’ Voor een moment schrok de meid van het horen van haar eigen naam. ‘Laat hem je niet kwaad maken, het is exact wat hij wil.’ Angst, verdriet en vooral bezorgdheid vulde haar maag zo dat ze er misselijk van werd. Ze wilde dit niet, wilde dit niet voor Storm. Het was niet eerlijk, niet eerlijk dat een persoon als hij dit door moest maken. Storm had zo veel goeds in hem, zo veel liefde. Maar alles werd verbitterd en bedorven onder de koudbloedigheid van Lupos. Storm zou zo veel meer uit zichzelf kunnen halen, enkel als hij in zichzelf zou geloven. Zichzelf zou zien als Denni hem zag. Want zelfs nu wist ze dat hij daar binnen nog ergens aan het schijnen was, als hun Dennister.

Storm stapte over het beekje en automatisch zette de blondine ook een paar stappen naar voren, alsof ze bang was hem uit het oog te verliezen. ‘Ik wil je niet kwijt.’ De wind bracht de woorden zo zacht, zo kwetsbaar bij haar gehoor dat Denni niet wist of hij het echt gezegd had. Haar ogen werden groot en haar hart ging als een gek te keer. "En ik wil jou niet kwijt," Ferluisterde ze zachtjes terug, waarbij ze haar hoofd iets kantelde. "Ik ga jou niet aan hem verliezen." De woorden kwamen zo zacht, zo voorzichtig uit haar mond. Maar het droeg weer diezelfde standvastigheid als ze eerder gehad had. Lupos stond al teveel tussen beide, dat ze het niet toeliet dat hij hun nog meer uit elkaar zou halen. Zodra Storm tegen een boom aan zakte, liep Dennimae meteen naar het beekje toe. Echter bleef ze aan de andere kant staan, wetend dat Storm haar niet bij hem zou willen hebben. Maar ze wilde zo graag, zo graag tegen hem aankruipen en voor één keer hem in bescherming nemen. Storm keek op en voor een moment dacht de meid dat er iets in zijn blik veranderd was, alsof er meer Storm aanwezig was. ‘Ga, als je het niet wilt doen voor mij, doe het dan voor de anderen.’  Zijn woorden bevestigde dit. De manier hoe hij sprak, hoe hij aan andere dacht. Dennimae wilde alles voor Storm doen, alles. Maar op dit moment kon ze het niet doen. Niet voor hem, niet voor een ander. "Je weet dat ik alles voor je zou doen," Sprak ze hem toe, een soort geruststelling in haar stem. "Maar ik weet dat je sterker bent dan hem, je moet in jezelf geloven. Jezelf zien zoals ik je zie, ondanks dit gehele gebeuren." En toen verscheen die bekende, liefdevolle glimlach om haar lippen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyma jul 18, 2016 8:14 pm

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Storm was gekend om zijn charme, zijn kalmte, zijn geduldigheid en begrip. Hij had een sterke zelfzekere persoonlijkheid maar die haar Lupos ook en hij was koelbloedig, ongeduldig, gevaarlijk en bloeddorstig. Ze vulden elkaar in zoveel manieren gemakkelijk aan maar iedere keer weer was die sterkte in die persoonlijkheid hetgeen wat hen beide deed botsen. Want Lupos deed alles om een beetje vrijheid te krijgen en Storm deed alles om het in te tomen. Nu meer dan anders wilde hij de hoop opgeven. Hij had dagen, weken en maanden op Genosha gelopen zonder dat amper een handvol studenten wist wat hij echt was. Iets wat na die volle maan, het verhaal van de weerwolf en de beer, algemeen bekend was geworden. Storm wilde Lupos van iedereen weg houden, maar hij wilde hem vooral weg houden van haar, van Denni. Hij wist niet waarom het zo belangrijk was dat Lupos en Denni nooit in aanraking zouden komen maar hij wist dat het nu in ieder geval te laat was. Het enige wat hem nu nog onzeker maakte was de vraag of Denni hem en Lupos als één zag.

“Weet ik.” Antwoordde ze hem zachtjes. Maar het was niet genoeg, het was niet genoeg om de onrust voor die specifieke angst van hem te temperen. Ondanks dat Storm het nooit toonde vond hij het wel altijd belangrijk wat er over hem of dichte vrienden werd gezegd. Hij probeerde iedereen op zijn manier een beetje veilig te houden en dat was vaak met woorden. Nu leken alle mogelijk woorden tekort te schieten en was het slecht een gemompel en gehakkel van onsamenhangende zinnen. Hij probeerde haar meer dan eens duidelijk te maken dat hij zoveel liever wilde dromen over een wandeling door het bos, of een picknick op een weide, of een feestje met Camille. Maar hij kwam er gewoon niet toe, alles zat vast en het maakte hem wanhopig. Het maakte hem wanhopig dat hij de persoon om wie hem immens veel gaf hem niet zou begrijpen. En het was alsof Denni het wist, alsof ze wist dat hij niet de macht had om aan zijn woorden uit te geraken. “Ik vertrouw je”“Het is goed” en de druk viel weg. Zomaar, als een dam die brak voelde hij iets van opluchting door zich heen gaan. Ze vertrouwde hem, ze vertrouwde hem … hij bleef dat net lang genoeg in zijn hoofd herhalen tot Lupos er humeuriger van werd en dat meteen werd overgezet op Storm. De wolf werd ongeduldiger en Storm weer afstandelijker. Zo zou het altijd gaan, hij wilde iets en Storm volgde het gedwee. Het zou nooit genoeg zijn voor de wolf om enkel te kijken. Ondanks dat hij Denni beval om terug te gaan was hij er ook deels bang voor. Want wat als ze gewoon zou weg wandelen … wat zou Lupos dan doen? Was het het waard om de wolf nog kwader te maken door haar te laten gaan of moest hij enkel wachten tot zij hem zou uitlokken tot een transformatie. Maar zou één van beide gevallen veiliger zijn? Hij keek naar Denni en besefte het meer dan anders … haar leven stond op het spel. Dit kon het laatste beeld zijn dat hij op haar wierp, de laatste herinnering aan haar kon een discussie zijn om hém. Er was nog zoveel dat hij haar wilde zeggen voor mocht dit het laatste moment zijn maar het kwam niet over zijn lippen, er was teveel onmacht, te veel angst en paniek om het er op de juiste manier uit te krijgen.

Hij wist dat hij Denni op een al veel vroeger stadium kwijt kon geraken. Niet door de fysieke kracht waarmee Lupos zijn tanden in haar nek zou zetten maar door de mentale diepte van zijn woorden. Hij kwetste haar, hij vernederde haar, hij gebruikte alles wat hij in zijn macht had om haar af te schrikken op de meedogenloze manier. En het leek voor een moment lang te lukken, Lupos zag haar verdriet, hij rook haar twijfel en angst en hij wist dat hij zou winnen. Hij was er klaar voor, de adrenaline joeg door zijn gastheer … nog enkele seconden en … Storm hield dat onbewust tegen, door weer die chaos door zijn lichaam te jagen. De hartslagmeter was voor een moment lang het enige wat geluid maakte in de omgeving. Het was alsof alle vogels en alle geluiden gerend waren van het nakende tafereel. Haar schrikreactie deed Storm schrikken wat op zijn beurt extra motivatie en wilskracht gaf aan de wolf. Hij wist hoe belangrijk het op dit punt was om zijn emoties binnen te houden, om ervoor te zorgen dat geen van hen de verkeerde woorden zou gebruiken. Van zodra hij bewoog, bewoog ze ook. Hij voelde de spanning als een veer door zich heen trekken toen hij over het beekje stapte maar zij ook begon te bewegen. Hij hield zijn handen nog steeds op, te bang om iets te zeggen maar duidelijk makend dat hij niet wilde dat ze dichter zou komen. Toch … hij hunkerde naar een beetje geruststelling van Denni. Want waar hij dat altijd voor haar had gedaan, had zij nog nooit echt een kans gehad om het te doen voor hem. En hij had het momenteel zo hard nodig, iets van troost, bescherming, iemand met de kracht om hem erdoorheen te trekken.

“En ik wil jou niet kwijt.” Er flikkerde iets in zijn in zijn blik toen hij haar aan keek. Alsof het bruin in zijn ogen een beetje terrein won op het rood van de weerwolf. Ze wilde hem niet verliezen aan Lupos. Hij sloot zijn ogen, genoeg om één enkele traan over zijn wang te laten dwalen. Waarom voelde dit zozeer als een afscheid? Omdat hij wist dat Lupos het hoe dan ook voor elkaar zou krijgen om haar neer te halen? Kon hij haar nog dichter laten met het vooruitzicht van de toekomst. Zelf als dit zou werken, zelf als hij Lupos zou kunnen tegen houden, er zouden altijd momenten zijn dat hij het opnieuw zou willen proberen. ‘Je bent me al kwijt aan hem.’ Hij opende zijn ogen en keek haar aan, gaf haar de volle lading van zijn pijn door één enkele blik. Het ondragelijke gevoel verspreidde zich door zijn lichaam, maakte zijn benen week waardoor hij tegen een boomstam aanzakte en zijn ogen sloot in de zachte paniek van het idee. Hij zag enkel haar, elk moment dat hij met haar spendeerde, dat hij haar zien wandelen had over het schoolplein, dat hij haar had zien glimlachen en plezier zag maken. De intensiteit van die herinneringen, van die emoties zorgden ervoor dat Lupos degene was die verbouwereerd stond toe te kijken, die de informatie van alles wat door Storm heen ging niet snel genoeg verwerkt kreeg. En dat zorgde voor stabiliteit, rust en iets meer controle voor Storm. Toen hij haar weer aan keek was er meer van hem aanwezig dan gelijk welk moment van afgelopen minuten. En dat beetje rust van hem gaf Denni weer wat moed om hem erdoorheen te sleuren. En terwijl ze sprak zag hij de glimlach op haar lippen, de liefdevolle Denni glimlach die hij al vaker had gezien. Hij staarde ernaar, langer dan een minuut, langer dan twee minuten en hij kon niets doen om het te beantwoorden. ‘Kom hier.’ Zei hij zachtjes. Hij zag haar twijfel bij die woorden, hij zag dat ze aarzelende over iedere pas die ze zette maar zoals hij dacht meende ze het … ze vertrouwde hem en aangezien dit Storm was stapte ze voorzichtig over het beekje. Storm keek niet naar haar, hij keek naar zijn hartslagmeter. Bij iedere pas die ze zette verwachtte hij een reactie van de weerwolf maar het leek alsof de storm was gaan liggen. Toen ze bij hem neerhurkte maakte hij zijn blik langzaam los van de hartslagmeter en zocht de lichte ogen van Denni op. ‘Ik ben niet sterker.’ Prevelde hij, zijn hoofd vermoeid tegen de boomstam rustend. ‘Maar waar ik wel sterker in ben is in wat ik voel en jij,’ hij zweeg, zijn vinger wees haar in een zwak gebaar aan. ‘Jij doet iets met me Denni.’ Hij slikte wat van zijn misselijkheid weg en sloot een moment lang zijn ogen. ‘En dat is niet goed als het op hem aan komt. Ik ben onstabieler en hij weet dat. Maar hij is ook in de war.’ Storm aarzelde een moment lang, strekte zijn vingers en streek ze over haar hand. Hij keek ernaar, naar de weg die zijn vingers bibberig aflegde alvorens hij zijn vingers weer langzaam terug trok en zijn hand tot een vuist baalde. Toen hij Denni weer aan was zijn blik kwetsbaar, zijn ogen met iets van tranen achter verscholen. ‘Hij wil je vermoorden Denni en ik,’ zijn adem stokte en hij keek eventjes naar de bomen achter haar. ‘en ik kan niet leven in een wereld waar jij er niet bent. Niet als het mijn schuld is dat je er niet meer bent.’ Hij zette zijn handen tegen de grond, duwde zichzelf wat rechter, bracht zijn gezicht dichter naar dat van Denni. ‘Kan je er voor me zijn als ik terug kom van mijn volle maan? Want dan moet je nu gaan.’ Prevelde hij voorzichtig. Hij bracht zijn hand omhoog, streek zijn vingers langs haar kaaklijn en liet zichzelf dan weer terug zakken tegen de boom. ‘Ik red me wel, het vooruitzicht van jullie veiligheid krijgt me er wel doorheen.’ Het was geruststellend bedoeld, hij probeerde iets van een glimlach op zijn lippen te krijgen maar er was enkel kort die mondhoek die naar boven ging. Ze moest nu gaan, nu Lupos nog zo verbouwereerd was door alle nieuwe informatie in Storm’s hoofd. Meer dan alles wilde hij Denni veilig, meer dan alles wilde hij zeggen wat de reden was van Lupos zijn flinke opmars vandaag. Maar hij kon het niet, niet in deze situatie …

Denni
words: 1660
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptydi jul 19, 2016 12:52 am


Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
And the wolves all cry, to fill the night with hollering
Zo veel emoties, zo veel gevoelens golfden er op dit moment door de blondine haar kleine lichaam. Het was zo ontzettend veel informatie om te verwerken en eigenlijk gebeurde er te veel voor Denni om te relativeren, ondanks dat er eigenlijk heel weinig gebeurde. Maar binnen in haar, binnen in Storm, gebeurde er zo ontzettend veel. Een vervelend, misselijk gevoel bekroop haar bij het zien van de leed die Storm over zijn lichaam droeg. Ze was oprecht misselijk, dat ze voor een moment dacht dat haar gezicht bleekjes zou ogen. Maar momenteel was de meid totaal niet met zichzelf bezig. Het voelde even alsof ze buiten haar lichaam stond en toekeek hoe ze naar Storm zijn woorden luisterde, er op reageerde. Alsof het zich allemaal voor haar afspeelde en ze er eigenlijk geen deel van uitmaakte. Het begon te draaien in haar hoofd en weer kwam het gevoel van misselijkheid opdagen, wat haar terug in de realiteit bracht. Ze stond wel degelijk tegenover Storm, in deze situatie, op dit moment. En er was niets. Niets dat ze kon doen het te verbeteren, niets dat Storm op dit moment zou toelaten. Hij was afstandelijk, zelfs toen ze hem vertelde dat ze wist dat het niet hemzelf was die die verlangens had. Maar het was niet genoeg, niet genoeg voor de wolf om te kalmeren. Zou iets dat zij zou doen, genoeg zijn? Zou ze ooit goed genoeg zijn om haar vrienden ook maar iets te kunnen helpen? Storm vertelde, drie weken geleden, dat ze hem hielp op een manier niemand anders kon. Maar hoe was het helpen? Hij was nu emotioneel zo onstabiel, dat ze sterk het gevoel had dat dat juist haar schuld was. Dat ze hem totaal niet had geholpen met haar tripje naar Londen, al waren ze toen nog zo gelukkig geweest. Het had hem onstabiel gemaakt, had Lupos de vrije loop gegeven. Ze was er zeker van, ze zou nooit goed genoeg zijn hem hier mee te kunnen helpen.

En terwijl de moed haar verder in de schoenen zakte, haar onzekerheden, twijfels en angst langzamerhand haar acties en gedachtens begonnen te beïnvloeden, bekeek ze hoe Storm in gevecht was met zichzelf. Denni had haar lichte ogen strak op hem gericht, miste geen enkele beweging die hij maakte, hoe klein het ook was. Hoe zijn hoofd iets fronsde toen hij hard nadacht, god mocht weten welke zorgen er in hem rond gingen. Hoe hij haar aankeek met een blik die haar angstig maakte, wetend dat ze zijn angsten niet weg kon nemen. Zijn lippen die bewogen, maar geen woorden uitspraken. Hoe zijn lichaam trilde terwijl hij zo zijn best deed Lupos in bedwang te houden. Het was vreselijk om aan te zien. Dennimae haar gezicht liet meer emotie toe dan ze wilde tonen, maar ze kon er niet omheen. Ze kon de verdriet die door dit alles kwam niet langer onderdrukken. Ze wilde Storm zo graag in haar armen sluiten en nooit meer loslaten. Hem helpen bij het gevecht met Lupos, hem voor één keer beschermen. Al was het maar alleen voor deze avond, ze wilde dat hij wist dat ze het kon. Maar kon ze het wel? Denni, die al zo'n onzeker wrak was, begon steeds meer aan zichzelf te twijfelen. Zou ze ooit wel instaat zijn hem te kunnen beschermen tegen het geen dat in zijn lichaam verborgen lag? Met zijn gedachtens speelde, zijn dromen verpestte en hem van elk soort van liefde wilde afsluiten. Dennimae wilde hem die liefde geven, nu, op dit moment. Maar Lupos sloot haar buiten. Lupos kwam alweer tussen beide. En ze was het zat, ze was die verdomde strijd zat. Denni was er net pas aan begonnen, aan dat gevecht. Ze kon zich niet voorstellen hoe het voor Storm moest zijn, elke maand weer dat gevecht. Langzaam begon ze zijn vermoeidheid en rusteloosheid te begrijpen. Het brak hem op en ze zag het nu pas. Ze zag nu pas, hoe slecht het eigenlijk met hem ging. En weer voelde ze een steek in haar borst, alsof er weer een stukje van haar hart afgebroken was.

Storm had zijn handen nog steeds omhoog, duidelijk makend dat Dennimae niet te dicht in de buurt moest komen. Of eigenlijk, helemaal niet zijn kant op moest komen. Maar ze kon haar lichaam niet stil houden. Ze wilde hem niet kwijtraken, op welke manier dan ook. Ze kon hem niet verliezen, al helemaal niet aan Lupos. Ze zou niet falen, niet op hem. Ze ging het proberen, haar best doen hem er een beetje van te laten ontsnappen. Toen Dennimae de woorden had uitgesproken, hoe zacht ze ook geklonken hadden, dat ze hem niet kwijt wilde leek er iets te veranderen bij Storm. Alsof ze toch een beetje tot hem doorgedrongen was, tot de echte Storm. Zodra er een traan over zijn wang dwaalde, schudde de meid hevig haar hoofd. Ze beet hard op haar onderlip, waardoor ze het bijna kapot zou bijten. Denni kon haar emoties niet langer inhouden, niet als ze hem zo gebroken zag. En daar kwamen ze, traanvocht gevormd in een kleine druppel die langzaam over haar wangen gleden. Ze huilde niet veel als in tranen, maar ze waren gevuld met zoveel emotie. ‘Je bent me al kwijt aan hem.’ De woorden, de blik die hij haar schonk.. Het brak de rest van haar emoties los en weer schudde ze hevig haar hoofd, proberend haarzelf een beetje bij elkaar te rapen. Haar standvastigheid die ze eerder had leek totaal verdwenen, hoewel ze er zeker van was dat ze hier bleef om hem te beschermen. Tegen wat dan ook, alleen al als het voor vanavond was..
"Stop, Storm," Haar stem stierf weg bij zijn naam, bibberend en ietwat hees. "Laat hem niet tussen ons komen, alsjebliefd. Hij gunt je geen liefde, vriendschap. Zeg niet dat ik je al kwijt aan hem ben," Sprak ze, na even gezwegen te hebben. "Want ik laat je niet gaan, sta het niet toe dat hij je dit aandoet." De meid fronsde haar hoofd moeilijk en ergens was die sterkheid weer in haar blik te zien. Ze meende haar woorden, alles wat ze zei. Het enige dat miste was Storms geloof in zichzelf, het feit dat hij wel degelijk scheen. Schijnt als hun Dennister, vol liefde en tederheid. Want Dennimae was er nog steeds van overtuigd dat hij er was en kreeg het gevoel die Storm steeds meer naar voren te halen.

Storm zakte tegen een boom aan, waardoor Denni automatisch naar het beekje was gekomen. Storm sloot zijn ogen en kreeg ergens het idee dat dit geheel een afscheid was geweest. Alsof wat hij net gezegd had, het laatste was dat hij haar ooit zou zeggen. De meid haalde haar neus op, veegde haar tranen weg. Haar lichte ogen waren geen moment van Storm afgeweken en ze was zeker niet van plan dit als een afscheid te laten verlopen. Vandaar de ze haar woorden krachtig zei en glimlachte. Oprecht haar liefdevolle glimlach wist te plaatsen. Storm keek er naar maar reageerde er niet op. Toch hield ze hem op en kon ze hem echt houden, echt de liefde uitstralen die ze voor de jongen voelde. ‘Kom hier.’ De woorden waren zachtjes, maar Denni had ze duidelijk verstaan. Haar glimlach kromp iets en twijfel hield haar op haar plek. En toen kwam haar lichaam langzaam, voorzichtig in beweging. Ze stapte op het beekje, al ging geen enkele pas soepel. Telkens als haar voet opnieuw de grond raakte, voelde ze een vlaag van angst haar lichaam willen tegenhouden. Maar het andere gevoel, wat momenteel de overhand had, bracht haar toch bij Storm. Ze vertrouwde hem, vertrouwde hem echt. Voorzichtig zakte ze door haar knieën bij Storm, haar lichte ogen op de zijne gericht. Haar blik ietwat nerveus, maar alsnog met dat kleine glimlachje. ‘Ik ben niet sterker.’ Zijn woorden lieten haar glimlach afsterven, maakte plaats voor de tranen die tegen haar ogen drukte. Kort knipperde ze, waarbij er eentje over haar wang spijbelde. ‘Maar waar ik wel sterker in ben is in wat ik voel en jij,’ Storm zweeg, zijn vinger wees haar in een zwak gebaar aan. ‘Jij doet iets met me Denni.’ De woorden vormde een zwakke glimlach, maar ook meer tranen. Haar ogen werden ietwat rood door het traanvocht en langzaam glommen haar vochtige wangen in het schemerlicht van de sterren en de maan. De blondine wist niet hoe te antwoorden, niet eens precies wat hij eigenlijk bedoelde. Echter durfde ze er niet naar te vragen, ze kon de woorden er niet voor vinden. ‘En dat is niet goed als het op hem aan komt. Ik ben onstabieler en hij weet dat. Maar hij is ook in de war.’ Begrijpend knikte Denni, nam met haar ogen zijn aarzelende blik in zich op. En toen voelde ze hoe zijn bibberende vingers over haar hand gingen. Voor een moment gleden haar lichten ogen naar de aanraking, waarbij ze moeite had om te slikken. "Storm," Zei ze zachtjes, haar stem schokkend en hees. Echter kreeg ze meer woorden niet over haar lippen gerold. Ze wilde hem zo veel vertellen, hem zo graag gerust stellen. Maar het lukte haar niet. Het maakte haar kapot om hem zo te zien, zijn pijn te zien. De innerlijke strijd die hij elke maand mee moest maken. De wanhoop die hij bij zich droeg, evenals zij die bij zich droeg. Het gevoel van machteloosheid.

‘Hij wil je vermoorden Denni en ik,’ Denni fronsde haar wenkbrauwen, waarbij nog een enkele traan haar wang bevochtigde. Ze wende haar blik naar zijn hartslag meter, al begreep ze het ding niet goed genoeg om het te kunnen lezen. ‘en ik kan niet leven in een wereld waar jij er niet bent. Niet als het mijn schuld is dat je er niet meer bent.’ Bij zijn woorden keek Denni hem weer aan, zag hoe hij zichzelf iets overreind drukte en hun gezichten maar kort van elkaar verwijderd waren. ‘Kan je er voor me zijn als ik terug kom van mijn volle maan? Want dan moet je nu gaan.’ De meid schudde zachtjes haar hoofd en beet weer zacht op haar lip om niet nog meer tranen te laten ontsnappen. "Je zult me niet verliezen, hij zal mij niet vermoorden." Ferluisterde ze zachtjes naar hem. Kort sloot de blonde meid haar ogen bij het voelen van zijn vingers langs haar kaaklijn. ‘Ik red me wel, het vooruitzicht van jullie veiligheid krijgt me er wel doorheen.’ Denni zweeg, keek hem met een blik aan die meer zei dan woorden ooit zouden kunnen doen. Voorzichtig boog ze zich voorover, om haar schouder tegen zijn borst te drukken. Voorzichtig liet ze haar hoofd op zijn schouder rusten, legde ze haar hand zachtjes op de zijne. "Kom als je bliefd als er iets is, goed?" Haar stem was zo hees, dat ze amper hoorbaar was. Langzaam bracht ze haar hoofd weer omhoog, om hem aan te kunnen kijken. Het liefdevolle, bemoedigde glimlachje verscheen rond haar lippen. "Onthoud dat je straalt, Storm Hall. Vanbinnen schijn je net zo mooi als onze Dennister." Uiterst voorzichtig raakte haar lippen kort zijn kaaklijn aan. De aanraking was zo klein, dat ze zijn stoppeltjes bijna niet voelde. En net zo voorzichtig als ze naar hem toe gekomen was, stond ze op. Kort glimlachte ze, om haar tranen weg te vegen en langzaam van Storm weg te lopen. Zodra ze het beekje over was, keek ze kort achterom.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptydi jul 19, 2016 7:59 am

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Ze had nooit getwijfeld … ondanks dat hij de emoties bij iedere seconde zag veranderen, zag versterken … ze had nooit een moment getwijfeld. Ze was niet achteruit gedeinsd voor het mismakende rood in zijn eens zo vertrouwde ogen, ze had niet achterom naar de school gekeken toen hij haar zo hard aanpakte dat hij er waarschijnlijk zelf al half aan bezweek. Ze wist waarschijnlijk wel in welke gevaarlijke positie ze stond, ze wist dat dit kon uitdraaien in zijn grootste nachtmerrie. Maar ze was blijven staan. De meest onzekerste persoon uit zijn vriendenkring bleef staan … en het was niet voor Lupos, het was voor hem, voor Storm Hall. Net als Devon het voor hem had gedaan, net als Kat het voor hem had gedaan, net als Nadya het voor hem had gedaan. Maar dit was Denni, ze was zo breekbaar als glas, zo gevoelig voor stemmingen en zo onzeker over zichzelf dat hij zich niet kon voorstellen hoe ze het ooit tegen de weerwolf kon opnemen. Er was geen enkel scenario in zijn hoofd dat een beetje een goed einde beloofde. Of tenzij ze zou gaan … maar dat wilde ze niet. Ze bleef waar ze was ondanks dat hij zag dat haar vastberaden masker langzaam maar zeker afbrokkelde onder de vreedzaamheid van de weerwolf.

Hij zag haar bleek worden onder al die druk van Lupos. De wolf zette zoveel op hen beide dat het uiteindelijk teveel zou worden. Of het zou haar breken en hem doen transformeren, of het zou gewoon hem breken en Lupos vrij spel geven. Hij hoefde enkel maar te wachten tot één van de twee zoveel emoties zou opkropen dat het zou barsten. Denni toonde meer en meer van zichzelf, ze toonde haar angst, haar verdriet, haar bezorgdheid om Storm en Storm kon niets anders dan terug staren. Dan kijken hoe ze zo hard worstelde met haar emoties, hoe ze probeerde alles een plaats te geven in haar al misselijke lichaam. Ze had het hier al lastig mee, met de stemmingswisselingen, de onrust die hij vertoonde. Maar wat zou ze doen als hij moest transformeren, als ze zou zien hoe zijn lichaam werd gemarteld voor dat monster … als ze zou zien hoeveel pijn hij doorstond voor Lupos. Alles in hem vocht om dat moment te vermijden maar iedere seconde die voorbij kroop was er eentje dichter naar dat moment. Hij kon dan zoveel energie putten, maar hij wist dat ook die energie ooit op zou geraken. En wat dan? Zou hij haar weg krijgen voor dat moment aan brak? Als hij nu naar haar keek zag hij enkel de zwakke weerspiegeling van een gebroken ziel, maar hij zag ook dat beetje vastberadenheid dat haar op exact die plaats hield. En het was zijn taak, nu, om dat beetje vastberadenheid te doen smelten, om haar veilig en wel terug te krijgen naar de school.

Het was alsof de wind gaan liggen was in een heftige storm. Hij begreep niet waarom, hij begreep niet waarom Lupos nu, op het laatste moment besloot om niet meer door te drukken. Hij voelde verwarring, verwarring om de emoties en gevoelens diep in Storm. Het was alsof een soort van bedreiging ervoor zorgde dat de weerwolf moest gaan nadenken over zijn volgende passen. Dus het was verdacht stil in zijn lichaam op het moment dat hij neerzakte tegen de boom en alles wat Denni representeerde voor zijn netvlies afspeelde. Was het dat waar Lupos zich voor terug trok, het gevoel van Denni dat tot diep in zijn lichaam door drong? Waren het haar woorden, haar emoties die ze toonde die ervoor zorgde dat hij Lupos terug week en toekeek? Het werkte, hij wist niet voor hoe lang maar hij voelde een beetje vrede en rust in zijn lichaam. En dat kon hij gebruiken om ervoor te zorgen dat Denni veiligheid zou gaan opzoeken.

Ze vocht voor hem omdat hij niet tegen zichzelf kon vechten. Hij had er de energie niet voor, hij voelde zijn leeg op het moment dat hij weer rust had. Het enige wat hij nu nog wilde doen was haar in veiligheid brengen. Haar woorden hadden zoveel inhoud, zoveel impact dat Storm meer en meer van zijn bescherming liet zakken, dat hij meer en meer van het gevecht tegen de wolf liet varen en al zijn kwetsbaarheid naar boven duwde. En op dat moment liet hij het haar toe … liet hij het Denni toe om hem te helpen, al was het enkel maar met de liefde in haar woorden. Nee, Lupos gunde hem geen liefde en vriendschap, toch had Storm het hier op Genosha gekregen. Wie was dan de sterkste? Op het moment dat hij en Devon zaten te lachen om iets doms … op het moment dat hij met Denni danste onder de sterren van Londen … op het moment dat hij de verjaardagscadeaus uitpakte die zijn vrienden voor hem hadden meegebracht. Wie was dan de sterkste? Het deed hem pijn om te zien met hoeveel aarzeling ze naar hem toe stapte, om te zien met hoeveel voorzichtigheid ze naast hem neer zakte op de bosgrond. Maar van dichtbij hadden haar ogen nog meer effect dan van veraf. Ondanks de tranen, ondanks alle emoties boden ze hem een beetje troost. En met ieder woord dat hij zei liet ook Denni een beetje meer van haar vastberadenheid los. Hij meende het, hij meende alles van wat hij zei. Hij hoorde hoe ze zijn naam luidop sprak, met zoveel in dat ene woord, in die ene naam. Net als bij Nadya had de naam bij haar evenveel diepgang, maakte het op een zekere manier zoveel bij hem los.

“Je zult me niet verliezen, hij zal me niet vermoorden.” Ze probeerde het zichzelf wijs te maken want Storm wist dat het al te laat was om het zichzelf nog wijs te maken. Hij knikte enkel, vaag, amper zichtbaar om haar de bevestiging te geven dat het niet zou gebeuren. Maar je zag het in zijn blik, hij sprak het tegen met enkel zijn woorden. Hij ging haar geen hoop geven maar hij wist wel dat hij bijna op het moment was dat ze kon gaan. Dit zou een mooi laatste moment zijn, het was op een bepaalde manier vredig … alsof hij het nu kon loslaten en kon sterven. Ze liet haar hoofd op zijn schouder zakken en Storm sloot zijn ogen om er een beetje liefde uit te putten. ‘Ik kom altijd terug.’ En dat was de waarheid, Lupos mocht hem dan nog zo verwoesten, terugkomen zou hij altijd doen. Toen ze haar hoofd weer omhoog hief veegde hij één van de tranen van haar wang. Toen ze weer sprak was daar die oprechtheid in zijn ogen en voor even kwam er een liefdevolle zwakke glimlach in zijn lippen. ‘Niemand kan zo mooi schijnen als jij.’ Het was een zwak protest maar het was perfect. Hij liet zijn hoofd tegen de boom rusten en keek vermoeid toe hoe ze langzaam maar zeker terug naar het beekje liep. ‘Ze is veilig Storm.’ Prevelde hij zichzelf amper hoorbaar toe terwijl hij naar de korte glimlach keek die ze hem nog toe wierp. Iedere stap die ze verder van hem afzette deed hem meer ontspannen. Iedere stap die ze verder weg zette maakte hem ergens weer compleet. Ze is veilig, ze is veilig, ze is veilig … nee dat is ze niet … en dat klein beetje protest van Lupos bevestigd zijn angst. Ze was niet veilig …

Denni
words: 1250
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptywo jul 20, 2016 12:11 am


Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
If you love me, don't let go
Normaal gesproken zou de blonde meid ontzettend genieten van deze plek. Van het stromende beekje door het begroeide bos, hoe de sterren en de maan de omgeving dat magische beetje licht gaven. Hoe rustig het was, de dieren die zichzelf tot slaap hadden gebracht. Enkele nachtdieren die amper hoorbaar waren, maar je hun aanwezigheid achter je voelde. Maar nu.. Nu kon de meid nergens van genieten. De omgeving was haar niet eens opgevallen, hoewel ze het normaal zo goed in zich opnam. Het enige dat ze zag, al haar aandacht had, was Storm. Hoe moeilijk hij het had met alles. Dennimae hoopte zo dat hij ooit wat rust kon vinden, de controle over Lupos. Maar momenteel leek hij het helemaal kwijt te zijn, zichzelf kwijt te zijn. En Denni had totaal geen idee hoe ze hier op moest reageren. Ze wilde hem helpen, beschermen, er voor hem zijn. Maar alles werd afgewezen. Niet op de manier in de ziekenzaal, maar Storm wilde haar momenteel niet bij zich hebben. Al merkte Denni de twijfeling aan hem, alsof hij een keuze moest maken die beide fout af zou lopen. En op dit moment wilde ze dat ze in zijn hoofd kon kijken. Dat ze kon zien wat er daar allemaal afspeelde, welke zorgen er in hem rond gingen. Ze kon er naar vragen, maar een echt oprecht antwoord zou ze niet krijgen. Lupos was te veel aanwezig, beïnvloedde  van alles. Hij wilde haar vermoorden, dat deel was duidelijk. En ergens zou het de meid schrik moeten geven, angstig moeten maken. Natuurlijk was ze er bang voor, wat Lupos met haar zou doen als hij de kans zou krijgen. Maar ze vertrouwde Storm. De twee hadden zo'n hechte band gekregen waardoor een groot deel van die angst werd weggenomen. Naïf? Ja, waarschijnlijk was ze nog steeds naïf. Maar ze geloofde in Storm, meer dan hij zelf momenteel deed. Want hij was nog steeds aanwezig, ookal probeerde Lupos hem te onderdrukken. En ooit zou de man van de wolf winnen.

Maar bij elke minuut dat ze langer bij Storm was, hoe meer de moed haar wegzonk. Dennimae was nooit goed geweest met spanningen, sferen die niet fijn waren en situaties die ze niet in kon schatten. Het liefst had de meid alles van te voren uitgestippeld, wist ze precies hoe ze op dingen moest reageren. Maar ze had geen idee, geen enkel idee wat ze met deze situatie aanmoest. Ze zag de ernst er misschien niet van in, wist niet waar Lupos voor een volle maan al toe in staat was. Ze wist het niet en dat maakte haar onstabiel. En Denni wilde sterk zijn, sterk voor Storm en haar. Voor hem vechten, zoals hij altijd voor haar vocht. En bij elk beetje moeite die ze er in gooide, elk beetje kracht die ze achter haar woorden zette, de oprechtheid in haar ogen. Het leek te werken. Het leek, alsof ze voor eventjes tot Storm doordrong. De echte Storm, de Storm waar zij voor wilde vechten. Het moment dat hij had gevraagd of ze wilde komen, had ze getwijfeld. Niet dat ze aan Storm twijfelde, ze vertrouwde hem. En dat had haar er ook toe gezet naar hem toe te gaan. De vertrouwen in hem, de gevoelens die haar zo onzeker maakte over hem. Ze probeerde de puzzelstukjes in haar hoofd in elkaar te plaatsen, haar gevoelens en emoties op een rijtje te zetten. Maar het was zo verdomd moeilijk. Voorzichtig knielde ze bij hem neer, haar lichte ogen namen zijn vermoeide gezicht in zich op. Ze wilde niet huilen, maar ergens ook weer wel. Ze wilde sterk zijn, maar kon het niet. Niet meer.

Storm zijn ogen spraken meer dan zijn woorden zouden kunnen zeggen. Dennimae kende hem ondertussen goed genoeg om zijn blik te kunnen lezen, om te kunnen zien dat hij de hoop al had opgegeven. Weer schudde ze haar hoofd, maar er kwamen geen woorden uit haar mond. Ze wilde niet dat hij opgaf, niet nu, nooit. Hij was zo veel sterker dan de wolf, ze wist het zeker. Storm had al zo veel bereikt, zoveel kracht laten zien. En hij zou Lupos overwinnen, aan de ketting leggen waar alle valse honden horen. En weer spijbelde er een traan over haar vochtige wangen. Haar ogen waren ietwat rood geworden en glommen door het vocht dat er voor haar lichte ogen lag. Uiteindelijk gaf Denni toe. Ze had het geprobeerd, had misschien nog iets beter haar best kunnen doen, maar Lupos was te veel aanwezig. Storm zou haar hebben weg geduwd als ze zichzelf meer had opgedrongen. Ze liet haar lichaam voorzichtig en zachtjes tegen dat van Storm leunen, om naar zijn woorden te luisteren.  ‘Ik kom altijd terug.’ Zachtjes knikte de meid. "Ik zal op je kamer op je wachten." Zei ze zachtjes. Niet omdat ze graag bij Devon wilde zijn op dit moment, maar omdat ze wilde weten wanneer hij precies terug zou komen. Zijn geur kunnen ruiken terwijl ze haar tranen in zijn kussen kon laten verdwijnen. Storm veegde een traan van haar wang zodra ze hem weer aankeek en zachtjes beet Dennimae op de binnenkant van haar lip. Storm scheen, ookal zag hij het zelf niet. ‘Niemand kan zo mooi schijnen als jij.’ Een heel klein, zacht lachje liet de blonde meid horen. Misschien kwam hij van de vele emoties en de blijheid dat Storm toch weer even tegen haar woorden wilde ingaan. "Jij ook altijd met je discussies." Mompelde ze zacht, voordat ze overreind kwam.

Het weglopen was dubbel, zoals deze hele avond was geweest. Eigenlijk wilde ze helemaal niet bij hem weg. Maar ze deed het voor hem, uiteindelijk deed ze het voor hem. Kort had ze nog omgekeken, toen ze het beekje over gestoken was. Voor een laatste keer had ze haar blik op Storm geworpen voordat ze het donker van het bos tegemoed ging. Er was een bospad, al was het te donker om iets goed te kunnen zien. Aan de zaklamp van haar telefoon dacht ze niet, haar hoofd was nog steeds bij Storm. Weer bekroop een misselijk gevoel haar en Denni stopte met lopen, om zichzelf even tegen een boom te laten leunen. Haar voeten kwamen in beweging, al was haar hoofd er totaal niet bij. En toen kwamen de tranen weer, de emoties die ze zo lang had geprobeerd in te houden. Ze voelde zich zo schuldig, zo schuldig dat ze Storm niet had kunnen helpen. En hij had gelijk gehad, Denni was maar class 1. Was ze nu echt zo dom geweest dat ze had gedacht, dat ze met haar zielige mutatie hem had kunnen beschermen van Lupos? Dennimae maakte geen geluid tijdens het huilen, ze was altijd al een stille huiler geweest. Echter leken haar tranen niet meer op de kunnen houden terwijl haar maag zich omdraaide van zorgen. Een scheur van haar broek en een steek bij haar dijbeen, bracht haar terug naar de realiteit. Denni was langs een scherp stuk tak gelopen, die een lelijke snee in haar been achter had gelaten. Ze fronsde haar wenkbrauwen, klemde haar hand stevig om haar been heen. Momenteel ging er zoveel door de blondine heen, ook adrenaline, waardoor ze de snee amper voelde. Enkel af en toe een steek en het warme bloed dat beetje bij beetje langs haar been gleed was het geen ze nu nog opmerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptywo jul 20, 2016 9:01 am

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Hij probeerde niet veel waarde te hechten in het gevoel van alles wat ze zei en wat ze deed. Hij probeerde niet te hard in te gaan op de bescherming die ze gaf, of de aanraking van haar lippen vederlicht tegen zijn wang, of van de blik die ze hem schonk … die blik, honderdduizend dingen in één blik. Storm kon het onmogelijk allemaal lezen, daarvoor zou hij uren naar die ogen moeten staren maar de impact was enorm. Het gevoel was enorm en zorgde ervoor dat hij net iets meer van zichzelf los liet zodat zij ook van zijn kant kon zien hoeveel dit moment en alle momenten samen betekenden. Maar hij kon er op dit moment geen waarde aan hechten, hij mocht het gevoel niet toe laten in zijn lichaam. Want ondanks dat hij zichzelf had gezegd dat ze veilig was, veilig door weg te lopen … ze zou het immers nooit volledig zijn bij hem. Denni had iemand die haar honderd procent veilig kon houden en haar vriendschap met Storm kon dat maar voor vijftig procent. Er waren zoveel scenario’s waarin hij haar veilig kon houden maar hij kon het niet tegen zichzelf. Het grootste gevaar was nog steeds Lupos en tegen hem kon Storm niets beginnen. Dat scheurde hem van binnen uit open, altijd weer dat gevoel van onmacht tegenover zichzelf. Hij liet haar die pijn niet zien, niet dat het zou uitmaken. De tranen gleden al van haar wangen en hij zag aan haar blik dat ze even verscheurd was door dit afscheid als hem.

Ze zei dat ze zou wachten op zijn kamer … Hij wilde knikken maar hij deed het niet. Storm zou daar in de komende week niet meer komen. Devon verdiende het niet om met een weerwolf drie dagen voor volle maan opgescheept te zitten, Denni evenmin. Devon deed zich dan wel kalm voor, hij deed alles wat hij kon voor zijn beste vriend maar ze wisten beide dat die ene volle maan hen altijd zou volgen. Dat de herinneringen niet zouden slijten en momenten als deze alles weer naar boven zouden brengen. Hij zou dus niet terug gaan, hij zou hier nog twee nachten en drie dagen door brengen, klaarwakker en vechtend tegen zichzelf voor hij naar de Danger Room zou gaan bij Jamie. En daar zou hij een hele nacht doorbrengen als Lupos om dan weer uitgeput en helemaal leeggezogen twee dagen in de ziekenzaal te liggen. Dat was de routine, dat was de routine voor Storm sinds acht maanden geleden. Dus ze zou kunnen wachten maar hij zou niet komen op dagen. En het idee alleen van Denni wachtend op zijn bed, met emoties die ze niet kon onderdrukken, deed hem niet zoveel pijn als het beeld dat ze hem nu gaf, van haar voorzichtige passen terug naar veiligheid.

De vage glimlach bleef op zijn lippen liggen, waarschijnlijk om het laatste wat ze had gezegd, het laatste kleine beetje lach dat ze naar buiten had gestoten. Hij wilde haar niet op deze manier laten gaan, het sprak al zijn principes als rasechte opgevoede Brit tegen. Normaal zou hij haar veilig en wel tot aan haar kamer moeten brengen maar nu was het allemaal aan haar. Hoe veraf ze ook zou zijn, zijn zintuigen stonden haarscherp op haar ingesteld, Lupos was haarscherp op haar in gesteld. En iedere pas die ze verder van hem zette was er eentje dichter bij veiligheid. Voor Storm betekende dat, dat hij iets meer kon gaan ontspannen. Voor Lupos … wel hij merkte voor het eerst op dat ze er niet meer was en hij drukte, hij drukte tegen Storm aan. Ga haar achterna, ga haar achterna leek het stemmetje hem toe te fluisteren. Storm klemde zijn tanden op elkaar, keek naar de hartslagmeter, naar de onregelmatigheid van zijn hart. Nee, hij zou haar niet achterna gaan, hij was sterker en hoe verder af ze was, hoe sterker hij mentaal werd.

Als hij had geweten dat dit zou gebeuren dan had hij haar waarschijnlijk nooit laten gaan. Ondanks dat het nacht was kon hij nog steeds haar silhouet zien tussen de bomen over het pad. Het geritsel van een haas achter zich was lang zo belangrijk niet dan haar en de tak … en het bloed. Storm duwde zich in reflex recht, zijn instinct om te beschermen voor een seconde het enige wat hem bezig hield. ‘Denni?’ De bezorgdheid was er, alles was er zo normaal aan. Hij was het even compleet vergeten. Hij moest Denni helpen, ze was gewond, ze had zich bezeerd … het was het enige logische om te doen, de rest telde niet. Maar toen hij aan het beekje kwam hoorde hij het en hij verstijfde terwijl zijn hartslagmeter weer het enige geluid was in de omgeving. ‘Nee neeneenee.’ Lupos beukte heel zijn bewustzijn tegen dat van Storm en hij won onmiddellijk. Het laatste wat Storm zag was haar, ondanks dat ze verderaf was kon hij haar zo duidelijk zien. Ze was het laatste, het laatste dat deze versie van Storm zag voor Lupos hem compleet over nam …

De transformatie verliep vlekkeloos, Lupos was zo gedreven dat zijn gastheer waarschijnlijk de pijn in een waas aan zich voorbij zou zien gaan. Hij hoorde wel diens gekreun, diens schreeuw maar het was lang zo niet bevredigend als de geur die zijn neusgaten vulde. De huid huiverde naar een vacht, botten kraakten met een mismakend geluid, krompen, rekten zich, verplaatsten zich. De eens zo bruine pupillen kregen hun volle roodachtige gevaarlijke glans. Alles duurde met gemak tien minuten maar door de gedrevenheid van de wolf lukte het hem in vijf. En in heel dat proces was Lupos maar gefixeerd op één ding. Op het meisje, het meisje met het blonde haar, het meisje met het kloppende hart, het meisje met het bloed dat in een dun staaltje langs haar been naar beneden liep. Zijn gastheer was knap en op een zekere manier elegant … Lupos was helemaal het tegenover gestelde. Hij leek op een wolf die in jaren geen eten had gehad, hij was mager, zijn stugge zwarte haren stonden overeind waardoor hij nog groter leek dan hij was. Hij was geen standaard wolf, hij was groter, gevaarlijker, gerichter. Zijn gehaverde oor stond naar voor gericht, zijn staart dominant in de lucht. Hij was lelijk, hij stonk en hij was gevaarlijk. Zijn witte tanden glommen toen zijn lange dunne tong in één beweging langs zijn tanden ging. Zijn rode ogen staarden terwijl al de rest van zijn zintuigen het jachtgebied rond gingen. Hij had gewonnen … weeral. Het kostte hem altijd enkele seconden om te wennen in de nieuwe omgeving maar net als vorige keren was hij nog steeds op hetzelfde eiland, met dezelfde geuren. Hij rook beer, draak, hij rook ontsmetting en oude boeken. De geuren waren niet veranderd maar de jacht wel. Lupos zette zichzelf in beweging, een houterige beweging die vlot door het beekje ging. Zijn rode ogen glommen in het donker terwijl hij recht naar zijn doel af draafde. Iedere stap dichter schiep een duidelijker beeld over haar. Zijn tong likte opnieuw langs zijn tanden, hij wilde huilen, hij wilde huilen naar de nacht maar de honger was te groot. Toen hij haar op vijf meter naderde vertraagde hij zijn pas, hij bleef staan, keek haar aan alsof hij verbaast was dat ze hem eerder had kunnen tegenhouden in zijn gastheer. Hij bracht zijn kop wat meer naar boven, hij kwam met zijn hoofd tot borsthoogte, hij keek naar haar, recht naar haar en wilde haar verlammen met enkel de lust en agressie in zijn ogen. Hij zette nog een stap dichter, trok zijn lippen omhoog waardoor ze de twee volle rijen aan tanden te zien kreeg. En hij gromde, een laag haast huiverig krakerig geluid. Ze is van mij, ze is van mij, ze is van mij … nee dat is ze niet

Denni
words: 1318
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptywo jul 20, 2016 4:19 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm/Lupos
If you love me, don't let go
Langzaam kwam het kleine lichaam van de blonde meid vooruit. Het was akelig donker in het bos en de lichte ogen van Dennimae konden amper iets zien. Gelukkig kende ze het bos, wist ze welke richting ze op moest lopen om terug bij de school te komen. Immers was ze niet heel diep in het bos geraakt, dus zou het een redelijk korte wandeling worden. Maar eigenlijk wilde Denni helemaal niet terug. Ze had bij Storm willen blijven, maar wist dat het niet kon. Voor deze ene keer wilde ze naar hem luisteren, hopend dat ze de juiste keuzen gemaakt had. En na de volle maan zou ze hem alles kunnen vertellen, elk puzzel stukje dat nu langzamerhand op zijn plaats viel. Nu ze bij hem weg was, opweg naar zijn kamer, probeerde ze haar hoofd dat beetje rust te gunnen om zichzelf op orde te krijgen. Maar er was teveel gebeurd, ze had teveel gezien om het nu al te kunnen ordenen. Denni was nu veel te emotioneel om een ander gevoel op zijn plek te kunnen zetten. En hoewel steeds meer dingen, steeds meer gevoelens haar duidelijk werden, probeerde ze haar hoofd zo helder mogelijk te houden.

Niet dat ze hier in slaagde. Ze had haar omgeving totaal niet door, waardoor ze langs een scherpe tak was gelopen. Het stukje huid dat open gesneden was zou haar normaal redelijk wat pijn bezorgen, maar op dit moment speelde er teveel om zichzelf op die pijn te kunnen richten. De steken bij haar hart, het gevoel dat Denni gefaald had, waren overheersend. En het bos dat al die tijd zo stil was geweest, leek vanaf het moment dat ze zichzelf verwond had alles behalve stil te zijn. De wind bracht een vreselijk, kwellend geluid met zich mee. Meteen draaide Dennimae haar hoofd om. "Storm," Ferluisterde ze zachtjes, wetend dat het gekraak van botten van hem afkomstig moest zijn. Angst en adrenaline gierde door haar aderen heen terwijl de wind haar tekens meer slecht nieuws bracht. Het maakte Denni nog misselijker dan dat ze al was en alles in haar hoofd vertelde haar om te rennen. Maar vanwege de paniek, de schok die ze nu had, stond ze vast genageld aan de grond. Zware voetstappen kwamen haar kant op en zweet brak op haar voorhoofd los. Denni's benen voelde opeens zo zwaar, dat rennen haast onmogelijk leek. Toch kwam ze in beweging, al waren haar reflexen veel te langzaam om een sprintje te nemen.

En toen kwam een ontzettend lelijk, afschuwlijk en angstaanjagend beest op haar netvlies. Lupos. De wolf was zo afstotelijk in vergelijking met de wolven die zij kende, de normale wolven. Lupos was ook dat stuk groter, het geen Denni al bang voor geweest was op het moment dat Storm Devon niet zo reusachtig vond. En daar stond ze dan, oog in oog met een koudbloedig beest dat niks anders wilde dan haar vermoorden. Dennimae's lichaam trilde van de adrenaline die ze niet kwijt kon, van de angst die haar heldere gedachtens beïnvloedde. Ze durfde hem niet aan te kijken, wilde niet naar zijn ogen kijken. Maar ze kreeg haar blik niet van hem afgetrokken, kreeg zichzelf niet genoeg in de hand om weg te rennen. Maar zou het nut hebben? Zou het niet juist meer jacht intinct naar boven brengen als ze zou rennen? Jachtdieren joegen toch juist graag achter hun prooien aan, speelde er graag mee? En terwijl de meid aan haar eigen keuzes twijfelde, zette Lupos een stap dichter in haar richting. De grom, het zien van zijn dodelijke tanden, bracht de meid voor een moment van haar stuk. De angst nam voor een moment de overhand en wilde haar doen huilen, Lupos smeken om haar niet te vermoorden. Haar niet van Storm af te nemen. Maar ergens kreeg Dennimae haar verstand weer terug, leek ze zichzelf weer redelijk te herpakken. "Dus je wilt spelen?" Vroeg ze, haar stem nog steeds hees en ietwat trillend. Ze vroeg het op een manier alsof Lupos de vervelende buurhond was die altijd met zijn bal aan kwam wandelen. Denni kneep haar ogen iets samen, concentreerde zich vol op de wolf. Ze zou hetzelfde trucje gebruiken als ze jaren in New Orleans had gebruikt. Class 1 kon niet op tegen class 3? Moeilijk slikte de meid haar speeksel weg, waarna een snelle lichte flits voor beide hun ogen verscheen. En toen was ze weg. Dennimae kwam niet meer in Lupos zijn omgeving voor. Haar geur, haar aanwezigheid, alles was weg. En dat terwijl ze in werkelijkheid nog geen 4 meter van elkaar vandaan waren. De blondine probeerde haar mutatie zo lang mogelijk vast te houden. Lupos mocht zoeken, zoeken wat hij wilde, hij zou haar nu niet meer vinden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Emptyvr jul 22, 2016 3:01 pm

.Lupos.
I will find you, I will kill you.

Storm had het niet gewild, hij had niets van dit alles gewild en zoals altijd wist Lupos hem op exact die plaats te krijgen. Zelf als ze niet was beginnen bloeden, zelf dan zou hij krijgen wat hij wilde, één duw was voldoende genoeg om iemand zo fragiel en gebroken als Storm om te stoten. Ondanks dat de weerwolf eventjes verward was geweest, hij had nog steeds alle controle. Storm dacht dat de wind, de storm, gaan liggen was maar het was slechts de stilte ervoor. Storm wist maar al te goed dat hij niet mocht doen wat de wolf zei, dat hij niet mocht geloven in de kalmte, dat hij iedere keer opnieuw paraat moest staan voor een doorbraak en toch … het voelde zo goed, zo goed om eindelijk te kunnen winnen door een zwakte als haar. Storm was zwak vanwege haar, Storm was een hele maand zwak geweest vanwege haar en dat zorgde ervoor dat de weerwolf vrij spel had. Dus het enige wat Storm in dit moment kon doen was gewoon controle weg geven en het monster de vrijheid te gunnen waar het zo naar hunkerde.

Er tegen vechten had nooit geholpen, Storm wist dat transformatie doorgaans vlotter gingen als hij er niet probeerde tegen de vechten. Toch, de golven, de eerste van misselijkheid en die huiverende huid, de tweede van zijn geraamte die zich in een nieuwe positie schoof en het derde … het verlies van zijn bewustzijn. Dat bewustzijn verloor hij veel sneller dan hij zou willen, hij wilde Denni nog toeroepen dat ze moest rennen, rennen voor haar leven maar al die woorden verdwenen in een gesmoorde kreet toen zijn lichaam plaats maakte voor dat van Lupos. En hij stond daar dan gewoon, in die zwarte kamer waar hij nooit zou uit geraken terwijl de weerwolf alles overnam van wat hij lief had. Die drie seconden voor hij zijn bewustzijn af leverde aan Lupos besefte hij het, hij was haar kwijt, hij was Denni kwijt en het was allemaal zijn schuld geweest. Het laatste beeld dat hij van haar had was haar glimlach, de laatste woorden een grapje over de discussies die hij altijd maakte. Dat was het allerlaatste dat hij van Denni zag en ooit nog zou zien. Drie seconden … twee seconden … één seconde en Storm verdween in de donkere dieptes van zijn weerwolf. Verdween en hoopte misschien wel dat dit ook de laatste keer was dat Storm noch zou terug komen. Lupos kon controle blijven houden, als het Denni van hem zou afnemen kon het hem eerlijk gezegd niet meer schelen wat zijn lot was. Maar erachter komen zou hij niet meer doen, hem tegenhouden zou hij niet meer doen, niet als het Denni van hem zou wegnemen.

Lupos voelde die verlangende gedreven energie door hem heen gaan, hij voelde die focus door zich heen gaan, hij voelde die diepe drang om te jagen door hem heen gaan. Hij had al seconden en minutenlang zijn prooi gekozen en het was nu enkel een kwestie van haar te vinden. De geur van haar bloed was sterker dan normaal, omdat ze gewond was. Maar het was niet enkel dat wat hem vulde met die adrenaline waardoor zijn poten haast leken te trillen. Het was ook het horen van haar snelle ademhaling, het horen van haar razende hart. Hij voelde het haast onder zijn poten in de grond. Maar hij voelde ook een veel dieper verlangen, een verlangen dat hij deelde met zijn gastheer maar op een andere manier. Hij rook haar angst, haar zweet, haar lichaam en hij wilde het voor hem alleen hebben. Nooit eerder was de drang om te jagen zo groot, nooit eerder had hij het gevoel gehad om meer te doen dan enkel jagen, hij wilde haar ook laten lijden. Zijn gastheer was op haar gesteld en hij zag dat als een onmiddellijke bedreiging, eentje die hij wilde kwijt spelen. Hij watertandde bij het idee, het kwijl kwam in slierten van tussen zijn tanden terwijl hij haar zocht, haar vond en haar angst zag. Ze staarde hem aan en hij staarde terug, hij staarde enkel terug omdat ze zou zien dat er niets meer te vinden was van haar zo dierbare Storm. Hij wilde dat ze het zag, hij wilde dat deze blik de enige zou zijn die ze nu nog te zien kreeg. De laatste blik zou dit zijn … De rode ogen van de zwarte wolf, zijn witte tanden, het kwijl dat langzaam naar de grond druppelde. Hij wilde dat ze bang was, hij wilde haar angst proeven als zijn tanden door haar lichaam gleden.

“Dus je wilt spelen?” De woorden kwamen hem niet bekend voor, hij begreep ze niet en dat zou hij ook nooit doen. Hij hield zijn kop een halve centimeter schuin, staarde haar nog steeds met zijn onverschrokkenheid aan. Hij hief zijn poot langzaam op, zette een stap naar voor, dichter naar haar, dichter naar alles wat hij verlangde. En toen was er een korte flits en dan niets meer. In een wereld waar alles leeg was werd hij gedreven door een groter en dieper verlangen, wilde hij meer, wilde hij dat jachtinstinct aanstoken met zijn hunkering naar vers vlees en bloed. Maar er was niets, er was niets buiten een stil bos, geen dieren … geen geluiden … geen geuren. Dus de wolf stond daar, de stugge zwarte haren over zijn magere lichaam lichtjes overeind, zijn lange staart zachtjes geheven, zijn bek wat open waardoor je de rijen witte tanden gemakkelijk kon zien. Zijn poten trilden lichtjes van de adrenaline en de hunkering die door dat gehaverde lelijke lichaam door liepen. De rode ogen staarden, hij bewoog niet en tegelijk wist hij alles. Maar er was hier niets, niets dat hem tevreden kon stellen, niets waar hij zijn jachtinstinct op kon loslaten. Dus hij deed iets wat hij nooit zou doen als er binnen het bereik van zijn zintuigen een prooi zou zijn … hij begon te graven in de herinneringen van zijn gastheer. Hij ging op zoek naar de situatie net voor hij controle nam. En hij vond het, hij vond het meisje, het meisje met het blonde haar, ze stond … de weerwolf staarde met die emotieloze gejaagde blik naar een plek vlak naast een boom. Maar er was niets, niets buiten een lege plek in een lege wereld. En toch, alsof iets hem triggerde om het te doen stootte hij zijn hoofd naar boven en liet een klagelijk huiverende huil de nacht in galmen. Het was een teken voor hem dat de jacht was geopend, dat hij zou krijgen wat hij wilde en niets zou hem daarvan tegenhouden…

Denni
words: 1111
▾thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
When the wolf runs the show. [Denni] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When the wolf runs the show. [Denni]   When the wolf runs the show. [Denni] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When the wolf runs the show. [Denni]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The boy who cried wolf
» Please don't, I don't want you here. [Denni]
» I remember your scent [+Denni&Karlie]
» There is nothing that makes it right. [Denni]
» Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: